Op dit adres zit nu: EVE

Parkeergarage Rozenhof Zilverpadsteeg 1 1506 BE Zaandam

1601961190 89
1609220048 89
1660032055 89

1. Jennifer

Wederom erg lekker gegeten. Als je gerecht op is komen ze redelijk snel je bord weghalen en vragen of je al nieuwe keuze hebt gemaakt. Bediening uitermate vriendelijk. Jammer dat de zaak in oktober stopt op deze locatie. Hoop dat hij op andere locatie een doorstart maakt.

2. Heerlijk eten en prima prijs/kwaliteitsverhouding!
    Een aanrader!!

3. Met 11 man op tweede kerstdag gegeten. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. De bediening was top, complimenten voor de keuken, de gerechtjes waren heel lekker. De tijd tussen de gangen door was super, echt fijn. En bij een all you can eat concept wil men nog weleens de prijs opvoeren door te proberen veel drank bij te laten bestellen maar dat is bij Azisa gelukkig niet het geval.
    En niet te vergeten, de prijs is prima. 3 euro meer dan normaal vanwege kerstdag (en ook nog 5 extra kerst gerechtjes) is natuurlijk heel redelijk.
    Top restaurant, 5 sterren dik verdiend!

4. A.Bierman

We hebben zo heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk we komen zeker weer terug.

5. M.Sakharova

We hebben genoten! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en vooral heerlijke gerechten!

6. Het eten was perfect en stond heel snel op tafel

7. Metje 138 punten

Helaas... ik deel niet de gemiddelde mening van de mensen hieronder.

Bij binnenkomst op Vrijdagavond 5 jonge meisjes achter de bar, geen van allen neemt initiatief.
    Uiteindelijk een tafeltje tegen de muur zonder uitzicht, achter een gordijn. Ik vraag aan de bediening of het leuke tafeltje aan de muur gereserveerd is, dat is niet het geval. We verhuizen naar de leuke tafel met uitzicht.
    We bestellen voor mij sashimi, voor mijn vriend de tonijn-carpaccio.
    De 3 garnalen op mijn bord met de tonijn en zalm, zien er treurig uit. Ik pak er 1 met stokjes op en de garnaal buigt volledig. Hij is niet vers, neem aan dat ie de hele dag al in een bak heeft gelegen en uit de vriezer is gekomen. Ik proef niet, maar mijn vriend houdt van garnalen en is expert. Ik geef hem er eentje. Hij trekt een vies gezicht. De garnaal is zacht en zompig. Niets vers aan.

Mijn vriend heeft oosterse carpaccio, te dikke plakken met te veel saus.
    Dat was mijn tweede keus maar ik sla even over.

Je kan niet met 1 gerecht het restaurant beoordelen, dus we wagen nog een poging.

Mijn partner besteld dim sum, ik tonijnsalade.
    Ik krijg een bordje met gemengde sla (vermoedelijk uit een zakje van de AH) met daarop een rood mengsel. Ik zie voornamelijk tomaat. Vreemd, tomaat in een tonijnsalade. Ik vis de tomaten eruit en neem een hapje "tonijn", niet dat er veel is. De tonijn is ZO zout en smaakt alleen nog maar naar soya. Werkelijk een treurige bedoening.

De dim sum van mijn partner doet het al niet veel beter. Er zit amper vulling in en is spekvet.
    We besluiten ermee te stoppen. We durven niet meer te bestellen.
    Ik vertel het meisje van de bediening dat we ermee gaan stoppen omdat de kwaliteit echt heel slecht is. Ze zegt dat ze het de "manager" zal vertellen. Het duurt lang. Ik zie hem staan bij de kassa. Niet veel later komt ze een doosje met de rekening brengen. De manager voelt zich dus niet geroepen om even de moeite te nemen naar onze tafel te komen en laat zijn jonge bediening het opknappen.
    Ik zeg tegen haar dat we de drankjes betalen maar absoluut niet de gerechten, die hij voor de helft rekent.
    Ze schrikt en we zien haar niet meer terug. Ze zegt dat ze de manager haalt. Die laat op zich wachten. Net als we weg wil lopen komt hij naar onze tafel. Hij vraagt wat er is. Ik vertel wat ik van de zompige garnaal vond maar hij beweert dat alle sashimi garnalen er zo uit zien en zo proeven. Ik zeg dat hij zich enorm vergist.
    Verder laat ik hem de salade zien (zie foto) en vertel hem dat de tonijn ver te zoeken is en veel te zout is, de tomaten er niet in horen en de dim sum druipt van het vet.
    Hij lacht het weg en zegt niets zinnigs. Hij probeert bij een tafel ernaast nog publiek te krijgen. Treurig.
    we betalen de drankjes en gaan weg.

Kijk, dat "all you can eat concept" voor € 25,00, als je dan de kwaliteit zo schandalig uit het oog verliest, omdat je denkt dat de mensen toch geen kwaliteit herkennen, ben je niet goed bezig.

