De Tijd in Wolfheze

Kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Op 5 minuten van de A12/A50
    4 parkeerplaatsen op eigen terrein en voldoende aan de overkant langs het spoor.

Station Wolfheze op nog geen minuut afstand. Ligt gelijk achter het station.

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Of u nu van een uitgebreid diner houdt of van een lekkere pannenkoek, u bent bij De Tijd aan het goede adres.
Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u een gezellige tijd heeft bij ons.

Onze inrichting is warm en ruim opgezet en onze open haarden geven het geheel een huiselijke sfeer.
Elk seizoen gaat de menukaart met zijn Tijd mee, daardoor kunt u als gast blijven genieten van onze culinaire gerechten, het hele jaar door.

Wij serveren u graag ons 3 gangen á la carte menu waar diverse overheerlijke seizoensgerecht op staan.
U kiest uit onze kaart uw voor hoofd en nagerecht voor een vaste prijs van €27,50.

Daarnaast hebben wij ook een pannenkoekenkaart met verschillende zoet en hartig belegde pannenkoeken, voor klein en groot.

• High tea: € 17,50

1441208188 82
1494062098 82
1503671900 83

1. Monique Kruse

Als start en afsluiting van een wandelfeest zijn wij met een groep van 40 man bij De TIJD geweest. Een prachtige plek om van daaruit een wandeling te maken.
    Bij de voorbereiding is er heel goed meegedacht over de hapjes en de drankjes. Zeer flexibel en klantgericht....met een big smile.
    Ze maken heerlijke hapjes tegen een zeer acceptabele prijs. Kortom, een aanrader..

2. R. Schomaker

Zeer gezellig terras, uiterst vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Graag tot een volgende keer

3. Femke Vrieling, Pro Persona

We hadden vanuit ons bedrijf een etentje voor een collega, totaal 11 mensen. Met alle wensen is rekening gehouden, ook dieetwensen en vertraging van de gangen om een voordracht te kunnen houden. Ook is op laatste moment de gedekte tafel op ons verzoek verplaatst. Zelfs mijn hondje was welkom en kreeg direct koekjes en water.
    Het eten zelf was niet alleen uitstekend van smaak maar ook prachtig vormgegeven. De bediening was uitermate gastvrij en plezierig en attent. De rekening kwam snel en ik was verbaasd over het relatief lage bedrag. Kortom: een tien met een pluim!
    Het enige minpuntje: het was wat benauwd in de ruimte door het warme weer en ramen konden niet open, maar gelukkig ontdekten we een zijdeur die open kon

4. Saskia Mak

Prijs kwaliteit is goed. Bij goed weer kan je heerlijk buiten zitten. Bediening is snel. Vooral de 3 zomersoepjes waren erg lekker!

5. vd Eijnden

Heerlijk gegeten in een fantastische ambiance.

6. Wij kwamen voor de pannenkoeken en een toetje. De pannenkoeken zijn echt wel extra lekker door het niet-standaard meel dat gebruikt wordt. Zeker een aanrader. We moesten wel een beetje lang wachten op het toetje, maar het was gezellig dus we stoorden ons er niet aan.

7. Gezellig restaurant, lekker eten, niet te sjiek, niet te gewoontjes, fijn terras.

8. Vriendelijke en vlotte bediening, Pannenkoeken smaakten perfect, waren goed gevuld en niet te dik. Waar voor je geld. Aanrader!

9. Een geweldige smaakvolle en sfeervolle ervaring!!!! Geweldig personeel met hart voor hun vak en gasten! En heerlijke gerechten op de menukaart en op het bord !!! Ze hebben de tijd voor iedereen bij ‘De Tijd’!!! Een echte aanrader!!!!

10. Roland Dekker

Voor het eerst daar gegeten, via een Bongo Lunchtime.
    Mocht uit de gehele lunch kaart kiezen, dus niet beperkt.
    Hele aardige bediening, leuke sfeer en niet duur.
    Zeker een aanrader!

