34 positieve stemmen1 negatieve stem

1237620681 95
1342063583 76
1420395759 85
1481320786 88

1. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant en zullen het aan iedereen aanbevelen.

2. Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij La Payuca. Ontvangst was correct maar niet hartelijk, net zoals de bediening. Het voorgerecht viel heel erg tegen. Ik had inktvisringen besteld en kreeg 6 ringetjes geserveerd op een groot boord (niet aangemaakte, dus droge) sla. Ik had geen salade besteld. Hoofdgerecht (tournedos) was goed bereid en de saus was ook goed. Bijgerechten zijn fantasieloos: diepvriesribbelfriet en een bakje Griekse salade. Een toetje hebben we niet meer genomen. Na alle lovende recensies vond ik het best wel tegenvallen.

3. Is een super gezellig restaurant. Het eten is goed bereidt. Er wordt zorg aan besteed. We komen zeker terug.

4. Patrick Van Oudenallen

Uitstekend gegeten, zoals altijd. Minpunt: enkele desserts waren niet verkrijgbaar.

5. Wij hebben lekker gegeten, we moesten nog even wachten voor ons tafel vrij was, op zich geen probleem alleen spijtig dat ze onze aperitief niet kwamen opnemen terwijl wij buiten aan het wachten waren.
    Voor de rest alles super in orde!

6. Gisteren lekker gegeten, veel keus op de menukaart. Lekker taco’s ipv brood als binnenkomer. Heerlijke vissoep gegeten, echt een aanrader!

7. Eind Maart 2018 hier geweest.
    Altijd fan van Argentijnse steakhouses.

Het is er leuk, gezellig en het eten is van goede kwaliteit. En ook veel verschillende keuzes in gerechten.
    Leuke en goede service.
    Al met al een goede Argentijn om eens lekker een avond te genieten van heerlijk eten.

8. Anonymous
    Vertaal van English naar Nederlands

Although the food at this restaurant is really nice and tasty, I must say that we waited almost half an hour to be seated, even if we had made a prior reservation.

9. J.v.d.engel

De mix grill is een echte aanrader.

10. Voor het eerst gegeten bij Payuca. Beetje chaotisch qua serveren maar dat kwam omdat er zieken waren. De tournedos gebakken zoals we wilden en boterzacht. Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

11. Voor de tweede keer gegeten is en blijft voor iedereen een aanrader top tent qua sfeer en eten

12. Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en snel. Het zat er ook gezellig. Zeker een aanrader

13. 17 december weer wezen eten
    en zoals gewoonlijk top
    Klein foutje met de spareribs maar binnen een kwartier opgelost
    Met excuses van de eigenaar
    Zeker een aanrader ;)

14. Weer heerlijk gegeten. Allemaal hadden wij dit keer de spare ribs in verschillende smaken.
    Goede bediening, vriendelijk en een leuke sfeer. Tot de volgende keer.

15. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. Goede menukaart. Het vlees was boterzacht. De spareribs waren waanzinnig! We waren blij dat we gereserveerd hadden. Was druk en dat snapte we wel. Goed eten voor een mooie prijs. Een echte aanrader!

16. Sabine Garbay-Kraan

Gezellig restaurant, al staan de tafeltjes wel heel erg dicht op elkaar.
    Uitgebreide kaart, ook als je niet zo'n steak-fan bent. Flinke porties en erg lekker bovendien.
    Jammer dat door een foutje van de bediening, we extra lang moesten wachten op één voorgerecht. Omdat we ook voor de film gereserveerd hadden, moesten we direct na het hoofdgerecht weg.
    Maar we komen zeker terug.

17. Manuela Koot

Zeer geslaagd diner gehad eerste kerstdag, gezellig bezoek van de kerstman en uiteraard weer fantastisch eten! Een aanrader voor iedereen.

18. Co de Bondt

Niet gaan eten daar, slechte bediening, lang wachten, klachten wordt geen aandacht aan verleend, eigenaar wil snel veel geld verdienen. Afhalen in het gedeelte waar de gasten ook eten, een grote chaos, keuken kan de vraag niet aan waardoor je als gast eindeloos moet wachten op je eten. De eigenaar doet er zelf niets aan, volgens hem is uit eten bij hem een avondje uit, nou jammer maar het was een ramp avond die ook nog € 131,00 kost. Een slechte reclame voor deze slechte tent.

