Eigen privé parkeerplaats, parkeerplaats voor minder validen, fietsenstalling

ma lunch vanaf 11:30 diner tot 21:30

do lunch vanaf 11:30 diner tot 21:30
vr lunch vanaf 11:30 diner tot 21:30
za lunch vanaf 11:30 diner tot 21:30
zo lunch vanaf 11:30 diner tot 21:30

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420410015 86
1489209964 87

1. Zoals gewoonlijk altijd fantastische! Het eten, bediening alles zeer goed!

2. Piet en yolande

Regelmatig zijn wij te vinden bij Kwizien. Fantastische tuin met prachtige vijver waar je heerlijk kunt zitten. Ook binnen is het goed vertoeven. Super leuke attente gastvrouw en heerlijk eten.

3. Super lokatie, super kwaliteit, gewoon top !! Ons zie je zeker terug.

4. Gisteren hier gegeten, het was voortreffelijk. Mooie ambiance goede en vriendelijke service. En het eten was uitstekend. Ons ga je hier vaker zien.

5. Heerlijk eten, ruime keus, goede service, mooie zaak. Hebben geweldige avond gehad.

6. Recentelijk met 6 personen hier gegeten. Mijn voorgerecht van paling wat aan de karige kant. Met 2 dunne reepjes paling is dat toch weinig. In tegenstelling tot het zalm voorgerecht waar het nauwelijks op het bord paste. Presentatie ziet er goed uit. Drie personen namen gamba's en die waren heel droog. Te lang in de oven? Dit werd netjes gecompenseerd met 'n gratis fles wijn waar wij al 3 van gedronken hadden. Bediening vriendelijk. Kom nog wel 'ns terug, maar sta niet te popelen.

7. Kerst bij Kwizien: GEWELDIG! Wij hebben genoten van een geweldige avond vol sfeer en super eten. Ga jullie zeker aanbevelen. TOP

8. Geweldig eten. Minstens een michelinster waard. Vormgeving, smaak... de top. Nu toch al een paar keer geweest en nog nooit teleur gesteld. Bediening zijn studenten maar in principe niets mis mee. Hier gaan we vaker komen.

9. dikkie dik

Gezellige serveerster. De kok die passie heeft voor zijn werk.
    Het eten was voortreffelijk en meer dan genoeg.

10. Ria van gennip

Gewoon geweldig en gezellig, maar niet reserveren via eet.nu.

11. We kwamen iets voor openingstijd aan voor een bakje koffie en eventueel een lunch.
    Helaas was er een nieuwe eigenaar die aan de deur vroeg of hij ons ergens mee kon helpen(?). De koffie was lekker, maar we waren duidelijk niet zijn doelgroep...
    Jammer! We komen nooit meer.

12. Afgelopen zondag weer mogen aanschuiven bij Kwizien. Deze keer gedineerd in de schitterende tuin. Geweldige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Een dikke pluim voor de keuken om met zo'n drukte goede kwaliteit op tafel te zetten! Een aanradertje voor iedereen...

13. Op dinsdag hier gegeten (genoten) met een grote groep. Alles was tot in de puntjes toe goed verzorgd. Dit is een verborgen parel tussen Roosendaal en Bergen op Zoom. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en complimenten aan de keuken.

14. Wij zijn hier nu al meerdere malen geweest, maar het blijft keer op keer weer een feestje! Mooie entourage en sublieme keuken! Tot de volgende keer weer..

15. Gegeten tijdens valentijn, werkelijk sublieme keuken, top gerechten en alles perfect op smaak. Unieke ligging, werkelijk schitterend. Je voelt je hier echt thuis. Bedankt voor een geweldige avond, tot binnenkort!

16. Wederom prima gegeten bij Kwizien. Deze keer kerstmenu, prima verzorgd en eten van uitstekende kwaliteit. Pluim voor de kok en bedienend personeel! Komen zeker terug.

