Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Workum verdeeld zijn.

1. Nederlands Workum

Leuk sfeervol restaurant op een mooie plek. Humorvolle bediening en lekker eten. Een niet te uitgebreide kaart maar wel voor elk wat wils en heerlijke bijgerechten die niet te versmaden waren. Check zeker ook de nagerechten.

2. Nederlands Workum

Werkelijk een top restaurant met een geweldige sfeer, service en uitstekend eten! We komen er graag na een dag varen en rijden er speciaal heen met de auto vanuit Noord Holland.

3. Chinees-Indisch Workum

Ingrid Toom

4. Nederlands Workum

R Schaap

Geweldig eten, mooi uitzicht en zeer goede service en dat alles voor een behapbare prijs. Erg leuk restaurant, ik zou het iedereen aanbevelen!

5. Nederlands Workum

Een sfeervol restaurant met een prima gastheer en een uitstekende kok. Constante hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. Men voelt zich hier snel thuis.

6. Nederlands Workum

Heerlijk eten in een perfecte sfeer met en geweldig gast Heer en gast Vrouw.
    En goed advies en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

7. Nederlands Workum

Theo Boels

Hier gehen wir immer wieder gerne hin. Die Qualität und der Geschmack des Essens ist ein großer Genuss. Die Getränkeauswahl beim Bier könnte etwas besser sein und auch beim Wein gibt es nur französische, italienische oder aus Übersee. Aber die herzliche und lockere Atmosphäre versöhnt mit diesem kleinen Manko. Man fühlt sich wie bei guten Freunden zu Besuch.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Hier gaan we graag heen. De kwaliteit en de smaak van het eten is een waar genot. De drankjeskeuze bij het bier mag wat uitgebreider en ook bij de wijnen is het assortiment beperkt tot Frans, Italiaans of uit Übersee. De hartelijke en losse atmosfeer maakt dit kleine mankement goed. Men voelt zicht alsof men bij goede vrienden op bezoek is.

8. Nederlands Workum

James Genden

Vertaal van English naar Nederlands

We had a superb, leisurely meal. I liked the Frisian dinner very much. My brother-in-law enjoyed the other menu, and my wife and her sister had fish. Everything was excellent, and the price was exceptionally reasonable for a meal of this quality. The view of the canal was a bonus. We've eaten in several good restaurants in Workum, but this was the best of all.

9. Nederlands Workum

Familiäre Atmosphäre, exzellente Köchin, kundenorientierte Bedienung mit viel Empathie. Wir werden öfters kommen!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Familiale sfeer, uitstekende kok, klantgerichte bediening met veel empathie. We zullen vaker komen!

10. Nederlands Workum

Seburch is een restaurant waar je graag terug komt om weer eens te genieten van een heerlijk met zorg bereid diner in een gezellige ambiance. De vlotte vriendelijke bediening maakt dat je je hier snel thuis voelt. De kalfsoester met appel calvados saus was om je vingers bij af te likken.

Maarten/Feikjen bedankt en tot snel.
    Hartelijke groeten,

Andele.

11. Nederlands Workum

Boudewijn en fanilie uit Nijmegen

Wij hebben hier een zeer geslaagde en gezellige avond gehad. De gastvrijheid was perfect, het eten fantastisch, de sfeer en de entourage zoals het hoort, wij voelden ons als echte gasten. We komen volgend jaar in onze vakantie Zeker terug! Hartelijke groet en hierbij bedanken wij de Gastvrouw / Gastheer.

12. Nederlands Workum

Een avond lang smaakvol eten, van bijzonder mooi opgemaakte borden. De service is bijzonder klantgericht. Een absolute aanrader voor iedereen die van culinaire hoogstandjes houdt!

13. Nadat we hier gisteren langs reden gelijk maar besloten om hier vandaag te gaan eten.
    Eigenlijk best wel spijt dat we nergens anders naartoe zijn gegaan al is de plek fantastisch.
    Personeel is alles behalve professioneel en sommige zelfs zeer onbeleefd en niet alleen aan onze tafel. Eten was wel aardig maar niet wat je verwacht bij deze prijs.
    Verder veel uit potjes en blik en friet voor onze dochter zo zacht als wat. Biefstuk medium besteld maar leek binnen 15 seconden weer van het vuur te zijn gehaald. Tafeltje naast ons had al hetzelfde probleem. Service vanuit de leidinggevende daar was al helemaal beneden peil.
    Onze oren stonden in ieder geval te klapperen toen we de antwoorden hoorden over klachten van de tafeltjes naast ons.
    Eens maar nooit meer.

