Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Renée Rustenburg

Top gegeten! We vonden het jammer dat ons favoriete hoofdgerecht niet meer op de kaart stond maar er was een heerlijk alternatief en dat was meer dan lekker!
    Ook de carpaccio was heel erg lekker en het dessert, ijscappuccino was goddelijk.
    Heerlijke plek, we komen zeker terug.

2. Sherray

Heerlijke verse patat. Met mooi weer kun je lekker buiten zitten aan het water. Gezellig personeel.

3. Roti Plaza

4. Internationaal Zaandam

Walter Loevens

Heerlijk gegeten, uitstekende keuken én vaardig plus zeer vriendelijk personeel! Een échte aanrader in de Zaanstreek!

5. Lekker eten voor een zeer redelijke prijs.

6. We vonden de bediening van een iemand niet zo prettig. Ze kwam niet echt vriendelijk over. Daardoor verliep het erg stroef allemaal. Het eten was goed.

7. Internationaal Zaandam

Wij hadden een high tea om 11.00 Uur.
    Om 11.15 Uur gaf ik aan dat we compleet waren… 12.15 Kwam alles pas!
    Een serveerster hield te pot met heet water scheef en ging over mijn collega haar been…

Er werd niet naar je omgekeken, je moest zelf de werkende mensen zoeken om iets te bestellen of vragen en dan krijg je van zulke meiden nog een bitch look ook… puberaal gedrag… zie het als opbouwend kritiek en doe er wat aan en mee zodat het veranderd.
    Wij komen in ieder geval niet terug.

8. Internationaal Zaandam

Manon

9. Internationaal Zaandam

Ongelooflijk dat je als gast niet begroet wordt, vervolgens op een vrijwel leeg terras de grootste moeite moet doen om een drankje te kunnen bestellen, en als klap op de vuurpijl nog eens meer dan een half uur moet wachten alvorens de drankjes te krijgen. Geen idee hoe veel langer het nog had geduurd, want wij zijn weggegaan. Te slecht voor woorden!

1,5
  10. Internationaal Zaandam

Vandaag weer eens geprobeerd voor een drankje.
    Geen begroeting, geen aandacht, dus na een half uur maar weer weggegaan.
    Was er een tijd niet geweest om deze reden. Helaas dus geen verbetering.

4,5
  11. We hebben hier al vaker gegeten en altijd naar alle tevredenheid. Personeel was altijd vriendelijk. En 2 van de 3 personeelsleden waren ook zoals gewoonlijk erg vriendelijk. Behalve 1 meisje/vrouw. Ze keek vanaf het begin erg onvriendelijk en er kon amper een woord vanaf. Het leek wel alsof ze een hekel aan ons had. Het eten is erg goed en prijs/kwaliteit ook. Ik ga hier wel weer naartoe maar als het ene personeelslid ons weer gaat bedienen ga ik er iets van zeggen.

12. Heerlijk gegeten voor een zeer lage prijs, bediening was ook heel vriendelijk

13. Wat een ontzettend leuk restaurant! Nog nooit zo lekker gegeten! Bediening was ook snel en aardig plus de inrichting is zo mooi! Gewoonweg top!

14. Chinees-Indisch Zaandam

Geweldig restaurant traditie vorige eigenaar voort gezet goede service en kwaliteit ga zo door.

15. Internationaal Zaandam

Beste Sanne,

Zoals net telefonisch besproken geef ik hierbij mijn klacht over het eten van gister en de communicatie van de bediening

Gisteren zijn mijn vriendin en ik voor haar verjaardag komen eten in jullie restaurant.

Wij zijn geholpen door een dame. Wij hebben haar advies gevraagd ivm het eten en duidelijk aangegeven dat wij geen rood vlees willen.

Hier begint het. Ik neem bij het voorgerecht ossenhaas wat gewoon rauw was. Mijn vriendin proefde het en zij kon het ook niet slikken zoals ik. Heel vervelend maar we blijven enthousiast want het is toch mijn vriendin haar verjaardag. Wel heb ik aangegeven bij het voorgerecht al aangeven dat dit veels te rauw was voor mij. Er werd ons vervolgens toegezegd dat de hoofdgerechten wel goed zouden worden doorgebakken.

Vervolgens komen de hoofdgerechten het ging om lamsgerecht twv 30 euro en een biefstuk strocanof. Voor de bestelling hebben wij het zeker 3 x aangegeven dat alles doorgebakken dient te zijn aangezien wij geen rood vlees eten.

Het was verschrikkelijk mijn vriendin heeft haar hele gerecht moeten laten staan omdat het gewoon Rauw was en dit geldt ook voor de biefstuk

Later geven wij dit aan jullie personeel en wordt er gezegd dat het niet goed is doorgekomen en het verkeerd is doorgegeven en dat het jullie spijt en wordt ons een drankje vanuit het huis beloofd.

