Op dit adres zit nu: Manzo's

Blends in Zaandam

Parkeren kunt u het beste op de rozengracht of de burcht. Let wel op dat het betaald parkeren is tot 23.00.

5. Betalen Master Card pin Diners Club

1283204927 73
1420268885 73
1442199119 73
1469611910 73

1. Ik vind het erg jammer dat Tarkan het (blijkbaar) niet gered heeft met zijn Blends.

Helaas heeft hij veel geëxperimenteerd met de formule en dat terwijl zijn vroegere (zelfde locatie) El Torro behoorde tot de top 3 van populairste en best bezochte restaurants van Zaandam.

El Torro was goed omdat de formule in Zaandam een unieke plaats innam en duidelijk was, de kwaliteit was ook zeer constant. Men was bereid er wat meer voor te betalen.

Ik hoop dat Tarkan als bewezen goede horecaondernemer een nieuwe poging aandurft om El Torro uit zijn as te doen laten herrijzen. Ik hoop het!

2. Sinds Blends is veranderd naar een grill restaurant is het een catastrofe geworden. Eten past niet meer bij het fantastische interieur. Zelf kwam ik er voor de verandering regelmatig, het moest een hip, trendy lounge restaurant voorstellen, eten was toen nog perfect (verrassingsmenu), maar dit is helaas van de kaart verdwenen.

Het nieuwe imago is nu veel eten voor een redelijke prijs, maar de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Wat eens een aanwinst voor Zaandam was, is het niet meer. Jammer!

3. Blends was een complete ramp. Alles ging fout. We kregen glazen met lippenstift eraan. Wat we wilden bestellen was op. We hebben 2 uur gewacht op het eten en uiteindelijk was het koud.

4. Eet hier regelmatig en altijd het verassingsmenu. Tot nu toe erg goed bevallen, nooit iets hetzelfde gehad en bovendien erg smaakvol. Ik vind het interieur mooi en een relaxte uitstraling hebben. Bediening en de prijzen zijn ok.

Minpuntje: Vind de muziek wel eens te hard staan. Gewoon even vragen of ze het zachter willen zetten, dat doen ze dan ook.

5. Heb vandaag weer heerlijk gegeten. Dit keer samen met mijn zoon, die ook echt heeft genoten. Leuke bediening, heel sfeervol.

6. Eten was niet lekker, het personeel was wel oké.

7. De bediening was inderdaad nogal chaotisch, vieze glazen, lauwe rose...Ik vond de prijs/kwaliteit niet goed, ik had ravioli maar kreeg 6 grote ravioli's op mijn bord die ook nogal hard waren. De sangria was lekker, jammer dat er alleen maar sinasappelstukken in zaten... Nee niet voor herhaling vatbaar! Helaas. Jammer ook dat er geen enkele parasol staat op het terras, is dus vechten met z''n allen voor een plekje onder het zonnenscherm....hutje mutje op het bankje....

Parasols staan toch nog sfeervol ook!

8. Helaas heeft de rommelige bediening een flink negatief stempel op onze avond gedrukt. Met kinderen duurt het allemaal veel te lang en de bestellingen en verzoeken kwamen laat, verkeerd of helemaal niet door. De bediening was vriendelijk. Het eten was voor het grootste gedeelte wel goed, maar toch echt minder dan bij ons eerste bezoek. Op dat moment ontbreekt de prijs-kwaliteitverhouding.

Jammer, jammer, jammer. We dachten een kwaliteitsrestaurant op de Dam te hebben gekregen, maar Blends voldeed niet aan die verwachting.

9. Quiseppe van Tent Beking

Gisteravond met 4 personen voor het eerst gegeten bij Blends. Bij binnenkomst direct onder de indruk van de inrichting. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren van prima kwaliteit.

