Laatste updates in Yerseke

1. Restaurant de Branding's profielfoto
    Restaurant de Branding heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Branding

Beste Mia,

Bedankt voor de positieve review en de score 10! We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze vriendelijke bediening en het interieur van ons restaurant. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen voor nog een heerlijke fruits de mer.

Met vriendelijke groet,
    Team Restaurant De Branding

2. Coen Vrolijk's profielfoto
    Coen Vrolijk heeft een recensie geschreven voor Nolet’s Vistro

Coen Vrolijk

Uitstekend restaurant met een ongedwongen en gezellige sfeer. De bediening is erg goed en attent. De “mosselen Du chef” zijn fantastisch en zeker de moeite waard om van waar dan ook een trip naar Nolet te maken!

3. Vermeire Jeroen's profielfoto
    Vermeire Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Vermeire Jeroen

Altijd leuk om hier te komen, no nonsense, je eet lekker en het personeel doet echt zijn best. Mosselen gegeten en die waren heerlijk. Ik hou van het interieur en de gemoedelijkheid. Perfecte afsluiter van een dagje Zeeland!

4. Danr's profielfoto
    Danr heeft een recensie geschreven voor De Schelde
    Nederlands Yerseke

Personeel mag wat meer tijd besteden voor de gasten alles word wat afgeracht ook bij afrekenen.

5. Kelly foucart's profielfoto
    Kelly foucart heeft een recensie geschreven voor De Schelde

Kelly foucart

Eerst 20 min. Moeten wachten voor ze aan tafel kwamen voor de bestelling van het drinken dan nog eens 15min. Voor de bestelling van het eten. Heel lang moeten wachten op eten. Personeel kijkt niet eens naar de tafels en loopt gewoon voorbij. Tafel naast ons net hetzelfde, het enige verschil was, zij hadden minder geduld dan ons. Eten zelf was wel OK. Wij komen hier niet meer terug omwille van het personeel!

6. Mia suykerbuyk's profielfoto
    Mia suykerbuyk heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Mia suykerbuyk

Zeer goede fruits de mer alles zeer vers en supervriendelijke bediening met nog een verrassing voor mijn echtgenoot die jarig was, heel leuke avond ! Yerseke is overigens helemaal ‘gerestyled’, een aanrader voor een uitstap

7. Restaurant de Branding's profielfoto

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Tweede bezoek aan dit restaurant. Altijd top 👌👍

9. Ziva Amsalem Savransky's profielfoto
    Ziva Amsalem Savransky heeft een recensie geschreven voor Nolet’s Vistro

Not worth the price at all!! Antipathy team service, we waited in our table almost 30 minutes until a service member will come, they didn't come till we asked them to. Food arrived quickly, but the mussels quantity was very very small!! When we asked why one waiter said we got 900 gram (Not true) then we insist to ask another waitress, she said we got around 650 gram (probably it was 550 gram)!! We paid so much for very little quantity. The 3rd waitress explained that its because we ordered the menu, so we felt deceived cause it was not mentioned on the menu,! If we knew we wouldn't take the menu. So it felt like they are deceiving the costumers. We will never go back to that restaurant! When we said that we aren't happy with what we got, the waitress didn't care, she only cared if it was tasty!!! I mean, why did u approach us if u don't even listen. My fish was pathetic! No taste at all!!

10. Restaurant de Branding's profielfoto

Dankjewel voor je enthousiast recensie. Fijn dat jullie heerlijk hebben gegeten. Graag tot ziens!

11. Restaurant de Branding's profielfoto

Goed om te horen Jeanine. Graag tot een volgende keer!

12. Wally's profielfoto
    Wally heeft een recensie geschreven voor 't Anker

In 1 woord geweldig.
    Echt aan te bevelen. Goede kwaliteit en ruime porties.

13. B. C.'s profielfoto
    B. C. heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

We hebben echt heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!

14. Jeanine Fortuin's profielfoto
    Jeanine Fortuin heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Jeanine Fortuin

Ontspannen genieten van prima producten!

15. Restaurant de Branding's profielfoto

Dankjewel voor je recensie Cisca. Fijn om te horen dat we alles perfect hebben aangepast vanwege allergieën. Graag tot een volgende keer!

16. Cisca's profielfoto
    Cisca heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Branding

Heerlijk vis gegeten. En perfect aangepast vanwege gluten- en melkallergie. Je zit heel leuk boven in het huis: restaurant bereikbaar via de dijk.

17. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor De Viskêête

Cor

Vandaag eens lekker getrakteerd, door mijn dochter en haar vriend, op een late lunch bij De Viskêête in Yerseke.
    Helaas bleek buiten eten niet echt een optie, maar daar waren diverse begrijpelijke redenen voor. (W.o. regeltjes in NEEderland)
    maar sinds een paar maanden heeft de Viskêête een heerlijke serre met een prachtig uitzicht en een goede airco/arko.
    Bediening was gewoon prima en gemoedelijk… geen fratsen of ongeregeldheden, gewoon goed!
    Vooraf gegratineerde zeeuwse creuses (oesters) besteld en die waren heerlijk bereid. Vol van smaak en zeker niet verschrompeld.
    Verder de keuze laten vallen op: in wijn gekookte zeeuwse hangcultuur mosselen, gebakken mosselen en 2 slibtongetjes.
    Geserveerd met friet, sausjes en salade en vooraf 2 soorten stokbrood met kruiden-, en roomboter.
    Alle visprodukten waren bijzonder smakelijk bereid, dus daarover geen kwaad woord. Het smaakte heerlijk.
    De mosselen waren nog wat klein, maar het was dan ook de eerste week van het seizoen.
    Ze waren echter heerlijk mals en de smaak was top.
    De friet… tja, dat zit er nu eenmaal bij maar ben daar zelf zowiezo al geen liefhebber van, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ze te bruin en te knapperig vond.
    De salade was geen culinaire uitdaging, maar wel helemaal knisperend vers.
    Geen verlept blaadje gezien en de dressing was vrij neutraal.
    Na afloop nog even lekker gebabbeld met de eigenaar en het personeel en meteen ook mijn mening gegeven waar zij bij stonden, dus geen geløl achteraf.
    Al met al weer heerlijke gegeten daar dus zeker voor herhaling vatbaar.

18. Restaurant de Branding's profielfoto

Dankjewel Herman en tot ziens.

19. Restaurant de Branding's profielfoto

Wat fijn om horen. Tot ziens!

20. Restaurant de Branding's profielfoto

Bedankt Lauw en Judith en graag tot de volgende keer!