Erosa in Zaandam

LEKKER MEDDITERAANS TAPAS & MEZEDES!

Nabijgelegen parkeerplekken

Station Zaandam op 8 minuten loopafstand. Bushalte om de hoek.

Lieve gasten,

Een nieuw begrip op het bruisend Damplein te Zaandam; EROSA Tapas&Mezedes!
U kunt bij ons genieten van mediterrane Tapas/Mezedes en heerlijke dranken uit het Middellandse zee gebied.

Vrolijke groeten,

Nikos, Erol en Team Erosa

• Veganistisch
  • All-inclusive

1448152001 90
1492020182 89
1498519171 89

1. Lekker gegeten in leuk restaurant met vriendelijke bediening.
    We hadden het luxe 4 gangen menu. Ik vind het zelf een beetje overdreven om de koffie achteraf als 4e gang te tellen, maar je krijgt hoe dan ook waar voor je geld. (Met iets minder, voor een iets lagere prijs, waren we ook niet hongerig naar huis gegaan.) Na afloop van de tweede gang werd ons gevraagd of we nog meer van een gerecht wilden hebben, terwijl wij ons af zaten te vragen of we nog wel ruimte voor het toetje hadden. Een kleine wijziging i.v.m. voor- en afkeur van bepaalde ingrediënten was ook geen probleem.
    M.a.w. een geslaagde avond.

2. Al meerdere malen heerlijk gegeten bij Erosa! De menukaart is heel uitgebreid, ook wanneer je vegetarisch bent is er nog genoeg keuze. Alles wat wij hadden besteld was lekker! Verder is de bediening super vriendelijk, ze doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Heerlijk eten, een top bediening en een leuk sfeer! Zeker een aanrader voor iedereen!

3. Hoofdmaaltijd kwam pas 2 uur aan! Het was ook niet erg druk dus teleurstellend. We vonden het erg vreemd dat we brood bij moest bestellen bij het tsatsiki voorgerecht. Hoe zou je anders zoiets moeten eten?
    We hebben vakker naar tapas/Griekse restaurants gegeten en dat was niet normaal. Eten was redelijk maar niets bijzonders. Geen aardig bediening. Kregen het welkom gevoel, en geen lach. Terwijl we naar huis ging, hadden we een vote dat we niet terug zullen komen naar deze restaurant. Jammer maar geprobeerd.

4. Frank en Addy

Heerlijk gegeten van het kerstmenu. Voldoende gerechten en heerlijk afgesloten met een grand dessert en koffie/thee. Prettige en vriendelijke bediening zoals altijd.

5. Op 2e Kerstdag het kerstmenu bij Erosa gegeten. Selectie van verschillende kleine voorgerechtjes, tapas als hoofdgerecht en als dessert o.a. baklava, ijs, fruit en griekse yoghurt.
    Alles was erg lekker! Vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.

6. Heerlijk eten, niet te duur. Relaxte sfeer. Aanrader!!!

7. We hebben lekker gegeten. Kozen voor het 3 gangen menu.

8. We hebben goed gegeten. Porties waren ruimschoots voldoende en prijs/kwaliteitverhouding was prima. Personeel zeer alert en gastvrij. Enige punt van kritiek is de wijn. De kwaliteit is niet goed genoeg en ik vond het jammer dat ik geen spaanse wijn kon krijgen bij de tapas.

9. Een knus restaurant met een lekkere sfeer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En niet geheel onbelangrijk het eten is heerlijk.

10. Ik at voor het eerst bij Erosa samen met mijn dochter die er 1x gegeten had. Het was echt een geweldige avond. We hebben heerlijk gegeten want er was ook genoeg voor iemand die vegetarïer is. En echt... alles wat we besteld hadden smaakte heerlijk! Na 3 1/2 uur tafelen hebben we de rekening gevraagd en toen kregen we nog drankje van het huis met allemaal lekkers erbij! Het personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Het is een gezellig en intiem restaurant met persoonlijke, vriendelijke bediening. Echt de moeite waard. Wij gaan er zeker weer eten!

11. We hebben gezellig en heel lekker gegeten. We hadden aangegeven dat we naar het theater gingen en we waren prima op tijd klaar met eten.

