Op dit adres zit nu: EVE

Parkeergarage Rozenhof, vlakbij Manzo's. Op zondag, maandag, dinsdag en woensdag is deze parkeergarage open tot 01.00 uur, op donderdag, vrijdag en zaterdag tot 03.00 uur. Het Zaantheater heeft een eigen parkeergarage. Deze is dagelijks geopend van 07.30 uur tot 01.00 uur. Ook is er ruime parkeergelegenheid op de Burcht, het parkeerterrein aan de overkant van de Zaan. Hier geldt tot 23.00 uur betaald parkeren (zondags gratis). Verder kunt u parkeren in de Q-park parkeergarage Hermitage. Deze is bereikbaar vanaf de Provincialeweg. Vandaar kunt u Manzo’s lopend bereiken.

• OV

Met de trein:
    Manzo's is met 15 minuten lopen eenvoudig bereikbaar vanaf station Zaandam. Station Zaandam heeft een rechtstreekse treinverbinding met Amsterdam, Purmerend, Alkmaar, Utrecht, Den Bosch en Arnhem.
    Loop vanaf het station richting Centrum de winkelstraat in (Gedempte Gracht). Loop deze winkelstraat helemaal uit en ga vóór de brug rechtsaf. Recht voor u uit ziet u de Dam met midden op de Dam het standbeeld van Czaar Peter.U vindt ons links van het standbeeld.

Met de bus:
    Met onderstaande buslijnen kunt u naar de halte Gedempte Gracht in het centrum van Zaandam. Vanaf daar is het een paar minuten lopen naar Manzo's.

Lijn 57 Station Zaandam CS / Wormerland P&R
    Lijn 94 Station Zaandam CS / Amsterdam Noord / Amsterdam CS

Nachtlijn 62 Station Zaandam CS / Zaandam 't Kalf
    Nachtlijn 63 Station Zaandam CS / Assendelft
    Nachtlijn 92 Station Zaandam CS / Amsterdam CS / Amsterdam Leidseplein
    Nachtlijn 94 Station Zaandam CS / Assendelft/ Amsterdam CS / Amsterdam Leidseplein

• Biologisch

1512011459 72
1519656974 71
1619048668 52
1641985213 56

1. Totaal geen Corona regels. Zeer onprettig. Waar is de 1,5 meter afstand tussen klanten op het terras en klant en serveerster. Broodje kroket maar boter hebben ze niet.. Droge hap dus en duur.. voor mij geen tweede keer..

2. Angelique

Gisteren eten laten bezorgen. Eten was bijna koud, porties waren echt te klein. De kaasfondue sloeg helemaal nergens op (wel eens in het restaurant gegeten en toen was het prima). Echt zonde van het geld. Geen aanrader.

1,6
  3. R.g.de ridder

Gisteravond met vrienden bij Manzo's gegeten. Ik bestelde van de ietwat karige menulijst de halve maiskip (normaal). Na de voorgerechten werd de halve kip opgediend, en wat schets mijn verbazing, halve kip zijn twee schijfjes kip! Dit werd geserveerd op een veel te groot houten plateau met een enorm mes! Dit was nog "versiert" met twee cherrytomaatjes en wat saus.
    Dit voor de prijs van 19.50 euro.
    Bediening was vlot en vriendelijk, vrienden namen de mosselen, die was wel goed. Helaas..voor mij een teleurstelling.

4. Lotte Doppenberg

Wij hebben een ontzettend fijne avond gehad en komen zeker terug! De bediening is erg behulpzaam en maken fantastische cocktails!

5. Ger 5 punten

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken, het Eten, Lam en Mosselen waren heerlijk.

6. Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten, vooral de spareribs zijn super lekker.

7. Meerdere malen gegeten en gedronken bij dit restaurant. De service vinden wij echt heel slecht. Veel te lang moeten wachten op je eten en/of drinken. Wij begrijpen niet dat dit niet wordt aangepakt, en dat er een keer goed personeel komt te staan. Wij komen niet meer terug bij Manzo's en raden dit restaurant ook af bij familie, vrienden en kennissen.

8. Na een avond eten en drinken op de loungebank werd ik tot mijn grote verbazing aangesproken op een arrogante manier door 1 van de serveersters. Ik had toen meteen een klacht ingediend. De eigenaar had het fatsoen niet om even naar mij toe te stappen. Hij nam het volledig op voor zijn personeel. Ik was daar altijd vaste klant. Hij had het zoals altijd veel te druk met 1 van zijn vriendinnetjes! Mij werd medegedeeld dat ik voorlopig niet meer welkom ben daar. Ook mede door andere dingen. De klachten die ik al eerder had ingediend! Het personeel mag nodig een communicatie training volgen.

9. Dinsdagmiddag 21/7 gegeten en gedronken. Twee obers op terras niet klant vriendelijk en- zeer arrogant.
    Voorbeeldjes: - Zitten op terras langs de doorloop. Mijn vrouw vraagt 3 keer "mogen wij wat bestellen?". Geen enkele reactie. Neem het over en bij 2e keer komt er een ober.
    - Willen wat eten "Ober, wat is het broodje van de maand?", weet hij niet, gaat binnen kijken. Na 5 min. vraag ik hem "wat is het broodje van de maand?", hij was het vergeten.
    - Verkeerd eten werd gebracht.
    Etc.

