De Pannekoekenbakker in Woudrichem

Er is een groot parkeerterrein aanwezig waar u uw auto gratis kunt parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Pannekoekenbakker

1392021639 83
1676320931 78

1. fred van der lely

Fantastische lokatie.
    Lieve en leuke meiden van de bediening.
    Lekkere pannenkoeken.
    Werd soms wel beetje misselijk van de golven als er een boor te snel voorbij voer.

2. Op 19 maart heb ik hier gegeten met mijn kinderen en kleinkinderen. We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten, waaronder 1 glutenvrij. Dat laatste was goed geregeld, het was echt glutenvrij.
    Niks dan lof voor de heerlijke pannekoeken, het ijs en de uitstekende service.
    Ik wist niet dat ik ook op zondag de AH kaarten kon gebruiken, maar daar werd ik op geattendeerd. Ik heb ze alsnog in kunnen leveren, mijn dank daarvoor.
    We komen gauw weer een keer terug!

3. Een gezellige locatie met een fijne sfeer en goede bediening.

4. Tijdens ons bezoek aan Woudrichem hier heerlijk gezeten en gegeten na een dagje cultuur.

De bediening was jong maar enthousiast en attent. De pannenkoeken waren goed gebakken en gevuld. Wij hadden een pannenkoek met biefstuk!! en een appel pannenkoek. Beiden waren heerlijk.

Het was erg druk, maar alles stond vrij snel op tafel.

Zeker een bezoekje waard als je in de buurt van Woudrichem bent.

5. Wat een teleurstelling. We zaten in de boot met de tent. Natte tafel en natte stoelen. Teveel mensen te dicht op elkaar. Eten was goed. Kinderen hadden een prinsessen en piraten pannenkoek. Dat is inclusief een kinderijsje. We hadden bonnen van de AH. 2De gratis. Op de rekening werden de beide kinderpannenkoeken verrekend. Maar het ijsje wat bij de pannenkoek zit werd alsnog berekend. Het was zo koud daar dat onze zoon zijn jas aan heeft gedaan. De natte tafel en natte stoelen helpen dan ook niet, de tegenvallende actie ook niet. Hier gaan we niet meer terug. De eigenaresse lijkt het allemaal niets te schelen.

1,8
  6. Linda Rozen

Onlangs hier wezen eten en wat hebben we het naar ons zin gehad!
    Top sfeer en enthousiaste bediening.
    Het eten was ook erg lekker. Als voorafje de carpaccio en vervolgens een Italiaanse pizza pannekoek. Heerlijk!

Er is voor ieder wat wils en ook voor kinderen veel keuze. Ze mogen zelfs een cadeautje uitzoeken van muntjes die ze bij de pannekoek krijgen, wat ze geweldig vonden uiteraard!

Kortom, ik kom hier zeker terug!

7. Ik heb heerlijk gegeten met me verjaardag was gezellige sfeer en de werknemers waren erg vriendelijk.

8. Peter Selie

Erg mooie locatie en vesteging.
    Gelegen op een paar meter afstand van de Vesting, Slot Loevestein en de bekende plekken uit de serie van Dokter Tinus.

Het restaurant beschikt over twee mooie terassen, met uitzicht over het water en een stuk natuur. In de zomer is het heerlijk genieten!

Het restaurant zelf is sfeervol aangekleed. Het geeft gelijk een knus en warm gevoel. Bediening geniet erg van hun werk en dat was ook te merken. Zowel onderling als naar de gasten toe.

Zelf heb ik de cheesburger pannenkoek geprobeerd. Royaal belegde pannekoek. Erg lekker!

Al met al een leuk restaurant, veel keuze en goede kwaliteit. Een echte aanrader!

9. Al vaak hier wezen eten met vrouw en kinderen.
    De kaart is zeer gevarieerd en verrassend lekker (ik vind "gewone" pannenkoeken namelijk niet lekker).
    De sfeer is, zeker voor kinderen, zeer goed. De kinderen krijgen smulmunten die ze in kunnen wisselen voor een presentje.
    Wij komen zeker weer terug!

