Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolphaartsdijk verdeeld zijn.

1. Op 19 april met bon vakantieveillingen wezen eten. Voortreffelijk, alles was uitmuntend. Een goede bediening en een hartelijk praatje als extra kregen we nog levertjes van de jacobsschelp om te proberen, heerlijk.
    Lie en Adrie 's-Gravenpolder

2. Vorige week 3 gangen menu gegeten met bon van vakantieveilingen. Hartelijke ontvangst zonder poeha, duidelijke keuze per gang.
    Vanaf de amuse tot en met het nagerecht; Voortreffelijk! Kunnen veel duurdere restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Heerlijke ongedwongen sfeer, voor iedereen een praatje en lekker rustig zonder storende muziek.
    Absolute aanrader!

3. Op 11-11-2012 wezen eten met bon vakantieveilingen, het was net als de vorige keren top. Dus geen 6-7-8-9 maar een dikke 10

4. Voor de 2e keer wezen eten, nog beter dan de eerste keer. Nu een variatie genomen van vis en gebakken mosselen samen met mijn vrouw en dit was zeer zeker niet de laatste keer.
    Zo doorgaan, bedankt voor het heerlijke eten
    Groeten uit 's-Gravenpolder

5. Op 13-10-2012 heerlijk vis gegeten met een bon van vakantieveilingen lekker op zijn boers met vork mes en natuurlijk met vingers deze waren na de vis helmaal schoon gelikt, dus wat sommige mensen dan negatief kunnen zijn kunnen wij niet begrijpen het was super.

Tot de volgende keer

6. Door mijn eigen schuld was mijn voucher van de vakantieveiling verlopen, totdat ik onlangs een mail kreeg om de voucher alsnog in te leveren voor onbeperkt vis eten. Met mijn vorige bezoek begin dit jaar, wat behoorlijk tegenviel, in mijn achterhoofd, ben ik toch op de uitnodiging ingegaan. We hadden mooi uitzicht op het water ri. Kortgene, dus dat maakt al een hoop goed... en waarempel een drankenkaart op de tafel.... helaas zijn de prijzen van de drankjes nog steeds hoog t.o.z. van andere eetgelegenheden, maar ach, ik was al blij dat ik mijn voucher alsnog in mocht leveren. Het viel niet tegen, een flinke schaal met mosselen, krabbetjes, kreeftenpoten, scholletjes, stukje zalm en nog wat soorten vis. Helaas was niet alles warm en na uitleg hoe we de krabben- en kreeftenpoten moesten uitpeuzelen konden we beginnen. De frietjes waren ietwat te hard, maar ach we kwamen voor de vis... die smaakte prima... Of de kran en kreeft goed smaakte weet ik niet, dit was de eerste keer, dus dat kan ik nu niet beoordelen. Kortom ik denk dat er toch wat gedaan is met de toch wel vele negatieve reacties. Het is nog geen 8 die ik geef, maar het wordt beter. En uiteindelijk heb ik voor de voucher (€ 22) , drank (4 glazen fris) (€9,70) en dessert (€ 12,70) en fooi in totaal € 51,- betaald voor twee personen, dus dat valt dan toch weer mee.

7. Fam. Suikerbuik

Wij hebben hier afgelopen vrijdag een 4-gangen kreeftenmenu gegeten via Vakantieveiling. Zeer vriendelijke bediening, ongedwongen en relaxte sfeer, mooi uitzicht op de haven en bovenal heerlijk gegeten. Ik ben zelf geen liefhebber van kreeft maar de gastheer stelde gelijk voor een lekker vers visje te bakken....Was echt super lekker! Wij waren zeer tevreden!
    Enig minpuntje vind ik zelf, is dat de prijzen op de kaart best hoog liggen. Maar goed...als alles dat verder goed is...kijken we niet zo nauw :-)

8. Ik heb hier nu enkele keren gegeten met de familie en ik moet zeggen dat dit mij iedere keer goed bevallen is. Spontane ontvangst en meteen een leuk tafeltje met prachtig uitzicht op het veerse meer. Mijn ouders en zus hebben het maandmenu genomen, zelf heb ik losse gerechten uit de kaart gekozen. Maandmenu is een keuzemenu en wisselt iedere maand. Dus iedere keer een verrassing voor een leuke prijs. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de voorgerechten voldoende brood en boter, bij het hoofdgerecht voldoende salade, aardappeltjes en groente. Zelfs nog kosteloos bij kunnen bestellen. Personeel is alert en beleefd. ik kom zeker nog een keer terug.

