De Tijd in Wolfheze

Kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Op 5 minuten van de A12/A50
    4 parkeerplaatsen op eigen terrein en voldoende aan de overkant langs het spoor.

Station Wolfheze op nog geen minuut afstand. Ligt gelijk achter het station.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Of u nu van een uitgebreid diner houdt of van een lekkere pannenkoek, u bent bij De Tijd aan het goede adres.
Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u een gezellige tijd heeft bij ons.

Onze inrichting is warm en ruim opgezet en onze open haarden geven het geheel een huiselijke sfeer.
Elk seizoen gaat de menukaart met zijn Tijd mee, daardoor kunt u als gast blijven genieten van onze culinaire gerechten, het hele jaar door.

Wij serveren u graag ons 3 gangen á la carte menu waar diverse overheerlijke seizoensgerecht op staan.
U kiest uit onze kaart uw voor hoofd en nagerecht voor een vaste prijs van €27,50.

Daarnaast hebben wij ook een pannenkoekenkaart met verschillende zoet en hartig belegde pannenkoeken, voor klein en groot.

• High tea: € 17,50

1420113818 82
1437632004 83
1442011551 82
1512084295 82

1. Prima tent: we waren met een groep volwassenen en kinderen, eten in orde en niet duur superaardige en snellle bediening, interieur wat gedateerd maar wel gezellig.

2. Wij vonden het eten, de sfeer, de service en de prijs/kwaliteit erg goed.
    Wij raden jullie zeker aan bij andere mensen en komen zelf ook graag nog een keer terug.
    Het eten vonden wij zo lekker dat wij baalden, als wij ons gerecht al weer op hadden.

Een aanrader om zeker een keer te komen eten!!!!

3. Eten prima! Sfeervolle locatie. Goede bediening. Echt een avondje uit! Dit was op 1ste Kerstdag.

4. Heerlijk kerstdiner gegeten! Vriendelijke bediening en royale glazen van een lekkere wijn.
    En we zullen ook in het nieuwe jaar weer regelmatig terugkomen.
    Prima restaurant in Wolfheze!

5. Caro, Addy en Lummel

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en gelachen! We komen snel weer! De nieuwe kaart is zeker een aanrader!

6. David Funk

We enjoyed a delightful evening for my wife's birthday.
    Our dishes looked so lovely on the plates.
    The atmosphere was comfortable and relaxed.
    For the price an excellent deal.

7. Heerlijk gegeten en een geweldige bediening!

8. Gezellige plek met fijne bediening, goed eten en lekkere bieren en wijnen.

9. Goede ervaring vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

10. We komen al enkele jaren bij De Tijd ( voorheen Wolvenbosch). De sfeer is er gemoedelijk, eten is prima en voor een redelijke prijs. Het parkeren voor het restaurant of in de directe omgeving is geen punt.
    De inrichting ziet er naar behoren uit en de toiletten zijn schoon.
    Eigenlijk zijn we er vaste klant en nemen meestal familie, vrienden en kennissen bij toerbeurt mee.
    Ook zij waarderen De Tijd voor genoemde cijfers.
    W.B., Doorwerth

11. Heerlijk gegeten, prima service, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, 16 gasten geen probleem. Hier komen we terug!

12. Fantastisch!! Heerlijke avocado burger en de beste choco soufflé ooit!👍👍👍

13. Bij weekendje weg 2× achtereen gegeten. Pannenkoeken waren heerlijk. Vriendelijke attente bediening. De tweede avond stelde het hoofdgerecht teleur. Twee dezelfde gerechten voor 2 personen, lauw en niet lekker bereid. De sla en frietjes waren wel lekker maar helaas erg weinig voor 2 personen. Omdat er, ook bij het afrekenen, geen vraag was of het smaakte kon ik dit ook niet kwijt. Maar: de pannenkoeken de avond ervoor waren erg lekker.

14. Leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele aardige bediening en niet opdringerig.

15. We kwamen vanuit een wandelroute wat drinken en eten bij de Tijd. Helaas hadden wij niet gereseveerd en was er geen plek voor 5 personen heel jammer maar alles zat vol. hadden heel veel trek dus wilde niet wachten totdat er een tafel vrij kwam. De dame heeft er alles aan gedaan maar helaas om onze trek een beetje te verlichten kregen wij een mandje brood en een bakje nootjes van de dame. Correct gehandeld wij komen snel weer terug.

16. Altijd goed om met de kids een pannenkoek te eten en ook gezellig druk. Tot de volgende keer.

17. Bediening was vriendelijk maar het duurde erg lang. Restaurant zat vol en maar twee dames voor de bediening. Varkenshaas van te doorbakken. Heb dat gezegd, maar zei de vriendelijke dame, we kunnen niet met iedereen rekening houden! Vreemd voor een restaurant waar je het van de gasten moet hebben. Hij wordt zo bereidt aldus de dame.

18. Het was heerlijk, leuke gerechten op de nieuwe kaart waardoor het lastig kiezen was. Aardige bediening, volgend jaar gaan we er vast weer eten!

19. Fam Derks

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten met 8 personen. Bijzondere en heerlijke gerechten super mooi opgemaakt en de smaak was voortreffelijk zowel bij de voorgerechten als hoofdgerechten. Tip: advocade burger als voorgerecht was super. De kids hebben heerlijke pannenkoeken gegeten en over de dessert hebben ze het nu nog. Tip: lava Nutella cake. Aan ons werd ook gedacht door de kok met een lekker soesje. De dame in de bediening super vriendelijk en attent wist precies wat wij wilde. Helaas wonen wij niet in de buurt maar komen zeker weer een keer terug.

20. erik van den oever

Wellicht beter pannekoeken eten in dit restaurant, bij afwezigheid van andere restautrants in de buurt hier varkenshaasjes gegeten, niet echt voor herhaling vatbaar.

21. Annemieke

We hebben met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij De Tijd.
    Zeer vriendelijke en behulpzame / meewerkende gastheer.
    Paar keer drankbestelling gewijzigd, was geen probleem.
    Kinderpannenkoek: enthousiast ontvangen. Ze vonden het leuk dat ze zoveel verschillend beleg kregen.
    Voor grote kindermaagjes nog niet voldoende. Een naturel pannenkoek ging er daarna ook nog in.

Oosterse soep met kokos en garnalen was zeer smakelijk.
    De salade met warme geitenkaas, walnoten en gekaramelliseerde peren was subliem, echt een aanrader.
    Er zaten veel extra luxe ingredienten bij: appelkapper, stukje verse vijg, meloen en ficalisbesje.
    Vreemd genoeg smaakte het gele uitje, olijven en ui er ook prima bij, terwijl de geitenkaas en de peer toch zoet waren.

Toen we vertrokken ontdekten de kinderen de speelkamer. Even lastig om ze mee te krijgen, want het zag er allemaal heel aanstekelijk uit.

We hebben de auto geparkeerd bij het spoor (iets doorrijden en voor de spoorwegovergang naar links.)

Enig min puntje: blower bij het toilet werkt onvoldoende. Je gaat met nog "natte" handen weer het restaurant in.

22. Vanmiddag lekker geluncht met 4pers, vriendelijke dame in de bediening en heerlijke tosti’s + soep, wij komen nog een keer terug voor het diner.

23. Prima lunch en snel geserveerd voor een tourgroep van 11 personen. Prima revanche voor die keer deze zomer dat ik met 2 gasten 2 uur heb zitten wachten n.a.v. onderbezetting en een overvol terras.

24. Het peroneel is zeer vriendelijk en service gericht.
    Het eten is er heerlijk en de sfeer lekker rustig. Absoluut een aanrader.

25. Dhr. en Mevr. Kamphuis

Erg lekker geluncht. Het zag er allemaal erg verzorgd uit.
    Vriendelijke bediening en mooie locatie.
    zeker aan te bevelen!

26. De bediening was vlot en personeel zeer vriendelijk, wij hebben een keer pannenkoeken gegeten en de andere dag een 3-gangen menu genomen. Heerlijk gegeten en gedronken een aanrader voor iedereen om een keer te gaan.

