Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Dit restaurant gevonden via een vriend van ons. Ondanks de wisselende recensies toch heerlijk gegeten en gedronken. Ook de bediening deed haar werk goed. Goede prijs kwaliteit verhouding. Weinig op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

2. Internationaal Zaandam

We hebben er top gegeten! Mooie en uitgebreide kaart en kundig personeel.

Zeker een aanrader!

3. Top niets aan toe te voegen.

Top personeel, vriendelijk, heerlijk mals vlees.

Prima prijs, houden zo!

4. Wij zaten al 3 kwartier in een vrij lege mexicaan, en dan nog had niemand ons gevraagd iets te drinken.
    Na 10 x het personeel aan proberen te sporen, dan maar op hun af stappen voor drinken.

Hoofdgerecht had een verbrande spare rib, pik zwart. Na er wat van gezegd te hebben reageerde ze amper zo van oh. Dat was het dan.

Toetjes was vies, een bak ijs van de supermarkt is nog lekkerder.

Personeel staat bij de bar gezellig met elkaar te kletsen en je aan te gapen, maar komen ho maar. Spelen totaal niet in op de klant.

Mijn mexicaanse Knorr variant is nog lekkerder.
    Alleen de cocktails zijn lekker.

Voor ons niet meer eten hier.

1,8
  5. We hebben dit adres van onze hongaarse vriend (zakenman) die dit adres aanbevolen heeft, we wonen in west gelderland dus niet in de buurt, maar gaan toch regelmatig even een heerlijk broodje kopen, echt een aanrader, tw. De Focaccia, wil ik wel even voor omrijden. Overheerlijk!

6. Een fantastisch restaurant! Een echte aanrader, goed bereikbaar, vriendelijk en professioneel personeel, hele goede prijs/kwaliteit verhouding, uitgebreide seizoenskaart, super gezellige sfeer en bovenal heerlijk eten! Ik raad het iedereen aan om hier ook te eten en ik ga er zeker vaker lunchen en dineren!

7. Internationaal Zaandam

Niet zo heel gezellig, zeker niet als je niet zo van vis houdt want de viswalmen komen je bij de voordeur al te gemoet, en toen ik wat te drinken bestelde duurde het een half uur bovendien bestond het drankje voornamelijk uit ijs. Schandalig voor die prijs! Er is wel beter te krijgen in zaandam.

4,5
  8. daan

9. Super restaurant, alles goed geregeld eten was super!

10. De roast was heerlijk mals.

11. Internationaal Zaandam

Lekker eten en een prachtig modern interieur. Aanrader!

12. Ik rij sinds enige tijd om, verse patat, heerlijk biefstukmenu, zelfs beter dan in menig restaurant en tegenwoordig ook gegrilde kippen!

Voor mij geen andere snackbar meer!

13. katrijn freuger

Jammer, jammer, jammer. Zoveel aandacht word er aan het eten besteed wanneer je binnen zit in het luxe gedeelte van de walvis zit, zo weinig word er aan besteed wanneer je buiten op het terras zit om een tosti of wrap te eten. De bediening doet niks anders dan zich verontschuldiggen tegen over de gasten dat het eten er zo aan komt of dat er zelfs geen eten meer aangenomen mag worden. Erg jammer.

1,4
  14. Had er nog nooit van gehoord, reed langs, honger, zag er uitnodigend uit. Werd ondanks de drukte snel en zeer vriendelijk geholpen. Wat een heerlijk broodje! En nog betaalbaar ook.

Mocht ik weer in de buurt zijn ga ik er zeker heen.

15. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij De Kleine Waarheid in Zaandam. Overheerlijke gerechten, goede bediening. Als ik een minpuntje moet noemen is dat het niet heel erg druk was in het restaurant en dat vind ik juist altijd wel sfeer-verhogend. Hier kan het restaurant zelf natuurlijk niets aan doen. Het is tevens vakantietijd. De locatie is overigens schitterend. Aan de buitenkant zie je eigenlijk niet hoe mooi het van binnen is. Prachtige ambiance. We komen er zeker nog een keertje terug!

