Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudrichem verdeeld zijn.

Hoogenraad

Excellente keuken, mooi samengestelde gerechten, lust voor het oog, hier is een echte liefhebber bezig, combinatie van smaaksensaties en zacht/hard, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Linda Rozen

Onlangs hier wezen eten en wat hebben we het naar ons zin gehad!
    Top sfeer en enthousiaste bediening.
    Het eten was ook erg lekker. Als voorafje de carpaccio en vervolgens een Italiaanse pizza pannekoek. Heerlijk!

Er is voor ieder wat wils en ook voor kinderen veel keuze. Ze mogen zelfs een cadeautje uitzoeken van muntjes die ze bij de pannekoek krijgen, wat ze geweldig vonden uiteraard!

Kortom, ik kom hier zeker terug!

Ik heb heerlijk gegeten met me verjaardag was gezellige sfeer en de werknemers waren erg vriendelijk.

Erg mooie locatie en vesteging.
    Gelegen op een paar meter afstand van de Vesting, Slot Loevestein en de bekende plekken uit de serie van Dokter Tinus.

Het restaurant beschikt over twee mooie terassen, met uitzicht over het water en een stuk natuur. In de zomer is het heerlijk genieten!

Het restaurant zelf is sfeervol aangekleed. Het geeft gelijk een knus en warm gevoel. Bediening geniet erg van hun werk en dat was ook te merken. Zowel onderling als naar de gasten toe.

Zelf heb ik de cheesburger pannenkoek geprobeerd. Royaal belegde pannekoek. Erg lekker!

Al met al een leuk restaurant, veel keuze en goede kwaliteit. Een echte aanrader!

Al vaak hier wezen eten met vrouw en kinderen.
    De kaart is zeer gevarieerd en verrassend lekker (ik vind "gewone" pannenkoeken namelijk niet lekker).
    De sfeer is, zeker voor kinderen, zeer goed. De kinderen krijgen smulmunten die ze in kunnen wisselen voor een presentje.
    Wij komen zeker weer terug!

Bianca van den Berg

Een heerlijk restaurant met overheerlijke pannenkoeken en de service is top

Mandy van den hoek

Super lekkere pannenkoeken en goeie bediening! Het is altijd een feest!

Pas met het hele gezin voor oma's 80e verjaardag wezen eten. De tafel was mooi versierd en er hingen zelfs ballonnen op met 80 erop! Oma heeft de avond van haar leven gehad!

Josette Kentie

Helaas hele nare ervaring gehad bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem. Kwaliteit van de champignonragout pannenkoek was echt flut! Kregen de ragout in een klein schaaltje wat helemaal uitgelekt was. Toen ik het op mijn pannenkoek wilde doen leek het wel soep. Heel dun en niet smakelijk! Zijn we beter gewend van de pannenkoekenbakker in Heusden waar de kwaliteit en klantvriendelijkheid super is! Dit was dus echt een tegenvaller! Collega had een saté pannenkoek waarvan de bovenkant bijna zwart was! Het afrekenen was ook een groot drama! We vroegen of we apart konden betalen omdat een van de collega's vroegtijdig vertrok. Bij deze vraag kregen we een vreselijk grote mond van de eigenaresse. Ze vroeg of we wel wisten hoe druk ze het hadden en zei dat we het lekker ff zelf uit moesten zoeken. Heel chagrijnig en onklantvriendelijk. Ons niet meer gezien bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem!

Helaas hadden wij een slechte ervaring, mijn partner en ik. De uiensoep vooraf was flauw en lauw met een taai stukje gegratineerd stokbrood bovenop.
    Het spek en de appel in de pannenkoeken was te rauw de pannenkoek zelf was ook niet helemaal gaar. Haastwerk. Jammer. Hoe moeilijk kan het zijn een goede pannenkoek te bakken?!
    En ze kennen hun prijzen, goed verdienen aan € 12 voor een simpele pannenkoek.

