Groot parkeerterrein t.o.v. de deur.
    ION-oplaadpunt voor ION-fietsen (oplader niet aanwezig)
    FISK 62 op 50 meter afstand

• 3g-menu vanaf: € 27,50
  • Suikervrij
  • Catering

1. Personeel
    • Eigenaar: "PIET van OOST" B.V.
    • Invalide parkeerplaats

1519700313 82
1565192982 82
1619784185 75

1. Nicole

Als je heel erg lekker vis wilt eten, dan moet je bij de Viskeete zijn.

2. Piet Platteeuw

Onvriendelijke ontvangst.
    Lange wachttijden.
    Personeel ongeïnteresseerd.
    Achtergrondmuziek niet passend.
    Dus niet aan te bevelen.

3. Frans Wierckx

Wij zijn altijd zeer tevreden geweest bij de viskeete, maar gisteren hebben wij kibbeling gekocht die subliem waren, alleen hebben we nog 2kg mosselen gekocht om thuis op te eten. Thuisgekomen schrok ik van de heel kleine maat mossel en na wegen zat er niet 2 kg in de tas maar 1600 gram. De schalen waren erg klein maar de inhoud nog kleiner. Ik had voor dat geld toch andere kwaliteit verwacht.

4. Sonja vannBohemen

Heerlijke, eerlijke vis bij de Viskeete. Ongedwongen sfeer, goede service, betaalbaar en gewoon goed.

5. Vertaal van English naar Nederlands

I was with my wife on Valentine's Day not the first time and not the last time great atmosphere delicious food. I heartily recommend😁😁😁

6. Dianabecht

Beslist niet meer het restaurant waar we anders naar uitkeken.
    Tong filet erg droog 31.- toch behoorlijke prijs en frites stukjes van 1 cm.
    Na bestelling hadden we binnen 5 minuten het eten op tafel.
    Was dus ook niet vers gemaakt waarschijnlijk warm gehouden in de oven.
    We hebben heel langzaam moeten eten om 45 minuten aan tafel te zitten inclusief koffie die overigens wel goed was

7. Mooi restaurant, eten ok, bediening minder. Verkeerd eten neergezet, stond dus al even op tafel, we hadden al van de frietjes gegeten. Werd een paar tafels verder bij andere klanten neergezet. Dat kan toch niet. Moest ook met iemand anders mossels eten uit dezelfde pan. Covid is nog niet weg, in mijn optiek kan dit ook niet.

8. Gisteren getuige geweest van een agressief incident tussen twee personeelsleden. En dit aan het fornuis met kokend hete olie en vetten. Er werd zelfs met dingen gegooid door de senior medewerker. Totaal onprofessioneel en bovendien gevaarlijk voor ander personeel en cliënteel.

9. Har van der Poel

Bediening ok, tikje meer kennis over de witte huiswijnen is aan te bevelen. Eten was goed, maar wat minder dan we gewend zijn. Wij komen er twee tot drie keer per jaar, altijd tussen de middag. Voorgerechten waren ok, de een had garnalenkroketten, de ander gegratineerde creuses. Mijn echtgenote had als hoofdgerecht tong besteld. Kreeg twee stukjes gefileerde tong, en dat voor € 31. Ikzelf vispannetje, drie soorten vis en een gamba. Vis was goed te eten maar erg droog. Geen toppie. Kreeft (heeft altijd mijn belangstelling) stond voor € 7,50 per 100 gr op de menukaart (Canadese kreeft). Dat betekent dat voor een fatsoenlijk stukje kreeft je € 70 kwijt bent. Noordzeekreeft nog ruim duurder. Kom op mensen, of je gaat de kwaliteit terugbrengen naar oude niveau of je gaat je prijzen realistisch maken.

10. Karin van de looij

Heerlijk gegeten, geen sjieke omgeving maar daardoor heel relaxt. Super bediening en heerlijk gegeten.

11. Rentmeester

Waardeloos, je wordt gevraagd op tijd te komen omdat reserveren niet mogelijk is. We waren er om 17 uur. Nee we konden niet eten, personeelstekort. Zorg dan dat mensen vooraf kunnen reserveren, zodat je bij aankomst niet voor een gesloten deur komt.
    Niemand kan iets aan de omstandigheden doen, maar dit had voorkomen kunnen worden. Nogmaals waardeloos!!!!