12. Heerlijk gegeten op mijn verjaardag samen met ons gezin.
    Geweldige verrassing bij het afrekenen, een mooie tegoedbon als verjaardagskado van Erosa!

13. Gezellig restaurantje, vriendelijk personeel ietwat kleine tafeltjes. Eten vond ik gemiddeld, mixed grill gegeten. Weet dus niet hoe de andere gerechten smaken. Ik geef het als cijfer een gematigde 7

14. Wat een leuke en gezellige tent. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het personeel was heel lief voor de kinderen. We gaan hier zeker nog een keer eten.

15. Wij hebben hier een gezellige avond gehad, hadden ieder het menu genomen wat ons super goed is bevallen!
    Leuke ongedwongen sfeer met kundig personeel die ons goed hebben geadviseerd.

16. Gerrit en Anje

Erg verrassend. Hartelijke ontvangst en heel erg lekker gegeten. 100 % kans dat we een bezoek aan Erosa herhalen. Bediening was vriendelijk en met aandacht. Dame Blanche viel wat tegen omdat de chocolade niet apart werd geserveerd.

17. Hebben erg lang moeten wachten op drinken en eten waardoor we ook geen nagerecht meer hebben besteld… Mensen om ons heen (wij waren met twee personen) werden eerder geholpen wat een nogal lullig gevoel gaf. Leek net of de serveerster expres onze hoek niet in keek.
    Toen we uiteindelijk eten kregen wat dit wel echt super lekker!

18. Gezellig restaurant. Aardige bediening en heerlijk eten. Het drie gangen menu was heerlijk en voor ons te veel. Wij komen zeker nog een keer terug.

19. Marlou Slagers

Wij waren voor de eerste keer in Zaandam en hadden via de mail gereserveerd. In eerste instantie aan de buitenkant te zien, hadden we spijt van onze reservering. Het restaurant oogde niet erg aantrekkelijk.
    Maar… toen we er s'avonds toch naar toe zijn gegaan (als je A zegt moet je ook B zeggen!) overtroffen onze verwachtingen!
    Super gezellig binnen komen, erg vriendelijk personeel en ontzettend lekker eten! Zeker geen spijt en een aanrader voor iedereen! Wel reserveren want het zat er tjokvol. Dat zegt al genoeg. Erosa; bedankt voor de fijn, vriendelijke en heerlijke avond.
    Groeten uit Groenlo.

20. Heerlijk gegeten in een heel ontspannen sfeer. Wij hadden gekozen voor het 3 gangen tapasmenu in combinatie met bioscoopkaartjes. Je kan dan niet zelf kiezen wat je kan eten maar daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Het was smullen.

21. Prima gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

22. Zoals altijd een fantastische avond bij Erosa beleefd. Het was mijn verjaardag en ze hadden een tafeltje versierd. Service zoals gewoonlijk geweldig. Kreeg nog een gul kado van ze. Bedankt Erosa!

23. Het eten is altijd prima, de sfeer heerlijk met name door de gastheer die altijddurende de tijd neemt voor een praatje met zijn gasten!

24. Heerlijk gegeten, snelle service en zeer vriendelijk personeel.

25. Lekker gegeten.

26. Ferdinand

Met 7 personen het 4 gangen tapasmenu gegeten. Geweldig! Lekker eten en voldoende. Handig, van alle gerechten waren er 7 porties. De gastheer is top. Omdat we onze 75st verjaardag vierden kregen we bij het afscheid een bon voor een reductie bij een volgende keer. Het was erg gezellig.

27. Fijne avond gehad, heerlijk gegeten, zeer attente bediening en goede sfeer!! Bedankt!

28. André & Simona

Wat hebben we het weer heerlijk gehad, eten 10 sfeer 10
    Voor wie hier nog nooit is geweest, ga het zeker een keer doen. Proef de sfeer en geniet van de verfijnde keuken TOP
    Allemaal enorm bedankt

29. Van den Berg

Heerlijk eten, goede en snelle service.

30. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles vers! Bediening prima!

31. René Roos

Voor de zoveelste keer gegeten bij Erosa.
    Wat blijft het heerlijk en met de super gezellige klant vriendelijke bediening en service hebben weer enorm genoten.
    Team Erosa super bedankt!,,

32. 💪🏻 Goed gedaan, alles was zeer goed van bediening tot en met het eten.

