Nieuwste foto's in Yerseke

Laatste updates in Yerseke

1. DRIESEN's profielfoto
    DRIESEN heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Zeer gezellige locatie en prima bediening.
    Mosselen extra lekker klaar gemaakt, sliptongen werden zeer op prijs gesteld, de versnaperingen bij de koffie prima en de ijsjes mooi gegarneerd met vers fruit.
    M.a.w. zeker voor herhaling vatbaar 👍, en zal dit restaurant zeker aanbevelen aan vrienden!

2. M wipprecht's profielfoto
    M wipprecht heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

M wipprecht

Super lekkere mosselen grote portie, aardige attente bediening.

3. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor De Viskêête

Het eten was heerlijk.
    Maar de bediening was echt heel slecht, niet vriendelijk en geen glimlachen gezien!

4. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Goedemorgen Paul,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de cijfers voor sfeer en prijs/kwaliteit direct even voor je aangepast. Hopelijk is dit zo in orde voor je.

Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

Janita
    Redactie Eet.nu

5. Paul Muys's profielfoto
    Paul Muys heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Mooi vooruitzicht ! Dat van die 7 voor sfeer en prijs/kwaliteit is dan eigenlijk nog een vergissing. Daar hadden we ook een 9 voor willen geven, want beide zijn prima. Tot een volgende keer.

6. Restaurant de Branding's profielfoto
    Restaurant de Branding heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Dankjewel voor je mooie woorden Patrica. We zien jullie graag weer terug!

7. Restaurant de Branding's profielfoto

Dankjewel voor uw recensie Paul Muys. Graag tot ziens bij De Branding!

8. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Wat een prachtig restaurant. De gastheer was erg vriendelijk en nam de tijd voor een praatje en een grapje. Het eten was echt heel erg lekker en werd opgediend volgens etiquette. Er was geen haast. Omdat we nog een afspraak hadden konden we niet nagenieten op het nieuwe terras waar de eigenaar erg trots op is. Maar we gaan zeker nog eens terug en dat op 5 min van ons huis!

9. Paul Muys's profielfoto
    Paul Muys heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Erg goed. Alerte bediening. Gerechten prima bereid. Geen klachten, integendeel. Bevelen de zaak graag aan!

10. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Guus voor de foto en het delen van de leuke foto. We zien jullie graag weer in ons visrestaurant in Yerseke!

Team De Branding

11. Guus Jansen's profielfoto
    Guus Jansen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Guus Jansen

Goed eten, goed advies, goede bediening, het was af!

12. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Christa voor het achterlaten van een recensie. Wat vervelend om te horen dat je even hebt moeten wachten bij binnenkomst. Wel zijn we blij om te horen dat je ons restaurant aanbeveelt en we kijken ernaar uit je terug te zien voor een gezellig diner.

Restaurant De Branding

13. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Christel voor de mooie recensie. We zien je graag terug in ons restaurant voor ons kreeftgerecht!

Restaurant De Branding

14. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt John. Hier doen we het voor!

15. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

De ontvangst kon iets beter, maar het eten was super lekker ook al moesten we wel wat lang wachten omdat er net een grote groep was aangekomen; Een aanrader!

16. Dennis kluth's profielfoto
    Dennis kluth heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Dennis kluth

Er hangt daar een geweldige sfeer, zoals het hoort in een cafe / restaurant, geweldige mensen en het eten is ook nog steeds heerlijk.

17. Christel Herremans's profielfoto
    Christel Herremans heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Christel Herremans

Zeer lekker gegeten, overduidelijk verse producten. Oesters vers en smaakvol gegratineerd, mosselen sappig en vol van smaak.
    Volgende keer staat de kreeft op ons verlanglijstje.

18. Claes Chris's profielfoto
    Claes Chris heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Claes Chris

De mosselen waren lekker, volle schelpen en veel groenten. De schnitsel daarentegen was niet zo goed, vond de dochter, teveel vetbrokjes. De frietjes waren oké, maar de Belgische frietjes kunnen niet geëvenaard worden. Vroeger, vele jaren terug, waren ook die heel lekker en zo goed als de Belgische. De sfeer was goed en de bediening zeer vriendelijk. Bedankt en tot de volgende keer.

19. Ruud de Boer's profielfoto
    Ruud de Boer heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Ruud de Boer

Laat ik vooropstellen dat het eten goed en voldoende was. De bediening was wisselend. De man die bediende had de vriendelijkheid niet uitgevonden. De servetten zijn kennelijk op de bon en het bestek schaars. Een beetje meer aandacht zou geen kwaad kunnen.

20. John Versteeg's profielfoto
    John Versteeg heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

John Versteeg

Heerlijk gegeten, Goedegebure sfeer en heel vriendelijk personeel.
    Komen zeker keer terug.

21. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Mia,

Bedankt voor de mooie recensie! We zien je graag terug in ons restaurant.

22. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Patrick voor de mooie woorden! Wat leuk om te lezen dat je ons tweemaal hebt bezocht om ons lekkere eten. Dit horen we graag!

Tot ziens bij Restaurant De Branding

23. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Janine voor de mooie score! Wat fijn om te horen dat je je verjaardag goed hebt kunnen vieren bij Restaurant De Branding. Zien we je binnenkort nog een keer bij ons terug?

24. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Johan,

Wat leuk om te horen dat je ons restaurant voor de tweede keer hebt bezocht en dat het nogmaals is bevallen! Wij zetten onze gasten graag in het zonnetje en zijn blij om te lezen dat dit ook zo ervaren wordt.

Tot ziens bij Restaurant De Branding

25. Restaurant de Branding's profielfoto

Beste Stephanie,

Bedankt voor de mooie recensie! We zijn erg blij om te horen dat je zo graag bij ons komt voor onze lekkere gamba's en kreeftensoep. Zien we je snel weer?

26. Cristina's profielfoto
    Cristina heeft een recensie geschreven voor De Schelde
    Nederlands Yerseke

Wij zijn hier op 10 weken tijd reeds 2x geweest. De 1ste maal met 4 personen en de 2de maal met 7 personen. We hebben beide keren allemaal uitmuntend én genoeg gegeten. Het personeel is vriendelijk én snel. Het kader is ontspannen en gezellig. Meer moet het niet zijn om een dagje Yerseke op een leuke en lekkere wijze af te ronden. Tot de volgende keer !

27. Francesco's profielfoto
    Francesco heeft een recensie geschreven voor 't Kaaigat

Mosseldag 2018. Ondanks dat de zaak ‘s-avonds bomvol zat snel en plezierig geholpen. Oesters, kreeftesoep, zeetong en krabscharen waren prima. Gezellige sfeer en leuke locatie tussen de jachthavens. Wij komen zeker weer terug.

28. Mia suykerbuyk's profielfoto
    Mia suykerbuyk heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Heel lekkere mosselen gezellig zitten

29. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Twee keer hier gegeten in een week tijd aangezien het zo lekker was. Vooral de garnalenkroketten, gekookte mosselen en sliptong. Vriendelijke bediening ook. We komen zeker terug.

30. Bakelaar  Jan's profielfoto
    Bakelaar Jan heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Bakelaar Jan

Komen er al meer dan 10 jaren. Prijs kwaliteit prima geregeld. Gewoon goed. En lekkere mosselen en vers van de boot Yerseke 38. Een aanrader voor iedereen.