17. Ronduit slecht. We hadden een kerstdiner, het zou iets langer duren, we hebben dik 5 uur aan tafel gezeten. 2x gevraagd of het hoofdgerecht van onze kinderen eerder door kon komen, dit bleek niet door gegeven te zijn door de serveerster. Restaurantmanager gesproken, die ging direct in de verdediging en draaide het zo dat het mijn schuld was. Bij het bedienen cola omgestoten, maar geen nieuw drinken aangeboden. Eten was gewoontjes en niets speciaals. Biefstuk van de kids was gortdroog en kwam uit de magnetron, soep en voorgerechten waren erg vlak, geen enkele kruiden erbij. Alleen het hoofdgerecht kon door de beugel. Veel liflafjes naast het bord, maar de rest was echt vlak en soms gewoon niet lekker. Onterecht dat BN De Stem hier hoog over opgaf. Mij zien ze hier nooit meer.
    Eigenaars Kwizien: als het druk is of u maakt een fout, dit is niet erg, maar dan de klant negeren, net doen of er niets aan de hand is, maar wel de zakken vullen, dat kan er niet in. Als je niet om kunt gaan met feedback, moet je niet in de horeca gaan. We waren trouwens niet de enige ontevreden klanten! Waardeloze tent.

18. leo w hoppenbrouwers

Zeer goed eten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht erg goed, vlees was zeer mals. Aan te bevelen voor fijnproevers.

19. Heerlijk gegeten bij Kwizien! Fijne prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke locatie! Prettige bediening, je voelt je thuis! Kortom aanrader!

20. Afgelopen donderdag bovenverwachting heerlijk gegeten bij Kwizien. Een heerlijk voorgerecht met een carpaccio van zalm en een loempia met mosselen op een salade van zeewier. Bijzonder smaakvol! Als hoofdgerecht een gebraad van Belgisch blauw wit rund, mooi gegaard, met een bordelaise saus, pastinaak en patatas bravas. Ook weer zeer buitengewoon lekker. Dit alles op vriendelijke en kundige wijze uitgeserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Fam. Van Poppelen

Eten prima. Bediening mag wel wat alerter zijn, zaten regelmatig met lege glazen.

22. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Wat meteen als eerste opkomt is dat ze bij binnenkomst niet vriendelijk zijn. Onervaren personeel en de gastvrouw idem dito. Er kan totaal geen goedenavond kan vanaf!

Voorgerecht surprisemenu: bruine boterham met boter.
    Hoofdgerecht: rundstoof, flauw, op bedje van pastinaak, flauw, saus geen smaak, peultjes goed, aardappel uit de oven slap, geen smaak.
    Dessert: aardbeicompote met steranijs met 1 bol vanilleijs met daarbij een soeplepel om het te eten!
    De wijn zuur, eten mwah, niet bijzonder.

Systeemplafonds, oud, geen sfeer, eenden boven de bar, aquariumpje op de bar, soort van ballen met kleurtjes aan het plafond, geen schone glazen op tafel.

Sorry, één keer maar nooit weer.

23. Heerlijk buiten gezeten met de hele familie op het leuke terras met zicht op het vijvertje en de tuin. Volop keuze en eventueel verrassingsmenu. Met specialiteiten van de chef. Voor- hoofd- en nagerecht vielen bij iedereen in de smaak. Gerechten vers en smaakvol, mooi opgediend met oog voor detail. Vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens op terug!

24. Leny Raats

Heerlijk op het terras gezeten, en heel lekker gegeten. Niets op aan te merken.

25. Wederom prima gegeten bij Kwizien. Vers, aandacht voor het detail, echt voortreffelijke keuken. Ruime keus in gerechten, dus voor ieder wat wils. Mooie entourage zowel binnen als buiten. Bediening correct. Kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

26. Jose van den Eeden

Wij hebben lekker gegeten zoals gewoonlijk bij Kwizien.

27. Genoten van een pot mosselen.

28. Het eten hier is lekker, maar ik snap niet goed waarom deze tent zo duur is voor een dorp. Het heeft geen ster, want kan dit nergens terug vinden. Er lopen scholieren rond als bediening. Deze hebben geen kennis over de menukaart, want bij elke vraag die je stelt over de kaart moeten ze het navragen. Vragen over wijn hebben ze ook geen idee van, want als ik vraag wat voor rode wijn ze hebben weten ze het niet en noemen ze gewoon wat op wat witte wijnen zijn die ze hebben. Ik verwacht in een duur restaurant zoals dit een goede service met geschoold personeel en geen scholieren die dit als bijbaantje doen en service met een lach en geduld voor de klant! Ik hoop dat Kwizien dit als leerpunten ziet niet als negatief.

29. marina zwijns

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Goed gegeten met 4 personen en bij mooi weer is 'buiten' eten op het terras onder een houten afdak/prieel echt een geweldig plaatsje.

31. Marc en Lia

Een fantastische ervaring. zeker voor herhaling vatbaar. Kan het iedereen aanraden. Pure verwennerij in een schitterende omgeving. Keuken met klasse! Wij komen graag terug.

