De Schelde in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

60 parkeerplaatsen, voor en achter de zaak

rijden bussen vanaf station,vanuit antwerpen 30 minuten,vanuit bergen op zoom 30 minuten,vanuit vlissingen 30 minuten

van jong tot oud van Nederlander tot Belg ,die komen hier al jaren over de vloer,wij beschikken over een gezellig familierestaurant,al vanaf 1965,toen de opa van de eigenaar nu nog achter de bar stond,wij beschikken over een prachtig tuinterras,met rondom australische parkieten en geraniums,ben je hier nog nooit geweest dan is dit een echte aanrader,maar bestel wel zeker in het weekend en in de zomer ook doordeweeks want het kan hier enorm druk zijn,wij serveren van alle producten de AAAkwaliteien,zodat u verzekert ben van het beste wat de oosterschelde te bieden heeft,van mosselen tot kabeljauw,en noem zo maar op,u zult u zich snel op uw gemak voelen,honden zijn toegestaan,en van de familie die hier al sinds 1945 huishoudt is er altijd iemand aanwezig,we hebben een apart rokersgedeelte,kom beslist een keer langs en je zult er geen spijt van hebben,heerlijke king krab,mosselen in zijn grootste soort,oesters in zijn grootste soort,wij blijven hameren op prijs kwaliteit,en zult de gerechten niet boven de 20 euro vinden,het terras is echt schitterend,binnen is het nog ingericht met bedoeling dat de oude stijl gebleven is van opa en oma,dit zie je ook terug aan het behang,waar allemaal mosselboten,oesterinpakker van rond 1900 a 1915,ook komen hier veel mensen ,van de plaatselijke bevolking,en ook die komen steeds weer terug,van jong tot oud ,van nette pakken tot korte broeken het is allemaal geen probleem,voor ons staat immers alleen de kwaliteit van het eten, voorop ,de bediening en de sfeer hoog in het vaandel,maar zoals gezegt bel wel even 0113-571307 ,want het kan hier enorm druk zijn,tevens kunt u gratis gebruik maken van WIFI,kom gerust een keer langs en je zult verstelt staan van onze kwaliteteiten,heel de familie de Blieck heet u van harte welkom

1. Personeel

1231192365 94
1464192749 88
1520112842 87
1631953026 81

1. Op een zonnige dag, op een overkapt terras, heb ik heerlijke platte Zeeuwse oesters gegeten die ook nog van een formidabel formaat waren. De jumbo mosselen daarna deden daar niet voor onder. Ook de frites was prima. Mijn vrouw had paling en kabeljauw en zij vond dat die ook heel erg goed waren klaargemaakt. Kortom een topdiner om 14:00 op een dinsdag.

2. We hebben al elke keer zeer lekker gegeten waar voor het geld dat je betaald.

3. “Oude” indeling door het café naar het restaurant. Heerlijke mossels buiten kunnen eten op een zonnig terras.

4. Super bediening en lekker eten

5. Van overveld

Wij komen hier al jaren eten en gaan altijd dik tevreden de deur uit. Vriendelijk onthaal en ontzettend vriendelijk personeel en het eten is altijd lekker. Je hoeft niet lang te wachten en vragen bij het personeel zijn altijd welkom. Mooi buiten terras waar je rustig kunt zitten. Gezellig zijn ook de vogeltjes die langs het terras zitten. Een echte aanrader zowel met en zonder kinderen.
    Wij blijven hier zeker nog komen met onze kleinste.
    - familie van overveld.

6. Mirjam Blom

Jammer dat we ruim een uur moesten wachten op onze mosselen... en geen excuses hiervoor gekregen. De enige opmerking was dat deze drukke avond niet was verwacht maar dan wordt er hier niet goed op ingespeeld. Verder zal het voor een papegaaienliefhebber een prachtige locatie zijn.

7. Linda Reusens

Gebakken paling leek wel gefrituurd en opgewarmd. Gebakken vis was droog en smakeloos. Bediening ondermaats. Geen aanrader.

