Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wormer verdeeld zijn.

1. Internationaal Wormer

Nieuwe eigenaar in de Bataaf, dat was een tegenvaller. Als er een ander restaurant in de buurt zou zijn geweest was ik weg gegaan omdat de service van de serveerder te slecht voor woorden was. Erg kleine kaart en bij de vis wilde mijn schoonmoeder geen Quinoa, wat ik mij kon voorstellen. Met de vraag of ipv friet kon krijgen. Bot antwoord NEE.
    En bedankt de Bataaf nooit weer!

2. Internationaal Wormer

Sjaak Betjes

3. Internationaal Wormer

Michele

4. Chinees-Indisch Wormer

Voor het eten een aanrader, iets aan de prijzige kant!
    De bediening en organisatie matig tot slecht.
    Bestelde drinken blijft achterwege
    Als eerste run op 2e kerstdag al geen aardbei ijs meer, aangevuld met vanille ijs zonder te vragen.
    Geen chocoladesaus meer voor het lava ijs.

kortom eten goed maar prijzig en zeer matige organisatie.

Gisteren fantastisch gegeten bij het Morianshoofd. Bediening was wat je van een zo'n restaurant mag verwachten: zeer vriendelijk, attent en met zeer veel kennis van zaken. We hadden een mooie tafel aan het raam met uitzicht over de Amstel. De ober raadde ons een perfecte wijn aan passend bij ons menu. Het 3 gangen menu was voortreffelijk. Net als de tongstrelende amuses en tussengerechten. Aan het eind werd nog een heerlijke selectie van bonbons aan tafel gebracht maar die kregen we lang niet allemaal op. Kortom een heerlijke avond met fantastische bediening die de avond onvergetelijk hebben gemaakt.

6. Internationaal Wormer

Smuller

7. Internationaal Wormer

Op 7-8-2016 gegeten bij De Bataaf. Alles was eigenlijk prima, alleen het volgende: met 4 volwassen 1 bakje gebakken pieper en zakje friet is wat weinig, maar ja er wordt veel weggegooid. Maar als je nog wat extra friet vraagt, staat er 2,50 extra op de rekening. Beetje kinderachtig en voorlopig geen Bataaf meer.

8. Chinees-Indisch Wormer

Fred vanschaik

Vriendelijke bediening, ruime keuze, en altijd goed verzorgd.

Prima cafetaria, met heel vriendelijke bediening en service.

10. Chinees-Indisch Wormer

Dirk de Roover

Ben langere tijd in China (zowel in de steden als op het platteland) geweest en weet wat China aan eten bied. Hier een zeer goede kwaliteit en prima service.

Slechte ervaring. Bij thuiskomst proeft de patat aangebrand en zijn de snacks bedorven. Als je dan belt dat dit het geval is dan krijg je te horen dat vreemd is en dat jij de enige bent terwijl hij al de hele dag verkoopt. Kortom ik ben een leugenaar.

Snel.... lekker... en voordelig. Eigenaresse Roos heeft een goede keuken en goed personeel.
    Zeker aan te raden.

Goede wokmaaltijden. Mankeert dus helemaal niks aan. Dus mensen uit Wormer en omgeving, je kunt er gerust een hapje doen of laten bezorgen. Service is prima, snel op je bord en lekker warm. Ook de prijs is prima.

15. Chinees-Indisch Wormer

Marco

Vriendelijke mensen, goede prijs en de kwaliteit is super en de service is snel. Een van de beste in de buurt en dat al jaren.

Groet

17. Lunchroom Wormer

Een echte aanrader . Niet alleen het ijs is goed ..de klant is hier koning. Het eten is smaakvol en kersvers. Heerlijke taarten.

Beste snacks van Wormer en wellicht heel Nederland!

Fantastische lunchroom! En wat is Stephan Meijaard een sympathieke kerel!

20. Lunchroom Wormer

Paul de Koster

Regelmatig op vrijdag met mijn dochter Jente aan de lunch in de eetkamer. Heerlijke broodjes, zeer vriendelijke eigenaresse en dito personeel. En de toonbank vol verleidelijke heerlijkheden. We gaan bijna altijd weg met iets lekkers voor thuis.
    Aanrader in ons dorp.

21. Lunchroom Wormer

Persoonlijke aanraders: heerlijk vers italiaans ijs met amarenen of mandarijn (of -tig andere smaken), cappucinno met cheesecake of een baquette met geitenkaas, walnoot en honing. De relaxte huiskamersfeer ontstaat zeker ook door de vriendelijke service. De kwaliteit van de producten is top.

22. Chinees-Indisch Wormer

Eric decler

Zeer goede kwaliteit en prima service. Wat mij betreft een aanrader. Is niet de goedkoopste maar daar staat wel wat tegenover.

23. Lunchroom Wormer

Als vast terugkerende klant, kan ik "de Eetkamer" van harte aanbevelen! Je kunt er terecht voor een kop koffie met iets lekkers er bij, zoals appeltaart vers uit de oven of voor een heerlijke lunch. De broodjes zijn gevarieerd en smakelijk en natuurlijk alles supervers.

Ok voor een feestje kun je er terecht. Zo hebben we onlangs voor ca. 100 gasten een avond "de Eetkamer" afgehuurd en werden we verrast met een heerlijk warm/koud buffet.

Kortom een warme aanrader!

Ps. ze verkopen ook nog leuke hebbedingetjes!

24. Pizzeria Wormer

Goed eten met vriendelijke bediening. En niet te duur. Na de verbouwing hebben ze een wat modernere look gekregen. Het eetgedeelte is nu ook afgescheiden van het afhaalgedeelte, geeft wat meer rust voor de mensen in het restaurant zelf. Ziet er altijd netjes en schoon uit.

25. Pizzeria Wormer

Marjon en Erik

Beste snackbar / lunchroom van Wormer :)

Lekker eten, altijd op tijd - snelle bediening, zeer nette zaak.

Een aanrader!

Lekker eten, aardig personeel, half litertje melk is prijzig.

28. Pizzeria Wormer

Richard

Ik kom hier vaak met vrouw en kind omdat het een lekker onpretentieuze pizzeria (pizza, pasta, shoarma enz.) is waar je kind vrij kan rondlopen. Het eten heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding. Hoofdgerechten starten al vanaf 7 euro. Bediening is snel en vriendelijk. Het is recent helemaal vernieuwd, sinsdien ben ik niet meer geweest. Als je een bijzonder restaurant zoekt moet je elders wezen, maar voor gewoon even lekker, no frills eten, is het prima.

29. Chinees-Indisch Wormer

R.V.Mantel

De kwaliteit is op zich goed. Maar als je voor 3 hoofd gerechten 110 euro mag neertellen, mag dat ook wel. Dus naar mijn mening veel te duur. Zeker als je met aziaten daar gaat eten schrikken die zich rot van zo'n prijs.

Heel gezellige sfeer, Originele Kolfbaan. Ontzettend gastvrij.