11. Kim jeurissen

Gezellig terras en vriendelijke bediening! Het hoofdgerecht was matig in tegenstelling tot alle kleine hapjes die ernaast op het bord lagen. Kom zeker terug!

12. Simon de Ridder

Sfeervolle plek, met fijne bediening. En goed eten. Van eenvoudige pannenkoek tot mooi opgemaakte en smaakvolle driegangen diners.

13. Jan Rutjes

Gezellig buiten gezeten. Goede bediening en lekker eten.

14. Dat liep even anders dan gepland! Maar door de top service van het personeel toch een lekkere pannenkoek kunnen eten. Bedankt!

15. Gastvrij.
    Uitstekende gerechten.

16. Klein maar gezellig het eten was goed wij vinden dat jonge bedienden wel iets beter begeleid moet worden mbt benadering van gasten en het aanleveren van drankjes bv wijn glazen bij de poot pakken en bestek niet voor de om leggen.
    Dit is geen kritiek maar opbouwend bedoeld.

17. Wij komen regelmatig bij de Tijd en genieten elke van goed eten en gezellig eten! Chapeau.

18. Top restaurant. Heerlijke wijn en super lekker eten. Ik kom hier vaker!

19. Het eten was echt heerlijk had de lamssouflaki perfect gegaard en mals mijn vriendin had de kogelbiefstuk en die was ook heerlijk mals een aanrader gr Mike uut hengelooooooo

20. Ik vind het zeer goed bij jullie; het eten is uitstekend, superlief voor de honden, ook zeer flexibel met het wijzigen van de reservering en als er iets niet goed zou zijn, wordt dat prima opgelost. Het zeer vriendelijke personeel, zeker degene die ons zowel gister als eergisteren bediend heeft!

21. Ludo Wauters

Zondag 20 mei ll. neergestreken op het terras met een bende Solexrijders. Dipak bleef onverstoord, vriendelijk, behulpzaam en kwam met momenten grappig uit de hoek. Bedankt.

22. Coen van Gerven

Het terras van restaurant de Tijd is heerlijk. ‘S avonds na het werk een prima plek om nog te genieten van het zonnetje. De bediening is prima, ook op details wordt gelet, de asbak wordt bij iedere ronde keurig geleegd. De Rib-Eye (medium rare) was werkelijk perfect gegaard. Als bijgerechten, worden warme groenten geserveerd, een verademing vergeleken bij de veelal (bij andere restaurants) geserveerde salade, zelfs smakelijke asperges ontbraken niet. Het restaurant is laagdrempelig en het personeel erg plezierig. De prijs/kwaliteitverhouding is bijzonder goed en de kaart is origineel. Ik kom hier zeker terug.

23. De eerlijk was heerlijk en ik vond de service geweldig. De personeel waren vriendelijk en hebben zijn waren blij bij het bedienen. Dit geeft de restaurant wel een prettige sfeer.

24. Lies en Peter

We eten wel vaker bij De Tijd. Door de tijd heen zien we het restaurant groeien. De maaltijden worden evenwichtiger en kwalitatief steeds beter. Voor een mooie prijs, vandaar de 10 uit onze score. Leuke vegetarische gerechten, waarin de creativiteit en passie van de kok tot uiting komt. Falafel van biet: heerlijk! En ook de groentenpie was heerlijk. Een aanrader dus.

25. Heerlijk gegeten. De zalm in bladerdeeg was lekker zacht, met daarbij verschillende groenten. Mijn partner had een kogelbiefstuk waar hij eveneens van heeft genoten. Onze dochter had het ontzettend naar haar zin met haar kinderpannenkoek met spekjes, hagelslag en andere versiersels. Gastvrij personeel met een glimlach, lekker eten, aanrader voor gezinnen maar ook voor volwassenen.

26. Matig. Geen herhaling.

27. Wij hebben van de week hier heerlijk gegeten. Gamba's en pannenkoeken. Snelle en vriendelijke service. Leuke locatie ook in Wolfheze.

