De Schelde in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

60 parkeerplaatsen, voor en achter de zaak

rijden bussen vanaf station,vanuit antwerpen 30 minuten,vanuit bergen op zoom 30 minuten,vanuit vlissingen 30 minuten

van jong tot oud van Nederlander tot Belg ,die komen hier al jaren over de vloer,wij beschikken over een gezellig familierestaurant,al vanaf 1965,toen de opa van de eigenaar nu nog achter de bar stond,wij beschikken over een prachtig tuinterras,met rondom australische parkieten en geraniums,ben je hier nog nooit geweest dan is dit een echte aanrader,maar bestel wel zeker in het weekend en in de zomer ook doordeweeks want het kan hier enorm druk zijn,wij serveren van alle producten de AAAkwaliteien,zodat u verzekert ben van het beste wat de oosterschelde te bieden heeft,van mosselen tot kabeljauw,en noem zo maar op,u zult u zich snel op uw gemak voelen,honden zijn toegestaan,en van de familie die hier al sinds 1945 huishoudt is er altijd iemand aanwezig,we hebben een apart rokersgedeelte,kom beslist een keer langs en je zult er geen spijt van hebben,heerlijke king krab,mosselen in zijn grootste soort,oesters in zijn grootste soort,wij blijven hameren op prijs kwaliteit,en zult de gerechten niet boven de 20 euro vinden,het terras is echt schitterend,binnen is het nog ingericht met bedoeling dat de oude stijl gebleven is van opa en oma,dit zie je ook terug aan het behang,waar allemaal mosselboten,oesterinpakker van rond 1900 a 1915,ook komen hier veel mensen ,van de plaatselijke bevolking,en ook die komen steeds weer terug,van jong tot oud ,van nette pakken tot korte broeken het is allemaal geen probleem,voor ons staat immers alleen de kwaliteit van het eten, voorop ,de bediening en de sfeer hoog in het vaandel,maar zoals gezegt bel wel even 0113-571307 ,want het kan hier enorm druk zijn,tevens kunt u gratis gebruik maken van WIFI,kom gerust een keer langs en je zult verstelt staan van onze kwaliteteiten,heel de familie de Blieck heet u van harte welkom

1. Personeel

1364519397 90
1441938675 90
1519357953 87

1. Winckel, Ronald

Een echt familierestaurant waar je door vriendelijke Zeeuwse bediening geholpen wordt. Prima huiswijn bij de zalige mosselen en heerlijke tongetjes geserveerd op het terras tussen de andere vrolijke bezoekers en de aanwezige kleurrijke parkieten.

2. Heidi Kumpen

We waren vol verwachtingen omdat we vorig jaar in oktober heerlijke mosselen gegeten hadden. Nu waren we een beetje teleurgesteld : we zaten in de buurt van de tafel van ' zeer dronken stamgasten, die zeer veel rookten en luidruchtig waren'. De mosselen waren niet zo goed klaargemaakt als anders. Wij vermoeden dat de drukte hun parten gespeeld heeft van hun minder kwalitatieve service en eten. Spijtig.

3. Een uur en een kwart op ons eten moeten wachten. Er werd geen enkele corona maatregel gerespecteerd: tafeltjes véél te dicht bij elkaar, tafels werden niet gereinigd/ontsmet tussen twee klanten, pijlen looprichting slaan nergens op. Eten (schotel fruits de mer) was wel ok. Aan het tuinterras staat een volière met mooie maar zeer lawaaierige vogels. Niet voor herhaling vatbaar :-(

4. Anthony

Eenvoudig maar lekker, porties voldoende. Correcte prijs. Kledij bediening kan wel wat meer uniformiteit gebruiken.

5. Herman weyn

Onze eerste mosselen van het jaar, prima bereid, goede service, verwonderd dat er zo weinig volk was, misschien ivm corona ?

6. Bas van der Marel

Bevestiging reservering kwam heel laat. Telefoonnummer werd niet gevraagd. Het brood bij het menu was men vergeten. Stond klaar maar werd niet uitgeserveerd. Geen bijzondere gerechten heel eentonig, geen creativiteit. In relatie tot de prijs was hier veel meer van verwacht. Heel jammer.