8. Varkenshaasje met bijhorende saus was heerlijk, alsook de gebakken paling. Lekker gegeten voor een heel democratische prijs :) Zeer leuk groot terras met zicht op zeer mooie vogels met leuke natuurgeluiden zorgen voor een aangename ervaring. Zeker voor vogelliefhebbers die lekker willen eten absoluut een aanrader.

9. Slecht gekuiste mosselen. 15 minuten wachten op een extra portie frieten met het excuus dat de friteuse niet kon volgen - met amper een 10-tal klanten... Zelfs geen vingerdoekje wordt er voorzien. Te vermijden

10. van den Kerckhove

Slechtste ervaring in Yerseke. Nog nooit zo een onaangename, bijna onbeleefde ontvangst gehad door een eigenaar van een restaurant. De bestelde coquilles die gegrild waren aangekondigd waren verzopen in een kaaspannetje en hadden nooit een grill gezien. De halve kreeft is enkel koud verkrijgbaar en wanneer we een vork vroegen om deze te eten werd dit door de dienster geweigerd, hebben we nog nooit meegemaakt. Enkel één dienster was vriendelijk en de wijn lekker. Een adres om nooit meer terug te keren en vooral aan iedereen af te raden

11. We moesten 1 uur wachten op ons drinken. Erg jammer. Voorgerecht niet compleet. Eten was lekker; bediening matig. We zullen dit niet aanraden bij anderen sorry. Was bar slecht.

12. Omdat het restaurant hier goede recensies heeft, hadden wij een tafel gereserveerd. Helaas hebben wij een hele andere beleving.
    Restaurant is oubollig en gedateerd. Het personeel doet z’n werk, maar daar heb je het dan ook mee gehad. Er kan geen lachje vanaf.
    Er zat kraak nog smaak aan de sliptong. De vis van de visschotel was te ver doorgebroken en heel droog. Frietjes waren waarschijnlijk in oude olie gebakken. Voor de prijzen op het menu hadden wij echt meer kwaliteit verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

13. Pluys Liliane

De laatste jaren wanneer we naar Zeeland gaan is dit ons restaurant om mosselen te gaan eten.
    Vers overheerlijk the best in town.

14. Vertrouwd smaakvol en sfeervol.

15. Fritz Van Helleputte

No nonsens restaurant, correcte bediening, fantastische mosselen, betaalbaar, alles was perfect in orde, aanrader voor mensen die voor kwaliteit en niet voor de chi chi gaan!

16. Winckel, Ronald

Een echt familierestaurant waar je door vriendelijke Zeeuwse bediening geholpen wordt. Prima huiswijn bij de zalige mosselen en heerlijke tongetjes geserveerd op het terras tussen de andere vrolijke bezoekers en de aanwezige kleurrijke parkieten.

17. Heidi Kumpen

We waren vol verwachtingen omdat we vorig jaar in oktober heerlijke mosselen gegeten hadden. Nu waren we een beetje teleurgesteld : we zaten in de buurt van de tafel van ' zeer dronken stamgasten, die zeer veel rookten en luidruchtig waren'. De mosselen waren niet zo goed klaargemaakt als anders. Wij vermoeden dat de drukte hun parten gespeeld heeft van hun minder kwalitatieve service en eten. Spijtig.

18. Een uur en een kwart op ons eten moeten wachten. Er werd geen enkele corona maatregel gerespecteerd: tafeltjes véél te dicht bij elkaar, tafels werden niet gereinigd/ontsmet tussen twee klanten, pijlen looprichting slaan nergens op. Eten (schotel fruits de mer) was wel ok. Aan het tuinterras staat een volière met mooie maar zeer lawaaierige vogels. Niet voor herhaling vatbaar :-(

19. Anthony

Eenvoudig maar lekker, porties voldoende. Correcte prijs. Kledij bediening kan wel wat meer uniformiteit gebruiken.

20. Herman weyn

Onze eerste mosselen van het jaar, prima bereid, goede service, verwonderd dat er zo weinig volk was, misschien ivm corona ?

21. Bas van der Marel

Bevestiging reservering kwam heel laat. Telefoonnummer werd niet gevraagd. Het brood bij het menu was men vergeten. Stond klaar maar werd niet uitgeserveerd. Geen bijzondere gerechten heel eentonig, geen creativiteit. In relatie tot de prijs was hier veel meer van verwacht. Heel jammer.