28. Al een paar keer heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding en bediening is top.

29. Ziet er allemaal leuk uit, zowel van buiten als binnen. Thema tijd is leuk doorgevoerd in de inrichting. De menukaart ziet er veelbelovend uit, wij wilden graag pannenkoeken eten met onze zoon van 2 jaar die er gek op is, maar onze ogen vielen ook op andere dingen van de kaart. De carpaccio die wij als 1e hadden was duidelijk van goedkope kwaliteit, niet boterzacht, maar taai op sommige punten. Garnituur op de carpaccio was goed. Daarna de pannenkoek. Helaas zat de schil nog aan de appel en had je soms last van taaie stukjes daardoor, maar bovenal, de pannenkoek was erg vet! Een doorgebakken boter smaak was ruimschoots aanwezig, niet lekker. Zelfs onze zoon heeft zijn pannenkoek niet op…
    Bediening was erg druk met het terras, had moeite de aandacht te verdelen. Het eten kwam snel, misschien wel te snel (weinig aandacht?)

1,3
  30. Het waren prima pannenkoeken, die allemaal (12) tegelijk werden opgediend. Klasse!

31. Eerst heerlijk op het terras relaxed wat gedronken en daarna binnen heerlijk gegeten. Er was genoeg keuze om voor ieder een apart 3 gangen diner te kiezen. De service was heel goed en leuk.

32. Aly en Lambert

Op Tweede Paasdag met 17 wandelaars hier heerlijk pannenkoeken gegeten. Alles was perfect georganiseerd en heel gezellig! Echt een aanrader.

33. Goed gegeten, erg gezellige bediening,
    Alleen een min puntje dat er honden binnen mogen, zeker voor een allergisch persoon zoals ik.
    Heb er de hele avond last van gehad.

O ja het geluid kraakt een beetje.

34. De naam zegt het al: er word de tijd genomen. Ruime tijd om te kiezen en een 3-gangen menu te nuttigen. Tel daar uitstekend eten en een ontspannen ambiance bij en je hebt een heerlijk avondje uit.

35. Mk 26 punten

Eten is van hoge kwaliteit. Vers en mooi in balans. De bediening is heel erg vriendelijk en flexibel. Denkt goed mee met de klant.
    De sfeer van het restaurant is wat minder. Het oogt als een eetcafe terwijl de kwaliteit van het eten en de bediening van veel hoger niveau is. Zeker wel een aanrader!

36. 24 maart 2018 ivm ons 40 jarig huwelijk met familie en vrienden gegeten. Was een overheerlijk buffet met voor iedereen wat wils. Bediening was zeer vriendelijk. Alles was perfect verzorgd. Eten was top en ruim voldoende. Alle gasten waren zeer tevreden. Zeker een zaak om nogmaals te bezoeken en aan te raden mocht u een feest hebben.
    Speciale dank aan Marjoleine die ons vanaf de eerste bespreking tot gisterenavond uitstekend heeft geholpen.

37. Personeel gastvrij. Kinderpannenkoek eters moesten zelf om suprise vragen dit dan wel jammer.

38. B.n van de sluis

Heerijk gegeten en was gezellig.

39. Xandra Brunink

Na een eerdere goede ervaring opnieuw gereserveerd voor een kleine groep. Service super vriendelijk en goed, eten heerlijk en prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Een absolute aanrader, wij komen zeker terug!

40. Een heerlijke avond gehad met leuk gezelschap. Dit kwam mede door het heerlijke eten wat er op tafel werd geserveerd. Bediening en keuken krijgen een 10 van mij. Kom zeker nog een keertje terug.

41. Het eten (verschillende pannenkoeken, en voor de niet-pannekoeketers een kogelbiefstuk en een Indiase curry) en dessert waren prima en ook qua presentatie op het bord aantrekkelijk, maar de bediening, 2 dames, hadden duidelijk hun handen vol en niet echt 'de tijd'. Men vergat de tafel af te nemen na de vorige bezoekers, het duurde lang voordat het drinken kwam, de flesjes en glazen werden midden op tafel gezet en we mochten zelf verdelen. Een keer werd bij ons het drinken voor een tafel naast ons neergezet. Misschien had men niet verwacht dat het restaurant op zondagvond zo vol zou zitten? We heben prima getafeld, maar ik had een beetje te doen met de bediening.

