Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolphaartsdijk verdeeld zijn.

1. jevp

Met een voucher van vakantieveilingen hebben we genoten van het 4-gangen Kreeftmenu bij het Kraaienest. Vorig jaar was het ons zo goed bevallen dat we graag voor een herhaling gingen. Het menu, was totaal verschillend van dat van vorig jaar, dat is natuurlijk helemaal leuk en ook deze keer zeker de moeite waard. Een heerlijke amuse, gevolgd door een verrassend voorgerecht, voortreffelijke Kreeft en een lekker nagerecht. De drankjes gemiddeld van prijs, geen agressieve ‘verkoop technieken’, bediening vlot genoeg, we voelden ons welkom, hadden een hele gezellige avond en komen graag nog eens terug.

2. Afgelopen vrijdag hier gegeten.
    Wat een leuke zaak.
    De scampies vooraf loei heet op tafel.. super en erg lekker!
    De mosselen waren zoals ze zijn moeten.. heerlijk!
    Een mooie portie spareribs.
    Dit alles met een hele fijne bediening.
    Bedankt voor de fijne avond.

3. Arie en Lineke

Wij zijn al een aantal keren hier wezen eten,maar wat ons opvalt dat de kaart erg weinig veranderd. Het eten smaakt ons de laaste tijd steeds minder. De kabeljauwhaas was erg droog (te ver doorgebakken) en de mixedgrill was ook te ver doorgebakken.

Afgelopen zondag zijn we met 8 man en drie kinderen wezen eten bij de menu's kregen we maar 1 bordje groenten en twee bakjes sla 1 bakje friet en een bakje aardappelpartjes, heel karig. Ook de wachtijden zijn heel lang op het eten. De bediening is daar integen goed en vriendelijk.

Ik denk dat ik voorlopig hier niet terug kom. Jammer want de lokatie is erg mooi.

3,1
  4. Errasemi

Prima avondje, óók met een voucher van vakantieveilingen! Ondanks dat alle tafels bezet waren, kregen we de aandacht die we wilden. We voelden ons welkom. Op tijd ons drankje, gemiddeld van prijs, en op gezette tijden het volgende gerecht van ons kreeftenmenu.Voor een kennismaking met de kreeft een prima aanbod: geen overdreven aanprijzing van grotere exemplaren of zo. We lieten ons alles uitstekend smaken. Als we alle negatieve reacties hieronder lezen, realiseren we ons dat er altijd mensen blijven die iets te zeuren hebben en die blijven denken dat ze voor bijna niets in een 5sterren restaurant kunnen eten! Wij komen hier graag terug!

5. Wij hebben koffie gedronken voor 2,45 euro per kop, wat behoorlijk duur is. Als de kwaliteit goed is wil ik dat wel betalen, maar de koffie was echt slecht en het koekje zag je nauwelijks. Dit restaurant prijst zich zo uit de markt.
    Koop een betere koffiemachine of doe er betere koffiebonen in!!!

Dick

6. anoniem

Hier vanavond gegeten.Vond het niet echt bijzonder, schol was niet lekker krokant, de spareribs waren wel lekker daarintegen van mijn vrouw. Aardige mensen in de bediening,zeker een pluspunt! Maar het eten was niet helemaal wat wij hadden verwacht helaas,miss volgende keer beter

4,3
  7. Hebben hier niet lekker gegeten, enige positieve was de prijs maar ik betaal dan liever iets meer. De bediening was wel in orde.

8. willem poppe

Tot mijn spijt las ik stom toevallig net voor we onze gewonnen veiling van "Cooking around the world" gingen genieten de opmerkingen op deze site. Omdat de waarderingen zo erg uiteenliepen was ik een beetje bang dat er gekeken werd welke prijs je had betaald. Wij hebben 13 euro betaald voor de "prijs".
    HEERLIJK gegeten. Leuke uitleg gekregen, prachtig uitzicht genoten bij het raam. Beetje lang wachten af en toe en het drinken is niet goedkoop, maar als dat het enige is om te klagen... en waar moeten die mensen anders nog aan verdienen? Wij hebben een hele leuke avond gehad!

