Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Yerseke verdeeld zijn.

1. Nederlands Yerseke

No nonsens restaurant. Vis is super lekker.

Wederom een topavondje in dit restaurant. Kreeftenmenu was weer overheerlijk en ondanks de drukte zeer correcte wachttijden. Genoten!

DIRK ROOSEN

Proficiat! De Branding is onze vaste stek geworden!

Koen Deheegher

We zijn voor het De Branding-menu gegaan en we hebben het ons niet beklaagd. Lekker verse zelfgerookte paling en zelfgemaakte vissoep. We hebben genoten van de halve kreeft en de gebakken tong en als apotheose een dessertbord van het huis.

En dat alles met een vlotte, attente en supervriendelijke bediening.

En blijkbaar komen de locals hier ook graag, want we waren een beetje een vreemde eend in de bijt maar we hebben er ons niet aan gestoord!!

Ze gaan ons hier terug zien!!!

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Prettige en vriendelijke bediening.

Slabbekoorn

Het eten was buitengewoon goed. Voorgerecht van gamba was prima zo ook het hoofdgerecht van reerug. Heerlijk mals. De wijn was goed in evenwicht met het wild.
    Jammer dat de avond werd verknald door een zeer aanwezige tafel met mensen die dachten dat ze overal boven stonden. Een fijn gesprek met mijn partner was niet mogelijk. Jammer.

Croymans Rik

Warm onthaal en service. Eten is prijs/kwaliteit zeer goed.
    Een aanrader zeker voor diegene die van vis houdt.

C.de Geus

Het eten was geweldig lekker wat we besteld hadden en werden hartelijk ontvangen en hebben genoten van de rust tijdens ons bezoek. Geweldig Danny.

Dit is 1 van mijn favoriete restaurants. Eerlijke, pure keuken, alles supervers en heerlijk bereid. Voor ons is eten hier telkens weer een avondje genieten. Een aanrader!

10. Nederlands Yerseke

Super lekker zoals altijd.

Zeer goede ervaring met De Branding.
    Vooral vis en schelpdieren zijn zeer goed van kwaliteit.
    De bediening is zeer goed en vriendelijk.
    De prijs/kwaliteit is zeer goed, inbegrepen een gezellige atmosfeer.
    Wij hebben ervan genoten en komen zeker terug.
    Een aanrader!

Dignis van Stee

Goed en lekker gegeten met collega's. Via de website gereserveerd. Werkt prima, tafel was gedekt toen we arriveerden. Persoonlijke aandacht van de bediening. Aan te bevelen voor anderen. Voor herhaling vatbaar.

Verschoore

Het was een kalme avond voor dit restaurant, maar we werden er heel vriendelijk en attent ontvangen. Vanzelfsprekend kozen we voor visgerechten. Alles werd perfect opgediend en het heeft ons zeer gesmaakt. Ook weerhouden we de attente bediening met alle gewenste uitleg over de gerechten, en ook bij de keuze van het aperitief en de wijnen die ook heel lekker waren. Bij het hoofdgerecht was er voor een persoon in ons gezelschap een fout gerecht ingetikt, maar ook dit werd in geen tijd recht gezet, samen met herhaalde (voor ons overbodige) excuses. Conclusie een adresje dat we kunnen aanraden.
    Wat de sfeer betreft: het is een keuze natuurlijk, maar voor ons mocht er wat meer licht zijn in het restaurant. We zien graag wat er in ons bord ligt. Hier wordt het licht gedempt door schelpen aan de muur. Naar onze mening zou men ze beter omdraaien, zodat de schelpen het licht naar de zaal sturen, zoals aan de vensters.

Voor de 4de keer meer dan lekker gegeten. De Kingkrab was echt terug heerlijk.Meer dan een aanrader. Daarvoor rijden we heen en terug (3u.) vanuit België.