42. Wij hebben pannenkoeken gegeten en die waren uitstekend. Vriendelijke mensen en een erg leuk adres om vaker te komen.

43. Pannenkoeken wat vet. Zalm en de spies maken we thuis lekkerder.

44. Afgelopen week heerlijk gegeten. De nieuwe kaart is verrassend en vernieuwend. Voor mij is de bietenfalafel de grootste topper, maar de zalm wellington en de baklava zijn ook zeker aanraders. Al is een Soes XL altijd een aanrader... De bediening is zoals altijd top! We komen zeker weer terug!

45. W. Heijns

Kwaliteit voor een betaalbare prijs, dit klopt aardig met onze ervaring.
    Waarbij we ons beperkt hebben tot het pannenkoekenmenu en een XL-soes (die heerlijk was).

46. Erg lekker gegeten en super vriendelijk en attent personeel. Echt een aanrader!

47. Mooie ruimte, leuke sfeer. We konden echt 'de tijd' nemen. Bediening was attent en heel vriendelijk. Soep was niet echt warm, broodjes waren wat te hard. De pannenkoeken waren wel heel lekker.

48. Pebbles Ella

Leuk en sfeervol waar het personeel zeer vriendelijk en aardig de gasten bediend. Het menu kent leuke gerechten die erg toegankelijk zijn. Wijzelf hadden de Lamssoufflaki en een heerlijke XL-soes, die zijn naam wel erg eer aandeed.

Als wij binnenkort weer 1 van de vele wandelingetjes in de regio gaan maken maken wij daar zeker een pitstop!

49. Erg gastvrij ontvangen en bediend, hond en kindvriendelijk.

50. Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij de Tijd. We mochten van de nieuwe kaart proeven heerlijk en verassend een dikke aanrader. De dame in de bediening zeer vriendelijk en vakkundig alle tafels waren bezet maar kregen toch alle aandacht👍

51. Peter en Anneke

Heerlijk broodje hamburger gegeten en een super lekker oreo-toetje.
    Vriendelijke, hartelijke ontvangst en bediening in een goede sfeer. Zeker een aanrader!

52. Jan Berendsen

Heerlijk gegeten. Uitstekende service. Gezellige setting.

53. Super slecht!!! Het restaurant zelf is echt gezellig en er is een leuke kamer voor kinderen waar ze kunnen spelen. De pannenkoeken waren redelijk! Ze waren in elk geval net vers gebakken, maar wat een de vette kant en het beleg karig. Een kaas pannenkoek is een vers gebakken pannenkoek, met wat geraspte kaas erover. Die kaas ligt nogal verspreid, dus dat is wat aan de karige kant. Ik had zelf varkenshaas met monchou vulling. De smaak was best oké het was wel erg jammer dat het duidelijk niet vers klaargemaakt was. Het eten was lauw. Het was duidelijk opgewarmd of warm gehouden in een oven of iets dergelijks. Het is een aanname maar het leek erop alsof het die middag was klaargemaakt en daarna was warm gehouden. De monchou vulling was aan de binnenkant echt nog koud, de rest was lauw. Er was friet bij en salade. De friet was prima. Lekkers vers gebakken en lekker krokant, de salade was ook duidelijk al s'middag klaargemaakt. De blaadjes waren een beetje uitgedroogd zeg maar. Er lag wel een vers gesneden tomaat op. Al met al is het restaurant niet duur (€64,- voor 5 personen een pannenkoek of hoofdgerecht en wat drinken) Maar op deze manier is zelfs dat te duur! Nooit meer voor ons. Ik heb dit ook aangegeven bij het restaurant. Volgens de gastheer was het wel vers bereid, hij zij alleen niet wanneer.