22. Monique

Ondanks stilte door Corona heerlijk gegeten en alles vers en voorradig! Restaurant zelf is gedateerd maar prijs kwaliteit zeer goed!

23. Frans Gabriels

Eerste restaurant bezoek na de lockdown. Zoals gewoonlijk was het eten heel lekker in restaurant De Schelde. De tafels waren netjes geordend zodat de social distance perfect gerespecteerd werd.
    De bediening was, zoals gewoonlijk, perfect. De schaal en schelpdieren waren super vers en heerlijk van smaak.
    Tot binnenkort,

24. Cor van der Meijden

De sfeer was nog niet optimaal omdat de Vlamingen nog niet de grens over mochten maar de bediening was prima en de "fruits de mer" geweldig, een feestje!

25. Het eten was prima rustige plaats om te zitten tot de volgende keer.

26. christine simons

Zeer vriendelijk personeel, heel lekker eten, eind rijden van Kalmthout (Belgie), maar zeker de moeite waard. Gaan zeker nog eens terug!

27. Het was heel lekker voor herhaling vatbaar.

28. Linda De Greve

Na het lezen van slechte commentaar wil ik hier toch op reageren. Wij komen hier al enkele jaren en de Fruit de Mer is een topgerecht (warme kreeft krab mosselen scampi’s oesters en kreukels) met een slaatje en lekkere gebakken frietjes en aardappelschijfjes voor die prijs kan je dit niet op een ander krijgen en geen koude rommel op je bord.
    De bediening was misschien niet vlot maar dat heb je met vakantiehulp en dat stoorde ons niet.

29. Nog NOOIT zo slecht gegeten.
    De frieten waren gebakken in GEEN frietolie, ik denk in olijfolie, ofwel in olie dat al maanden niet vervangen was.
    Kabeljauwhaasje met saus.
    De saus zag er niet smakelijk uit, hij was precies al eens gegeten, en de saus zo geschift dat het op overgeefsel (braaksel) leek(sorry voor deze uitdrukking).
    Een slaatje, dat verse sla moest zijn, maar overgoten met iets zurig dat echt niet bij de vis hoorde. En dan uit een bokaal opgelegde augurken.
    En de visschotel, de tongschar was plat gekookt.
    En de aardappelschijfjes ook gefrituurd.
    En de mayonaise was gesuikerd.

1,7
  30. Elaut dirk

Alles naar wens. Juist bij t hoofdgerecht geen groentjes. Mss vergeten. We gaan zeker terug. (Om de groentjes). Een echte aanrader. Buiten eten is er rustig en gezellig. Kortom. SUPER.

31. Willy Goossens

Zoals altijd, perfect eten, vriendelijke bediening, wij komen zeker terug.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  32. Zoals we vaker hebben gedaan, hebben we ook deze keer weer genoten van alles wat op tafel kwam. Complimenten voor de kok en voor de bediening. Niks was teveel. Een aanrader.

33. Anoniem

Heel eenvoudig, eten wel goed, maar simpele bediening, kledij en etiekette niet zo goed, wel goed voor grotere groeppen die met een bus komen, prijs viel mee.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  34. We zijn zaterdag met 4 personen gaan eten.
    De kreeft en mosselen waren perfect.
    Een goede service, vlotte vriendelijke bediening, de schotels kwamen allemaal op hetzelfde ogenblik.
    Af en toe werd er gevraagd of alles in orde was, zonder storend over te komen.
    Een aanrader.

35. Monique

36. Heel lekkere zeevruchtenschotel, alles vers, ook lekkere frietjes.

37. Dennis kluth

Er hangt daar een geweldige sfeer, zoals het hoort in een cafe / restaurant, geweldige mensen en het eten is ook nog steeds heerlijk.

38. Claes Chris

De mosselen waren lekker, volle schelpen en veel groenten. De schnitsel daarentegen was niet zo goed, vond de dochter, teveel vetbrokjes. De frietjes waren oké, maar de Belgische frietjes kunnen niet geëvenaard worden. Vroeger, vele jaren terug, waren ook die heel lekker en zo goed als de Belgische. De sfeer was goed en de bediening zeer vriendelijk. Bedankt en tot de volgende keer.

