Restaurant verhuisd

1559190894 74
1580822002 80
1678161989 75

1. Ivan Augsburger

Het was een beetje koud binnen. Het muziek tape herhaalde zich; misschien wat mariachi muziek zou ook sfeervol zijn. De Combinación Panchos was verrukkelijk! De ober was heel attent.

2. Karin Zuidema

Gezellige sfeer, zeer aardige bediening en altijd lekker eten.

3. Marloes

Super lekker gegeten, bediening was erg vriendelijk en werden ontvangen alsof wij hier al jaren kwamen! Topplek!

4. Wat een ontzettend leuk restaurant! Nog nooit zo lekker gegeten! Bediening was ook snel en aardig plus de inrichting is zo mooi! Gewoonweg top!

5. Super leuk hier! Op mijn verjaardag hier geweest en nu ben ik hier om de week te vinden. Het geeft je een superleuke Mexicaanse sfeer heel gezellig. In de bediening zitten jonge meiden die dat samen super leuk doen. Het eten is zo ontzettend lekker echt een top restaurant zeker een aanrader.

6. Rob van Boxtel

Geweldig gegeten, mooi sfeervol restaurant, goede bediening, aardig en vlot.

7. Hele gezellige tent met uitstekend eten en vrolijk personeel.

8. Dieptepunt. Toch maar weer eens geprobeerd. Vette sompige patat. Ingedroogde veel te lang warm gehouden gerechten die smakeloos waren. Tafeltje naast ons ook zeer ontevreden.

3,1
  9. Zoals vaker heel goed. Bediening was erg enthousiast. De baas was er niet heeft dat ermee te maken? Top avond.

10. Lekker en vlot gegeten!

11. Rob 38 punten

Vorige week hier gegeten. In verhouding tot de prijs is de kwaliteit van het eten zeker niet slecht. De bediening was echter wisselend. Ik wacht nu nog steeds op de dessertkaart. De dame die de borden ophaalde zou de kaart nog brengen. Zag haar nog een paar keer langs lopen, naar andere tafels, met dinerkaarten in de hand, maar ons had ze glad vergeten. Door de drukte kan het niet zijn: er zat bijna niemand in de zaak.

6,3
  12. B. Kalkman

Echt heerlijk gegeten, zalig die spareribs, ze vallen zo van het botje af. En de borden die we langs zagen komen zagen er ook goed uit. De sfeer binnen geeft je het gevoel alsof je in Mexico zit. Bediening ook erg vriendelijk. Wij gaan vaker!

13. Wij hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was heel plezierig. Het interieur is supergezellig. De eigenaar gesproken die ons vertelde dat vrijwel alles daadwerkelijk uit Mexico kwam. Wat ons betreft echt een aanrader.

14. M v Garderen

Belachelijk behandeld daar in het restaurant, de bediening was slecht terwijl ze het wilde oplossen.. maar gewoon weer op de oude voet weer doorgingen met het niet serveren van het eten en de ijsjes van de kinderen. Kwam daar vaker maar kom daar niet meer terug. Nooit meer naar poncho's catering. Wat een afgang dat restaurant en de bediening.

2,8
  15. Na lang wachten eindelijk het eten. Wat zelf doorgegeven moest worden net als het drinken. Bediening reageerde zeer arrogant. En heeft geen dranken kennis. Dit is een restaurant wat ik niemand zal aanbevelen.

16. Simon Wieringa

We hebben regelmatig bij Pancho's Cantina heel lekker gegeten, maar de laatste keer was wel heel teleurstellend.. het eten (quesadilla) was koud en wat er op de kaart stond kwam niet overeen met wat er op het bord lag. Dit werd achteraf door de serveerster bevestigd! Ik had een met spinazie/geitenkaas en een met chorizo/ui besteld. Ik kreeg een grote koude Quesadilla met heel veel spinazie, wat geitenkaas en daar tussen een paar halve chorizoworsten. Geen combinatie! Ook de guacamole was niet smaakvol.. Als troost een cappuccino.. deze deed aan als slootwater! Wat de reden is??? Het was erg druk dus ook weinig tijd om het een en ander uit te leggen. Voorlopig geen Pancho's meer!

3,4
  17. Afgelopen maandag met een vriend wezen eten waarmee ik al vaker was geweest. Wij verheugden ons beiden al op hetgeen de keuken ons zou kunnen gaan bereiden. Doen we de hot spare ribs of toch de Burrito met draadjesvlees...