32. Cees Steenbakker

Het was zoals ook bij voorgaande etentjes rustig daar, maar het was ook goed. Het eten en drinken was goed en de sfeer idem dito.

33. Cor. Heilbron

Hele leuke avond gehad met goede bediening en aandacht voor de mens. Heb genoten van een typisch streekgerecht de 3A's (Asperges, Anjovis en Aardbeien na) een echte aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

34. Gunaco furniture

Bangelijk lekker.

35. Astrid en Rob

Na een hartelijke ontvangst kregen we een romantische tafel met uitzicht op de nieuwe tuin. Na een gezellig praatje hebben we onze bestelling gedaan. Door de ruime keuze op de menu kaart wisten we bijna geen keuze te maken. Dus moeten we nog een keertje terug om andere suggesties uit te proberen.. Het was heerlijk en bedankt voor de gezellige avond.

36. Familie van Gaans

Een leuke sfeer en een verrassing dat het zo dichtbij is, we waanden ons op vakantie, mooi weer en leuke locatie hielpen daar aan mee. Gezellig- en vakkundig personeel. Een aanrader voor de regio, ga er eens heen en laat u ook verrassen.

37. Heerlijk gegeten in een mooie sfeervolle locatie, bediening gastvrij en netjes.

38. Geweldig gegeten, top sfeer. Voor herhaling vatbaar. Super.

39. h v elteren

Heb lekker gamba's met knoflook besteld als voorgerecht, maar vond dit een beetje jammer achteraf, omdat er erg weinig look was te bespeuren. De rest was top.

40. Karin hendrickx

Een top avond, gezellig gezelschap, heerlijk eten. Goede sfeer in het restaurant.. 👍👍

41. Eten van uitstekende kwaliteit en mooi opgemaakte borden, 2de keer hier uiteten geweest met 4 voor verjaardag te vieren was TOP!! We hebben echt genoten. Wij komen terug!

42. Wij hebben een uitstekend/uitmuntend verzorgde brunch geserveerd gekregen. Maar er werd getwijfeld toen wij voor alles een 10 wilden geven. Maar alles was zeker 10 waard. de kok was bijzonder creatief. En alles was zeer smaakvol.

43. Judith

Eten van uitstekende kwaliteit en mooi opgemaakte borden, uitmuntende keuken, service prima, sfeervolle locatie. We hebben echt genoten. Wij komen terug!

44. John Copier

We hebben na een fietstocht met vrienden een tafel besproken voor 4 personen bij Kwizien. We konden kiezen uit een uitgebreide menukaart en ook nog enkele aanlokkelijke suggesties. Ook wensen voor kleine aanpassingen waren geen probleem. Het voedsel werd toebereid met verse ingrediënten. Drie van ons gingen voor de asperges en één voor de paling in het groen. Het smaakte ons allen heel voortreffelijk. Misschien een kleine puntje van kritiek, want het had wat ons betreft nog wel een graadje warmer kunnen worden opgediend. Dan had de 7 voor prijs/kwaliteit ook een 9 geweest. Misschien lag dit aan een groot gezelschap, wat tijdens onze dis binnendruppelde en waar begrijpelijkerwijze ook volop aandacht aan besteed werd.

We komen zeker nog eens terug om hier culinair te genieten.

45. Top eten, goede bediening. Alleen jammer van de slechte koffie! Maar zoals een goed restaurant betaamd stond de koffie ook niet op de rekening! Super !

46. We hebben heerlijk gegeten. Het zag er super uit, de sfeer was echt gezellig. Echt een aanrader. Tot snel.

47. Heerlijk gegeten bij Kwizien op 1ste paasdag. Mooie presentatie. Gemoedelijk. Voor ons een top beleving!

48. Ursula Buijs

Paasbrunch was een feestje. Super lekker, veel keus en gemoedelijk sfeer. Top.

49. Buitengewoon uitstekend restaurant, combinatie gerechten verrassend, kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

50. We hebben er prima gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.

51. Fam. Nijs

Afgelopen zaterdag weer genoten in Kwizien. In één woord top! Een perfecte keuken, gastvrije bediening en een uitstekende sfeer. Mooi uitzicht op hun totaal vernieuwde tuin. Een echte aanrader voor iedereen!!

52. Frederik

Vanavond heerlijk gegeten bij Restaurant Kwizien. Mooie locatie, landelijk gelegen. Kortom een echte aanrader!!

