Voldoende parkeermogelijkheden in de omgeving

Op loopafstand van station Woerden

Bezorgrestaurants in de buurt van Dimitra

• Veganistisch

1308821939 76
1432080465 73
1453831970 78
1519086484 78

1. Leuk sfeervol restaurant, heerlijke grilschotel gegeten. De tzatziki en de salade was erg mager qua hoeveelheid dat had op z'n minst een dubbele hoeveelheid moeten zijn.

2. Op aanraden van mijn vriendin hebben we hier afgesproken; wat een goede keuze. We houden beiden van lekker eten, en hebben een kleine voorkeur voor Grieks eten dus hier komen we beiden aan onze trekken.
    De service is zeer vriendelijk, ondanks de drukte alles goed op orde in het restaurant. Bestek en glazen waren hartstikke schoon. Heb eigenlijk geen aandachtspunt voor dit restaurant. Ik kan dit restaurant zeker aanraden, en ben hier inmiddels ook al vaker geweest.

3. Ruime keuze in Grieks eten in een gezellig restaurant, met een moderne, sfeervolle inrichting. Bij binnenkomst gelijk vriendelijk ontvangen, achterin stond onze tafel al klaar (goeie communicatie en logistiek). Zoals de meeste mensen de Griekse keuken kennen is het alleen veel vlees. Dimitra heeft ook typische andere heerlijke Griekse gerechten op de kaart staan. Wij hebben hier heerlijk gegeten. De kwaliteit is hoog net als de service. Onze gastheer was heel vriendelijk en maakt ook de avond compleet.

4. Afgelopen zaterdag met onze 4 kinderen wezen eten. Het smaakte prima maar de kabeljauw leek toch echt op een diepvriesproduct en was te gaar. De vleesschotels waren erg lekker maar alles was zonder enige opmaak op het bord gekwakt. Het was goed en lekker maar het oog wil ook wat.

De bediening was top en zo ook de service. Ik wilde wat suiker halen aan de bar maar dat werd ons keurig op een schoteltje gebracht. Op onze vragen over de gerechten en over een griekse borrel werd goed, uitgebreid en met humor uitleg gegeven. De inrichting was trouwens erg smaakvol verbeterd en de toiletten hadden een mooie, luxe uitstraling.

Mijn suggestie is dus alleen maar, maak een bord gezellig op. En bij griekse vis denk ik aan een mooi gegrild visje niet aan twee puntvormige gepanneerde diepvries exemplaren. Die kunnen we thuis ook maken.

5. Heel mooi puur gegeten. Men probeert echt de ingrediënten de smaak te geven die erbij hoort... mooie opmaak, mooie ingrediënten!

6. Al 5 jaar lang komen wij gemiddeld 1 keer per maand eten bij Dimitra. Altijd heerlijk en top service, anders zouden we niet blijven komen. Helaas de laatste 2 keer duidelijk minder en voor ons zelfs een reden om niet meer te gaan eten hier. 2 weken geleden waren wij hier en kreeg ik rauwe kip, ik heb de kip volledig klein gesneden om te kijken. Dit terug gegeven aan de keuken en vervolgens krijg ik het zelfde bordje met dezelfde in stukjes gesneden kip "nu gebakken"... Sorry maar dit hoef ik niet. Deze week een hoofdgerecht (aangepast) met 2 kleine stukjes vlees die ik besteld had, moest ze bijna zoeken en de rest van het bord vol gekwakt met gyros (wat ik dus net niet wilde...). Jammer maar helaas toch maar eens ergens anders gaan kijken.

7. Is niet meer zoals vroeger. Eten werd lauw opgediend, Salade stelt niet erg veel voor, weinig spannends aan. Bij het hoofdgerecht was geen Grieks rijstbolletje aanwezig, schaaltje patat voor 2 pers. (was meer voor 1 pers.) Bij een beleefde vraag om knoflooksaus werd mijn vrouw door de eigenaar ietwat geërgerd beantwoordt dat het er niet is. En de Gyros was gewoon te weinig opgediend voor een persoon die op zich al geen grote eter is? Bovendien liep de eigenaar de hele tijd opvallend zenuwachtig door de zaak heen niet op de vriendelijke manier zoals het wel hoort. Ze proberen naar mijn idee exclusief te zijn of te worden maar totaal verkeerd uitpakt ? Waar is de Dimitri' van voorheen...