39. Ruud de Boer

Laat ik vooropstellen dat het eten goed en voldoende was. De bediening was wisselend. De man die bediende had de vriendelijkheid niet uitgevonden. De servetten zijn kennelijk op de bon en het bestek schaars. Een beetje meer aandacht zou geen kwaad kunnen.

40. Wij zijn hier op 10 weken tijd reeds 2x geweest. De 1ste maal met 4 personen en de 2de maal met 7 personen. We hebben beide keren allemaal uitmuntend én genoeg gegeten. Het personeel is vriendelijk én snel. Het kader is ontspannen en gezellig. Meer moet het niet zijn om een dagje Yerseke op een leuke en lekkere wijze af te ronden. Tot de volgende keer !

41. Bakelaar Jan

Komen er al meer dan 10 jaren. Prijs kwaliteit prima geregeld. Gewoon goed. En lekkere mosselen en vers van de boot Yerseke 38. Een aanrader voor iedereen.

42. Thomas De Coninck

Gemoedelijk, prijs/kwaliteit niet te evenaren. Geweldig gewoon. Meer moet het niet zijn.

43. Fantastisch lekker eten en fijne bediening.
    We zijn al dikwijls geweest en komen zeker terug!

44. Vermeire Jeroen

Altijd leuk om hier te komen, no nonsense, je eet lekker en het personeel doet echt zijn best. Mosselen gegeten en die waren heerlijk. Ik hou van het interieur en de gemoedelijkheid. Perfecte afsluiter van een dagje Zeeland!

45. Personeel mag wat meer tijd besteden voor de gasten alles word wat afgeracht ook bij afrekenen.

46. Kelly foucart

Eerst 20 min. Moeten wachten voor ze aan tafel kwamen voor de bestelling van het drinken dan nog eens 15min. Voor de bestelling van het eten. Heel lang moeten wachten op eten. Personeel kijkt niet eens naar de tafels en loopt gewoon voorbij. Tafel naast ons net hetzelfde, het enige verschil was, zij hadden minder geduld dan ons. Eten zelf was wel OK. Wij komen hier niet meer terug omwille van het personeel!

47. Mertens

Vriendelijke ontvangst.
    Aangezien de schotels toch prijslijk zijn verwachtte ik iets meer van de afwerking van de schotels zeker de salade die kan echt veel beter en geeft je gerecht direct een ander zicht.
    Aangezien het een visrestaurant is verwacht je ook een nat doekje na het eten deze werd niet bijgevoegd enkel een papieren servette.
    Lekker gegeten maar kan beter.

48. Erica Volders

Wij gaan nergens anders, dat is daar zo goed van eten, alles altijd heel netjes en gemoedelijk.

49. Jan van de Wetering

Geweldige zaak. Wat een kwaliteit. De lekkerste gebakken mosselen van heel de wereld.

50. Zondag 25 februari weer heerlijk gegeten zoals altijd gebakken paling top en de snitsel van m.n vrouw ook.en dat voor een mooie prijs .aanrader wederom.

51. No nonsens restaurant. Vis is super lekker.

Eén vorige recensie
  52. Super lekker zoals altijd.

53. Menten marina

Na een leuke wandeling zijn we als gewoonlijk in de Schelde iets, gaan eten ontvangst een dikke zero de oesters waren super lekker de gebakken mosseltjes lieten te wensen over tegen vorige keer en dan nog zeuren voor een proper bord kan niet in deze tijd vind ik jammer ander en beter 2 gezellige belgen.

54. Han Sanders

We zijn met 9 leden van onze motorclub Mosselen met Friet komen eten op de Zondagmiddag. We werden zeer vriendelijk onthaald. De mosselen en friet waren na 20 minuten op tafel. Kwaliteit, hoeveelheid en smaak van de Mosselen was zeer goed. Lekker pikant mosselsausje. De frietjes waren ook goed en er werd steeds friet bijgebracht. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.

55. Net als de inrichting is het eten simpel maar goed! Verwacht geen toeters en bellen, maar gewoon goed eten aan een faire prijs. Een zaak waar je graag terug komt.

