Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolfheze verdeeld zijn.

1. Internationaal Wolfheze

Gweldig lekker gegeten. Fijne bediening, gezellige inrichting.

Kortom een geweldige locatie, echt een aanrader

2. Internationaal Wolfheze

John van wijngaarde

Wat een leuke ervaring om bij De Tijd te eten. Leuk, vriendelijk, hulpvaardig en gastvrij. Dat lijkt mij de gepaste omschrijving. Laat ik daarbij ook niet vergeten dat het eten echt lekker was. Een echte aanrader. Als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker weer eten. En dat dessert met die stoofperen zal niet misstaan op de kaart. Voor de zakelijke lezer, de prijs/kwaliteit klopt ook nog.

3. Internationaal Wolfheze

Vrijdagavond 6/11 voor de zoveelste keer gegeten met 4 personen en ons kleinkind. Gekozen voor een driegangendiner en ons kleinkind een pannenkoek. Het eten was zeer goeg en de bediening zeer vriendelijk, zeker voor ons kleinkind. De sfeer is warm in dit restaurant en we blijven daar zeker terug komen.

Bij het afrekenen gebruik gemaakt van de kortingsbon, die op de flyer zit, die zij uitgeven. Daardoor is ook de prijs zeer acceptabel.

4. Internationaal Wolfheze

van den broek

Gisteravond voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en rustig. De ambiance gezellig, en je voelde je er welkom. Bedankt voor de fijne avond.

Heer en mevr v den broek.

5. Internationaal Wolfheze

Heerlijk gegeten bij "De Tijd" met 4 personen. De bediening neemt hier nog echt de tijd voor je.

6. Internationaal Wolfheze

Lekker en vooral heel gezellig gegeten zeker een aanrader! Bedankt!

7. Internationaal Wolfheze

Ongeïnteresseerde en enorm trage bediening. Wanneer we wilden betalen met een cadeaubon van restaurant de Tijd kregen we een verhaal dat deze niet meer geldig was terwijl hij volgens de bon nog enkele maanden geldig zou zijn. Na een flinke woorden wisseling met de eigenaar uiteindelijk toch mogen betalen met onze cadeaubon. Bizarre situatie.

5,9
  8. Internationaal Wolfheze

Pim Hekking

Wij hebben heerlijk gegeten, het zag er prachtig uit, het oog wil ook wat. De prijs viel ons weer reuze mee maar dat wisten wij al. Wij vertellen dit verder in onze kennissenkring.

Een klein minpuntje was de aanwezigheid van 2 honden, zo groot als kalveren, gaven toch een bepaalde reuk af, waarschijnlijk omdat ze nat waren. Maar U ziet ons wel weer.

9. Internationaal Wolfheze

Bediening liet soms te wensen over. 4 tafelgenoten hadden hun lunch al geserveerd gekregen, de andere 2 moesten nog op hun pannenkoeken wachten. En inderdaad de bediening was een beetje rommelig, geregeld een ander gezicht aan tafel met de vraag of alles naar wens was. Beetje onduidelijk waar je parkeren kunt. Ten einde raad de auto maar ergens in de modder gezet.

10. Internationaal Wolfheze

Wij hebben 16-10-2015 bij De Tijd gegeten. De ontvangst en bediening waren vriendelijk en correct. De ober was 'bijzonder' op een positieve manier. Hij heeft een leuk soort humor waarvan hij zich niet helemaal bewust is zo lijkt het.
    Vooraf een smaakvolle carpaccio gehad gevolgd door een malse diamanthaas met een rode wijn- cranberrysaus. Deze was heerlijk bereid. Als dessert een XL-soes gevuld met slagroom, karamel- en vanilleroomijs, gesuikerde amandelen en overgoten met warme pure chocolade, heerlijk!
    Onze jongens hebben dankbaar gebruik gemaakt van de speelruimte. Alles bij elkaar een aanrader!

11. Internationaal Wolfheze

Wouter Dijk

Lekker sfeertje en lekker eten. De bediening was bij tijd en wijle onvriendelijk, maar dat kon de pret niet drukken.

12. Internationaal Wolfheze

Eten was goed. Bediening/service was traag. Het was niet goed georganiseerd, de bediening liep kris-kras te regelen, het was niet goed afgestemd op elkaar...

5,7
  13. Internationaal Wolfheze

Ben hier een keer eerder geweest toen was er veel meer keuze. Vond het een simpele kaart. Maar wat we hadden was wel lekker!

14. Internationaal Wolfheze

Wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren prachtig opgemaakt en smaakten erg goed. De bediening was erg goed, vriendelijk en attent.

15. Internationaal Wolfheze

Zeker niet slecht, maar heb hier eerder wel eens beter gegeten. Was weinig zorg aan het eten besteed deze keer, borden waren niet zo netjes als anders en erg klein. Was heel stil voor de vrijdagavond en de bediening kreeg ruzie.

16. Internationaal Wolfheze

Héérlijk gegeten met een groep van 26 personen. Vooraf uiteraard gereserveerd. Wij hadden nogal wat wensen, maar alles was mogelijk.