12. Herman Geerts

13. Voor de derde maal binnen een maand mosselen gekocht in de winkel. Slechts 1 persoon hielp de klanten (top-vakantie tijd). De mosselen zijn dit jaar mooi en smakelijk, echter weer veel "krakers" er tussen, dus slecht ontpokt. Bovendien bleek deze keer de 2 kilo 1880 gram bij naweging. Wordt je als klant toch even voor een eurootje getild. O ja, twee broodjes haring graag erbij. Helaas, de haring was op! De Viskeete op woensdag om 1 uur 's-middags…

6,1
  14. simon en anneke

Wij hebben altijd heel goed gegeten bij de Viskeete. Daarom kwamen we er best wel vaak. Nu wilden we reserveren via de telefoon zoals altijd, voor zondag en dat kon niet meer." We reserveren niet meer", werd ons via de telefoon heel chagrijnig en kortaf medegedeeld. Zonder toelichting waarom niet, al hebben we dat wel gevraagd. We moesten maar uit Goes komen en dan maar zien of er plaats was. Zo ga je toch niet met je klanten om!! Jammer, want we hebben er altijd heel goed gegeten.

15. mw van Oost en zeilvriendinnen

Eten, slecht. Bediening slecht. Voor een klein kannetje kraanwater moet € 2,25 worden betaald terwijl er is afgesproken voor de horeca dat kraanwater niet in rekening gebracht mag worden.
    Groenten terug gegeven, kregen geen compensatie. Toen zelf maar schaaltje rauwkost gevraagd. Frite, kleine stukjes en laatste rommel.
    Wij komen niet meer terug.

16. -Geweldige locatie aan het water.
    -Prachtig stadje Yerseke.
    -Vriendelijke en behulpzame ontvangst zowel in de viswinkel als in het restaurant.
    -Goede organisatie in verband met de "Corona" maatregelen.
    -Superlekker mosselen, dito kibbeling met remoulade! Kei-lekker!
    -We hebben gerookte paling, gerookte forel en kibbeling met remoulade meegenomen om thuis te genieten.
    Beste, proficiat, we hebben genoten, doe zo voort!
    Groetjes,
    Marleen, Mieke, Lu.

17. Leek deze keer in de verste verte niet op de Viskêête die we kennen helaas. Bediening erg traag. Lekkerbek knoeperhard en zelfs zwart aan onderkant. Mosselen erg klein evenals de portie vs de prijs. Anderhalve meter / save distance was hard gelag. Volgende keer maar ander restaurant op de dijk pakken.

3,4
  18. Vanavond hier met 4 personen gegeten. Heerlijk was het. We hadden alle 4 het menu laag water en het was perfect. Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Hier zien ze ons vaker. En alles super schoon, onze dik verdiende complimenten.

19. Beste meneer'goed gegeten bij de viskeete, maar jullie systeem werkt van geen meter, we kregen de bevestiging van de afspraak pas de volgende middag.
    Ik had toen al zelf telefonisch gereserveerd bij de viskeete.
    Groeten,
    Bert.

20. John Kesselring

Na verbouwing ziet perfect uit. Mijn vrouw had mosselen besteld.
    In de pan zaten zeer veel lege schelpen en na opmerking, werd verteld, dat deze onderin zouden liggen. Slechts geval voor 4 mosselen. Na gesprek met vriendelijke kok, die aangaf, dat het niet kon, heb ik aangegeven, dat dit toch echt het geval was.
    Ter compensatie 2 consumpties. Mijn zalm was perfect.
    Bediening wisselend - zeer vriendelijk tot onaangenaam.

6,5
  21. Henk zomerdijk

Gastvrij, goede prijs-kwaliteit verhouding, goede sfeer met mooi uitzicht op oosterschelde.

22. Er was een aangepaste kaart omwille van personeelstekort. Voor ons geen probleem MAAR omdat de dranken in de vaste menukaart staan, moesten we wel héél erg aandringen om deze kaart te krijgen om onze keuze uit de dranken te maken!