56. Roland cant

Mosselpot top. Correcte service en vriendelijk. Huiselijke sfeer. Kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit. Hier ga je niet met honger buiten.

57. Dirk Van Belle

Redelijk basic, mosseltjes waren lekker alhoewel af en toe wat zanderig.
    Sliptongetjes waren wat droog en enkel vergezeld van gebakken aardappelschijfjes.
    Kijken volgende keer uit naar een andere eetgelegenheid.

58. Gratis parking aan de deur, lekker eten aan schappelijke prijs, goede service meer dan genoeg om terug te komen.

59. Ria en Kees Loose

Als je komt voor lekker eten en drinken, dan ben je bij de Schelde aan het juiste adres. Je krijgt er zeer zeker waar voor je geld. Het personeel is jong en enthousiast. Zij zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het restaurant is nogal gedateerd. Dit heeft wel invloed op de sfeer. Als het wat drukker is (veel vakantiegangers weten de Schelde te vinden) wordt het direct gezelliger.
    Wij komen ieder jaar minstens 1x terug.

60. jan van acker

lekker gegeten voor een mooie prijs...we komen terug

61. Ricardo

Top restaurant altijd lekker eten en een leuke sfeer.

62. Ik kom hier nu al een 39 jaar.
    Steeds heb ik hier genoten van ofwel enkel een drankje ofwel eten en drinken. En ik geniet er telkens weer van. Alles is hier ongedwongen, personeel en vaste klanten zeer vriendelijk. Doe zo voort en ik blijf met alle plezier terug komen!

63. Paulus-Vermeiren

Telkens we naar Zeeland gaan is het een vaste gewoonte wanneer we terug huiswaarts naar Belgie rijden, om mosselen en een kabeljauw haasje te gaan eten. Super bediening en altijd vers en heel lekker... Top restaurant!

64. Plompen

Het interieur was voor ons niet wow. Dat was een kleine tegenvaller. De bediening zelf was goed en zeer vriendelijk
    De mosselen waren voor ons echt top en maakte voor 80 % de eerste opmerking goed. We hebben heel smakelijk en zeker voldoende gegeten.

We zullen zeker nog eens terugkomen.

Tot ziens.
    Familie Plompen

65. Verdonk

Was vroeger erg goed. Nu echt slechter. De bediening snapt het niet goed. De tafel blijft vol staan met leeg goed. Ruimen het niet op zonder dat wij dat aan geven. De eigenaar heeft zijn eigen familie er in gezet. Min punt.

66. a.de nijs

Een heerlijke avond!
    De kreeftensoep en oesters als voorgerecht kwamen snel na bestelling.
    Het hoofdgerecht viel bij iedereen (we waren met z'n vieren) in de smaak.
    De witte huiswijn was er goed bij en vooraf mochten we die proeven.
    De dinsdagavond was erg rustig en wij waren een tijd het enige gezelschap.
    We komen beslist nog eens terug!

67. Kreeft en oesters waren heel lekker, zoals altijd.

68. Leuk gegeten. En recensie is een momentopname en ik hoop dat dit restaurant dan ook de recensies ter harte neemt. Het kan namelijk beter en dan met name de bediening. Zeer aardig maar het gaat om bedienen. Zeer lang wachten op eten ( begrip voor de drukte) kun je oplossen door mensen op de hoogte te brengen en onderwijl kun je eraan verdienen door te vragen of je in de tussentijd misschien iets kan brengen. T is zo simpel.

69. Het was weer een geslaagd etentje voor de zoveelste keer en zo'n fantastische bediening. We komen zeker terug!

70. W.Tavenier

Het eten was top, de bediening kan beter.

71. Thai-Binh

Top restaurant! Het eten is daar erg lekker en de bediening vind ik erg vriendelijk. Ik zal hier vaker terug komen.

72. De Meyere Jean-Pierre

Restaurant De Schelde was zoals telkens, wij komen er namelijk regelmatig, zeer gastvrij. Het eten was er lekker en voldoende, dus hadden we er geen klagen. Ook de gastvrouw die ons bediende was uiterst vriendelijk en correct. Aldus hebben wij er van genoten en er een prachtige ervaring aan over gehouden. Bedankt, het was een fijne dag.