7. Monique

Ondanks stilte door Corona heerlijk gegeten en alles vers en voorradig! Restaurant zelf is gedateerd maar prijs kwaliteit zeer goed!

8. Frans Gabriels

Eerste restaurant bezoek na de lockdown. Zoals gewoonlijk was het eten heel lekker in restaurant De Schelde. De tafels waren netjes geordend zodat de social distance perfect gerespecteerd werd.
    De bediening was, zoals gewoonlijk, perfect. De schaal en schelpdieren waren super vers en heerlijk van smaak.
    Tot binnenkort,

9. Cor van der Meijden

De sfeer was nog niet optimaal omdat de Vlamingen nog niet de grens over mochten maar de bediening was prima en de "fruits de mer" geweldig, een feestje!

10. Het eten was prima rustige plaats om te zitten tot de volgende keer.

11. christine simons

Zeer vriendelijk personeel, heel lekker eten, eind rijden van Kalmthout (Belgie), maar zeker de moeite waard. Gaan zeker nog eens terug!

12. Het was heel lekker voor herhaling vatbaar.

13. Linda De Greve

Na het lezen van slechte commentaar wil ik hier toch op reageren. Wij komen hier al enkele jaren en de Fruit de Mer is een topgerecht (warme kreeft krab mosselen scampi’s oesters en kreukels) met een slaatje en lekkere gebakken frietjes en aardappelschijfjes voor die prijs kan je dit niet op een ander krijgen en geen koude rommel op je bord.
    De bediening was misschien niet vlot maar dat heb je met vakantiehulp en dat stoorde ons niet.

14. Nog NOOIT zo slecht gegeten.
    De frieten waren gebakken in GEEN frietolie, ik denk in olijfolie, ofwel in olie dat al maanden niet vervangen was.
    Kabeljauwhaasje met saus.
    De saus zag er niet smakelijk uit, hij was precies al eens gegeten, en de saus zo geschift dat het op overgeefsel (braaksel) leek(sorry voor deze uitdrukking).
    Een slaatje, dat verse sla moest zijn, maar overgoten met iets zurig dat echt niet bij de vis hoorde. En dan uit een bokaal opgelegde augurken.
    En de visschotel, de tongschar was plat gekookt.
    En de aardappelschijfjes ook gefrituurd.
    En de mayonaise was gesuikerd.

1,7
  15. Elaut dirk

Alles naar wens. Juist bij t hoofdgerecht geen groentjes. Mss vergeten. We gaan zeker terug. (Om de groentjes). Een echte aanrader. Buiten eten is er rustig en gezellig. Kortom. SUPER.

16. Willy Goossens

Zoals altijd, perfect eten, vriendelijke bediening, wij komen zeker terug.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  17. Zoals we vaker hebben gedaan, hebben we ook deze keer weer genoten van alles wat op tafel kwam. Complimenten voor de kok en voor de bediening. Niks was teveel. Een aanrader.

18. Anoniem

Heel eenvoudig, eten wel goed, maar simpele bediening, kledij en etiekette niet zo goed, wel goed voor grotere groeppen die met een bus komen, prijs viel mee.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  19. We zijn zaterdag met 4 personen gaan eten.
    De kreeft en mosselen waren perfect.
    Een goede service, vlotte vriendelijke bediening, de schotels kwamen allemaal op hetzelfde ogenblik.
    Af en toe werd er gevraagd of alles in orde was, zonder storend over te komen.
    Een aanrader.

20. Monique

21. Heel lekkere zeevruchtenschotel, alles vers, ook lekkere frietjes.

22. Dennis kluth

Er hangt daar een geweldige sfeer, zoals het hoort in een cafe / restaurant, geweldige mensen en het eten is ook nog steeds heerlijk.

23. Claes Chris

De mosselen waren lekker, volle schelpen en veel groenten. De schnitsel daarentegen was niet zo goed, vond de dochter, teveel vetbrokjes. De frietjes waren oké, maar de Belgische frietjes kunnen niet geëvenaard worden. Vroeger, vele jaren terug, waren ook die heel lekker en zo goed als de Belgische. De sfeer was goed en de bediening zeer vriendelijk. Bedankt en tot de volgende keer.