14. Nederlands Workum

Paul L Amsterdam

Zeer smaakvol en sfeervol restaurant op een geweldige locatie op de dijk in Workum met uitzicht op de haven en het ijsselmeer.
    Heerlijk eten met zorg bereid. Leuke en professionele bediening die ervoor zorgt dat je je helemaal thuisvoelt. Heerlijk gegeten op het buiten terras.
    Het restaurant binnen ziet er ook sfeervol uit met een warme uitstraling. Op een minder zonnige dag komen we zeker terug om ook eens binnen lekker te dineren.

100% een aanrader!

Hartelijke groet,
    Paul

15. Nederlands Workum

yvonne rosman

Wij hebben prima gegeten. Het eten is goed bereid, simpel en lekker. Leuke locatie en aardig personeel.

16. Nederlands Workum

Fam. Hogenhout

We hebben eerst heerlijk op het terras gezeten om daarna in een prachtige opkamer te dineren, genietend van een heerlijk diner met een schitterend uitzicht. De keuze van het Fryske menu is echt een aanrader.
    groeten fam. Hogenhout uit Kimswerd

17. Nederlands Workum

Prima gegeten in sfeervol restaurant met geweldig uitzicht

18. Nederlands Workum

Steffen

Vertaal van English naar Nederlands

Lovely restaurant and great service.

19. Nederlands Workum

Lekker gegeten, met zeer vriendelijke bediening en met een prachtig uitzicht

20. Nederlands Workum

Betty Jellema

Wat hebben we een geweldige avond gehad! Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Tot ziens!

21. Nederlands Workum

Met ons zessen hier gedineerd en alle 6 genoten!
    It Fryske Miel was weer heerlijk en ook het lamsvlees en de kalfslever waren heel smakelijk.
    De bediening als altijd gezellig, prettig en maakte het ons erg naar de zin.
    De locatie van Seburch is geweldig voor het terras met uitzicht op de levendige haven en sluis was het dit keer te koud maar ook binnen is het goed vertoeven en geeft het echte Friese gevoel!

22. Frank Thiele

Dinsdag 11-04 hadden mijn vrouw en ik een tafel gereserveerd. Gewoon erg lekker gegeten helemaal TOP.

23. Nederlands Workum

Karlheinz Eckel

Die Seburch ist ein tolles Restaurant mit gemütlicher Atmosphäre und sehr gutem Service. Wir lieben die Seburch und machen gerne einen Ausflug nach Workum. Wir können diese Adresse immer weiterempfehlen.
    Claudia und Karlheinz Eckel

Vrije vertaling Eet.nu

Restaurant Seburch is een leuk restaurant met een gezellige sfeer en zeer goede service. Wij houden van de Seburch en maken graag een de reis naar Workum. Wij kunnen het restaurant ook zeker aanbevelen.
    Claudia en Karlheinz Eckel

24. Nederlands Workum

B.Dijkstra

Onze keus om naar Restaurant Seburch te gaan was meer dan prima. Het eten en drinken was perfect op smaak en temperatuur. De bediening was heel vlot en correct.

Wij komen zeker weer eens terug.

25. Nederlands Workum

Lekker eten, vriendelijke bediening! Erg fijn avondje dineren. We komen in de zomermaanden nog eens buiten op het terras eten.

26. Nederlands Workum

Heerlijk gegeten! In lange tijd niet ergens zo lekker gegeten. Vooraf mosterdsoep, heerlijk met droge worst. Wel wat aan de zoute kant. Hoofdgerecht en nagerecht heerlijk!

Enigste minpuntje:
    4 kleine schaaltjes met groente, aardappel, etc (bijgerechten) voor 4 personen. Dus we waren niet helemaal verzadigd. Als ze wat willen verbeteren, zou ik dat aanraden.

27. Nederlands Workum

Peter Meijerink

Heerlijk gegeten en genoten van de mooie kerstversieringen en de gastvrijheid.

Zeker aan te raden om daar eens te gaan eten.

28. Nederlands Workum

j.j.van de vijver

weer heerlijk gegeten bij Seeburgh. echt een top restaurant in Workum.

29. Nederlands Workum

Gisterenavond gegeten, 2 Bleke koude broodjes werden opgediend met kruidenboter, daarna soep die veel te zout was, daarna hoofdgerecht wat ook matig was, het toetje was erg lekker. Wij komen hier niet meer.

2,2
  30. Nederlands Workum

Berendsen

Niks oubollig. Gewoon heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Prima restaurant dat wij een ieder aanraden.