Restaurant 't Lagerhuis in Wolvega

Direct om de hoek.

Zeer goed bereikbaar zowel bus als treinvervoer

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant 't Lagerhuis

1253207202 86
1360592086 85
1383199430 88
1513191658 82

1. Vanmiddag gaan lunchen met het hele gezin. Absoluut geen aanrader.
    Prijs is te duur voor hetgeen ze opdienen.
    Met honger van tafel en er wordt niet eens gevraagd hoe het eten was/of het gesmaakt heeft..

2. We hebben lekker gegeten in een prettige ambiance en sfeer.
    Helaas waren ze erg slordig en niet eenduidig rondom mijn glutenvrij dieet. Tip voor andere glutenvrije gasten: vraag goed door en let dan ook nog goed op!

3. familie Hofstra

Heerlijk gegeten, prettige bediening. Gezellig druk. We komen zeker nog eens terug.

4. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. Mijn vrouw moet glutenvrij en dit werd gelijk goed opgepakt door de bediening. Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle omgeving, Lagerhuis verdiend een dikke pluim.

5. Wij werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastheer, bediening is top, het eten geweldig. Het gevoel wat wij kregen was thuis komen. Wij gaan zeer zeker vaker erheen. Lagerhuis bedankt voor een geweldige avond.

6. Myra Bekker

Aardige bediening. Erg vervelende muziek tijdens het eten. Vlees was koud en rauw. Aardappeltjes waren wel lekker. Mijn partner had een spies. Er zat meer groenten aan dan kip. We kregen wel een gratis drankje als excuus. Ik moet ook zeggen dat het binnen niet echt warm is. De kachel mag wel hoger. Heb het de hele avond koud gehad. Ik ga hier niet weer eten.

7. We zijn nu al een paar keer geweest bij Restaurant 't Lagerhuis. Echter met goede en minder goede ervaringen. We hadden gehoord dat er een frisse wind blaast door 't Lagerhuis en we dachten laten we weer eens proberen. Meteen bij binnenkomst was er al een verschil. We werden ontvangen door een zeer vriendelijk gastheer, en de zaak straalde warmte uit. De gastheer, we maakten kennis met hem, hij heet Ben en is zeer kundig en alert. Eten was heerlijk, pure smaken met mooie presentaties. Restaurant 't Lagerhuis verdient zeker een dikke 10 en de aandacht die het hoort te krijgen. Bedankt en we komen snel weer terug.

8. In een korte tijd 2x wezen eten bij 't Lagerhuis en beide keren fantastisch. Lekker eten, gezellig en een leuke gastheer. Blijf terug komen, super.

9. Genoten van de complete setting op donderdagavond. Tapas gegeten. Goede smaak, bediening persoonlijk en vriendelijk. Prijs kwaliteit uitstekend in balans. Neem de tijd om te genieten van het lekkere eten.

10. Ze runnen een restaurant maar weten niet in welke gerechten wel of geen gluten verwerkt zitten. Ze weten niet eens wat gluten zijn. Vroeg om Glutenvrij eten maar mijn gerecht werd geserveerd op een tortilla of Turks brood. Op zich prima restaurant maar als je een specifieke dieetwens hebt kun je er beter niet heen gaan, daar hebben ze geen verstand van.

11. Tapas gegeten. Heel lang moeten wachten en als we de volgende ronde hetzelfde bestelden kregen we iets heel anders en smaakte het niet, of we kregen het niet.

12. J.Gerritsen

Helaas geen aanrader als je met een speciaal dieet komt eten. Heb speciaal gerechten uitgezocht die glutenvrij waren. En mocht er iets gluten bevatten, gevraagd om dit niet op het bord te leggen.
    Helaas kreeg ik als voorgerecht calamaris en Turks brood. Hoofdgerecht werd geserveerd op een stuk Turks brood en de zogenaamde rijst was couscous. Niet glutenvrij dus en hier dus letterlijk ziek vandaan gegaan.
    Ook hebben we 1 uur moeten wachten op het voorgerecht, en het hoofdgerecht liet evenlang op zich wachten. Werden niet geïnformeerd waarom het zolang duurde.

13. Everdien

Vorige keer hier vis gegeten, was toen heerlijk. Voor de tweede keer hier, bediening niet alert. De steak op de kaart was geen steak, maar biefstukpuntjes. Een steak is een steak en geen variant van goedkope biefstuk en bovendien ook erg taai terwijl het vlees rood was. Jammer. Ook kwamen de groeten en friet pas laat nadat ons gerecht was neer gezet. Gemeld aan de bediening, maar ja... had eigenlijk alles direct moeten sturen naar de keuken, maar dat is altijd achteraf. Als je iets viert wil je ook niet moeilijk doen. Jammer Lagerhuis.

