De Schelde in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

60 parkeerplaatsen, voor en achter de zaak

rijden bussen vanaf station,vanuit antwerpen 30 minuten,vanuit bergen op zoom 30 minuten,vanuit vlissingen 30 minuten

van jong tot oud van Nederlander tot Belg ,die komen hier al jaren over de vloer,wij beschikken over een gezellig familierestaurant,al vanaf 1965,toen de opa van de eigenaar nu nog achter de bar stond,wij beschikken over een prachtig tuinterras,met rondom australische parkieten en geraniums,ben je hier nog nooit geweest dan is dit een echte aanrader,maar bestel wel zeker in het weekend en in de zomer ook doordeweeks want het kan hier enorm druk zijn,wij serveren van alle producten de AAAkwaliteien,zodat u verzekert ben van het beste wat de oosterschelde te bieden heeft,van mosselen tot kabeljauw,en noem zo maar op,u zult u zich snel op uw gemak voelen,honden zijn toegestaan,en van de familie die hier al sinds 1945 huishoudt is er altijd iemand aanwezig,we hebben een apart rokersgedeelte,kom beslist een keer langs en je zult er geen spijt van hebben,heerlijke king krab,mosselen in zijn grootste soort,oesters in zijn grootste soort,wij blijven hameren op prijs kwaliteit,en zult de gerechten niet boven de 20 euro vinden,het terras is echt schitterend,binnen is het nog ingericht met bedoeling dat de oude stijl gebleven is van opa en oma,dit zie je ook terug aan het behang,waar allemaal mosselboten,oesterinpakker van rond 1900 a 1915,ook komen hier veel mensen ,van de plaatselijke bevolking,en ook die komen steeds weer terug,van jong tot oud ,van nette pakken tot korte broeken het is allemaal geen probleem,voor ons staat immers alleen de kwaliteit van het eten, voorop ,de bediening en de sfeer hoog in het vaandel,maar zoals gezegt bel wel even 0113-571307 ,want het kan hier enorm druk zijn,tevens kunt u gratis gebruik maken van WIFI,kom gerust een keer langs en je zult verstelt staan van onze kwaliteteiten,heel de familie de Blieck heet u van harte welkom

• Buffet: € 21,00

1313198515 92
1320094827 93
1513191566 87

1. Menten marina

Na een leuke wandeling zijn we als gewoonlijk in de Schelde iets, gaan eten ontvangst een dikke zero de oesters waren super lekker de gebakken mosseltjes lieten te wensen over tegen vorige keer en dan nog zeuren voor een proper bord kan niet in deze tijd vind ik jammer ander en beter 2 gezellige belgen.

2. Han Sanders

We zijn met 9 leden van onze motorclub Mosselen met Friet komen eten op de Zondagmiddag. We werden zeer vriendelijk onthaald. De mosselen en friet waren na 20 minuten op tafel. Kwaliteit, hoeveelheid en smaak van de Mosselen was zeer goed. Lekker pikant mosselsausje. De frietjes waren ook goed en er werd steeds friet bijgebracht. Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug.

3. Net als de inrichting is het eten simpel maar goed! Verwacht geen toeters en bellen, maar gewoon goed eten aan een faire prijs. Een zaak waar je graag terug komt.

4. Roland cant

Mosselpot top. Correcte service en vriendelijk. Huiselijke sfeer. Kindvriendelijk. Goede prijs kwaliteit. Hier ga je niet met honger buiten.

5. Dirk Van Belle

Redelijk basic, mosseltjes waren lekker alhoewel af en toe wat zanderig.
    Sliptongetjes waren wat droog en enkel vergezeld van gebakken aardappelschijfjes.
    Kijken volgende keer uit naar een andere eetgelegenheid.