2,4
  8. R. de Boer

Heerlijk gegeten, super vers en zeer goed geprijsd.

10. Elly Duijf

Wij hebben vanavond onwijs lekker bij jullie gegeten, alle gerechten die wij hadden uitgekozen waren overheerlijk en met veel aandacht bereid. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Bedankt dames van de bediening.

11. Joke Ruger

Gisteren 7 dec samen met een vriendin bij Azisa gegeten, wat een ervaring, geweldig. Het eten was bijzonder lekker, de bediening super en vriendelijk. Heel gezellig gezeten, echt een aanrader!

12. Op 30 november hier heerlijk met vrienden gegeten. De gerechten, sfeervol opgediend, smaakten ons uitstekend. Niet onbelangrijk; het bedienend personeel was vriendelijk en attent en kon onze vragen over de diverse gerechten op een duidelijke wijze beantwoorden. Heel bijzonder is dat, een persoon in ons gezelschap had een gluten intolerantie, naast de gewone menukaart er een speciale gluten en vegetarische menukaart aanwezig was. Hierdoor kon, zonder steeds over aanwezigheid van gluten te moeten vragen, gewoon van deze kaart gekozen worden. Ben dit nog niet eerder tegengekomen. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

13. Werkelijk fantastisch om daar te eten. Alles met heel veel zorg klaar gemaakt en even vers! We gaan er echt regelmatig eten!

14. Peter de Vries

Op 9 juni hebben we hier voor de eerste keer gegeten. Een heel vriendelijke en vlotte bediening. We hebben 7 gerechten gegeten. Samen hebben we er 13 uitgeprobeerd en alles was super lekker. Natuurlijk vind je het ene gerecht lekkerder dan het andere. Voor ons was de saté een toppertje. Maat er staan nog zoveel dingen op de kaart die we niet hebben geproefd, dus we gaan zeker er nog een keer naar toe.

15. Mannen avond

Super goed, bediening super goed en het eten beter kan niet. We gaan zeker terug komen.
    Groetjes Ron, Patrick, Daniel, Remco, Jeroen en uiteraard onze kleine jongen Kevin.

16. Wij hebben hier met 4 vriendinnen gegeten. Eten is echt voortreffelijk. Alles wat je nam smaakte zeer goed. Restaurant om zeker vaker terug te komen.

17. joyce

18. Gezellig sfeervol restaurant, heerlijk gegeten, vooral de carpacchio en de saté waren heerlijk, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

19. We hebben eerder gegeten in dit restaurant. Het was die avonden (doordeweeks) erg rustig. Nu kwamen we een keer in het weekend eten. Het eten was weer van een goed niveau maar de service was dit keer werkelijk dramatisch.
    Toen we binnen kwamen (gereserveerd om 19:00) werden we naar onze tafel gebracht. Eenmaal daar aangekomen werd ons verteld dat we onze jassen bij de entree konden ophangen (we moesten dan weer het hele restaurant door). We hebben onze jassen dus maar aan onze stoel hangen. Nadat we ruim 20 minuten gezeten hebben, werd ons uiteindelijk gevraagd of we wat te drinken wilden. We vroegen om een fles Chardonnay. Hierop zei de serveerster: "nou, ehh, ik haal de wijnkaart wel". Na een fles uitgezocht te hebben, werd deze snel gebracht. Vervolgens konden we onze bestelling op laten nemen. Na ruim een uur werd ons eerste gerecht, nadat we hadden gevraagd of het niet vergeten was, geserveerd. Het eten was heerlijk, wat overigens de hele avond zo was. Jammer was dat na ons 4e gerecht werd vermeld dat de keuken zou gaan sluiten. We waren om 19:00 gearriveerd en het was inmiddels 22:30. We hadden 2 flessen wijn geconsumeerd, maar door het lange wachten vrij weinig gegeten. We bestelden snel 2 gerechten achter elkaar om genoeg gegeten te hebben. Hierna waren we er klaar mee en zijn we naar huis gegaan.
    Het eten was wederom heerlijk (evenals de wijn) maar voor ons was dit niet voor herhaling vatbaar.

6,1
  20. Super gegeten, bediening geweldig, niks gehaast en alle tijd om te genieten van alles, de sate heerlijk gewoon. Waren paar dagen naar Zaandam, maar zo een heerlijk restaurant zijn wij nog niet tegen gekomen in Limburg. We komen zeker nog eens terug.

21. Vanavond voor het eerst hier gegeten, eigenlijk omdat het bijna het enige restaurant was dat open is op maandagavond in onze wereldstad! Gelukkig maar, want we waren blij verrast. Vriendelijke ontvangst en bediening en overheerlijk gegeten. Tapasachtige porties, prachtig opgemaakt. Het was moeilijk kiezen. Met z'n 2en gekozen voor o.a. Aziatische carpaccio (te lekker voor woorden), Thaise kip (mmm), Maleisische saté (zo hebben we sate niet eerder gegeten), garnalen met teriyakisaus (lekker!) en een toetje. Hier komen we zeker terug!