10. Bianca van den Berg

Een heerlijk restaurant met overheerlijke pannenkoeken en de service is top

11. Mandy van den hoek

Super lekkere pannenkoeken en goeie bediening! Het is altijd een feest!

12. Pas met het hele gezin voor oma's 80e verjaardag wezen eten. De tafel was mooi versierd en er hingen zelfs ballonnen op met 80 erop! Oma heeft de avond van haar leven gehad!

13. Josette Kentie

Helaas hele nare ervaring gehad bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem. Kwaliteit van de champignonragout pannenkoek was echt flut! Kregen de ragout in een klein schaaltje wat helemaal uitgelekt was. Toen ik het op mijn pannenkoek wilde doen leek het wel soep. Heel dun en niet smakelijk! Zijn we beter gewend van de pannenkoekenbakker in Heusden waar de kwaliteit en klantvriendelijkheid super is! Dit was dus echt een tegenvaller! Collega had een saté pannenkoek waarvan de bovenkant bijna zwart was! Het afrekenen was ook een groot drama! We vroegen of we apart konden betalen omdat een van de collega's vroegtijdig vertrok. Bij deze vraag kregen we een vreselijk grote mond van de eigenaresse. Ze vroeg of we wel wisten hoe druk ze het hadden en zei dat we het lekker ff zelf uit moesten zoeken. Heel chagrijnig en onklantvriendelijk. Ons niet meer gezien bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem!

14. Helaas hadden wij een slechte ervaring, mijn partner en ik. De uiensoep vooraf was flauw en lauw met een taai stukje gegratineerd stokbrood bovenop.
    Het spek en de appel in de pannenkoeken was te rauw de pannenkoek zelf was ook niet helemaal gaar. Haastwerk. Jammer. Hoe moeilijk kan het zijn een goede pannenkoek te bakken?!
    En ze kennen hun prijzen, goed verdienen aan € 12 voor een simpele pannenkoek.

Eerste en laatste bezoek.

3,6
  15. Een aantal keer geweest. Geen problemen gehad, met het lekkere weer gewoon een drankje op het terras. Echter was ik gisteren wat wezen eten en de service viel erg tegen.
    Op het menu stond een uiensoep met kaas en croutons. Aangezien ik vegetarisch ben, koos ik voor deze soep en bv niet de erwtensoep met worst. Blijkbaar hadden zij een extra toevoeging gedaan, waar de klant niet van op de hoogte is! Er zat namelijk spek in, wat ik helaas na een aantal happen pas zag... Toen ik dit aangaf bij de serveerster, en ook aangaf dat het niet op de kaart staat, kreeg ik geen begrip of excuses. Zij gaf aan dat ik van te voren moet vragen wat ik wel of niet kan bestellen.
    Het gekke is, dat ik al eerder een uiensoep bij hun had gegeten en toen zat er nog geen vlees in. Ook kreeg ik de soep nu in een cappuccino mok i.p.v. een gewone soepkom. Erg weinig.

4,3
  16. Adrienne geerts

Top bediening en lekker eten!

17. Sija op 't Hof

Wel komen hier zeer regelmatig. Lekkere pannenkoeken voor goede prijs, ongedwongen sfeer. Fijn restaurant voor kinderen.

18. Met de familie gezellig wezen eten bij de Pannekoekenbakker. Het restaurant ligt op een mooie locatie en vooral bij lekker weer is het een echte aanrader om lekker buiten te zitten.

De bediening is vlot en de pannekoeken komen snel. De pannekoeken zijn groot en gevuld en vullen als een echte maaltijd! Een gezellig restaurant na afsluiting van ons dagje Woudrichem en zeker aan te raden als je in de buurt bent.