23. Puk Zwaan

24. Niet iedere verbouwing is een verbetering.
    Vóór de ingrijpende verbouwing kwamen wij al regelmatig bij de Viskeete en toen steeds tot ons genoegen. Echter, sinds de verbouwing vinden wij de kwaliteit achteruitgegaan, de Viskeete onwaardig. Het aantal Euro's weegt blijkbaar zwaarder dan de tevredenheid van de klanten.
    Minstens zo ernstig, zo niet zelfs ernstiger vinden wij de mate van desinteresse voor onze klacht van uitbater, Rinus van Stee en de onheuse manier waarop hij een medewerkster, die onze klacht wel serieus nam, en plein publique, afsnauwde.

25. Vanuit ons vakantieadres speciaal naar Yrseke gereden om bij de viskeete visje te gaan eten omdat we daar goede ervaring mee hadden, tot vandaag, tafeltje voor 3 was er nog, alleen de schnitzels waren op en juist 2 personen wilden graag vlees ipv vis. Het drinken afgerekend en toen naar het snackgedeelte dan maar patatje en de persoon die mosselen wilde eten stond wederom verbaasd, gebakken mosselen alleen in het restaurant… dus 1 moest in het restaurant komen eten en de 2 anderen konden buiten hun patatje opeten… dat is klantvriendelijk. Waarom niet een bakje mee naar buiten… slechtere service bestaat er voor mij niet.

26. Willy Vercruysse

Vriendelijke en vlotte bediening. Mooi uitzicht. Lekkere en verse gerechten (oesters en mosselen gegeten.

27. Louise Polack

Het eten was heel goed, hebben genoten en ook redelijke prijzen. Alles werd zo goed gepresenteerd en de serveersters waren uiterst vriendelijk. Zaten in de serre en hadden goed uitzicht op de marina.

28. Gert Luijk

Mijn broer en ik, komen regelmatig in de Provincie Zeeland voor onderzoek naar onze stamboom (Luijk). Elk bezoek wordt steevast afgerond met een bezoekje aan restaurant Viskêête in Yerseke. Goede sfeer, leuke plek in de zaak en......natuurlijk heerlijk mosselen eten. Daarna helemaal voldaan, en wat kilo's aan mosselen voor thuis, weer terug naar Brabant. Bedankt!! Groet, Gert en Hans Luijk

29. Gewoon goed, no nonsens, gemoedelijk, in alle eenvoud, geen sterallures.
    Heerlijk eten en drinken, prachtig uitzicht, vooral bij laag water, geweldig!

Hart voor Yerseke en Hart voor de hardwerkende Yesenaeren :) ❤

Groetjes.
    Kreeftje.

30. Het eten was heerlijk.
    Maar de bediening was echt heel slecht, niet vriendelijk en geen glimlachen gezien!

6,5
  31. Vandaag in de viskeete, op zich heerlijk gegeten, maar we werden geholpen door een vreselijke serveerster. We werden afgeblaft en "klein" gemaakt door ons terug te roepen wanneer we naar een vieze tafel toe liepen. Dit kan echt niet!!!!
    Wil je als baas deze tent goed laten draaien en wil je dat de klanten blijven terugkomen, zal hier iets aan gedaan moeten worden.

32. Cor 75 punten

Vandaag eens lekker getrakteerd, door mijn dochter en haar vriend, op een late lunch bij De Viskêête in Yerseke.
    Helaas bleek buiten eten niet echt een optie, maar daar waren diverse begrijpelijke redenen voor. (W.o. regeltjes in NEEderland)
    maar sinds een paar maanden heeft de Viskêête een heerlijke serre met een prachtig uitzicht en een goede airco/arko.
    Bediening was gewoon prima en gemoedelijk… geen fratsen of ongeregeldheden, gewoon goed!
    Vooraf gegratineerde zeeuwse creuses (oesters) besteld en die waren heerlijk bereid. Vol van smaak en zeker niet verschrompeld.
    Verder de keuze laten vallen op: in wijn gekookte zeeuwse hangcultuur mosselen, gebakken mosselen en 2 slibtongetjes.
    Geserveerd met friet, sausjes en salade en vooraf 2 soorten stokbrood met kruiden-, en roomboter.
    Alle visprodukten waren bijzonder smakelijk bereid, dus daarover geen kwaad woord. Het smaakte heerlijk.
    De mosselen waren nog wat klein, maar het was dan ook de eerste week van het seizoen.
    Ze waren echter heerlijk mals en de smaak was top.
    De friet… tja, dat zit er nu eenmaal bij maar ben daar zelf zowiezo al geen liefhebber van, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ze te bruin en te knapperig vond.
    De salade was geen culinaire uitdaging, maar wel helemaal knisperend vers.
    Geen verlept blaadje gezien en de dressing was vrij neutraal.
    Na afloop nog even lekker gebabbeld met de eigenaar en het personeel en meteen ook mijn mening gegeven waar zij bij stonden, dus geen geløl achteraf.
    Al met al weer heerlijke gegeten daar dus zeker voor herhaling vatbaar.

