Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolfheze verdeeld zijn.

Prima tent: we waren met een groep volwassenen en kinderen, eten in orde en niet duur superaardige en snellle bediening, interieur wat gedateerd maar wel gezellig.

Wij vonden het eten, de sfeer, de service en de prijs/kwaliteit erg goed.
    Wij raden jullie zeker aan bij andere mensen en komen zelf ook graag nog een keer terug.
    Het eten vonden wij zo lekker dat wij baalden, als wij ons gerecht al weer op hadden.

Een aanrader om zeker een keer te komen eten!!!!

Eten prima! Sfeervolle locatie. Goede bediening. Echt een avondje uit! Dit was op 1ste Kerstdag.

Heerlijk kerstdiner gegeten! Vriendelijke bediening en royale glazen van een lekkere wijn.
    En we zullen ook in het nieuwe jaar weer regelmatig terugkomen.
    Prima restaurant in Wolfheze!

Caro, Addy en Lummel

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en gelachen! We komen snel weer! De nieuwe kaart is zeker een aanrader!

David Funk

Vertaal van English naar Nederlands

We enjoyed a delightful evening for my wife's birthday.
    Our dishes looked so lovely on the plates.
    The atmosphere was comfortable and relaxed.
    For the price an excellent deal.

Heerlijk gegeten en een geweldige bediening!

Gezellige plek met fijne bediening, goed eten en lekkere bieren en wijnen.

Goede ervaring vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

We komen al enkele jaren bij De Tijd ( voorheen Wolvenbosch). De sfeer is er gemoedelijk, eten is prima en voor een redelijke prijs. Het parkeren voor het restaurant of in de directe omgeving is geen punt.
    De inrichting ziet er naar behoren uit en de toiletten zijn schoon.
    Eigenlijk zijn we er vaste klant en nemen meestal familie, vrienden en kennissen bij toerbeurt mee.
    Ook zij waarderen De Tijd voor genoemde cijfers.
    W.B., Doorwerth

Heerlijk gegeten, prima service, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, 16 gasten geen probleem. Hier komen we terug!

Fantastisch!! Heerlijke avocado burger en de beste choco soufflé ooit!👍👍👍

Bij weekendje weg 2× achtereen gegeten. Pannenkoeken waren heerlijk. Vriendelijke attente bediening. De tweede avond stelde het hoofdgerecht teleur. Twee dezelfde gerechten voor 2 personen, lauw en niet lekker bereid. De sla en frietjes waren wel lekker maar helaas erg weinig voor 2 personen. Omdat er, ook bij het afrekenen, geen vraag was of het smaakte kon ik dit ook niet kwijt. Maar: de pannenkoeken de avond ervoor waren erg lekker.

Leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele aardige bediening en niet opdringerig.

We kwamen vanuit een wandelroute wat drinken en eten bij de Tijd. Helaas hadden wij niet gereseveerd en was er geen plek voor 5 personen heel jammer maar alles zat vol. hadden heel veel trek dus wilde niet wachten totdat er een tafel vrij kwam. De dame heeft er alles aan gedaan maar helaas om onze trek een beetje te verlichten kregen wij een mandje brood en een bakje nootjes van de dame. Correct gehandeld wij komen snel weer terug.

Altijd goed om met de kids een pannenkoek te eten en ook gezellig druk. Tot de volgende keer.

Bediening was vriendelijk maar het duurde erg lang. Restaurant zat vol en maar twee dames voor de bediening. Varkenshaas van te doorbakken. Heb dat gezegd, maar zei de vriendelijke dame, we kunnen niet met iedereen rekening houden! Vreemd voor een restaurant waar je het van de gasten moet hebben. Hij wordt zo bereidt aldus de dame.

Het was heerlijk, leuke gerechten op de nieuwe kaart waardoor het lastig kiezen was. Aardige bediening, volgend jaar gaan we er vast weer eten!

