Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Yerseke verdeeld zijn.

Toon hendrikx

Eten is prima en iedere keer weer precies hetzelfde.
    Bediening is ook prima.

Fred de Kit

3. Nederlands Yerseke

Menten marina

Na een leuke wandeling zijn we als gewoonlijk in de Schelde iets, gaan eten ontvangst een dikke zero de oesters waren super lekker de gebakken mosseltjes lieten te wensen over tegen vorige keer en dan nog zeuren voor een proper bord kan niet in deze tijd vind ik jammer ander en beter 2 gezellige belgen.

Marc Grootaers

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeer goede en vriendelijke bediening.

Trike vrienden

Was de eerste keer na de verbouwing. Zeer mooi geworden! We bestelden voor 3pers. Mosselen en 1pers kibbeling. Daarbij kregen we 1 klein kommetje met wat rauwkostsla en 1 schaaltje met mosselsausjes voor 3 personen, terwijl er naast ons 1 persoon mosselen at en evenveel rauwkostsla en sausjes kreeg als wij voor ons 3tjes? Och ja en fritjes bij gevraagd en zeer lang op moeten wachten! Hopen de volgende keer op beter!

RENE HENRI ROSSEEL

Vanuit België naar Yerseke doe je zomaar niet, je moet wel een goeie reden hebben.

De Branding is de reden : goeie bediening, producten van eerste kwaliteit en een chef die zijn vak kent.

Wij gaan zeker nog terug.

Nard konings

Uitstekend heerlijke oesters daarna een perfecte tong en een bijpassende Meursalt.
    Een aanrader.

Carine Smet

Het was een eerste, maar zeker niet laatste bezoek! Adres was ons aanbevolen door een regelmatige gast van het restaurant, en dit was terecht. Super lekker eten, super vers en serieuze porties, en dit geserveerd door héél vriendelijk personeel. De inrichting van het restaurant is misschien wat oubollig maar daar kom je niet voor. Het is wat geserveerd wordt dat telt, en de manier waarop alles geserveerd wordt, en hiervoor kan ik alleen maar een 10 op 10 geven. Doe zo verder!

Geweldig verrast door deze mooie locatie, ziet er erg mooi en verzorgt uit.
    Oesters waren heerlijk, ook de gegratineerde.
    Paling in het groen geweldig met een prima saus.
    We komen zeker terug.

Reeds enkele keren gaan eten in dit restaurant De Branding. Zoals vorige keren was het weer heel lekker. Hebben het kreeftenmenu genomen. Voorgerecht koude halve kreeft. Kreeftenbisque. Hoofdgerecht gegratineerde kreeft. Nagerecht kaatje mossel. Restaurant is een aanrader. Sfeer binnen is misschien iets minder maar dit doet niets aan de kwaliteit van de maaltijd.

11. Nederlands Yerseke

Zeer lekker gegeten en zeer goede prijs echt een aanrader als we in het dorp zijn.

12. Nederlands Yerseke

Han Sanders

We zijn met 9 leden van onze motorclub Mosselen met Friet komen eten op de Zondagmiddag. We werden zeer vriendelijk onthaald. De mosselen en friet waren na 20 minuten op tafel. Kwaliteit, hoeveelheid en smaak van de Mosselen was zeer goed. Lekker pikant mosselsausje. De frietjes waren ook goed en er werd steeds friet bijgebracht. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.

13. Nederlands Yerseke

Net als de inrichting is het eten simpel maar goed! Verwacht geen toeters en bellen, maar gewoon goed eten aan een faire prijs. Een zaak waar je graag terug komt.

Zoals de voorgaande keren lekker gegeten en gedronken, kortom the place to be.

Ronald klippel

Super gegeten en hele leuke sfeer, de bediening was top!
    Gewoon niets op aan te merken en zeker een aanrader om bij de branding te gaan eten.

Paul en Annick

De cava en huiswijn zijn zeer goed voor hun prijs. Het mosselmenu is een mooie formule. Ook de oesters waren super lekker! De ontvangst was zeer hartelijk. Het tempo was precies perfect. Kortom… wij komen terug!

Super lekker gegeten alleen jammer dat er zoveel tyd tsn de verschillende gerechten zat… personeel te kort. Maar deze die er waren deden het super… ze kunnen niet tegelijk boven en beneden bezig zyn… maar nogmaals. Heeeel lekker gegeten.

De Coninck Frank

Gezellig Hollands restaurant, perfecte opvang bij binnenkomen, verzorgde bediening aan tafel en niet te snel het eten op tafel.
    Jammer dat er bij ons aperitief, een fles champagne voor 3 personen geen amuse te bespeuren was, spijtig.

19. Nederlands Yerseke

Roland cant

Mosselpot top. Correcte service en vriendelijk. Huiselijke sfeer. Kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit. Hier ga je niet met honger buiten.

mevr. W. Weijers

Smaak van de vissoep was goed maar te weinig vis erin.
    Mossels waren goed. Kaat Mossel was grandioos.

Bijzonder slecht, vieze glazige smaakloze vis op een nat bord met taugé. Een waterig soepje dus. En dat na meer dan een uur wachten op eten. Geen stokbroodje, sausje of i. D. Na twintig munten wachten op oog contact voor een dranke.

Jannemarie

Was ook deze keer weer een feest te gaan eten bij de Branding.Met jongste dochter en schoonzoon hebben we genoten van de gerechten en sfeer.
    Het smaakt iedere keer weer naar meer.

A.J.A.van Peperstraten

Een leuk reastaurant met zeer vriendelijke bediening waar je voor een mooi bedrag lekker kunt eten. Een echte aanrader !!

R.v.d.Heijden

Verser en beter dan hier worden de mosselen niet geserveerd.
    Echt niet voor naar Zeeuws-Vlaanderen rijden…
    daarnaast erg leuke bediening.

We hebben met de groep van 8 mensen heerlijk gegeten bediening was goed, eten lekker.
    Een van de weinige restaurants waar je kan reserveren op het mosselfeest.

26. Nederlands Yerseke

Dirk Van Belle

Redelijk basic, mosseltjes waren lekker alhoewel af en toe wat zanderig.
    Sliptongetjes waren wat droog en enkel vergezeld van gebakken aardappelschijfjes.
    Kijken volgende keer uit naar een andere eetgelegenheid.

27. Nederlands Yerseke

Gratis parking aan de deur, lekker eten aan schappelijke prijs, goede service meer dan genoeg om terug te komen.

eugène van ranst

Prima bediening, heerlijke gerechten, sublieme kingcrabscharen, sfeer O.K., klein minpuntje, de kwaliteit van de champagne was iets minder (nochtans een verse fles),
    zoals altijd de 62 km meer dan waard, wij blijven fan.

29. Nederlands Yerseke

Ria en Kees Loose

Als je komt voor lekker eten en drinken, dan ben je bij de Schelde aan het juiste adres. Je krijgt er zeer zeker waar voor je geld. Het personeel is jong en enthousiast. Zij zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het restaurant is nogal gedateerd. Dit heeft wel invloed op de sfeer. Als het wat drukker is (veel vakantiegangers weten de Schelde te vinden) wordt het direct gezelliger.
    Wij komen ieder jaar minstens 1x terug.

Voor ons bestaan er geen betere mosseltjes dan hier en ook de vriendelijkheid van het personeel TOP komen zeker terug en met meer volk