Je kan je voorstellen dat wij al helemaal teleurgesteld zijn op dat moment, omdat de gerechten niet goedkoop zijn

Wij nemen beiden een kopje thee om ons te kalmeren.

Achteraf hebben wij een rekening betaald van 91.50 voor eten wat gewoon rauw is.

Ik heb helaas geen bon meer maar.

Wij hebben de rekening rond 19 uur betaald

Het gaat om 1 sisi en cassis
    Brood met boter
    Voorgerecht garnalen en ossenhaas
    Hoofdgerecht lams en biefstuk

Ik hoop dat jullie toch goed communiceren met jullie personeel om te vragen wat er gister gebeurd is en krijgen wij een tegemoetkoming voor het geld die wij verloren hebben aan een maaltijd die niet genuttigd is

Wij werken allemaal hard voor ons geld en willen waar voor ons geld. Maar dit was gewoon belachelijk.

Ik ga ervan uit dat het een beginnersfout is vanuit jullie omdat jullie nog niet zo heel lang open zijn onder deze bedrijfsnaam en dat deze mail zal helpen in het vervolg bij andere klanten

Graag hoor ik van u hoe u ons tegemoet zal komen want u begrijpt wel dat wel kopje thee gevoelsmatig niet bevredigend is omdat de fout wordt toegeven en dat de fout bij jullie lag

U kunt mij terugmailen voor een passende oplossing.

1 positieve stem1 negatieve stem
  16. Internationaal Zaandam

Nathalie Leys

17. Fam vriend

Heerlijk gegeten met het hele gezin met jongere en oudere kinderen, voor ieder wat wils, wat in veel restauranten niet zo is. Top kwaliteit, heerlijk mals vlees, lekkere verse salade met een top sausje en origineel geserveerd. Vriendelijke bediening en een leuke eigenaar. Kortom voor herhaling vatbaar.

18. Internationaal Zaandam
  19. Kriti Purmerend

20. Zuid-Amerikaans Zaandam

Zelovic

Ik was gisteren met nog 4 familie leden gaan eten bij El Toro maar dit restaurant zou me niet snel in de nabije toekomst zien. Vlees gerechten waren nog oké maar Vegetarische schotel en Gamba’s gerecht waren behoorlijk aan de mindere kant.
    Heel lan zo slechte service niet gezien, je kan uren zitten totdat je iemand iets komt vragen. Een niet kloppende rekening met een vage uitleg. Serveerster geeft je geen tijd om rekening door te nemen maar staat boven je met pinautomaat.

1,9
  21. Heerlijk gegeten, attente vlotte bediening, keurig op tijd klaar voor theater.
    Zeker tot de volgende keer.

22. Loeky en Henny

Heerlijk gegeten! Goede gastvrije bediening, kortom een aanrader.

23. Heel erg onvriendelijk personeel. De bestelling kwam al in een klein tasje met alles erin gepropt, duidelijk zonder enige aandacht. Ik bestelde tostis maar dat waren grote stokbroden met een plak kaas ertussen. Ik belde ze om zeker te weten of de bestelling klopte en kreeg iemand aan de lijn die niet genoeg nederlands sprak om me te woord te staan en op een onrustige manier de telefoon aan zijn baas gaf die op een 'wat moet je' toon met me in gesprek ging, geen geduld had naar mn normale vraag te luisteren wat niet eens in eerste instantie een klacht was maar was bedoeld ter verduidelijking. Ik heb begrepen dat 'tosti groot' bij hun uit stokbroden bestaat maar het werd me erg onvriendelijk verteld en voor ik kon reageren werd de verbinding verbroken nadat iets gezegd werd in de trant van 'JA OK DUIDELIJK DOEI'

24. Luna-may Keizer

Elke keer opnieuw is eten bij Roezemoes helemaal perfect verzorgen, lekker eten en voor een normale prijs.

25. Grote diversietijd, goede kwaliteit en heerlijk eten.

26. Jan Rering

Bedrijfsuitje van Zaans Medisch Centrum een maand geleden gereserveerd voor vrijdag 26 april 2019. Vorige week is organiserende collega persoonlijk wezen checken of reservering nog stond (vanwege "Koningsnacht"). Alles in orde. En nu? Drie dagen van tevoren afbericht van The Mail Company: reservering is ongedaan gemaakt en daar mogen we het mee doen.
    Lekker klantvriendelijk en respectvol naar klant.
    Ik zou zeggen: mijden deze tent! Er zijn genoeg leuke andere eetgelegenheden in het centrum van Zaandam en daar word je ook nog met enig respect behandeld!

27. Attje Kraaijenhof

Het eten was heerlijk en de bediening is perfect, zeer aanbevolen om er te gaan eten.

28. Internationaal Zaandam

Jacqueline Heuvel

Heerlijk gegeten, aardige bediening. Sfeervol restaurant.

29. W. Schrauwen

Het eten was lekker in een gezellig en rustig restaurant! Het eten was met zorg bereid!