27. Leonie Eppenga

Heerlijk gegeten. Toen bleek dat er een jarige was, werd het dessert van de jarige met sterretjes en een 'lang zal ze leven' geserveerd. Top!

28. De bediening was vriendelijk, maar we moesten vreselijk lang wachten voor we iets kregen. Te weinig personeel. Het personeel deed erg hun best maar konden de grote drukte niet aan.

29. Heerlijk gegeten na een heel vriendelijk ontvangst. Kortom helemaal top!

30. Onze ervaring vandaag was dat wij zagen dat het heel druk was op het terras maar de dame en heer de benen uit het lijf liepen en heel aardig bleven en correct. Wij krijgen snel onze drinken met een heerlijk gebakje. De recensies die ik hier lees vind ik ontrecht want zoals iedereen zag was het heeel druk. Dikke duim voor het personeel.

31. Diëgo de Reuver

Heerlijke Zonnige Zondag bij De Tijd! We komen iedere week even langs met m'n vader om wat te eten of te drinken. Het heeft ons weer goed mogen smaken met als toetje de nu al legendarische Jan-Willie IJscoupe!
    Vandaag lekker het zonnetje erbij op een gezellig vol terras.

Bedankt iedereen!
    Grtz Diëgo, Naat & Jan-Willem

32. Vanavond met 7 personen bij de Tijd gegeten. 4 Volwassenen en 3 kinderen. Ambiance is gezellig en kinderspeelkamer ideaal.
    Kinderen een pannenkoek op, ze hebben gesmuld. Wel nog even om de versiering moeten vragen zoals aangegeven op de kaart. Volwassenen a la carte gegeten. Geitenkaas salade was heerlijk, feta vond ik daarbij minder passen. Zoete aardappel taartje was lekker, zoete aardappel wel wat karig aanwezig. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was wat lang wachten met 3 kids erbij. Hoofdgerecht was heerlijk. Varkenshaas met tzatziki en lamscurry gegeten. Dessert liet weer even op zich wachten en moesten we zelf om vragen. Ondertussen werden er al stoelen in de naastgelegen ruimte verschoven en opgeruimd. Het was nog geen acht uur, en was in onze ogen niet het juiste moment en tijdstip om te doen. Koffie direct bij het dessert zoals gewenst, onze complimenten.
    Al met al heerlijk gegeten, wel nog wat aandachtspuntjes in de bediening/service. Misschien doet 1 man personeel extra en persoonlijke attentie wonderen.

33. Heden middag wilde wij met 3 personen na het wandelen van het molenbeeksepad {klompenpad} 16 km een drankje nemen met een klein hapje. De kelner die ons te woord stond gaf aan dat we wel iets konden drinken maar niks te eten konden bestellen omdat er geen lunch meer werd geserveerd vanwege een diner in de avonduren. Lunchtijd is van 12.00 tot 17.00 uur volgens lunckaart wij waren hier omstreeks 15.00 uur. Wij gaven aan een broodje antwoord was nee mag niet meer van de baas. Klanten die iets later naast ons kwamen zitten waren erg verbaast over de reactie en zeiden we komen hier regelmatig maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Wij ook niet en zullen ook nooit meer in deze slechte tent 1 stap binnenzetten en ons verhaal zal meerdere malen op vele wandeltochten worden verteld. Ik kom hier dagelijks meerdere malen voorbij met mensen in mijn auto en daar zal het ook een gespreksvoorwerp zijn. Gr eric bertrand.

