2 minuten vanaf de parkeerplaats de Burcht.
    5 minuten vanaf de parkeergarage de Rozenhof.
    Vrij parkeren mogelijkheden in de buurt.

• Koosjer

1327206246 88
1392962016 88
1419264324 90
1485020094 90

1. Heerlijk gegeten, prettige omgeving en prima bediening.

2. Dennis Donker

Super gegeten en de bediening uitstekend.

3. Vincent

Favoriete restaurant van Zaandam.
    Afgelopen woensdag ook weer heerlijk gegeten!

4. Goed restaurant waar je heerlijk kunt eten. Weten goed om te gaan met voedsel allergieën. Wij hebben heerlijk gluten en lactosevrij kunnen eten zonder problemen.

5. Prima glutenvrij gegeten zonder problemen achteraf!

6. Wij gaan altijd hier eten. Soms proberen we iets anders maar vluchten dan vaak tijdens het hoofdgerecht om bij Castell verder te eten :) Alles is bespreekbaar en bijna alles is mogelijk!

Super en bekwaam personeel. Perfect eten en kwaliteit.

7. Wij hebben vooraf gereserveerd en doorgegeven dat we beiden een glutenvrij dieet volgen. Dat was absoluut geen probleem. Wij hebben het menu van de chef gekozen. De bediening was top en het eten was super. Een absolute 10+.

8. Een zakelijk diner op een maandagavond. Bijzonder gastvrij ontvangen, bediening die zijn uiterste best heeft gedaan om ook een deel van het menu in de taal van onze gasten (uit Noorwegen) uit te spreken, hulde!
    Eten was heel erg lekker (ossehaas werkelijk super) dus eigenlijk niets anders dan lovende berichten.
    Ik kom er zeker nog een keer terug en beveel Castell hierbij ten zeerste aan.

9. We hebben lekker gegeten. De bediening was goed en komen zeker nog eens terug.

10. Uitstekende en vriendelijke bediening. Een prima prijs/kwaliteit verhouding, waarbij de kwaliteit ruim in vergelijking de meeste restaurants overstijgt. Een mooie menukaart. Voor ons de nummer één in Zaandam. Castell Zaandam geeft je het gevoel dat je als klant koning bent.

11. Ik dacht in Zaandam alle goede restaurants wel te kennen maar dat bleek een misverstand. Op voorspraak van deze site de ossenhaas van Castell geprobeerd en daarbij werd de verwachting overtroffen. Ook het voorgerecht was subliem en de porties waren groot. Omdat op vrijdagavond het restaurant voor 2/3 leeg was vroeg ik me af wat er mis gaat. De bediening is zeer vriendelijk en betrokken en het eten is van zeer goede kwaliteit en professioneel bereid. En toch zitten veel Zaandammers voor hetzelfde geld elders geserveerd fastfood te eten of voor meer geld een mindere biefstuk... Het zal misschien aan de marketing liggen of aan het feit dat op dezelfde locatie voorheen slechte horeca zat. Ik hoop dat Castell wat meer aandacht krijgt want dit restaurant moet Zaandam zien te houden!

12. Voor de tweede keer hier gegeten. Lekker gegeten, gezellige sfeer, goede bediening. komen zeker weer terug (voor verrassingsmenu van de chef).

13. Hans 60 punten

Meer dan subliem gegeten, ruime porties van prima kwaliteit, uitmuntende, vriendelijke bediening.
    Wat wil je nog meer bij een heerlijk avondje uit eten met 4 personen.

Absolute aanrader.

14. Frank henneke

Lekker gegeten, goede bediening, summier aanbod van vegetarische gerechten, mag wat uitgebreider. Goede wijn.

15. Tim 11 punten

Gisteravond een hapje bij Castell gegeten.
    De bediening loopt er super netjes bij en was zeer vriendelijk en attent.
    We hadden de carpacio genomen op aanraden van een eerdere gast.
    Beste carpacio ooit! De wijn was ook erg lekker en dat allemaal voor een erg toegankelijke prijs.
    Waar de meeste zaken dan de kwaliteit van de koffie wat meer links laat liggen kreeg ik als afsluiter een met zorg gezette Lavazza espresso.

Ik zal hier zeker vaker komen!

16. Bart Slaman

Heerlijk gegeten en fijne correcte (niet stijf) bediening.
    Gewoon een heerlijke relaxte tent waar je lekker kunt eten en drinken.
    Wij hadden een vlees maaltijd die erg goed was. Ze kwamen voor het bakken eerst het vlees laten zien en gaven een korte uitleg erbij.

Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader.

17. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening en uitstekende prijzen. Hopelijk vervangen ze alleen de stoelen wel een keer.

18. Na diverse jaren elders regelmatig onze familiediners te hebben gehouden, nu eens voor verandering bij Castell. Wij zijn erg gesteld op een warme familiaire sfeer en goede kwaliteit.De kosten vinden wij hierbij ondergeschikt. Wij hebben bij Catell ervaren dat de kwaliteit uitstekend is. De gerechten zijn met zorg bereid en hebben een eigen uitstraling. Het gevoel voor sfeer en service is sterk bij de medewerkers waarbij ook mijn kleinzoons van de heer des huizes aparte aandacht kregen.
    Wij hebben Castell laten weten dat wij onze familietraditie hier voorlopig zullen voortzetten.