6. Gratis parking aan de deur, lekker eten aan schappelijke prijs, goede service meer dan genoeg om terug te komen.

7. Ria en Kees Loose

Als je komt voor lekker eten en drinken, dan ben je bij de Schelde aan het juiste adres. Je krijgt er zeer zeker waar voor je geld. Het personeel is jong en enthousiast. Zij zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het restaurant is nogal gedateerd. Dit heeft wel invloed op de sfeer. Als het wat drukker is (veel vakantiegangers weten de Schelde te vinden) wordt het direct gezelliger.
    Wij komen ieder jaar minstens 1x terug.

8. jan van acker

lekker gegeten voor een mooie prijs...we komen terug

9. Ricardo

Top restaurant altijd lekker eten en een leuke sfeer.

10. Ik kom hier nu al een 39 jaar.
    Steeds heb ik hier genoten van ofwel enkel een drankje ofwel eten en drinken. En ik geniet er telkens weer van. Alles is hier ongedwongen, personeel en vaste klanten zeer vriendelijk. Doe zo voort en ik blijf met alle plezier terug komen!

11. Arlette

Lekker, vers, eerlijke keuken. Vriendelijke bediening.

12. Paulus-Vermeiren

Telkens we naar Zeeland gaan is het een vaste gewoonte wanneer we terug huiswaarts naar Belgie rijden, om mosselen en een kabeljauw haasje te gaan eten. Super bediening en altijd vers en heel lekker... Top restaurant!

13. Plompen

Het interieur was voor ons niet wow. Dat was een kleine tegenvaller. De bediening zelf was goed en zeer vriendelijk
    De mosselen waren voor ons echt top en maakte voor 80 % de eerste opmerking goed. We hebben heel smakelijk en zeker voldoende gegeten.

We zullen zeker nog eens terugkomen.

Tot ziens.
    Familie Plompen

14. Verdonk

Was vroeger erg goed. Nu echt slechter. De bediening snapt het niet goed. De tafel blijft vol staan met leeg goed. Ruimen het niet op zonder dat wij dat aan geven. De eigenaar heeft zijn eigen familie er in gezet. Min punt.

15. a.de nijs

Een heerlijke avond!
    De kreeftensoep en oesters als voorgerecht kwamen snel na bestelling.
    Het hoofdgerecht viel bij iedereen (we waren met z'n vieren) in de smaak.
    De witte huiswijn was er goed bij en vooraf mochten we die proeven.
    De dinsdagavond was erg rustig en wij waren een tijd het enige gezelschap.
    We komen beslist nog eens terug!

16. Kreeft en oesters waren heel lekker, zoals altijd.

17. Leuk gegeten. En recensie is een momentopname en ik hoop dat dit restaurant dan ook de recensies ter harte neemt. Het kan namelijk beter en dan met name de bediening. Zeer aardig maar het gaat om bedienen. Zeer lang wachten op eten ( begrip voor de drukte) kun je oplossen door mensen op de hoogte te brengen en onderwijl kun je eraan verdienen door te vragen of je in de tussentijd misschien iets kan brengen. T is zo simpel.

18. Het was weer een geslaagd etentje voor de zoveelste keer en zo'n fantastische bediening. We komen zeker terug!

19. W.Tavenier

Het eten was top, de bediening kan beter.

20. Thai-Binh

Top restaurant! Het eten is daar erg lekker en de bediening vind ik erg vriendelijk. Ik zal hier vaker terug komen.

21. De Meyere Jean-Pierre

Restaurant De Schelde was zoals telkens, wij komen er namelijk regelmatig, zeer gastvrij. Het eten was er lekker en voldoende, dus hadden we er geen klagen. Ook de gastvrouw die ons bediende was uiterst vriendelijk en correct. Aldus hebben wij er van genoten en er een prachtige ervaring aan over gehouden. Bedankt, het was een fijne dag.

22. Als Nederlander wonende in het noorden van Frankrijk krijgen we elk jaar het verzoek van Franse vrienden en collega’s om de Keukenhof te bezoeken. Dat doen we met veel plezier maar onze traditie is om elke keer op de terugreis een kleine omweg te maken om te gaan eten in jullie restaurant de Schelde. Zo ook gisteren, 15 mei.