34. Tijdens een fietstocht op een zondag met mooi weer kwamen we langs restaurant de tijd. Het was 14.00 uur, tot 17.00 uur konden we kiezen van de lunchkaart.
    De keuze was snel gemaakt, de bestelling snel opgenomen, en toen dat eenmaal gebeurt was nam het personeel de tijd...
    Aan de tafel naast ons begon een mevrouw na verloop van tijd enorm te klagen, ze zaten er al een uur en nog was de bestelling niet geleverd.
    Onze drankjes kwamen na 25 minuten, ook wij hadden nog geen eten.
    Inmiddels was duidelijk dat er meerdere mensen al tijden op hun eten zaten te wachten.
    Aan de andere kant naast ons streek een ouder echtpaar neer, de ober die de bestelling op kwam nemen snauwde ze toe dat ze van de directie alleen wat te drinken mochten bestellen, er werd geen lunch meer geserveerd.
    De friet wat op de tafeltjes om ons heen werd neer gezet ging er steeds bruiner uit zien, niet bepaald aantrekkelijk om eens lekker je tanden in te zetten.
    Toen wij ruim 3 kwartier zaten te wachten hebben we de serveerster aangesproken met de vraag hoe lang het zou duren, na weer 10 minuten was ze nog steeds niet terug waarop wij besloten alleen de drankjes af te rekenen en weg te gaan.
    Om bij restaurant de tijd te gaan eten, moet je dus ook echt de tijd nemen. Van de vriendelijkheid van het personeel hoef je het ook niet te hebben. Tot nog toe het meest bedroevende restaurant ooit meegemaakt!!

1,7
  35. We wilden koffie met gebak van de week. Op de kaart staat:"vraag gerust wat het gebak van de week is". Het korte antwoord was: " hebben we niet". Op onze vraag waarom niet, kwam het antwoord dat het gebak in de vriezer zit. Geen lekker vers gebakje dus. En dat voor €3,50!

36. Hans en Nanda Lingen

We hebben gisteren wederom uitstekend gegeten bij restaurant De Tijd. De combinatie met pannenkoekenrestaurant doet op geen enkele wijze afbreuk aan de kwaliteit van het driegangenkeuzemenu. Er is een redelijke keuze uit de gerechten, de borden worden fraai opgemaakt en de hoeveelheden zijn meer dan voldoende. Wat de hoofdgerechten betreft kozen wij voor het Italiaanse vispalet en de kalfsentrecote. Werkelijk niets op aan te merken! De prijs van het driegangenmenu (€ 27,50) is het gebodene meer dan waard. De bediening was ook nu weer heel attent. Kortom, wij komen graag nog een keer terug.

37. Mieke van Hoeckel

We hebben een superavond gehad . Heerlijk gegeten en dat mede dankzij de geweldige en ontzettend lieve en leuke serveerster !!

38. Heerlijk gegeten; goede en vriendelijke bediening!

39. Heerijke pannenkoeken gegeten zondag. Mijn vriendin en ik konden zelfs een kinder pannenkoek bestellen wij hadden niet zo veel zin in pannenkoeken de heren wel maar omdat deze pannenkoeken zo dun en heerlijk waren hebben wij er beide nog 1 bij genomen. De dame in de bediening was heel aardig, correct en enthousiast en ter info wij zijn vandaag opa en oma geworden. (De dame weet waar het over gaat) tot snel!

40. André & LIa

Het eten was prima verzorgd, zeker een aanrader!
    Bij aankomst kon onze reservering niet teruggevonden worden, terwijl ik zowel op telefoon als via mail bevestiging van reservering had ontvangen. Beetje slordig toch wel!
    Sommige bediening was kort van stof en soms rond uit stuntelig te noemen.
    Jammer want anders zouden wij zeker terugkeren, nu wel enige twijfel.

41. Rits Frans Roman Martine.

Was heel gezellig met Soraya! Tot een volgende keer, Groetjes uit België.

42. Gisteren een lekkere pannenkoek gegeten met een XL soes en mijn vrouw een crème brulee toe. Hele attente en leuke dame en heer in de bediening. Het was relaxed en gezellig.

43. J. Barten

Vandaag (maandag) gegeten bij de tijd onze ervaring qua het eten was heerlijk en erg verast wat we hebben gegeten. En het grote terras ziet er prachtig uit.

De bediening was rampzalig, het was erg druk de heren die ons bediende liepen er gehaast en ongeïnteresseerd bij ze konden het niet bij houden. (Hopelijk doen jullie iets met dit commentaar)

Voor het eten en voor het terras komen we terug maar voor de bediening niet.

