Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wouwse Plantage verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten, ruime keus, goede service, mooie zaak. Hebben geweldige avond gehad.

2. Recentelijk met 6 personen hier gegeten. Mijn voorgerecht van paling wat aan de karige kant. Met 2 dunne reepjes paling is dat toch weinig. In tegenstelling tot het zalm voorgerecht waar het nauwelijks op het bord paste. Presentatie ziet er goed uit. Drie personen namen gamba's en die waren heel droog. Te lang in de oven? Dit werd netjes gecompenseerd met 'n gratis fles wijn waar wij al 3 van gedronken hadden. Bediening vriendelijk. Kom nog wel 'ns terug, maar sta niet te popelen.

3. Kerst bij Kwizien: GEWELDIG! Wij hebben genoten van een geweldige avond vol sfeer en super eten. Ga jullie zeker aanbevelen. TOP

4. Super lief personeel, aardig. Al het eten wat we daar al jaren halen is echt goed, blijft lang warm, niets op aan te merken. Wij gaan met de kerst ook weer eten halen daar.

5. Geweldig eten. Minstens een michelinster waard. Vormgeving, smaak... de top. Nu toch al een paar keer geweest en nog nooit teleur gesteld. Bediening zijn studenten maar in principe niets mis mee. Hier gaan we vaker komen.

6. dikkie dik

Gezellige serveerster. De kok die passie heeft voor zijn werk.
    Het eten was voortreffelijk en meer dan genoeg.

7. Ria van gennip

Gewoon geweldig en gezellig, maar niet reserveren via eet.nu.

8. We kwamen iets voor openingstijd aan voor een bakje koffie en eventueel een lunch.
    Helaas was er een nieuwe eigenaar die aan de deur vroeg of hij ons ergens mee kon helpen(?). De koffie was lekker, maar we waren duidelijk niet zijn doelgroep...
    Jammer! We komen nooit meer.

9. Erik Reijns

Bijzonder slechte ervaring bij ons bezoek op zondag 3 juli 2016. Slechte bediening, eten te laat door fout in de keuken, nonchalante reactie van het personeel hierop "het is niet anders".
    En toen het eten er eindelijk was, was het gewoon niet goed (biefstuk). Personeel snapt het eenvoudig weg niet. Vroeger vaker hier wezen eten, maar zullen hier absoluut niet meer gaan eten.

2,2
  10. Lekker eten, ruime porties en de bediening was uitstekend!!!!! Het was zeker onze tiende keer dat wij vanuit België naar restaurant Funny gaan en altijd ok! LEKKER!

11. Afgelopen zondag weer mogen aanschuiven bij Kwizien. Deze keer gedineerd in de schitterende tuin. Geweldige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Een dikke pluim voor de keuken om met zo'n drukte goede kwaliteit op tafel te zetten! Een aanradertje voor iedereen...

12. Op dinsdag hier gegeten (genoten) met een grote groep. Alles was tot in de puntjes toe goed verzorgd. Dit is een verborgen parel tussen Roosendaal en Bergen op Zoom. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en complimenten aan de keuken.

13. anton Bevers

14. Wij zijn hier nu al meerdere malen geweest, maar het blijft keer op keer weer een feestje! Mooie entourage en sublieme keuken! Tot de volgende keer weer..

15. Gegeten tijdens valentijn, werkelijk sublieme keuken, top gerechten en alles perfect op smaak. Unieke ligging, werkelijk schitterend. Je voelt je hier echt thuis. Bedankt voor een geweldige avond, tot binnenkort!

16. Wederom prima gegeten bij Kwizien. Deze keer kerstmenu, prima verzorgd en eten van uitstekende kwaliteit. Pluim voor de kok en bedienend personeel! Komen zeker terug.

