Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woubrugge verdeeld zijn.

1. Nederlands Woubrugge

We hebben ons laten verrassen door het 5-gangen verrassingsmenu.
    Elke ronde weer proeven en raden wat het is.
    Heerlijk gegeten, met producten uit de eigen groente- en kruidentuin.
    Helemaal zoals wij zelf graag eten. Super!

De bediening is perfect, net zoals de locatie.

Dank jullie wel voor een heerlijke en gezellige avond.
    We komen zeker weten terug.

2. Nederlands Woubrugge

Toprestaurant geweldige smaak sensaties perfecte bediening.
    Wij gaan snel terug om verder te genieten

3. Nederlands Woubrugge

Hoogerbrugge Willem & Anneke

Het was een aparte ervaring. Wij eten graag de "verrassing" van de kok, nu zelfs met een mogelijkheid tot 8 gangen, hebben wij niet gedaan hoor. Het was toch wel behoorlijk exclusief, maar wel lekker en we zijn met een voldaan gevoel naar huis gegaan met de mededeling dat we nog eens terug komen.

4. Chinees-Indisch Woubrugge

Prima voor alleen afhalen. Goede hoeveelheden tegen een goede prijs.
    Genoeg variatie. Aanrader

5. Nederlands Woubrugge

Vorige week hier gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of er met dieetwensen rekening gehouden moest worden. Als voorgerecht kreeg mijn tafelgenoot coquille & iberico marbré.Ik kreeg omdat ik niet van vis houd i.p.v. de coquille pata negra ham.
    Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was Tarbot en truffel op een bedje van risotto en paddenstoelen. Voor mij was er kalfssteak.
    Het nagerecht bestond uit allemaal kleine hapjes van braam, peer ijs en chocolade.
    Alle gerechten werden op smakelijke wijze opgediend.
    Ook de bijpassende wijnen werden erg smakelijk gevonden.

Wij kwamen na een fietstochtje zondag jl om ongeveer 15.15 uur in Woubrugge aan om een glaasje wijn en een broodje carpaccio te nuttigen. Heerlijk genieten aan het water, zoals we vaker doen met mooi weer. Helaas werd ons niet echt vriendelijk meegedeeld dat we niet meer van de lunchkaart konden kiezen. Dit is normaal wel mogelijk tot 16 uur. Het personeel is druk met het diner van de zondagavond, werd ons desgevraagd verteld.

We bestelden een glaasje wijn, dit was lauw! We wilden er een borrelhapje bij en op de vraag of dat wel kon, moest het eerst in de keuken worden nagevraagd. Vervolgens werd de kaart om daaruit een keuze te maken op de tafel gelegd, op een onbeleefde manier. Omdat wij een lauw glaasje wijn hadden gekregen, bestelde ik een rosé met ijs. Hierop werd verteld dat er geen ijsblokjes meer waren! Wij voelden ons niet echt meer gewenst en na de vraag om de rekening werd er onmiddellijk een bordje 'gereserveerd' op de tafel gezet.

Helaas voor de perfecte locatie, wij komen hier niet meer.

7. Nederlands Woubrugge

A.J. Hilhorst

Even een reactie n.a.v. ons etentje van gisteravond. We hebben genoten van de sfeervolle ambiance, de fijne bediening en het diner was werkelijk een super verrassing. Zo mooi opgediend en uitgelezen van smaak. Een pluim voor de kok! We komen beslist terug en zullen onze bevindingen delen met buren en vrienden.

Fam. Hilhorst-Swidde

8. Nederlands Woubrugge

Anna Weesie

Afgelopen een feest gehad bij De Dyck' in een prachtige sfeervolle zaal met uitzicht op polder. De service was perfect, goede bediening, fijn personeel, goede sfeer en een zalig verrassend diner! Echt een aanrader!

9. Nederlands Woubrugge

In het kader van de Alphense restaurant week bij blind gekozen voor dit restaurant. Voor ons onbekend en geen beschreven menu. We lieten ons verrassen. En hoe! Alle gerechten waren een lust voor het oog en een geweldige smaakbeleving. Vooral de toepassing van (voor velen) verloren gewaande gewassen was bijzonder. Dat alles gecombineerd met een leuke en vlotte bediening. We komen zeker terug. Een aanrader.

