Op dit adres zit nu: 22 Kitchen & Bar

Restaurant Pulse in Zaandam

1 positieve stem1 negatieve stem

Parkeren is gratis voor gasten van het restaurant en bar.

• OV

Gelegen op 3 minuten lopen van station Zaandam & busstation.

• Biologisch

• Rolstoeltoilet
    • Rustig
    • Rookruimte
  7. Betalen American Express Master Card Visa pin

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Jaap en Els

Zo maar uit het niets beland bij restaurant Pulse in Zaandam, je komt binnen in een hotel wat op het eerste gezicht een beetje kill lijkt.
    De receptioniste stuurde ons door naar het restaurant, beetje onwennig keken we om ons heen want er was niemand om ons te ontvangen.
    Gelukkig kwam er uiteindelijk toch een jonge dame om ons te verwelkomen.
    Enfin na ons drankje kregen we de kaart en die sprak ons zeer aan, ondertussen zagen we wat vlammen in het restaurant heen en weer gaan wat opzich wel heel erg leuk was om te zien.
    Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Tonijn Carpaccio- Sizzling pan en dessert de wentelteefjes.
    Super goed gegeten en leuk zo een open keuken.
    De bediening had beter gekund maar het eten maakte alles goed.

Bedankt Pulse,
    Jaap en Els

2. Sjonge, sjonge! Teleurstelling is nog een veel te mooi woord. Net terug van een veelbelovende Nieuwjaarsbrunch. Behalve dat het oplichterij blijkt (17,50 p/p) voor echt niet wat er in de flyer werd beloofd, was er geen sfeer, geen ontvangst/service/bediening, geen opschepbestek voor bijv. de broodjes , (fruit-)salades (?!), 2 soorten kaas (de Franse kaasjes niet gezien), alleen jus d'orange uit een pak, 2 soorten vleeswaren, afijn, zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was tussen 12 en 15 uur; we waren er om 12.15 en om 12.45 waren we klaar om af te rekenen. Het is helaas m'n eer te na om zonder betalen weg te lopen maar het zal me werkelijk niet verbazen als er mensen zijn die dat doen of al gedaan hebben. Voor ons was het geen tot ziens maar tot nooit meer ziens! Zitten nu lekker thuis aan de koffie :-)