Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Tapas Zaandam

Gastvrij, sfeervol, goede communicatie, goed en lekker gegeten, echt een avondje uit, je voelt je welkom!
    Kortom: een aanrader!

Heerlijk gegeten. Voor iedereen wat wils. Je kan zelf alles pakken en laten bakken. Drankjes zijn inbegrepen. Leuk met een grote groep.

3. Internationaal Zaandam

Gwen kramer

Het was echt super het eten overheerlijk. De bediening was ook super.

Jan Klous

Gastvrije ontvangst, prima en ruim voldoende heerlijk eten.

5. Nederlands Zaandam

Gezellig bij Brasserie en restaurant gezeten
    Kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen

6. Tapas Zaandam

Lekker gegeten in leuk restaurant met vriendelijke bediening.
    We hadden het luxe 4 gangen menu. Ik vind het zelf een beetje overdreven om de koffie achteraf als 4e gang te tellen, maar je krijgt hoe dan ook waar voor je geld. (Met iets minder, voor een iets lagere prijs, waren we ook niet hongerig naar huis gegaan.) Na afloop van de tweede gang werd ons gevraagd of we nog meer van een gerecht wilden hebben, terwijl wij ons af zaten te vragen of we nog wel ruimte voor het toetje hadden. Een kleine wijziging i.v.m. voor- en afkeur van bepaalde ingrediënten was ook geen probleem.
    M.a.w. een geslaagde avond.

7. Tapas Zaandam

Al meerdere malen heerlijk gegeten bij Erosa! De menukaart is heel uitgebreid, ook wanneer je vegetarisch bent is er nog genoeg keuze. Alles wat wij hadden besteld was lekker! Verder is de bediening super vriendelijk, ze doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Heerlijk eten, een top bediening en een leuk sfeer! Zeker een aanrader voor iedereen!

8. Nederlands Zaandam

Vandaag een bezoek gebracht aan Roezemoes maar wij waren niet tevreden. Personeel kijkt erg chagerijnig, is meer bezig met elkaar dan met de klanten. Duurt erg lang voordat er iemand kwam. Wij wilde graag nog een tweede keer drinken bestellen maar er kwam telkens niemand. Uiteindelijk maar besloten om te betalen, we moesten zelf naar de bar lopen om te vragen of we mochten betalen. Het meisje dat ons hielp was totaal niet vriendelijk. Het appeltaartje was overigens wel lekker.

9. Internationaal Zaandam

W.Sengers

We hebben met de kinderen en kleinkinderen er lekker gedineerd.
    De bediening en het eten was zeer goed.
    Voordat we gingen eten had mijn kleinzoon over zijn kleren gespucht,
    de bediening zag dat en zorgde voor een schoon hemd.
    Daar waren we hel blij mee, geweldige service!
    Klein minpuntje zorg voor wat speel gelegenheid voor de kleintjes.

10. Tapas Zaandam

Hoofdmaaltijd kwam pas 2 uur aan! Het was ook niet erg druk dus teleurstellend. We vonden het erg vreemd dat we brood bij moest bestellen bij het tsatsiki voorgerecht. Hoe zou je anders zoiets moeten eten?
    We hebben vakker naar tapas/Griekse restaurants gegeten en dat was niet normaal. Eten was redelijk maar niets bijzonders. Geen aardig bediening. Kregen het welkom gevoel, en geen lach. Terwijl we naar huis ging, hadden we een vote dat we niet terug zullen komen naar deze restaurant. Jammer maar geprobeerd.

Het eten was prima, alleen de tafel was wel wat klein voor 6 personen. Erg krap met al het eten erop. Al met al hebben we het toch erg gezellig gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan wel met een wat grotere tafel.

12. Tapas Zaandam

Frank en Addy

Heerlijk gegeten van het kerstmenu. Voldoende gerechten en heerlijk afgesloten met een grand dessert en koffie/thee. Prettige en vriendelijke bediening zoals altijd.

13. Internationaal Zaandam

Nicole Duijster

We hebben een hele gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten, goede bediening! Bedankt!

14. Tapas Zaandam

Op 2e Kerstdag het kerstmenu bij Erosa gegeten. Selectie van verschillende kleine voorgerechtjes, tapas als hoofdgerecht en als dessert o.a. baklava, ijs, fruit en griekse yoghurt.
    Alles was erg lekker! Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.

15. Nederlands Zaandam

Het was super goed.

16. Nederlands Zaandam

Heel vriendelijk, leuke bediening. Super naar mijn dochtertje van 4 jaar!
    Moest ik niet in België wonen, dan kwam ik er vaker!

17. Tapas Zaandam

Heerlijk eten, niet te duur. Relaxte sfeer. Aanrader!!!

18. Nederlands Zaandam

Gezellige sfeer, snelle en vriendelijke service. En het eten was heerlijk en zag en goed uit.
    Aanrader! Wij gaan zeker weer een keer heen.

19. Tapas Zaandam

We hebben lekker gegeten. Kozen voor het 3 gangen menu.

20. Nederlands Zaandam

Sfeervol en gezellig! Snel geholpen, goede bediening en uitgebreide kaart.

21. Nederlands Zaandam

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, met vriendelijk personeel.

22. Nederlands Zaandam

Afgelopen zondag met een groep van 16 man hier gegeten. Er was voor ca. 25 Man gereserveerd, maar door het slechte weer van zondag 10 december hadden mensen afgebeld. Dat was bij binnenkomst al meteen een punt van discussie. Er was gerekend op een grotere groep. Getracht uit te leggen dat wij daar weinig aan konden doen, maar dat kwam helaas niet over. Jammer. Het eten is wat je van een wereldkeuken kan verwachten. Het is het allemaal net niet. De Sushi staat al een tijdje in de koeling waardoor deze niet echt vers meer is. Met de "Hollandse" kost is het al niet veel beter. Om over de pizzapunten maar te zwijgen. Die kunnen alleen nog dienst doen als onderzettertjes. Het beste kun je naar de grill en de wok gaan. Kun je maken zoals je zelf wil. Prima, niets mis mee. Op de ontvangst na, is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Gebruikte borden worden snel opgeruimd. Al met al voor ons als groep niet voor herhaling vatbaar.

24. Tapas Zaandam

We hebben goed gegeten. Porties waren ruimschoots voldoende en prijs/kwaliteitverhouding was prima. Personeel zeer alert en gastvrij. Enige punt van kritiek is de wijn. De kwaliteit is niet goed genoeg en ik vond het jammer dat ik geen spaanse wijn kon krijgen bij de tapas.

25. Chinees-Indisch Zaandam

Wij hebben met 2 personen in de Bamboe hof gegeten, het was niet zo druk waarschijnlijk door Sinterklaas avond maar het eten was voortreffelijk en de bediening was vriendelijk.

Lydia Wilhelm

Wat een gezellig restaurant, genoeg keuzes en vriendelijk personeel.
    Omdat je bij binnenkomst meteen afrekent, dan kan de rest van de tijd gewoon heerlijk eten en drinken…
    Gauw weer een datum plannen.

Sprokholt

Gisteren heerlijk gegeten, alles smaakte heerlijk, veel keus voor ieder wat wils!!

M. Janssen

Heerlijk gegeten in een prima ambiance. De prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed.

29. Nederlands Zaandam

Prima gegeten met 8 personen, waaronder 2 kleine kinderen. Goeie snelle en behulpzame service. Volgende keer gaan we weer.

30. Tapas Zaandam

Een knus restaurant met een lekkere sfeer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En niet geheel onbelangrijk het eten is heerlijk.