54. Wil Driessen

Wij zijn door 2 mensen bediend. 1 Zeer aardig, voorkomend en beleefd en dacht zelfs aan de hond, prima.
    Daar aan tegen de andere meneer maakt foute grappen en opmerkingen, ons gezelschap werd een beetje behandeld als of we niet goed bij ons hoofd waren/kleuters. Bij ons vorige bezoek was dat ook al zo, misschien doet meneer dit werk al te lang?
    Heel jammer want het bederft toch de sfeer aan tafel.

55. Prima tent: we waren met een groep volwassenen en kinderen, eten in orde en niet duur superaardige en snellle bediening, interieur wat gedateerd maar wel gezellig.

56. Wij vonden het eten, de sfeer, de service en de prijs/kwaliteit erg goed.
    Wij raden jullie zeker aan bij andere mensen en komen zelf ook graag nog een keer terug.
    Het eten vonden wij zo lekker dat wij baalden, als wij ons gerecht al weer op hadden.

Een aanrader om zeker een keer te komen eten!!!!

57. Eten prima! Sfeervolle locatie. Goede bediening. Echt een avondje uit! Dit was op 1ste Kerstdag.

58. Heerlijk kerstdiner gegeten! Vriendelijke bediening en royale glazen van een lekkere wijn.
    En we zullen ook in het nieuwe jaar weer regelmatig terugkomen.
    Prima restaurant in Wolfheze!

59. Caro, Addy en Lummel

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en gelachen! We komen snel weer! De nieuwe kaart is zeker een aanrader!

60. David Funk

We enjoyed a delightful evening for my wife's birthday.
    Our dishes looked so lovely on the plates.
    The atmosphere was comfortable and relaxed.
    For the price an excellent deal.

61. Heerlijk gegeten en een geweldige bediening!

62. Gezellige plek met fijne bediening, goed eten en lekkere bieren en wijnen.

63. Goede ervaring vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

64. We komen al enkele jaren bij De Tijd ( voorheen Wolvenbosch). De sfeer is er gemoedelijk, eten is prima en voor een redelijke prijs. Het parkeren voor het restaurant of in de directe omgeving is geen punt.
    De inrichting ziet er naar behoren uit en de toiletten zijn schoon.
    Eigenlijk zijn we er vaste klant en nemen meestal familie, vrienden en kennissen bij toerbeurt mee.
    Ook zij waarderen De Tijd voor genoemde cijfers.
    W.B., Doorwerth

65. Heerlijk gegeten, prima service, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, 16 gasten geen probleem. Hier komen we terug!

66. Fantastisch!! Heerlijke avocado burger en de beste choco soufflé ooit!👍👍👍

67. Bij weekendje weg 2× achtereen gegeten. Pannenkoeken waren heerlijk. Vriendelijke attente bediening. De tweede avond stelde het hoofdgerecht teleur. Twee dezelfde gerechten voor 2 personen, lauw en niet lekker bereid. De sla en frietjes waren wel lekker maar helaas erg weinig voor 2 personen. Omdat er, ook bij het afrekenen, geen vraag was of het smaakte kon ik dit ook niet kwijt. Maar: de pannenkoeken de avond ervoor waren erg lekker.

68. Leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele aardige bediening en niet opdringerig.

69. We kwamen vanuit een wandelroute wat drinken en eten bij de Tijd. Helaas hadden wij niet gereseveerd en was er geen plek voor 5 personen heel jammer maar alles zat vol. hadden heel veel trek dus wilde niet wachten totdat er een tafel vrij kwam. De dame heeft er alles aan gedaan maar helaas om onze trek een beetje te verlichten kregen wij een mandje brood en een bakje nootjes van de dame. Correct gehandeld wij komen snel weer terug.

70. Altijd goed om met de kids een pannenkoek te eten en ook gezellig druk. Tot de volgende keer.

71. Bediening was vriendelijk maar het duurde erg lang. Restaurant zat vol en maar twee dames voor de bediening. Varkenshaas van te doorbakken. Heb dat gezegd, maar zei de vriendelijke dame, we kunnen niet met iedereen rekening houden! Vreemd voor een restaurant waar je het van de gasten moet hebben. Hij wordt zo bereidt aldus de dame.