33. Hans de Vlugt

Prima eten, gezellige eetgelegenheid!
    Absolute aanrader.

34. Heerlijke hapjes, vriendelijke mensen, goede bediening, ongedwongen sfeer en het tentje zelf is gezellig ingericht. Een aanrader!

35. J.B Zoethout

mijn vriend en ik hebben er super lekker gegeten. Sfeer en service was ook goed.

36. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Wij hadden het 3-gangen tapas menu. Was meer dan genoeg.

37. Liesbeth Zon

Je komt maar zelden zulke goede en vriendelijke bediening tegen in de horeca. Fijn hoor. En lekker gegeten!

38. Smuller T

Sfeervol restaurant met uitstekend eten en een zeer vriendelijke bediening.

39. Ayten H.

Wij hebben vandaag voor het eerst gegeten bij Erosa voor ons 24 jarige huwelijk. Heerlijk gegeten en gezellig sfeertje! Zeker waard om nog eens te komen. Bedankt Nikos!

40. Hebben met 8 heerlijk gegeten. Alles was lekker en meer dan voldoende qua hoeveelheid. Ook de info qua ingrediënten, ivm allergie, werd duidelijk uitgelegd. Bediening zeer vriendelijk en ondanks dat we de laatste waren werd er totaal geen haast gemaakt om de avond te beëindigen. Voor herhaling vatbaar.

41. Zuhal Sahin

Heel gezellig en zeer lekker en heel aardig personeel, voor een tappas restaurant zeer grote porties😉👍we komen zeker terug!!

42. We kregen ruim voldoende, en het was erg lekker.
    Nog een drankje van het huis gehad als afsluiter.

43. Wilmar Taal

Één ding is zeker, Erosa is een heel gezellig restaurantje met vriendelijk personeel en een schone en prettige uitstraling. De prijs-kwaliteitverhouding is ook voldoende. Waar ik minder over te spreken was, was het eten zelf. Ik had een mixed grill en ik vond sommige stukjes van de gyros aangebrand. Mijn vrouw had de champignons in roomsaus, en de saus smaakte alsof het uit een pakje kwam. De andere gerechtjes die zij had (bladerdeeg met feta en een Turks stoofpotje) vond ik wel aardig smaken. Ik hou het op een incident en hoop dat onze volgende keer bij Erosa net zo onvergetelijk wordt als de reacties hieronder.

44. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker vaker

45. Diana en Raymond Bekker

Afgelopen donderdag weer bij Erosa gegeten, iedere keer blijft een feest. Heerlijk eten, goede wijn en vooral heel vriendelijke ontvangst. Als je jezelf gast wilt voelen is Erosa een must!

46. L. Blokker

Een heel gezellig restaurant met heel service-gericht personeel. Het eten is heerlijk en wordt in zeer royale porties geserveerd. Al met al een restaurant om vaak heen te gaan!

47. Evert Beishuizen

Eten was erg lekker, alleen erg rumoerig maar wel gezellig.

48. Heerlijk gegeten, fijne bediening.

49. Redelijk eten, niet geweldig, niet slecht, wel aan de prijs. Prima avond gehad, maar zal niet snel nog een keer komen.

50. Patricia

Leuke bediening. Eten was erg lekker alleen de gyros viel erg tegen. Toetje lekker en nog een borreltje na. 4 gangen deluxe is echt een aanrader!

51. Huseyin

We hebben eigenlijk nooit eerder zo lekker gegeten. En de bediening was super. Echt voor herhaling vatbaar.

52. Heerlijk eten in een sfeervol restaurant. De bediening is heel gastvrij en attent je voelt je heel welkom. Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit eten.

53. Verrasend goed! Kwalitatief en sfeervol. Elke euro meer dan waard!!

54. Ik kom zelf niet uit Zaandam en kom hier ook voor het eerst. Samen met mijn familie kwamen wij eten bij Erosa. Er is geen woord teveel gezegd over de vriendelijkheid, smaak en bediening. Gezellig sfeertje en mooie muurschilderijen. Kortom wij hebben een top avond gehad in Erosa in Zaandam. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de fijne avond!!

55. Matige ervaring. Vlees was lauw geserveerd. Wel goede kwaliteit. Grand dessert viel tegen. Slagroom uit spuitbus en baklava taai.