Mijn vrouw (Française) en haar vriendin hadden het genoegen om jullie heerlijke eten te genieten. Menu halve, oesters, sliptong. Het eten was zoals altijd overheerlijk en meer dan genoeg en in een vriendelijke en huiselijke sfeer. Wij hebben nooit de tijd genomen om een recensie te schrijven maar de score van gisteren geldt voor al die jaren dat we al bij jullie genoten hebben.

Bedankt!

23. Ineke 14 punten

Wij zijn vandaag speciaal naar Yerseke gereden om mosselen te eten. We kwamen bij restaurant de Schelde aan. Zowel het restaurant als de mensen die er werken stralen niets uit. We moesten een paar keer om ons drankje vragen. Helaas ook de mosselen vond ik niet echt lekker. Ze smaakten zurig en hadden een zanderige nasmaak. Jammer.

24. Ik kom hier al vele jaren en nog steeds vind ik het fantastisch. Lekker en voldoende eten, gezellige sfeer een goed bediening. Verdient overal 5 sterren.

25. Saul Goodman

Ik ben hier in de loop der jaren meer geweest. Het interieur is weinig veranderd. Maar dat vormt een deel van de charme van dit restaurant. Het eten was dik in orde, de service vriendelijk en adequaat. Een extra compliment voor de collectie mooie vogels in de volière in de tuin. Overall 5 sterren.

26. J.Janssens

Zeer lekker en zeker voldoende.

27. Miriam Hopman

Heerlijk gegeten, maar wel een beetje een oubollig restaurant.

28. Ik kom hier al meer dan dertig jaar samen met mijn vrouw, speciaal voor de zeetong. Huiselijke sfeer, goede bediening. Een minpuntje; de borden zijn te klein voor de grote zeetong.

8/10

29. Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening en alles ging vlot. Zeker herhaling vatbaar!

30. Reservering via eet.nu was niet doorgekomen, we waren vroeg dus er waren nog tafels vrij. Mosselen waren prima! Schnitzel niet geheel gebakken, klein en kaal met alleen gebakken aardappelen. Bediening nonchalant en vaak niet te vinden. Prijzen zijn hoger dan op de website.

Over het algemeen oké maar niet bijzonder. Voor ons geen tweede keer.

31. Christiaan

Restaurant uitgekozen op de rating bij eet.nu. De mosselen waren prima, groot en ruim voldoende, de saus hoeft voor ons niet. De erbij geleverde frites met mayonaise was zoals het hoort. We kregen vlot de laatste tafel op het terras aangewezen, leuk naast de papegaaien. Maar helaas voor een glas wijn tijdens de maaltijd moest ik tot tweemaal toe naar de bar lopen, waar tenminste één serveerster in een blaadje zat te lezen. De wijn kwam pas toen we eindelijk een serveerster, die het helemaal tot onze tafel gehaald had (!) erop aanspraken. Nog net voor de laatste mossel opging had mijn vrouw haar glas wijn. Jammer dat de bediening zo chaotisch en niet oplettend was. De koffie konden we vervolgens toch binnen de tien minuten vragen. Voor de mosselen en de papegaaien zeker de moeite waard, voor de bediening minder.

32. Omdat ik in Goes moest zijn zoals zo vele Belgen, eens mosselen gaan eten in Yerseke. Het restaurant zat vol, maar ik had redelijk snel mijn drank, een kriek voor 3,50€ waar na één minuut geen schuim meer op stond. Toen ik een tweede vroeg kreeg ik zelfs geen glas meer. Na 50 minuten wachten eindelijk mijn mosselen gekregen, en wat een ontgoocheling. Ik vind ze in België vele malen beter, de groenten waren rauw, de mosselen klein, en meer dan tien procent was leeg. Over de frieten zullen we maar zwijgen, dat hebben de Nederlanders nog steeds niet geleerd. De bediening was vriendelijk en dat is ook alles.