19. Lekker eten, goede service, relaxte sfeer, helemaal goed dus! Voor herhaling vatbaar.....

20. jan de ruyter

Voor de eerste keer hier gegeten, we hadden gekozen voor het 5 gangen menu, ik kan dat een ieder aanbevelen, wat een smaak zat er aan de gerechten, de bediening was zeer vriendelijk.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

21. Wij hebben vanavond genoten van het 5 gangen verassings menu. Dit was echt fantastisch. Service was ook fantastisch. Als je echt gewoon een avondje lekker wil genieten van mooie gerechten dan moet je hier zijn!

22. Johan Meines

Mijn vriendin en ik hebben een romatische avond gehad bij Castel Bites & Steack zaandam.

Bij de reservering heb ik aangegeven dat het etentje bedoeld was om te vieren dat we vijf jaar samen zijn.
    We hebben keurig netjes een tafeltje gekregen ergens in een afgelegen hoekje waar we rustig van elkaars aanwezigheid konden genieten.
    Ondanks de rust hebben wij precies genoeg aandacht gekregen van de ober / serveerster zodat ook het eten en drinken naar wens werd geserveerd.
    Het eten was erg lekker en precies goed bereid.
    De prijs was ondanks de goede kwaliteit en bediening niet te hoog.

Mijn moeder is iemand die graag geniet van een restaurant waar de menukaart genoeg keuze bied en het eten naar wens wordt bereid.
    En ze is erg gesteld op goede service.
    Het is fijn eindelijk een nieuw restaurant te hebben gevonden waar ik met plezier haar mee naar toe durf te nemen.

23. Gisteren met onze kleinkinderen (een cadeautje van de kleinkinderen voor onze verjaardag) gegeten bij Castels. Wat een ervaring: van voorgerecht (proeverij) tot hoofdgerecht Cote de boeff, bediening, sfeer, alles klopte. Hier komen wij zeker nog vaak terug; beste restaurant van de Zaanstreek!

24. Aanrader verrassingsmenu van de chef! 1 woord: top!

25. Een top restaurant! Zeer goede kok, onze complimenten. Het is het hele plaatje. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede sfeer, snelle bediening en heerlijk gegeten. Zelfs de wijn is passend.

Wij komen zeker terug. Bedankt voor het completeren van onze avond!

26. Wat een geweldig restaurant. De sfeer was geweldig. Het eten zeer goed! Complimenten voor de kok!

27. Zojuist voor het eerst hier gegeten en we zullen zeker nog vaak teruggaan.

Vooraf het startersplateau, een super keuze wanneer je het lastig vindt te kiezen. Alles is even lekker.

De hoofdgerechten waren ook uitstekend. Ook de huisgemaakte friet en mayonaise zijn heerlijk. Ook de sauzen en pesto versgemaakt, heerlijk.

Heel attente bediening, hadden opgevangen dat ik jarig was en ondanks dat we alleen koffie toe namen toch een bord met felicitaties gekregen en werd ik toegezongen.

Een absolute aanrader!

28. Castell beschikt over een Topchef!

De côte de boeuf is echt geweldig, moet je zeker proberen.

Ook de startersplateau is een heerlijke proeverij.

De wijnen passen prima bij het eten en de sfeer is heerlijk ondgedwongen, gezellig en de bediening zeer vakkundig en in voor een geintje.

Kortom: Als je er nog niet geweest bent........ga snel!

29. Beste restaurant van Zaandam.

Meer hoef je eigenlijk niet te weten!

Als je hier ooit carpaccio heb gegeten doe je dat nergens anders meer. Dat is het enige wat een beetje jammer is, vond het eigenlijk overal lekker tot ik daar at.

30. Vorige week voor de 4e keer hier gegeten en zoals altijd heerlijk.

Het voorgerecht was echt fantastisch. Een soort 'proeverijtje' van diverse voorgerechten. Echt super.

De bediening is meer dan vriendelijk en de sfeer in het restaurant is ook erg aangenaam.

Wij vinden dit het leukste restaurant van Zaandam en omstreken.

31. Afgelopen zaterdagavond hier voor het eerst gegeten:

Het 5 gangen verrassingsmenu besteld en het was goed, lekker eten. Het restaurant ziet er ook verzorgd uit en de bediening is dik in orde.

Als je dan ook nog eens de rekening bekijkt dan kun je niet anders zeggen dan dat je hier goed eten krijgt voor een zeer schappelijke prijs.

Minpuntje: Veel vliegjes in het restaurant.

32. Al weer even geleden dat ik dit restaurant heb bezocht. Toch is me een en ander bijgebleven! De cote de boeuf werd er perfect bereid. Het te bereiden stuk vlees werd tevoren getoond en in drie delen, in kwaliteitsafhankelijke volgorde, opgediend en natuurlijk met bearnaisesaus die eveneens, kakelvers, uitstekend was bereid. Een uitstekend passende, zelf gekozen (?!), rode wijn erbij en het feestje was kompleet! Erg goed! Wij komen zeker nog eens terug!