14. Gevarieerde kaart met gerechten en een aparte tapas kaart. Veel keuze en alles gewoon goed klaar gemaakt. Door de grote variatie verveelt het hier nooit. Ik ben een kritisch eter, maar kom hier bijzonder graag. De bediening is ook altijd zeer vrolijk en attent. De gastheer is de vriendelijkheid en gastvrijheid zelver.
    Tekenend voor de sfeer: de bediende liet een glas vier van haar serveerblad vallen. De baas reageerde met 'dat kan gebeuren', liep naar de tap en bracht het glas bier haar achterna en ruimde zelf de schade op. Die vriendelijkheid proef je. Dan ook nog een goede keuken, wat wil je nog meer!

15. Piet Nijp

Afgelopen zaterdag, 25 april, met 15 man gegeten bij het Lagerhuis in Wolvega.
    Het eten was perfect maar de bediening was zeer maar dan ook zeer slecht. Iedereen zat te eten maar de jongste van het stel, 6 jaar, had niets. De mayonaise en de extra friet moet nog komen. De bediening stond te trillen als een grasspriet met, jawel, 2 kopjes koffie in de hand. Meer durfde hij niet mee te nemen. Al met al heeft de bediening de avond verpest.

16. Hier al meerdere malen overheerlijk gegeten, iedere keer even warm onthaald. Zeer gevarieerde kaart en een kok en gastheer om U tegen te zeggen!!

17. Gewoon heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Turkse keuken heeft heerlijke verrassende gerechten. Bediening was prima, voorheen moesten we wel eens lang wachten, dit keer was het ok.

18. Het eten is prima, maar de bediening laat te wensen over. We moesten regelmatig een kwartier wachten voor bijvoorbeeld de bestelling werd opgenomen, voor we een tweede keer drankjes konden bestellen of voor de tafel werd afgeruimd nadat we uitgegeten waren.
    Nadat we eindelijk de dessertkaart hadden gekregen, moesten we weer een kwartier wachten voor iemand de bestelling kwam opnemen. In plaats van een nagerecht, hebben we maar gelijk om de rekening gevraagd.
    't Lagerhuis had meer aan ons kunnen verdienen qua drankjes, nagerechten en koffie/ thee. Weinig personeel inzetten op een volle zaal is misplaatste zuinigheid.

19. Vanwege de zeer goede recensies vandaag de reis naar Wolvega ondernomen. We zijn echte Tapas liefhebbers en we hadden hoge verwachtingen van de verassing van de kok. Voorgerecht van het huis was zeer lekker (turks boord), de mosterdsoep was wel lekker maar voor mij te sterk, mijn vrouw vond het zeker lekker. De tapas viel ons tegen, wel smaakvol, maar niet de Spaanse tapas die we gewend zijn. We komen zeker nog eens terug en dan gaan we wat anders bestellen dan tapas. De locatie, sfeer en de bediening was top.

20. Germa en John

Uitstekend restaurant, perfect eten, superbediening. Heel gezellig, gemoedelijk, echt een avondje uit. Bij goed weer is het terras een absoluter aanrader.

21. Heerlijk gegeten. Manlief had een voorgerecht wat helemaal niet was zoals hij verwachtte en hij heeft een ander voorgerecht gekregen. We hebben het 1e voorgerecht niet eens hoeven betalen en er werden excuses aangeboden. Totaal overbodig want de fout zat niet bij het restaurant. Prima bediening. Zeer vriendelijk.

22. Heerlijk gegeten, de sfeer was top, de bediening was vrolijk.
    Muziek was goed. Tja, wat wil je dan nog meer?

Zeker een aanrader!

23. Ger en Ingrid

Hebben hier twee keer fantastisch gegeten.
    Gezellige sfeer, smaakvol eten en zeer schoon.
    Complimenten aan Nina en Viola, komen als wij in Wolvega zijn zeker weer genieten in het Lagerhuis!!
    Groetjes
    Ingrid en Ger

24. Karel Das

De tapas waren heerlijk. Ossehaas was prima. Gebakken aardappelen te vet en te doorbakken. Verzorgde opmaak. Prima bediening. Kok komt zelf even aan tafel om te vragen of alles naar wens is. Gezellig ingericht. Kaart met keuze uit gerechten uit diverse Mediteraanse keukens. Was z'n geld meer dan waard. We komen absoluut nog eens terug.

25. Onlangs heerlijk gegeten!
    Het eten was heerlijk, prima in balans, goed op elkaar afgestemd, een feest voor de mond.
    Ook de hoeveelheid was prima. Ruim voldoende, en betaalbaar.
    Ook de live-muziek was erg geslaagd. Aanwezig, maar niet overheersend, zodat je ook goed met elkaar kon blijven converseren. Ook de mogelijkheid om via de televisieschermen in de keuken te kunnen kijken is een absoluut pluspunt.
    Hier komen we nog eens weer!

26. Heerlijk gegeten met uitstekende bediening en service, kok kwam aan tafel informeren of alles naar wens was... super!!

27. Kok: mag iets meer lef hebben. Duidelijk potentie!

28. De uitstraling van het restaurant had grote verwachting.

Op de kaart was enorm veel keuze.

