Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wommels verdeeld zijn.

desi de jong

Slechte service ze nemen niet de telefoon op onvriendelijke eigenaren.

2. Chinees-Indisch Wommels

Is nooit wat geweest en zal het zo ook nooit worden, Mensen die daar positief over spreken hebben daar familie of kennissen werken en dan durven zij geen eerlijke uitspraak te doen odf kijken(eten) niet verder dan dicht bij de deur zodat zij eens werkelijk goed eten.
    Wat een smaakloze bedoeling daar. Qua eten, inrichting en service!!!

Ik heb daar na lange tijd mee gegeten bij kennissen die daar wat hadden gehaald ondanks eerdere negatieve ervaring(en), maar toch nog een ditmaal echt de laatste!!, kans te geven. We hebben het weggegooid! Wat een smerige troep!!
    Ik heb ook melding gedaan bij de VWA!

3. Chinees-Indisch Wommels

Vandaag eten gehaald. Bami was goed.
    Vlees was taai en bikkel hard niet lekker.

Richard en Carla

Fantastisch eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Gastvrouw en personeel heel erg vriendelijk en attent. Uitstekende kok in de keuken. Echt een aanrader!

We hebben heerlijk gegeten en zijn zeker van plan om hier weer heen te gaan. 1 van de weinige restaurants waar je groenten bij je vlees krijgt!!

Joke de Vreeze

Altijd vriendelijk, goed eten en goede service. Erg makkelijk als je thuis komt en geen zin hebt om te koken. Dank je wel Roel en Jose, het was weer top.

Op doorvaart met ons gezin in Wommels genoten van een heerlijk eerlijk hapje eten in een gemoedelijke sfeer. De kids hadden in de vakantie niet eerder zo'n lekkere pizza gegeten. De biefstuk was voortreffelijk en het groente stoofpotje was genieten. Voor elk wat wils en allemaal van goede kwaliteit. Wij komen zeker weer terug.

Vind het lekker eten en goede service.

Martien Tjallema

Wij hebben als familie een ontzettend leuke middag bij it Reade Hynder doorgebracht. Heerlijk eten (een uitgebreid buffet met voor- en nagerecht), we waren allemaal ontzettend tevreden. We hadden een familie reünie, we kwamen uit alle delen van het land en we werden allerhartelijkst ontvangen en onthaald op allerlei heerlijks. Hartelijke dank voor de fijne middag!

Niet meer een klant

Klantonvriendelijk door amper de moeite te nemen een telefoon op te nemen. Wij rijden vanaf nu elders heen!

easterein

Het eten mankeerd niets aan. Maar de manier waarop je wordt behandeld is verschrikkelijk. Jonge kinderen die de bestellingen aan moeten nemen. En als er dan wat fout gaat krijgen ze de schuld. Verschrikkelijke arrogante eigenaars. Er hangen krantenknipsels in de zaak over slechte recensies. Maar als iets goed is hoor je niemand staat erbij. Ze lezen deze recensies wel maar doen er niets mee. Super irritante deurbel. Wij komen er nooit weer terwijl het eten prima is en het is om de hoek. Jammer it Noard

H.A.Rijpstra

Afgelopen maandag werden wij door bb. de Spieker naar ït reade hynder verwezen voor een hapje en een drankje. Ondanks de verbouwing van de keuken verwende de lieve gastvrouw ons met heerlijke tomatensoep en prima gehaktballen! Gezien de omstandigheden had ze ons ook het "bos" in kunnen sturen! Grote klasse en nog hartelijk dank.

M.v.g.
    H.A. Rijpstra

(mijn ouders kwamen oorspronkelijk uit Leeuwarden, vandaar mijn band met Friesland, maar ik ben zelf een Hagenaar waar mijn Vader indertijd zijn werk had)

Janine Nauta

Het was zeer gezellig. We konden snel aan tafel, en de gastvrouw praatte eerst even. Er was meer dan genoeg ruimte voor ons gezelschap. Ook daarna kregen we de soep snel, en het hoofdgerecht werd meteen daarna opgediend. Ander bezoek groette ons vriendelijk. De prijs was niet hoog, en we willen er zeker nog een keer naar toe.

Pas nog een heel geslaagd feestje gehad. Gezellige gelegenheid met heerlijke hapjes en drankjes.

Dirk

17. Chinees-Indisch Wommels

Haal regelmatig hier eten, de kwaliteit is altijd perfect. De beste hier in de buurt.

Met de camper in Wommels beland, een hele sfeervolle plek aan t water, op zoek naar een restaurant vonden we om de hoek It Reade Hynde, we hebben voortreffelijk gegeten, een vegetarisch stoofpotje en een haasbiefstukje die perfect gebakken was, de porties waren ook mooi, we kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Groet uit Den Ham.