72. Het was heerlijk, leuke gerechten op de nieuwe kaart waardoor het lastig kiezen was. Aardige bediening, volgend jaar gaan we er vast weer eten!

73. Fam Derks

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten met 8 personen. Bijzondere en heerlijke gerechten super mooi opgemaakt en de smaak was voortreffelijk zowel bij de voorgerechten als hoofdgerechten. Tip: advocade burger als voorgerecht was super. De kids hebben heerlijke pannenkoeken gegeten en over de dessert hebben ze het nu nog. Tip: lava Nutella cake. Aan ons werd ook gedacht door de kok met een lekker soesje. De dame in de bediening super vriendelijk en attent wist precies wat wij wilde. Helaas wonen wij niet in de buurt maar komen zeker weer een keer terug.

74. erik van den oever

Wellicht beter pannekoeken eten in dit restaurant, bij afwezigheid van andere restautrants in de buurt hier varkenshaasjes gegeten, niet echt voor herhaling vatbaar.

75. Annemieke

We hebben met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij De Tijd.
    Zeer vriendelijke en behulpzame / meewerkende gastheer.
    Paar keer drankbestelling gewijzigd, was geen probleem.
    Kinderpannenkoek: enthousiast ontvangen. Ze vonden het leuk dat ze zoveel verschillend beleg kregen.
    Voor grote kindermaagjes nog niet voldoende. Een naturel pannenkoek ging er daarna ook nog in.

Oosterse soep met kokos en garnalen was zeer smakelijk.
    De salade met warme geitenkaas, walnoten en gekaramelliseerde peren was subliem, echt een aanrader.
    Er zaten veel extra luxe ingredienten bij: appelkapper, stukje verse vijg, meloen en ficalisbesje.
    Vreemd genoeg smaakte het gele uitje, olijven en ui er ook prima bij, terwijl de geitenkaas en de peer toch zoet waren.

Toen we vertrokken ontdekten de kinderen de speelkamer. Even lastig om ze mee te krijgen, want het zag er allemaal heel aanstekelijk uit.

We hebben de auto geparkeerd bij het spoor (iets doorrijden en voor de spoorwegovergang naar links.)

Enig min puntje: blower bij het toilet werkt onvoldoende. Je gaat met nog "natte" handen weer het restaurant in.

76. Vanmiddag lekker geluncht met 4pers, vriendelijke dame in de bediening en heerlijke tosti’s + soep, wij komen nog een keer terug voor het diner.

77. Prima lunch en snel geserveerd voor een tourgroep van 11 personen. Prima revanche voor die keer deze zomer dat ik met 2 gasten 2 uur heb zitten wachten n.a.v. onderbezetting en een overvol terras.

78. Het peroneel is zeer vriendelijk en service gericht.
    Het eten is er heerlijk en de sfeer lekker rustig. Absoluut een aanrader.

79. Dhr. en Mevr. Kamphuis

Erg lekker geluncht. Het zag er allemaal erg verzorgd uit.
    Vriendelijke bediening en mooie locatie.
    zeker aan te bevelen!

80. De bediening was vlot en personeel zeer vriendelijk, wij hebben een keer pannenkoeken gegeten en de andere dag een 3-gangen menu genomen. Heerlijk gegeten en gedronken een aanrader voor iedereen om een keer te gaan.

81. Leonie Eppenga

Heerlijk gegeten. Toen bleek dat er een jarige was, werd het dessert van de jarige met sterretjes en een 'lang zal ze leven' geserveerd. Top!

82. De bediening was vriendelijk, maar we moesten vreselijk lang wachten voor we iets kregen. Te weinig personeel. Het personeel deed erg hun best maar konden de grote drukte niet aan.

83. Heerlijk gegeten na een heel vriendelijk ontvangst. Kortom helemaal top!

84. Onze ervaring vandaag was dat wij zagen dat het heel druk was op het terras maar de dame en heer de benen uit het lijf liepen en heel aardig bleven en correct. Wij krijgen snel onze drinken met een heerlijk gebakje. De recensies die ik hier lees vind ik ontrecht want zoals iedereen zag was het heeel druk. Dikke duim voor het personeel.

