Laatste updates in Woudrichem

1. Marion en Adrie Hartog.'s profielfoto
    Marion en Adrie Hartog. heeft een recensie geschreven voor Schering & Inslag

Marion en Adrie Hartog.

Lieve mensen.
    Vanmiddag weer gezellig langs geweest. Een verrassing dat jullie open waren. Dan is de keuze.
    Gauw gemaakt.
    Het was weer heerlijk en gezellig.
    Wel was het erg druk, zodat we elkaar niet even te woord konden staan.
    Doen we de volgende keer weer.
    Groetjes van Marion en Adrie uit Papendrecht.

2. Femke Vroegh's profielfoto
    Femke Vroegh heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Stroming

Heerlijk met een groep gegeten! Het was erg druk met veel groepen en ondanks dat was het eten prima en de tijd tussen de gangen ook. Goede bediening. Beetje rumoerig, maar zeker een aanrader op een mooie plek in Woudrichem.

3. Restaurant de Stroming heeft een nieuwe foto
  10. Restaurant de Stroming heeft een nieuwe foto
  11. Hoogenraad's profielfoto
    Hoogenraad heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Gevangenpoort

Hoogenraad

Excellente keuken, mooi samengestelde gerechten, lust voor het oog, hier is een echte liefhebber bezig, combinatie van smaaksensaties en zacht/hard, goede prijs/kwaliteitverhouding.

12. Jan Verkerk's profielfoto
    Jan Verkerk vindt de recensie door Linda Rozen voor De Pannekoekenbakker leuk

Linda Rozen

Onlangs hier wezen eten en wat hebben we het naar ons zin gehad!
    Top sfeer en enthousiaste bediening.
    Het eten was ook erg lekker. Als voorafje de carpaccio en vervolgens een Italiaanse pizza pannekoek. Heerlijk!

Er is voor ieder wat wils en ook voor kinderen veel keuze. Ze mogen zelfs een cadeautje uitzoeken van muntjes die ze bij de pannekoek krijgen, wat ze geweldig vonden uiteraard!

Kortom, ik kom hier zeker terug!

13. Shannon's profielfoto
    Shannon heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Ik heb heerlijk gegeten met me verjaardag was gezellige sfeer en de werknemers waren erg vriendelijk.

14. Linda Rozen's profielfoto
    Linda Rozen heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Linda Rozen

Onlangs hier wezen eten en wat hebben we het naar ons zin gehad!
    Top sfeer en enthousiaste bediening.

Kortom, ik kom hier zeker terug!

15. Peter Selie's profielfoto
    Peter Selie heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Erg mooie locatie en vesteging.
    Gelegen op een paar meter afstand van de Vesting, Slot Loevestein en de bekende plekken uit de serie van Dokter Tinus.

Het restaurant beschikt over twee mooie terassen, met uitzicht over het water en een stuk natuur. In de zomer is het heerlijk genieten!

Het restaurant zelf is sfeervol aangekleed. Het geeft gelijk een knus en warm gevoel. Bediening geniet erg van hun werk en dat was ook te merken. Zowel onderling als naar de gasten toe.

Zelf heb ik de cheesburger pannenkoek geprobeerd. Royaal belegde pannekoek. Erg lekker!

Al met al een leuk restaurant, veel keuze en goede kwaliteit. Een echte aanrader!

16. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Al vaak hier wezen eten met vrouw en kinderen.
    De kaart is zeer gevarieerd en verrassend lekker (ik vind "gewone" pannenkoeken namelijk niet lekker).
    De sfeer is, zeker voor kinderen, zeer goed. De kinderen krijgen smulmunten die ze in kunnen wisselen voor een presentje.
    Wij komen zeker weer terug!

17. Bianca van den Berg's profielfoto
    Bianca van den Berg heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Bianca van den Berg

Een heerlijk restaurant met overheerlijke pannenkoeken en de service is top

Met de familie gezellig wezen eten bij de Pannekoekenbakker. Het restaurant ligt op een mooie locatie en vooral bij lekker weer is het een echte aanrader om lekker buiten te zitten.

De bediening is vlot en de pannekoeken komen snel. De pannekoeken zijn groot en gevuld en vullen als een echte maaltijd! Een gezellig restaurant na afsluiting van ons dagje Woudrichem en zeker aan te raden als je in de buurt bent.

Sija op 't Hof

Wel komen hier zeer regelmatig. Lekkere pannenkoeken voor goede prijs, ongedwongen sfeer. Fijn restaurant voor kinderen.

Pas met het hele gezin voor oma's 80e verjaardag wezen eten. De tafel was mooi versierd en er hingen zelfs ballonnen op met 80 erop! Oma heeft de avond van haar leven gehad!

Mandy van den hoek

Super lekkere pannenkoeken en goeie bediening! Het is altijd een feest!

22. Mandy van den hoek's profielfoto
    Mandy van den hoek heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Mandy van den hoek

Super lekkere pannenkoeken en goeie bediening! Het is altijd een feest!

23. H's profielfoto
    H heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

24. Josette Kentie's profielfoto
    Josette Kentie heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Josette Kentie

Helaas hele nare ervaring gehad bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem. Kwaliteit van de champignonragout pannenkoek was echt flut! Kregen de ragout in een klein schaaltje wat helemaal uitgelekt was. Toen ik het op mijn pannenkoek wilde doen leek het wel soep. Heel dun en niet smakelijk! Zijn we beter gewend van de pannenkoekenbakker in Heusden waar de kwaliteit en klantvriendelijkheid super is! Dit was dus echt een tegenvaller! Collega had een saté pannenkoek waarvan de bovenkant bijna zwart was! Het afrekenen was ook een groot drama! We vroegen of we apart konden betalen omdat een van de collega's vroegtijdig vertrok. Bij deze vraag kregen we een vreselijk grote mond van de eigenaresse. Ze vroeg of we wel wisten hoe druk ze het hadden en zei dat we het lekker ff zelf uit moesten zoeken. Heel chagrijnig en onklantvriendelijk. Ons niet meer gezien bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem!

25. De Pannekoekenbakker Woudrichem's profielfoto
    De Pannekoekenbakker Woudrichem heeft gereageerd op een recensie van De Pannekoekenbakker

Beste Barbara,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen uw ervaring te delen.
    Wij zijn altijd bezig onszelf te verbeteren.

Gelukkig hebben wij een gasttevredenheid van 98%, maar helaas gaat er wel eens wat mis! Jammer dat dit bij u moest gebeuren.

Als ik mij niet vergis hebben wij toen u aangaf dat uw pannenkoek niet naar wens was geweest de uiensoep van de rekening gehaald ter compensatie. U heeft ons jammer genoeg niet laten weten dat deze ook niet had gesmaakt.

Wanneer er iets niet naar wens is horen wij dit graag gelijk, zodat wij direct naar een oplossing kunnen zoeken.

Op uw vraag hoe moeilijk het is om een goede pannenkoek te bakken ga ik niet verder in.

Onze koks zijn namelijk dagelijks bezig om de lekkerste pannenkoeken voor onze gasten te bakken.

Met vriendelijke groet,

26. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Helaas hadden wij een slechte ervaring, mijn partner en ik. De uiensoep vooraf was flauw en lauw met een taai stukje gegratineerd stokbrood bovenop.
    Het spek en de appel in de pannenkoeken was te rauw de pannenkoek zelf was ook niet helemaal gaar. Haastwerk. Jammer. Hoe moeilijk kan het zijn een goede pannenkoek te bakken?!
    En ze kennen hun prijzen, goed verdienen aan € 12 voor een simpele pannenkoek.

Eerste en laatste bezoek.