De Schelde in Yerseke

• do 11:30 - 21:00
  • vr 11:30 - 21:00
  • za 11:30 - 21:00
  • zo 11:30 - 21:00

van jong tot oud van Nederlander tot Belg ,die komen hier al jaren over de vloer,wij beschikken over een gezellig familierestaurant,al vanaf 1965,toen de opa van de eigenaar nu nog achter de bar stond,wij beschikken over een prachtig tuinterras,met rondom australische parkieten en geraniums,ben je hier nog nooit geweest dan is dit een echte aanrader,maar bestel wel zeker in het weekend en in de zomer ook doordeweeks want het kan hier enorm druk zijn,wij serveren van alle producten de AAAkwaliteien,zodat u verzekert ben van het beste wat de oosterschelde te bieden heeft,van mosselen tot kabeljauw,en noem zo maar op,u zult u zich snel op uw gemak voelen,honden zijn toegestaan,en van de familie die hier al sinds 1945 huishoudt is er altijd iemand aanwezig,we hebben een apart rokersgedeelte,kom beslist een keer langs en je zult er geen spijt van hebben,heerlijke king krab,mosselen in zijn grootste soort,oesters in zijn grootste soort,wij blijven hameren op prijs kwaliteit,en zult de gerechten niet boven de 20 euro vinden,het terras is echt schitterend,binnen is het nog ingericht met bedoeling dat de oude stijl gebleven is van opa en oma,dit zie je ook terug aan het behang,waar allemaal mosselboten,oesterinpakker van rond 1900 a 1915,ook komen hier veel mensen ,van de plaatselijke bevolking,en ook die komen steeds weer terug,van jong tot oud ,van nette pakken tot korte broeken het is allemaal geen probleem,voor ons staat immers alleen de kwaliteit van het eten, voorop ,de bediening en de sfeer hoog in het vaandel,maar zoals gezegt bel wel even 0113-571307 ,want het kan hier enorm druk zijn,tevens kunt u gratis gebruik maken van WIFI,kom gerust een keer langs en je zult verstelt staan van onze kwaliteteiten,heel de familie de Blieck heet u van harte welkom

• Buffet: € 21,00
Diëten Vegetarisch
Foto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in YersekeFoto van De Schelde in Yerseke

Overnachten
Rolstoeltoegang
Ambiance
Romantisch, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Honden toegestaan, terras, rookruimte en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
160 zitplaatsen en maximaal 80 personen in één groep
Personeel