Wat een super aardige eigenaresse. Bij binnenkomst na een verregend fietstochtje kregen wij spontaan een handdoekje om ons af te drogen. Lekker 2 kopjes koffie gedronken. Vervolgens gaf de eigenaresse een perfecte routebeschrijving en kregen we zelfs een route kaart mee. Super!
    It Reade Hynder is echt de moeite waard.

2 fietsvriendinnen

Anne Meijer

Deze week drie keer hier gegeten, want één keertje smaakt naar meer.

Super bereid, opgediend, leuk en hartelijk praatje, kortom alles echt geweldig. Een giga goed en mooi terras, heel gezellig, alles mogelijk, zonplekje, schaduwplekje, wind wel of niet, zelfs een gedeelte is overdekt.

Kan iedereen aanraden hier te 'stranden'!! En goed hoeft blijkbaar niet duur te zijn!

Stefan en Suzanne Jansen

Goed restaurant waar we lekker buiten konden zitten. Ze hebben buiten een mooi plekje gemaakt om gezellig wat te eten en te drinken.

We hebben er lekkere verse groentesoep gehad, speciaal voor ons gemaakt. Helemaal top. Daarna hadden we een broodje hamburger speciaal gehad, - en ik overdrijf niet- dat was de lekkerste die ik ooit heb gehad!

Gezellig even gekletst met de Gastvrouw, ofterwijl echt een toplocatie! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug! Een echte aanrader!

Succes met jullie werk!

Groeten Stefan en Suzanne Jansen

Onze ervaring is erg goed! Reeds 4 maal geweest, zelf werkzaam in catering weet dus waar ik op moet letten. Altijd een vriendelijk woord, kwaliteit is oke. Ons volgende bezoek is in juli, kijken er nu al naar uit.

Gezellige sfeer! Bediening is oke. Toiletten prima en schoon. Deze zaak is een aanrader voor s'nachts tussendoor. Komen beslist terug.

J. Miedema

Mooie oude herberg met een gemoedelijke sfeer, hartelijke gastvrouw & gastheer. We hebben er heerlijk gegeten en lekker Fries kunnen spreken.

martin en connie

Hebben hier gegeten met de friesche motorclub i.v.m. 11 stedentoertocht (alle vrijwilligers), het was helemaal geweldig hiervoor dank. Groeten Martin en Connie

Geen goede ervaringen mee. Wegens werkagenda en soms tijden een zomerrit met een motorclub enkele malen daar koffie genuttigd. De gastvrouw is erg opdringerig met soorten gebak bij de koffie (die ze overigens telkens weer aanbieden terwijl er nog koffie op tafel staat) aan te bieden en blijft ook vaak bij een gesprek staan die ik met een metgezel voer en komt er dan tussen met haar verhaal die totaal niets met het gesprek heeft te maken. De verse pizza is overigens niet echt iets bijzonders, maar wel met verse ingrediënten. De verse soepen e.d. zijn van goede kwaliteit.

De sfeer is 'bruin café' en het terras ziet er prima uit.
    Daarover ben ik zeer tevreden. Jammer dat de gastvrouw aldaar dit, in mijn ogen met haar opdringerige onvriendelijkheid (er kan overigens amper een glimlach af) enigzins 'verpest'. Na hier meerdere malen te zijn geweest en telkens met een metgezel of groep hetzelfde te hebben meegemaakt, wijken we uit naar een andere horecagelegenheid in de buurt.

Altijd een gesprekje met Jose, ja en Roel zegt niet veel/niks. Het eten (wel ietwat prijzig en weinig) en de hygiëne is daar dik in orde. Toegegeven dat soms de klantvriendelijkheid beter kan, maar dat is dan vooral met drukte.

Marga de Reus

Vrijdag 16 augustus kwamen wij met 9 personen (motorrijders) langs. Wij hadden niet gereserveerd.
    Toch waren wij van harte welkom. Het eten van de kleine kaart was heerlijk!..Pizza's met alleen maar verse ingrediënten. De Plate van de dag met diverse verse groenten, de gebakken aardappeltjes overheerlijk.
    Groot compliment voor de kok. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

Het eten in t noard is echt heerlijk maar de sfeer bij binnenkomst en de manier van behandelen laten echt zwaar te wensen over. Dit is in het zuiden van het land wel anders.(Eindhoven)

Germ van Essen

Met mijn vrouw, kinderen, klein kinderen, en achterkleinkind mijn 80e verjaardag gevierd.
    Bovendien een 5 tal oud hollandse spellen gespeeld.
    Het was keurig in orde, dik voor mekaar.
    Zeer vlotte bediening.