Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Voor een dun droog brood met dikke tomatenplanten en mozzarella €15 echt niet normaal en droog. Echte tegenvaller en veel te hoge prijzen, voor die kwaliteit eten. Vegetarische lasagne leek wel ziekenhuizen eten waarbij je gewoon nog rauwe uien proefde met een klonter kaas. Al met al zeker geen aanrader en gewoon verspilling van jouw geld. De chefkok is Italiaans en maakt hierbij de Italiaanse keuken naar beneden. Helaas.

2. Afhaal en bezorg Zaandam

Caroline Barbiers

Wij vierden een Italiaans tuinfeest met 40 man. Stipt op tijd kwam een super vriendelijke, behulpzame bezorger aan, geen moeite was hem teveel. Hij vulde de warmhoud bakken met heet water en zette de branders aan. Hij hielp alles uitpakken. De porties waren riant, lekker en warm. Hoorde dit van meerdere gasten terug. Afwassen hoeft niet, alles weer in de boxen en die worden weer opgehaald. We zijn zeer tevreden!

3. Internationaal Zaandam

Proeverij / restaurant de Koekfabriek bestaat al enige tijd niet meer. Nu zit restaurant JP1886 op die locatie.

4. Voor een normaal patatje met betaal je €3,25 en als je het meeneemt is het zakje half vol. Je krijgt dezelfde hoeveelheid als een kleine patat wel jammer.

5. Internationaal Zaandam

1e keer was het sharing menu al heerlijk, tweede keer weer verrukkelijk. Elk gerecht is met zorg bereid en super vers.

6. Internationaal Zaandam

Leuke plek in hartje Zaandam, de tapas waren goed vooral de sticky wings hebben we van genoten. Bediening was attent en snel, we komen hier graag een keertje terug.

7. E.H. de JONG

Het eten was prima en de bediening optimaal.

8. Fleur Knox

De glazen rosé wijnen waren tot een 1/4 gevuld.
    De bediening ging wel alleen wel lang wachten op eten.
    Totdat ik wat extra frieten kwamen.
    Het waren van die grijze zompige frieten die letterlijk en figuurlijk gekookt in het vet met een raar wit kwakje erop.
    Toen ik tegen de baas m'n beklag deed, zei hij doodleuk dat het verse huisgemaakte frieten waren. Bij de rekening van 71,00 kon er geen korting vanaf.

9. Internationaal Zaandam

Lunchgerechten vielen erg tegen.
    De Humus was op het brood gesmeerd en smaakte erg droog in de mond. Geen olie of enige dressing erbij. Moest het wegspoelen. Kan echt beter, kok.
    De tonijnsalade was ook op het brood gesmeerd en kwam zonder enige ganering. De tonijnsalade zelf was met heel veel dressing aangemaakt. Niet fris van smaak.
    Deze in het weekend bij een concurrent besteld. Was Heerlijk en tegen dezelfde prijs.

5,9
  10. Internationaal Zaandam

Jara Beerling

Bediening is onwijs slecht. Werd amper naar je om gekeken. Lege borden stonden 30 minuten op tafel, minimaal. Drankjes waren nog 1/3 gevuld en worden dan wel uitgehaald. Daar kregen we na een opmerking wel nieuwe drankjes voor, maar belachelijk dat dit gebeurd en zelf niet gezien is. Daarnaast was het totaal niet druk, personeel heeft wel tijd om met vrienden die op het terras zitten te knuffelen, maar niet om hun andere gasten goed te behandelen. Eten daarentegen was wel goed. Maar door de bediening niet aan te raden.

2,6
  11. Daniël

12. Vandaag, zondag 13 maart 2022, voor meer dan 34,- euro shoarma en lamskoteletten besteld.
    Echter werden wij gebeld door de bezorger dat hij voor de deur stond. Vervolgens werd de deur door mij geopend, maar...... alles wat ik zag.... geen bezorger. Die al had opgehangen. Vervolgens de bezorger teruggebeld. Bleek dat hij niet in Koog aan de Zaan stond, waar hij moest bezorgen, maar in Zaandam. De straatnaam in Zaandam (waar hij dus echt niet moest zijn) leek op de straatnaam in Koog aan de Zaan vertelde hij. Al met al hadden wij dus lauw tot koud eten. Ik overweeg te stoppen met eten te bestellen bij deze shaorma tent. Terwijl ik altijd zeer tevreden was.

2,9
  13. February 2022 langs geweest op een woensdag, restaurant vol. Goede sfeer, aardige bediening, je krijgt een kaart waar je 5 gerechten uit kunt kiezen en dat maximaal 5 keer en in 2.5 uur voor 30 euro per persoon. Goed gegeten maar toen we om een doggy bag vroegen moesten we 3 euro per gerecht afrekenen en dat op een rekening van 90 euro voor twee personen…

14. BAZ 9
    Hamburger Zaandam

Nice, cantine - hip - climbing wall environment and in the summer terrace on the water.
    Very nice serving people/cook with limited menu. Vegan/vegetarian and normal choice of fish, meat and pasta. Food was excellent, good price. Strange neighbourhood (dead end street) but the Zaan makes it well worth. Place to return.

