Laatste updates in Woudenberg

1. Henk Denekamp's profielfoto
    Henk Denekamp heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Op 20 april jl. Gegeten met groep van 20 personen. Ondanks reservering wachttijd 2!
    Eten was matig van kwaliteit met name de spare ribs.

Gehele groep ontevreden. Eindafrekening vol met fouten.
    Geen aanrader.

2. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Zeer slechte en onvriendelijke bediening. Veel lege schalen. Niet geschikt voor een bruiloft of iets dergelijks

3. Cleon's profielfoto
    Cleon heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa

Extra kaas besteld en niet gekregen, pizza hawai ontbrak ananas. Had gewoon een pizza ham. En ze deden er een uur over om het te bezorgen.

4. JP's profielfoto
    JP heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Gerechten zeer goed bereid, heerlijk en goede balans van smaken en ingrediënten. Gezellige service met een glimlach en informeel. Prima ingericht! Loop eens binnen want van buiten ziet het er niet zo aantrekkelijk uit.

5. Anita Stout's profielfoto
    Anita Stout heeft een recensie geschreven voor Gelaterie Riva

Anita Stout

Vorig jaar kwamen wij hier iedere week ijsje eten. Geweldig lekker ijs. We gaan speciaal naar Woudenberg voor dit Italiaanse ijs.
    Vandaag voor't eerst weer ijsje gehaald. Ik weet niet wat er mis is maar de smaak was totaal anders. Chocolade ijs was bitter en zaten stukjes in. Ook nog hele kleine bolletjes en heel klein toefje slagroom.
    En kwaliteit is zeker niet meer wat het geweest is. Wat zonde! Wat is er aan de hand dat zou ik heel graag willen weten.

6. D. van Keulen-Mölling's profielfoto
    D. van Keulen-Mölling heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

D. van Keulen-Mölling

Smaken verschillen, dat weten we allemaal. Als ik in een restaurant ga eten, wil ik graag dat het opgediende geen huis-tuin-en-keuken-smaak heeft, maar verrast vanwege de bijzondere 'taste'. Zowel het vegetarische gerecht als het vleesgerecht streelden onze smaakpapillen.
    We werden heel vriendelijk en correct ontvangen. Ook tijdens het eten, bij het afrekenen en bij het weggaan voelden we de goede aandacht van het personeel.

7. A. Hoogenberg's profielfoto
    A. Hoogenberg heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Heerlijk gegeten!!
    Het was rustig voor een zaterdagavond, maar daar hebben we weinig van gemerkt.
    Goede bediening en lekkere wijn bij het eten.
    Kortom een hele gelaagde avond.

8. W. Burger's profielfoto
    W. Burger heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

W. Burger

Wij hebben bij Schimmel buitengewoon goed gedineerd. Wij hebben de flexibiliteit om enige aanpassing aan het 3 gangen menu te doen zeer op prijs gesteld

9. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Gisteravond super lekker gegeten en een vlotte bediening.

10. M. Hoeksema's profielfoto
    M. Hoeksema heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

M. Hoeksema

Dit was de eerste keer dat we bij Schimmel hebben gegeten sinds de verbouwing. Wat is het gezellig geworden! Het eten was zoals we gewend waren: heerlijk, apart en het zag er prachtig uit. De bediening was super.

11. H van Iwaarden-Arends's profielfoto
    H van Iwaarden-Arends heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Woudenberg

Het eten was niet slecht, maar toen ik 2 dagen later er langs liep was het buiten zo'n troep (vuurwerkafval) dat ik me afvraag hoe schoon de keuken is, en heb dus met Nieuwjaarsdag maar geen chinees gehaald.

12. A.Diepeveen's profielfoto
    A.Diepeveen heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

A.Diepeveen

Zeer moderne en toch een warme sfeer, vriendelijk personeel met kennis van zaken.
    Heerlijk gegeten met een goede wijnkeuze van het personeel.[ gewoon een top avond]

13. Robert  Dam's profielfoto
    Robert Dam heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885
  14. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Aanrader voor degenen die een goed restaurant zoeken!

15. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Al vaker hier gegeten, altijd erg gezellig. Dit keer gekozen voor het jubileum chef menu, waarbij 2e persoon de helft betaalt. Leuk menu waarbij vooral de kerriesoep bij ons alle vier zeer in de smaak viel. Ook het voorafje van de zaak is altijd een leuke proeverij. Het hoofdgerecht was varkenshaas omwikkelt met serranoham, iets vlak van smaak. Het desert was speculaasbavarois met nog een soort mousse. De bavarois was heel smakelijk, de mousse had een vlakke onduidelijke smaak. Wat wel een beetje jammer was, bij het afrekenen was de korting 2e persoon voor de helft van de prijs niet verwerkt, ging om 30 euro. Werd wel direct aangepast. Komen zeker weer terug.