33. Zojuist overheerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

Bediening is TOP! Wij komen hier zeker vaker eten.

Echt een aanrader!

34. Echt heerlijk gegeten.

Een geweldig stuk vlees, heerlijke sauzen etc. Etc.

Bediening ook top, ons zien ze zeker vaker.

35. Nu 2x geweest en beide keren uitstekend gegeten...

Absoluut een aanwinst voor Zaandam.

Bedienging is top en het is gegarandeerd een avondje 'uit eten'.

Geen haast en niet het idee dat jouw tafeltje nog 2x gereserveerd is voor dezelfde avond!

Absoluut een aanrader.

36. Komen al een tijdje eten bij Castell.

Is altijd geweldig, valt niets op aan te merken.

Keuken en zowel de bediening is gewoon erg goed.

Dus een aanrader.

37. Ellen en Jan

38. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Volgens ons is dit inderdaad het meest geweldige restaurant van Zaandam. Toen ik vertelde dat mijn man 60 was geworden, hebben de koks voor hem een persoonlijk toetje gemaakt en zelfs voor hem gezongen. En de bediening was heel vriendelijk.

Wij denken dat dit ons lievelingsrestaurant in Zaandam gaat worden.

39. We kwamen op 18 december '09 bij toeval bij Castell terecht, omdat onze reservering elders 'als sneeuw voor de zon' verdwenen was (en dat terwijl ons gezelschap voor een verrassingsetentje voor een goede vriendin vanuit diverse hoeken van het land naar Zaandam geglibberd was), maar dit gaat een blijvertje worden. Uitstekend eten, leuke bediening, kortom, een aanrader!

Wij komen er zeker terug!

40. Gewèldige tent: we kwamen met een gezelschap van tien man onaangekondigd binnen op één van de drukste dagen van het jaar (reserving bij een ander restaurant was een beetje misgegaan) maar er werd probleemloos een tafel geregeld, de bediening was allerhartelijkst en de keuken loog er ook niet om.

Waard om voor om te rijden!

41. Ik heb een behoorlijk teleurstellende ervaring in dit restaurant. Het voorgerecht, de King Crab, smaakte naar niets, was erg koud (ingevroren geweest?) en werd geserveerd op een kilo slappe sla. Daarnaast werd een schaaltje fabriekscocktailsaus neergezet om het toch enigszins op smaak te brengen. Het nagerecht was al helemaal een grote teleurstelling, ook dat smaakte niet waarnaar het eigenlijk had moeten smaken. Juist omdat je verwacht dat alles zelfgemaakt en met grote aandacht bereidt is, is de teleurstelling des te groter als blijkt dat het voorgeschotelde ook bij de Makro te verkrijgen is. Niettemin kan ik mij wel vinden in een commentaar dat dit wellicht het beste restaurant in Zaandam is, maar dat zegt meer over de kwaliteit van de andere restaurants in Zaandam.

42. Menno Buisman

43. Ik vond het erg leker en het personeel was erg aardig ik heb erg genoten. De gamba"s waren ook erg leker, dus wij komen graag nog een keer. Want het was werkelijk heerlijk tot ziens.

Ps. De biefstuk was het lekkerst.

44. Ook met een gezelschap van 60 personen geeft de bediening je het gevoel dat je hun gast bent. Alle gerechten waren top van smaak en een feest om naar te kijken. Chef de Matron Mascha en crew, hartelijk bedankt voor de fijne avond en het geweldig lekkere eten.

45. C. Driessen

Het eten, de bediening en de ambiance is in een woord overweldigend!
    Ga vooral zo door!

46. Zeer goed
    Aangenaam verrast waren wij van ons bezoek aan Castell Bites Steaks. Wij hadden nog nooit gehoord van dit restaurant tot deze week. Afgelopen zondag was mijn vrouw jarig en we besloten dat te combineren met het aanbod. Wat een verrassing!!! Wat een aanwinst voor Zaandam. We werden ontvangen in het restaurant en naar onze tafel begeleid. Nadat onze drankjes waren gebracht kregen we een aantal verse kleine en warme bolletjes met maanzaad en sesam. Met de keuze uit gewone boter, kruidenboter en olijfolie. Als vooraf een soort taartje met drie lagen gamba's en feuillete deeg met advocado en ruccula. Met daarbij een citroen mayonaise. Heerlijk! Het hoofdgerecht bestond uit botermalse chateaubriand, verse gekookte spinazie en een stoofvlees in rode wijnsaus met verse cantharellen. Een fantastische combinatie. de smaken waren goed op elkaar aangepast. Als dessert kregen we een taatje met drie lagen frambozen en een werkelijk zalig yoghurtijs met mint saus. Van alle gerechten was iets speciaals gemaakt. Mooi opgemaakt en absoluut geen kleine porties. Precies goed. Een aanwinst voor Zaandam en beslist een zaak om snel weer te bezoeken. Een absolute aanrader!!! Chef de Patron Mascha van Amesfoort heeft het in de vingers.