Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woudrichem verdeeld zijn.

1. Colinda Rosenbrand

Wij vonden de prijs/kwaliteitverhouding niet goed. We waren met 5 personen, 2 hadden een chapeau briand. Voor twee personen een klein stukje vlees, die ook nog vrij koud werd geserveerd. Andere tafelgenoten hadden een tournedos die groter, maar ook goedkoper was. Verder zaten er amper groenten bij, geen salade en friet moest je bijbestellen. Uiteindelijk waren we 150 euro per stel kwijt. Erg teleurstellend, maar de sfeer - zo op het water - is geweldig. Het was voor ons echter wel de laatste keer omdat de prijs/kwaliteit verhouding niet goed was.

5,3
  2. F.van Loon

Op 25 november met familie en vrienden (17 pers) een heerlijke avond gehad. De afspraken zijn netjes nagekomen het eten was lekker. Dit is echt een aanrader voor mensen die van lekker eten en gezelligheid houden.

3. Ellie van der Wiel

We hebben heerlijk gegeten. We zaten aan het water en het weer was heerlijk.
    De bediening was vlot en heel vriendelijk.
    Volgend jaar komen we hier weer graag terug.

4. De naam culinair genieten doet recht aan! Heerlijk gegeten, voor een "eerlijke " prijs, met een heel vriendelijke bediening in een fijne omgeving/sfeer.

5. fred van der lely

Fantastische lokatie.
    Lieve en leuke meiden van de bediening.
    Lekkere pannenkoeken.
    Werd soms wel beetje misselijk van de golven als er een boor te snel voorbij voer.

6. Op 19 maart heb ik hier gegeten met mijn kinderen en kleinkinderen. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, waaronder 1 glutenvrij. Dat laatste was goed geregeld, het was echt glutenvrij.
    Niks dan lof voor de heerlijke pannekoeken, het ijs en de uitstekende service.
    Ik wist niet dat ik ook op zondag de AH kaarten kon gebruiken, maar daar werd ik op geattendeerd. Ik heb ze alsnog in kunnen leveren, mijn dank daarvoor.
    We komen gauw weer een keer terug!

7. Weer een voortreffelijke ervaring. Prachtig geworden na de verbouwing. Je voelt je op en top gast. Vriendelijke bediening. Een gastheer die heel veel weet en goed advies kan geven. Eten zag er prachtig uit en was ook zo goed. Vis mooi gebakken. Vlees super mals. Echt een kadootje om hier te eten. Relaxte kok die ook af en toe om het hoekje komt kijken. Enige minpunt: de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde gisteravond te lang. Verder geen minpunten. Kom graag weer terug!

8. Koen van Esterik

9. Rob Horsting

Goed eten. Rustige bediening.
    We komen er al jaren.

10. Een gezellige locatie met een fijne sfeer en goede bediening.

11. Silvia van Ham

We hebben heerlijk geluncht in een gezellig warm aangekleed restaurant šŸ˜Š

12. Patrick Tibboel

Op een prachtige historische locatie in Woudrichem. Lekker gegeten op een mooie plek.

13. Fam van Hemert

Wij zaten in de serre en vonden de muziek overheersend.
    Verder was alles naar wens.

Lena en Jan.

14. Super avond gehad, eten goed, eigenlijk gewoon alles goed. Aanrader šŸ‘

15. Aie van der Stet

Het eten was weer verrukkelijk. We hebben ervan genoten. Vriendelijke bediening. Dit zijn we inmiddels wel gewend van de Stroming en zullen zeker weer terug komen. Top.

16. Nou nou de horeca mag weer open maar als je hier binnen loopt en de eigenaar tegenkomt denk je direct dat hij geen cursus klantvriendelijkheid heeft gevolgd gedurende de Lock down. Maar okƩ, toch maar gaan zitten en een salade besteld. Vanwege allergie geen garnalen maar er zou dan ter compensatie extra zalm op de salade worden gelegd (nou die zalm zwemt nu nog). Bijna 15 euro voor heel veel sla - lekker goedkoop en een heel klein stukje brood. Vervolgens gevraagd voor wat extra brood, dat kan maar dan moet je voor bijna 10 euro een broodbol bestellen. Als je zo je tent moet runnen dan zeg ik ga gauw eens buiten de deur kijken want PREMIUM prijzen vragen zonder sfeer en service lijdt (met lange ij) tot veel eenmalige klanten. Klanten klagen niet die komen gewoon niet meer terwijl deze locatie alles heeft om er een succes van te maken. Voor ons voorlopig niet meer....

3,9
  17. Helma Weterings

Super gezellig bediening aangename sfeer en verassende tapas. Mensen van de Stroming bedankt

18. Maria Hendrix

Een verassing van de kinderen. Een diner box. En een verassing was het zeker. Heerlijk gegeten. Keurig en handig verpakt en de instructies erbij. Dank je wel. Hopelijk gauw weer open Hou jullie haaks

19. Appelkanjer super! Ook veel waardering voor consequente toepassing Coronamaatregelen!

20. Helga Boom

Qua locatie en ambiance een fijn restaurant, waar we vaak ( zeker 10 keer) hebben gegeten. Bediening, zeker doordeweeks, nors en weinig attent. Onlangs op een zondagmiddag daar weer gegeten, maar door de onaangename bediening is het nu toch echt de laatste keer geweest. Jammer, we komen zo graag in Woudrichem....

