Nieuwste foto's in Woudsend

Laatste updates in Woudsend

1. J Winter's profielfoto
    J Winter heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Ponkje

We zijn hier meedere keren geweest maar vanavond was de laatste keer. Carpaccio was op het randje (grijs/grauwe kleur), Biefstuk en garnituren veel en veel te zout. Water van een euro en kleine glas rode wijn voor 5.75. Prijs/kwaliteit ver te zoeken en van de service werden we niet blij.

2,6
  2. kamstra's profielfoto
    kamstra heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Goede uitleg menu's vriendelijke bediening verschrikkelijk lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

3. Frans Hoekstra's profielfoto
    Frans Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Ponkje

Frans Hoekstra

Het was niet leuk. We arriveerden om 18.00 uur. Bestelden ons menu om 18.20 uur. de soep kwam om 18.30 uur. het hoofdgerecht om 18.40 uur. Om 18.50 was alles op. We hadden geen zin meer in koffie of een dessert en stonden dus om 18.55 uur weer buiten. Blijkbaar was het tafeltje om 19.30 uur weer nodig voor een volgende shift. Er waren excuses, zelfs een flesje wijn, maar die waren volgens ons niet echt gemeend. Een mislukte avond want we wilden iets goed bespreken.

3,5
  4. Frank Kleiterp's profielfoto
    Frank Kleiterp heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Frank Kleiterp

Wij komen al jaren bij Vis en Meer. De laatste jaren is er hard gewerkt aan de verhoging van de kwaliteit en de soort gerechten. Niet gewoon een visrestaurantje, echt bijzonder lekker. Wij aten af gelopen zondag een vijfgangen menu. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Dit restaurant is echt een aanrader.

5. De jong's profielfoto
    De jong heeft een recensie geschreven voor Omke Jan

Koffie gedronken op het mooie terras aan het water. De taart was heerlijk, maar zeer prijzig. €5,- vind ik buiten proportie. Helaas niets glutenvrij in het assortiment, daarom storend dat er twee keer een stukje boterkoek bij de koffie werd geserveerd. Een oplettende bediening zou dat achterwege laten. Top locatie aan het water.

5,5
  6. Anneke Mollema's profielfoto
    Anneke Mollema heeft een recensie geschreven voor Proefkantoor de Klerk

Anneke Mollema

Prettig geholpen, alles goed geregeld, bestelling precies op tijd. Eten heerlijk; pizza’s glutenvrij erg lekker en lekker warm.

7. Marc en Pauline's profielfoto
    Marc en Pauline heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Vorige week zaterdag gegeten in dit restaurant. Voor ons tot dan toe onbekend maar de recensies waren goed. Na een zoektocht door zuidwest Friesland naar goede restaurants kwamen we hier terecht. Een verademing naast alle doorsnee toeristenrestaurants.
    3 dagen vooraf gereserveerd en van half 8 konden we terecht. De smaakversterker E621 bleek geen enkel probleem. Nette en vriendelijke bediening, zoals het hoort. Mooie gevarieerde kaart en de gerechten klonken veel belovend. En dat was het ook: puur en verrassende gerechten, mooie opgemaakte borden, goed op smaak en temperatuur ..., en nog een mooie wijnkaart met o.a. biologische wijnen. Een mooi bewijs dat alleen visgerechten niet hoeven te vervelen. Dit restaurant is ons heel goed bevallen en een aanrader waard.

8. De limburgers's profielfoto
    De limburgers heeft een recensie geschreven voor Proefkantoor de Klerk

De limburgers

Een super goede service en welgemeende vriendelijkheid gaf ons een warm welkom. Pizza en tonijnsalade voortreffelijk.

9. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Wat is Vis en Meer toch een uitstekend Vis restaurant. Op een avond tijdens de Sneekweek hier weer eens heerlijk gegeten en gedronken. Als aperitief een Chileense Sauvignon Blanc van Errazuriz die heel goed beviel. De verschillende Vis hoofdgerechten waren allemaal van geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en uit geserveerd door een heel attente en hartelijke bediening, kortom meer dan een compliment waard, vandaar deze recensie. Vis en Meer is een aanrader. Een verborgen schat aan De Dyk in Woudsend. Onze complimenten.
    Ben en Marijke.

10. Natasja Huting's profielfoto
    Natasja Huting heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Paar keer per jaar eten wij hier, het is altijd super lekker, leuke bediening suler restaurant wat nooit tegenvalt.

11. Anita Van Heijnsbergen's profielfoto
    Anita Van Heijnsbergen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Pleats

Heerlijk gegeten. Goede service. Voordat we weer naar huis gaan komen we zeer zeker nog een keer terug!

12. Bianca Sizoo's profielfoto
    Bianca Sizoo heeft een recensie geschreven voor Proefkantoor de Klerk

Dit restaurant is top! Zeer aan te bevelen. Zelf op verzoek een paracetamol gekregen met een glas water.

13. Rachel Kos-Hartman's profielfoto
    Rachel Kos-Hartman heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Ponkje

Rachel Kos-Hartman

Werkelijk heerlijk gegeten! Super kwaliteit vlees. Prachtige locatie, heel speciaal! Geweldige avond gehad!

14. Atty van Nifterik's profielfoto
    Atty van Nifterik heeft een recensie geschreven voor Vis en Meer

Atty van Nifterik

Wat hebben we weer heerlijk gegeten, als vanouds! We doen dat denk ik al ong. 20 jaar! Eerst aan de overkant, knus en prima vis enz. Nu alweer jaren hier. Top Sjouke tot gauw weer!

15. Jan Oberink's profielfoto
    Jan Oberink heeft een recensie geschreven voor Proefkantoor de Klerk

Erg attente bediening, heel plezierige sfeer. En de pizza was ronduit top👍.

16. fam.van Lent's profielfoto
    fam.van Lent heeft een recensie geschreven voor Proefkantoor de Klerk

Hier te gast geweest 17 juni 2018 rond 18.00
    Eten was ronduit uitstekend. Goed te proeven dat alles ter plaatse wordt bereid met verse producten.
    Wachttijd aan de lange kant, bediening nog niet vlekkeloos. Gezien het feit dat dit lokaal pas sinds een paar dagen is geopend wel begrijpelijk. Sfeer is echter toch al relaxed voor de gasten, knap gedaan.
    Aanwinst voor Woudsend.

17. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Dolce Vita

Goedendag René,

Bedankt voor de informatie! Ik heb meteen een nieuwe restaurantvermelding aangemaakt voor het nieuwe restaurant "Proefkantoor de Klerk": https://www.eet.nu/woudsend/proefkantoor-de-klerk. Zo zijn onze bezoekers ook weer wat beter geïnformeerd ;-)

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

18. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Dolce Vita
    Mediterraans Woudsend

Per 11juni 2018, nieuwe eigenaars.
    Wordt zeker de moeite waard!

19. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Watersport

Twee avonden uitstekend gegeten, heerlijke wijnen gedronken en perfect bediend. Wat kan een stukje vlees (bavette) toch lekker zijn. Met een gemengde salade en gebakken aardappelen, een meer dan perfecte combinatie. Ook de voorgerechten waren uitstekend. Een avond eerder met zijn drieën heerlijke mosselen gegeten. Dit was nu echt eens twee avondjes uit. Onze complimenten. Ben & Marijke.

20. Anuscka de Man's profielfoto
    Anuscka de Man heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Meisje Loos

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben. Compliment geven we ook zeker door aan de bediening die Meisje Loos tot Meisje Loos maken.....