Ik ben zelf ruim 20 jaar werkzaam in de horeca, waaronder bij destijds De Buurman en nu reeds 13 jaar binnen het Victoria Hotel Amsterdam, maar de kwaliteit van de bediening is ver beneden peil. Zo duurde het erg lang voordat we bij binnenkomst werden geholpen, lag er geen bestek op tafel toen de voorgerechten werden neergezet, duurde het erg lang voordat de drankjes werden geserveerd en had tijdens het hoofdgerecht niemand iets te drinken. We hebben in totaal alle obers aan tafel gehad om iets te brengen etc. etc. Personeel moet zeer grondig worden getraind in oa upselling, gastvriendelijkheid etc. Ik eet zeker 4 keer per maand buiten de deur, maar ik zal niet snel terugkomen bij Blends. Uit eten is ieder keer weer een beleving en de bediening maakt daar een zeer belangrijk onderdeel van uit. Jammer, want ik ken Tarkan al zeker 15 jaar, maar een restaurant zoals Blends is totaal iets anders dan, met alle respect, een steakhouse.

10. Bas Venker

Nav recensie in de krant hier zaterdag jl. gegeten.

Ossenhaas superieur, kreeft matig (niet goed gaar).

Portie veel te weinig, geen side dishes en leegte op een groot bord.

Hoogtepunten: Ossenhaas en eiwit-aioli.

Dieptepunten: Kreeft, slechte opvolging van bestellingen, knetterharde livemuziek waardoor een gesprek onmogelijk werd.

11. 15 januari met vrienden gegeten.

Restaurant ziet er prachtig uit en straalt een relaxte, maar ook exclusieve sfeer uit.

Eten was super, de carpaccio was perfect gesneden en op kamertemperatuur!

De ossenhaas was één van de beste die ik in een restaurant heb mogen eten.

Ook de anderen hebben heerlijk gegeten.

Bediening kan op sommige puntjes verbeteren (snelheid) maar over het algemeen perfect en keurig.

Een aanwinst en aanrader voor de Zaanstreek om eens echt uit te zijn en heerlijk te eten.

12. Wij vinden Blends een lekker restaurant. Er wordt vers en goed gekookt. Voor de gemiddelde Zaankanter zijn de porties misschien aan de kleine kant maar dat valt toch echt mee. Het menu is al wat aangepast aan de Zaanse smaak hebben wij kunnen constateren. Het avontuur van de eerste drie maanden is wat minder. Neemt niet weg dat je hier behoorlijk goed kan eten. De meiden die er bedienen zijn super.

13. Gisteren heerlijk gegeten en perfecte wijnen. Bediening iets onervaren. Ik moest regelmatig vragen om drinken te bestellen.

Leuk die open keuken, leuke bediening, leuke sfeer. Ik zit wel liever aan vierkante tafeltjes dan aan die ronde dingen. En dan het toilet. Da's lachen. Super mensen.

14. Marjolein

Gisterenavond met ons 2-tjes een heerlijke avond gehad bij Blends. Het 3-gangen verrassingsmenu (met naar onze wens vis als voor- en vlees als hoofdgerecht) was bijzonder lekker. We hadden bij elke gang een bijpassende wijn gevraagd en die paste uitstekend bij de gerechten.

De eigenaar kwam zelf af en toe even langs voor uitleg en een praatje en deed dat uiterst correct en innemend.

Wij zaten in het middengedeelte, beetje lounge-achtig, mooie open haardjes in de wanden en met goed zicht op de rest van de zaak. Erg gezellige sfeer.

Kortom, wij vinden Blends echt een aanwinst voor Zaandam en komen zeker vaker terug.

15. Met tweede kerstdag ons kerstdiner gehad.

Kunnen wij alleen maar zeggen dat het eten heerlijk was.

Wij gaan daar zeker nog eens heen.

Wij komen daar dan ook graag terug.

16. Gisteren 2 oktober hier gegeten.

Heel erg gezellig en absoluut goed eten. Had vooraf een carpaccio (super goed) en als hoofdgerecht gerookte zalm.

Was gewoon voortreffelijk.

Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en zullen nog veel vaker terugkomen.

Een aanwinst voor de stad.