De bediening was te veel gericht op lege glazen.

En het eten was rondom slecht van smaak, te door bakken.

Weinig groenten en de extra bestelde patat wachten we nog op.

Geen aanrader.

29. Het eten was zeer goed. Vriendelijke bediening. Het turks brood vooraf is heerlijk. Zeer uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Ook voor vegetariers veel keuze.

30. Vanavond daar een heerlijke avond gehad, bediening top, mooie kaart, heerlijk gegeten. Aan te bevelen!

31. Marjolyne

Gisteren ben ik wezen eten in dit restaurant het eten was heerlijk.

Wat ik vooral prettig aan dit restaurant vind is het ruime assortiment dat er is voor vegetariërs.

Bediening was goed en je had overal rustig de tijd voor.

32. charlotte

Ik ben vanavond met een meiden groep bij 't Lagerhuis geweest. Vond het een mooi restaurant met een mooie gezellige uitstraling. Bediening was verder prima en het eten was erg lekker. Er hangen camera's waardoor je in de keuken kan kijken, dit vind ik een erg goed punt. Ik ben zeer tevreden over het Lagerhuis. We komen hier dan ook zeker een keer weer!

33. Heerlijk gegeten bij het Lagerhuis, vriendelijke bediening, ben zeer tevreden. Als het zonnetje schijnt weer terug voor een terrasje. :)

34. Halma 7 punten

Ik ben zeer ontevreden. Er loopt personeel rond die de hele middag loopt te bellen. En we hebben een hele tijd zonder drinken gezeten. Het is dat het eten lekker is maar bellen als klanten zitten te wachten. Wij komen hier niet weer. Jammer maar helaas.

Halma.

35. Annemarie Visser

Heerlijk gegeten gisteravond!

Wat me opviel is dat de serveerser ons na't voorgerecht kwam vragen of we meteen het hoofdgerecht al wilden, of liever nog even wachten.. Dat was voor 't eerst dat ik die vraag in een restaurant hoorde..

Jammer dat ik niet alles op kreeg... ik zat tjok-vol...

Wij gaan er zeker weer een keer heen!

36. Met onze buren een heerlijke smulvolle avond gehad! De kok gaat voordat hij weggaat zijn gasten langs voor een babbeltje. Waar zie je dat nog. De bediening was vlot, in voor een babbel, wat een gevoel van welkom zijn gaf.

Echt een aanrader.

37. Een echte aanrader! Heerlijk eten en leuke bediening. Niet te duur en een top sfeertje!

38. Wij hebben lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant.

Een heel vriendelijke bediening en goede pauzes tussen de gerechten, was prima getimed.

39. Stijlvol net restaurant. Meerdere malen met collega's en vrienden goed gegeten. Mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening.

40. Heerlijk gegeten! Borden erg mooi opgemaakt en het lamsvlees dat wij hadden was zo mals als boter! En die walnootpasta is echt geweldig! Alleen daarvoor zou je al moeten gaan...

Een aanrader dus!

41. Elke keer is het weer geweldig! Eten, bediening, sfeer, ook door-de-weeks, als het rustig is. De Turks/Griekse tapas zijn echt helemaal top, de wijnen zijn goed, de desserts en het brood vooraf met de 'Turkse walnootpasta': hmmmmmmmm!

Een echte aanrader, dit restaurant dus! Wij komen graag en vaak!

42. Een heerlijke keuken met een top bediening... Ook de goede verzorging van het personeel is hartstikke goed. Het loopt gesmeerd in de routing! Verder had ik heerlijke tapas besteld. En het was verrukkelijk!

43. bokkie

1 punt
  44. Ed 16 punten

Geweldig lekker gegeten. Hele bijzondere smaakvariaties die je niet vaak zo ervaart. Ik vind restaurants vaak qua smaken niet verrassend en lijken daarin vaak erg op elkaar. Maar hier dus beslist niet, hele beste kok staat daar en de bediening vonden we apart, maar wel goed. Erg attente mevrouw.

We aten buiten, en dan zit je toch wel aan de weg, maar hebben op weg naar het toilet het interieur erg fraai gevonden.

45. Lies van Zanten

Gewoon naar binnen gelopen om te eten. Het overtrof onze verwachtingen. Geweldig leuke bediening, ze stralen uit dat ze het leuk vinden. Het eten is ook perfect. Het fijne is dat ze nu ook in Amersfoort een restaurant hebben geopend waar wij zeker heen zullen gaan omdat we daar wonen.

46. Door en Jan

Erg gastvrije, vriendelijke bediening. Gezellige ruimte. Uitgebreide kaart. Leuk inkijkje in de keuken middels tv-schermen.

Eten was lekker, deels erg mooi opgemaakt. Wij komen zeker terug.

47. Topresataurant. Het eten is uniek en de bediening is prima!

48. carolien

Heel gastvrij, goeie bediening en het eten is heerlijk!!!!!