44. Carolien en Lammert Huizing (Rijksmuseum)

Prachtige locatie, groot buitenterras. Erg vriendelijke bediening.
    Kwaliteit is uitstekend. Klanten worden met een "hartelijk welkom" ontvangen.
    Wij komen zeker nog een keer terug, als wij weer in de buurt zijn.

45. Prima 3 gangendiner met speciale gerechten die de prijs meer dan waard zijn.
    Zeker een plaats om terug te gaan.

46. Ik begrijp niets van alle goede recensies hier.

Menu, de opmaak van de borden, de garnituur erbij: het is zo oubollig en slecht. Zelfs een simpele pannenkoek is niet echt lekker. Halfgaar.

Personeel is druk en ongeïnteresseerd. Lopen rond in smerige uniformen.

47. Frans Tigelaar

Hele prettige bediening, erg fijne sfeer en ik moet eerlijk zeggen dat ik deze hoge kwaliteit qua gerechten en toetjes niet had verwacht in een dorp.

48. marjan de mooj

Toetje was heerlijk varkenshaasje kon iets verser zijn.

49. Vriendelijk personeel een mooie zaak en heerlijk eten. Veel aandacht voor de wensen van de gast.

50. Vriendelijke bediening en een aangenaam kader. We kregen er echt waar voor ons geld. De dorade was copieus (een hele vis per persoon). Gisteren waren we meer dan voldaan na het driegangendiner. Best reserveren want bv. Op zaterdag kan het echt vol huis zijn. Prijzen zijn schappelijk.

51. Mieke en Anne

Heerlijk gegeten in het zonnetje bij de Tijd vanavond. De Special was voortreffelijk klaar gemaakt en onze dessert was een feestje om op te eten. De dame in de bediening heeft onze avond helemaal goed gemaakt spontaan vriendelijk en kregen alle aandacht ook al was het druk op het terras. Helaas wonen wij niet in de buurt,wij blijven tot zondag in Wolfheze maar komen terug deze dagen bij de tijd.

52. P. Imanse

Heel gezellig en rustig gegeten. De bediening was vriendelijk, m.a.w. een top avond.

53. Mariska van der Werf

Voor de 2de keer hier gegeten en het was weer erg lekker!

54. Christel

Lekker gegeten.
    Reservering was een beetje mis gelopen

55. Fijne ervaring, kwaliteit en prijs mooi in balans. Wij hebben weer gereserveerd.

56. J. Aaldering

Dinsdag middag hebben wij met een groep heerlijk genoten van het terras en lunch bij de Tijd, het terras zat helemaal vol vanwege een fiets tocht. De lunch liet wel even op zich wachten maar met de zon op het terras vonden wij dat helemaal niet erg. De dame die ons bedienende krijgt een hele dikke duim van ons, het hele terras runde ze alleen en bleef zo vriendelijk en attent ook met excuses en rustige uitleg dat de fiets tocht niet bekend was bij de tijd. Ook al was het druk en moesten wij iets langer wachten wij komen zeker terug de lunch was top en de service helemaal.

57. Op woensdagavond hebben we heerlijk gegeten bij de Tijd. Een gevarieeerde menukaart, voor ieder wat wils van Aziatische cocossoep, eendenborst tot pannenkoeken. Al het eten wordt op een mooie manier gepresenteerd. De prijs kwaliteit is top, 3 gangen menu voor 27.50
    De bediening verdient een 10! Snel en onwijs vriendelijk! Je voelt je er meteen thuis!

58. Kim Peet

Helaas had ik er meer van verwacht. Ook omdat de kaart er goed uitzag maar de prijs was wel te hoog. Te duur voor de kwaliteit van het eten. Ik vond het niet vers en de carpaccio was bruin van het te lang buiten de koelkast staan. Tevens waren de frietjes beetje hard van binnen.
    Toetje was wel top! Bediening ook, erg vriendelijk en beleefd.

59. Schoneveld

Lekker relaxed. Heerlijk gegeten.

60. Lekker gegeten, fijn terras en prima personeel! Prijs kwaliteit uitstekend.

61. Erg lekker en rustig genoten van ons eten! Top en beleefd bediend, heerlijk en met volle buik na huis! Tot de volgende keer!