10. Marcus

Vanavond hadden we keuze laten vallen op Manzo's. Beschamend hoe we te woord werden gestaan. Hey, het woord onbeschoft was zeer passend. Wij spraken de medewerkster aan dat de klant toch enigszins koning zou mogen zijn. Haar antwoord was, wij zijn de keizer. Heerlijk ergens anders gedronken en gegeten. De desbetreffende mevrouw heeft qua klant vriendelijkheid nog heel veel te leren.

6,3
  11. Vanavond heerlijk gegeten, fijne sfeer leuke bediening en alles was even lekker, voor herhaling vatbaar!

12. Vorige maand lekker gegeten. Mooi weer en terras was vol. Het duurde vrij lang voordat onze tafel werd schoon gemaakt van de vorige mensen en ook onze eigen lege borden bleven vrij lang staan. Dit hoefde niet want het personeel had wel voldoende tijd om met elkaar te praten. Ik hoorde hier ook andere mensen over praten en het deed de sfeer geen goed.

5,7
  13. Eten goed, bediening niet attent .

14. Vanaf het begin vaste klant. Wat een toptent. Heerlijk eten, goed en vriendelijk personeel, gezellige sfeer, prijs-kwaliteit prima. We aten er regelmatig & doen er nog steeds regelmatig een drankje met ons vaste groepje. Alleen eten hoeft voor mij niet meer zo vaak. Het eten smaakte afgelopen keren minder goed, door verschillende aanpassingen. Uiteraard verschillen smaken en is het voor een ander misschien beter. Ik zeg don't change a winning team. Toen ik aangaf een aantal aanpassingen niet een verbetering te vinden, reageert het persoonlijk ongeïnteresseerd en onvriendelijk, en dat terwijl ze altijd zo vriendelijk zijn en hun vaste klanten herkennen. Kritiek kunnen ze dus echt niet hebben. Ook hebben we 2 keer gehad dat we specifiek een romantisch tafeltje wilde voor 2, ruim van te voren aangeven, bleek dat we naast mensen op de bank moesten zitten! Aanpassingen zijn oa: porties die kleiner zijn, frietjes (voorheen dun en veel in een net bakje, nu een puntzak met dikke frites erin alsof je in de snackbar zit), prijzen stijgen. Kortom ontzettend jammer!!!!!

15. Fam.Van El

Afgelopen zaterdag, 15 dec.jl. bij jullie geweest met z'n zessen; vooraf gereserveerd.
    Gezellige ambiance, uitstekend gegeten, aardige bediening. Helaas de muziek staat zo hard, dat onderlinge gesprekken aan tafel vrijwel niet mogelijk zijn. Jammer !! Doet u hier iets aan ?

16. britta van der sluis

Om te beginnen had ik gereserveerd omdat mijn vriend 26 werd, had gevraagd om een sterretje in zijn ijs. (niet gekregen).
    We moesten erg lang wachten totdat er bestellingen werden opgenomen. We waren er om 5 over half 7 en om kwart over 8 kwam ons hoofdgerecht pas. Verder ging er een hoop mis. Bestellingen werden verkeerd bezorgd of niet. ik had als dessert een chocolade plankje en een cappuccino wat ik overigens zelf moest bestellen omdat het niet opgenomen werd, daarbij ook een jackdaniels met cola besteld en een coupe ijs.
    De desserts werden geserveerd maar de drankjes niet. De serveerster kwam naar ons toe toen ons dessert al op was, of we de drankjes nog wilden? Ik zei nee we zijn klaar. De serveerster melde dat het bonnetje weg gewaaid was???
    Ik heb aangeven dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was deze avond. De serveerster zei tegen mij als je volgende keer komt en je vertelt dat er wat mis ging dan kunnen ze er wat aan doen. Wat een service zeg nou volgende keer niet meer bij Manzo. Dus ik ga wel naar een ander restaurant daar wordt je tenminste wel gecompenseerd als er iets mis gaat en zo hoort het ook.
    groetjes Britta

3,3
  17. Erg lekker eten voor een zeer schappelijke prijs, waarbij je ook nog eens gezellig zit en heel vriendelijk wordt bediend!

18. Gisteren heerlijk met ze 2en gegeten bij Manzo's.
    Om te beginnen is de sfeer erg gezellig, personeel zeer vriendelijk en oplettend. Het eten was heerlijk!!
    Wij komen hier zeker weer.
    Dit is een echte aanrader.

19. Betty Munnik

De bediening was uiterst vriendelijk en vlot. Het eten was fantasieloos en matige garnituur.
    De nagerechten veel belovend op de kaart. Vers fruit blijkt blikfruit, slagroom uit de spuitbus. De kok lijkt te denken dat als het maar veel is en zoet het dus ook goed is.
    Niets is minder waar.
    Jammer.

2,8
  20. Arthur 539 punten

In korte tijd met 2 groepen van 12 mensen zakelijk gedineerd.

Je kunt zien dat het familie is van Wonder's, de uitstraling is vergelijkbaar.

De 1e keer ging er nogal wat mis qua bestellingen en wachttijden, wat enigszins door de leiding is gecompenseerd.
    De 2e keer ging al veel beter en we hebben in prima sfeer een gezellige avond kunnen schenken aan een vertrekkende collega.