33. Trike vrienden

Was de eerste keer na de verbouwing. Zeer mooi geworden! We bestelden voor 3pers. Mosselen en 1pers kibbeling. Daarbij kregen we 1 klein kommetje met wat rauwkostsla en 1 schaaltje met mosselsausjes voor 3 personen, terwijl er naast ons 1 persoon mosselen at en evenveel rauwkostsla en sausjes kreeg als wij voor ons 3tjes? Och ja en fritjes bij gevraagd en zeer lang op moeten wachten! Hopen de volgende keer op beter!

6,1
  34. Geweldig verrast door deze mooie locatie, ziet er erg mooi en verzorgt uit.
    Oesters waren heerlijk, ook de gegratineerde.
    Paling in het groen geweldig met een prima saus.
    We komen zeker terug.

35. Geweldig het eten was heel goed en het was er heel gezellig

36. kdronkers

Niks mis mee ,prima bediening, erg goed, lekker gegeten

Dank jullie wel

37. Heerlijk gegeten van de mosselen op de manier gemaakt die ook voor escargots wordt gebruikt, lekkere kruidenboter met veel kaas gegratineerd een toppertje.
    Een voorgerecht waar we echt van genoten.
    Ook de tong was top.
    De kibbeling was iets te dik jasje en was daarom wat te taai maar wel goed van smaak.
    De verbouwing zorgt voor een zeer open en ruimtelijk restaurant waar je je in het zonnige zuiden van Frankrijk waant.
    Was al even een tijdje geleden dat we er geweest waren maar nu weer zeker voor herhaling vatbaar.

38. Kibbelingen gekocht. Ze roken heerlijk maar waren niet krokant en heel vettig. Jammer.

39. Met 4 personen gegeten. Als voorgerecht heerlijke oesters gegeten. De hoofdgerechten waren prima, hoewel de paling wat gaarder had mogen zijn (viel niet van de graat). De bediening was erg aardig.

40. Van der Jacht

We hebben met 1e kerst schalen opgehaald, vis en vlees.
    Zowel de vis- als de vleesschalen zagen er buitengewoon mooi uit. Royaal opgemaakt.
    Ik heb ze met trots voor familie en vrienden kunnen serveren.
    De smaak was heerlijk, alleen maar lof!
    Tot de volgende kerst!

41. Zoals altijd prima. Alles kan en bijzonder vriendelijke bediening

42. Suijkerbuik

Verjaardag gevierd met de familie, in de gezellige serre met uitzicht over de mooi verlichte jachthaven. We hebben ontzettend genoten van het eten en drinken. Keurig geholpen door de bediening, en de kok is super! Ook voor een dieetgast werd keurig apart zoutloos alles bereid (wel even vooraf doorgegeven). Het was een avond om nog lang van na te genieten.

Heel erg bedankt!

43. We hebben met 4 personen vandaag 1 October bij de Viskeete heerlijk gegeten
    Het was goed allemaal
    Heleen Minnaard

44. Vandaag 2 augustus 2016 gegeten bij De Viskêête, vissoep besteld en we kregen visbouilon met paar stukjes vis, dus geen aanrader daartegen was de japanse oesters geweldig.

3,5
  45. Vriendelijke bediening. Met 4 personen heerlijk gegeten: oesters, mosselen en gebakken vis. Mooi opgemaakt. Redelijk geprijsd. Aanrader.

46. De Greef uit Belgie

Heel lekker gegeten!