9. Tevreden klant

Heerlijk gegeten via aktie vakantieveiling. Een besliste aanrader!!! Enige puntje van kritiek is dat de gangen wat snel na elkaar werden geserveerd.

10. Deze zaak is zo slecht dat het niet de naam mag hebben van een restaurant! Een gemiddeld eetcafé in Nederland is 1000 maal beter!

Wij gaan gemiddeld 3 keer per week uit eten ivm met de drukte binnen onze eigen zaken en hebben heel wat restaurants gezien van hoog tot laag niveau. Echter wat wij hier gezien hebben gisteren heb ik nog nooit meegemaakt.

De eigenaar loopt op zijn eigen terras te roken op het moment dat hij bezig is om zijn klanten te helpen.

Vervolgens krijg je na bijna ruim een uur te hebben gewacht een (pasta ) wat meer lijkt op bami met een vis smaakje er aan. Als voorgerecht na twee happen hebben wij dit laten staan omdat het veel te zout was.

Vervolgens vraag je om de wijn kaart. Die hebben ze niet en kan je kiezen uit 3 wijnen? Per glas of een karaf (niet per fles?).

Na bijna weer 40 min verder kregen wij het hoofdgerecht echter waren de andere tafel flink aan het klagen dat het zo lang duurde waarop het personeel zei:”U bent niet de eerste die klaagt vanavond en denk ook niet de laatste! (Hoe kan het personeel zo iets zeggen )
    Het hoofdgerecht werd uit geserveerd door een jongen man die wondjes aan zijn arm had en de hele tijd hier aan liep te krabbelen (eet smakelijk).

Later op de avond kreeg het keukenpersoneel nog even ruzie met de jongen uit de bediening en spraken dit zeer luid met elkaar uit in het restaurant waar de gasten bij zaten. Wij hebben de rekening gevraagd die totaal niet in verhouding stond met wat je had gekregen en hebben deze zaak snel verlaten. Wij komen hier zeker nooit meer.

Wens de eigenaar veel succes met deze zaak!

11. Zondagavond hier gegeten. Het was er druk maar het bestelde stond rap op tafel. Lekker scampies in hete olie en gebakken slibtong en een kletskop na. Bediening zeer vriendelijk. We komen snel weer terug

Den Dikke

12. Slechte service en onbeleefd. Blijf daar uit de buurt!

Eten smakeloos en onvoldoende verhit.
    Langzaam en onbeschoft personeel.
    Standaard prijs dus prijs / kwaliteit "nee"!

1,8
  13. Naar aanleiding van vakantieveiling hier terecht gekomen. De ontvangst was correct maar de zogezegde vernieuwde inrichting vreselijk oudbollig. Perkamenten kapjes boven de bar en verder alles jaren 70 bruin. De eigenaar die langs de tafeltjes komt met kreeft in een wasteiltje maakte het er niet beter op. Omdat de "gewonnen" kreeft maar 500 gram was nam 1 kreeft en bestelde de ander de jacobsschelpen extra als hoofdgerecht. Wijn was alleen in een liter karaf en weinig keus, het menu voldeed maar was weinig sfeervol. De meisjes in de bediening waren wel vriendelijk maar duidelijk ongeschoold. Een kaal kopje koffie na afloop voor 2,45 euro maakt dat dit voor ons geen plek is om terug te gaan. Jammer want kreeft eten kan een feest zijn maar dit restaurant is meer geschikt voor onbeperkt spareribs eten etc met dito bediening als kreeft. Geen aanrader helaas!