22. We hebben genoten van de Aziatische tapas! Mooi opgediend, heel erg lekker en zeer vriendelijke bediening. Het interieur is prachtig en gezellig. Dit was de eerste keer dat wij er aten maar zeker niet de laatste keer!

23. Lenette

Vanavond voor het eerst hier gegeten, wat een aanwinst voor Zaandam, goede sfeer, mooie aankleding, goede service en vooral fantastische gerechten. Echt genoten en ik ga hier zeker terugkomen.

24. Al vier keer heerlijk gegeten in een rustige trendy ambiance. De chefs in de keuken bereiden ieder gerecht met zorg, een plaatje op het bord. Een heerlijk restaurant wat je niet verwacht in Zaandam.

25. Geweldig restaurant, een echte aanrader.
    Hartelijke ontvangst, gezellig restaurant, geweldig personeel en nog geweldiger het eten.
    Wij komen graag terug.

26. Afgelopen maandag naar Azisa geweest en wat een geweldige ervaring. De gerechten smaken kakelvers en botermals. Het concept van kiezen van 6 gerechten uit een lange lijst was nog moeilijk met alle lekkere dingen die op de kaart stonden. De porties zijn groter dan een tapashapje, dus na 6 gangen heb je ook voldoende gehad. Met name de knapperige vis is een aanrader, de Thaise viskoek mag van het menu af, voldoet niet aan de hoge standaard van de overige gerechten.

27. Hetty Brunekreef & Fred Ploeg

Wij hebben bij Azisa, fusion restaurant, Dam 32 te Zaandam gegeten. Restaurant Azisa is nu 3 maanden open en verdient een lang leven! Maar de Zaankanter moet het nog wel ontdekken,

Een prachtige zaak, strak en sfeervol ingericht, ontspannen sfeer, fijne muziek op een prima geluidsniveau, vriendelijke bediening. En dan de gerechten, stuk voor stuk een streling voor de tong. Mooi opgediend op een strak wit servies.

Ze hanteren een 6 gangen-menu. Schrik hier niet van. Het zijn nl. gerechtjes ter grootte van een tappas, maar dan Aziatische tappas. Na 6 gangen ga je zeer voldaan van tafel.

En dat alles aantrekkelijk geprijsd, zowel het eten als de wijnen.

Kortom gewoon een keer proberen.

28. Vorige week met een klein groepje dit nieuwe Restaurant in Zaandam uitgeprobeerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bij binnenkomst viel me het mooie interieur als eerste op en werden we op een vriendelijke wijze ontvangen door de gastheer.

De menukaart bij Azisa bestaat uit Aziatische "tapas" gerechtjes voor een vaste prijs, op enkele gerechtjes na, betaal je er paar euros extra voor.

We hebben bij elk gang, ieder verschillende gerechtjes gekozen. Elk gerecht was verrassend en lekker!!
    De ossenhaasje, sate en de carpaccio blijft me in bijzonder in gedachten achter.
    De proportie van elk gerecht is voldoende en het opmaak van de gerechtjes zaggen er netjes uit!

Zeker een aanrader! Wij komen snel terug!!

29. Carrie en Fred

Heerlijk gegeten op Nieuwjaarsdag, uitstekend begin van 2013. Fantastisch lekkere hapjes voor een goede prijs en een prettige bediening. We hadden gereserveerd maar dat was niet direct nodig, want hef was niet echt druk. Dit gaat zeker veranderen want deze kwaliteit hebben wij nog niet vaak aangetroffen. Wij komen zeker terug.

30. Vanavond voor het eerst gegeten bij Azisa, wat een geweldige avond hebben wij gehad! Persoonlijk ben ik niet iemand die snel de moeite neemt om een recensie te schrijven maar voor dit restaurant heb ik dat meer dan over. Het concept, het interieur, de bediening en vooral het eten zijn top! We hebben allemaal steeds een ander gerechtje geprobeerd en het één was nog lekkerder dan het ander, vooral de krokante pangasiusfilet vonden wij bijzonder lekker. 1 gerecht noemen is echter lastig omdat je dan de andere gerechtjes te kort doet, het was namelijk ALLEMAAL lekker en vers. De service was ook top, snel , behulpzaam en proffesioneel kortom zoals het hoort. Ik raad één ieder aan dit restaurant te proberen! Wij komen ook zeker terug.

31. Afgelopen woensdagavond voor het eerst naar toe geweest. Strak interieur. Vriendelijk ontvangst door de gastheer. Menu bestaat uit Oosterse tapas, waarbij je zes gerechtjes mag uitkiezen voor EUR 22,90 p.p. Voor een aantal betaal je een supplement van een paar euro. Alle gerechtjes waren heerlijk. Het was ook moeilijk kiezen, maar daardoor des te meer een reden om nog eens te gaan en weer andere gerechtjes te proberen. Zeker een aanrader!

32. In de tweede openingsweek geweest. Heel erg goed gegeten. Aanwinst. Nu maar hopen dat het drukker wordt!

33. S.J.Huang