Op dit adres zit nu: Table 10

1377752024 92
1604542066 82
1619661403 84
1665019411 85

1. We wilden eigenlijk ergens anders gaan eten, maar dat restaurant was helaas dicht. Dan maar bij Aan Tafel, dacht ik. Nooit geweest, maar we proberen het gewoon!

We werden verwelkomt door een hele vrolijke dame die ons een verrassingsdrankje kwam brengen. Erg lekker! Vervolgens kregen wij onze hoofdgrechten: Citroenrisotto, een vega burger op een lekker broodje en victoriabaars. We vonden alles erg smakelijk. Zelfs de frietjes waren bijzonder goed. Ook de toetjes waren lekker. Vooral de pure chocolade mousse.

Hier gaan we zeker nog een keer eten.

2. Heerlijk gegeten. We hadden de baars. Vriendelijk personeel.

3. Heel teleurstellend. Ik had risotto met bitterballen van biet en partner een tournedos. De risotto alsmede de bitterballen van biet was niet warm. De tournedos droog en taai. Deze was ook verkeerd afgesneden. De patat van zoete aardappel erg zout en ook lauw. De risotto hebben is opgewarmd door de kok. Ipv 3 ballen 2 bietenballen en de sla ook weg. Het was ook veel minder als het eerste portie Als reactie kregen wij te horen dat alles wat op mijn bord lag opgewarmd was. De sla er doorheen geroerd. En dat het te druk was. Dus conclusie. Als het druk is wordt er niet goed gekookt.

2,8
  4. Walter Loevens

Heerlijk gegeten, uitstekende keuken én vaardig plus zeer vriendelijk personeel! Een échte aanrader in de Zaanstreek!

5. Jacqueline Heuvel

Heerlijk gegeten, aardige bediening. Sfeervol restaurant.

6. Vincent Muller

7. Weer een heerlijk menu om uit te kiezen. Ook als je iets uit het samengestelde menu wilt kiezen bij iets van de kaart is allemaal mogelijk. Vriendelijke gastvrouw die een praatje maakt. Niet te vaak en zeker niet opdringerig. Leuke sfeer en goed personeel. En het allerbelangrijkste… het eten was heerlijk!

8. H.Simoons

Prima gegeten. Snelle bediening en het eten was goed. Op tijd klaar voor de schouwburg.

9. Gisteren zonder reserveren met de volleybalclub daar gegeten omdat de reservering bij het andere restaurant door miscommunicatie van hun kant mislukte.
    Er werd a la minute een mooi arrangement voor ons samengesteld en het was allemaal even lekker. Dikke pluim

10. Dorrien Wanders

Jammer we zijn hier al vaker geweest maar wat een slechte bediening.We moesten zelf naar de meisjes lopen zwaaien en roepen had geen zin om ons drinken te krijgen wat ze zelf vergeten waren.Het eten was heerlijk alleen verse patat was er niet gewoon diepvries jammer.En enige kennis van drank zou ook wel handig zijn nu kreeg ik een Spritzer wat niet meer dan witte wijn met een flesje spa rood was we hebben het maar weggegooid en komen hier niet meer.

11. 17 augustus met 7 personen een heerlijk 5-gangen diner genoten in dit gezellige restaurant. Super attente bediening, TOP kwaliteit gerechten voor een eerlijke prijs en heerlijk kunnen nazitten.
    Een echte aanrader :-)

12. Voor het eerst gisteravond daar gegeten. Echt zo super, alles zo vers en goed. Super kok en bediening. Ik kom daar zeker terug! Top restaurant.

13. Met onze twee zoons en schoondochters weer heerlijk en gezellig getafeld. Supervriendelijke en attente bediening, echt heerlijk en kwalitatief hoogstaande gerechten. Top!

14. Klaas Dekker

Lekker gegeten. We hadden beiden als voorgerecht het trio van de zalm en als hoofdgerecht de tournedos. Als nagerecht had mijn tafelgenote een dame blanche en ondergetekende een kaasplankje.
    Prijzen zijn niet hoog en je zit er gezellig. We zullen zeker nog eens terugkeren.

