Nieuwste foto's in Wormerveer

Laatste updates in Wormerveer

1. louise's profielfoto
    louise heeft een recensie geschreven voor Bonsai
    Chinees-Indisch Wormerveer

Vriendelijke bediening, maar sinds er geen Chinese kok meer in de keuken staat eten wij er niet meer. Het mag de naam chinees eten wat ons betreft niet meer hebben, eerder Hongaarse goulash maar dan van zeer slechte kwaliteit.
    Wij gaan er niet meer heen, jammer wij kwamen er minstens 4x per jaar.
    Zoek een goede kok en probeer je klandizie weer te motieveren om te komen.

2. Jamp's profielfoto
    Jamp heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

Met 2 volwassen en 2 kinderen (9 en 12 dus niet heel jong) gegeten. Reviews zijn veelal zeer goed en wij zijn echt niet zo moeilijk. Maar onze algehele ervaring was helaas niet zo positief. Een hoop kleine dingetjes die te wensen overlieten. Alles duurde erg lang en bediening had weinig oog voor de gasten. Eerste rondje drinken ging al fout en 2e is nooit gekomen. Niets te doen (kleuren) voor kinderen wat vooral gezien wachttijd toch wel fijn was geweest voor de jongste. Zelf moeten vragen om iets van stroop en de poedersuiker zelf dan maar van een andere tafel getrokken. Bediening onopmerkzaam voor dit alles. Pannenkoek was erg lekker en het is zeker niet duur maar uiteindelijk waren we het zo zat dat we het toetje maar ergens anders zijn gaan halen.

3. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Zaza

Hele vieze pizza. Zelf kruiden en zout toegevoegd zodat het nog een beetje te kauwen was. Ik bestel hier zeker niet nog een keer.

2,1
  4. sylvia meijer's profielfoto
    sylvia meijer heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

Wij hadden kippendijensate en is erg goed. Maar de service is erg slecht, er staat plm. 40 Min. Maar als je na twee uur belt en de bezorger is onderweg en komt pas daarna nog een half uur later, het eten is dan niet heet meer maar lauw dus vlug opeten anders is het koud. De kruidenboter was inmiddels water geworden die heeft al die tijd tegen het hete eten aan gestaan. Ze kregen geen kontakt met de bezorger en die stond in de file (dorpsstraat assendelft) nou dat duurt echt niet twee en een half uur hoor van uit wormerveer vandaan. Daar mogen ze wel eens wat aan doen de bezorgtijden dat het toch wat sneller gebracht wordt. Ik was vijfde om bezorgdt te worden in assendelft.

5. Equalizer's profielfoto
    Equalizer heeft een recensie geschreven voor Eethuis Yaman

Bestelde online, kreeg precies wat ik had besteld; geen andere zaken. Broodje shoarma was goed gevuld en vers, de patat lekker gebakken en niet slap. Sausen waren wat weinig. Echter, de kwaliteit, bezorging, en was dus goed. Ga ik zeker nog een keer bestellen!

6. Equalizer's profielfoto
    Equalizer heeft een recensie geschreven voor Zaza

Waardeloos bedrijf. Bezorgingen hebben gemiddeld 2 a 3 uur nodig! Zij vinden dat normaal. De klachten over het bezorgen en het mindere eten staan op thuisbezorgd.nl. Wacht nu nog om mijn geld terug te ontvangen. Absoluut geen aanrader, ver van wegblijven en een andere bezorgdienst aanspreken. Dit is helemaal niets.

7. Margo's profielfoto
    Margo heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

Heerlijk gegeten, grote porties en een gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening.

8. m. trager's profielfoto
    m. trager heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

De pannenkoeken waren werkelijk heel lekker! De service was prima, prettige sfeer. Wij hebben genoten.

9. Richard V's profielfoto
    Richard V heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Richard V

Ruim 2.5 uur moeten wachten op mijn bestelling. Meerdere keren gebeld en werd steeds gezegd dat de bezorger net weg was.
    Uiteindelijk geen eten gekregen maar wel me geld terug.

10. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip

Margriet

Kom er met enige regelmaat, vriendelijk personeel, lekker eten voor een redelijke prijs, en gezellig.

11. Lida Slagboom-Ruis's profielfoto
    Lida Slagboom-Ruis heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

Heerlijke pannekoeken, vriendelijke bediening, een hele gezellige avond gehad samen met mijn 2 kleinkinderen.

