1 minuut van ons restaurant is een grote parkeerplaats. (gratis parkeren)

't Oude Raedthuys is een mooi authentiek restaurant in de vesting van Woudrichem. ( bij Gorinchem )
Wat maakt ons uniek? Onze menukaart zegt genoeg, geruime keuze uit Bourgondisch klassieke gerechten waarin verse producten centraal staan.

Kom gezellig lunchen of dineren, gezellig met z'n tweetjes of een groep. We hebben 3 verschillende zaaltjes.

Het JA-woord geven kan ook, wij zijn een officiële trouwlocatie.U kunt uw trouwdag geheel aan ons overlaten om het onvergetelijk te laten zijn.

Wij verzorgen graag naar wens uw feest met een van onze feestelijke arrangementen. U kunt ook vergaderen of lekker na borrelen met collega's. Alles is mogelijk op deze unieke locatie.

Voor meer informatie gaat u naar www.ouderaedthuys.com

Mvg,

Team Oude Raedthuys

4. Betalen pin Visa Master Card

1319113869 91
1345202400 91

1. Magda Mans

Lekker gegeten, gezellige sfeer.

2. Louis Buis

Aangekomen bij het Oude Raedthuys waar reeds 2 tafels bezet waren kregen wij te horen van een zeer brutale vrouw van de bediening die met de keukengarde zat te eten! Dat wij maar een uur konden blijven i.v.m reserveringen. Prima, maar laat ons niet zitten, haar eten was belangrijker dan de gasten. Het beste is dat alle medewerkers een gedegen cursus om gaan met gasten krijgen. Jammer dat niemand van het personeel hier iets van zegt. Niet best daar!

3. Heerlijk gegeten. Een drie gangen menu keuze van de hele kaart voor 29,95 euro. Voor deze prijs is het leuk om uit eten te gaan. Entourage is ook erg gezellig en personeel erg vriendelijk.

4. In een gezellige en zeer smaakvolle ambiance, hebben we gezellige avond gehad. We stonden met zwager en schoonzus op camping De Mosterdpot en kwamen per toeval in 't Oude Raedthuys terecht voor de lunch. Dit was al goed. Dus ook gereserveerd voor het diner. We hebben heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding was top. De gastvrouw Willeke heeft het goed voor elkaar. Van ons alle lof.

5. Marjolein

Gisteravond mijn 25-jarig zakelijk jubileum in dit restaurant gevierd met 50 man- echt alles was TOP geregeld! Lekkere goed verzorgde bbq, mooi buffet en desserttafels. Echt geweldig!

6. We hebben er zaterdagavond met een groep gasten ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd en het was geweldig. We hebben samen met Willeke van te voren een buffet samengesteld. Het restaurant was gezellig ingericht. De schalen waren prachtig opgemaakt. Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en de locaties natuurlijk prachtig! We hebben er een prachtig feest gehad. Een echte aanrader!

7. Fam. De Boer

Zaterdag 4 juni ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd in het 't Oude Raedthuys. Met in totaal 34 gasten hadden wij een fantastisch feest. Het eten (koud en warm buffet), de bediening, alles was geweldig.

De voorbereidingen verliepen erg plezierig en alles is volgens afspraak uitgevoerd. Wij kunnen 't Oude Raedhuys daarom van harte bij u aanbevelen!!

8. Eric Starmans

Sfeervolle en prachtige locatie. Wel erg warm. Mijn ouders hadden voor de hele familie vooraf gereserveerd en een 3 gangen menu uitgekozen. Uiteindelijk heeft het 3 uur gekost, voordat alle 3 de gangen waren uitgeserveerd. Soep en crème brûlée waren prima. De vleesspies met varkenshaas was nog veel te rood en niet gaar. Let goed op als je in groepen eet en kinderen aan een aparte tafel. De bediening blijft hier zonder afstemming drankjes uitserveren. Bovendien zijn de flessen "kraanwater" ook behoorlijk geprijsd.
    Eens, maar nooit meer terug.

9. Laura

10. Samen met mijn vrouw werd ik heel vriendelijk ontvangen. Het weekmenu bleek in combinatie met de geserveerde wijnen een uitstekende keuze te zijn. Wij voelden ons echt te gast. Compliment voor de kok en de bediening.

11. Gegeten hier met zakenrelatie. Gerechten waren goed van smaak en de bediening erg vriendelijk. Mooie locatie in de oude vesting van Woudrichem.

12. We hebben hier 1x gegeten en het was heerlijk! Gezellig, en vriendelijk en goed personeel. Voor herhaling vatbaar. Wij gaan er zeker nog eens heen.