24. Ruud de Boer

Laat ik vooropstellen dat het eten goed en voldoende was. De bediening was wisselend. De man die bediende had de vriendelijkheid niet uitgevonden. De servetten zijn kennelijk op de bon en het bestek schaars. Een beetje meer aandacht zou geen kwaad kunnen.

25. Wij zijn hier op 10 weken tijd reeds 2x geweest. De 1ste maal met 4 personen en de 2de maal met 7 personen. We hebben beide keren allemaal uitmuntend én genoeg gegeten. Het personeel is vriendelijk én snel. Het kader is ontspannen en gezellig. Meer moet het niet zijn om een dagje Yerseke op een leuke en lekkere wijze af te ronden. Tot de volgende keer !

26. Bakelaar Jan

Komen er al meer dan 10 jaren. Prijs kwaliteit prima geregeld. Gewoon goed. En lekkere mosselen en vers van de boot Yerseke 38. Een aanrader voor iedereen.

27. Thomas De Coninck

Gemoedelijk, prijs/kwaliteit niet te evenaren. Geweldig gewoon. Meer moet het niet zijn.

28. Fantastisch lekker eten en fijne bediening.
    We zijn al dikwijls geweest en komen zeker terug!

29. Vermeire Jeroen

Altijd leuk om hier te komen, no nonsense, je eet lekker en het personeel doet echt zijn best. Mosselen gegeten en die waren heerlijk. Ik hou van het interieur en de gemoedelijkheid. Perfecte afsluiter van een dagje Zeeland!

30. Personeel mag wat meer tijd besteden voor de gasten alles word wat afgeracht ook bij afrekenen.

31. Kelly foucart

Eerst 20 min. Moeten wachten voor ze aan tafel kwamen voor de bestelling van het drinken dan nog eens 15min. Voor de bestelling van het eten. Heel lang moeten wachten op eten. Personeel kijkt niet eens naar de tafels en loopt gewoon voorbij. Tafel naast ons net hetzelfde, het enige verschil was, zij hadden minder geduld dan ons. Eten zelf was wel OK. Wij komen hier niet meer terug omwille van het personeel!

32. Mertens

Vriendelijke ontvangst.
    Aangezien de schotels toch prijslijk zijn verwachtte ik iets meer van de afwerking van de schotels zeker de salade die kan echt veel beter en geeft je gerecht direct een ander zicht.
    Aangezien het een visrestaurant is verwacht je ook een nat doekje na het eten deze werd niet bijgevoegd enkel een papieren servette.
    Lekker gegeten maar kan beter.

33. Erica Volders

Wij gaan nergens anders, dat is daar zo goed van eten, alles altijd heel netjes en gemoedelijk.

34. Jan van de Wetering

Geweldige zaak. Wat een kwaliteit. De lekkerste gebakken mosselen van heel de wereld.

35. Zondag 25 februari weer heerlijk gegeten zoals altijd gebakken paling top en de snitsel van m.n vrouw ook.en dat voor een mooie prijs .aanrader wederom.

36. No nonsens restaurant. Vis is super lekker.

Eén vorige recensie
  37. Super lekker zoals altijd.

38. Menten marina

Na een leuke wandeling zijn we als gewoonlijk in de Schelde iets, gaan eten ontvangst een dikke zero de oesters waren super lekker de gebakken mosseltjes lieten te wensen over tegen vorige keer en dan nog zeuren voor een proper bord kan niet in deze tijd vind ik jammer ander en beter 2 gezellige belgen.

39. Han Sanders

We zijn met 9 leden van onze motorclub Mosselen met Friet komen eten op de Zondagmiddag. We werden zeer vriendelijk onthaald. De mosselen en friet waren na 20 minuten op tafel. Kwaliteit, hoeveelheid en smaak van de Mosselen was zeer goed. Lekker pikant mosselsausje. De frietjes waren ook goed en er werd steeds friet bijgebracht. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.

40. Net als de inrichting is het eten simpel maar goed! Verwacht geen toeters en bellen, maar gewoon goed eten aan een faire prijs. Een zaak waar je graag terug komt.