62. Henk Valk

Fijne bediening, fijn terras, voor de prijs prima eten!

63. Fam. Kroes

We hebben ons vijfentwintig jarig huwelijksfeest gevierd bij de Tijd. Harvey en zijn team hebben er een geweldig feest van gemaakt. Het buffet was helemaal volgens afspraak en van zeer goede kwaliteit. De feestavond erna op en top verzorgd, met heerlijke hapjes. Bediening was vlot en spontaan. Echt een aanrader, voor een scherpe prijs!

64. M.laarkamp

Tweemaal heb ik dit (wandelaar) gastvrije terras bezocht en was ook onder de indruk van de keuken.

Specialiteit :van het huis : gekarameliseerde peer en brie pannekoek.

Kortom een ideale pauzeplek !

65. Een mooi, rustig, en ook vooral deftig (pannenkoeken)restaurant om onderweg naar huis iets te eten.
    De "Franse: geitenkaas, spinazie en tomatenchutney" pannenkoek smaakte voortreffelijk.
    De complimenten aan de kok en de bediening :-).

66. Rustige locatie en goede vlotte bediening. Prijs kwaliteit is goed!

67. Leuke verrassing, bij toeval terecht gekomen. Wisten niet wat we moesten verwachten afgaand op de buitenkant. No nonsense en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bediening is top!

68. Carla en Hetty

Gister avond (dinsdag) met 6 vrouwen gegeten bij d
    De Tijd, het restaurant zat goed vol maar wij kregen alle aandacht van de dame in de bediening met een flinke glimlach en goede service. Het eten was heerlijk en ook al was het druk wij hoefde nergens op te wachten. Wij wilde afrekenen na het dessert ook omdat wij de laatste waren maar door de sfeer en gastvrijheid voelde wij ons nog welkom zodat wij nog heerlijk hebben nagezeten met een kop koffie. Een dikke aanrader dus.

69. Fam. Hermans

De laatste zondag van maart 2017 hebben wij hier High Tea gehouden als verrassing voor onze zwager, wiens zaak 20 jaar bestond. In goed overleg met één van de medewerkers van 'de Tijd' hebben we een aangepast High Tea samengesteld (ook vanwege 2 zwangeren in het gezelschap). De High Tea was lekker. Bestond uit een soepje vooraf (Pompoen of gebonden groentesoep), lekkere sandwiches, bijhorende zoetigheden, scones (met lemon curd -> daar ben ik niet kapot van, doe mij maar clotted cream met dikke jam, maar smaken verschillen), vers fruit en uiteraard genoeg koffie en thee. We hadden een enigszins afgeschermde ruimte waardoor we de boel ook konden versieren. Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Het was een ongedwongen sfeer, prima eten en een prima prijs. Het overleg vooraf is ook zeer prettig verlopen. Vriendelijk en toegankelijk personeel. Ik kan het zeker aanraden.

70. Venemans

Goeie ontvangst, vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, eten als in een 'gutburgerliche Kuche'. Voor herhaling vatbaar.

71. J.H.A.Gerritsen

We werden vriendelijk ontvangen, de gereserveerde tafel was niet schoon. Het eten was goed, de bediening deed haar best.
    De website was niet up to date, was bijgewerkt tot juni 2015. Slordig.
    Wij zullen hier niet met kennissen naar toe gaan.
    Kan beter.

72. Dirk van der Zwan

Lekker gegeten, zeer attente bediening en erg vriendelijk!

73. Prima prijs/kwaliteit verhouding, goede service en bediening. De dagschotel was mooi opgemaakt en er waren voldoende bijlagen. Om 6 uur op zondagavond was het nogal druk met lawaaierige kinderen. Om half acht was het veel rustiger. Volgende keer later afspreken. Aan te bevelen voor een goed diner voor een scherpe prijs.