17. Laatst na de Dam tot Damloop hier wat gedronken. Uitermate correcte en vriendelijke bediening. Eigenlijk zoals het hoort! Kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen. Ik ga hier zeker een keer wat eten.

18. 24 september hebben wij bij Blends gegeten.

Dit was niet zomaar eten, maar echt uit eten, in een prachtige zaak waar je heel intiem kunt zitten. Heerlijk eten voor een goede prijs en vriendelijke bediening.

Bij dit restaurant weet je zeker dat er een kok in de keuken staat.

Kortom een aanwinst voor Zaandam.

Wij komen dan ook graag terug.

19. Wij hebben in dit restaurant zo heerlijk gegeten echt een aanrader! Never zulke goede carpaccio gehad en ook de hoofdgerechten waren prima. Super aardige bediening en een hele mooie ambiance.

20. Gegeten met vrienden in deze nieuwe zaak.

Bediening is niet echt goed en kijkt je liever weg dan dat je blijft zitten, zeker als je na 22.00 uur nog met 4 man in de zaak overblijft.

Geschrokken van de prijzen, maar hoopvol gewacht op het eten.

Wat een deceptie!

Bij een kipfilet zit er nog bot aan, bij de ossehaas 2 dunne plakjes gourgette en 2 stukje aardappel (wedges).

De wijn in glazen die amper goed zijn vast te houden en zeer matig tot slecht gevuld. We hoeven geen volle glazen, maar om nu 7 a 8 glazen uit een fles te schenken (opgelet), wij bestelden wijn per glas, is toch wel heel zuinig.

In vergelijking tot andere horecazaken in Zaandam een te dure en groots opgezette gelegenheid.

Jammer wat de aankleding is zeer smaakvol.

Kortom wij gaan niet meer heen, gemiste kans voor de eigenaar.

21. Mijn vriend had heel lief een romantisch avondje gepland en dat bij Blends.
    We kregen een sfeervol tafeltje voor 2, met rozen en een heerlijk glas champagne! Genieten!

We besloten samen het 3-gangen verrassingmenu te nemen en spijt hebben we daar absoluut niet van gehad, het was heerlijk.

Al met al een heerlijk, gezellig en smakelijk avondje uit!

Bedankt personeel van Blends!

22. Dinsdagavond 7 juli daar gegeten ter ere van ons 2 jarig huwelijk.
    We hadden dat bij de reservering gemeld, en we werden opgewacht met een glaasje champagne, klasse!

Het was rustig die avond. De voorgerechten, carpaccio van ossehaas en een coquille waren voortreffelijk.

De hoofdgerechten, ribeye en ossehaas waren super mals en perfect klaargemaakt.
    De Italiaanse chianti (2004) paste hier voortreffelijk bij.

De nagerechten, kaasplateau en 3 soorten chocolade waren heerlijk.

Kortom we hebben genoten.

Tot onze verrassing blijkt de oude eigenaar van El Torro hier ook de scepter te zwaaien. Hij heeft de boel heel smaakvol verbouwd en hier een nieuwe dimensie aan toegevoegd.

23. Allereerst wil ik mijn complimenten maken aan de keuken, wat een fantastische maaltijden. Zelf had ik vooraf een salade met gegrilde tonijn en als hoofdgerecht een heerlijk stukje ossehaas. Het was om je vingers bij af te likken, zo goed!

Alle producten zijn vers en zelfgemaakt.. Zeer de moeite waard!

Ook de bediening is zeer professioneel. Zeer vriendelijk en goed oplettend. Het was gister behoorlijk druk en met in het begin alleen maar twee kelners was het behoorlijk aanpoten voor ze. Gelukkig bleef het personeel rustig. Je merkte echter wel dat de persoonlijke aandacht voor de gast ietwat achteruit ging.

24. Tim Valstar

Lunch genoten en dat was prima. Erg nette zaak, vriendelijke bediening en een heerlijke club sandwich gehad. Ga daar zeker een keer dineren en misschien wat drinken 's avonds. Echt sfeer is er nog niet want was erg stil. Misschien wel te chique voor Zaandam?