41. Roland cant

Mosselpot top. Correcte service en vriendelijk. Huiselijke sfeer. Kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit. Hier ga je niet met honger buiten.

42. Dirk Van Belle

Redelijk basic, mosseltjes waren lekker alhoewel af en toe wat zanderig.
    Sliptongetjes waren wat droog en enkel vergezeld van gebakken aardappelschijfjes.
    Kijken volgende keer uit naar een andere eetgelegenheid.

43. Gratis parking aan de deur, lekker eten aan schappelijke prijs, goede service meer dan genoeg om terug te komen.

44. Ria en Kees Loose

Als je komt voor lekker eten en drinken, dan ben je bij de Schelde aan het juiste adres. Je krijgt er zeer zeker waar voor je geld. Het personeel is jong en enthousiast. Zij zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het restaurant is nogal gedateerd. Dit heeft wel invloed op de sfeer. Als het wat drukker is (veel vakantiegangers weten de Schelde te vinden) wordt het direct gezelliger.
    Wij komen ieder jaar minstens 1x terug.

45. jan van acker

lekker gegeten voor een mooie prijs...we komen terug

46. Ricardo

Top restaurant altijd lekker eten en een leuke sfeer.

47. Ik kom hier nu al een 39 jaar.
    Steeds heb ik hier genoten van ofwel enkel een drankje ofwel eten en drinken. En ik geniet er telkens weer van. Alles is hier ongedwongen, personeel en vaste klanten zeer vriendelijk. Doe zo voort en ik blijf met alle plezier terug komen!

48. Paulus-Vermeiren

Telkens we naar Zeeland gaan is het een vaste gewoonte wanneer we terug huiswaarts naar Belgie rijden, om mosselen en een kabeljauw haasje te gaan eten. Super bediening en altijd vers en heel lekker... Top restaurant!

49. Plompen

Het interieur was voor ons niet wow. Dat was een kleine tegenvaller. De bediening zelf was goed en zeer vriendelijk
    De mosselen waren voor ons echt top en maakte voor 80 % de eerste opmerking goed. We hebben heel smakelijk en zeker voldoende gegeten.

We zullen zeker nog eens terugkomen.

Tot ziens.
    Familie Plompen

50. Verdonk

Was vroeger erg goed. Nu echt slechter. De bediening snapt het niet goed. De tafel blijft vol staan met leeg goed. Ruimen het niet op zonder dat wij dat aan geven. De eigenaar heeft zijn eigen familie er in gezet. Min punt.

51. a.de nijs

Een heerlijke avond!
    De kreeftensoep en oesters als voorgerecht kwamen snel na bestelling.
    Het hoofdgerecht viel bij iedereen (we waren met z'n vieren) in de smaak.
    De witte huiswijn was er goed bij en vooraf mochten we die proeven.
    De dinsdagavond was erg rustig en wij waren een tijd het enige gezelschap.
    We komen beslist nog eens terug!

52. Kreeft en oesters waren heel lekker, zoals altijd.

53. Leuk gegeten. En recensie is een momentopname en ik hoop dat dit restaurant dan ook de recensies ter harte neemt. Het kan namelijk beter en dan met name de bediening. Zeer aardig maar het gaat om bedienen. Zeer lang wachten op eten ( begrip voor de drukte) kun je oplossen door mensen op de hoogte te brengen en onderwijl kun je eraan verdienen door te vragen of je in de tussentijd misschien iets kan brengen. T is zo simpel.

54. Het was weer een geslaagd etentje voor de zoveelste keer en zo'n fantastische bediening. We komen zeker terug!

55. W.Tavenier

Het eten was top, de bediening kan beter.

56. Thai-Binh

Top restaurant! Het eten is daar erg lekker en de bediening vind ik erg vriendelijk. Ik zal hier vaker terug komen.

57. De Meyere Jean-Pierre

Restaurant De Schelde was zoals telkens, wij komen er namelijk regelmatig, zeer gastvrij. Het eten was er lekker en voldoende, dus hadden we er geen klagen. Ook de gastvrouw die ons bediende was uiterst vriendelijk en correct. Aldus hebben wij er van genoten en er een prachtige ervaring aan over gehouden. Bedankt, het was een fijne dag.