47. Vandaag 2 kilo mosselen gekocht de helft was open en de andere helft dreef. Durfde ze niet meer te eten, heb ze weg gegooid. Slechte zaak.

48. Heerlijk gegeten!! We zijn er al dikwijls geweest, eten altijd prima! Bediening heel aardig, sfeer goed!! Redelijke prijzen!

49. Prettige omgeving en vriendelijke mensen. De kwaliteit van het geleverde eten is top. Ik heb deze plaats leren kennen dankzij vrienden en ben daar blij mee. Aanrader.

50. Heerlijk gegeten aan de haven van Yerseke. De mosselen waren heerlijk, maar ook de gegratineerde oesters waren heel lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.

51. ÉLLEN van den Berg

Goede sfeer, mooie en lekkere borden, heerlijke toetjes.

52. Met acht personen heerlijk gegeten, ieder was vol lof en tevreden. Prijs was in verhouding met hetgeen geboden werd en de smaak.

Zeker voor herhaling vatbaar!

53. Metselaar

Heerlijk mosselen gegeten, toch niet te vergelijken met supermarkt-mosselen. We hebben in de serre gezeten, erg ongezellig! De huiswijn was niks maar kostte ook weinig. We waren voor de 2e keer hier en komen volgend jaar terug.

54. Callie Karine

We zijn zaterdag 17/10/15 gaan eten in de Viskeete op aanraden van een collega. Een leuk concept was de winkel die eraan verbonden was. Vriendelijk onthaal van het personeel. Het suggestie menu was overheerlijk, vers en mooi geserveerd. Proficiat voor de kok. Prijs / kwaliteit top.

Ik zou zeggen een aanrader, maar wel tijdig reserveren.

55. Wil van Rhee

Wij hebben met zijn 3-en weer heerlijk gesmuld van de verse vis, genoten van het uitzicht en de prettige bediening. Wij komen graag terug. Ook werd er goed rekening gehouden met mijn gluten- en lactosevrij dieet.

56. Wij genieten elk jaar rond de eindejaarsperiode van de uitstekende bediening en het lekkere eten. Een vertegenwoordiger van de Brusselse voetbalscheidsrechters.

57. Henk

59. Afgelopen vrijdag 28-11 hebben we samen met mijn ouders heerlijk gegeten bij de viskêête! Mijn ouders zijn hier al een paar keer geweest en waren erg tevreden! Wij snappen het! Verse producten, heerlijke frietjes en aardige dames die kwamen serveren. Kortom hier gaan we vaker naar toe!

60. Afgelopen weekend mosselen wisten eten op aanraden van een Zeeuwse collega. We hebben er heerlijk gegeten en de bediening en sfeer waren erg goed! We gaan er binnenkort zeker een keer terug naar toe! Een aanrader.

61. Afgelopen weekend hier lekker gegeten. Het was gezellig en de dames in de bediening waren heel aardig. Jammer dat mijn gegrilde gamba's IN de saus gepresenteerd werden, dit was dus wat moeilijk pellen. Gelukkig kreeg ik zoveel citroen-doekjes als ik maar wilde. Royale porties voor een prima prijs, en alles was heerlijk vers! Wij komen hier zeker terug!

62. Goed en lekker eten voor een redelijke prijs. De bediening was prima, vriendelijk en vlot. Al met al lekker gegeten.

63. Al jaren komen wij 1 à 2 keer per jaar een hapje eten bij de Viskeete. Altijd erg tevreden geweest (anders blijf je natuurlijk niet terugkomen). Vorige week echter zo'n vervelende ervaring gehad dat we in de toekomst een ander restaurant gaan zoeken.

Kwaliteit van het eten is top, bediening is echter belabberd. Het jonge blonde meisje probeerde er nog wat van te maken, was vriendelijk en dacht met ons mee. Een andere dame moet wat ons betreft vervroegd pensioen overwegen, zeker als zij de Viskeete net als wij een goede toekomst toewenst.

Bij binnenkomst werden we al zuchtend ontvangen, de menu kaarten werden op de tafel gegooid, ja gegooid, zonder ons een blik waardig te gunnen en ook de rest van de avond werden we niet aangekeken als we iets vroegen of iets uit geserveerd kregen. Of alles naar wens was werd tussendoor niet gevraagd en zodra de taak van mevrouw er op zat, ging ze staan eten of drinken achter de toonbank.