33. Samen gegeten met mijn man en moeder. Het interieur was oubollig. De vissoep en de garnalen cocktail waren lekker. De verschillende vissoorten, de gebakken paling en het kabeljauwhaasje waren niet te eten, erg droog, leek wel gefrituurd in oud vet! Kabeljauw haasje viel uit elkaar en was overgoten met een slikvette saus. De sla was erg zuur. Gebakken aardappels en friet waren redelijk. Wij waren van plan om in de serre te eten, maar hier werd notabene gerookt! Al met al een grote teleurstelling, daar ik hoge verwachtingen had na het lezen van de recensies. Een onvoldoende voor dit restaurant

34. Wij hadden gereserveerd via internet zonder het restaurant te kennen. Dat op zich was een avontuur. Ter plaatse was het één grote ruimte met vooral lang aaneengesloten tafels (speciaal voor groepen). Het interieur van een restaurant was wat ouderwets maar de service en het eten maakte alles goed. Lekker menu (met kreeft) genomen met een fles witte huiswijn. Wij hadden een voldaan gevoel toen wij buiten gingen en wij waren tevreden met onze keuze.

36. n.boogaard

Al ruim 30 jaar komen wij geregeld bij De Schelde en altijd tot onze volle tevredenheid. Waar krijg je gebakken mosselen, die net vers uitgestoken zijn? Sfeer, bediening en kwaliteit zijn subliem.

37. Nog eens komen genieten van de "fruits de mer". En natuurlijk was alles weer prima. Spijtig genoeg was het zeer kalm in het restaurant maar ook in gans Yerseke. Maar toch het was de verplaatsing vanuit Leuven (B) zeker waard. Tot de volgende.

38. Van Velzen

In de Schelde komen drie dingen samen: uitstekende vismaaltijd, goede bediening en onopgesmukt restaurant

39. De mosselen vielen tegen en de vis was te veel doorbakken. Slaatje bij de vis was met ingelegde groenten en te zuur. Jammer, we hadden meer verwacht na het lezen van de positieve recensies.

40. Koen Van Bael

41. Zeer lekkere garnaalkroketten en mosselen. Wij waren er op een vrijdagmiddag en dan is er weinig volk, slechts 4 tafels waren bezet, vandaar het wat lagere cijfer voor sfeer. Adres raad ik zeker aan bij mijn familie en vrienden.

42. Oscar van Rijswijk

Heerlijk gegeten, alleen zaten we wel in een donker hoekje en moesten soms aardig lang wachten voordat we geholpen werden.

43. Super gegeten, goede ambiance en ook een leuke uitleg over de mossel- en oestercultuur. Mede door het lekkere eten en de fantastische ambiance hadden we een fijne avond.

44. E Zomervrucht

Erg vriendelijk personeel, goede service, leuke prijs voor wat je eet. Top in alles.

45. Bianca van Noort

Heerlijk gegeten bij restaurant de Schelde in Yerseke. Goede smaken zonder poespas verzorgd en erg lekker. Uitstekende ontvangst en bediening. Erg gastvrij en gezellig. Een echte aanrader voor als je zin hebt in een Zeeuwse zilte maaltijd in Yerseke .

46. Het eten is er heel lekker. Vriendelijke bediening. Zeker proberen.
    Dominique

47. Wij hebben met vier personen uitstekende gerechten gegeten van super kwaliteit. O.a. oesters, mosselen, scampi's en visschotel. Alles perfect.

Gezellig no nonsens familierestaurant in een Zeeuwse huiskamerstijl. Wij komen zeker terug, speciaal voor de kwaliteitsmosselen.

48. Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. Lekkere kreeft en prachtig grote, volle mosselen. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen bijna eens in de twee weken en blijven komen!! Doe zo voort.