56. Shirley Best

Lekkere tapas & mezdes. Zeer vriendelijk personeel.

57. Heerlijke gerechten, goede service en lekkere wijn.

58. Els kuipers

Het eten was erg lekker. Iedereen is erg hartelijk, heel gastvrij. Ze komen ook met wat extra aan zoals een likeurtje van het huis of Bakklava (zeer lekker aanrader). Kortom wil je een fijne avond uit ga dan naar Erosa.

59. Heerlijk gegeten. Het 3 gangenmenu was lekker en goed vezorgd. Bediening heel vriendelijk. Een echte aanrader.

60. Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk eten, en de bediening super. Over de sfeer? Die is altijd goed.

61. Wij hadden gekozen voor het deluxe verrassings-tapas-menu en deze was heerlijk! Er zitten wat simpele tapas tussen, maar ook de luxere. Allen erg lekker!
    De service is uitstekend. De mannen komen een praatje met je maken, checken of alles naar wens is en houden goed in de gaten of je glas leeg is. Dit alles voelt totaal niet opdringerig.
    Van buiten ziet de zaak er niet zo sfeervol uit, maar binnen is dit het zeker wel. Laat je dus niet wegjagen door de buitenkant en eet smakelijk!

62. Lineke Kat

Gezellig en lekker. Prijs/kwaliteit weet ik niet, omdat mijn vriendin betaald heeft.

63. Heerlijk gegeten. Hele fijne lieve en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

64. Ja, je gaat voor twee dingen uiteten:
    1: het eten, lijkt voor de hand liggend.
    2: de bediening en sfeer.
    Die zijn allebei geweldig. Het eten is bijzonder lekker ook als je niet van kruidig of pittig houdt (ik wel). De bediening is uiterst vriendelijk, betrokken en heeft hart voor de zaak. Ben in eerste instantie af gegaan op de reputatie die Erosa op internet heeft en er is niets teveel gezegd.

65. Voor de 2e keer in korte tijd bij Erosa gegeten, op aanraden van een vriendinnetje. Die had niks te veel gezegd. Top service, zeer gastvrij. Heerlijk gegeten. De 1e keer tapas-menu gekozen, 2e keer zelf losse gerechten gekozen, allebei TOP. Buikje rond gegeten en het was super gezellig. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen.. Glaasje water bij de wijn bv, wat niet in rekening wordt gebracht. Daarmee onderscheiden ze zich. Er wordt een praatje gemaakt, oprechte interesse, geen gehaast en toch hoeft niemand lang op z'n eten te wachten. Ik heb zelf in de horeca gewerkt, dus ik wil deze heren een groot compliment geven, echt TOP!!

66. Bep de Munk

Heel goed gegeten. We hebben het "luxe" tapas menu genomen en dat was verrassend lekker en zeker voldoende. We vroegen een extra gerechtje en dat was geen probleem. Enig minpuntje was het toch wel kleine tafeltje. Bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig, stonden niet elk moment aan je tafel om te vragen of alles naar wens is. Kortom, prima zaak.

67. Het eten was erg lekker, er heerst leuke sfeer en de service was goed! Het is zeker een aanrader!

68. Heerlijk gegeten, goede sfeer en service. Wat wil je nog meer.

69. Super lekker gegeten! En aardige bediening!

70. Voor de eerste keer, met een van Errol gekregen cadeaubon, met mijn vrouw bij Erosa gegeten. Ik denk dat de gegeven cijfers voor zich spreken maar toch wil ik het personeel een compliment maken. Het enige minpunt vind ik dat, als je niet voor de Tapas gaat, de menukeuze (4 gerechten) erg beperkt is. Verder niets dan lof. We komen zeker nog een keer terug om van de Tapas te genieten.

71. Linda verkleij

We hebben lekker gegeten en de sfeer was gezellig

72. Margriet Kuntz

Gezellige ambiance, zeer vriendelijke bediening. Kom hier zeker vaker terug.