58. Als Nederlander wonende in het noorden van Frankrijk krijgen we elk jaar het verzoek van Franse vrienden en collega’s om de Keukenhof te bezoeken. Dat doen we met veel plezier maar onze traditie is om elke keer op de terugreis een kleine omweg te maken om te gaan eten in jullie restaurant de Schelde. Zo ook gisteren, 15 mei.

Mijn vrouw (Française) en haar vriendin hadden het genoegen om jullie heerlijke eten te genieten. Menu halve, oesters, sliptong. Het eten was zoals altijd overheerlijk en meer dan genoeg en in een vriendelijke en huiselijke sfeer. Wij hebben nooit de tijd genomen om een recensie te schrijven maar de score van gisteren geldt voor al die jaren dat we al bij jullie genoten hebben.

Bedankt!

59. Ineke 14 punten

Wij zijn vandaag speciaal naar Yerseke gereden om mosselen te eten. We kwamen bij restaurant de Schelde aan. Zowel het restaurant als de mensen die er werken stralen niets uit. We moesten een paar keer om ons drankje vragen. Helaas ook de mosselen vond ik niet echt lekker. Ze smaakten zurig en hadden een zanderige nasmaak. Jammer.

60. Ik kom hier al vele jaren en nog steeds vind ik het fantastisch. Lekker en voldoende eten, gezellige sfeer een goed bediening. Verdient overal 5 sterren.

61. Saul Goodman

Ik ben hier in de loop der jaren meer geweest. Het interieur is weinig veranderd. Maar dat vormt een deel van de charme van dit restaurant. Het eten was dik in orde, de service vriendelijk en adequaat. Een extra compliment voor de collectie mooie vogels in de volière in de tuin. Overall 5 sterren.

62. J.Janssens

Zeer lekker en zeker voldoende.

63. Miriam Hopman

Heerlijk gegeten, maar wel een beetje een oubollig restaurant.

64. Vertaal van English naar Nederlands

Ik kom hier al meer dan dertig jaar samen met mijn vrouw, speciaal voor de zeetong. Huiselijke sfeer, goede bediening. Een minpuntje; de borden zijn te klein voor de grote zeetong.

8/10

65. Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening en alles ging vlot. Zeker herhaling vatbaar!

66. Reservering via eet.nu was niet doorgekomen, we waren vroeg dus er waren nog tafels vrij. Mosselen waren prima! Schnitzel niet geheel gebakken, klein en kaal met alleen gebakken aardappelen. Bediening nonchalant en vaak niet te vinden. Prijzen zijn hoger dan op de website.

Over het algemeen oké maar niet bijzonder. Voor ons geen tweede keer.

67. Christiaan

Restaurant uitgekozen op de rating bij eet.nu. De mosselen waren prima, groot en ruim voldoende, de saus hoeft voor ons niet. De erbij geleverde frites met mayonaise was zoals het hoort. We kregen vlot de laatste tafel op het terras aangewezen, leuk naast de papegaaien. Maar helaas voor een glas wijn tijdens de maaltijd moest ik tot tweemaal toe naar de bar lopen, waar tenminste één serveerster in een blaadje zat te lezen. De wijn kwam pas toen we eindelijk een serveerster, die het helemaal tot onze tafel gehaald had (!) erop aanspraken. Nog net voor de laatste mossel opging had mijn vrouw haar glas wijn. Jammer dat de bediening zo chaotisch en niet oplettend was. De koffie konden we vervolgens toch binnen de tien minuten vragen. Voor de mosselen en de papegaaien zeker de moeite waard, voor de bediening minder.

68. Omdat ik in Goes moest zijn zoals zo vele Belgen, eens mosselen gaan eten in Yerseke. Het restaurant zat vol, maar ik had redelijk snel mijn drank, een kriek voor 3,50€ waar na één minuut geen schuim meer op stond. Toen ik een tweede vroeg kreeg ik zelfs geen glas meer. Na 50 minuten wachten eindelijk mijn mosselen gekregen, en wat een ontgoocheling. Ik vind ze in België vele malen beter, de groenten waren rauw, de mosselen klein, en meer dan tien procent was leeg. Over de frieten zullen we maar zwijgen, dat hebben de Nederlanders nog steeds niet geleerd. De bediening was vriendelijk en dat is ook alles.

