Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolphaartsdijk verdeeld zijn.

1. Gebakken paling met een slaatje van rucola en zongedroogde tomaatjes, huisbereide frieten en mayonaise, en daarbij een Witte Trappist La Trappe... Meer hoeft dat niet te zijn... Mooi terras met zicht op de haven, vriendelijk personeel, ruime bierkaart en lekker eten. Voor herhaling vatbaar!

2. René

3. René

Mooie entree! Geweldig uitzicht over het Veerse meer! Top ontvangst, zeer vriendelijk! De kaart is vol met humor en zeer duidelijk! Gerechten waren zeer smakelijk! Waar voor je geld!

Eten & Drinken een 9: het eten was goed, had wel ietsje sneller klaar mogen zijn maar we hoefden gelukkig niet overdreven lang te wachten.

Sfeer een 10: het was super gezellig, voelde me op m'n gemak!

Service een 9: top service, personeel was vriendelijk. Alleen jammer van dat de extra bestelde frietjes niet goed waren doorgekomen, die hebben we echter wel nog gekregen na het nog een keer te vragen!

Prijs/Kwaliteit een 10: je krijgt echt waar voor je geld, enkel aan een hoofdgerecht had ik genoeg er kon niets meer bij!

Ik zal zeer waarschijnlijk nog een keer bij Den baas en zijn madam gaan eten!

4. Een campari met ijs? Het spijt ons meneer, het ijs is gesmolten.
    Een kan koud water? Helaas, het wordt een kan lauw water
    Het bestek? Slecht of helemaal niet gepoleerd.
    Het tonijngerecht? Jammer, niet meer verkrijgbaar.
    De lamskoteletten? Weinig smaak.
    Deugde er dan helemaal niks? Jawel, de gamba's waren heerlijk en de meisjes die ons bedienden allervriendelijkst - zó vriendelijk, dat we het niet over ons hart konden verkrijgen om ze te vertellen dat onze eerste kennismaking met De Baas en zijn Madame ons slecht bevallen is.

5. Heerlijk gegeten! Bediening zeer correct, kortom een echte aanrader!

6. J goosen

Erg slechte recensies gelezen dus ons bezoek was twijfelachtig. We zijn echt niet veeleisend. Maar helaas kloppen alle eerdere beoordelingen als een bus. Laat ik positief beginnen. De locatie is mooi, direct aan het Veerse Meer. Met uitzicht op Kortgene en Veere. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel.

Het wachten op de drankjes op een rustige dag duurt lang. Het personeel is duidelijk niet getraind in het bedienen van gasten. Dit uit zich in de grove manier van drankjes brengen als in het niet inzien van taken (bv: bediening last bestek vallen, maar bied geen schoon bestek aan, hier moet om gevraagd worden, bestek word na 20 minuten eindelijk gebracht). Servetten lagen er niet. Ook om moeten vragen. Kortom: prima locatie voor een hapje. Tip voor de eigenaar: scholing!!!

7. Remco & Manon

Erg mooie locatie met een gezellige en ongedwongen sfeer. We komen zeker een keer terug!

8. Goede sfeer, echt gezellig. Eten smaakt goed en is zeker voor herhaling vatbaar. Veel keuze uit bieren en er wordt goed advies gegeven als je vragen hebt over eten of drinken.

9. Afgelopen zondag (2e pinksteren) lekker er met de fiets op uitgetrokken, waar we uitkwamen bij ons vertrouwde stekje, de Meerkoet. Heerlijk van het weer genoten op het terras met een lekker koud drankje, waarna we besloten om ook nog een hapje te blijven eten. Personeel was vriendelijk. Na nog een lekker dessert, heerlijk met een volle buik op de fiets gestapt. Al met al een heerlijke en smakelijke dag gehad, die we zeer snel nog is overdoen bij de Meerkoet!

10. Heerlijk gegeten, top bediening, super gezellige sfeer!! Echt een aanrader! Wij komen heel zeker nog vaak terug!!

11. Vandaag een prachtige dag, wij komen uit de buurt, we waren al eens weggelopen omdat we werden uitgelachen toen we wat wilde eten. Toen we buiten zaten, kregen we te horen dat de mensen binnen voor gingen, maar toch nog een keer proberen. Dus vandaag, wederom super chagrijnige bediening, van de dame ben ik bang vannacht een nachtmerrie te krijgen, zo kwaad keek ze. Weer lang wachten tot er iemand kwam, verschillende mensen weg zien lopen, zolang de kaart en bediening daar niet veranderd zien ze ons daar niet meer, helaas.