9. Vriendelijke ontvangst door tweetal dames. Eigenaar Rob was heel vriendelijk, praat leuk op zijn gasten in, kiest wel of betergezegd kijkt de kat goed uit de boom, wie hij wel en wie hij niet aanspreekt. Vraagt of je wel eerder te gast was, legt gedetailleerd uit van hoe en wat, nam ons mee naar buiten. We hadden een kreeft menu gereserveerd en in het water voor de deur, veersemeer, heeft hij 2 bunnen hangen waar de verse levendige kreeft uitgekozen word door ons zelf. Het was midden op de middag het restaurant was leuk bezet, de tafeltjes aan de ramen waren bezet. We hebben op het gemak zitten tafelen, de amuse (de bonbon) van kreeft en pompelmon was heel erg koud wat jammer genoeg de smaak niet ten goede kwam. De LinguiniHomard in groene salsa in saus was even wennen, wel heel nat zodat gelijk de tafellopertjes onderzaten en jammer van de pappieren servetjes. Ik zou de 2 voorgerechtjes liever ruilen voor 1 kop kreeftensoep, de kreeft was heerlijk op het gemak hebben we daarvan beiden heerlijk kunnen genieten. Volgende keer wat kleine aanpassingen, maar voor herhaling vatbaar hoor.

6,7
  10. P G Boogert

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit leuk gelegen restaurant.
    Via vakantieveiling een menu gewonnen!
    Zeer verrast waren we ten eerste voor de leuke plaats voor het raam.
    De 4 gangen waren echt een verrassing en telkens werd ons uitgelegd uit welk land het gerecht kwam.
    We hebben voor weinig geld een zeer gezellige avond gehad .
    Ook het personeel en de baas namen de tijd voor je en drongen je echt niets op maar gaven je het gevoel dat je welkom was! Het is zeker voor herhaling vatbaar!!

11. Om maar met de deur in huis te vallen: er werd niet geboden wat was beloofd. Alle duurdere elementen uit het menu waren verdwenen en vervangen door iets anders. Géén kangoeroevlees, géén Thaise mosselen en géén Canadese krab. Allemaal te duur of niet in seizoen. Wel probeerde de eigenaar ons aanvullende gerechten aan te smeren. Niet op in gegaan. Wat we wel kregen was de pasta en de couscous. Daarnaast een stukje os, een stukje hangbuikzwijn (rug) en twee ponen.
    Canadese krab wordt bevroren het hele jaar door aangeleverd (ervaring na drie jaar in Canada te hebben gewoond). De poon is van juli t.e.m. december in seizoen, wij waren er in april. Kangoeroevlees is het hele jaar door beschikbaar.
    We begonnen met drie kopjes soep, de vissoep was herkenbaar aan de geur en de uiensoep aan de uien. Niets bijzonders. De smaak van het hoofdgerecht was goed. Dat dan weer wel. Maar het eten was lauw. De haas van het hangbuikzwijntje uit Japan was gort droog. Gewoon te lang gekookt.
    Het spiegeldessert: een stuk bavarois, glaasje slagroom met yoghurt en een droog stuk brownie.
    De aanvullende zaken zijn allemaal prijzig, gelukkig hebben we die niet genomen.
    Er is een drankenkaart en een kreeftverhaal waarin in staat dat 1 ons extra 7,60 kost.
    Wij betaalden voor (Klein) kopje koffie 2,45, 1/4 liter wijn 14,75. Glaasje spa (150cc) 2,20.

Samenvattend:
    Tijdens je bezoek wordt telkens getracht je iets aan te smeren zonder dat je inzicht krijgt in de kosten. Dit gedrag heb ik als uitermate storend ervaren.

Dit bedrijf beloofd een aantal zaken en als blijkt dat de biedingen te laag zijn dan verwacht, krijg je gewoon iets goedkopers. Dat is ook nu drie maanden later nog steeds zo.
    Ik voel mij gewoon belazerd. Als er laag wordt geboden, is dat het risico van degene die aan de veiling deelneemt.

12. Gisteren na een dagje strand hier gegeten. Het globel
    diner was super lekker; voorgerecht--hoofdgerecht--nagerecht. Vriendelijke bediening, mooi uitzicht. Geweldig.