74. Mijn ervaring en van mijn medetafelgenoten was dat de bediening goed was, gezellig informeel met een deuntje op de gitaar in de lounge van Harvey. Na onze sportwedstrijden hadden we een tafel gereserveerd in De Tijd, zoals we al meerdere jaren doen en we werden verwelkomd met het nummer 'We are the champions'. Erg leuk bedacht van Harvey. Het eten was goed, ook voor onze vegetarische eters. Als afsluiting werd een bokaal cadeau gedaan, waarvan een foto gemaakt is. Kortom: tot volgend jaar!
    Groeten, Monique

75. Ingrid van den Heuvel

Erg lekker gegeten, en super vriendelijk geholpen door Soraya...echt een topper, erg vriendelijk en attent!

76. Uitstekend gegeten in een gemoedelijke sfeer, met kundige en vriendelijke bediening. Aanrader is de lamsstoofpot!!
    Als we weer in de buurt zijn, zullen we zeker weer langskomen.

77. Vlotte bediening en hartelijk personeel. Heerlijk voorgerecht en de dorade was voortreffelijk. Prijs kwaliteit is heel goed. Komen zeker terug. Glutenvrij is geen probleem.

78. Super eten, vriendelijke en professionele bediening

79. Marc de Kok

Zeer vriendelijk en correct personeel. Het eten wordt leuk opgediend en is heel erg lekker. We hebben echt lekker en heel relaxed zitten dineren.

80. Van den brand

Wij hebben heerlijke pannekoeken gegeten, het personeel en de sfeer waren super. Voor mensen met kinderen is het ook ideaal met een apart speelkamertje. Onze dochter heeft zich daar prima vermaakt.

81. De Ruiter

Tip: meer vulling op de pannekoek.

Voor 1.50 vind ik 4 plakjes tomaat erg weinig als extra topping. Paar sliertjes kaas erover...

Voor de rest personeel iets vriendelijker (oprecht). Niet overdreven met alsof.

Speelkamer: mijn dochter wilde gaan spelen, komt terug en zegt het is zo'n zooitje...

82. Winny Broens

Weer heerlijk gegeten. Wat bof ik toch met dit restaurant in mijn voortuin.

83. Heerlijk gegeten, goede wijn en betaalbaar. Ook prima bediening.

84. alles wat we genuttigd hebben was zalig.we komen er dikwijls.alles prima.maar de muziek mag wel wat beter uitgekozen worden..hanneke n anja

85. We hebben gisteren met 7 mensen prima gedineerd. Terwijl we verschillende gerechten hebben genuttigd, waren we allen zeer tevreden over de kwaliteit van al die gerechten. De bediening was vriendelijk en vlot.

86. cf geerings

Beste Dipak, voor jou is deze recensie bedoeld! De manier waarop je ons ontvangt, de humor, de sfeer die vooral door jou prettig en een soort thuiskomen is. Je weet wie we zijn, wat we graag drinken en wanneer we ons glas weer graag gevuld zien worden. Dankjewel hiervoor en graag tot ziens. Celia en Cora

87. De roomkaas gevulde varkenshaas was zeer droog alsof al eerder was gebakken.
    De tweede zak frietjes was niet knapperig. Tot slot, ik heb koffie verkeerd besteld maar kreeg decaffe. Ik heb geweigerd en kreeg opnieuw....cappuccino.

88. Renske Kat

Erg knus restaurant en snel het eten op tafel. Prima gegeten, lekkere broodjes vooraf en de salade is heel smaakvol. We zijn super vriendelijk geholpen door een blonde jongeman die ook veel wist over wijnen, erg leuk. Wij komen snel weer terug.

89. Ann Abels

Gezellig bij de openhaard en later de lunch aan een tafel voor het raam.Aardig personeel en heerlijk gegeten en kregen als bonus ook nog een flyerkorting ondanks dat wij hem niet hadden. Top hoor,wij komen graag terug.👍

90. Zondag zijn we met een aantal personen voor een high tea bij de Tijd geweest. Deze was echt prima verzorgd met lekkere soep vooraf, heerlijke luxe sandwiches en wraps plus versgebakken scones en vers fruit. Een deel van de petits fours/macarons hadden we laten vervangen door puntjes groentequiche en dat was een goede keuze, want de quiche zag er prachtig uit en was erg lekker. Ook de aanwezige kinderen hebben gesmuld.
    Vooraf hadden we een prettig contact met een medewerker van de Tijd over de invulling van onze high tea. Het was een geslaagde middag en we komen zeker weer eens terug!