73. Ton den Rooijen

Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

74. Leuke avond, goed service en lekker eten

75. Met 4 personen het 3 gangen menu gegeten. Ruime afwisseling van de gerechten. Personeel is erg klantvriendelijk!

76. bij Erosa voel je je echt welkom, eten is prima, kortom prima avond gehad

77. Wat hebben wij een topavond gehad, bij binnenkomst een wijntje om... alle bediening te hulp geschoten. De hele avond goed lekker gezellig gegeten!! Bediening is top, we hebben 3,5 getafeld, we hadden niet in de gaten dat we de laatste waren... Bedankt voor de goede, warme bediening!! Tot snel!!

78. Ik ben bij dit restaurant gaan eten omdat ik 13 werd, samen met mijn ouders & broer. Eten was super net zoals de service. Er hingen zelfs ballonnen en ik mocht toen we waren uitgegeten zelf een toetje maken. En ik kreeg nog een cadeaubon. Wij komen zeker nog een keer terug!

79. Een gezellige avond met lekker eten en erg vriendelijke bediening.

80. Heerlijk gegeten: 3 gangen Pathé-menu. Smaakvolle, eenvoudig, goed bereide gerechtjes. Meer dan voldoende, omdat het prima smaakt eet je alles op.
    Heel vriendelijke bediening!

81. Gusta van Lieshout

We hebben heerlijk gegeten en de service was heel erg goed.
    De bediening was heel gezellig en vriendelijk. De mannen doen erg hun best.
    We komen zeker terug. De jarige in ons midden kreeg nog een mooie dinerbon. Er wordt ook goed rekening gehouden met de vegetariërs.

82. Heerlijk gegeten van het tapas menu. Er werd rekening gehouden met mij omdat ik vegetarisch eet en ik kreeg zelfs nog een cadeautje omdat ik jarig was. Erg vriendelijk personeel, heel gastvrij. Voor iedereen een aanrader!

83. Gezellig knus restaurantje. Goede vlotte bediening, heerlijke gerechten en een goede sfeer.
    Voor herhaling vatbaar

84. Je voelt je hier zeer welkom!Vriendelijk personeel.
    Eten was lekker en de sfeer ook heel gezellig.

Een klein minpuntje we zaten bij de deur en helaas ging die geregeld open omdat er gasten tussendoor naar buiten gaan om te roken.
    Dan zit je in de rooklucht en de kou.
    We komen zeker terug maar zou dan wel een ander tafeltje reserveren.

85. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Leggen alles goed uit... top eten en kom zeker terug

86. Silvia pot krijt

Geweldig lekker gegeten, personeel zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar.

87. Heerlijke Mediterrane gerechten voor een goede prijs. En het personeel is fantastisch!

88. Heerlijk gegeten met 5 personen. Het 3 gangen menu is werkelijk heerlijk!!! Kregen het bij alle gangen gewoon niet op! Super gastvrij personeel! Kortom...vast klantje hier!!

89. Tiny vd Berg

Super lekker gegeten. Best veel, we kregen niet alles op. De bediening is super goed en ze zijn heel vriendelijk.

90. Heerlijk eten en zeer vriendelijke service!

91. Marcel sopjes

Echt super lekker gegeten. Top service en heerlijk eten.
    Dikke 10. We hadden een cadeaubon en kwamen toevallig via de website bij Erosa. We komen zeker terug

92. Marc Bruijns

Eten was geweldig. Zeer gastvrij ontvangen. Bedankt!!

93. Vriendelijk, ongedwongen, gezellig en super lekker eten.

94. Lekker eten voor een prima prijs. Aardig, attent personeel. Gezellige ruimte, niet te groot, je kunt fijn praten.
    Aanrader!

95. Ansje Bierman

Heerlijk gegeten maar dat doe ik altijd bij Erosa en een leuke bediening. Super avond gehad.

96. TOP!! Heerlijk gegeten, lieve mensen en heel erg gezellig.

97. H. Fidder

Wij hebben een heel gezellige avond gehad, het eten was heerlijk en de bediening was voortreffelijk. We komen zeker terug, want we zijn in de watten gelegd vanwege mijn man z'n verjaardag. Heel erg bedankt

98. Erg lekker eten en werden snel en heel vriendelijk geholpen!

99. Ingrid Seeboldt

Het wassen weer heerlijk eten bij Erosa. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

100. Genoten van lekker eten en super vriendelijke bediening. Na afloop zelfs een leuke attentie voor onze "ouzo" drinkende pubers! Wij komen zeker terug.

Volgende pagina