13. Via vakantieveiling een kreeftenmenu gewonnen. Eten was heerlijk en bediening was goed. Vriendelijke mensen goede uitleg over bereiding van de kreeft. Niets anders dan lof. Als u extra kreeft wilt bijbestellen vraag dan wel wat het u extra gaat kosten om verrassingen te voorkomen. De prijs kan hierdoor behoorlijk oplopen. Wij gaan zeker terug maar zullen beter opletten.

14. Na een dagje strand naar 't kraaienest met ons mosselenarrangement van vakantieveilingen. Heerlijk gegeten ( pittig Thais en Bretons , zoveel als je wilt) met een zeer gastvrije eigenaar en prima service. Met uitzicht op 't Veerse ( wat wil je nog) Meer! Super!!

15. Via vakantieveilingen mosselen gaan eten.
    We kregen zeer veel mosselen aangeboden..zelfs na 4 pannetjes met z'n 2en vroegen ze nog of we genoeg hadden.
    Hier hou ik wel van!
    Drinken is iets duurder dan ik gewend ben, maar ik kom daar ook niet om te drinken!

Al met al, goede service, leuke locatie en goed en veel eten!!!
    TOP.

Kom zeker nog een keer terug vanuit Brabant..

16. Onze ervaring is zeer postief, ook op de 27 februari. De bediening is zeer vriendelijk en menselijk. Het eten zeer gevarieerd, en ook erg lekker. Op de vraag of we genoeg hadden gegeten, vertelden we dat we grote eters waren en het voor ons een beetje weinig was. Zonder problemen kregen we grote schaal overheerlijke mosselen, zonder extra bijbetaling, dat noem ik nu eens service. Als extraatje kregen we ook nog een kopje koffie. Volgende week gaan wij weer. Eet smakelijk.

17. Vanavond in Wolphaartsdijk gegeten. Vreselijk lekker en gezellig. Gastheer, bediening, keuken: top! Mosselen op diverse manieren. De Ricard variant was onze favoriet. Nog een prettige bijkomstigheid: onze Jack Russel mocht mee naar binnen. Hadden om 18u gereserveerd maar waren aan vroege kant. Was geen enkel probleem! Na maaltijd op ons gemak naar huis. Rit van ruim 80km enkele reis was het meer dan waard. Komen beslist terug!

18. Heerlijk kreeftensoep en kreeft gegeten in mooi menuutje voor een leuke prijs.

19. W. Belgraver

De sfeer is gemoedelijk.
    Het eten van prima kwaliteit, alleen miste ik het beloofde kangoeroe vlees (dit is toch niet seizoens-gebonden, dit werd Hongaarse goulash) en de Canadese krab (dit werd kabeljauw).
    Ook het stokbrood met de pesto hebben wij niet gekregen.
    Maar wat we kregen was van prima kwaliteit.

