Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Internationaal Zaandam

Weer een heerlijk menu om uit te kiezen. Ook als je iets uit het samengestelde menu wilt kiezen bij iets van de kaart is allemaal mogelijk. Vriendelijke gastvrouw die een praatje maakt. Niet te vaak en zeker niet opdringerig. Leuke sfeer en goed personeel. En het allerbelangrijkste… het eten was heerlijk!

2. Internationaal Zaandam

H.Simoons

Prima gegeten. Snelle bediening en het eten was goed. Op tijd klaar voor de schouwburg.

3. Italiaans Zaandam

Snelle bezorging slechte kwaliteiten.

Heerlijk gegeten doe het elk jaar met mijn verjaardag met mijn kinderen. Echter volgend jaar ga ik niet meer. Het is mij te druk te lawaaiig. Ik moet zelf schreeuwen om mij bij de kinderen verstaanbaar te maken en ook omgekeerd. Ik wil rustig kunnen eten maar er om heen zoveel geschreeuw en lawaai. Mvg.

5. Eetcafé Zaandam

Ger. korringa

Goed verzorgt en gezellig. Goede ervaring.

Heerlijk gegeten weer. Ik vond de bediening ontzettend vriendelijk en attent.
    We vonden het alle 5 lekker en we hadden alle 5 iets anders.
    Ik kwam er al eerder en zal er vaker komen.

7. Nederlands Zaandam

Fred Kohlberg

Weer een super ervaring rijker net als vorige keer. Menu 3-gangen geweldig klaar gemaakt en dat voor een prijs van € 22.50 Per persoon. Goede bediening en een gezellige sfeer. Alleen omdat het Moederdag was ontzettend gestoord aan kleine kinderen maar daar kunnen jullie niets aan doen. Deze mensen kunnen beter gaan eten bij een pannenkoeken restaurant zodat andere mensen hier geen last van hebben. Het enige minpuntje vond ik dat de prijs van een La Chouffe wel erg prijzig was namelijk € 4.25 Per flesje. Voor de rest alleen maar genoten en we komen zeker een paar keer terug om bij jullie te eten.

8. Tapas Zaandam

Roel van der Heide

Vriendelijke bediening, matig eten. Als ervaren Griekenland-ganger (al 45 jaar) verbaas ik me steeds weer over wat men bij dit soort restaurants als metzedes durft te presenteren. De gyros was veel te zout, maar op commentaar werd niet gereageerd. Maar ja, de doorsnee Chersonissos-bezoeker zal ongetwijfeld dik tevreden zijn.

9. Tapas Zaandam

Zelovic

In een aangename sfeer en een uitstekende service moesten we lang op hoofdgerecht wachten.

10. Tapas Zaandam

Van der Hoeven

Lekkere tapas. Leuke ambiance.

11. Grieks Zaandam

Vanavond hebben we heerlijk Griekse mezes gegeten bij Kyra's Taverne op de Dam in Zaandam.
    Het was even wennen aan hoe groot ieder gerechtje was… maar uiteindelijk besloten we met zijn 3en om alles wat ieder bestelde gewoon met elkaar te delen aangezien de giros heel veel was en de andere gerechtjes weer een ander formaat hadden.
    Alles was even smakelijk vers en gevariereerd.
    Het voormalige Restaurant Rhodos is nu niet meer donker maar licht geschilderd in een stoere white-wash en voorzien van hippe tafels en stoelen en toch nog echt in Griekse maar dan moderne stijl.
    Het Personeel was erg vriendelijk en gastvrij.
    Kortom voor herhaling vatbaar en ook niet onbelangrijk. Niet duur!

12. Grieks Zaandam

Sandra Oosterling

13. Nederlands Zaandam

Lekker gegeten voor een leuke prijs! Met goede bediening.

14. Internationaal Zaandam

Eten was echt waardeloos. Ik had het idee dat sommige gerechtjes uit een pakje kwamen. Kant en klaar kwaliteit. Jammer.