14. Op uitnodiging van een vriendin werd ik meegenomen naar dit restaurant voor een 4 gangen kreeften menu. Vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. De amuse was voor mij nieuw en verfrissend, de Linguini was prima van smaak alleen wel jammer dat er geen lepel bij geserveerd werd omdat het vrij vlug van je vork gleed. Heb dit gemeld aan de serveerster en deze zou het meenemen om te overleggen. De kreeft was heerlijk, er werd zeekraal bij geserveerd aangezien ik dit niet lust heb ik om een bakje rauwkost gevraagd wat mij vrij snel werd gebracht (top) na dit hoofdgerecht was het voor mij tijd om even een rookpauze in te lasten en naar buiten te gaan. Helaas was dit van korte duur omdat de serveerster me riep dat het na gerecht al op tafel stond. Toetje was heerlijk zoals ook de rest van het menu, een min puntje is het te snel serveren van de gerechten achter elkaar. Verder een gezellige sfeer en mooie locatie.

15. Afgelopen maandag (6-8) Kreeftenmenu gegeten ogv bon vakantieveiling. Dit viel ons heel goed in de smaak! Alleen onze zoon kon het "bitter en zoetje" van de bonbon niet helemaal waarderen, verder likte hij letterlijk zijn vingers erbij af. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Locatie met mooi uitzicht over het Veerse meer en in het restaurant een ongedwongen sfeer. Kortgezegd geen opgeprikte toestand om gewoon lekker te eten en dat vinden wij als vakantiegangers/watersporters in Zeeland juist belangrijk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.

16. Vandaag het 4-gangen kreeftmenu, van de vakantieveiling, gegeten. Aan de buitenkant ziet het er niet aantrekkelijk uit, maar binnen zag het er goed uit. Het begin was goed.

De eerste gang (meer een amuse) was een bonbon van kreeft met pompelmoen (pompelmoen bestaat alleen niet, wel pompelmoes, wat een andere benaming is voor grapefruit), dit was een enorme misser. De kreeft kwam niet tot zijn recht en je proefde alleen het bittere van de grapefruit.

De 2de gang was Linguini Homard met groene salsa. Dit was weer een misser. Pasta gerecht dat naar kreeft hoort te smaken, alleen er zat geen geur, kleur of smaak aan. Wij hebben dit gerecht niet genuttig op 2 happen na.

De volgende gang was een halve kreeft met cognac mayonaise en zilte Zeeuwse zeegroentes. Dit smaakte opzich goed, alleen de kreeft was te ver doorgegaard.

Het laatste gerecht was een luchtig dessert met vanille, amandelen en rood fruit. Helaas was de omschrijving mooier en aantrekkelijker dan het was. Op het bord lagen 6 oude aardbeien, een schuimkransje, een stukje aardbeienbavoraise, een kwak slagroom en geen amandelen en dit alles bestrooit met discodip. We dachten toen het eraan kwam dat het een kinderijsje was en niet voor ons bestemd was.

Als je zo terug leest hebben we aardig wat gehad, alleen dit was bedrog, we hebben maar 45 minuten aan tafel gezetten. Het bord van de ene gang werd binnen 5 minuten al vervangen voor het volgende gang. Tot grote ergenis van ons. We gaan uiteten om lekker een avondje uit te gaan en niet om binnen 1 uur er al uitgewerkt te worden.

Het personeel ongemotiveerd en alleen de eigenaar mocht het menu uitleggen aan de gasten, wat eigenlijk geen uitleg was. Het was voor ons helaas tijdverspilling en hiervoor hebben we dus 1,5 uur voor naar toe gereden.

3,3
  17. Bijzonder sympathieke bediening. Acceptabele bedieningstijd. Heerlijke plaatselijke gerechten.
    De paling kwam zo uit het Veerse Meer via de bakpan op mijn bord gesprongen.
    De keuze is groot. Zeer aanbevelenswaardig.

18. 4 gangen kreeften menu. Starter bonbon van kreeft bitter en smaakloos. Gevolgd door pasta kreeftensaus amateur niveau te sterk van smaak. Hoofdgerecht kreeft gekookt gaar zonder enige smaak.
    Nagerecht kerstkrans met spuitslagroom en stukje bavaroi achtig goedje.