19. Gisteren was de eerste keer dat we er zijn gaan eten, wij komen uit limburg en raden de mensen zeker aan als je in Woerden bent om daar zeker eens te gaan eten, wij vonden de spare ribs toch wel heel erg lekker en leuk dat er een all you can eat principe van is, bediening was zeer vriendelijk en zeer vlot, eten was lekker en optijd geserveerd. Echt een aanrader. Chef kok en personeel ga zo door.

20. Tja wat moet ik zeggen, la payuca is een restaurant waar men goed vlees en spareribs kunt eten tegen een goede prijs. Het vlees komt uit argentinie en wordt gergrilld op echt houtskool en de chef kok (gabriel) weet wat hij doet in de keuken. Vooral doorgaan santos wij hebben in iedere geval weer een nieuw restaurant gevonden waar we goede steaks en spareribs kunnen eten! Gr prince.

21. Tja, ik heb hier nu in de afgelopen jaren meerdere malen gegeten. Terugkijkend in de tijd was het eten top en de prijs/kwaliteit verhouding goed. Beiden vind ik minder nu.

Bediening komt eerder vragen of men nog een (halve) sparerib wil. Nog niet eerder gebruik gemaakt van dit aanbod omdat ik voorheen vol zat, nu niet, na 10+ keer daar te hebben gegeten viel me op dat de spareribs kleiner zijn en de prijzen zijn aanzienlijk verhoogd. € 19,50 voor een sparerib en een bakje friet, dat was een stukje minder qua prijs voorheen.

De bediening was prima, zeer attent. Spareribs waren vetter en minder mals dan ik gewend was. Dit, gecombineerd met de factor prijs/kwaliteit betekent mijn laatste bezoek. Helaas want het waren de lekkerste spareribs van Woerden tegen een goede prijs, maar die tijd is helaas voorbij.

22. Super restaurant. Allerlekkerste spareribs EVER!

23. Ik durf bijna te zeggen dat dit restaurant je de aller lekkerste spareribs van de wereld kan voorschotelen. Het is net alsof je op vakantie bent in Argentinië en zo af en toe is er zelfs live muziek! Het is geweldig ingericht met een totaal eigen identiteit. En naast de spareribs hebben ook de andere gerechten een uitgesproken smaak. Ga zo door.

24. Een van de betere spareribs die ik gehad heb in mijn leven, diverse marinades geprobeerd, allemaal erg lekker.
    Spareribs hoor je uiteraard met je handen te eten, maar als het zo mals is dat het gewoon van het bot afkomt door er iets langs te gaan met je mes, super gewoon.
    Bediening was ook erg vriendelijk, enige waar ik minder punten voor geef is de sfeer, maar komt ook doordat er een mariachi aan het spelen was, en dat hoeft voor mij niet zo nodig, kun je namelijk niet echt gesprek voeren als die achter je staat te pingelen, maar dat ik ook mijn mening, kan me voorstellen dat hoop mensen het juist wel leuk vinden en het iets extra's toevoegt
    Door mijn klungeligheid glas ice thea omver, werd direct netjes opgelost, en excuses gemaakt door personeel terwijl het gewoon mijn fout was. nieuw glas gekregen, niet in rekening gebracht. En doeken direct gebracht op te deppen, het was dat het al volledig vol zat, anders waren we naar andere tafel gebracht. Ook daarvoor nogmaals excuses voor aangeboden.
    Zeer tevreden over deze tent en kom er zeker nog een keer terug

25. La Payuca is een gezellig restaurantje en de bediening is doorgaans prima.

We zijn er nu een keer of vier geweest en ik moet helaas zeggen dat het eten elke keer een beetje minder wordt. De eerste keer waren de spare ribs echt heerlijk. Zacht, mals en heet. De keer erna waren ze erg droog en taai en de voorlaatste keer waren ze juist erg vet. Vanavond toch nog een keer geprobeerd en weer waren ze niet lekker. De marinade is erg lekker, maar het vlees is gewoon niet goed. De vriendelijke jongen kwam vragen of we nog een tweede portie wilden. Dat hebben we geprobeerd. Deze ribs waren echter koud en gewoon ranzig.