15. Internationaal Zaandam

Saskia

16. Tapas Zaandam

Marieke Habernickel

Heerlijk zoals altijd.

Weet niet wat jullie verstaan onder een milkshake. Maar een beker koude melk met een smaakje kan ik zelf ook maken, erg jammer dit.

Onverwachts met vrienden hier gegeten. Niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer. Eten was veel en heerlijk. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker snel terug.

Na het lezen van alle recensies beslote. Wij om dit Griekse restaurant ook eens te bezoeken. Wederom dus vandaag gegeten bij (de moderne griek van nu) irodion, in Zaandam.

Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een nette dame, die ons naar onze tafel bracht. Wij kregen even de gelegenheid om te gaan zitten.

Vaak hebben wij in griekse restaurants, dat wannneer wij gaan zitten de menukaarten in onze handen worden geduwd. Dit is hier niet het geval.

Drankjes besteld, goed op tijd.

Tijd voor het voorgerecht.
    Wij besloten om verschillende hapjes te nemen. Feta in bladerdeeg, Tzatziki, mosselen in tomatensaus, knoflookbroos en kalamari.
    HET WAS VERUKKELIJK.
    Super vers en alles stond mooi opgediend op het bord, het water liep uit mijn mond. Nu was de vraag, gaat dit smaken. Na de eerste hap kon ik niet meer stoppen. Alles was binnen 10 minuten op.

Bij het hoofdgerecht lieten wij ons verassen door de kok. En dat was inderdaad verassend. Een op maat gemaakte schotel, combinatie van vis en vlees. Helaas konden wij dit niet op krijgen. Wel hebben wij hier een doggybag voor gevraagd. :) morgen ga ik dit alsnog eten!

Aan het toetje kwamen wij helaas niet, wij hadden simpelweg teveel gegeten.

Aan het eind kregen wij nog een drankje van het huis.

Ik heb echt een top avond gehad!

Vooral de jonge eigenaar, wat een topgozer. Mij zien jullie snel weer terug.

Lekker eten, voor ieder wat wils. Drankjes ook keuze genoeg. Eten zoveel je wilt. Kortom altijd goed.

21. Internationaal Zaandam

Gisteren zonder reserveren met de volleybalclub daar gegeten omdat de reservering bij het andere restaurant door miscommunicatie van hun kant mislukte.
    Er werd a la minute een mooi arrangement voor ons samengesteld en het was allemaal even lekker. Dikke pluim

22. Tapas Zaandam

Lekker eten ziet er goed uit goede bediening.

23. Tapas Zaandam

3-Gangen menu gekozen, prima keus. Ruim voldoende en goede kwaliteit. Echt lekker gegeten.
    Tafeltjes staan te dicht naast elkaar wat mij betreft, mag echt wel wat meer ruimte tussen.
    Bediening doet hun best, maar sommigen komen toch wat stuntelig over.
    Tijd tussen de gangen prima, niet te kort en niet te lang, prima dessert!
    Alleen de bestelde koffie werd "vergeten", maar dat is een kleinigheid.
    Ouzootje van het huis erbij en voila, weer een tevreden gast.
    Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader.

24. Tapas Zaandam

S. Sikking

Leuke sfeer, goed eten en vriendelijk personeel!

25. Nederlands Zaandam

de Jong

Even bijkomen na een dagje shoppen? Roezemoes is de aangewezen plek. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

26. Tapas Zaandam

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Wij hebben het 4-gangen menu gekozen en heerlijk gegeten. Voldoende variatie en meer dan voldoende. Aan het eind kregen we nog een drankje van het huis aangeboden. Zeker een aanrader.

Richard Bakker

Top constante kwaliteit en goed bediening.

Sfeer kan beter! En mn eten ligt altijd door elkaar als het bezorgt is

Macdonald

Vertaal van English naar Nederlands

Incredibly bad pizza turned up scattered in the delivery box, cold and the dough was still uncooked - wel some Dominos nice job.

Top geregeld, onwijs harde werkers zelfs met de drukte super geholpen!