Eerste en laatste bezoek.

Francis

Gegeten in de brasserie van de Gevangenpoort, Nok genaamd. Wederom zalig gegeten voor een heel schappelijke prijs. Alles was weer super verzorgd en de bediending is heel professioneel en vriendelijk.
    Gewoonweg de beste keuze om te gaan eten in de regio!

Heerlijk gegeten. Een drie gangen menu keuze van de hele kaart voor 29,95 euro. Voor deze prijs is het leuk om uit eten te gaan. Entourage is ook erg gezellig en personeel erg vriendelijk.

Goede kwaliteit eten, vriendelijke bediening en als je besteld, krijg je ook wat je hebt besteld netjes verpakt.

Een aantal keer geweest. Geen problemen gehad, met het lekkere weer gewoon een drankje op het terras. Echter was ik gisteren wat wezen eten en de service viel erg tegen.
    Op het menu stond een uiensoep met kaas en croutons. Aangezien ik vegetarisch ben, koos ik voor deze soep en bv niet de erwtensoep met worst. Blijkbaar hadden zij een extra toevoeging gedaan, waar de klant niet van op de hoogte is! Er zat namelijk spek in, wat ik helaas na een aantal happen pas zag... Toen ik dit aangaf bij de serveerster, en ook aangaf dat het niet op de kaart staat, kreeg ik geen begrip of excuses. Zij gaf aan dat ik van te voren moet vragen wat ik wel of niet kan bestellen.
    Het gekke is, dat ik al eerder een uiensoep bij hun had gegeten en toen zat er nog geen vlees in. Ook kreeg ik de soep nu in een cappuccino mok i.p.v. een gewone soepkom. Erg weinig.

Adrienne geerts

Top bediening en lekker eten!

Sija op 't Hof

Wel komen hier zeer regelmatig. Lekkere pannenkoeken voor goede prijs, ongedwongen sfeer. Fijn restaurant voor kinderen.

Met de familie gezellig wezen eten bij de Pannekoekenbakker. Het restaurant ligt op een mooie locatie en vooral bij lekker weer is het een echte aanrader om lekker buiten te zitten.

De bediening is vlot en de pannekoeken komen snel. De pannekoeken zijn groot en gevuld en vullen als een echte maaltijd! Een gezellig restaurant na afsluiting van ons dagje Woudrichem en zeker aan te raden als je in de buurt bent.

We komen al vele jaren frequent bij dit pannenkoekenrestaurant. Op zich tevreden, eten is oké, wel erg druk en rumoerig, maar leuk voor kinderen, gezellig personeel, op de eigenaresse na. Na vele malen chagarijnige / snauwerige benadering zijn wij er nu wel klaar mee. Staat niet open voor opmerkingen maar ook niet voor compliment. Stelt kortaf vraag of het naar wens is maar is al half doorgelopen voor antwoord. Moeilijk doen bij last-minute reservering en kortaf bij drukte en niet reserveren. Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Vandaag over aantal spaarzegeltjes, je krijgt niet wat er op de bon staat bij inleveren cadeaubon, medewerker had al gegeven, eigenaresse zegt achter mij onaardig en uitgebreid dat dit niet klopt, maar het niet aan gaat passen in computer, kan zegeltje uit m'n portemonnee halen en terug geven! 3 min later terug gegaan om hier over te spreken, niet meer aanwezig en kon er niet voor terug komen. Personeel heeft gedaan wat ze konden, op hen zeker niks aan te merken. Maar erg jammer.

Wij zijn er klaar mee, dit verpest keer op keer de sfeer, gaan wel naar andere vestiging.

Zondag 24 juli geluncht tijdens een bezoek aan Woudrichem. Aanbod op de lunchkaart zeer minimaal aangezien niet alles beschikbaar is. Prijs kwaliteit is ver te zoeken. Standaard wil pistolet met ham, kaas en tomaat met wat garnituur €9,00. Daarnaast is het personeel ondeskundig en onvriendelijk.

