Laatste updates in Woudenberg

1. Emma Verwoerd's profielfoto
    Emma Verwoerd heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa

Emma Verwoerd

Vandaag besteld voor 16 personen en in de opmerking gezet zonder ui en sla. Na 12× bellen! Kwam uiteindelijk na 2.5 Uur de bestelling. Met ui en sla en de helft niet. Weer gebeld… kreeg grote bek vd eigenaar. Naar de zaak geweest en werd uitgescholden… altijd fijn. Alle gasten weg, kregen we na 3.5 Uur pizza's die we niet hadden besteld maar ach we hadden honger… maar hetgeen waar ik echt bagger vond was dat hij zei… oké klant is koning maar ik ben de keizer… We bestellen vaak daar met normaal fooi, nu nooit meer.

1,1
  2. Mk's profielfoto
    Mk heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa

Mk

Vandaag pizza's laten bezorgen. Duurde al ruim een uur. 3 pizza's waarvan de beloofde ingrediënten amper te vinden waren. Alleen maar goedkope ingrediënten gebruikt. Er zat amper smaak aan. Echt beschamend....
    Hier bestellen wij nooit meer.

1,1
  3. Yip's profielfoto
    Yip heeft een recensie geschreven voor De Pyramide van Austerlitz

Wat een inslechte snackbar hebben zij zeg!! Patat was niet warm en erg hard! Ik bestelde 2 hamburgers... En wat denk je... ik kreeg letterlijk 2 kale hamburgers zonder ook maar iets erop! Daarna zei ik, ehmmm waar is het broodje dan?? Oww... Wilde je ook een broodje... OMG!!! Dus kreeg ik weer letterlijk alleen twee open gesneden broodjes!!! Daar betaal je gewoon 3,25 voor!!! En de bediening... die wist gewoon niet wat ze moesten doen!! Echt... slechter dan dit bestaat gewoon niet.

4. Henk Denekamp's profielfoto
    Henk Denekamp heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Op 20 april jl. Gegeten met groep van 20 personen. Ondanks reservering wachttijd 2!
    Eten was matig van kwaliteit met name de spare ribs.

Gehele groep ontevreden. Eindafrekening vol met fouten.
    Geen aanrader.

5. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Zeer slechte en onvriendelijke bediening. Veel lege schalen. Niet geschikt voor een bruiloft of iets dergelijks

6. Cleon's profielfoto
    Cleon heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa

Extra kaas besteld en niet gekregen, pizza hawai ontbrak ananas. Had gewoon een pizza ham. En ze deden er een uur over om het te bezorgen.

7. JP's profielfoto
    JP heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Gerechten zeer goed bereid, heerlijk en goede balans van smaken en ingrediënten. Gezellige service met een glimlach en informeel. Prima ingericht! Loop eens binnen want van buiten ziet het er niet zo aantrekkelijk uit.

8. Anita Stout's profielfoto
    Anita Stout heeft een recensie geschreven voor Gelaterie Riva

Anita Stout

Vorig jaar kwamen wij hier iedere week ijsje eten. Geweldig lekker ijs. We gaan speciaal naar Woudenberg voor dit Italiaanse ijs.
    Vandaag voor't eerst weer ijsje gehaald. Ik weet niet wat er mis is maar de smaak was totaal anders. Chocolade ijs was bitter en zaten stukjes in. Ook nog hele kleine bolletjes en heel klein toefje slagroom.
    En kwaliteit is zeker niet meer wat het geweest is. Wat zonde! Wat is er aan de hand dat zou ik heel graag willen weten.

9. D. van Keulen-Mölling's profielfoto
    D. van Keulen-Mölling heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

D. van Keulen-Mölling

Smaken verschillen, dat weten we allemaal. Als ik in een restaurant ga eten, wil ik graag dat het opgediende geen huis-tuin-en-keuken-smaak heeft, maar verrast vanwege de bijzondere 'taste'. Zowel het vegetarische gerecht als het vleesgerecht streelden onze smaakpapillen.
    We werden heel vriendelijk en correct ontvangen. Ook tijdens het eten, bij het afrekenen en bij het weggaan voelden we de goede aandacht van het personeel.

10. A. Hoogenberg's profielfoto
    A. Hoogenberg heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Heerlijk gegeten!!
    Het was rustig voor een zaterdagavond, maar daar hebben we weinig van gemerkt.
    Goede bediening en lekkere wijn bij het eten.
    Kortom een hele gelaagde avond.

11. W. Burger's profielfoto
    W. Burger heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

W. Burger

Wij hebben bij Schimmel buitengewoon goed gedineerd. Wij hebben de flexibiliteit om enige aanpassing aan het 3 gangen menu te doen zeer op prijs gesteld

12. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Gisteravond super lekker gegeten en een vlotte bediening.

13. M. Hoeksema's profielfoto
    M. Hoeksema heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

M. Hoeksema

Dit was de eerste keer dat we bij Schimmel hebben gegeten sinds de verbouwing. Wat is het gezellig geworden! Het eten was zoals we gewend waren: heerlijk, apart en het zag er prachtig uit. De bediening was super.