20. Cloud

21. Na de eerdere recensies gelezen te hebben, gingen wij met een dubbel gevoel naar het Kraaienest toe. Wij hadden hier nl. al eerder een workshop gedaan in november en daarna ook heerlijk gegeten.... Hoe kon het dan dat de recensies zo bar slecht zijn? Het was zo tegenstrijdig met ons gevoel. Juist omdat we eerder waren geweest, hebben mijn zus en ik een tweede veilingenbon voor de workshop op de kop kunnen tikken en zo ook een veiling gewonnen voor het diner. Zoals ook in november was de workshop weer superleuk. De kok leerde ons de tartatin en heerlijke eclairs maken en op mijn verzoek hebben we ook nog eens geleerd een goede fondantlaag te maken. Extra chocolade!!! Heerlijk gewoon. Na de workshop zijn we aan tafel gegaan en we hebben heerlijk gegeten. Eerst een mandje met stokbrood en een tapenade, een amuse van appel en roquefort, daarna een trio van "volle" koppen soep, mexicaanse tomatensoep, vissoep en een wortelsoep. Ik vond ze alledrie heerlijk, maar mijn zus was niet helemaal kapot van de tomatensoep. SMAKEN VERSCHILLEN! Daarna kwam er een grote schaal met 5 verschillende gerechten op tafel. Mss heb ik het verkeerd verstaan, maar meen dat het gebakken kogelvis was op een bedje van groenten, couscous, tagliatelle met spinazie, lamsgehakt en in het midden krabpoten met slakken. Wij hebben van alles m.u.v. de slakken (daar zijn we toch echt te Brabants voor) enorm genoten, hebben nog les gekregen hoe we een krabpoot moeten breken en konden ondanks dat het heerlijk smaakte niet alles op krijgen. Desalniettemin, hebben we nog wel een plaatsje vrij kunnen maken om van het toetje te smullen. We hadden een dessert met daarop een appelmarsmellow, brownie, bavarois en overheerlijke chocolademousse. Al met al kun je stellen dat we heerlijk gegeten hebben en dat we blij waren de veiling te hebben gewonnen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. In april zijn wij dan ook zeker bereid om het ritje Tilburg Wolphaartsdijk te maken om kennis te maken met het kreeftenmenu. En wat betreft de drankjes. Het theeglas was goed gevuld, de spa blauw was ook vol. En de prijzen van tegenwoordig voor drank.... ja helaas die zijn in elke Nederlandse horeca, wel wat aan de hoge kant, maar dat geldt voor alle horeca. Als je goedkoop wilt drinken, dan zul je dat thuis moeten doen. Ik ken eerlijk gezegd geen enkel restaurant waar je onder de 2 euro nog een kop koffie kan krijgen.... MSS McDonalds, maar daar kom ik niet voor gezelligheid en een lekker diner!

22. Vriendelijke ontvangst en heerlijk op 3 verschillende manieren klaar gemaakte mosselen gegeten. Gelukkig waren er geen mensen, die met pet op aan tafel wilde gaan zitten, want als er iets is wat mij ergert ! De drankjes waren niet goedkoop, maar als je weinig voor lekker eten moet betalen met een vakantie veilingen bon , is het logisch dat de drankjes niet laag geprijsd zijn. We komen terug!

23. Met 4 personen met een bon van "the global diner" gaan eten. Het zat behoorlijk vol waardoor de bediening zeer traag was. Het was er veel te warm, een goede verluchting met zo veel volk zou geen overbodige luxe zijn. Van een drankenkaart hadden ze nog niet gehoord, we bestellen dan maar een karaf huiswijn. We hebben bijna drie kwartier moeten wachten op ons drankje,glas te weinig, weer wachten... de amuse kwam na een uurtje met uitgebreide exuses van de ober die ons menu was vergeten in te tikken. Nadien kwamen de gerechten wel op de gepaste tijden, bij de soepjes waren ze vergeten een stukje brood te geven (wat op de andere tafels wel stond) de hoofdschotel was minimalistisch voor 2 personen, alleen de droge couscous kwam overeen met wat voorgesteld stond op de voucher van vakantieveilingen. Voor het nagerecht kregen we het voorstel om dit uit te breiden van 3 naar 5 proeverijen (lees minuscule hapjes) per persoon, hiervoor kregen we een bijkomende rekening van 12 Euro ! Bij het wisselgeld werd 10 Euro te weinig teruggebracht, na herhaaldelijk zwaaien naar de ober kwam hij dan uiteindelijk toch terug en wist ineens waarover het ging zonder wij dit moesten melden, toch wel raar.....na de rekening van 48 Euro voor een karaf huiswijn, twee frisdranken en de "extra" toetjes vonden we het niet echt nodig om nog een "ongevraagde fooi" van 13 Euro te geven. Goed dat we dit gewonnen hadden via vakantieveilingen want meer dan 20 Euro was het voor ons niet waard !