73. Als Nederlander wonende in het noorden van Frankrijk krijgen we elk jaar het verzoek van Franse vrienden en collega’s om de Keukenhof te bezoeken. Dat doen we met veel plezier maar onze traditie is om elke keer op de terugreis een kleine omweg te maken om te gaan eten in jullie restaurant de Schelde. Zo ook gisteren, 15 mei.

Mijn vrouw (Française) en haar vriendin hadden het genoegen om jullie heerlijke eten te genieten. Menu halve, oesters, sliptong. Het eten was zoals altijd overheerlijk en meer dan genoeg en in een vriendelijke en huiselijke sfeer. Wij hebben nooit de tijd genomen om een recensie te schrijven maar de score van gisteren geldt voor al die jaren dat we al bij jullie genoten hebben.

Bedankt!

74. Ineke 14 punten

Wij zijn vandaag speciaal naar Yerseke gereden om mosselen te eten. We kwamen bij restaurant de Schelde aan. Zowel het restaurant als de mensen die er werken stralen niets uit. We moesten een paar keer om ons drankje vragen. Helaas ook de mosselen vond ik niet echt lekker. Ze smaakten zurig en hadden een zanderige nasmaak. Jammer.

75. Ik kom hier al vele jaren en nog steeds vind ik het fantastisch. Lekker en voldoende eten, gezellige sfeer een goed bediening. Verdient overal 5 sterren.

76. Saul Goodman

Ik ben hier in de loop der jaren meer geweest. Het interieur is weinig veranderd. Maar dat vormt een deel van de charme van dit restaurant. Het eten was dik in orde, de service vriendelijk en adequaat. Een extra compliment voor de collectie mooie vogels in de volière in de tuin. Overall 5 sterren.

77. J.Janssens

Zeer lekker en zeker voldoende.

78. Miriam Hopman

Heerlijk gegeten, maar wel een beetje een oubollig restaurant.

79. Vertaal van English naar Nederlands

Ik kom hier al meer dan dertig jaar samen met mijn vrouw, speciaal voor de zeetong. Huiselijke sfeer, goede bediening. Een minpuntje; de borden zijn te klein voor de grote zeetong.

8/10

80. Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening en alles ging vlot. Zeker herhaling vatbaar!

81. Reservering via eet.nu was niet doorgekomen, we waren vroeg dus er waren nog tafels vrij. Mosselen waren prima! Schnitzel niet geheel gebakken, klein en kaal met alleen gebakken aardappelen. Bediening nonchalant en vaak niet te vinden. Prijzen zijn hoger dan op de website.

Over het algemeen oké maar niet bijzonder. Voor ons geen tweede keer.

82. Christiaan

Restaurant uitgekozen op de rating bij eet.nu. De mosselen waren prima, groot en ruim voldoende, de saus hoeft voor ons niet. De erbij geleverde frites met mayonaise was zoals het hoort. We kregen vlot de laatste tafel op het terras aangewezen, leuk naast de papegaaien. Maar helaas voor een glas wijn tijdens de maaltijd moest ik tot tweemaal toe naar de bar lopen, waar tenminste één serveerster in een blaadje zat te lezen. De wijn kwam pas toen we eindelijk een serveerster, die het helemaal tot onze tafel gehaald had (!) erop aanspraken. Nog net voor de laatste mossel opging had mijn vrouw haar glas wijn. Jammer dat de bediening zo chaotisch en niet oplettend was. De koffie konden we vervolgens toch binnen de tien minuten vragen. Voor de mosselen en de papegaaien zeker de moeite waard, voor de bediening minder.

83. Omdat ik in Goes moest zijn zoals zo vele Belgen, eens mosselen gaan eten in Yerseke. Het restaurant zat vol, maar ik had redelijk snel mijn drank, een kriek voor 3,50€ waar na één minuut geen schuim meer op stond. Toen ik een tweede vroeg kreeg ik zelfs geen glas meer. Na 50 minuten wachten eindelijk mijn mosselen gekregen, en wat een ontgoocheling. Ik vind ze in België vele malen beter, de groenten waren rauw, de mosselen klein, en meer dan tien procent was leeg. Over de frieten zullen we maar zwijgen, dat hebben de Nederlanders nog steeds niet geleerd. De bediening was vriendelijk en dat is ook alles.