Werden zeer gastvrij ontvangen voor onze receptie. Ontvangst van gasten met koffie/thee met heerlijke petit fours. Daarna drankjes met heerlijke afwisselende hapjes zowel koud als warm (o.a. canapé's), allemaal leuk geserveerd. Bediening/service perfect, heel hartelijk en attent. Binnen in de lounge was het heel gezellig, maar het gereserveerde terras aan het water was top!

11. Nederlands Woubrugge

Trudy Bos

12. Chinees-Indisch Woubrugge

Van de Meer

We komen hier al jaren. Er is niks mis met deze toko. Altijd lekker en prijzen zijn betaalbaar. Beter dan menige Chinees restaurants in de buurt! Voor mij geen ander meer!

13. Nederlands Woubrugge

Gisteravond hebben wij bij jullie gegeten, wat ons zeer goed is bevallen! Mooie gerechten en goede wijn. Als je naar een ander gerecht vraagt, die niet op de kaart staat, dan is dat ook mogelijk. Leuk dat de kok nog even langs kwam om te vragen, of alles naar wens was geweest. Ga zo door!

groetjes, Hester

14. Nederlands Woubrugge

fam colijn

Inmiddels meerdere keren in dedyck gegeten. Elke keer weer genieten. Niet alleen de gerechten, maar ook de goede bediening. Nu nog open voor een kerst diner?

Trienke Köster

Heerlijk genoten! Super Italiaans menu met Scroppino tussendoor.
    Voor 29,50 een vier gangen menu van goede kwaliteit.
    Bediening is aandachtig en correct.
    Sfeervolle zaak.

17. Nederlands Woubrugge

Vandaag heerlijk bij jullie gegeten.
    Gezellig buiten op het terras. Wat een heerlijke rust.
    Onze zoon van tien jaar heeft zich ook prima vermaakt. (schommelen enz.)
    Het eten was prima en de service ook. Ga zo door!!

18. Nederlands Woubrugge

Bart van Poppel

We hadden een hele leuke avond. Het pand is wat gehorig. Een groep mensen die aan de andere kant van het pand zaten waren te duidelijk te horen.

Het 4-gangen menu is een aanrader en het wijnarrangement was uit de kunst. Het personeel onderscheidde zich door service, vriendelijkheid en deskundigheid.

De locatie zelf is een sterk punt. Het restaurant ligt prachtig in de polder met een mooi terras.

Al met al is "De Dyck" met deze prijs/kwaliteitsverhouding een dijk van een aanbieding!

19. Nederlands Woubrugge

Wij hebben heerlijk gegeten ,op de verjaardag vanHenk van Klaveren,ales was even lekker,en de bediening buiten gewoon goed,we kwamen niks te kort.
    Wanneer jullie het zo houden ,moet het een succes worden.
    Wij wensen jullie dan ook veel sucses toe.
    Groeten Willem Delfos

20. Nederlands Woubrugge

We hebben genoten van een heerlijk paasbrunch. Ruim assortiment met koude en warme gerechten. Zeer gevarieerd. Zeer kindvriendelijk. De kinderen konden lammetjes en geitjes aaien en paplammetjes de fles geven. Boven konden de kinderen spelen en knutselen o.a. eieren schilderen. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Chinees-Indisch Woubrugge

van Atten

Tja, dit heb ik nog nooit gedaan. Maar het was echt, ècht slecht.
    - Haaievinnesoep: waterig dun, alleen wat eisliertjes geen snufje groen of kip te bekennen. Smaakte als zout water
    - kroepoek: knapperig, maar vrijwel smakeloos
    - babipangang met nasi: het vlees slap, smakeloos en met vette randen - eerder gekookt dan gebakken. De nasi flauw, geen snippertje groen, vlees of ei te bekennen.
    Een erbarmelijke prestatie voor maar liefst € 21,00 (voor één persoon)