69. Samen gegeten met mijn man en moeder. Het interieur was oubollig. De vissoep en de garnalen cocktail waren lekker. De verschillende vissoorten, de gebakken paling en het kabeljauwhaasje waren niet te eten, erg droog, leek wel gefrituurd in oud vet! Kabeljauw haasje viel uit elkaar en was overgoten met een slikvette saus. De sla was erg zuur. Gebakken aardappels en friet waren redelijk. Wij waren van plan om in de serre te eten, maar hier werd notabene gerookt! Al met al een grote teleurstelling, daar ik hoge verwachtingen had na het lezen van de recensies. Een onvoldoende voor dit restaurant

70. Wij hadden gereserveerd via internet zonder het restaurant te kennen. Dat op zich was een avontuur. Ter plaatse was het één grote ruimte met vooral lang aaneengesloten tafels (speciaal voor groepen). Het interieur van een restaurant was wat ouderwets maar de service en het eten maakte alles goed. Lekker menu (met kreeft) genomen met een fles witte huiswijn. Wij hadden een voldaan gevoel toen wij buiten gingen en wij waren tevreden met onze keuze.

72. n.boogaard

Al ruim 30 jaar komen wij geregeld bij De Schelde en altijd tot onze volle tevredenheid. Waar krijg je gebakken mosselen, die net vers uitgestoken zijn? Sfeer, bediening en kwaliteit zijn subliem.

73. Nog eens komen genieten van de "fruits de mer". En natuurlijk was alles weer prima. Spijtig genoeg was het zeer kalm in het restaurant maar ook in gans Yerseke. Maar toch het was de verplaatsing vanuit Leuven (B) zeker waard. Tot de volgende.

74. Van Velzen

In de Schelde komen drie dingen samen: uitstekende vismaaltijd, goede bediening en onopgesmukt restaurant

75. De mosselen vielen tegen en de vis was te veel doorbakken. Slaatje bij de vis was met ingelegde groenten en te zuur. Jammer, we hadden meer verwacht na het lezen van de positieve recensies.

76. Koen Van Bael

77. Zeer lekkere garnaalkroketten en mosselen. Wij waren er op een vrijdagmiddag en dan is er weinig volk, slechts 4 tafels waren bezet, vandaar het wat lagere cijfer voor sfeer. Adres raad ik zeker aan bij mijn familie en vrienden.

78. Oscar van Rijswijk

Heerlijk gegeten, alleen zaten we wel in een donker hoekje en moesten soms aardig lang wachten voordat we geholpen werden.

79. Super gegeten, goede ambiance en ook een leuke uitleg over de mossel- en oestercultuur. Mede door het lekkere eten en de fantastische ambiance hadden we een fijne avond.

80. E Zomervrucht

Erg vriendelijk personeel, goede service, leuke prijs voor wat je eet. Top in alles.

81. Bianca van Noort

Heerlijk gegeten bij restaurant de Schelde in Yerseke. Goede smaken zonder poespas verzorgd en erg lekker. Uitstekende ontvangst en bediening. Erg gastvrij en gezellig. Een echte aanrader voor als je zin hebt in een Zeeuwse zilte maaltijd in Yerseke .

82. Het eten is er heel lekker. Vriendelijke bediening. Zeker proberen.
    Dominique

83. Wij hebben met vier personen uitstekende gerechten gegeten van super kwaliteit. O.a. oesters, mosselen, scampi's en visschotel. Alles perfect.

Gezellig no nonsens familierestaurant in een Zeeuwse huiskamerstijl. Wij komen zeker terug, speciaal voor de kwaliteitsmosselen.