Kortom: geen aanrader als je Woudrichem bezoekt.

In een gezellige en zeer smaakvolle ambiance, hebben we gezellige avond gehad. We stonden met zwager en schoonzus op camping De Mosterdpot en kwamen per toeval in 't Oude Raedthuys terecht voor de lunch. Dit was al goed. Dus ook gereserveerd voor het diner. We hebben heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding was top. De gastvrouw Willeke heeft het goed voor elkaar. Van ons alle lof.

Marjolein

Gisteravond mijn 25-jarig zakelijk jubileum in dit restaurant gevierd met 50 man- echt alles was TOP geregeld! Lekkere goed verzorgde bbq, mooi buffet en desserttafels. Echt geweldig!

We hebben er zaterdagavond met een groep gasten ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd en het was geweldig. We hebben samen met Willeke van te voren een buffet samengesteld. Het restaurant was gezellig ingericht. De schalen waren prachtig opgemaakt. Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en de locaties natuurlijk prachtig! We hebben er een prachtig feest gehad. Een echte aanrader!

Fam. De Boer

Zaterdag 4 juni ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd in het 't Oude Raedthuys. Met in totaal 34 gasten hadden wij een fantastisch feest. Het eten (koud en warm buffet), de bediening, alles was geweldig.

De voorbereidingen verliepen erg plezierig en alles is volgens afspraak uitgevoerd. Wij kunnen 't Oude Raedhuys daarom van harte bij u aanbevelen!!

Eric Starmans

Sfeervolle en prachtige locatie. Wel erg warm. Mijn ouders hadden voor de hele familie vooraf gereserveerd en een 3 gangen menu uitgekozen. Uiteindelijk heeft het 3 uur gekost, voordat alle 3 de gangen waren uitgeserveerd. Soep en crème brûlée waren prima. De vleesspies met varkenshaas was nog veel te rood en niet gaar. Let goed op als je in groepen eet en kinderen aan een aparte tafel. De bediening blijft hier zonder afstemming drankjes uitserveren. Bovendien zijn de flessen "kraanwater" ook behoorlijk geprijsd.
    Eens, maar nooit meer terug.

adriaan

19391 punten

Ik had de chef en de maître al eens ontmoet bij een wijn spijs middag. Een bezoek aan hun restaurant was er nog niet van gekomen. Nu werd ik door mijn zus getipt voor een zeer aantrekkelijke actie. Daar het onze vakantie is, ondanks het drukke programma, toch maar geboekt.
    Woudrichem is een oud vestingstadje en zeker de moeite waard om eens omheen en doorheen te wandelen. Pittoreske straatjes en mooie natuur met Maas en Waal. Parkeren kan boven verwachting voor de deur en nog eens gratis, prima. De lunch op zondag start om 2uur. Het restaurant ligt juist na de poort van de vestingwal aan de voet van de Gotische Martinuskerk. Binnen zijn er drie ruimtes die modern en strak zijn ingericht. Achter het restaurant is een tuin waarin verschillende sculpturen staan en waar je met goed weer kunt eten. We mochten een plaatsje uitkiezen en het werd een tafel met uitzicht op de open keuken naast de tuindeuren.

Als aperitief een Zuid afrikaanse Chenin Blanc 2015 van Rondebosch die goed beviel. Op tafel stond al het borrelgarnituur met hele lekkere droge worst en groene olijven. De amuse werd door de Sous gepresenteerd, die deze middag meerder malen bijsprong. Op een lijstenen plaatje,een bolletje mousse van asperge met erop een schuim van parmezaan, ernaast aardappel krokantjes en groene blaadjes. Goede smaken, mooi in balans.