12. Nabo's profielfoto
    Nabo heeft een recensie geschreven voor Happy China
    Chinees-Indisch Wormerveer

Geen smaak aan de bami en nasi
    Kip met pittige knoflook saus en de kip met kerry en groente vol met gelatine, zeer slijmerig bah!
    Nooit meer

13. J.C.Kiebert's profielfoto
    J.C.Kiebert heeft een recensie geschreven voor Portofino de la Chef

J.C.Kiebert

Geen aanmerkingen op het eten. Dit is goed.
    Maar als er een schotel besteld wordt verwacht je er wel de bij behoordende broodjes bij. Dit blijkt er extra bijbesteld te moeten worden. Wordt niet vermeld en wordt ook niet aangegeven tijdens de bestelling Eveneens voor twee personen extra besteld maar wordt voor 1 persoon bezorgd. Na telefonisch contact (nog voor dat er gegeten gaat worden) zeer kort en zelfs onbeschoft beantwoord.
    Ondanks dat de kwaliteit van het eten goed was, is dit de laatste bestelling bij Portofino Wormeveer.

14. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

Gezellig. Eten is goed en je hoeft er ook niet lang op te wachten. Prijs is ook altijd goed.

15. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Eethuis Yaman

Sinds Yaman zich heeft gevestigd in Wormerveer bestel ik vrijwel wekelijks. De service is uitermate goed, zeer vriendelijke bediening. Of je nu belt of online besteld, er is alle aandacht voor je persoonlijke smaak. Ik houd bijvoorbeeld van veel groente en na 2× bestellen was dit duidelijk… ik krijg altijd volle bak groenten bovenop mijn 'foute' avond smullen ; ) wat mij betreft al sinds 3 jaar een topper!
    SANDRA.

16. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Bonsai

Voor de derde keer.
    Combi gerecht.
    Geen kraak of smaak.
    Saté saus was water met een kleur.
    Er zaten van die bolletjes vlees of kip met terug eromheen bij. Totaal geen smaak, doe er dan een zoetzuur sausje bij.
    Mijn vrouw is nog steeds boos, een dag later, 19 euro is toch niet weinig geld.
    Nee dit gaat hem niet meer worden.

17. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Zaza

De bezorging duurt soms wat langer maar bij ons laten ze dat in ieder geval weten. Tevens zijn ze ook stipt. Altijd goed te eten.

18. Maik's profielfoto
    Maik heeft een recensie geschreven voor Happy China
    Chinees-Indisch Wormerveer

Nu 3x maandmenu besteld en 3x niet gekregen wat ik bestelde!
    Sorry en dat was het dit was de laatste keer dat ik er geweest ben.

19. Marjon van der zee's profielfoto
    Marjon van der zee heeft een recensie geschreven voor Lokaal de Kroon

Marjon van der zee

Heerlijk gegeten en het was heel gezellig.

20. Schakelaar's profielfoto
    Schakelaar heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Wormerveer

Prima service, altijd heerlijk eten. Niet alleen de keuze uit pannenkoeken, maar ook verschillende vlees- en visgerechten.

21. Gegrilde zalm's profielfoto
    Gegrilde zalm heeft een recensie geschreven voor Tarantella

Gegrilde zalm

Zeer slechte service. Tot 2x aan toe gegrilde zalm terug moeten sturen. Twijfelde al in de eerste instantie om dat te bestellen maar goed tot dan toe nooit problemen gehad met dit restaurant. Eerste x helemaal zwart verbrand, tweede x helemaal rauw. Dan nog beschuldigd worden dat we ervan hebben gegeten! Belachelijk...

22. Koud's profielfoto
    Koud heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

Lang wachten op je eten geen communicatie van hun kant of proberen je te bellen dat het langer duurt ronduit schandalig nooit meer.

23. Skxkeksn's profielfoto
    Skxkeksn heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Groentensoep besteld, 5 euro per stuk voor een klein bakkie, de soep stonk enorm het zag eruit alsof het er al 3 dagen ligt en in de magnetron is opgewarmt, er zat een heel vies laagje overheen. Ik heb gebeld naar de zaak, de man sprak heel slecht nederlands en beweerde dat hij verse groenten soep maakte en dat ik 'never never never never zulke goeie soep heb gegeten' walgelijk. Daarbij heb ik niet mijn hele bestelling compleet ontvangen en krijg ik geen geld terug of een nieuwe bestelling. Slechte zaak!

24. Lokaal de Kroon heeft een nieuwe foto
  25. Lokaal de Kroon heeft een nieuwe foto
  26. Lokaal de Kroon heeft een nieuwe foto
  27. M. Verkerk's profielfoto
    M. Verkerk heeft gereageerd op een recensie van 't Pannekoekschip

Het zou leuk zijn als er informatie werd gegeven over de kwaliteit van het eten, de deskundigheid/vriendelijkheid van het personeel en de kosten of prijs/kwaliteit verhouding. Deze recensie heeft niemand iets aan!!

28. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Lokaal de Kroon

Jacqueline

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit prima in orde en vriendelijk personeel.
    Ook de sfeer als zeer prettig ervaren, waardoor we na eten nog hebben genoten van een paar wijntjes.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

29. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Lokaal de Kroon

Lekker eten, veel verschillende bieren (ook van de tap!), snelle service en vriendelijk personeel.

Kortom een goede tent!