Toen de tafel achter ons om een bakje gebakken mosselen vroeg bleek dit niet mogelijk, men moest maar het gerecht met de mosselen bestellen ze zei letterlijk: "Dan neemt u toch gewoon geen toetje maar een plate gebakken mosselen." En vervolgens liep ze weg.

Ook werd er over gasten gesproken onderling en werden er borden warm eten en kopjes koffie/thee over het hoofdje van onze zoon (2jaar) heen gedragen. Beste mensen van de Viskeete, laten jullie het even weten wanneer dat stuk chagrijn ontslagen is? Dan komen wij direct weer terug om van jullie vis te genieten. Tot die tijd besteden wij ons geld liever in een tent waar we wel vriendelijk ontvangen worden!

64. Daar

65. Mw. Kaijser

Vreselijk, een blamage voor gastvrije horeca! Een haring in stukjes snijden vinden ze daar Amsterdams en "doen we normaal nooit". Een augurk erbij als de klant dit lekker vindt, is ook uit den boze. Dan moest ik maar in Amsterdam gaan eten!!!
    Ik woon trouwens in Hilversum, daar is het de normaalste zaak van de wereld dat er GEVRAAGD wordt aan de klant hoe hij zijn haring blieft te eten. Kennelijk is het bij Piet van Oost van de Viskeete not done om klanten fatsoenlijk te behandelen. Jammer, ik kwam er altijd als ik in Kruiningen op familiebezoek kwam, nu zal ik het iedereen afraden.

66. Meerdere keren met veel genot en smaak genoten van jullie menu's. Deze week echter keihard de deksel op onze neus gehad! Deze week had onze terminale vader die niet meer kon ontzettend veel zin in gebakken paling (laatste wens) en het graag thuis wilde opeten, dus wij naar ons ooit favoriete restaurantje De Viskeete. Niet te filmen wat er daarna gebeurt.
    Er was wel gebakken paling! Maar dan moest het wel opgegeten worden in het restaurant! Want anders werden we niet geholpen! Schandalig! Gewoon, we hadden gewoon het restaurantmenu willen betalen, maar waarschijnlijk miste ze de drankjes, schaam je! Viskeete, gelukkig kregen we elders wel gelijk mee wat we bestelden en hij heeft genoten!

67. Prima kwaliteit en zeer vriendelijke en vlotte bediening, een aanrader.

68. G de Vries

Afgelopen dinsdag 4 harinkjes gehaakt in de viswinkel, met de vraag graag van het mes. Antwoord ze zijn pas gesneden. Meegenomen naar de camping geproefd, daarna weggegooid niet te eten. Kom hier nooit meer wat een afgang, en zo'n mooie lokatie.

69. Uitmundende service en een overheerlijke maaltijd, dat moet overgedaan worden en dit gaat op 15 en 16 mei 2014 gebeuren! Wij hadden graag een assortiment oosterscheldekreeft genomen aub. Tot dan.

70. Harry en Ingrid

Heerlijke ervaring. Fantastische oesters en mosselen. Hadden niet gereserveerd maar mochten toch in de serre gaan zitten. Buitengewoon vriendelijke bediening die zeer alert waren. Komen zeker terug. We hebben enorm genoten!

71. Margriet de Neef

72. Het eten was heerlijk. Maar de bediening was super slecht! Zeer lang wachten, ondanks dat het totaal niet druk was (veel lege tafels). Niet 1 keer komen vragen of we nog iets wilden drinken. Stonden een hele avond 5 glazen leeg. Na vragen werd er 1 glas op tafel gesmeten. Asociaal afruimen, met volle mond praten. Slechte bediening dus. Ons voorgerecht hadden we pas na een uur. Een dessert wilden we snel hebben. We moesten maar een 15 min. wachten. Dat duurde te lang voor ons. Bediening liep gewoon weg. Niet eens vragen of we dan iets wilde drinken of iets dergelijks.

73. Pim Veling

Beste mensen, de gekookte mosselen naturel en de bediening ( Rieneke ) waren helemaal top. We hebben genoten !! Pim & Patrice Veling.