16. vriendengroep's profielfoto
    vriendengroep heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

vriendengroep

Heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer en ruime plaatsen.
    Niet goedkoop.

17. Yozz's profielfoto
    Yozz heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Matige bediening(1persoon), en onze reservering bleek zoek? Gelukkig was er een tafeltje over. Eten op zich lekker, maar klein bakje frites apart betalen. Over betalen gesproken, de pin automaat werkte (alweer) niet. In dit restaurant is veel voor verbetering vatbaar. We komen niet snel terug. Jammer, want in het verleden was het stukken beter!

18. J.v.d.Vliert's profielfoto
    J.v.d.Vliert heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

J.v.d.Vliert

Prima vriendelijke ontvangst ruime plaatsen.
    Heerlijk gegeten gerechten mooi gepresenteerd en goed van smaak.
    Jammer dat de bediening in het verloop van de avond verslapte, bestelde wijn niet aangekomen, en nadat de de kaart voor dessert was in gekeken duurde het 45 minuten voor er gevraagd werd of we een keuze hadden kunnen maken, je kreeg geen kans om contact te krijgen men keek wel door het restaurant, maar keek de gast niet aan.

19. Herjo van Eerten's profielfoto
    Herjo van Eerten heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Goed verzorgd eten in een gezellig sfeervol ambiance. Wij hebben hier enkele keren gegeten. Vanwege de prettige sfeer en omdat er zoveel kan daar komen we er graag weer terug. Lekker pinda’s eten en doppen weg gooien. Heerlijk ijs na. De ribs zijn lekker maar niet perfect. Dat vind ik het enige puntje waarin ze nog kunnen verbeteren. Ik mis de barbecue houtskool smaak.

20. Marinus's profielfoto
    Marinus heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Wat een drama! Dacht eerst dat eerdere beoordelingen overdreven waren, maar het is volkomen terecht. Wachten, wachten en nog eens wachten. Prijzen worden absoluut niet waargemaakt. Eten is redelijk maar hoeveelheid aan de kleine kant. Vervolgens moet je 2,50 euro betalen voor een bakje frites! Als je dan aan het eind 86 Euro moet aftikken voor 2 personen die ook nog maar ieder 1 cola hebben gedronken, dan is het voor mij over en uit. Belachelijk bedrag voor middelmatig eten.

21. Johnny's profielfoto
    Johnny heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Gezellige sfeer, bediening laat goede wil zien maar moet nog veel leren. Kwaliteit van het eten is prima maar de huiswijn niet. Best prijzig.

22. H. Braam's profielfoto
    H. Braam heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Weer heerlijk gegeten in gezellige atmosfeer en leuke bediening. De Salade met Gamba's was niet zo goed als andere keren. Maar verder alles prima.

23. Elaine's profielfoto
    Elaine heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

We komen hier al jaren. Op 1 keer met een bedrijfsuitje na (lang wachten en bestellingen door de war) altijd prima, vlot en lekker. Gisteravond was eten weer goed, maar bij bestellen dessert en koffie ging het helaas mis; weer lang wachten en meer dan een excuusje kon er niet af. Toch jammer, want het was niet eens zo druk als normaal… Met Kerst gaan we weer, hopelijk dan weer als vanouds!

24. Eddy's profielfoto
    Eddy heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Dit is de eerste keer dat ik echt een zeer zeer slechte recensie schrijf. Gebruik gemaakt van de Social Deal aanbieding. Porties waren ver beneden de maat, zo klein. Friet was niet bij de prijs/deal inbegrepen. Moest extra voor worden betaald. Restaurant zat vol, maar er was slechts 1 persoon in de bediening, die ook nog eens in een T-shirt liep. Resultaat: wachten, wachten, wachten. Het is dat we voor de deal van Social Deal hadden betaald, anders hadden wij zeker het restaurant verlaten. Hier komen wij nooit meer. Kwaliteit van het eten was op zich wel goed, maar kon de hele ervaring op geen enkele manier goed maken.

25. Sierd Smit's profielfoto
    Sierd Smit heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Een mooie kaart met smakelijke gerechten die mooi gepresenteerd worden met daarbij een plezierige en attente bediening. Aan te raden!

26. Maurits's profielfoto
    Maurits heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Heerlijk gegeten, lekkere verrassende gerechten in een sfeervolle setting. We moesten wel wat lang wachten op de gerechten. Klein minpuntje was dat het water uit de fles sourcy blauw die al klaar stond op tafel te warm was.