17. Ronduit slecht. We hadden een kerstdiner, het zou iets langer duren, we hebben dik 5 uur aan tafel gezeten. 2x gevraagd of het hoofdgerecht van onze kinderen eerder door kon komen, dit bleek niet door gegeven te zijn door de serveerster. Restaurantmanager gesproken, die ging direct in de verdediging en draaide het zo dat het mijn schuld was. Bij het bedienen cola omgestoten, maar geen nieuw drinken aangeboden. Eten was gewoontjes en niets speciaals. Biefstuk van de kids was gortdroog en kwam uit de magnetron, soep en voorgerechten waren erg vlak, geen enkele kruiden erbij. Alleen het hoofdgerecht kon door de beugel. Veel liflafjes naast het bord, maar de rest was echt vlak en soms gewoon niet lekker. Onterecht dat BN De Stem hier hoog over opgaf. Mij zien ze hier nooit meer.
    Eigenaars Kwizien: als het druk is of u maakt een fout, dit is niet erg, maar dan de klant negeren, net doen of er niets aan de hand is, maar wel de zakken vullen, dat kan er niet in. Als je niet om kunt gaan met feedback, moet je niet in de horeca gaan. We waren trouwens niet de enige ontevreden klanten! Waardeloze tent.

3,5
  18. leo w hoppenbrouwers

Zeer goed eten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht erg goed, vlees was zeer mals. Aan te bevelen voor fijnproevers.

19. Heerlijk gegeten bij Kwizien! Fijne prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke locatie! Prettige bediening, je voelt je thuis! Kortom aanrader!

20. Afgelopen donderdag bovenverwachting heerlijk gegeten bij Kwizien. Een heerlijk voorgerecht met een carpaccio van zalm en een loempia met mosselen op een salade van zeewier. Bijzonder smaakvol! Als hoofdgerecht een gebraad van Belgisch blauw wit rund, mooi gegaard, met een bordelaise saus, pastinaak en patatas bravas. Ook weer zeer buitengewoon lekker. Dit alles op vriendelijke en kundige wijze uitgeserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Fam. Van Poppelen

Eten prima. Bediening mag wel wat alerter zijn, zaten regelmatig met lege glazen.

22. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Wat meteen als eerste opkomt is dat ze bij binnenkomst niet vriendelijk zijn. Onervaren personeel en de gastvrouw idem dito. Er kan totaal geen goedenavond kan vanaf!

Voorgerecht surprisemenu: bruine boterham met boter.
    Hoofdgerecht: rundstoof, flauw, op bedje van pastinaak, flauw, saus geen smaak, peultjes goed, aardappel uit de oven slap, geen smaak.
    Dessert: aardbeicompote met steranijs met 1 bol vanilleijs met daarbij een soeplepel om het te eten!
    De wijn zuur, eten mwah, niet bijzonder.

Systeemplafonds, oud, geen sfeer, eenden boven de bar, aquariumpje op de bar, soort van ballen met kleurtjes aan het plafond, geen schone glazen op tafel.

Sorry, één keer maar nooit weer.

23. Heerlijk buiten gezeten met de hele familie op het leuke terras met zicht op het vijvertje en de tuin. Volop keuze en eventueel verrassingsmenu. Met specialiteiten van de chef. Voor- hoofd- en nagerecht vielen bij iedereen in de smaak. Gerechten vers en smaakvol, mooi opgediend met oog voor detail. Vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens op terug!

24. Leny Raats

Heerlijk op het terras gezeten, en heel lekker gegeten. Niets op aan te merken.

25. Wederom prima gegeten bij Kwizien. Vers, aandacht voor het detail, echt voortreffelijke keuken. Ruime keus in gerechten, dus voor ieder wat wils. Mooie entourage zowel binnen als buiten. Bediening correct. Kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

26. Jose van den Eeden

Wij hebben lekker gegeten zoals gewoonlijk bij Kwizien.

27. Genoten van een pot mosselen.

28. Het eten hier is lekker, maar ik snap niet goed waarom deze tent zo duur is voor een dorp. Het heeft geen ster, want kan dit nergens terug vinden. Er lopen scholieren rond als bediening. Deze hebben geen kennis over de menukaart, want bij elke vraag die je stelt over de kaart moeten ze het navragen. Vragen over wijn hebben ze ook geen idee van, want als ik vraag wat voor rode wijn ze hebben weten ze het niet en noemen ze gewoon wat op wat witte wijnen zijn die ze hebben. Ik verwacht in een duur restaurant zoals dit een goede service met geschoold personeel en geen scholieren die dit als bijbaantje doen en service met een lach en geduld voor de klant! Ik hoop dat Kwizien dit als leerpunten ziet niet als negatief.

29. marina zwijns

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Goed gegeten met 4 personen en bij mooi weer is 'buiten' eten op het terras onder een houten afdak/prieel echt een geweldig plaatsje.