13. carin spijk

Locatie en eten was geweldig. Het restaurant was vol, gelukkig konden we nog plaatsnemen in de kelder, dit was erg sfeervol! De bediening was vriendelijk en attent. De Etagère was een feest op onze tafel. Daarna een heerlijke t-bone. Wij komen zeker terug !

14. We hebben hier wel eens eerder gegeten, maar dit keer was het niet zo best.

We kregen een tafel in de kelder, een zeer gehorige, kleine en onprettige ruimte om te eten. We bestelden biefstuk, maar er werd niet gevraagd hoe we deze wilden eten. Meneer even teruggeroepen en medium doorgegeven.

Toen kwam de biefstuk... rauw en zonder de bestelde saus. En in stukken gesneden. Als ik biefstuk bestel, dan wil ik een stuk biefstuk en zelf snijden, maar dat is wellicht persoonlijk.

15. Marijn en Grietje, (Bergen op Zoom)

Op een mooie zomerdag na een fietstocht in het plaatsje Woudrichem terecht gekomen. Het restaurant ligt op een prachtige plek met een terras waar je tot laat van de avondzon kunt genieten. De bediening is informeel en vlot! Het eten van uitstekende kwaliteit. Heerlijke zeetong gegeten! De presentatie prima voor elkaar met leuke etagères. Niets mis met de prijs kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader voor ieder die in de buurt van Woudrichem iets wil gaan eten.

16. Heerlijk gegeten, prachtige ambiance en heel vriendelijke bediening. De Etagère als vooraf een absolute aanrader!

17. Geweldig lekker gegeten in een super gezellig restaurant met goede bediening.

18. Gegeten op een lekkere warme avond in augustus ter ere van onze 18 jarig huwelijk wat begon in het Oude Raethuys. Heerlijk voorgerecht van vis, leuk opgediend. Noodles met gamba's is voldoende voor een kleine eter. Zelf was ik blij met de keuze van mijn vrouw voor biefstuk met friet. Kon ik nog wat mee-eten... Wc's slecht bereikbaar en onvoldoende bij goede bezetting. Prachtig pand, goed bedoelende bediening. Gastheer ging zonder aankondiging weg op fietsje. Al met al leuke en lekkere avond, maar er is meer uit te halen.

19. Eline en Erik

20. Wij hebben een hele gezellige leuke avond gehad super gegeten en de ambiance ja wat zal ik zeggen super gaaf wat een gaaf pand. Voor ons zeker voor herhaling vastbaar.

21. Familie Oomen Zaltbommel

Tijdens de vestigingsdagen hier geluncht met familie dit was zo goed bevallen dat we een week later bespraken om te dineren.

Nou dat was in 1 woord geweldig zo heerlijk gegeten, service super, echt alles perfect.

Dit restaurant is een echte aanrader er is voor iedereen wat zowel voor ouderen als voor kinderen.

22. Irma 7 punten

Vanavond voor het eerst in het Raedthuys gegeten.

En dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Goede, vriendelijke bediening.

Eten is echt super goed, topkwaliteit.

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Een echte aanrader!

23. Wat een aanrader, we hebben weer heerlijk gegeten. Service was super. Dit was de 5e x in een half jaar tijd. Wil ook even zeggen dat jullie met stappen vooruit gaan.
    Top top top, ga zo door.

Gr. Anna/C.

24. We waren uitgenodigd op een bruiloftsfeest, helemaal top.

Wat we kregen waren 4 mooie gebalanceerde gerechten, goed uitgezocht door de chef en 't bruidspaar. Bediening was attent en zorgde dat de glazen goed gevuld bleven. Echt top, van voor- tot nagerecht.
    Echt een aanrader om te trouwen en te eten.

Gr. Fam. Prins.

25. Een echte aanrader!

Goede sfeer - heerlijk eten - aardig personeel - de kelder is zeer sfeervol - mooie locatie.

26. Ik heb hier onlangs voor het eerst gegeten en met veel plezier kan ik zeggen.

Het restaurant ligt op een mooie locatie, er is vriendelijk en behulpzaam personeel en meubilair waar je het langer op uit houdt dan 30 minuten.

Het eten was ook voortreffelijk vanaf het voorgerecht tot aan het nagerecht.

Dit restaurant is zeker een/meerdere bezoekjes waard.

27. Uitstekende locatie, mooi terras en leuke ambiance. Lekker laagdrempelig en vriendelijke bediening. Watertaxi arrangement was heel erg leuk, gecombineerd met een bezoek aan Loevestein. Jammer dat we wat verder weg wonen anders komen we zeker vaker!