19. We komen al vele jaren frequent bij dit pannenkoekenrestaurant. Op zich tevreden, eten is oké, wel erg druk en rumoerig, maar leuk voor kinderen, gezellig personeel, op de eigenaresse na. Na vele malen chagarijnige / snauwerige benadering zijn wij er nu wel klaar mee. Staat niet open voor opmerkingen maar ook niet voor compliment. Stelt kortaf vraag of het naar wens is maar is al half doorgelopen voor antwoord. Moeilijk doen bij last-minute reservering en kortaf bij drukte en niet reserveren. Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Vandaag over aantal spaarzegeltjes, je krijgt niet wat er op de bon staat bij inleveren cadeaubon, medewerker had al gegeven, eigenaresse zegt achter mij onaardig en uitgebreid dat dit niet klopt, maar het niet aan gaat passen in computer, kan zegeltje uit m'n portemonnee halen en terug geven! 3 min later terug gegaan om hier over te spreken, niet meer aanwezig en kon er niet voor terug komen. Personeel heeft gedaan wat ze konden, op hen zeker niks aan te merken. Maar erg jammer.

Wij zijn er klaar mee, dit verpest keer op keer de sfeer, gaan wel naar andere vestiging.

20. Henk van Vuuren

Restaurant is op een boot met een terras ervoor dat ook op een boot ligt. Onze familiedag (02-04) hier gehouden (23 personen). Prachtige locatie aan/op het water. Vriendelijke bediening. Er was een aparte hoek voor ons gereserveerd. Pannenkoeken waren prima kwaliteit. Ideale plek voor grotere groepen. Aan te bevelen.

21. Jan Verkerk

22. Van der Meijden

Zeer chagrijnige boel daar. Zeer chagrijnig personeel incl de eigenaresse. Bloedheet ook op die boot binnen. Overal staat wat speelgoed, maar geen echte hoek waar ze kunnen spelen.

Verschoningsruimte boven het toilet! Je staat zelf in de deuropening! Ik kreeg comentaar toen ik het maar op een bank deed.

Kreeg ontzettend veel appel op mijn pannenkoek, te veel.

4,1
  23. Mooi uitzicht! Lekker eten alleen niet teveel van verwachten, wel uiteindelijk nog vrij prijzig voor de kwaliteit. Maar even een hapje eten, altijd leuk!

24. Goede pannekoekboot. Ook voor groepen. Ondanks drukte bediening redelijk snel. Als het vol is, dan is het flink rumoerig.
    Grote keus, ieder had wat anders besteld van onze groep.

25. Seraja Lagewaard

26. Ricardo 170 punten

Leuk restaurant! Eten is van erg goede kwaliteit. De Woerkumse bierpannekoek is echt een aanrader. Royaal belegd en zeer smaakvol! Hier weten ze hoe een goede pannekoek moet smaken. Een gezellig restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug!

27. Prachtige locatie. Vriendelijke bediening. Leuk voor kinderen, doen niet moeilijk over een extra muntje voor de cadeautjes voor de kinderen. Pannenkoeken lekker en veel keuze. Op terras aan voorzijde van de boot wordt volop gerookt. Vreselijk om naast te zitten. Eigenaar grijp in, roken op wal!

28. Eline en Erik

29. Jacqueline en Ronald

Dit pannenkoekenrestaurant ligt aan een toplocatie. De bediening is correct alleen de pannenkoek zelf laat te wensen over. We hadden een pannenkoek met appel besteld, maar deze was niet gaar van binnen. We hebben keurig een nieuwe gekregen en de serveerster gaf aan dat dit door de bakmachine kwam die niet of nauwelijks in te stellen is. Geef ons maar de ambachtelijk gebakken pannenkoek.

30. We hebben hier 1 x gegeten, omdat het niet echt in de buurt is bij ons. Maar wel heerlijke pannenkoeken. Inderdaad voor elk wat wils.

Bediening netjes, wel krap als het druk is op de boot.

Verder een echte aanrader (vooral met kinderen).

31. Marjolein

Leuk, lekker en gezellig. Als het druk is is het wel een kippenhok.