Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudrichem verdeeld zijn.

1. We hebben hier wel eens eerder gegeten, maar dit keer was het niet zo best.

We kregen een tafel in de kelder, een zeer gehorige, kleine en onprettige ruimte om te eten. We bestelden biefstuk, maar er werd niet gevraagd hoe we deze wilden eten. Meneer even teruggeroepen en medium doorgegeven.

Toen kwam de biefstuk... rauw en zonder de bestelde saus. En in stukken gesneden. Als ik biefstuk bestel, dan wil ik een stuk biefstuk en zelf snijden, maar dat is wellicht persoonlijk.

2. Patrick Gijzen

3. Goede pannekoekboot. Ook voor groepen. Ondanks drukte bediening redelijk snel. Als het vol is, dan is het flink rumoerig.
    Grote keus, ieder had wat anders besteld van onze groep.

4. kees vlaar

Goede service, fantastisch eten, top wijnen !

5. Wat een vreselijk chagerijnige meneer zeg, met 6 personen geweest nooit maar dan ook nooit meer. We werden nog niet niet afgekafferd maar zijn weggegaan zonder iets te nuttigen.

6. Na een dag tuffen met een oude camper (uit '71) aanbeland bij dit restaurant. Super inrichting, super service (gooi espresso over m'n been, laat mijn telefoon liggen en die word al rennend nagebracht) vooral heerlijk gegeten. Dank aan jullie allemaal maar een speciaal woord van dank aan de jonge ober (voor t terug brengen van mijn telefoon) en voor de dame in de keuken met rood haar voor de ijsblokjes om de hete koffie die ik over mij heen kieperde te koelen. Ben je in de buurt? Dan dit restaurant ZEKER aandoen!

7. Super vriendelijke bediening, leuke kaart. Lekkere broodjes en gezellig.

8. Matige, wel vriendelijke, bediening door een paar jonge meisjes. De gasten die na ons kwamen zaten al aan hun voorgerecht, terwijl wij nog niet eens een menukaart hadden ontvangen. Er zouden te weinig kaarten zijn.

Voorgerechten erg lekker. Het duurde echter erg lang voor het hoofdgerecht werd geserveerd. De extra bestelde friet zat er niet bij, zou zo komen, maar moest blijkbaar nog gebakken worden. Penneke paling door 2 van de 3 tafelgenoten besteld. Waren gepaneerde, doge en veel te hard gebakken mootjes. Werd geserveerd in een klein plat pannetje dat op een wit bord stond, zonder verdere opmaak. Zag er onsmakelijk, zwartgeblakerd uit en was niet lekker.

De bediening nam het bord van mijn hoogbejaarde vader mee terug en deelde vervolgens mee dat de paling daar altijd zo werd gebakken. Er werd aangeboden iets anders voor hem klaar te maken. Gezien de lange wachttijd zag hij hier van af. We zouden dan in etappes moeten eten en dat kan de bedoeling niet zijn van uit eten gaan in een best wel prijzig restaurant. De paling kostte € 24,95. De lol van het etentje, waar hij op trakteerde, was er voor hem helemaal vanaf. Mijn man had het zelfde gerecht en ook hij vond het niet te eten. Ze hebben het allebei laten staan. Zelf had ik gelukkig wel iets besteld dat erg goed smaakte, want ik had ook nog even getwijfeld of ik de paling zou kiezen. Maar 2 van de 3 gasten ontevreden is de zeer onvoldoende.

9. J. nelisse

Niets genuttigd in verband met zeer ongastvrije ontvangst.
    Kwamen met een groep van 9 wandelaars met rugtas aan en moesten in de hoek van de tuin gaan zitten toen er een tas omviel op een plant.
    Meneer gaat tegen mijn zus uit zijn dak en zij biedt haar excuses aan, maar meneer blijft maar door hameren dat hij teleurgesteld is dat zijn plant beschadigd is. Misschien dat meneer dit vaker doet tegen zijn klanten, vandaar misschien de naam Schering en Inslag.

10. Peter Gijssel

Gezellig, lekker gegeten, vlotte bediening, kortom een aanrader

11. Weer eens een keer wezen lunchen. De gerechten waren prima en de bediening door 2 dames was vriendelijk en perfect. En het is daar natuurlijk altijd leuk zitten.

12. Chinees-Indisch Woudrichem

H.G. van der Wiel

Echt een Topchinees. Gezellig restaurant, personeel is zeer aardig en vriendelijk en het eten is echt geweldig. Voor mij duidelijk de beste Chinees van de regio.

13. g monster

14. Chinees-Indisch Woudrichem

Sfeervol restaurant met uitstekende keuken. Aanrader voor een kerstdiner en dergelijke.

15. Super gezellig. Bijzonder interieur. Met een gezelschap bestaande uit allerlei soorten eters kan het lastig zijn, maar hier is het van vega tot Weight Watchers heel goed te doen. Je stelt namelijk zelf samen hoe en wat je eet. Heerlijke seizoensgroenten. Ik houd van groenten. Aardige bediening en lage prijs. Ik kom hier graag.