16. Gisteren gegeten bij Aan Tafel. Het was er erg druk voor een woensdag avond.
    1 van de voor gerechten werd daardoor veel (te) laat geserveerd. Het eten was verder prima in orde. Wel jammer dat ze toch veel duurder geworden zijn. Hoofdgerechten die eerder rond de 13 euro waren nu 17 euro. Blijft niet heel duur, maar in verhouding een behoorlijk duurder.

17. Prettige ambiance in een sfeervolle omgeving. In het interieur is veel hout gebruikt. De gastvrouwen zijn gastvrij en behulpzaam. Enkele minpunten waren er ook: het brood wat geserveerd wordt werd begeleidt met een beetje ras el hanout, een arabische kruidenmengsel, olijfolie en kruidenboter. De hoeveelheden stond niet in verhouding tot de hoeveelheid brood. Meer brood dan... en brood presenteer je niet met een steakmes, maar met een broodmes. Daarnaast, bij het serveren van vis, ook al is het filet, past een vismes. Ook minder was het dat onze gastvrouw productkennis ontbeerde.

Tip: vertel tijdens het uitserveren wat de kok gemaakt heeft, zoals op een coulis van wortel/biet ligt een muis van kalf, met verse groente van het seizoen... Ondanks deze minpuntjes zouden we er graag weer terug komen.

18. Eten was heel erg lekker, en de bediening was heel gezellig. Wij komen zeker terug.

19. Heerlijk gegeten bij Aan Tafel, zowel het vlees als het vegetarische menu was erg lekker.

20. Rob Pronk

Heerlijk gegeten bij Aan tafel, goede service en gezellige sfeer.

21. Rieneke

Gezellige inrichting. Bediening ervaren en heel vriendelijk. Eten was heerlijk. Een aanrader!

22. Niels & Laura

Lekker gegeten, erg goede bediening, leuke sfeer, netjes. Alleen de gebakken zalm met groenten (volgens mij het weekgerecht) vond ik wat weinig, de zalm was erg lekker en groot maar wat weinig eromheen. Ook het vegetarische was lekker maar had wat meer keus mogen zijn (drie gerechten). Erg leuke avond gehad en niet eens duur.

23. Vorige week hier gegeten. Lekkere kaart, genoeg keus voor ieder wat wils. Wel miste ik bij de hoofdgerechten de bijgerechten. Ook liet de kaart op zich wachten, hadden al 1 drankje gehad voor die kwam.

24. Hier zijn wij, mijn vrouw en ik, gisterenavond ter afsluiting wezen eten. Na een dag in Rotterdam bij de zesdaagse te zijn geweest. De ontvangst dat was al prima, en netjes.. De gerechten waar wij voor zijn gegaan waren netjes opgemaakt en goed bereid. Waar hebben wij voor gekozen? Mijn vrouw ging voor het voorgerecht de Gamba's, was bedekt met rauwkost en stokbrood. Dit was goed bereid en erg lekker van smaak. Ik ging voor de Runder Carpaccio, was lekker, en goed bedekt met rauwkost, was ook erg lekker. De hoofdgerechten waren ook verrukkelijk. Mijn vrouw had de tournedos van de diamanthaas, boter mals. Ik had gekozen voor de eendenborst. En de saus werd op tafel voor mij over het vlees besprenkeld. Het was allemaal goed bereid, lekker en een topper op het menu. Wij willen de brigade bedanken voor deze avond en komen echt weer terug om van de kookkunsten te komen genieten.

25. Tijdens een weekendje weg via deze site bij dit restaurant terecht gekomen. Er was een gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijk personeel. Voor het bestellen aangegeven dat ik wensen had m.b.t onderdeel weg/toevoegen aan een gerecht wat prima geregeld was. Mijn vriend had een mals stuk vlees en ik pasta met verschillende soorten vis. Erg lekker gesmaakt! Komen we zeker weer terug als we in de buurt zijn.