Het restaurant was vrij rustig, dus mochten wij zelf een knus plekje uitzoeken. Om de eetlust verder te bevorderen, zijn wij vlak bij de keuken gaan zitten, met mooi uitzicht op het interieur en de muziek nog net hard genoeg om er van te genieten. Het moet gezegd worden: het interieur met de muziek zijn al de helft van een geslaagde avond. De sfeer wordt er enorm mee geholpen.

Uiteindelijk beiden gekozen voor de spare ribs, en het was wederom geen slechte keuze. Het vlees was gaar en liet zich vol overgave erg makkelijk los van het bot, zonder vet te zijn. De marinade was uitgelezen, en zeker niet hot maar gekruid. Gewoon erg lekker.

Een dubbele espresso na, aangevuld met een Damiana likeurtje bekroonden een geslaagde avond.

Bediening was attent en correct, aanwezig wanneer het moest en uit 't zicht als we ze niet nodig hadden (konden we ongegeneerd toch een beetje kluiven).

Tot binnenkort!

18. Rowdy

19. Bediening wisselt sterk in kwaliteit, maar altijd een gezellige locatie om van heerlijke maaltijden te genieten.

20. Dat is nou een exclusief restaurant die zich onderscheid van de overige zaanse restaurants, je kan daar tegen een betaalbare prijs goed eten, ook de sfeer is daar erg gezellig, gewoon een topper!!!

21. Afgelopen weekend hier gegeten. Hadden gehoord dat het gezellig en lekker was.. Maar dat viel ons erg tegen. Op zich ziet het er binnen leuk uit maar de tafel was helemaal niet goed,kregen we een andere tafel en daar zat het blad ook helemaal los. Als je met je arm op de tafel leunde dan ging deze een halve meter de de lucht in. En het eten viel ons erg tegen. We hadden allemaal een wrap met kip en rundvlees.. We hebben nog nooit zo'n onsmakelijke wrap gehad. Wij vonden het allemaal echt niet lekker en hebben het ook niet helemaal opgegeten. Jammer, hadden gehoopt op lekker eten maar het was niet lekker.. En gaan hier ook niet meer naar toe!

4,9
  22. Heerlijk gegeten vriendelijk personeel en zalige cocktails gewoon prima!

23. Dit restaurant gevonden via een vriend van ons. Ondanks de wisselende recensies toch heerlijk gegeten en gedronken. Ook de bediening deed haar werk goed. Goede prijs kwaliteit verhouding. Weinig op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

24. Wij zaten al 3 kwartier in een vrij lege mexicaan, en dan nog had niemand ons gevraagd iets te drinken.
    Na 10 x het personeel aan proberen te sporen, dan maar op hun af stappen voor drinken.

Hoofdgerecht had een verbrande spare rib, pik zwart. Na er wat van gezegd te hebben reageerde ze amper zo van oh. Dat was het dan.

Toetjes was vies, een bak ijs van de supermarkt is nog lekkerder.

Personeel staat bij de bar gezellig met elkaar te kletsen en je aan te gapen, maar komen ho maar. Spelen totaal niet in op de klant.

Mijn mexicaanse Knorr variant is nog lekkerder.
    Alleen de cocktails zijn lekker.

Voor ons niet meer eten hier.

1,8
  25. Super restaurant, alles goed geregeld eten was super!

26. Afgelopen weekeinde heerlijk wezen eten bij 'Pancho's'.

Terwijl wij aan het eten waren, kwam er iemand van de bediening langs die ons een 'proefje' gaf van de cocktail van de week. Deze was zo lekker dat wij gelijk twee 'amor de primavera's' bestelden.

De meiden in de bediening proberen je een leuke avond te geven en dat is ze goed gelukt!

Zeker een aanrader, een tip; reserveer op tijd anders geen plaats bij dit gezellige restaurant!

27. Peter J

Gister lekker gegeten bij Pancho's Cantina. Een aanrader. Ook de mojito's waren erg lekker!

28. Met een gezelschap van 40 personen wezen eten bij Pancho's. Alles was tot in de puntjes geregeld en wij hadden ons eigen balkon! Dit was super gezellig zitten, aangezien we zo toch wat privacy hadden. Heerlijk gegeten en gedronken, zeker de moeite waard, alleen al om de sfeer in het restaurant. Wat mij tevens opviel was het jonge, maar zeker super hard werkende personeel wat ons een leuke avond heeft bezorgd.

29. Gerrit 107 punten

Hier keren wij regelmatig terug. Lekker eten voor een goede prijs en gezellige bediening. Sinds de verbouwing is het restaurant nog gezelliger!