85. Diëgo de Reuver

Heerlijke Zonnige Zondag bij De Tijd! We komen iedere week even langs met m'n vader om wat te eten of te drinken. Het heeft ons weer goed mogen smaken met als toetje de nu al legendarische Jan-Willie IJscoupe!
    Vandaag lekker het zonnetje erbij op een gezellig vol terras.

Bedankt iedereen!
    Grtz Diëgo, Naat & Jan-Willem

86. Vanavond met 7 personen bij de Tijd gegeten. 4 Volwassenen en 3 kinderen. Ambiance is gezellig en kinderspeelkamer ideaal.
    Kinderen een pannenkoek op, ze hebben gesmuld. Wel nog even om de versiering moeten vragen zoals aangegeven op de kaart. Volwassenen a la carte gegeten. Geitenkaas salade was heerlijk, feta vond ik daarbij minder passen. Zoete aardappel taartje was lekker, zoete aardappel wel wat karig aanwezig. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was wat lang wachten met 3 kids erbij. Hoofdgerecht was heerlijk. Varkenshaas met tzatziki en lamscurry gegeten. Dessert liet weer even op zich wachten en moesten we zelf om vragen. Ondertussen werden er al stoelen in de naastgelegen ruimte verschoven en opgeruimd. Het was nog geen acht uur, en was in onze ogen niet het juiste moment en tijdstip om te doen. Koffie direct bij het dessert zoals gewenst, onze complimenten.
    Al met al heerlijk gegeten, wel nog wat aandachtspuntjes in de bediening/service. Misschien doet 1 man personeel extra en persoonlijke attentie wonderen.

87. Heden middag wilde wij met 3 personen na het wandelen van het molenbeeksepad {klompenpad} 16 km een drankje nemen met een klein hapje. De kelner die ons te woord stond gaf aan dat we wel iets konden drinken maar niks te eten konden bestellen omdat er geen lunch meer werd geserveerd vanwege een diner in de avonduren. Lunchtijd is van 12.00 tot 17.00 uur volgens lunckaart wij waren hier omstreeks 15.00 uur. Wij gaven aan een broodje antwoord was nee mag niet meer van de baas. Klanten die iets later naast ons kwamen zitten waren erg verbaast over de reactie en zeiden we komen hier regelmatig maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Wij ook niet en zullen ook nooit meer in deze slechte tent 1 stap binnenzetten en ons verhaal zal meerdere malen op vele wandeltochten worden verteld. Ik kom hier dagelijks meerdere malen voorbij met mensen in mijn auto en daar zal het ook een gespreksvoorwerp zijn. Gr eric bertrand.

88. Tijdens een fietstocht op een zondag met mooi weer kwamen we langs restaurant de tijd. Het was 14.00 uur, tot 17.00 uur konden we kiezen van de lunchkaart.
    De keuze was snel gemaakt, de bestelling snel opgenomen, en toen dat eenmaal gebeurt was nam het personeel de tijd...
    Aan de tafel naast ons begon een mevrouw na verloop van tijd enorm te klagen, ze zaten er al een uur en nog was de bestelling niet geleverd.
    Onze drankjes kwamen na 25 minuten, ook wij hadden nog geen eten.
    Inmiddels was duidelijk dat er meerdere mensen al tijden op hun eten zaten te wachten.
    Aan de andere kant naast ons streek een ouder echtpaar neer, de ober die de bestelling op kwam nemen snauwde ze toe dat ze van de directie alleen wat te drinken mochten bestellen, er werd geen lunch meer geserveerd.
    De friet wat op de tafeltjes om ons heen werd neer gezet ging er steeds bruiner uit zien, niet bepaald aantrekkelijk om eens lekker je tanden in te zetten.
    Toen wij ruim 3 kwartier zaten te wachten hebben we de serveerster aangesproken met de vraag hoe lang het zou duren, na weer 10 minuten was ze nog steeds niet terug waarop wij besloten alleen de drankjes af te rekenen en weg te gaan.
    Om bij restaurant de tijd te gaan eten, moet je dus ook echt de tijd nemen. Van de vriendelijkheid van het personeel hoef je het ook niet te hebben. Tot nog toe het meest bedroevende restaurant ooit meegemaakt!!