12. boaatje

13. Brigitte Chochx

We zijn daar gaan eten met 32 man. Op tijd ons eten gekregen, heel lekker en de sfeer was ook super. Voor herhaling vatbaar!

14. jeannine

Waarom is dit een busrestaurant? Zalig terras maar nooit open?

15. jeannine

Dinsdag 12 mei gaan eten bij Den Baas en zijn madam. Ik had carpaccio wat niets speciaal was, wel dat er zand tussen de sla zat. Mijn man zijn garnaalkroketten waren super.
    Ik had dorade, die echt niet lekker was, die stonk echt! Mijn man steak met pepersaus, die was echt lekker.

Den baas vroeg of het lekker was, heel subtiel gezegd dat er iets met de vis was. Den baas kwam terug en zei dat er echt niets mis was met de vis, het was mediterranee en gemarineerd in tijm en dille; misschien toch naturel houden want de reukorganen willen ook wat, dit was gewoon slecht.

Wij zijn horecamensen en weten echt wel hoe vis die te lang bewaard word smaakt. Dit kan gebeuren maar los dat dan op een deftige manier op en bied op zijn minst je exuses aan.

16. Voor het eerst hier gegeten, erg van genoten! Goede vriendelijke bediening. Waanzinnig uitzicht en heerlijk eten! Top avond, gaan hier zeker nog terug komen!!

17. De prijs/kwaliteit is ietwat uit verhouding als je het mij vraagt. Verder was het uitzicht formidabel, was er een leuke open keuken, hebben we genoten van lekkere, speciale biertjes en was de bediening vriendelijk en attent. Al moet wel gezegd worden dat ze allen anders gekleed gingen, niet zo netjes, maar wellicht kwam dat doordat ze nog niet lang open waren. Voor een drankje op de zonnige zondagmiddag komen we zeker terug!

5,5
  18. Ronny VDB

Toch nog maar een keer gaan lunchen. Stoverij met frieten. Een echte stoverij !! Zo blijkt. We zijn een week in wolphaartsdijk op de camping daar. Toch is het een aparte wereld. Mooie locatie, mooi uitzicht, Vlaamse keuken. Ik blijf erbij het blijft me verbazen. Blijkbaar is den baas pas begonnen en is de zaak nog niet klaar. Ik moet zeggen, als hun zo doorgaan kom ik volgend jaar weer op vakantie naar wolphaartsdijk!

19. Toen we binnen kwamen werden we heel erg vriendelijk ontvangen door het personeel. Ze zagen er keurig netjes uit en waren heel vriendelijk. We kregen een prachtige tafel met het uitzicht op het veerse meer. Wat wij heel erg leuk vonden was de menu kaart. Alles was grappig omschreven. Zeer origineel! Het eten was echt heerlijk! De eigenaar kwam nog aan onze tafel staan en maakte een praatje met ons en grapjes.

Met 2 woorden Klasse tent!
    We gaan er zeker vaker heen!

20. Ronny VDB

Vanavond bij Den Baas en zijn madam geweest. We kwamen aan en het eetcafe zat al goed vol. Bij binnenkomst kregen we de drankkaart en de menukaart. We waren nogal verbaast maar later bleek dat ze de drankenkaart niet voor niks gaven. 90 soorten bier!! Gelukkig hielden we het op een Liefmans frutesse voor de dames en een omer voor de heren. Wat een variatie.

De kaart is simpel en standaard. Maar daarnaast verkoopt Den Baas de dagvangsten. Kabeljauw met grove mosterd saus voor een slordige 16,50. Zoals hij dat verteld. En de stoverij met verse, en jawel echt verse friet voor 9,50.

Locatie heel mooi, bediening goed en de atmosfeer wazig. Je weet niet of je in een taverne, eetcafé, of restaurant zit. Weet nog steeds niet wat de formule is.

