Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zaandam verdeeld zijn.

1. Eten goed. Helaas bezorgen al voor de 3e keer drama. 2 keer niet de volledige/juiste bestelling. 3e keer na anderhalf uur nog de bestelling niet bezorgd. Gebeld, bestelling nog niet de deur uit.

2. Afhaal en bezorg Zaandam

Altijd tevreden, maar zit nu al vanaf 18.00 U op de bestelling te wachten. Ruim een half uur te laat.
    Jammer!

3. Gezellig wezen lunchen met vriendinnen. Ze houden zich goed aan de regels, tafels staan ver genoeg uit elkaar. Met een gerust hart kan je hier lekker wat eten en drinken. Aardig personeel en snelle service.

4. BAZ
    Hamburger Zaandam

Zaterdagavond met 3 vriendinnen heerlijk bij Baz gegeten! Het eten is bijzonder, er wordt gebruik gemaakt van verse kruiden en verse groenten. Ik had een hamburger met fantastisch gekruide kip en mint, verrassende smaakvolle combi! Er was voor dessert oa keuze uit een klein ijsje voor ook een klein prijsje! Aanrader, we gaan snel weerūüėä

5. Wij hadden iets te vieren.
    Jammer dat het nog steeds coronatijd is waardoor het toch minder druk is.
    Maar toch hebben wij heerlijk gegeten en gedronken.

6. The Mail Company

7. Luna Boerhout

Ik heb vorige week geluncht bij the Mail Company. Het eten was erg lekker en stond snel op tafel. Evenals onze drankjes, die door de vrolijke bediening razendsnel gebracht werden. Je hoeft er gelukkig niet lang te wachten, dat noem ik nou goede service! Ik ga er zeker nog eens heen!

8. Cheyenne

9. Tina Molenaar

10. Snackbar Zaandam

Jelle Breevaart

Vriendelijke bediening die het werk met hun hart doen.

11. Internationaal Zaandam

Nathalie van Boxel

We hadden een heerlijke lunch table met kleine kroketjes en kip stukjes carpaccio en tonijnsalade op heerlijk brood. De serveerster Sabrina heeft ons fantastisch geholpen en de andere collega's ook. We komen snel weer langs!

12. Wil je een gezellig leuk klein restaurantje, dan is De Griek bij uitstek daarvoor geschikt. Niet zo groots maar lekker knus en gezellig. Eten uit de open keuken is prima, de bediening prettig. Kortom: PRIMA.
    Een echte aanrader!

13. Eetcafé Zaandam

Marco Slootemaker

Heerlijk gegeten!
    Beiden voorgerechten (kwartel en gerookte os)waren uitstekend bereidt. Ook de hoofdgerechten, zeebaars perfect op de huid gebakken en de surf en turf waren uitmuntend!
    Saus is wat mij betreft overbodig… ook omdat dat de gerechten niet tot hun recht laten komen.
    Gelukkig krijg je die apart geserveerd.
    Het vlees, vis, en bijbehorende garneringen/ groentes zijn al perfect op smaak.
    De bediening was ook super gastvrij en vriendelijk… goede connectie met hun gasten.

14. Zeer slechte service! Ruim een uur gewacht op het eten. Toen het maar niet kwam gebeld. Werden we erg bot te woord gestaan. Geen enkel begrip, geen excuus en de boodschap was: het moet nog gemaakt worden. Nou daar gaat je eten dan. Dus nu zonder eten naar de afspraak. Bedankt he Kok voor je service! Waardeloos… Wij gaan op zoek naar een andere snackbar met service, klantvriendelijkheid en betere porties saus! Kok is een klant kwijt!

15. Eetcafé Zaandam

R.g.de ridder

Gisteravond met vrienden bij Manzo's gegeten. Ik bestelde van de ietwat karige menulijst de halve maiskip (normaal). Na de voorgerechten werd de halve kip opgediend, en wat schets mijn verbazing, halve kip zijn twee schijfjes kip! Dit werd geserveerd op een veel te groot houten plateau met een enorm mes! Dit was nog "versiert" met twee cherrytomaatjes en wat saus.
    Dit voor de prijs van 19.50 euro.
    Bediening was vlot en vriendelijk, vrienden namen de mosselen, die was wel goed. Helaas..voor mij een teleurstelling.

16. J. van Daalen

Was gezellig. Heerlijke en goed verzorgde gerechten. En prima bediening. Aanrader!

17. Drie gangen menu. Als hoofdgerecht had ik iets buiten de kaart om. Wrap met kip en sla enzo. Was geen succes helaas. Kip stukjes klein, leek wel afval. Jammer. De rest was wel prima.

Eén vorige recensie
  18. Anne-Marie vd S

Met 4 personen wezen eten op dinsdagavond 4 augustus. Hele leuke bediening en ook mooi op tijd allemaal. Heerlijk menu voor 25 euro p.p. uitgezocht. Erg genoten! Kwaliteit en hoeveelheid eten perfect!

19. Vertaal van English naar Nederlands

Too much sauce on the chicken sate'. And sauce not that compatible with the sate. Waiter/waitress very friendly and helpful :)

20. Internationaal Zaandam

Uitstekend eten, zeer slechte service. Espresso koud en bitter, lange wachttijden tussen de gerechten, rekening verkeerd (te hoog). Jammer dat de oude Wonders top service verdwenen is.

21. Lekker gegeten, drie gangen menu genomen, veel keus en goede prijs kwaliteitverhouding.

22. Eerste keer dat wij hier waren maar heerlijk gegeten. Er werd zonder problemen rekening gehouden met mijn gluten- en zuivelallergie en er werd ook op verzoek extra groente gegeven in plaats van friet, wat heel erg fijn was. De groente was vers en lekker beetgaar. Bediening was vlot en vriendelijk. Komen dus vast nog een keer terug.

23. Cynthia

Goeie sfeer. Lekker eten en leuk personeel! Aanradertje.

24. Roti Plaza

25. Sebastiaan wegman

Top eigenaar. Echt een aanrader. Ze willen echt iets extra's voor je doen.

26. Anoniem

Afschuwelijke ervaring. Ik heb een jus d'orange groot besteld. Na 10 minuten wachten kreeg ik letterlijk een klein flesje zoals op de foto hierboven. En hier heb ik ‚ā¨3,60 voor moeten betalen! Voor de kwaliteit vind ik dit veelste duur. Zonde van m'n geld. Ook was de sfeer niet leuk. En bij het afbetalen deed de meneer ook vet chagrijnig. Geen leuk personeel. Nou hier kom ik zeker niet meer. Geen aanrader.

27. Anoniem

Ik heb buiten het uitzicht helemaal niks positiefs te zeggen. Zowel het eten als de service is drie keer niks. Dit raad ik niemand aan. Zonde van je geld.

28. Bastiaan Van hierden

Heerlijk gegeten.
    Duurde niet lang.

29. Bediening was goed, eten was wat minder zalm smaakte oud/diepvries en was helemaal droog doorgebakken. Kwaliteit is achteruit gegaan na de corona.

30. miranda

Voor het eerst patatje stoofvlees gehaald. Thuis opgegeten… was erg lekker.
    Ik zou er niet nog eens heengaan want alles was vies en rommelig. Overal waar je keek was het smerig… heel jammer… hygiene zou hoog in het vaandel moeten staan.