Service op hoog amateur niveau. Lang wachten voor je mag gaan zitten eerst formaliteiten boeking te lang controleren. De kaart mag niet geserveerd worde dat doet de eigenaar zelf. Die gaan daarna eten en na een 20 minuten wordt je dan geholpen. De kaart met prijzen krijg je niet in handen. Dan verteld hij dat de kreeft van je menu bruto 500 gram is maar netto 70 tot 100 gram is. Dus met 2 volwassenen en na 150 km rijden ga je voor een grotere uitvoering van 1,3 kg. Netto dus net een paar ons per persoon.

Sfeer is die van een normaal havenresturant. Bediening in onverzorgde en wat arm ogende eigen kleding. Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek. Wij hadden de bon gratis van een relatie gekregen en moesten voor 2 personen en 1 kind 117,- extra bijbetalen.

Dus als je kreeft wilt eten doe dat gewoon in je eigen omgeving en besef dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunt zitten en vergeet of vermijd dit adres als je langer dan 5 minuten moet rijden.

1,2
  19. Gerda en Arjan

Heerlijk eerlijk gegeten op 2 augustus.
    Ontvangst zeer hartelijk en uitleg enthousiast, mooie lekkere amuse en tussengerecht, heerlijke kreeft (3 ons extra genomen) en een lekker dessert.
    Gerechten worden per tafel vers bereid, dit is vooral te merken aan de verse zeekraal en lamsoor als ruime begeleider van de gerechten, heerlijk neutraal en precies de goede ‘bite’.
    Voor een totaal bedrag van 65 euro voor 2 personen een heerlijke avond, inclusief de drankjes, probeer maar eens ergens anders kreeft voor deze prijs te eten.
    Natuurlijk zijn er altijd mensen die klagen, waar kom je deze beroeps-negativo’s niet tegen, kook dan lekker zelf, waarschijnlijk een volgend probleem…..

20. Gisteren hebben wij weer heerlijk gegeten in restaurant 't Kraaienest te Wolphaartsdijk. Het kreeftenmenu smaakte ons uitstekend. Graag komen wij snel weer vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar dit sfeervolle restaurant op deze mooie locatie terug

21. peter e lian van doormaal

Wij hadden samen met vrienden een bon van vakantieveilingen. De uitleg was goed, we werden verleid een grotere kreeft te nemen tegen meerprijs. Het was onze eerste ervaring met kreeft, maar een hele positieve ervaring. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling.

22. Na vorig jaar het kreeftenmenu van vakantieveilingen te hebben gewonnen en begin dit jaar het global diner kon ik niet wachten om opnieuw te bieden. Weer 2x een voucher gescoord op vakantieveilingen voor het keeftenmenu. Op de kreeft na was het menu dit keer volledig anders. Amuse, voorgerechten en dessert. Hoewel anders, zeker niet minder lekker. Je merkt aan alles dat de kok van koken houdt. Aparte combinaties en alles even goed van smaak. De bediening was, net als de vorige 2 keer, vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Voor de 3e keer op rij voelde ik me welkom en heb ik heerlijk gegeten. Er is voor mij maar 1 nadeel en dat is dat ik er zo lang over doe om er te komen. Aan de andere kant heb ik de reis er zeker weer voor over en als er weer een aanbieding op vakantieveilingen komt zal ik zeer zeker weer bieden. Ik wil iedereen van het Kraaienest dan ook hartelijk bedanken voor alweer een geweldige avond. Ik kom zeker nog een keertje terug.

23. Heerlijk onbeperkt kreeft gegeten, bediening was super. Sfeer was ook gezellig. Kom zeker terug.

24. Corrie Kramer

Wij hebben gisteravond weer heerlijk gegeten op het terras, de mixed grill was voortreffelijk en ook de kangaroebiefstuk was heerlijk! We kregen genoeg frietjes en aardappeltjes, dus weer een top avond. En dan die prijs!