84. Samen gegeten met mijn man en moeder. Het interieur was oubollig. De vissoep en de garnalen cocktail waren lekker. De verschillende vissoorten, de gebakken paling en het kabeljauwhaasje waren niet te eten, erg droog, leek wel gefrituurd in oud vet! Kabeljauw haasje viel uit elkaar en was overgoten met een slikvette saus. De sla was erg zuur. Gebakken aardappels en friet waren redelijk. Wij waren van plan om in de serre te eten, maar hier werd notabene gerookt! Al met al een grote teleurstelling, daar ik hoge verwachtingen had na het lezen van de recensies. Een onvoldoende voor dit restaurant

85. Wij hadden gereserveerd via internet zonder het restaurant te kennen. Dat op zich was een avontuur. Ter plaatse was het één grote ruimte met vooral lang aaneengesloten tafels (speciaal voor groepen). Het interieur van een restaurant was wat ouderwets maar de service en het eten maakte alles goed. Lekker menu (met kreeft) genomen met een fles witte huiswijn. Wij hadden een voldaan gevoel toen wij buiten gingen en wij waren tevreden met onze keuze.

87. n.boogaard

Al ruim 30 jaar komen wij geregeld bij De Schelde en altijd tot onze volle tevredenheid. Waar krijg je gebakken mosselen, die net vers uitgestoken zijn? Sfeer, bediening en kwaliteit zijn subliem.

88. Nog eens komen genieten van de "fruits de mer". En natuurlijk was alles weer prima. Spijtig genoeg was het zeer kalm in het restaurant maar ook in gans Yerseke. Maar toch het was de verplaatsing vanuit Leuven (B) zeker waard. Tot de volgende.

89. Van Velzen

In de Schelde komen drie dingen samen: uitstekende vismaaltijd, goede bediening en onopgesmukt restaurant

90. De mosselen vielen tegen en de vis was te veel doorbakken. Slaatje bij de vis was met ingelegde groenten en te zuur. Jammer, we hadden meer verwacht na het lezen van de positieve recensies.

91. Koen Van Bael

92. Zeer lekkere garnaalkroketten en mosselen. Wij waren er op een vrijdagmiddag en dan is er weinig volk, slechts 4 tafels waren bezet, vandaar het wat lagere cijfer voor sfeer. Adres raad ik zeker aan bij mijn familie en vrienden.

93. Oscar van Rijswijk

Heerlijk gegeten, alleen zaten we wel in een donker hoekje en moesten soms aardig lang wachten voordat we geholpen werden.

94. Super gegeten, goede ambiance en ook een leuke uitleg over de mossel- en oestercultuur. Mede door het lekkere eten en de fantastische ambiance hadden we een fijne avond.

95. E Zomervrucht

Erg vriendelijk personeel, goede service, leuke prijs voor wat je eet. Top in alles.

96. Bianca van Noort

Heerlijk gegeten bij restaurant de Schelde in Yerseke. Goede smaken zonder poespas verzorgd en erg lekker. Uitstekende ontvangst en bediening. Erg gastvrij en gezellig. Een echte aanrader voor als je zin hebt in een Zeeuwse zilte maaltijd in Yerseke .

97. Het eten is er heel lekker. Vriendelijke bediening. Zeker proberen.
    Dominique

98. Wij hebben met vier personen uitstekende gerechten gegeten van super kwaliteit. O.a. oesters, mosselen, scampi's en visschotel. Alles perfect.

Gezellig no nonsens familierestaurant in een Zeeuwse huiskamerstijl. Wij komen zeker terug, speciaal voor de kwaliteitsmosselen.

99. Kreeftensoep super slecht, smaakte naar water! De gamba's waren lekker!
    Zullen niet gauw terug komen.

100. Wij komen nu al een paar jaar terug om die lekkere fruits de mer te eten en dit jaar was het weer subliem. Volhouden zo en tot volgend jaar. Grtz

Volgende pagina