Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolfheze verdeeld zijn.

1. Internationaal Wolfheze
  2. Internationaal Wolfheze

rochlas

Gisteravond gegeten. Prima eten voor een betaalbare prijs, vlotte en goede bediening, vooral de donkerharige dame was uiterst vriendelijk. Voor herhaling vatbaar, kom hier zeker terug.

3. Internationaal Wolfheze

Gerrie en Emiel

Gisteren genoten van de koffie met gebak op het terras. Was erg lekker en de bediening was vlot en aardig. Vandaag heerlijk vegetarisch gegeten op een vol en gezellig terras. Het was een verrassende maaltijd en het toetje met rabarbermoes al evenzeer. Heerlijk en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Extra compliment: sociaal personeel...ook voor de cliënten van het de zorginstelling tegenover was er een plekje en werd er met 'beleid' mee omgegaan.
    We komen zeker terug!

4. Internationaal Wolfheze

Heerlijk gegeten voor een goede prijs! De sfeer en de service is goed. Er werd zelfs gevraagd of ik helemaal vegetarisch was, zodat ik niet toch iets met een spekje erin voorgeschoteld kreeg.
    Wel jammer dat ik pas hoorde dat de rijst op was toen ik de curry voor mijn neus had staan. Patat en curry is geen ideale combi.

5. Internationaal Wolfheze

R. M. Hendriks

Gisteren heerlijke quiche gehad, een vegetarisch voorafje. De tomatensaus was om te smullen. Ook lekker het maiskolfje. Vriendelijke en snelle bediening. Zo'n heerlijke no nonsense ambiance, de knusse gezelligheid van een warm thuis.

6. Internationaal Wolfheze

J.H. Vlaanderen

Prima adres, sfeervol, goede prijs/kwaliteit verhouding, vlotte en vriendelijke bediening.

7. Internationaal Wolfheze

Gister avond bij jullie gegeten, geen spijt van gehad. Ook al zat het bomvol, wij hoefden nergens op te wachten. Het eten was heerlijk. De jongens waren iets chaotisch, maar de dame heeft onze avond goed gemaakt. Wij komen zeker terug.

8. Internationaal Wolfheze

Diny Duitman

Wij hebben met oud-collega's heerlijk gegeten bij De Tijd. Eten was prima. Bediening en sfeer ook goed. Wij hebben een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!

9. Internationaal Wolfheze

Peter de Geer

Gisteren zijn mijn partner en ik hier wezen eten. Dat was eens maar nooit weer. Wat een chaos.

5,1
  10. Internationaal Wolfheze

Monique

We hebben met 10 man gegeten. Van 3 was de tonijn te ver door gebakken en ook van 3 was de lamsrack te gaar. De eendenborst was taai. Dus al met al voor ons een slechte eetervaring. Eens maar nooit weer.

11. Internationaal Wolfheze

Jaco Zuijdwijk

Zo als altijd gewoon lekker gegeten voor een leuke prijs. Aanrader dus

12. Internationaal Wolfheze

Had een bon gekregen en deze bij De Tijd opgemaakt. Geen spijt van gehad! Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat we wat vroeg waren, het werd later drukker. Maar voor het eten kom ik zeker een keer terug!!

13. Internationaal Wolfheze

Fam. van laarhoven-Broeders

Weekendje Arnhem, ter afsluiting wandeling gemaakt over het klompenpad Wolfheze. Na wat te hebben gesurft op internet kwam ik op restaurant De Tijd voor een lunch, tegenover het station makkelijk te vinden.

Het is wel aan te raden te reserveren. Na overleg met de zeer vriendelijke Heer Harvey, hebben we van de kaart gegeten en alles was heerlijk en een goede sfeer! We komen zeker nog een keer terug!!!

14. Internationaal Wolfheze

billiet andré

We waren reeds in De Tijd geweest bij een vorige bezoek in Wolfheze, enkel koffie, en we vonden het toen reeds gezellig. Dit jaar teruggekomen voor een maaltijd, uitstekende prijs/kwaliteit. Terugkomen zeker een must.

15. Internationaal Wolfheze

Na een heerlijke wandeling in de omgeving gegeten bij De Tijd. Goede service. Zeer vriendelijk personeel. Een restaurant waar zowel de ouders heerlijk kunnen eten (drie gangen menu) als de kinderen (pannekoeken)! Er was veel zorg besteed aan het menu! Extra leuk dat de hond ook mee nee binnenmocht! Een aanrader!

16. Internationaal Wolfheze

Hotter.J.Th.