74. We hebben hier 1 maand geleden drie heerlijke oosterschelde kreeften gaan eten. Het was ons eerste bezoek aan de viskééte. Eenvoudige zaak met zeer lekkere kreeft. We hebben onmiddelijk terug gereserveerd voor zondag 23/06.

Rik

75. Hier heerlijke gebakken mosselen gegeten met een geweldig uitzicht op de haven.

76. Zijn vaste klanten en worden nooit teleurgesteld in de kwaliteit en de service! Favoriete eetplek met prachtig uitzicht.

77. van embden

Hebben zojuist kreeftensoep bestelt, geen kreeft er in, wel een paar garnaaltjes, spijtig voor een goed lopende tent.
    Hoogachtend,
    L. van Embden

78. Twee keer bezocht in twee maanden tijd.
    De tonijncocktail varieert in kwaliteit van uitstekend tot niets bijzonders, afhankelijk of de tonijn vers is of niet.
    De oosterscheldekreeft is bijzonder en nergens verser en goedkoper, net als de oesters.
    Tonijnsteak en visvaria zijn dik in orde.
    Grote porties, prima huislijn voor weinig geld.
    Je gaat hierheen voor de niet te evenaren zeer goede prijs/kwaliteit verhouding in Yerseke, de ambiance is eenvoudig.

79. Twee weken geleden toevallig in het restaurant beland want we wilden toch wel eens die zeeuwse oesters proeven. En die waren zo lekker dat we een week later al terug aan tafel zaten. Dezelfde lekkernij met daarbij een oesterstout. Onze dag kon niet meer stuk. En vriendelijke mensen zorgden voor de bediening.
    Een vaste klant hebben jullie er zeker bij.

80. Geweldig gegeten met z`n drieen.
    Div soorten vis, schaal en schelpdieren als proeverij maar wel van te voren bestellen.
    Leuk midden in de haven van Yerseke met vriendelijke en oplettende bediening en een kok die leuke en lekkere dingen maakt.
    ongedwongen sfeer en no nonsens
    Wij zijn hier al eerder geweest maar deze keer was nog beter.
    op naar de volgende keer.
    Groet

81. Gewoon goed. Vooral de kreeftensoep is een aanrader.

82. Petra en Pieter

Op weg naar Kamperduinen, zijn wij smulpapen uit Vinkeveen, speciaal omgereden om bij de Viskeete te eten.
    De informatie op de site van de Viskeete wordt nog overtroffen door de werkelijkheid.
    In plaats van tijdens onze drie daagse vakantie verschillende restaurants te proberen, hebben we alle drie de dagen bij de Viskeete gegeten. Of je nu kibbeling, zeeuwse creuses of vissoep bestelde, alles was even lekker.
    Onze complimenten.

83. De Kerf Leon

Wij komen regelmatig vanuit Belgie naar de Viskêete
    om ons eens lekker te laten verwennen.
    Het is telkens genieten van het heerlijke eten dat je hier voorgeschoteld krijgt.
    Gisteren middag met onze vrienden een plateau fruits de mer gegeten.
    Het was super!!! Zeker een aanrader
    wel op voorhand bestellen
    vlotte bediening leuke sfeer kortom het was prima
    Bedankt voor de fijne namiddag
    wij komen zeker nog terug

84. Nou, wij hebben geen spijt dat we in de Viskeete hebben gegeten. Prima in orde, heel lekker eten en de locatie is ook erg leuk, vraag wel een tafeltje in de serre dan kijk je op de haven en de Oosterschelde.

Geen gedoe geen overdreven benamingen maar gewoon goed eten. Daar kwam ik voor. Kreeftensoep was buitengewoon lekker! En voor de prijs hoef je het niet te laten. Houden zo!

85. Vriendelijke open ogen kijken je aan als je iets bestelt.

En verder.

Je ziet de zee.

Je ruikt de zee.

Je proeft de zee.

Een parel.