26. Hier op eerste kerstdag gegeten. De ambiance en bediening zijn prima echter het eten viel nogal tegen.
    In het menu schieten superlatieven tekort, hoewel 'schuim van spruitjes' ons nou niet direct doet watertanden. In het algemeen misten we smaak en finesse, wat je voor 42,50 per couvert (ex.drankjes) toch wel mag verwachten. De bisque van strandkrabben miste pit. De zeewolf met kruidenkorst was slap en miste korst. De kruiden waren kennelijk het groene poeder dat eroverheen was gestrooid. Mooi opgediend maar nogal smakeloos, deed mij denken aan een Iglo diepvries maaltijd. De begeleidende groenten waren te rauw. De hertenbiefstuk bleek taai.
    Beste koks, durf eens wat kruiden te gebruiken en zorg dat de boel gaar is! Het nagerecht was wel erg lekker.

6,1
  27. Vanavond heerlijk gegeten met mijn man, zus, zwager en ouders. Heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van de Sinterklaas actie en zijn zeer tevreden over het geheel. We komen zerker terug!

28. Heerlijk gegeten met opa en oma. De service was erg goed en de keuken ging erg flexibel om met de gevraagde aanpassingen aan het menu. Verrassend lekkere gerechten en de knoflook 'soep van de dag' was weer eens wat anders en smaakte ook erg lekker. En van opa natuurlijk vooral de complimenten over de overheerlijke dame blanche!

We komen zeker nog een keer!

29. Was weer heel gezellig, was hier al eerder geweest en je wordt gewoon goed als gast behandeld. De bediening is erg fijn, ze behandelen je daar alsof ze je al jaren kennen en dat vind ik fijn. Eten is ook goed en niks is teveel, zal er zeker vaker komen. Prijs /kwaliteit is zeer goed.

30. A. van Kerkwijk

Wij hebben hier het weekmenu gegeten. Elke gang was erg mooi opgemaakt en de smaken van de drie gangen vulden elkaar prima aan. De hoeveelheid was meer dan genoeg. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel. Dit alles in combinatie met de prijzen maakt dat wij dit restaurant met een gerust hart aan iedereen kunnen aanraden. Niet voor niets is dit restaurant verkozen van leukste restaurant van de Zaanstreek en is nu in de running voor leukste restaurant van Noord Holland.

31. Wat een negatieve ervaring. Op basis van de comments dit restuarant geselecteerd. Kwamen "proefeten" voor een groter gezelschap. Op zondagavond. Slechts een tweetal tafeltjes bezet. Mag je toch een superbediening verwachten. Eigenlijk ging alles echt mis. Voorgerecht soep. Twee keuzes en soep van de dag. Meisje had geen idee wat dat was. Tomatensoep was brem en brem zout. Nieren vernietiger! Andere soep, bouilon leek meer op tectyl. Tweede kop tomatensoep was ook niet te pruimen en maar teruggegeven. Hoofdgerecht tweemaal biefstuk. Werd niet gevraagd naar de garing. Resultaat een stevig doorbakken en droog stuk vlees. Spareribs kregen een mager zesje. De vis rook echt sterk naar vis. Geen toppertje. De drankvoorziening was hopeloos. Het lukte bijna niet om onze lege glazen bij te laten vullen. Ze had het te druk met haar telefoon achter de bar! Kortom nooit meer!! We hebben onderling overlegd of we ooit ergens slechter zijn bediend. We kwamen er niet uit. Weggegooid geld. Zonde van onze zondagavond.

2,6
  32. Wederom heerlijk gegeten bij aan tafel. Bekwaam en vriendelijk personeel. Een aanwinst voor Zaandam!

33. Heerlijk gegeten, prima bediening/goede uitleg.
    Een aanrader en we komen zeker terug.

34. Afgelopen zaterdag de 20e hier met ons drietjes wezen eten. Een uitgebreide menukaart en nog extra van het bord, een duidelijke uitleg over wat we wilden weten, heerlijk eten, super, super, hele vriendelijke nette bediening, sfeervol terwijl het rustig was. Genoeg op tafel en we voelden ons echt thuis. Complimenten aan de keukenbrigade en aan de bediening, perfect. Wij komen terug om ook nog eens aan het rad te draaien.