30. Wat een super leuk restaurant!

Na bijna een jaar besloten mijn vriend en ik weer een keer te komen eten, wat een vooruitgang heeft dit restaurant ondergaan, wat een sfeer!

Ook het eten was er niet op achteruit gegaan, vooral de nachos en fajitas zijn heerlijk!

Het personeel was jong maar heel enthousiast, ze deden echt hun best om het naar je zin te maken en dat was ze gelukt ook!

31. Christina

Een lange tijd niet geweest in dit restaurant, maar laatst toch weer eens gegaan.

Wat een geweldige metamorfose heeft dit restaurant ondergaan. Het nieuwe gedeelte is nog niet helemaal af, maar het belooft spectaculair te worden. Even met 1 van de meiden van de bediening gesproken en die sprak over salsa feesten achterin het nieuwe gedeelte.

Het eten was zoals vanouds super lekker, je krijgt hier gewoon veel eten voor een goede prijs.

Zeker een aanrader!

32. Ik kom al jaren in dit restaurant. Ik eet er altijd prima. Verwacht geen 5 gangen menu, het is gewoon heerlijk eten voor een goede prijs. De bediening is er een stuk op vooruit gegaan en het interieur ook! Wat een prachtig restaurant is dit geworden.

33. Ook ik kom (kwam) hier al jaren met veel plezier eten.

Vorige week zaterdag had ik mij daarom erg verheugd op het eten in dit restaurant.

Toen wij binnenkwamen viel ons direct op dat het nieuwe gedeelte geopend was en op het eerste gezicht zag dit er mooi uit.

Wij meldden ons bij de bar en kregen een tafel aangewezen, in het nieuwe gedeelte.

Helaas stond de tafel helemaal achter in een hoekje, tegen de bar aan.

Ons viel al snel op dat er nog een enorme cementlucht hing en er overal een behoorlijke laag stof op lag van de verbouwing.

De lucht sloeg gewoon op je keel.

Al vrij snel werd onze bestelling opgenomen en ik koos voor de burrito rundvlees met de specifieke vraag of er geen extra koriander en zure room op mocht, omdat ik daar niet zo van houd.

Na ongeveer een uur werd het eten pas gebracht, en ja hoor... met koriander.

Ik riep de ober en hij vertelde mij dat hij ermee terug zou gaan.

Na 1 minuut kwam hij terug met de opmerking: ''U wist toch dat er koriander in zat?'' Waarop ik antwoorde: Inderdaad, erin, maar ik vraag net nog of het er dan niet ook nog eens op mag.

Meneer de ober raakte geirriteerd en zei: Ja, dus moet ik het eraf schrapen?

Ik: Nou, ik snap gewoon niet dat als ik het nog aangeef, het er toch op zit.

Ober: Ja ik vraag toch, moet het eraf geschraapt worden of wil je (!) nieuwe.

Ik: doe dan maar een nieuwe.

Zo gezegd zo gedaan, na 10 minuten kwam er een nieuw bord... dit keer met zure room en zonder koriander.

Mijn geduld raakte op dit moment een beetje op.

De serveerster reageerde met: ''oh wilde u zonder zure room? Dat wist ik niet''.

Met als gevolg weer 10 minuten wachten.

Mijn tafelgenoot had het eten inmiddels op.

Gezellig zo samen uit eten.

Uiteindelijk werd ons een drankje van het huis aangeboden.

En dat was het dan.

Voorlopig voor mij geen Pancho's Cantina meer, erg jammer!

34. Vroeger heb ik hier een aantal keren gegeten met zeer veel plezier. De laatste keer dat ik hier was, lente van 2010, wist ik niet wat ik zag! Het gezellige restaurant van 'vroeger' was qua bediening enorm veranderd. Waarschijnlijk een nieuwe eigenaar?

We moesten lang wachten op het eten en drinken, er werden veel fouten gemaakt. Nee, hier komen wij niet meer terug. Erg jammer!

6,5
  35. We komen al tig jaar bij Pancho's Cantina, hebben het er al die jaren heel gezellig gehad en heerlijk gegeten, tot gisteravond.

(30-10-2010) Een vol uur gewacht op het voorgerecht en kreeg toen pas te horen dat de bestelde soep op was, lekker dan.

We hebben meteen gevraagd hoe lang het hoofdgerecht nog op zich liet wachten want als dat ook weer een uur duurde hebben we gezegd dat we zouden vertrekken en dat heeft ook weer zo'n twintig minuten geduurd. Drinken bestellen was ook heel moeilijk. Een totaal chaotisch personeel met totaal geen inzicht.

