Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolvega verdeeld zijn.

1. Internationaal Wolvega

Hendrika Adema

2. Internationaal Wolvega

Dacht er even lekker met het gezin te eten, moesten we een uur wachten op ons eten en we kregen het ook niet tegelijk. Shoarmazaak waar de soep 5€ is, de aardappelschijfjes niet te eten zijn en waar je het gevoel hebt eerder in een kerk te zitten dan in een eettent. Op elke muur je geloofsovertuiging is wel erg overdreven!! Voor ons nooit meer Miero, viel erg tegen!!!

3. Internationaal Wolvega

Oy

4. Internationaal Wolvega

Hadden gereserveerd, was niet genoteerd. Was ons probleem en niet van het restaurant. Ik zei nog, drankje van de zaak? Antwoord: natuurlijk niet. Toetje was 8,50 en Kreeg een ministukje (1cm) cheesecake. Schandalig.

5. Internationaal Wolvega

Agnes

6. Internationaal Wolvega

We hebben weer met heel veel genoegen mogen dineren in uw prachtige restaurant,
    Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk, kortom mijn gezin en ik hebben enorm genoten!

Zonder meer de beste snackbar van Wolvega, lekkere patat, goede snacks, vriendelijke bediening, een aanrader.

Kom hier graag voor een broodje, of een bakje koffie met wat lekkers erbij. De bediening wordt gedaan door mensen met een beperking. Mooi iniatief, supervriendelijke bediening, goede sfeer, kom hier graag.

9. Chinees-Indisch Wolvega

Het beste chinese restaurant in Wolvega, Goede service, klantvriendelijk en het eten is geweldig ben super tevreden. Kom hier graag.

10. Chinees-Indisch Wolvega

Yvonne Gommers

Super lekker gegeten.
    Voor een klein prijsje.

Heerlijk gegeten, gezellige en warme sfeer. Alsof je in een warm huis thuis komt. Ik kom zeker terug

Gewoon 1 van de beste en goedkoopste snackbars van nederland, enige minpuntje te koud binnen om gezellig aan tafel te eten betere verwarming zou deze snackbar perfect maken!

13. Internationaal Wolvega

Ontzettend slechte service. Eigenaar vaak chagrijnig en kortaf, klanten worden niet aangekeken tijdens de bestelling en prijs kwaliteit verhouding is slecht. Zonde van het geld.

14. Chinees-Indisch Wolvega

Eddy Bruning

Prettig ontvangst. Zeer schoon. Bijzonder vriendelijke bediening. Een perfecte Chinese rijsttafel gegeten. Mooi bedrijf.

15. Internationaal Wolvega

Bezorging keurig en vlot. Helaas was de patat zwaar en vol gezogen met vet. Ook de shoarma was erg vet en flauw van smaak.

16. Chinees-Indisch Wolvega

Gerti en Elise Markerink

Heerlijk gegeten en super lieve bediening...

Enorm vriendelijke mensen, kan het eten altijd snel afhalen, enorm goedkoop en kwaliteit van het eten is altijd perfect en nooit een verkeerde bestelling!!
    Super snackbar

18. Internationaal Wolvega

Gerard van Nimwegen

Gisteren hebben wij voor zestig Euro eten gehaald. Bij het pinnen viel het mij op dat het bedrag te laag was, maar u gaf aan dat dat niet zo was. Toch zie ik nu dat slechts twintig Euro is afgeschreven, ik had dus gelijk...
    Ik kom binnenkort langs om het verschil bij te betalen. Heb trouwens geprobeerd u vandaag te bellen maar kreeg continu de ingesprekstoon. Legt u op maandag de hoorn ernaast soms? Een voicemail inspreken (met de boodschap dat u gesloten bent) werkt beter, denk ik, vier keer 'in gesprek' vond ik nogal irritant...

Maar het eten was lekker!

Sorry dat ik u via het vakje 'Ervaring' dit meedeel, maar ik kon u niet op andere wijze bereiken.

Vriendelijke groet,
    Gerard van Nimwegen, tel. 06-25395490

19. Italiaans Wolvega

Bijzonder aardige bediening. Niet heel culinair maar gewoon lekker en flinke borden vol. Wat rumoerig door een paar drukke groepen maar daar kan het restaurant niets aan doen. Heerlijk gegeten met gezin voor relatief weinig geld. Aanrader!

Onvriendelijk personeel

21. Chinees-Indisch Wolvega

Geert van leer

Super goed eten, echt een aanrader! Alles is op gegaan vanavond ;)

Linze de Vries

Altijd word je prettig geholpen en het eten is altijd van goede kwaliteit. Vooral de gehaktbal is smakelijk.

Heerlijk eten. Makkelijk telefonisch kunnen bestellen. Fijne prijzen.

elisabeth

Je besteld even via thuisbezorgd.nl en wat krijg je? dit bedrijf die dus gewoon even geen reactie geeft aan thuisbezorgd.nl en aan de telefoon. Maar nu eerst wel het geld kwijt voor geen eten. Hopen dat ik snel mn geld terug krijg en ik kan je zeggen voor mij noooooit weer.

J. kuipers

Heerlijk gegeten van een groot bord met kip döner schotel.

26. Chinees-Indisch Wolvega

ruime keus, prima eten en gezellige omgeving

27. Internationaal Wolvega

Jellie Bekhof

Super service, wil je extra saus, een extra broodje of wat dan ook,echt geen probleem. Heel er goed eten, vriendelijke mensen... je voelt je altijd welkom... al wil je 1 broodje shoarma laten bezorgen, ze blijven altijd vriendelijk. Met stip op nummer 1 in Wolvega als het gaat om grillrooms!! Een dikke pluim! Groetjes Jellie

Prijs/kwaliteit is echt top! Wij bestellen altijd even telefonisch. Dat voorkomt lang wachten. Waar vind je nog een broodje hamburger speciaal met alles er op en eraan voor 2 euro? Super.

Lekkere cappuccino en heerlijke bitterballen, geserveerd door toppers!

Het eten is absoluut niet waar voor je geld. De kebab bij de schotel lijkt op kipfilet en bij een bestelling van een turkse pizza met kipdöner van €6, krijg je een kale Turkse pizza. Echte afrader!!