5,3
  24. Zaterdagavond hier gegeten. Na een mailtje te hebben gestuurd een tafeltje aan het raam te kunnen krijgen, kregen we dit niet. Terwijl er nog 3 tafels aan het raam vrij waren!! Pet moest af.. maar er zaten wel 2 honden binnen?!
    Het eten wat we kregen was niet wat we hadden verwacht toen we dit boekte via vakantieveilingen.
    Toen wij antwoordde op de vraag; heeft het gesmaakt? en wij alle vier antwoorden; deze soep zat geen smaak aan was het antwoord; Ahg, ieder zijn smaak he! Beetje jammer.
    Toen wij laatst hier de taarten maken workshop hadden gedaan hebben we een kijkje kunnen nemen in de keuken. Daardoor werden we niet erg enthousiast om hier te gaan eten maar het stond al gereserveerd.
    Taartenmaken workshop viel tegen en dit ook! Nooit meer!

1,8
  25. Gisteren avond gegeten bij het Kraaiennest met een bon van Vakantieveilingen....leek me leuk om een 'werelds' diner te eten, maar wat viel dit tegen...

Bij binnekomst werd er amper goedeavond gezegd...heeft u voor mij de bon? Niet echt een leuke binnenkomer! We werden naar ons tafeltje begeleid waar meteen mijn tas met de voet van de ober onder de tafel werd 'geschopt'. Niks van gezegd maar wel een beetje raar...

Toen was het tijd voor het diner...de amuse...stukje sla met vismousse, van een amuse hoor je trek te krijgen maar dit was een behoorlijke aanfluiting. Daarna 3 soepjes. De Zweedse (of Noordse) wortelsoep, totaal geen smaak. De Mexicaanse tomatensoep, veel te pittig. Alleen de vissoep was redelijk te doen. Het leek ook wel of onze ober niet echt tegen kritiek kon, er werd niet goed gereageerd als je zei dat het eigenlijk niet zo lekker was..

Het hoofdgerecht werd ook niet geserveerd zoals op de site van Vakantieveilingen werd omschreven. Jammer, wij hadden ons wel verheugd om kangaroe. Al bij al viel het hoofdgerecht tegen, er zat zand in de schelpen waardoor je dit niet kon eten, weinig smaak aan de couscous en een pasta met spinazie al a creme uit de vriezer?
    Het nagerecht was wel lekker maar ja, daar kan je ook niet veel aan verpesten.

Ook wij vonden de drankjes aan de hoge kant, je zit tenslotte niet in een sterrenzaak of de boulevard van Scheveningen waar je ook zulke prijzen tegenkomt.

Voor ons 1x maar nooit meer. Jammer!

1,5
  26. s van eijk

Wij zijn daar terecht gekomen via een bon van vakantieveiling.
    Om mosselen te komen eten met 4 personen.
    En wij weten heus wel dat buiten een bon er nog het nodige bijkomt qua kosten.

Bij aankomst was de tafel nog niet klaar, en werd ons verzocht even aan de bar een aperatief te gebruiken.
    Er werd gevraagd wat we wilden drinken.
    En vroegen wij om een drankkaart.
    Helaas een drankkaart was er niet.
    WIj wilden een witte droge wijn.
    DIe hadden ze wel, we mochten keuren.
    En we proefden een fles du Pape.
    Op de vraag wat die ging kosten was het bedrag 49 euro per fles.
    We vroegen en als we gewoon 1 glas nemen?
    Daarop kwam geen antwoord, moesten wij zelf maar uitrekenen.
    Dus wij gedaan, 9 euro per glas.
    WIj hadden al resensies gelezen over de wijn, dus wij vroegen de gewone witte huiswijn.
    Dat kon ook.

De mosselen waren lekker.
    Na het eten de dessertkaart gevraagd, was er ook niet.
    Heel vreemd.
    Maar als je dan ziet wat je buiten dit moet betalen!
    Wij gaan vaak uiteten, maar een kopje koffie, wat maar tot de helft gevuld is, daar 2.95 euro voor rekenen.
    En voor 1 Karaf witte wijn wat notabene op de bar staat in een kartonnen box, daar 27 euro moet voor betalen.
    Dan denk ik????
    Ik dit de reden om op vakantieveiling te gaan staan.
    Om buiten de mosselen om, mensen een poot uit te rukken.
    Want dit is schandalig qua prijzen.
    Sorry, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    Jammer hoor, als ze het anders gedaan hadden qua prijzen, hadden wij zeker met 4 nog een keer terug gekomen.