Hebben vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Zeer verzorgd en aandacht aan besteed. Gezellig een goed etentje genoten. Rusting genoten. Echt een aanrader!! Prijs kwaliteit echt goed bij een 3 gangen menu.

17. Internationaal Wolfheze

Gezellige ambiance, vriendelijke bediening, eten was voortreffelijk.

18. Internationaal Wolfheze

Wij komen vanuit ons werk regelmatig bij de Tijd. Het eten is prima, en een goede prijs kwaliteitverhouding. Afgelopen dinsdag echter waren we iets minder tevreden. Een van de hoofdgerechten die we kregen was niet hetgeen we hadden besteld. Het duurde even voordat onze collega dit door had, dus het was niet meer echt goed te maken met een ander hoofgerecht, maar verder deed De Tijd er ook niets op uit. Er werd gevraagd of het toch gesmaakt had, en bij het serveren werd er nog een grapje over gemaakt. Maar een kleine geste in de vorm van een gratis kopje koffie of wat bon bons bij de koffie was hier wel op z'n plaats geweest.

19. Internationaal Wolfheze

Een echte aanrader, centraal gelegen, ook aan prachtige wandelroutes. Een mooie kaart, verzorgd geserveerd, heerlijke smaak, 3-gangen € 27, 50. Prettige bediening. Klein tipje van de sluier: de rabarber crumble was top!

20. Internationaal Wolfheze

Jan en Ans

Wij vonden dit een gezellig restaurant met uitstekende service en bijzonder lekker eten. Dit is tenminste een restaurant waar je heerlijk kan eten en kan kiezen uit een goed en ruim menu. Ook de wijze waarop het eten wordt geserveerd getuigd van smaak en kennis van de kok. Wij kunnen iedereen dit restaurant aan bevelen, want je geniet van de sfeer, de goede bediening van het personeel en het eten, en dit alles voor een zeer schappelijke prijs.

21. Internationaal Wolfheze

Met 12 mensen gegeten. Oud en jong voor ieder wat wils. Eten was goed. Dressing op voorgerecht mag een stuk minder, leidt af van het eigenlijke eten. Bediening ging vlot, evenals het uitserveren. Geslaagde avond voor 32,50 per persoon.
    Advies: Kom ook 's zomers eens een terrasje pikken.

22. Internationaal Wolfheze

jannie bos

Gezellig restaurant met top bediening ze zijn vriendelijk en het eten is er super, we vroegen om een tafel waar het rustig zou zijn en die hebben we gekregen; een tafel waar we met zijn drieën rustig konden zitten en praten.

Dit restaurant is een echte aanrader! We komen zeker terug.

23. Internationaal Wolfheze

Marieke Bonsing

Een hele gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening top!

24. Internationaal Wolfheze

Piet Davidse

Vanmiddag met het facilitaire team van Het Schild genoten van de "trendy lunch". Was prima verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar. Mijn complimenten voor de kok en de bediening. Piet Davidse

25. Internationaal Wolfheze

Gezellig restaurant met goede keuken en goede bediening. Zonder meer een aanrader.

26. Internationaal Wolfheze

Met toeval hier terecht gekomen wat een fijne sfeer, heerlijk eten, prachtige opmaak van de borden, en een prachtige gastvrouw die ons met veel plezier bediende. Wij komen zeker terug.

27. Internationaal Wolfheze

Priscilla Magee

Ik was er gisteren met mijn vriendin Marijcke van Milt, die ook wel vaak bij de Tijd komt eten. Ja het was zoals gewoonlijk weer heerlijk en is e.e.a. weer smakelijk en mooi gepresenteerd. Complimenten aan de kok en aan de bediening en uiteraard komen we weer terug.
    Jammer dat ik helemaal vergeten ben mijn kaart te laten stempelen, maar dat komt de volgende keer wel weer.

Fijne feestdagen en een goed 2016.

28. Internationaal Wolfheze

Hier min of meer 'per ongeluk' terecht gekomen, maar wat een verrassing. Heerlijk gegeten voor een acceptabele prijs. Meer dan voldoende vlees, en ook nog eens zeer goed bereid. Daarbij een lekkere wijn en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug, want het smaakte naar meer.

29. Internationaal Wolfheze

fam. Walsma

Supergezellig. Lekker gegeten en leuke bediening.

30. Internationaal Wolfheze

Ellen Brouwer

Het eten is werkelijk heerlijk, het eten is met zoveel liefde bereid en het word mooi geserveerd op je bord. Voor herhaling vatbaar.