8. Een tafel gereserveerd voor 5 personen. Bij aankomst gedirigeerd naar een tafel met 4 krappe zitplaatsen en een extra stoel in het gangpad. Daarnaast was het eten koud en kregen verkeerde bestelling. Moesten borden stapelen i.v.m. ruimtegebrek. Dit was niet de service die wij normaliter gewend zijn bij Dimitra.

Tip voor het restaurant bij aanname van de reservering: Vraag de klant van tevoren of hij/zij akkoord gaat met een kleinere tafel! Dit was niet goed.

9. Ik ben al een tijdje niet meer bij deze griek geweest, maar dat komt omdat ik niet meer in Woerden woon. Ik kan me nog herinneren dat het vaak helemaal vol zat en dat kwam de snelheid niet echt ten goede. Het restaurant is nu helemaal verbouwd en het ziet er prachtig uit!

Het eten was zoals ik gewend ben weer heerlijk en de bediening was vriendelijk en kwam vaak langs. Omdat we daar zo lang gezeten hebben kregen we ook nog een rondje van het huis. Ik kom hier zeker nog een keertje terug en ze krijgen daarom ook een mooi cijfer.

10. Lekker gegeten op een rustige woensdagavond. Mooie zaak met goeie sfeer en prima eten. Aan te raden!

11. S. Becker

Ik heb er lekker gegeten, het vlees was goed, ik moet echter toch een opmerking plaatsen, de salade erbij was nauwelijks aangemaakt, er zat alleen één plakje komkommer en een halve tomaat. Erg jammer want ik vind dat de salade ook op smaak moet zijn. Naast de hoofdschotel was er maar één blaadje sla.

De bediening was goed, alleen hebben we erg lang moeten wachten op ons eten.

12. Ik kom er al jaren en het is een geweldige Griek met goed eten en zeer vriendelijk en kundig personeel.

Af en toe loopt het wat minder vlot door de drukte, maar als je een avondje uit bent, moet dat geen probleem zijn.

In ieder geval niet voor mij,

Een super restaurant, een echte aanrader.

13. Voor de zevende maal heb ik hier met mijn kinderen en kleinkinderen mijn verjaardag gevierd met heerlijk eten voor iedereen.

De bediening was goed en vriendelijk en het restaurant zeer sfeervol.

Absoluut een aanrader.

14. monique en john

5 november met wederzijdse ouders wezen eten, het eten was er heerlijk. We hadden allemaal een ander gerecht en we hebben alle 6 echt lekker gegeten. De zeebanket schotel was echt perfect, lamsbout ook, helemaal niet vet. Bediening was heel aardig en gastvrij. We werden snel geholpen en hadden ook heel vlot het voorgerecht op tafels staan, evenals het hoofdgerecht. We zaten zo bomvol dat een toetje niet meer paste. Wij komen zeker nog een keer terug!

15. Ik ben pas weer in dit restaurant geweest en toen was het mij behoorlijk tegengevallen. Ik had een gerecht besteld, toen ik het uiteindelijk kreeg na héél lang wachten, was het echt niet om over naar huis te schrijven. Kreeg een stuk bot met veel vet en mega weinig vlees. Dit gerecht had ik al meer gegeten in Griekenland en daar zag het er heel anders uit. Hoort niet eens bot bij te zitten! Was echt niet lekker.

Ze kwamen bijna niet langs.

Ik ga er echt nooit meer terug.

16. Ook wij en de rest van onze groep komen daar al jaren en nu was het echt huilen. Reservering om 18:16 en vervolgens hadden wij pas ruim een uur later ons voorgerecht en pas anderhalf uur - 2 uur later wilde hij onze hoofdgerecht aan bieden. Maar voor die tijd waren wij opgestapt, we hadden zelfs een kind bij ons die de volgende dag gewoon weer naar school moest en dan zo lang ons op het eten laten wachten...
    Plus er zaten er 2 bij die eerder eten hadden gehad omdat ze eerder weg moesten en daar was het eten niet goed van, het was nog wat rauwig.

Deze recensie is van deze keer en niet van de keren ervoor, want dat is altijd goed tot zeer goed geweest.

17. Wij zijn al vaker gaan eten bij dit Griekse restaurant.

En echt we hebben heerlijk gegeten.