1,7
  89. We wilden koffie met gebak van de week. Op de kaart staat:"vraag gerust wat het gebak van de week is". Het korte antwoord was: " hebben we niet". Op onze vraag waarom niet, kwam het antwoord dat het gebak in de vriezer zit. Geen lekker vers gebakje dus. En dat voor €3,50!

90. Hans en Nanda Lingen

We hebben gisteren wederom uitstekend gegeten bij restaurant De Tijd. De combinatie met pannenkoekenrestaurant doet op geen enkele wijze afbreuk aan de kwaliteit van het driegangenkeuzemenu. Er is een redelijke keuze uit de gerechten, de borden worden fraai opgemaakt en de hoeveelheden zijn meer dan voldoende. Wat de hoofdgerechten betreft kozen wij voor het Italiaanse vispalet en de kalfsentrecote. Werkelijk niets op aan te merken! De prijs van het driegangenmenu (€ 27,50) is het gebodene meer dan waard. De bediening was ook nu weer heel attent. Kortom, wij komen graag nog een keer terug.

91. Mieke van Hoeckel

We hebben een superavond gehad . Heerlijk gegeten en dat mede dankzij de geweldige en ontzettend lieve en leuke serveerster !!

92. Heerlijk gegeten; goede en vriendelijke bediening!

93. Heerijke pannenkoeken gegeten zondag. Mijn vriendin en ik konden zelfs een kinder pannenkoek bestellen wij hadden niet zo veel zin in pannenkoeken de heren wel maar omdat deze pannenkoeken zo dun en heerlijk waren hebben wij er beide nog 1 bij genomen. De dame in de bediening was heel aardig, correct en enthousiast en ter info wij zijn vandaag opa en oma geworden. (De dame weet waar het over gaat) tot snel!

94. André & LIa

Het eten was prima verzorgd, zeker een aanrader!
    Bij aankomst kon onze reservering niet teruggevonden worden, terwijl ik zowel op telefoon als via mail bevestiging van reservering had ontvangen. Beetje slordig toch wel!
    Sommige bediening was kort van stof en soms rond uit stuntelig te noemen.
    Jammer want anders zouden wij zeker terugkeren, nu wel enige twijfel.

95. Rits Frans Roman Martine.

Was heel gezellig met Soraya! Tot een volgende keer, Groetjes uit België.

96. J. Barten

Vandaag (maandag) gegeten bij de tijd onze ervaring qua het eten was heerlijk en erg verast wat we hebben gegeten. En het grote terras ziet er prachtig uit.

De bediening was rampzalig, het was erg druk de heren die ons bediende liepen er gehaast en ongeïnteresseerd bij ze konden het niet bij houden. (Hopelijk doen jullie iets met dit commentaar)

Voor het eten en voor het terras komen we terug maar voor de bediening niet.

97. Carolien en Lammert Huizing (Rijksmuseum)

Prachtige locatie, groot buitenterras. Erg vriendelijke bediening.
    Kwaliteit is uitstekend. Klanten worden met een "hartelijk welkom" ontvangen.
    Wij komen zeker nog een keer terug, als wij weer in de buurt zijn.

98. Prima 3 gangendiner met speciale gerechten die de prijs meer dan waard zijn.
    Zeker een plaats om terug te gaan.

99. Ik begrijp niets van alle goede recensies hier.

Menu, de opmaak van de borden, de garnituur erbij: het is zo oubollig en slecht. Zelfs een simpele pannenkoek is niet echt lekker. Halfgaar.

Personeel is druk en ongeïnteresseerd. Lopen rond in smerige uniformen.

100. Frans Tigelaar

Hele prettige bediening, erg fijne sfeer en ik moet eerlijk zeggen dat ik deze hoge kwaliteit qua gerechten en toetjes niet had verwacht in een dorp.

Volgende pagina