35. Rowdy

36. Heerlijk gegeten. Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn voedselallergie. Prijs / kwaliteit is goed. Zeker een aanrader!

37. marjolein

Heerlijk gegeten! Fijne sfeer en gezellig personeel. Zeker het terug komen waard!

38. Met vrienden gegeten bij Aan Tafel. Gezellig restaurant, prima eten en vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog een keer terug.

39. 2 Vegetariërs

Een heerlijk vegetarisch menu voor een heel schappelijke prijs!
    De bediening was super en de koks hadden veel plezier in hun werk, dat zag je zo.
    Het eten zag er ook heel mooi uit en er zaten verrassend veel aparte dingen op en bij, zowel bij het voorgerecht als nagerecht. En die smaakten ook nog eens heel lekker.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    De sfeer in het restaurant was prima. (Een beetje jammer dat er vanwege voetbalwedstrijden op tv vanuit een café ernaast flink wat bass-dreunen doorklonken in dit restaurant.)

40. Jiri van Eekelen

Hier voor het eerst gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Goede kaart met voor ieder wat. Heerlijk gegeten, goed stuk vlees. Voor- hoofd en na waren echt super lekker. Relaxte sfeer, goede keuken!
    En niet onbelangrijk, hele goede prijs kwaliteit verhouding!
    Echt een aanrader!!

41. Stienstra

Op aanraden van een vriend gegeten bij Aan Tafel. Uiterst vriendelijk personeel, leuke sfeer en - niet onbelangrijk - erg lekker eten! Normale porties, smaakvol, verse ingrediënten. Bijpassende garnituur, geen grote bak patat op tafel. Op de kaart is voor ieders wat wils, naast de wisselende weekgerechten.
    Goede prijs/kwaliteit, wij komen terug!

42. We hebben voor het eerst gegeten in aan tafel. De bediening was top. Uiterst vriendelijk. Het eten was heerlijk. In tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. De sfeer was gezellig en ontspannen. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

43. H.van El

24 maart 2013 met vier vrienden voor de eerste keer naar Aan Tafel.
    Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gelukkig geen harde muziek, waardoor je niet kunt praten.
    Echt een aanrader!! Zeker voor herhaling vatbaar.

44. Gisteravond wezen eten om te vieren dat mijn vrouw na 2 1/2 week uit het ziekenhuis was ontslagen. Wij hadden trek in een soort tapas van voorgerechten. Dit was geen probleem. De verschillende voorgerechten smaakten heerlijk zoals carpaccio met geroosterde pijnboompitten en oude kaas, kippedijen met kokos op salade met thaise currymayonaise en de scampi's in knoflooksaus gegratineerd met kaas. Maar ook de salade met gegratineerde geitenkaas en een honing/mosterd dressing waren niet te versmaden. Zo ook hebben we de tomatensoep met croutons en crème fraiche en tot slot de proeverij van chocolade van het weekmenu gegeten. Allemaal tongstrelend. De bediening was uiterst attent en geduldig. De sfeer was gezellig.

45. J.M. Bindervoet

Het ontvangst was hier heel klant vriendelijk. Dit zie je eigenlijk tegenwoordig niet meer, toppie dus. De bediening was uitstekend, vriendelijk personeel. Er werd lekker ruim de tijd genomen tussen voor en na gerechten om even lekker te praten. Het eten was heerlijk en er hing een ongedwongen en gezellige sfeer.
    Er was voldoende keuze uit allerhande gerechten. De inrichting van het restaurant was erg gezellig. Ook aan de opmaak van de gerechten was veel aandacht besteed. We gaan zeker nog een keer terug ook om de sfeer buiten op het terras mee te maken.