De eerste begeleider werd redelijk uitgebreid door Michael Horemans gepresenteerd, een Pinot Blanc 2014 van het huis Trimbach. In het schaaltje een stuk geschroeide tonijn op een salade van rijst en makreel afgewerkt met in soja gemarineerde asperges en blaadjes bloedzuring. Het deed wat aan sushi denken maar dan veel lekkerder, de wijn paste maar bleef wat op de achtergrond.

Ook bij het soepje wilde ik wel een wijntje. Het werd een hele frisse Hongaarse Tokaji 2014 van Chateau Dereszla, erg lekker. Als garnituur stukjes hoender met bundelzwam, blaadje koriander en een schuim van kokos. Aan tafel aangevuld met een soepje van butternut pompoen op smaak gebracht met rode peper. Verrassend lekker met een Thaise toets, de wijn combineerde prima en hij vulde het gerecht aan met zijn mooie zuren.

Over naar een Chardonnay met Viognier 2015 van Mas des Mas, rijk en boterig met mooie gebalanceerde vanilletoets. Uit de keuken een tweetraps gerecht. In het glaasje, risotto van Oosterschelde kreeft, mooi hoog op smaak. Ernaast een stukje op de huid gebakken rode mul, bedekt met geblancheerde zilte groentjes (lamsoor en zeekraal) en ernaast toefjes crème van oerwortel, aan tafel afgewerkt met een witte botersaus. Keurige bereidingen en lekkere smaken combinaties.

Voor het pièce was een Chileense rode geselecteerd, de Montes 2013 gemaakt van Cabernet Sauvignon en Malbec, diepe kleur, krachtig met vanille toets en in de afdronk tonen van aardbei. Op het rode bord eendenbout, eerst op de barbecue daarna 18 uur gegaard in een vacuümzak en als laatst krokant op de huid afgebakken. Geweldig lekker met een prima textuur. Ernaast gegrilde asperge, gegrilde courgette, crème van doperwt, mousseline van bataat aardappel op smaak gebracht met limoen en peper. De wijn sloot naadloos aan bij de bout.

De dessertwijn kwam uit Argentinië, gemaakt van laat geoogste Torrontes druiven, die boven de 1700 meter groeien, van het huis Don David. Mooi bloemig aroma met aangename zuren. Op het bord allerlei verschillende smaakjes en bereidingen. Gegrilde ananas, crème van mango met krokantje van framboos, chocolade kogel gevuld met passievrucht en spongecake van limoen, allemaal smaakjes waarbij de wijn goed aansloot. Bij het ijs van bananen met chocolade klopte de combinatie minder.

Als afsluiter nog een krachtige espresso.

Bediening was zeer goed verzorgd met Michael Horemans in de hoofdrolm die zo nu en dan werd bijgestaan door de souschef. Presentaties van wijnen en gerechten zijn uitgebreid en met een vriendelijk Belgische accent, leuk.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, huiswijn €4,50, vijf gangen menu €27,50 (speciale actie), begeleidende wijnen €6,50 en espresso €2,25.

De keuken van chef Patrick De Rade heeft een klassieke basis, de gerechten zijn redelijk verfijnd zijn, keurige bereidingen en goede tot hele goede smaken en smakencombinaties. De bijpassende wijnen worden zorgvuldig geselecteerd. We hebben weer genoten van deze smakelijke middag, bedankt!

Henk van Vuuren

Restaurant is op een boot met een terras ervoor dat ook op een boot ligt. Onze familiedag (02-04) hier gehouden (23 personen). Prachtige locatie aan/op het water. Vriendelijke bediening. Er was een aparte hoek voor ons gereserveerd. Pannenkoeken waren prima kwaliteit. Ideale plek voor grotere groepen. Aan te bevelen.

Gezellig, leuk en sfeervol restaurant. Jong en enthousiast personeel. Al met al een aanrader voor een lekker hapje eten!

Jan Verkerk

Cees Bekker

30. Chinees-Indisch Woudrichem

Zeer goed eten, service en sfeer.