Fam Derks

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten met 8 personen. Bijzondere en heerlijke gerechten super mooi opgemaakt en de smaak was voortreffelijk zowel bij de voorgerechten als hoofdgerechten. Tip: advocade burger als voorgerecht was super. De kids hebben heerlijke pannenkoeken gegeten en over de dessert hebben ze het nu nog. Tip: lava Nutella cake. Aan ons werd ook gedacht door de kok met een lekker soesje. De dame in de bediening super vriendelijk en attent wist precies wat wij wilde. Helaas wonen wij niet in de buurt maar komen zeker weer een keer terug.

erik van den oever

Wellicht beter pannekoeken eten in dit restaurant, bij afwezigheid van andere restautrants in de buurt hier varkenshaasjes gegeten, niet echt voor herhaling vatbaar.

Annemieke

We hebben met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij De Tijd.
    Zeer vriendelijke en behulpzame / meewerkende gastheer.
    Paar keer drankbestelling gewijzigd, was geen probleem.
    Kinderpannenkoek: enthousiast ontvangen. Ze vonden het leuk dat ze zoveel verschillend beleg kregen.
    Voor grote kindermaagjes nog niet voldoende. Een naturel pannenkoek ging er daarna ook nog in.

Oosterse soep met kokos en garnalen was zeer smakelijk.
    De salade met warme geitenkaas, walnoten en gekaramelliseerde peren was subliem, echt een aanrader.
    Er zaten veel extra luxe ingredienten bij: appelkapper, stukje verse vijg, meloen en ficalisbesje.
    Vreemd genoeg smaakte het gele uitje, olijven en ui er ook prima bij, terwijl de geitenkaas en de peer toch zoet waren.

Toen we vertrokken ontdekten de kinderen de speelkamer. Even lastig om ze mee te krijgen, want het zag er allemaal heel aanstekelijk uit.

We hebben de auto geparkeerd bij het spoor (iets doorrijden en voor de spoorwegovergang naar links.)

Enig min puntje: blower bij het toilet werkt onvoldoende. Je gaat met nog "natte" handen weer het restaurant in.

Vanmiddag lekker geluncht met 4pers, vriendelijke dame in de bediening en heerlijke tosti’s + soep, wij komen nog een keer terug voor het diner.

Prima lunch en snel geserveerd voor een tourgroep van 11 personen. Prima revanche voor die keer deze zomer dat ik met 2 gasten 2 uur heb zitten wachten n.a.v. onderbezetting en een overvol terras.

Het peroneel is zeer vriendelijk en service gericht.
    Het eten is er heerlijk en de sfeer lekker rustig. Absoluut een aanrader.

Dhr. en Mevr. Kamphuis

Erg lekker geluncht. Het zag er allemaal erg verzorgd uit.
    Vriendelijke bediening en mooie locatie.
    zeker aan te bevelen!

De bediening was vlot en personeel zeer vriendelijk, wij hebben een keer pannenkoeken gegeten en de andere dag een 3-gangen menu genomen. Heerlijk gegeten en gedronken een aanrader voor iedereen om een keer te gaan.

Leonie Eppenga

Heerlijk gegeten. Toen bleek dat er een jarige was, werd het dessert van de jarige met sterretjes en een 'lang zal ze leven' geserveerd. Top!

De bediening was vriendelijk, maar we moesten vreselijk lang wachten voor we iets kregen. Te weinig personeel. Het personeel deed erg hun best maar konden de grote drukte niet aan.

Heerlijk gegeten na een heel vriendelijk ontvangst. Kortom helemaal top!

Onze ervaring vandaag was dat wij zagen dat het heel druk was op het terras maar de dame en heer de benen uit het lijf liepen en heel aardig bleven en correct. Wij krijgen snel onze drinken met een heerlijk gebakje. De recensies die ik hier lees vind ik ontrecht want zoals iedereen zag was het heeel druk. Dikke duim voor het personeel.