Dit wilden wij even vertellen, en zijn geen gierigaards die alleen via een vakantie veiling ergens gaan eten.
    Want wij komen in heel veel restaurants op de normale wijze.

Misschien leren ze ervan, want ze snijden zichzelf in de vingers,
    Niet op de avond zelf, want dan kan je flink de knip trekken, maar de mensen zullen niet snel zeggen... We gaan gezellig naar het Kraaiennest.

27. Via vakantieveilingen een voucher voor het global diner. Eerst een amuse met rauwe ham, was lekker. Daarna 3 koffiekopjes soep, vissoep was lekker maar niet echt warm, met stokbrood en tapenade.Toen kwam het 5-vaksbord met 15 mosselen, waarvan 6 lege schelpen, couscous, bami, hongaarse goulash en 2 stukjes kabeljauw. Ook bij ons was het dus anders dan de omschrijving op vakantieveilingen. Jammer. Ook ik vond de drankjes behoorlijk aan de prijs. €2,45 voor 2 slokken koffie vind ik behoorlijk aan de prijs. Binnenkort de recentie over de mosselen op verschillende wijzen....

28. Via vakantieveilingen heb ik 2x een voucher gewonnen voor een global diner. Ik kan iedereen aanraden op dit diner te bieden. Wat hebben wij een geweldige avond gehad.
    Het restaurant ligt op een prachtige plek in de haven met een schitterend uitzicht op het meer.
    Het restaurant zelf ziet er gezellig en warm uit. Netjes zonder te chic te zijn met een fijne sfeer. De wc's zijn SCHOON( heel belangrijk vind ik)
    De bediening( een heel vriendelijk meisje en een gezellige man) gaven vriendelijk en duidelijk uitleg bij alle gerechten en letten goed op of de glazen niet leeg waren, zonder opdringerig over te komen.
    Het diner zelf was geweldig.
    Allereerst kregen wij lekker stokbrood met 2 pesto's. Daarna een amus. In ons geval een viskoekje met oosterse saus waar ik best wel meer van had willen hebben maar tja... het was een amuse dus een klein hapje.
    Het voorgerecht bestond uit 3 soepjes waar ik van alledrie het recept wel van zou willen hebben.
    Het hoofdgerecht was super. Pasta met spinazie, couscous met groentesaus, australisch vlees, krab, poon en verrukkelijke schelpdieren. Te lekker om te laten liggen.
    Het nagerecht was ook al zo bijzonder: een soesje met een citroenmousse die wel de citroensmaak had zonder de zure smaak van citroen, een overheerlijke chocolademousse , en een kiwicrumble met yoghurtmousse. Overweldigend lekker.
    Kortom 3 H's Hartelijk Heerlijk en Heeeel graag nog een keer. Een aanrader voor iedereen die in een ontspannen sfeer voor een redelijke prijs overheerlijk wil eten.
    Waar blijven de michelinsterren vraag ik me af.

29. Na een mooie tocht, door het besneeuwde Zeeland, hebben wij eerst de stad Goes bezocht, een hele gezellige stad en vlakbij Wolphaartsdijk gelegen. Om 18.30 uur kwamen we aan bij restaurant 't Kraaiennest,waar we via vakantieveiling geboekt hadden. We werden hartelijk ontvangen door het personeel en al snel kregen wij ons eerste voorafje. Het menu bestond voornamelijk uit vis/schelpdier gerechten. Zoals krab en slakken, iets dat wij zelf nooit zouden bestellen, maar het is een leuke ervaring om toch eens te proeven. Na een lekker en leuk geserveerd dessert, dronken wij onze wijn op en zijn weer richting huis gegaan. Wij hebben een leuke dag in Zeeland gehad en weten nu eindelijk hoe slakken smaken!

30. Hier vorige zondag gegeten,hele leuke ambiance/sfeer! Openhaard stond lekker aan,heel gezellig!
    Een mooi menuutje voor maar 24,50,waar gebakken paling of kreeft als hoofdgerecht keuze waren,en dan krijg je een riante portie! Echt geen geld! En als na een flensje met een heerlijk sausje van sinaasappel/karamel! Allemaal mooi opgemaakt compliment! Wij komen zeker terug!