Dit was voorlopig de laatste keer.

5,1
  36. Vanavond met mijn dochtertje uit eten geweest bij Pancho's. Wat een regelrechte teleurstelling. Aangezien we allebei kleine eters zijn hadden we een kindermenu met een taco kip besteld. Wat we kregen was een bordje friet met 3 stukken droge gegrilde kip.

Toen ik het terug had gestuurd naar de keuken met de boodschap dat we taco's hadden besteld, kregen we ons bord later terug met lauwe friet en dezelfde stukken droge en ongekruide kip in een taco gepropt. We hebben wat van de frietjes gegeten en het inbegrepen ijsje maar gelaten voor wat het was.

Dat werd dus een behoorlijk prijzig bordje friet. Wij komen hier dus niet meer terug!

3,2
  37. Ari Rafimanesh

38. Super lekker en goed gegeten! Leuk en vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij eten vaak in restaurants met michelin ster en dit restaurant is uitstekend te noemen!

39. Ik heb er nu al een paar keer gegeten en alle keren slecht.
    Lang wachten, op het bord gegooid eten.

Ik ben laatst in Mexico geweest en dit heeft niks met Mexicaans eten te maken!

2,7
  40. Kom regelmatig in dit gezellige restaurant.

Gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel.

Wat wil je nog meer?

Absoluut een aanrader! Ga zo door!

41. Pancho's is een absolute topper qua eten, de spareribs vallen van het bot en de diversiteit van de gerechten is geweldig.

Je moet alleen geen haast hebben. Sinds het restaurant gehalveerd is in ruimte is de bediening zeer langzaam en niet oplettend. Voor je drinken, voor een restaurant toch een makkelijke margemaker, moet je echt op zoek naar één van de obers of gastvrouwen.

Het zit altijd vol, reserveren is dus een must. En een restaurant dat altijd vol zit zegt voldoende lijkt me.

42. Ik heb enige tijd geleden voor het eerst hier gegeten.
    Ik vond het eten heerlijk, goede kwaliteit en de sfeer goed en gezellig. Er staan nog zoveel gerechten op de kaart die ik wel eens wil proberen.

Het is mij zo goed bevallen dat ik zeker vaker terug zal komen. Een adresje om goed te onthouden.

Ga zo door en jullie kunnen mij zeker terugzien.

43. Ik kom al jaren bij Pancho's Cantina en heb niet één slechte ervaring met dit restaurant.

Het eten is heerlijk en de bediening is top! Super vriendelijk!

Pancho's Cantina zit altijd vol. Daarom is het ook noodzakelijk van te voren te reserveren. Dat zegt toch wel genoeg, wat een top restaurant dit is?

Klasse! Ga zo door en tot snel!

44. Dit was altijd ons favoriete Restaurant in Zaandam, altijd heerlijk eten.

1 na laatste keer pas na 40 minuten voorgerecht. Deze laatste keer na 45 minuten toch maar even vragen of er iets mis is, blijkt de bestelling niet in de keuken te zijn aangekomen.

Nee, natuurlijk niet, maar wel door 3 man personeel aangegaapt worden.

Ons zien ze daar dus niet meer.

3,7
  45. Ellis 44 punten

In de winter voor het laatst geweest.

En toen was het er héél erg koud binnen.

Bediening niet bijzonder, eten wel goed.

46. Slechte bediening, personeel heeft weinig tot geen info, volle borden waarop alles bij elkaar gekwakt is. Je kan nauwelijks onderscheiden wat je precies op je bord hebt. Smaak is niet denderend. Toen we om 9 uur aan ons dessert zaten (tip: neem de proeverij niet! Wat uitgedroogde bavarois en heel veel limonade siroop, blegh!) werd de open keuken schoongemaakt met een soort Dettol. Toen we hier iets van zeiden werd ons fijntjes verteld dat we toch niet dachten dat ze op ons konden wachten.. Eeuuh, wie waren ook alweer de klanten? Nooit weer!