Maar wat ons nu is overkomen is niet te ge-lo-ven!

Wij hadden een reservering staan om 7 uur.
    Komen we netjes aan om die tijd, is het bomvol.
    (wat natuurlijk wel eens kan gebeuren).
    We hebben gewacht tot 18.20 en toen hadden we een tafeltje.
    (ze boden wel netjes een gratis drankje aan terwijl we zaten te wachten op onze tafel).

Zaten we eindelijk, duurde het een half uur voordat we een bestelling mochten doen.
    (wat ook wel eens kan door de drukte natuurlijk).

Hebben we eindelijk een bestelling gedaan duurt het een half uur voordat we wat te drinken kregen.
    En ons voorgerecht duurde ook nog wel even.
    Oke!
    Weer een stap verder.......
    Een half uur later kregen we ons eten Yeeeeeeeey!
    En als klap op de vuurpijl als je eindelijk zit te eten:
    zitten er 3 haren in je eten!
    Dat kan toch niet waar zijn?!?!

Toen ben ik naar de baas gelopen, hij zei sorry en kwam onze tafel leeg halen.

Later kwam hij terug met limonade die we nog hadden besteld tijdens het eten, en (wel) met de boodschap dat we niet hoefden te betalen.

Nou dank u wel natuurlijk, maar verder kon hij niks meer kwijt aan ons.

Geen gedag... Niks! Wij komen er in ieder geval niet meer!

De beoordeling is dus ook niet hoog, maar wel gebaseerd op deze keer, en niet de keren daarvoor, want toen was het eten voortreffelijk.

Wel is het er altijd heel erg rumoerig.......

18. Henk en Lilianne

We staan 's zomers op camping Batenstein in Woerden (top camping) en we zijn echte liefhebbers van Grieks eten.

We gaan dan dus ook in Woerden geregeld bij Dimitra eten... Een geweldige bediening, leuke sfeer, doet je aan vakantie denken en het eten is er super goed.
    Een echte aanrader als je in Woerden op zoek bent om ergens gezellig en goed te gaan eten.

Henk en Lilianne.

19. Erg, erg goed eten! En een super sfeer.

We komen hier met de familie/vrienden regelmatig eten.

Misschien voor mensen buiten de stad lastig te vinden maar zeker de moeite waard!

Bediening is beleefd en weet erg veel van het eten zelf af.
    (altijd handig als er iets op de kaart staat dat je niet kent!)

Ook is er een ruime keus uit heerlijke Griekse vlees en vis-gerechten.

Kortom een aanrader!

20. Prima Grieks restaurant, al een paar keer heerlijk gegeten. Een echte Griek, met typisch Griekse sfeer en altijd gezellig. Iemand die houdt van de Griekse keuken, kan hier absoluut goed terecht!

21. Laatst wezen eten met zn zessen en het was erg gezellig! Ruime keus aan voor- en hoofdgerechten en we hebben allemaal lekker gegeten. De bediening was uitstekend en de obers waren erg vriendelijk. De inrichting van het restaurant is mooi gedaan en doet je denken aan de restaurants in Griekenland. Beste Griek waar ik tot nu toe heb gegeten en ik kom zeker terug!

22. Dat het heeel gezelig was en de bediening was snel, ze ontvangen je ook van harte!

Alleen de afgelopen keer was iets lauwer ...

Voor de rest toppie! :)

23. Leuk restaurant, zeker een aanrader!

Lekker vegetarisch gegeten.

Vriendelijke bediening en leuke prijs.

24. Monica

25. Erg lekker eten. Ga hier graag eten. In de afgelopen 12 jaar is het twee keer iets minder geweest vanwege lauw eten. Maar nog geen beter Grieks restaurant tegen gekomen in Nederland!

26. Vlotte en nette bediening. Lekker veel vlees. Geen groente helaas. Echt een locatie voor Woerdenaren.

27. Zeer leuk restaurant. Erg knus. Leuke bediening, goede prijs en prima eten. Echt een aanrader!

28. Leuk restautant met heerlijk eten. De bediening is super en je kan er lekker eten voor een mooie prijs. Zal nooit naar een andere griek gaan :)

29. We hebben al heel wat grieken uitgeprobeert in Nederland maar we vinden deze tot nu toe nog de beste. Het eten is er uitstekend.