Vandaag mensen meegenomen voor de lunch,had het beter zelf kunnen verzorgen.Ik schaamde me dood.
    Onvriendelijke bediening,en het eten was ronduit schandalig;
    Smakeloos en zonder enige vorm van fantasie op een bord gegooid.
    Heel jammer omdat er in Woubrugge zeker animo is voor een fatsoenlijke maaltijd voor een redelijke prijs.
    Achteraf ook niet raar dat wij de enige gasten waren op een zaterdagmiddag!
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Donderdagavond 24 januari 2013 met een Groupon-bon bij Disgenoten gegeten. We hadden vooraf gevraagd of nog twee gasten zonder een Groupon-bon mee mochten eten, hetgeen gehonoreerd werd voor een schappelijke prijs. Ik had vooraf gebeld en Disgenoten geïnformeerd over de negatieve reacties op deze site, maar 'eerlijk is eerlijk' wij hebben bijzonder lekker gegeten en zijn zeer gastvrij onthaald door het personeel. Alle lof en 'ga zo door' met Disgenoten. Lekker eten met mooie wijnen voor een acceptabele prijs kan ook in de Randstad. De locatie aan het water is heel bijzonder!

Heerlijk geluncht.
    Perfecte bediening. Bij binnenkomst perfect ontvangen.
    Wij gaan er regelmatig lunchen.
    Riet

25. Nederlands Woubrugge

Wij hebben op 21 december 2012 ons 50-jarig huwelijksjubileum gevierd met onze kinderen en kleinkinderen (leeftijd van 3 t/m 12 jaar). Alle aanwezigen hebben enorm genoten en waren zeer tevreden over het eten en drinken + de service. De bestelde maaltijden zagen er niet alleen goed en smakelijk uit, zij waren dat ook echt!Wij vonden de prijs/kwaliteitverhouding in orde en allen waren zeer verrast over de sfeer, want deze locatie is buitengewoon goed geschikt om er met jonge kinderen te gaan dineren! Zij konden zich echt uitleven in de ruimten ernaast met allerlei dieren en boerderijbenodigdheden + kerstbomen, ezel, kerststal, enz.!!

Via Groupon een arrangement geboekt (waarde: e 60,00 per persoon). Het aangeboden menu was over het algemeen prima, echter bij de prijs/kwaliteitverhouding kan je een vraagteken zetten. Zo was het brood vooraf enigszins slap en niet erg smakelijk.
    Het reserveren, de ontvangst en de bediening is zakelijk, op het norse en onbeschofte af. Aan redelijke eisen (zoals het verzoek om een ander tafeltje) wordt resoluut "nee" gezegd. Voor 10 bezette tafeltjes liepen 5 serveersters rond, hetgeen een constant onrustig gevoel gaf. Dit werd versterkt door de houten vloer, waarop het heen en weer lopen goed te horen was. Lekker rustig dineren is er dan ook niet bij. Ook de iets te luide, ontoepasselijke muziek was niet aangenaam. Ook wij komen hier niet meer terug.

Eten was super, bediening perfect.

28. Nederlands Woubrugge

Wat een verrassing deze strak ingerichte hoeve midden in het groen(e hart). Vriendelijke bediening en een prima kaart met prijzen waar je blij van wordt. Eerlijke gerechten in prima porties. Een echte aanrader! We komen beslist vaker eten.
    Misschien een verbeterpunt: het zou in deze lokatie iets toevoegen om meer uitleg te geven over de ingredienten in de gerechten. Mooie streekproducten verdienen een mooi verhaal.
    Ga zo door!!

29. Nederlands Woubrugge

Vandaag een heerlijk diner genoten bij de Dyck. Eerlijke gerechten! Merendeel uit de regio. Leuk weekmenu afgestemd op het seizoen. Prima prijs en kwaliteit. Ga zo door!

30. Nederlands Woubrugge

Een mooie en strak ingerichte locatie midden in het Groene Hart, tussen de velden. Het eten is verrassend!! Een wisselende kaart en wisselend weekmenu waarbij de producten voor het merendeel streekproducten zijn. Ideaal om er met een groep te gaan eten en ook ideaal om er met kinderen te eten!