16. Steakhouse Zaandam

Aanrader verrassingsmenu van de chef! 1 woord: top!

17. Gisteren Schaal gegeten daar op de menu kaart A.

Zag er heel mooi uit en natuurlijk heel lekker, vooral de garnalen waren lekker.

18. Internationaal Zaandam

Een aanwinst voor Zaandam! Superhip, Heerlijk lunchen & dineren,

Vriendelijk personeel, Een gezellige sfeer! Kortom echt een aanrader!

19. Internationaal Zaandam

Bettina Kwantes

Wat een mooie locatie en wat hebben ze daar lekker eten. Geen doorsnee muk! Smakelijk en gezond. De bediening is vlot en vriendelijk. Het is een echte aanrader.

20. Het voorgerecht was onder de maat.

Garnalencocktail leek op een Johma salade.

Tonijnsalade was waarschijnlijk een blikje tonijn op olie, keurig geboetseerd naar een half bolletje en een blaadje sla.

Beiden smaakloos.

Het hoofdgerecht, kleine porties. Droog vlees.

Niet in verhouding met de prijs.

Wel een erg leuke locatie om te eten.

Bediening was erg aardig.

21. Chinees-Indisch Zaandam

Wij komen al jaren bij restaurant Azie, zowel halen als lekker en gezellig eten in het restaurant. Het eten is er altijd top en de bediening goed, vlot en vriendelijk. Het zou een plus punt zijn als de grote vissen werden vervangen door kleine, is veel prettiger om naar te kijken.

22. Wij komen al jaren bij Irodion, altijd gezellig. Het is gewoon een Grieks restaurant zoals het moet zijn. Lekker eten en drinken. Leuk personeel, snelle bediening en altijd in voor een dolletje of een praatje. Het is geen sterrenrestaurant maar wel goed eten voor een mooie prijs.

23. Heerlijk gegeten en gezeten. Voor ieder wat wils.

24. Gerben Visser

25. Zoals al jaren hebben wij gisteren ook weer ons buikje vol gegeten aan die gezellige ronde tafel.

Het eten is goed, de bediening vriendelijk.

Eigenlijk mijn favoriete restaurant in Zaandam eo.

Ga zo door!

26. San

Waardeloos restaurant: veel te dure pannenkoeken voor de kwaliteit die je ontvangt. Helemaal gezien het feit dat het hier om zelfbediening gaat. Specialiteit van de dag: wel 2 plakjes spek met een beetje bamigroenten erop, hier mag je vervolgens 11,50 Euro voor neertellen.

Laten we het over de toiletten maar helemaal niet hebben..... Je kunt beter het betaalde toilet buiten gebruiken.

27. Internationaal Zaandam

Bedienend personeel niet erg oplettend en klunzig (lege glazen, lang wachten op de rekening en klunzig met opdienen). Gezellige sfeer, groot restaurant, alleen jammer dat de gasten alsnog dicht bij elkaar geplaatst worden. Eten was prima, service minder.

28. Steakhouse Zaandam

Een top restaurant! Zeer goede kok, onze complimenten. Het is het hele plaatje. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede sfeer, snelle bediening en heerlijk gegeten. Zelfs de wijn is passend.

Wij komen zeker terug. Bedankt voor het completeren van onze avond!

29. Internationaal Zaandam

Wij hebben afgelopen zaterdag de jaarlijkse familiedag afgesloten met een gezellig etentje in de Koekfabriek (12 personen). Fijne lokatie (helaas wel wat lawaaiig), goede bediening en buitengewoon goed eten met helaas wat weinig groente en uitstekende witte en rode wijn! Ook een aantrekkelijk aanbod spijzen op de kaart. Wat ons betreft een aanrader!

30. Ik werd niet echt vriendelijk geholpen.

De patat was te doorbakken en de bestelling was niet compleet. Al met al een beetje jammer.

4,1