91. Zondag heerlijk gegeten en geborreld bij de Tijd. Wij voelden ons heel welkom door de gastvrijheid van de enthousiaste dame en heer. Het eten was heerlijk. Kortom: een echte aanrader.

92. Afgelopen donderdag 5 jan. 2017 daar gegeten. Ze zeggen dat ze rolstoeltoegangelijk zijn. Gelukkig hebben rolstoelen 4 wielen. Als je slecht ter been bent en loopt met 2 stokken heb je die avond veel moeite om binnen maar ook weer om naar buiten te komen, want het pad naar de ingang van het restaurant was spiegelglad omdat er heel veel bevroren sneeuw lag en de rest van het pad was ook niet schoongeveegd. Tegen een van de obers hebben we dit gemeld en gezegd dat het handig was om al was het maar om zand te strooien. Hij zou er over nadenken, maar er werd niet gehandeld. We kregen wat bij de eerste consumptie hoort een schaaltje braad met wat tapende, maar er werd ook direct het voorgerecht geserveerd. Vreemd, was het brood vergeten? De keuken heeft echt heel goed en lekker gekookt maar de bediening was echt heel slecht. Bij binnenkomst werd gevraagd zal ik u jas aannemen en vervolgens loopt die persoon weg en staan we daar wel 5 min. met de jas in de hand. Het voorgerecht werd geserveerd, maar het bestek ontbrak, maar wel een smakelijk eten gewenst en de ober was zo snel weg dat we moesten wachten op oogcontact om te vragen om in te dekken. En ja hoor weer servetten vergeten. We hadden net de koffie met een aperitief besteld toen een van de mensen de ons omringende tafels ging schoon maken met een fles glassex of dergelijks, toen we vertelde dat we het een keer gehad hadden dat er tijdens ons nagerecht ergens werd stofgezogen zei deze man dat is toch geen stijl, nee zei mijn vriendin dit heeft het zelfde resultaat voor ons, wij voelen ons nu niet welkom meer.
    Dit restaurant was ons favoriete stekkie waar we lekker en gezellig konden eten.
    Maar dat is nu wel klaar. Wij schrappen dit restaurant uit ons lijstje.

93. Ik kom alle seizoenen bij de Tijd. Dichtbij huis, lekker eten, beleefd en ook nog eens aardig personeel. En ook belangrijk is dat ze heerlijke glutenvrije pannenkoeken serveren!

94. Heerlijk gegeten, lekkere dunne pannenkoeken met smaakvolle topping. Gastvrij en nette bediening.

95. Meerdere keren bezocht en De Tijd blijft een fijn adres om naar toe te gaan. Vriendelijke medewerkers, persoonlijke benadering en het eten is meer dan prima.
    Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en al met al een aanrader.

96. Voor de zoveelste maal genoten, anders altijd in de zomer maar nu eens in de winter. Ook nu druk op donderdag en heerlijk gegeten. Was het ritje uit Den Haag weer waard.

97. W. van Twillert

Verschillende keren bij de Tijd geweest voor een sapje, thee/koffie, met familie en vrienden. Ook 2 keer wezen dineren. Met alles een goede en positieve ervaring. Goede bediening en heerlijke gerechten en gezelligheid!!
    Ik zou zeggen; zeer aan te bevelen om daar eens (of meer dan eens) naar toe te gaan!!

TOPPER!

98. Eten was super. Bediening was ook goed en duidelijk... 👍

99. Enige tijd geleden wezen dineren met vriendin. Tot ons genot de primeur mogen genieten van de nieuwe kaart. Wat een nostalgische weelde van klassieke gerechtjes. Bediening en ambiance maakte het geheel af. Zeker een aanrader.

100. Ik heb hier een heerlijke pannenkoek gegeten met daarna een overheerlijk toetje. De sfeer was heel gezellig, wat een super leuke bediening! Als ik in de buurt woonde ging ik hier regelmatig heen!

Volgende pagina