We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. Vriendelijke bediening aan tafel. En we hebben het ons goed laten smaken.

Kort samengevat: uitstekend! Alle lof!

17. Internationaal Wolfheze

Kees en Jacqueline

We hebben hier heerlijk gegeten. Wat op je bord ligt ziet er smakelijk uit en dat is het ook. Prima sfeer en zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

18. Internationaal Wolfheze

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was uitstekend.

19. Internationaal Wolfheze

Positief. Prettige bediening. Eten was goed.

20. Internationaal Wolfheze

Verse ingredienten, ruime porties, smaakvolle gerechten. Maar vooral super enthousiast en vriendelijk personeel!

21. Internationaal Wolfheze

Zaterdag 16 augustus niet gereserveerd, maar werden even geparkeerd in lounchebanken. Na 5 minuten was er al een tafel beschikbaar. Heerlijk gegeten met gezellig personeel voor een normale prijs zonder poespas. Voor herhaling vatbaar.

22. Internationaal Wolfheze

Jan Willem

Vrijdag 7 augustus was vrij druk, maar drank werd snel geserveerd. Het eten hebben we om moeten vragen wanneer dit kwam (namen ze echt de tijd voor). De messen konden het vlees niet aan en na een opmerking nadien werd door bediening geopperd om de volgende keer meteen om steakmessen te vragen... Voor het dessert hebben we maar besloten om naar binnen te gaan en het daar te bestellen in verband met ontbreken van personeel buiten. En buiten was het vol. Jammer dat de kwaliteit naar beneden is gegaan!

4,7
  23. Internationaal Wolfheze

Restaurant de Tijd is een restaurant waar ze letterlijk de tijd nemen en niet op een positieve manier. Ik wacht nu al 20 min tot ik mijn dessert eindelijk krijg. En ik heb de dessert kaart nog niet eens gezien.

3,7
  24. Internationaal Wolfheze

C.J. Sanders

Restaurant gevonden via een boekje dat we bij een Bongo-bon ontvingen. Prima locatie en sfeervol ingericht en mooi terras. Bijzonder vriendelijke ontvangst. Beperkte, maar prima kaart. Het eten was prima en zag er zeer verzorgd uit. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Wij hebben heerlijk gegeten.

25. Internationaal Wolfheze

Vorig weekend in de Tijd gegeten, nadat we in februari daar heerlijk hadden gegeten, toen ook al lang moeten wachten omdat er maar een kok was. Nu was het eten niet bijzonder lekker, niet vies of zo maar in februari was het heerlijk. Toen was er aan de presentatie ook veel meer gedaan dan nu. De wachttijd tot het eten kwam was bijzonder lang en ook nu was er maar weer een kok, blijkbaar hebben ze of personeelstekort of is dit standaard zo.

26. Internationaal Wolfheze

Een tijd niet in De Tijd gegeten, wel op het terras het heerlijk ijs gegeten. Nu is het er dan toch eens weer van gekomen. Wat een geweldige ervaring. Wat was het weer lekker. We gaan vaker!!

Nellie, Jan, Wilhelmien en Jos

27. Internationaal Wolfheze

Goed eten, niet lang wachten en de bediening uiterst vriendelijk en zeker voor ons kleinzoontje die voor het eerst mee was naar De Tijd. Hier was volledig rekening mee gehouden. Waren met z'n vijven en vonden het dik voldoende.

28. Internationaal Wolfheze

Pauline

Op zondagmiddag pannenkoeken gegeten met gezin en oma. De gevraagde extra dunne pannenkoek was geen probleem en erg lekker. Overigens vonden we het allemaal lekker en gingen de borden schoon leeg. Voor herhaling vatbaar 👍

29. Internationaal Wolfheze

Gister hier gezellig gegeten met manlief, we hadden een hotelletje maar aangezien t eten daar best duur was hadden we thuis al een plekje voor ons gereserveerd. En dat was maar goed ook, bij binnenkomst zaten al 3 stellen te wachten. Gelukkig mochten wij meteen aan tafel. We hebben genoten van t 3 gangen menu. Erg lekker en t personeel was ook erg vriendelijk, vooral de man was vriendelijk en grappig. Wel jammer dat ze hier geen HUGO schenken. Bij ons in Brabant is dat echt een favoriet drankje tijdens t eten, hier dus blijkbaar niet. Eten bij de tijd is dus een echte aanrader.

30. Internationaal Wolfheze

Op 23 mei met 4 personen het 3-gangen keuzemenu gegeten t.g.v. de 81e verjaardag van mijn schoonzuster. Naast een goed verzorgd en smakelijke maaltijd werden we verrast door een persoonlijk tintje: bij het dessert kwam de ober met een bordje waarop geschreven stond: "Hartelijk gefeliciteerd, 81 jaar" met in een truffel een fakkel die werd aangestoken, waarbij de aanwezigen zongen: "Er is er één jarig, hoera, hoera, ....".