46. Heerlijk gegeten. We hadden van te voren aan gegeven dat ik bepaalde producten niet mocht eten. Daar werd heel goed rekening mee gehouden. Romantische (kerst) sfeer. Prijs en kwaliteitsverhouding is super. En bediening is top! Ik kom zeker weer eten in 2013!!!

47. Zomaar om half 7 gebeld om te vragen of we nog langs konden komen en dat kon. Bij binnenkomst werden we begroet door de gastheer/ober en mochten we een tafeltje uitzoeken. (misschien omdat het rustig was) Wij besloten bij het raam te gaan zitten en konden meteen wat drinken bestellen. Mijn vriendin had een heerlijke tomatensoep en ik had een brood(!) plankje met kruidenboter. Waar ik wat stukjes stokbrood verwachte kreeg ik een half brood op een leuk gedecoreerd plankje! Als hoofdgerecht nam mijn vriendin een piepkuiken, die 35 minuten bereiding nodig heeft. Ik had de satèhaas met frietjes. Ik vond het erg fijn dat de ober wachtte met het opdienen van mijn maaltijd tot het piepkuikentje klaar was zodat ik niet alleen hoefde te eten. Het toetje is ook groots aangepakt. Mijn vriendin heeft de wc en de schone keuken ook goed gekeurd. Zeker voor herhaling vatbaar!

48. Gisteren heerlijk gegeten, fijne bediening die niet opdringerig is, maar op iedere vraag een duidelijk antwoord heeft. Wij komen graag terug!

49. Wij hebben zaterdagavond een gezellige avond gehad bij aan Tafel. De bediening en hetgeen op tafel kwam was geweldig . Voor herhaling vatbaar.

50. Het is een erg leuk restaurant met goede sfeer. Je kunt er heerlijk eten, maar ook lekker op het terras een drankje drinken. De gastheer is erg attent en zorgt voor een warm welkom. Het was een zeer geslaagde avond.

51. Zeer gezellig en lekker eten met écht klantcontact.
    goede service!

52. Na al 2 keer gegeten te hebben bij aan tafel kan ik toch zeggen dat het een super gezellig restaurant is met goed personeel! Het eten smaakte lekker waarbij wij o.a. de zalm, kogelbiefstuk, carpaccio en knoflookgarnalen hebben gegeten... er was niks op aan te merken en smaakte lekker! Bediening die beleefd maar vooral gezellig is en het is stukken opgeknapt sinds het plakhuis! Al met al goed werk verricht en een gezellig restaurant met een prettige sfeer

53. René Kempes

Alles van onze keuze was niet alleen prima op smaak of zag er goed uit, maar wat knapperig moest zijn was dat ook. Wat romig moest zijn was dat ook. En zo kunnen we doorgaan.
    Er was eigenlijk niets waarvan we dachten dat het beter kon.
    Klasse. Daarbij zit ik even op de stoel van een jurylid uit een populair kookprogramma.
    Het is een leuk oud Zaans pand dat gezellig is ingericht.

54. Niek Hoffer

Vorige week heerlijk gegeten met 5 personen in restaurant Aan Tafel in Zaandam.
    Als voorgerecht hadden we o.a. zalm, uitstekende garing en wat ook heerlijk was, is de salade met geitenkaas.
    Het hoofdgerecht o.a. rib eye, prima.
    We vroegen medium, en dat klopte ook.
    Als dessert kregen we creme brulee en pavlova, zeer smakelijk.
    Misschien een idee om de dessert kaart uit te breiden?
    We zaten aan een leuke tafel op een verhoging.
    Goede bediening in een leuke sfeer, kortom een leuke avond.
    Echt een aanrader.

55. De prijzen zijn iets omhoog gegaan maarrr de kwaliteit met sprongen vooruit! Persoonlijk vindt ik de prijs/kwaliteit verhouding vele malen beter geworden.
    Er is duidelijk meer aandacht en liefde in het eten gaan zitten en dat proef je! Geen kwak passieloze diepvries groeten meer op je bord! Ieder gerecht krijgt zijn eiegen passende garnituur. Bedankt voor een gezellige avond, wij komen terug!