21. Barry Opdam

Na een mooie rondrit kwamen wij op een zonnige middag bij het café-restaurant aan "voor een goede pint". Het was heerlijk weer en ik had zin in een lekker blond biertje. Het betreffende bier was er niet, "want het is nog geen seizoen, meneer". Vervolgens wordt mij een donker Kerstbier van La Chouffe voorgeschoteld, die zal wel over zijn geweest. Verder is het interieur niet beter dan de gemiddelde voetbalkantine, het terras zit aan de schaduwzijde van het etablissement, de bediening droeg allemaal een andere outfit, de prijzen zijn te hoog en 'den Baas' is een vervelend amicale vent, maar het uitzicht is mooi en het biertje waar ik niet voor had gekozen was wel lekker.

4,3
  22. We zijn hier afgelopen zondag wezen eten, binnenkomst werden we vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht, mooi uitzicht op het Veerse meer.

Het eten viel ons vies tegen, weinig gerookte zalm en garnalen in de voorgerechten en vonden het jammer dat er geen goedkopere gerechten tussen stonden.
    Hoofdgerecht hadden we varkenshaasmedallions en kregen varkenshaas, niet erg maar zorg dan tenminste dat het gaar is. Ook was er cote d'los besteld, hier zaten aardig wat pezen in. De messen die we kregen waren vrij bot. Miste bij de hoofdgerechten wel wat warme groenten (had beste gekund gezien de prijs).
    Nagerecht kon weinig mis mee gaan, grand dessert stel ik me wel wat anders bij voor.

Tevens is het misschien ook logisch dat er bij elk drankje wat een gast drinkt er ook een schoon glas bij wordt geserveerd en niet dat alle drank in 1 en het zelfde glas moet.

We gaan regelmatig uit eten maar we zullen hier nooit meer terug keren.

23. Ot Leendertse

24. Mooi uitzicht, huiselijke sfeer en eten van een perfect niveau. Kan niet wachten om terug te gaan.

25. We zijn er wezen eten met een groepje van 5. Zelf had ik de carpaccio die royaal was opgemaakt. Als hoofdgerecht had ik de biefstuk met champignons die precies zoals ik wilde gebakken was. En ben helemaal te spreken over de verse frietjes, waar zie je die nog?! Een aanrader!

26. Vriendelijk ontvangen, mooie plaats en heerlijke biertjes. Ik had een enorm stuk vlees wat erg lekker was, de Belgische tekst betekend enige oefening maar dan heb je ook wat. Alle 6 de tafelgenoten hebben prima gegeten, en totaal geen klachten gehad!! Een prima avond en dito eten. Kan mij ook niet vinden in sommige recensies. Kom binnenkort nog een keer terug voor de lunch, wat vast en zeker weer net zo goed is!!

27. Vandaag lekker wezen eten bij 'Den baas en zijn madam'. We kwamen binnen en werden eerst op een vrolijke manier verwelkomd door het vriendelijke personeel!
    Vervolgens werden wij neergezet aan een tafeltje met prachtig uitzicht over het veersemeer. En al snel kwamen ze langs met de menukaart en boden ze ons drinken aan. Eerst kregen we super lekker vers brood, met lekkere kruidenboter. Zelf had ik geen voorgerecht, maar had ik meteen voor het hoofdgerecht gekozen. Ik had een lekkere steak met pepersaus, en lekkere zelfgemaakte frietjes! Het was heerlijk. Mijn toetje was een grand desert met lekkere bananenijs en slagroom en was het bord netjes opgemaakt! Dus mijn complimenten en ik ga er zeker vaker eten!

28. Bij binnenkomst werden wij verwelkomd door een vriendelijke serveerster. Eerst een drankje gedaan aan de bar en daarna aan tafel met schitterend uitzicht op het Veerse Meer. Wij hadden gekozen voor het menu van de chef, een heerlijke visschotel. Buiten de kaart heeft de chef iedere week een leuk menu.
    De visschotel bestond uit victoria baars, kabeljauw, zalm en een gamba. Over de vis zat een heerlijke dressing met kappertjes. Daarbij werd er vers gesneden friet geserveerd, salade en courgettes. We hebben heerlijk gegeten. Wij gaan zeker nog een keer terug, de rest van de kaart zag er veel belovend uit.

29. Via Sweatdeal kennis gemaakt, en met succes! Het voorgerecht met garnalen is een royale portie en het hoofdgerecht met zalm precies hetzelfde... Ik kan er kort over zijn, het eten is heerlijk!

Wij gaan zeker binnenkort terug (wij waren er de 1e dag) om verder de kaart te ontdekken.