14. H van Iwaarden-Arends's profielfoto
    H van Iwaarden-Arends heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Woudenberg

Het eten was niet slecht, maar toen ik 2 dagen later er langs liep was het buiten zo'n troep (vuurwerkafval) dat ik me afvraag hoe schoon de keuken is, en heb dus met Nieuwjaarsdag maar geen chinees gehaald.

15. A.Diepeveen's profielfoto
    A.Diepeveen heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

A.Diepeveen

Zeer moderne en toch een warme sfeer, vriendelijk personeel met kennis van zaken.
    Heerlijk gegeten met een goede wijnkeuze van het personeel.[ gewoon een top avond]

16. Robert  Dam's profielfoto
    Robert Dam heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885
  17. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Aanrader voor degenen die een goed restaurant zoeken!

18. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Al vaker hier gegeten, altijd erg gezellig. Dit keer gekozen voor het jubileum chef menu, waarbij 2e persoon de helft betaalt. Leuk menu waarbij vooral de kerriesoep bij ons alle vier zeer in de smaak viel. Ook het voorafje van de zaak is altijd een leuke proeverij. Het hoofdgerecht was varkenshaas omwikkelt met serranoham, iets vlak van smaak. Het desert was speculaasbavarois met nog een soort mousse. De bavarois was heel smakelijk, de mousse had een vlakke onduidelijke smaak. Wat wel een beetje jammer was, bij het afrekenen was de korting 2e persoon voor de helft van de prijs niet verwerkt, ging om 30 euro. Werd wel direct aangepast. Komen zeker weer terug.

19. vriendengroep's profielfoto
    vriendengroep heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

vriendengroep

Heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer en ruime plaatsen.
    Niet goedkoop.

20. Yozz's profielfoto
    Yozz heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Matige bediening(1persoon), en onze reservering bleek zoek? Gelukkig was er een tafeltje over. Eten op zich lekker, maar klein bakje frites apart betalen. Over betalen gesproken, de pin automaat werkte (alweer) niet. In dit restaurant is veel voor verbetering vatbaar. We komen niet snel terug. Jammer, want in het verleden was het stukken beter!

21. J.v.d.Vliert's profielfoto
    J.v.d.Vliert heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

J.v.d.Vliert

Prima vriendelijke ontvangst ruime plaatsen.
    Heerlijk gegeten gerechten mooi gepresenteerd en goed van smaak.
    Jammer dat de bediening in het verloop van de avond verslapte, bestelde wijn niet aangekomen, en nadat de de kaart voor dessert was in gekeken duurde het 45 minuten voor er gevraagd werd of we een keuze hadden kunnen maken, je kreeg geen kans om contact te krijgen men keek wel door het restaurant, maar keek de gast niet aan.

22. Herjo van Eerten's profielfoto
    Herjo van Eerten heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Goed verzorgd eten in een gezellig sfeervol ambiance. Wij hebben hier enkele keren gegeten. Vanwege de prettige sfeer en omdat er zoveel kan daar komen we er graag weer terug. Lekker pinda’s eten en doppen weg gooien. Heerlijk ijs na. De ribs zijn lekker maar niet perfect. Dat vind ik het enige puntje waarin ze nog kunnen verbeteren. Ik mis de barbecue houtskool smaak.

23. Marinus's profielfoto
    Marinus heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Toekomst

Wat een drama! Dacht eerst dat eerdere beoordelingen overdreven waren, maar het is volkomen terecht. Wachten, wachten en nog eens wachten. Prijzen worden absoluut niet waargemaakt. Eten is redelijk maar hoeveelheid aan de kleine kant. Vervolgens moet je 2,50 euro betalen voor een bakje frites! Als je dan aan het eind 86 Euro moet aftikken voor 2 personen die ook nog maar ieder 1 cola hebben gedronken, dan is het voor mij over en uit. Belachelijk bedrag voor middelmatig eten.

24. Johnny's profielfoto
    Johnny heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Gezellige sfeer, bediening laat goede wil zien maar moet nog veel leren. Kwaliteit van het eten is prima maar de huiswijn niet. Best prijzig.

25. H. Braam's profielfoto
    H. Braam heeft een recensie geschreven voor Hotel Schimmel | Brasserie 1885

Weer heerlijk gegeten in gezellige atmosfeer en leuke bediening. De Salade met Gamba's was niet zo goed als andere keren. Maar verder alles prima.

26. Elaine's profielfoto
    Elaine heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

We komen hier al jaren. Op 1 keer met een bedrijfsuitje na (lang wachten en bestellingen door de war) altijd prima, vlot en lekker. Gisteravond was eten weer goed, maar bij bestellen dessert en koffie ging het helaas mis; weer lang wachten en meer dan een excuusje kon er niet af. Toch jammer, want het was niet eens zo druk als normaal… Met Kerst gaan we weer, hopelijk dan weer als vanouds!