49. Kreeftensoep super slecht, smaakte naar water! De gamba's waren lekker!
    Zullen niet gauw terug komen.

50. Wij komen nu al een paar jaar terug om die lekkere fruits de mer te eten en dit jaar was het weer subliem. Volhouden zo en tot volgend jaar. Grtz

51. Gewoon goed met een sfeervolle omgeving. De vis blad is een sensatie.

52. Chris en Boaz

Wij hebben vooraf de heerlijkste kreeftensoep gegeten en daarna de mosselen met friet. Het was verrukkelijk. De bediening is erg vriendelijk en attent. Het terras is prachtig en de parkieten geven een leuke sfeer. Helemaal top!

53. Hans & Daniëlla

Vandaag met een aantal vrienden gaan eten in De Schelde. Mijn vriendin en ik hadden voor de kabeljauw gekozen en onze vrienden de fruits de mer en een steak. Mooie borden/schotels, heel verzorgd, prijs/kwaliteit top! En dit op een gezellig tuinterras. Correcte en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

54. Ontzettend lekker gegeten. Heerlijke vissoep en een Kabeljauwhaas, die wegsmelt op je tong. Als dessert een kaatmossel ijs. Dit restaurant is een echte aanrader!

55. Strubbe

We zijn hier gaan eten, omdat we op deze website zoveel positieve kritieken lazen. Helaas voldeed het restaurant helemaal niet aan deze verwachtingen. De halve kreeft had vrijwel geen smaak, de kreeftensoep was niet lekker. De mosselen, slibtongen en tarbot waren wel oké. We kregen amper servetten, geen vochtige doekjes om de handen te reinigen na de kreeft en de mosselen en in de damestoiletten was de zeepdispenser leeg. Een teleurstelling dus.

56. Fam.Verbesselt

Wij waren super verrast toen we het romantische tuinterras zagen. We hebben lekkere mosseltjes gegeten. Heel vriendelijke en attente bediening.

57. Zeer lekker gegeten! Menu 2 met kreeft als voorgerecht en overheerlijke mosselen. Wij komen hier al een aantal jaren en steeds opnieuw, is onze bevinding dat hier de mosselen het lekkerste smaken. Leuk verwarmd terras en zeer vriendelijke bediening!

58. Al met al redelijk. Mosselen waren niet helemaal goed schoongemaakt.
    Jammer van het briefje onder onze ruitenwisser: "parkeren alleen voor bezoekers Restaurant De Schelde", waar we net twee menu's hebben genuttigd. Hopelijk is dit te wijten aan het feit dat we tegelijk met een ander echtpaar arriveerde, die de auto naast onze auto parkeerde en inderdaad, NIET naar Restaurant De Schelde gingen, maar de dijk opklommen... Het is echter wel een afknapper. Voortaan beter opletten.

59. We waren gisteravond met hele familie bij De Schelde. Wat een zaligmakende avond is het geweest! We zitten nu nog na te genieten. Wij hebben gekozen voor een menu met verse sliptongen en huiswijnen. Vooraf een glaasje Prossecco. Van het begin tot het einde een prachtbeleving! Erg vriendelijke bediening met kennis van zaken. Het eten kwamen snel en was overheerlijk! De prijs- kwaliteit verhouding is prima. Dit restaurant is echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

60. Wauters

Heerlijk gegeten gisteren in de Schelde. Heerlijke fruits de mer. Toch veruit de beste Prijs/Kwaliteit van de visgerechten. Het was weer dik in orde. We hadden dan ook nog het mooie weer mee! De huiswijn is een aanrader. Een dikke pluim voor het personeel dat met die temperaturen moet werken.

61. maria huijbrechts

Het was de eerste maal dat we hier hebben gegeten, en we kunnen niet anders dan de hoogste scores geven. Het was een smakelijke menu, met zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

62. Lekkere mosselen gegeten. Echter de bediening liep niet zo vlot. 1u wachten voor mosselen als je weet dat het maar 10min op het vuur moet is wel lang. Geen brood in tussentijd terwijl andere tafels wel.