21. Gezellig een klein hapje gegeten.
    Altijd leuk om bij de Stroming te zijn.
    Niets dan lof.

22. Geweldig plekje, echt een ā€œmagic gardenā€. Jammer dat ze in winter dicht zijn want het blijkt toch de mooiste attractie qua horeca in Woudrichem en er zijn voldoende mensen die in de winter bijn Schering en Inslag zouden willen lunchen.

23. Nelleke Neven

Al 2Ɨ voor een heel gezellige middag gezorgd. Het is heerlijk zitten op het buitenterras waar altijd wel wat te zien is. Vriendelijk personeel bracht de verschillende gerechten in een 'rustig tempo' gang na gang bij ons. De porties zijn precies goed. Echt voor herhaling vatbaar!

24. JD Verschraagen

Een zeer gezellig en mooi restaurant in een leuke plaats.
    Heel erg lekker gegeten, prima sfeer en bediening.
    Prima Prijs kwaliteit verhouding.
    Wij komen zeker terug.

25. Tijdens ons bezoek aan Woudrichem hier heerlijk gezeten en gegeten na een dagje cultuur.

De bediening was jong maar enthousiast en attent. De pannenkoeken waren goed gebakken en gevuld. Wij hadden een pannenkoek met biefstuk!! en een appel pannenkoek. Beiden waren heerlijk.

Het was erg druk, maar alles stond vrij snel op tafel.

Zeker een bezoekje waard als je in de buurt van Woudrichem bent.

26. Jan en Ria

27. Corry Schmidt

Schitterende locatie, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. We komen zeker nog terug.

28. Versnel

Het is een heel leuk en zeer goed restaurant op een leuke locatie. De bediening en het eten is zeer goed. We komen hier zeker nog eens terug.

29. Biefstuk / Ribeye bakken is een kunstā€¦

met z'n tweetjes wezen eten bij 't Oude Raedhuys in Woudrichemā€¦ afgelopen zomer ook een keer geweest en dat was goed genoeg om een keer terug te gaanā€¦ alleen deze keer viel het tegenā€¦ misschien ook wel dat er een hele grote groep kwam eten, culinaire rondreis in deze regioā€¦ maar dat mag geen reden zijn voor minder kwaliteit voor de andere gastenā€¦

voorgerechtā€¦ een tomaten pomodorisoep, was goed en lekkerā€¦ de gevogeltesoep werd door mijn vrouw omschreven als apartā€¦ zit een overdaad aan erwten inā€¦ die roeren ten spijt allemaal onder in liggenā€¦ op het laatst heb je dus een aantal eetlepels erwten overā€¦

hoofdgerecht. Mijn wederhelft heeft graag visā€¦ en de vis was niks mis meeā€¦ maar de rijst, wat risotto had moeten zijnā€¦ was een klomp kleffe aan elkaar geplakte rijstā€¦ smaakte wel maar als je dit als risotto op de kaart hebt staan kun je zoiets echt niet opdienenā€¦
    zelf had ik een ribeyeā€¦ waarschijnlijk uit de diepvriesā€¦ en niet goed ontdooit, de buiten kant was niet MR maar echte rareā€¦ en binnenin koud en rauwā€¦ niet eetbaarā€¦ dus terugā€¦
    krijg ik een nieuweā€¦ voor de zekerheid in 4 plakken gesnedenā€¦ maar weer tegen rare aanā€¦ en geserveerd in een plas bloed wat eruit gelopen isā€¦ dus niet (lang genoeg) gerustā€¦ nu eet ik dat welā€¦ maar als je restaurant op niveau wilt zijn kun je niet maken om zoiets te serveren.
    Het garnituurā€¦ echt onder motto 'het oog wil ook wat'ā€¦ het ziet er i.d.d mooi uitā€¦ maar wat je ook besteld aan vlees of vis. Iedereen krijgt hetzelfde? Een streep bietenpuree met een allegaartje van blokje pompoen, spuitje, haricot verts in een spekje, stukje mini mais, kaasknispertje en nog nog meer dingenā€¦ een allegaartje, flauw en vlak van smaakā€¦ t'ziet er leuk uit maar de smaakbeleving is nihil.
    De bij geserveerde friet is primaā€¦ maar de mayonaise erg zuurā€¦

nagerechtā€¦ de noga bom met caramelsaus en een witte chocolader dessert.

Het witte chocolade dessert is overwegend erg (vreselijk) zoet. Wat op geen enkele manier gecompenseerd wordt door den zuurtje o.i.d.
    De nogat bomā€¦ caramelsausā€¦ dan weet jeā€¦ dat is zoetā€¦ met een tikje zout wel lekker.
    De bediening was vriendelijkā€¦ al wordt er op de voorzichtig geuite kritiek nagenoeg niet gereageerdā€¦ op een gestuurd mailtje nooit geen antwoord gehadā€¦ jammerā€¦
    er zaten best goede en lekkere dingen bijā€¦ maar met name het hoofdgerecht waar best h.e.e.a aan mankeerde heeft de overhandā€¦ en het is zeker gezien wat je krijgt en van welk niveauā€¦ echt niet goedkoopā€¦ voor die prijs mag je best wel meer verwachtenā€¦