25. Wij zijn er zondag wezen eten met vakantieveiling bon en ik moet zeggen het was heeel lekker . Personeel en eigenaar heel vriendelijk. Ik heb ook geen teleurgestelde gezichten gezien en ben dan ook blij dat ik nog een bon heb om bij 't Kraaienest te mogen gaan eten. Ook de locatie is erg goed en uitzicht fantastisch.

26. Via Vakantieveilingen.nl zijn we naar binnen "gelokt" met een vier ghangen kreeftmenu. Binnen vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar. Hij wist ons al snel te verleiden tot het onbeperkt kreeft eten. Dit was 37 euro per persoon en de prijs van de Vakantieveiling werd in mindering gebracht. We hebben heerlijk kreeft gegeten. Na ieder drie kreeften ieder hebben we het voor gezien gehouden. Er kwam nog een aanbod voor nog meer kreeft maar het was echt meer dan genoeg. 3 augustus gaan we weer...

27. Vakantiegevoel. We komen uit de buurt, maar hadden het idee dat we op vakantie waren. Tafeltje bij het raam, lekker in de zon. Vriendelijke bediening, geweldige uitleg over alles wat je wil weten over de kreeft. We hadden een keer in spanje kreeft gegeten, maar dat beviel niet zo goed. Deze keer smaakte`t geweldig.en nog onbeperkt ook. Er werd niet op een kreeft gekeken, bord leeg dan werd er gevraagt of we er nog 1 wilden.dus waar voor je geld.
    We komen zeker nog een keer terug.

28. R.Robben

Geweldige kreeften ervaring, al vaker gegeten maar nog nooit zo een enthousiaste uitleg gehad, geweldig.
    Een heerlijk 4 gangen menu via vakantieveilingen, wij hebben ervan genoten, al zou een lepel bij de pasta wel handig zijn, voorkomt geknoei. En ook de koffie machine is mijns inziens aan vervanging toe.
    Wij komen zeker terug.

29. Ook via vakantie veilingen het 4 gangen kreeftenmenu "gewonnen". Het ontvangst en introductie naar het eten toe was geweldig. Prachtige, interessante uitleg over het hoe, wat en waarom van de kreeft. Het menu is verrassend. Amuse met grapefruit smaak, vindt misschien niet iedereen lekker maar was goed. Pasta met kreeftensaus, lekker. (Je moet natuurlijk wel weten hoe kreeftensaus smaakt om te kunnen oordelen!) Als hoofdgerecht kreeft, met vorkje. Mijn vrouw is een kreeft liefhebber en volgens haar een uitgesproken goede kwaliteit kreeft. Het toetje, niks op aan te merken.
    Het uitzicht is prima, mooi met ondergaande zon. Veel Belgische eters, wat naar onze ervaring aangeeft dat er goede kwaliteit wordt geboden. Belgen zijn een van de grootste fans van vis en schaaldieren als je die naar je zaak weet te halen doe je het goed. Als je haute cuisine verwacht of wil eten moet je uiteraard niet in Wolphaartsdijk zijn maar in Noordwijk ofzo. Je krijgt dan dezelfde kreeft alleen 10x duurder en een bediening die geleerd is hoe ze constant naar je moeten lachen als ze je aankijken. De bediening hier was goed. Zeker de jonge dame zit zeer veel potentie in en weet waar ze het over heeft.

30. Annemieke Christiaanse

Via vakantieveilingen konden we op een hele goedkope manier kennis maken met kreeft.

Ik hoopte dat we ook niet zo behandeld zouden worden als mensen die via vakantieveilingen hadden besteld, maar dit was totaal niet zo.
    Er werd veel tijd genomen om uit te leggen over de kreeft.

We hadden als voorgerecht een amuse van kreeft met een stokbroodje met tapanade en daarna een soort pasta met daarin kreeft saus verwerkt (heerlijk).
    Als hoofdgerecht de kreeft met lekkere lamsoren en zeekraal.
    En als nagerecht een merengue met ijs, lekkere aardbijen en veel slagroom ...hmmmm dat was een goede afsluiting.

Ik ga het zeker aan mijn vrienden vertellen en als ze net zo mazzel hebben als wij om het voor zo leuke prijs te kunnen bemachtigen dan hebben ze een top avondje.