86. Te gekke eetgelegenheid die zichzelf "eeterij" noemt; iets tussen cafetaria en restaurant. Je komt binnen via de viswinkel, waar een keur aan vis en schelpdieren te koop is. De tafels daarachter zijn echt cafetaria, lawaaierig en donker. De serre met uitzicht over de Oosterschelde is echter een opsteker. Fantastische viskaart, heel naturel. Perfecte oesters (Zeeuwse platte in allerlei maten). Je bepaalt zelf de hoeveelheid. Lekkerste Oosterscheldekreeft die ik ooit heb gegeten. Het garnituur stelt niet veel voor, maar daar kom je ook niet voor. Aanrader.

87. Vanavond hier weer uitstekend gegeten.

Niet te veel poespas, maar gewoon eerlijke, lekkere en met vakmanschap bereide gerechten.

Wij hebben hier nu zo'n keer of tien gegeten en elke keer was het prima.

Leuk is, dat je zelf je menu kunt samenstellen, ook in hoeveelheid. Wil je een gegratineerde oester als tussengerecht? Of zes?

Glas huiswijn? Niet een nat glas, maar op z'n Yiesses, gewoon vol. Geen Bisque Homard, maar gewoon kreeftensoep. Ik heb ze nergens lekkerder gegeten.

88. Super gegeten (oesters vooraf en mosselen als hoofdgerecht), eindelijk een restaurant waar het om het eten gaat en niet om de mooie tafelkleedjes! Witte huiswijn paste goed bij de oesters/mosselen. Zeer gezellige locatie met zicht op haven/water. Prijs-kwaliteit dik in orde. Service goed en zeer vriendelijk.

89. Vlotte en snelle service.

Ik heb nog nooit zo'n lekkere noordzeetong gegeten in mijn leven.

De friet en de salade en de spinazie waren ook heerlijk.

Het beste eettentje van Yerseke.

90. Heeeel lekker eten.

91. Bernard en Gerda

Beste mensen van de Viskêête.

We waren in september met onze boot op vakantie in Zeeland en hebben een aantal dagen in de Beatrix haven gelegen. Vanuit de haven was het slechts een klein stukje naar jullie eeterij. Negatief commentaar van anderen verbaast ons, want we hebben drie dagen uitstekend gegeten (mosselen, oesters, scampies, zoute haring) en gedronken. De witte huiswijn is uitstekend en betaalbaar. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer eten!

Reuze bedankt voor de voortreffelijke verwennerij.

92. Hele mooie zaak waar je lekker en voor een redelijke prijs kan eten.

Wij eten er regelmatig en het bevalt ons prima daar.

Je kan er ook vis en mosselen meenemen, welke van een zeer goede kwaliteit zijn.

Ik zal daar nog steeds regelmatig blijven komen.

93. Alexander van Asperen

Ik vraag me af of ze zelf wel weten dat ze van hun zeebanket veeeeel meer kunnen maken. De bediening laat te wensen over, alsof we blij moesten zijn om bediend te worden. Toch teveel snackbar idee. Nee de entourage wil ook wat.

Niet meer.

94. XvdK 230 punten

Wij gaan regelmatig even snel een hapje eten hier. Ze hebben zeer schappelijk geprijsde plate gerechten. Ruime porties. Tafeltje in de serre heeft onze voorkeur, want van daaruit kijk je mooi over het water. Helaas is er geen terras.

Het eten is eenvoudig, maar lekker. Wel een keer véél graten in de lekkerbek gehad, die nemen we niet meer.

Geen restaurant om uitgebreid te tafelen. Bediening zou inderdaad wel wat vriendelijker kunnen zijn, soms.

95. Het eten is heel erg lekker!

Maar, owee als je de verkeerde persoon van de bediening krijgt, dan is de service gewoon rond uit slecht! Helaas is dit de tweede keer dat wij (komend vanuit het oosten van het land) voor een ander visrestaurant hebben gekozen. Mijn motto zou zijn, afhalen en lekker ergens anders gaan oppeuzelen! Ik hoop dat ze iets hier aan doen! Want het is zonde!

96. A.A.Bastiaansen

Zaterdag 30-01-'10, ben ik met echtgenoot, kinderen en aangetrouwde kinderen in de Viskeete wezen eten.
    Nou mijn complimenten, het was gewoon eenvoudig maar wel beregoed. Zowel het eten, drinken en de bediening. U ziet ons vast en zeker nog eens terug.

Bedankt voor de fijne avond.