De kwaliteit is dus erg wisselend en naar mijn mening loopt deze achteruit. Jammer, het is een leuk restaurantje. Wellicht zijn de andere gerechten beter, maar wij komen hier niet meer terug.

26. Vlees is redelijk, maar Halve spareribs bij een 2e ronde? zéér bedenkelijk hoor.

Commentaar eigenaar "ja het blijft toch onbeperkt?!" maar intussen duurt het uuuuuuren voordat er aan tafel wordt gevraagd of je nog extra wilt.

p.s. Geef niet een deel van je sparerib aan een derde aan tafel (die overigens een volledige maaltijd heeft gehad), de eigenaar komt je meteen vertellen dat dat misbruik is en zal je extra laten betalen!

Kortom klant onvriendelijk en erg kort door de bocht.!

27. Marijn

28. Prima avond gehad met een gezellige sfeer in het restaurant en lekker eten en drinken.

Opvallend goede kindermenu's. Geen snacks maar fatsoenlijk, gezond eten voor de kinderen.

De porties zijn voldoende groot om zelfs de ergste honger te stillen. We komen zeker nog eens terug.

29. Al meerdere malen geweest, leuk en gezellig.

Goed eten! Alleen stoelen zijn niet geschikt voor lange zit en de tafels zijn vrij krap tegen elkaar.

Voor de rest prima, elke keer weer!

30. Prima restaurant, prijzen aan de 'hoge' kant.

Leuke sfeer. Goed eten, niet hele grote porties.

31. Nel Bakker

Een super tent, heerlijk eten....sfeer is zo gezellie dat je lang blijft hangen, haha.
    De bediening is 100% (inderdaad Linda doet het top), maar de gastheer Santos mag er ook zijn met een vriendelijk woord staat hij voor iedereen klaar.

32. Ronald Ostendorf

El Ranchito is gewoon een topper! We komen minimaal 1 keer per maand langs, maar meestal vaker. Prijs prestatie is fantastisch en of je nou de Spare Rips neemt of een barbequetje op tafel, alles is lekker! Bediening zeer goed, uiterst vriendelijk.
    (Linda, die er bijna altijd is, verdient een dikke 10!)

Ook door onze Bed&Breakfast gasten (Zegveld) wordt dit restaurant aangeraden! Resumerend, je kunt er iedereen naar toesturen voor een uiterst gezellige avond. En...als je geluk hebt krijg je ook nog live-muziek aan tafel. (Volgens mij had deze man allang met X factor of Idols moeten meedoen...)

33. Super tent! tijdje al een aantal keer wezen eten! super gezellige tent leuke, goeie bediening sfeervole ambiance zeer goed eten. de beste spare ribs van de regio en verder al het vlees goeie kwaliteit goed bereid gewoon super een tent die ik zeker aanraad voor de vlees eter! hou zo vol!

34. De aller, aller, allerbeste spareribs ooit!!!! Zo zacht, zo mals, VERRUKKELIJK!!!!!!!!!! Ook de rest van het eten is heerlijk, maar de spareribs...........

De nieuwste recensie
  35. G.J. Kreuger

Heerlijk mals vlees, vriendelijke sfeer, ook door de perfecte gitarist/zanger. Aanbevolen !!!

36. L. Vergeer

Heerlijk eten, gezellige mensen. Wel erg klein, en soms overboeking (lang wachten). verder heel goed!

37. W. van den Bedem

kerst 2007, 1e sessie liep wat uit moesten daarom half uurtje wachten, maar was dit meer dan waard. eten voortreffelijk, bediening zeer vriendelijk, leuk en knus restaurant.

38. Arjan de Graaf

Lekker gegeten. Goede service. Live muziek. Niet te hoge prijs. Of te wel, gewoon goed.