16. In het vestingstadje Woudrichem ligt aan de Hoogstraat een heel koddig restaurant met de naam Bal-dadig. Als je de serie dokter Tinus hebt gevolgd, heb je dit restaurant verschillende keren voorbij zien komen. Het is namelijk hét favoriete eetadres van de huisarts. Het concept is simpel; ze verkopen alleen maar BALLEN. Van de klassieke bal naar oma's recept tot een lekkere chauffeursbal. Ook voor de wat modernere ballen is ruimte op de menukaart. Je kunt er namelijk ook vis- of kipballen bestellen. Ook bij de supplementen is genoeg keus. Van salades, stampotjes tot roergebakken groenten. Maar het hoogtepunt van dit alles is toch wel de kinderkamer! Het kamertje barst van de 'rariteiten'. Zo zie je een zithoekje op het plafond en is de kast gemaakt van kinderstoeltjes! Onze kinderen hebben zich hier heerlijk vermaakt, terwijl papa en mama op het terras genoten van het authentieke sfeertje in Woudrichem. Tot slot mochten de kinderen nog een cadeautje kiezen uit de grote kluis, wat een feest! Je kunt merken dat het personeel gewend is aan de jeugdige gasten, fijn! Echt een aanrader!

17. Helaas hebben wij (4 pers) een mindere ervaring. 3 gangen verrassingsmenu 1e gerecht was top. 2e gerecht ver onder de maat. Vlees was taai en sponzig. Hebben dit gedeeltelijk laten staan en gaven aan dat dit niet ok was. Volgens de kok kon dat niet!! Verder geen enkele reactie, totale ontkenning. 3e gerecht was matig. Al met al heel jammer!

18. Lekker gegeten, leuke bediening en heel erg leuk ingericht. Hele lekkere frietjes en ballen.

19. Veredelde snackbar. Duur, en het eten smaakte naar niks.

2,2
  20. Erg leuk, ook met de kinderen die mogen een ijsje maken in de keuken. Vriendelijke bediening en lekker eten voor een leuke prijs, wij komen zeker weer terug.

21. keesklijen

Vriendelijke bediening, lekker gegeten, broodje bal en hamburger. Erg lekker.

22. Marijn en Grietje, (Bergen op Zoom)

Op een mooie zomerdag na een fietstocht in het plaatsje Woudrichem terecht gekomen. Het restaurant ligt op een prachtige plek met een terras waar je tot laat van de avondzon kunt genieten. De bediening is informeel en vlot! Het eten van uitstekende kwaliteit. Heerlijke zeetong gegeten! De presentatie prima voor elkaar met leuke etagères. Niets mis met de prijs kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader voor ieder die in de buurt van Woudrichem iets wil gaan eten.

23. Loermans Hans

Vriendelijke bediening. Volgens ons te weinig personeel omdat er gasten de zaak verlieten zonder iets te gebruiken. De tomatensoep, daar kreeg je warme voeten van want de smaak was waterig, en inderdaad op de menukaart stond soep met ballen. Het waren er precies twee. Het broodje bal was lekker en goed verzorgd met enige rauwkost.

6,1
  24. hans vermeul

Toen ik binnen kwam zag het er allemaal leuk uit, open keuken en een leuke inrichting. Alleen ik bestelde een bal en kreeg een droge bal in een soort van honden bak en kreeg er veder niets bij (sla of friet ), en dan is zon bal nog best duur.

25. Michel

Gisteren hier gelunched op het kleine terras, soep en een broodje, met een fles witte Loire.
    Goede kwaliteit van zowel het eten als de wijn!, vriendelijke gastvrouw.
    We zaten dus buiten, maar binnen in de toren ziet het er zeer gezellig uit! (zal vroeger wel ander geweest zijn in de tijd dat deze poort een gevangenis was :-))
    We zullen hier zeker een x terugkomen voor een veelbelovend diner.

26. Helaas hadden wij hier meer van verwacht. Matig eten voor zoveel geld, de zeetong was een groot uitgevallen sliptong (27,50 ). Na aanmerking hiervan werd de vis in de keuken opnieuw gewogen en kreeg ik na een half uur, mijn tafelgasten waren al klaar een tweede tong. Wij komen hier niet meer!

27. Seraja Lagewaard

28. Ricardo

Leuk restaurant! Eten is van erg goede kwaliteit. De Woerkumse bierpannekoek is echt een aanrader. Royaal belegd en zeer smaakvol! Hier weten ze hoe een goede pannekoek moet smaken. Een gezellig restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug!

29. Chinees-Indisch Woudrichem

Gerard de Regt

We komen uit Rotterdam en gaan al jaren helemaal speciaal naar Woudrichem voor dit restaurant, met eigen gezin en anders met een groepje. Het eten is fantastisch en de kipfilets met chilisaus is een echte aanrader!