15. Mevr. M.M. van der Laan

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en vlotte bediening👍

16. Internationaal Zaandam

Rose Silva

Gisteren voor de eerste keer besteld bij Lof. Gekozen voor het Sharing menu. Leuk dat je je eigen gerechtjes kunt kiezen. Voor ieder wat wils. Ook erg onder de indruk van het zelfgemaakte ijs. Gerechtjes waren mooi en netjes verpakt en bezorging was snel en vriendelijk. Kortom, erg tevreden en heerlijk gegeten!

17. Internationaal Zaandam

Nieuw restaurant voor thuisbezorgen. Heerlijk gegeten en wat een leuk concept. Zo kan je meerdere gerechten proeven. Wij zijn enthousiast. Alles netjes verpakt en keurig bezorgd. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

18. Internationaal Zaandam

Riek

19. Teun Derlagen

Vandaag broodje warm vlees gegeten. Broodje was goed maar de inhoud, warm vlees en pindasaus, was heel slecht. Vlees zout en de pindasaus was droog en korrelig niet te eten, jammer. Kost wel even €5,00 per broodje.

20. Afhaal en bezorg Zaandam

Westerhoff

Het is spijtig maar waar.
    De prijzen zijn enorm gestegen en een superkip loempia nasie of bamie ramas is er niet meer.
    Het is jammer.
    Moet wat anders zoeken.
    Kaart wordt minder en de prijs is ook sky high.

21. Inmiddels 50 jaar geleden, geregeld haalden wij daar een broodje warm vlees met satesaus...en dat was toch lekker! Die herinnering hebben wij nog steeds!

22. Hele slechte bezorging. Werd gebeld dat de bezorger er was vervolgens loop ik naar buiten is er niemand. Bel ik terug krijg ik het restaurant weer aan de lijn. Waarbij vervolgens de man die ik kreeg heel fel reageerde wat ik niet normaal vond. Er was gewoon iets mis gegaan dan kan dat ook normaal afgehandeld worden ipv op zo een manier. Gelijk de eerste en de laatste keer.

23. Samen met drie kinderen stond ik zaterdagmiddag 23 Oktober om 16:30u te wachten voor de kassa om te kunnen bestellen. Een hoop medewerkers, maar niemand geeft aan dat we zo geholpen worden. Opeens komt en een jonge dame achter ons aangelopen die zegt: "Pas op personeel, ik moet er langs, pas op ik werk hier… jullie staan vreselijk in de weg". Deze dame verdwijnt vervolgens achter de kassa in een personeelsruimte. Ze had geen McDonalds kleding aan. Ik ga ervan uit dat ze net aan kwam op haar werk. Tegen het meisje dat inmiddels achter de kassa staat vraag ik of haar collega wel helemaal goed bij haar hoofd is en dat dat toch echt geen manier is om met je klanten om te gaan. Dit meisje reageerde als volgt: Ja. Wat kan ik daar aan doen? Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen haar…
    Echt… Ik ben nog nooit, nooit zo slecht behandeld in de horeca. Deze twee meiden horen beslist niet thuis in de horeca. Gastvrijheid en oplossend vermogen is hen totaal vreemd. Onbeholpen telefoon generatie met het sociale vermogen van een strontvlieg.
    We zijn naar de McDonalds bij de Stormhoek gegaan. Veel betere service!

24. Het personeel bleef bij de bar. Een van de meiden was aan het werk en de andere twee stonden er maar wat bij. Nadat we klaar waren werd er maar niet afgeruimd. Onze zoon zou eigenlijk nog een ijsje krijgen bij zijn kindermenu, maar die heeft hij niet gehad.

5,3
  25. Heel slecht. Bezorger kwam te laat. En hij had niet genoeg wisselgeld mee. Ging ie zijn baas bellen. Ging die baas bijdehand doen tegen mij... heel slechte zaak. Traag, slecht eten, en je word niet gewardeerd. Niet bestellen!

1,6
  26. Snackbar Zaandam

Eten was niet lekker. Prijs kwaliteit is uit balans. Veel te veel betalen voor weinig eten

1,4
  27. Heerlijk gegeten en gedronken, prettige bediening, kortom: een aanrader, zeker omdat we daarna moeiteloos naar de film konden.

28. Internationaal Zaandam

Ik heb hier al 2x gehad dat ik om mayonaise vroeg en het maar niet kreeg, ik moest het zo vaak vragen. Echt asociaal!

29. Hesseling-Visser

Samen met mijn kleindochter heerlijk pannekoeken gegeten. Ik lekker biertje gedronken, en mijn kleindochter een ijsthee. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam. We gaan gauw weer eens langs

30. Internationaal Zaandam

Vandaag wezen drinken bij Novels, drankje besteld en bediening vroeg of we nog wat eten erbij willen hebben. Nacho’s met kaas genomen, was al etens tijd en maar opgegeten. Maar kwaliteit vd nacho’s slecht 👎 doorweekt met olie en veelste veel kaas. Daarna nog bijna weggejaagd door bediening, omdat andere klanten naast elkaar wilden zitten, en wij moesten tegenover elkaar zitten, zeiden meteen no way. Service in de jaren verslechtert.