63. Goed gegeten, voor een eerlijke prijs! Goede vlotte bediening! En gezellig terras achteraan..

64. Fam.Traas

Van het weekend daar mosselen gegeten. Het was een 10! Het waren grote mosselen en prima van kwaliteit. Bediening is ook prima.

65. De Schelde, het hele jaar door de lekkerste visgerechten.

66. Zeer lekker gegeten. Prima bediening.

67. Seminck- De Smet

Heerlijk gegeten in restaurant de Schelde. Correcte, vlotte bediening.
    Ruime porties voor een eerlijke prijs. Zeer vriendelijk personeel.
    De kreeft, oesters en sliptong waren zeer lekker. Wij komen graag terug!
    Kortom: een absolute aanrader voor wie Zeeland bezoekt.

68. Heerlijk gegeten gisteren in de Schelde, heerlijke Oosterschelde kreeft, voor een mooie prijs. Heerlijke fruits de mer. We waren met z'n vieren, goed gegeten van buitengewone klasse. De bediening allemaal even vriendelijk, een dikke pluim voor jullie allemaal, we komen snel weer terug voor de zeeuwse kreeft. Ga zo door.

69. Eddie en Trudy Sinke

Werden vriendelijk ontvangen door de gastheer. Eten was uit de kunst... echte Hollandse garnalen en verse kabeljauw, maar ook de Biefstuk met champignons waren perfect! Voor herhaling vatbaar!!

70. Brouns, Knokke-Heist

Vriendelijk onthaal. Zonder enig probleem direct ingegaan op onze extra wens. De patron gaf ons gedetailleerde uitleg over de mosselkweek. We komen zeker nog terug.

71. Fam. Gunter, Vlissingen

Wat hebben we weer lekker gegeten bij jullie! Zondag 23 februari 2014 zijn we samen met kinderen en kleinkinderen bij jullie geweest en het was weer als altijd: lekker, gezellig, fijne- en attente bediening en vooral heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. Jullie hebben er zeker nieuwe klanten bij: onze kinderen komen óók terug! En wij natuurlijk ook!

Dus: Tot ziens!
    Martha en Kees Gunter, Vlissingen.

72. willy uit Antwerpen

Wij hebben samen met onze hond genoten van een zeer lekker menu met kreeft, oesters, slibtongen en een mooi ijs dessert. Zéér vriendelijke bediening. Tof, een ontdekking... Tot het volgende feest!

73. Personeel zeer vriendelijk. Het eten is zeer lekker. Ook al is het zeer druk blijft het personeel heel vriendelijk. Aanrader voor iedereen.

74. Lies Huijsmans

Wij hebben al in veel restaurants gegeten, maar vooral als je visliefhebber bent kun je nergens beter terecht dan bij De Schelde in Yerseke. Alles zo vers uit de zee en heerlijk klaargemaakt. Vooral de gebakken mosselen zijn een delicatesse. Maar vlak ook de andere gerechten niet uit. Nette en vlotte bediening dragen mee aan een gezellig uitje in dit goed betaalbare restaurant. Zonder meer een aanrader.
    Lies Huijsmans
    Bosschenhoofd

75. Gisteren weer heerlijk gegeten in ons meest favoriete restaurant.
    Nergens smaken de mossels en oesters lekkerder dan bij De Schelde en ook de vleesgerechten zijn top! De huiswijn lekker, de omgeving gezellige nostalgie... met geschiedenis op de muren.
    Bediening is vriendelijk en vlot, Mark komt persoonlijk vragen of alles in orde is, en opdrachten worden snel opgevolgd.. voor ons voelt hier eten als “thuiskomen".
    Fam. de Jonge-Harthoorn

76. Paul Van der Linden

Samen met vrienden eens gaan proeven of de mosselen even goed zijn als in ons landje. Dat waren ze!

77. Met vrienden weer leuk en gezellig komen eten - de mosseltjes waren heerlijk na een dagje fietsen in een winderig Zeeland. Een zeer leuke en aangename afsluiter voor herhaling vatbaar. Zeker tot een volgende keer.