53. Irma van Vlimmeren

Leuke avond , lekker gegeten. We zouden graag zien dat bij de ingangsdeur een kleine aanpassing wordt gedaan om de ingang meer toegankelijker te maken voor gasten die gebruik maken van een rolstoel.

54. A.J. Engelen

Ribeye's in Europa kunnen in het algemeen niet in de schaduw staan van die in de USA, maar die van Kwiezien zijn veruit de beste die we aan deze kant van de Atlantische Oceaan gegeten hebben!

Het is verder een gezellig restaurant met een interessante kaart en prima bediening. Waar voor je geld.

55. Lekker eten voor een eerlijke prijs.

56. Siemons José

1 punt
  57. Siemons José

Een gezellig kader, een gezellige sfeer, prima bediening en zalige gerechten, wat kan een mens nog meer verlangen. Schitterende ervaring. Proficiat voor de kok(s) alsook een dankjewel voor de fijne avond. We komen zeker nog eens terug. Spijtig genoeg had ik geen camera bij om enkele sfeerfoto's te posten.

58. Leny en Wout van den Broek

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer?

59. We hebben van de suggesties gegeten. Erg lekker allemaal! Ook het personeel was bijzonder vriendelijk. Het is niet echt een 'knus' restaurant, daarvoor is de ruimte veel te groot maar ze hebben het best wel gezellig gemaakt.

60. Dina Smout

1 punt
  61. Fam Rijpers

Wij waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten. De menu kaart en het verassing menu is voor iedereen een aanrader. Alle gerechten zijn met veel vakmanschap gemaakt en opgediend. Een topper in West Brabant !

62. Wij hebben met onze groep van 12 personen heerlijk gegeten. Heerlijke voorgerechten en bijzonder lekker vlees en vis. De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij.

63. ann en kees

Wij zijn ondertussen al een paar keer gaat eten bij Kwizien en steeds tevreden buiten gegaan. Wij zijn fans !

64. Afgelopen zaterdag 20 september hier gegeten en ervaren als zeer goed en uitermate gastvriendelijk. Wij komen niet uit de directe omgeving maar komen zeker snel terug.

Ga zo door!

65. Fam. den Elzen

Heerlijk gegeten tijdens een kleine familie-reünie .

66. Mary Slooters

Sinds maart is deze toplocatie een welkome aanwinst voor het buitengebied van Wouwse Plantage. Onze gasten van de Bed & Breakfast sturen wij hier met een gerust hart naartoe. Er is nog nooit 1 gast ontevreden geweest en spreken vol lof over de prijs/kwaliteit verhouding. Supernette bediening en de chefkoks Frank en Mitchel zijn echte bourgondiërs die hun vak goed verstaan. Ik hoop dat we nog jaren van deze taverne met klasse kunnen genieten. Echte aanraders van de menukaart zijn de verassingsmenu's al vanaf 25 euro en niet te vergeten de koffie Kwizien, wat een waar feestje is voor de zintuigen. Bedankt dat jullie mede Wouwse Plantage op de kaart zetten.

67. Angela van Dongen

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke en gezellige sfeer. Eten was top. We komen zeker een keer terug!

68. Jan en Annemiek Keijzers

Aan alle smulpaapjes in de nabije omgeving... dit wil je echt niet missen! Verwacht hier geen chique toestand. Kwizien is 'gewoon' een super-restaurant, en de prijs/kwaliteit is helemaal top! Maakt echt niet uit wat je eet... lunch, tapas of diner, alles wordt met zorg bereid en is vooral overheerlijk!

69. Hebben bij Kwizien op het terras gegeten. De maaltijden waren echt heerlijk en ook de service was prima. Binnen ziet het er sfeervol uit maar op een mooie zomeravond wil je toch graag buiten eten.

Het terrasmeubilair is nog steeds hetzelfde als van het vorige concept, campingrestaurant met eenvoudige kaart. Maar voor wat je nu betaalt, hoofdgerechten toch allemaal ruim 20 euro, verwacht je toch een meer sfeervol terras. En vooral, veeg het terras eens een keer aan, is volgens mij al weken niet gebeurd!

70. We hebben zeer lekker gegeten en een goede bediening gekregen van een vriendelijke gastvrouw.
    We zullen zeker terugkomen.
    Familie Maekelbergh Roeselare (België)

71. Eten voortreffelijk en zeker goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Had het wegdrukken verwacht.