Lekker eten (vooral de home-made garnaalkroketten).. en goede wijnkaart! (Chardonnay van Ardèche). Bediening zeer attent...

Toon hendrikx

Eten is prima en iedere keer weer precies hetzelfde.
    Bediening is ook prima.

Fred de Kit

18. Nederlands Yerseke

Menten marina

Na een leuke wandeling zijn we als gewoonlijk in de Schelde iets, gaan eten ontvangst een dikke zero de oesters waren super lekker de gebakken mosseltjes lieten te wensen over tegen vorige keer en dan nog zeuren voor een proper bord kan niet in deze tijd vind ik jammer ander en beter 2 gezellige belgen.

Marc Grootaers

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeer goede en vriendelijke bediening.

Trike vrienden

Was de eerste keer na de verbouwing. Zeer mooi geworden! We bestelden voor 3pers. Mosselen en 1pers kibbeling. Daarbij kregen we 1 klein kommetje met wat rauwkostsla en 1 schaaltje met mosselsausjes voor 3 personen, terwijl er naast ons 1 persoon mosselen at en evenveel rauwkostsla en sausjes kreeg als wij voor ons 3tjes? Och ja en fritjes bij gevraagd en zeer lang op moeten wachten! Hopen de volgende keer op beter!

RENE HENRI ROSSEEL

Vanuit België naar Yerseke doe je zomaar niet, je moet wel een goeie reden hebben.

De Branding is de reden : goeie bediening, producten van eerste kwaliteit en een chef die zijn vak kent.

Wij gaan zeker nog terug.

Nard konings

Uitstekend heerlijke oesters daarna een perfecte tong en een bijpassende Meursalt.
    Een aanrader.

Carine Smet

Het was een eerste, maar zeker niet laatste bezoek! Adres was ons aanbevolen door een regelmatige gast van het restaurant, en dit was terecht. Super lekker eten, super vers en serieuze porties, en dit geserveerd door héél vriendelijk personeel. De inrichting van het restaurant is misschien wat oubollig maar daar kom je niet voor. Het is wat geserveerd wordt dat telt, en de manier waarop alles geserveerd wordt, en hiervoor kan ik alleen maar een 10 op 10 geven. Doe zo verder!

Geweldig verrast door deze mooie locatie, ziet er erg mooi en verzorgt uit.
    Oesters waren heerlijk, ook de gegratineerde.
    Paling in het groen geweldig met een prima saus.
    We komen zeker terug.

Reeds enkele keren gaan eten in dit restaurant De Branding. Zoals vorige keren was het weer heel lekker. Hebben het kreeftenmenu genomen. Voorgerecht koude halve kreeft. Kreeftenbisque. Hoofdgerecht gegratineerde kreeft. Nagerecht kaatje mossel. Restaurant is een aanrader. Sfeer binnen is misschien iets minder maar dit doet niets aan de kwaliteit van de maaltijd.

26. Nederlands Yerseke

Zeer lekker gegeten en zeer goede prijs echt een aanrader als we in het dorp zijn.

27. Nederlands Yerseke

Han Sanders

We zijn met 9 leden van onze motorclub Mosselen met Friet komen eten op de Zondagmiddag. We werden zeer vriendelijk onthaald. De mosselen en friet waren na 20 minuten op tafel. Kwaliteit, hoeveelheid en smaak van de Mosselen was zeer goed. Lekker pikant mosselsausje. De frietjes waren ook goed en er werd steeds friet bijgebracht. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.

28. Nederlands Yerseke

Net als de inrichting is het eten simpel maar goed! Verwacht geen toeters en bellen, maar gewoon goed eten aan een faire prijs. Een zaak waar je graag terug komt.

Zoals de voorgaande keren lekker gegeten en gedronken, kortom the place to be.

Ronald klippel

Super gegeten en hele leuke sfeer, de bediening was top!
    Gewoon niets op aan te merken en zeker een aanrader om bij de branding te gaan eten.