78. Zeer leuk en gemoedelijk restaurant. De gerechten (vis, mosselen en zeevruchten) zijn prima en bediening is familiaal en toch professioneel. Prijsmatig zeker een aanrader. Wij voelen er ons thuis en genieten telkenmale van de verse producten. Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug.

79. Paul Snijder

Super lekker gegeten, prijs kwaliteit dik in orde, zeker eens gaan eten. Gezellig restaurant, een echte aanrader.

80. Het eten is er heerlijk alles komt rechtstreeks uit de zee dus alles is lekker vers. Bediening is goed en gezellig super mooi terras achter om heerlijk een hapje te eten en te drinken samen met de vogels die daar zitten. Marc en rina doen het goed ga zo door.

81. We komen hier al vijfendertig jaar! Lekker eten en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader voor vis, mosselen en zeevruchten.
    Familie Geens

82. Verhoeven-Van Tilburg

Ik heb De Schelde door de jaren heen zien groeien van visserscafe tot het hedendaagse restaurant.
    Sedert het restaurant is komen we vanuit Belgiê verschillende keren per jaar of voor een gelegenheid met het gezin of gewoon ff lekker eten.....een heerlijke zeetong , mosselen , enz.... ,lekker en een mooie grote kwantiteit (behalve de laatste maal ...dan waren de mosselen wel lekker maar een kleinere kwantiteit).
    Het is er steeds gezellig netjes en proper en de bediening steeds vriendelijk en correct (maar alsook de laatste keer een blond meisje met lang haar in een staart gebonden.....had haar dagje niet en was zeer kort en echt niet vriendelijk), kan gebeuren uiteraard, moet er wel bij vermelden op al die jaren (33jaar) dat we daar komen is dit de eerste maal dat dit gebeurd want alle mensen die er werken zijn de vriendelijkheid zelve absoluut!

Wat er ons bevalt aan dit restaurant :
    1) Lekker eten
    2) Mooie kwaliteit en voldoende op je bord
    3) De gezellige en gemoedelijke sfeer
    4) Het gevoel welkom te zijn door vriendelijkheid en de correcte manier van omgang
    5) De controle of alles naar wens is door dit te vragen en op te volgen

De Schelde hebben we reeds meermaals bij vrienden en kennissen aangeraden om uit te proberen daar het zeer zeker de moeite is, wetend dat hen dit zal bevallen door boven vernoemde punten. Restaurant De Schelde wij hopen nog lang te mogen genieten van jullie lekker eten!

Fam.Verhoeven-Van Tilburg.

83. Lieke Timmermans

Restaurant De Schelde is een lekker, gezellig en kindvriendelijk restaurant. Het personeel is er vriendelijk en het eten en drinken is er erg lekker. Een aanrader voor als je een keer in Yerseke bent.

84. Gerard en Lia van Etten

Al vanaf 2001 komen wij bij De Schelde eten, het warme welkom en de beste kwaliteit van vis en schaaldieren maken het elke keer weer een feestje. De sfeer is gemoedelijk en het restaurant ziet er gezellig uit. Wij verheugen ons op de volgende keer dat wij daar weer een kreeft gaan eten en ondanks dat we nu vanuit Noord Holland moeten komen weten we dat het nooit meer lang kan duren voordat we er weer zullen eten. Echt een aanrader!!

85. wim willemsen

Als oud-yersekenaar ken ik de schelde al heel lang. Mijn eerste mossels eet ik altijd bij de schelde ook al zou ik tot december moeten wachten. Bovendien heb ik al vele gasten (ook buitenlandse) meegenomen naar de schelde om ze te laten ervaren wat zeeuwse mossels zijn. Bediening goed voor mekaar. Geweldige kwaliteit mossels. Prima sfeer in en rond het restaurant.

Extra voor mij: grote foto op de wand van de boot van mijn opa en een foto van mijn vader en opa daarnaast. Wat wens je nog meer!!

86. Van Dorst J.

Zoals altijd, heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.
    Vlotte bediening en vriendelijk personeel.