28. Leontine

Tja, reserveren met 18 personen, het waterarrangement, dus is duidelijk bij aanbieden van menu... De kosten van de watertaxi retour naar Gorinchem zaten hierin, gegeten..., eten was redelijk maar niet gekeken naar prijs/kwaliteit. Voor dat geld heb ik zeker elders veel beter gegeten. Duurde zeer lang, terwijl we bewust om 18.30 gereserveerd hadden, zaten met kleine kinderen en kwamen pas om 22.30 weer buiten. Maar toen de rekeningen. Gewoon a la carte gerekend, kosten watertaxi werden helemaal niet vergoed, wat wel afgesproken was. Personeel was niet te vermurwen, management was al helemaal niet te vinden. Kortom hier komen we nooit meer, zeer slechte ervaring met een nog grotere zeer slechte mondelinge reclame van een zeer grote groep culinaire liefhebbers. Raethuys, zo hoort het dus echt niet. Klant is koning en geen omzetobject.

29. Bediening redelijk, al vergeet men het wijnarrangement aan te bieden.

1ste kerstdag, vol geboekt en gezellige drukte.

Bij de 3de gang ging het mis. Koude borden - vis niet gaar en zelfs rauw, dus teruggestuurd. Aardappeltjes werden geserveerd en totaal verprutst. Veel te gaar en zwart en daarnaast nog vet.

Ook hier opmerking over gemaakt. Excuses van de kok, echter geen enkele compensatie of reductie. Pauzes tussen de gangen te lang, hoewel keuken geen hectische indruk maakte.

Toiletten te weinig en onpraktisch geplaatst, speciaal voor de ouderen en ook hier moest men wachten. Jammer, want het lokaal heeft zo veel in zich. Mist echter overzicht door ontbreken leidinggevende of gastvrouw/heer.

Al met al geen reden om nog eens terug te gaan.

30. Dick J.Jansen

Wij hebben gisteravond in dit restaurant gegeten. Met de vriendelijke gastvrouw voel je je gelijk op je gemak.
    Een overzichtelijke maar gevarieerde menukaart met een handige 1 prijs voor alle voorgerechten en 1 prijs voor de hoofdgerechten.
    Al het geserveerde eten was prima/uitstekend en omdat we met 7 man waren waren we ook in de gelegenheid elkanders keuze te proeven.
    En het smaakte allemaal even lekker. HIer gaan we nog eens terugkomen, een bezoekje waard!

31. Wim 109 punten

Redelijk restaurant, redelijk schoon.
    Personeel is ongeinteresseerd.
    Eten redelijk vers, word alleen niet geserveerd volgens opgave.
    Snelheid van serveren is nog te doen als je geen honger heb, en het niet te druk is.
    Het geheel is overgewaardeerd.
    Hier werd vroeger meer uit gehaald, en er is hier meer uit te halen.

32. In tegenstelling tot de vorige keer, is het restaurant enorm vooruit gegaan zowel de kwaliteit van het eten als de bediening. De ambiance is rusting en sfeervol en je kunt een heerlijk stukje eten tegen een zeer goede prijs. Een aanrader.

33. Heb in December 2 keer in dit mooie restaurant gegeten.De ambiance is zeer goed,,stijlvolle, inrichting,open haard gaf extra sfeer. Het eten was prima,leuk opgediend met een extra compliment voor de wijnen.Door de ontvangst van de gastvrouw voel je je direct thuis. Fijn hier weer goed gekookt wordt .

34. Heb heerlijk gegeten.Het was allemaal precies genoeg, niet teveel, niet te weinig. Het eten werd warm opgediend, zag er verzorgd uit en was zeer smaakvol. De bediening gaf een duidelijk uitleg bij elk gerecht en de bijbehorende wijn. Kortom een aanbeveling waard!

35. van den elshout

gegeten met 6 personen waarvan ze op de hoogte waren van de omstandigheden en die waren niet leuk, maar de opvang was perfect, in de kelder geen minpuntje wat de bediening aangaat, alleen jammer van het eten, kok was waarschijnlijk ziek, wij ook achteraf! Dit is echt geen eten, ik zou t mijn gezin niet hoeven voor te zetten, zwarte aardappeltjes, biefstuk zwart van buiten en koud van binnen, ook knap, mensen die voortijdig weggegaan, is toch duidelijk!

1,7
  36. Behalve de 'kinderziekte' van de bereikbaarheid, die inmiddels is verholpen, niets dan lof! Verrukkelijk eten, bediening met oprechte aandacht en zorg, en dat alles in een schitterend ingericht pand. Hier wordt met hart en ziel gewerkt en dat merk je als gast!