84. Kreeftensoep super slecht, smaakte naar water! De gamba's waren lekker!
    Zullen niet gauw terug komen.

85. Wij komen nu al een paar jaar terug om die lekkere fruits de mer te eten en dit jaar was het weer subliem. Volhouden zo en tot volgend jaar. Grtz

86. Gewoon goed met een sfeervolle omgeving. De vis blad is een sensatie.

87. Chris en Boaz

Wij hebben vooraf de heerlijkste kreeftensoep gegeten en daarna de mosselen met friet. Het was verrukkelijk. De bediening is erg vriendelijk en attent. Het terras is prachtig en de parkieten geven een leuke sfeer. Helemaal top!

88. Hans & Daniëlla

Vandaag met een aantal vrienden gaan eten in De Schelde. Mijn vriendin en ik hadden voor de kabeljauw gekozen en onze vrienden de fruits de mer en een steak. Mooie borden/schotels, heel verzorgd, prijs/kwaliteit top! En dit op een gezellig tuinterras. Correcte en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

89. Ontzettend lekker gegeten. Heerlijke vissoep en een Kabeljauwhaas, die wegsmelt op je tong. Als dessert een kaatmossel ijs. Dit restaurant is een echte aanrader!

90. Strubbe

We zijn hier gaan eten, omdat we op deze website zoveel positieve kritieken lazen. Helaas voldeed het restaurant helemaal niet aan deze verwachtingen. De halve kreeft had vrijwel geen smaak, de kreeftensoep was niet lekker. De mosselen, slibtongen en tarbot waren wel oké. We kregen amper servetten, geen vochtige doekjes om de handen te reinigen na de kreeft en de mosselen en in de damestoiletten was de zeepdispenser leeg. Een teleurstelling dus.

91. Fam.Verbesselt

Wij waren super verrast toen we het romantische tuinterras zagen. We hebben lekkere mosseltjes gegeten. Heel vriendelijke en attente bediening.

92. Zeer lekker gegeten! Menu 2 met kreeft als voorgerecht en overheerlijke mosselen. Wij komen hier al een aantal jaren en steeds opnieuw, is onze bevinding dat hier de mosselen het lekkerste smaken. Leuk verwarmd terras en zeer vriendelijke bediening!

93. Al met al redelijk. Mosselen waren niet helemaal goed schoongemaakt.
    Jammer van het briefje onder onze ruitenwisser: "parkeren alleen voor bezoekers Restaurant De Schelde", waar we net twee menu's hebben genuttigd. Hopelijk is dit te wijten aan het feit dat we tegelijk met een ander echtpaar arriveerde, die de auto naast onze auto parkeerde en inderdaad, NIET naar Restaurant De Schelde gingen, maar de dijk opklommen... Het is echter wel een afknapper. Voortaan beter opletten.

94. We waren gisteravond met hele familie bij De Schelde. Wat een zaligmakende avond is het geweest! We zitten nu nog na te genieten. Wij hebben gekozen voor een menu met verse sliptongen en huiswijnen. Vooraf een glaasje Prossecco. Van het begin tot het einde een prachtbeleving! Erg vriendelijke bediening met kennis van zaken. Het eten kwamen snel en was overheerlijk! De prijs- kwaliteit verhouding is prima. Dit restaurant is echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

95. Wauters

Heerlijk gegeten gisteren in de Schelde. Heerlijke fruits de mer. Toch veruit de beste Prijs/Kwaliteit van de visgerechten. Het was weer dik in orde. We hadden dan ook nog het mooie weer mee! De huiswijn is een aanrader. Een dikke pluim voor het personeel dat met die temperaturen moet werken.

96. maria huijbrechts

Het was de eerste maal dat we hier hebben gegeten, en we kunnen niet anders dan de hoogste scores geven. Het was een smakelijke menu, met zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

97. Lekkere mosselen gegeten. Echter de bediening liep niet zo vlot. 1u wachten voor mosselen als je weet dat het maar 10min op het vuur moet is wel lang. Geen brood in tussentijd terwijl andere tafels wel.

98. Goed gegeten, voor een eerlijke prijs! Goede vlotte bediening! En gezellig terras achteraan..

99. Fam.Traas

Van het weekend daar mosselen gegeten. Het was een 10! Het waren grote mosselen en prima van kwaliteit. Bediening is ook prima.

100. Marc 35 punten

De Schelde, het hele jaar door de lekkerste visgerechten.

Volgende pagina