87. CREFFIER DANNY

Zeer aangename kennismaking met "restaurant de schelde" !! Mooie aanbiedingen in de menu's, zeker rekening houdende met de(zachte) prijzen; bediening liep vlot en vriendelijk; een aanrader vinden wij !

88. Reeds een viertal jaren gaan mijn partner en ik in restaurant de schelde mosselen eten. Gisteren en zoals altijd waren ze heel lekker. Ook wil ik deze mensen een pluim geven voor de goede en vriendelijke bediening. Ik kom uit belgie en ga steeds terug. Doe zo verder, alles is ok.

89. Menu 1 altijd faforiet en heerlijk. Halve kreeft, 3 gegratineerde oesters, slibtongetjes en een lekkere irisch coffee of ijsje toe en voor een mooie prijs. Alles smaakt heerlijk.

90. De Schelde is al sinds 30 jaar ons favoriet restaurant in Yerseke . Onze kinderen , familie en vrienden smaakten al met veel plezier de fijne mosselen , lekkere fruits de mer schotel , de volmaakte menu 1 en , last but not least de eerlijke , vers uitgestoken gebakken mosselen . Een mooi terras tijdens de zomermaanden , een aangename omgeving inde winter , in de Schelde is het altijd plezierig eten .
    Het is er zo gezellig ,dat je soms het gevoel hebt dat je te vroeg naar huis moet ....
    Fam Folders uit Zandvliet , Belgie

91. Heerlijk gegeten fantastische keuken en de kabeljauwhaas met die garnaaltjes supersaus mmmmmmmmmmm
    En vooral niet onbelangrijk, is de nog altijd vriendelijke bediening binnenkort weer een nieuw bezoek waard ,
    groetjes Fam: F.W Sybrandi

92. Dit weekend heerlijk gegeten in de Schelde! Een sfeervol restaurant met super terras en prima bediening. Eten en drinken liggen goed in prijs/kwaliteit verhouding.

Een absolute aanrader en ik kom snel een keer terug!

93. Jacques Boonman

Wij van Podium Reimerswaal eten regelmatig met artiesten in De Schelde. Geen driesterren restaurant, maar gewoon een prima keuken met waar voor je geld! Heerlijke kabeljauw, gebakken paling en uiteraard mosselen en als dessert een Kaat Mossel! Prima prijs/kwaliteitverhouding. Leuke bediening. Kortom een aanrader!

94. Hebben er maandag, op aanraden van mijn broer, voor de eerste keer gegeten. Het was heerlijk.Zullen dit in de toekomst wel vaker doen.

95. Gisteren - zoals alle vorige keren natuurlijk - heerlijke mosselen gegeten in De Schelde.
    Lekker, gezellig en vriendelijke bediening.
    Dit restaurant is zeker aan te bevelen!

96. Wij komen regelmatig in Yerseke en dus naar de Schelde. Vers, lekker, voldoende en vriendelijke bediening. Prima.

97. We komen al vele jaren voor de kwaliteit van het eten. De kreeft en de mosselen waren als vanouds heel lekker, de bediening was vlot dus we komen zeker terug.

98. Heerlijk menu vanavond gegeten, bestaande uit halve kreeft en toen een ruime pan mosselen. De mosselen waren prima gekookt, goed gepeperd en ruim voldoende. Als dessert een heerlijke Irish Coffee. Voor herhaling vatbaar.

99. Andre Van Damme B Moerbeke - Waas .

Mosselen als geen ander. Stipte bediening. Een professioneel geleide familiezaak. Sterke aanrader voor diegenen die van echte Zeeuwse mosselen willen genieten. Prijs & Kwaliteit = super.

100. Simons Patrick

Het was effe geleden dat we waren langsgeweest. Het was een ritueel geworden regelmatig mosseltjes te komen eten. Nu het was weer superlekker, om duimen en vingers af te likken. Komen zeker terug. x

Volgende pagina