2,3
  47. Gezellig druk restaurant met goed eten, kom hier wel vaker en je merkt dat men steeds probeerd te verbeteren, en dat lukt aardig, over het bedienend personeel geen klachten, ze doen hun best om je een leuke avond te bezorgen

48. Regelmatig hier gegeten, het eten is zeer smakelijk, niets op aan te merken. Maar de eigenaar behandelt zijn klanten alsof hij ook zonder ze kan. Afgelopen augustus met een groep van ca. 20 personen bij Pancho's gegeten, en we kregen een speciale groepskaart voorgelegd. Hierop stonden een beperkt aantal gerechten vermeld, de prijzen waren iets lager dan normaal, maar de porties waren dan ook ongeveer gehalveerd. Dit was geen probleem, aangezien men zelfs dan nog voldoende serveert. Wat schetst onze verbazing echter toen we de rekening later nakeken; men had ons de normale prijzen berekend! Op een groep van 20 personen scheelt dat snel een paar tientjes. In plaats van de fout te herstellen, kwam de eigenaar echter met allerlei argumenten (oude kaart, had sinds 1 januari 2008 niet meer gebruikt mogen worden - terwijl het personeel zei hier NIETS van te weten!-, verhoogde prijzen van grondstoffen etc.). Toen wij nadien ons geld wilden terughalen, gaf hij enkele keren niet thuis, en heeft het (pas 4 weken later!)tussen neus en lippen afgedaan met €25 in een envelop, zonder excuses. Voortaan de rekening nakijken dus!

49. Mariska

Vandaag sinds lange tijd weer gegeten bij onze mexicaan. Ik moet zeggen dat het eten erg goed is gebleven, maar ik kom er niet meer terug. ERg slechte ervaring met de bediening gehad. Als je als klant je ontevree over iets uit en je word dan behandeld als stornt dan ben ik er klaar mee. Daarbij komt het over alsof het erg chaotisch is en debediening erg gestresst over komt. Al met al vind ik het een achteruitgang. (Ik moet wel even zeggen dat de meiden wel hun best deden)

6,5
  50. Jan Boddy

Wij komen al jaren bij Panch's en nemen ook vaak vrienden mee. Het eten blijft errugg lekker. Niets op aan te merken. De bediening is helaas anders. Ze werekn allemaal door elkaar in het hele restaurant ipv een vast aantal eigen tafels, er is geen ( zichtbaar) vast bar personeel waardoor de drank omzer dramatisch laag moet zijn. Wij hadden in 2 uur tijd met moeite 1 rondje drinken kunnen bemachtigen, en dat mer veel moeite. Niemand leek de leiding in het reataurant te hebben waardoor de meisjes vaak als een kip zonder ... door de zaak heen renden terwijl er niets nuttigs gedaan werd.
    Na anderhalf uur op ons eten te wachten en geen drinken meer gekregen hebben zijn we maar weg gegaan. Eeuwig zonde van een altijd fijn restaurant.

51. de bediening is echt slecht elke keer moet je vragen om je drinken en dan mag je blij wezen als het binnen 30 min gebracht wordt en dat je er niet weer om moet vragen echt heel jammer want het eten is echt goed nou nog wat aan de bediening

52. Supernickolai

echt super gegeten alles was perfect en een top restaurant

53. De sfeer in restaurant is prima. Het eten voldoet aan de prijskwaliteit. De huidige chefkok kan volgens mij meer dan hij mag.
    Jammer dat op het personeel wordt bezuinigd.
    Er lopen twee of drie vaste krachten die onervaren personeel moeten aansturen. Bij 120 gasten op een avond wordt de bediening een puinhoop.
    Vreemd ook dat de bediening zelf de desserts moet maken. Hierdoor is er de helft van de avond één persoon minder in de bediening.
    Ik denk met een goede aansturing en meer vrijheid voor de chefkok en de bedrijfsleidster en met name goede investering van de eigenaar één van de beste plekken om te eten in Zaandam

54. Wat een heerlijk, gezellig restaurant is dit toch. Het eten is er verrukkelijk, vooral de spareribs; deze vallen elders altijd tegen nadat je ze hier gegeten hebt. Het personeel is extreem vriendelijk. Ik kom hier meerdere keren per jaar en kan het aanraden. Wel vooraf reserveren, want het is altijd vol. Dit zegt toch wel genoeg.

55. Ik ben hier afgelopen week wezen eten en viel me erg tegen. Vooral de bediening is heel slecht. Er moet namelijk vreselijk lang op de bediening gewacht worden. Als ze namelijk 10 keer voorbij lopen zien ze maar 1 keer dat je iets wilt bestellen ook al gebaar je naar ze. Ze stampen ook voorbij als olifanten. Ik ben maar 1 keer goed bediend geweest in de 4 keer dat ik daar ben geweest en dat was door de eigenaar zelf. Verder is de bediening ook beledigd als je geen fooi geeft. Fooi verdienen ze pas na goede service wat totaal niet geleverd worden. Verder zou ik niet voor de spareribs gaan want die worden veels te gaar opgediend.

56. plaggenborg

prima eten leuk klantgericht personeel prima prijs