De Kromme Kade in Woerden

ons restaurant beschikt over 15 eigen parkeerplaatsen voor de deur!

Wij zijn gevestigd op de Krowijkerkade 32a. Naast pannenkoeken bieden wij ook een uitgebreid menu met andere gerechten.
Wij hebben met mooi weer een groot ruim terras met een speeltoestel voor de kinderen!
Binnen is het knus en huiselijk met een kleine kinderspeel hoek.
Tevens hebben wij een oplaadpunt voor uw elektrische fiets.

1438191957 98
1451957745 94
1489322026 79
1507020895 78
1512920519 80
1518820142 81

1. Henk van Leeuwen

Niet de eerste en zeker niet de laatste keer. We zijn altijd zeer tevreden bij de kromme kade. Lekker in de buurt. Bij familie etentje kunnen de kleinkinderen lekker buiten spelen. Prima service! Wat wil je nog meer.

2. Jan Hilhorst

Wij waren met 12 mensen jong en oud en moeten u dank zeggen voor de goede verzorging,
    het eten was zeer smakelijk en de prijs niet duur.

3. Heerlijke pannenkoeken en veel keuze in desserts!

4. Super lekker gegeten, gezellig en voor mijn kleinzoon Toppie locatie hij mag en kan er naar hartelust spelen niets is teveel voor het personeel. Komen hier vaker en iedere keer met veel plezier. Dank voor de ongelooflijk goede service!

5. Voor de tweede maal heerlijk gegeten bij De Kromme Kade, zowel de mixed grill als de pannenkoeken waren heerlijk. De uitgebreide bierkaart met verrassende biertjes, de smakelijke toetjes en de gezellige bediening maakt het een perfecte locatie om te eten.

6. Opa wilde leuk uit eten met kinderen en kleinkinderen. Goede keus. Bediening prima. De kipsate in de mixed grill was anders dan de kipsate "los besteld" ... Dat was wel apart. In de mixed grill was het kipfilet, in de sate op een stokje wat het wat glibberige kip, wat zurig ook. Verder was alles lekker, veel en hebben we heerlijk gegeten. Prijzen zijn prima voor de hoeveelheden. Patat krijg je nauwelijk op :) ... Inderdaad het aardigheidje na afloop voor de kinderen is erg leuk en attent, evenals de aanwezige speelhoek. Kunnen ze toch even van tafel zonder ze uit het oog te hoeven verliezen.

7. Heerlijk gegeten, zowel de "gewone" pannenkoeken als de specials viellen erg in de smaak! Er worden zelfs glutenvrije pannenkoeken op verzoek gebakken en de kids kregen na afloop nog een aardigheidje, goed verzorgd uitje dus!

8. Ina Kamerbeek

Heel gezellig mijn kleinkinderen hebben genoten van de poffertjes met slagroom en natuurlijk van het ijs met slagroom, mijn dochter en ik vonden het erg lekker.

9. Top pannekoek en goede bediening

10. Jos van Rooijen

Zeer vriendelijke en vlotte bediening!

11. Zeker een aanrader. Heerlijk gegeten en altijd goed en voldoende op je bord. Blijf lekker doorgaan zo!

12. Zoals altijd was het weer heerlijk!

13. Rumo van Aalst

Prima, top locatie voor etentje met kinderen.

14. We hebben eigenlijk nooit gegeten op de Kromme Kade omdat we het er niet uitnodigend uit vonden zien.
    Nu zijn we er al 2 keer geweest en aangenaam verrast.
    Zowel de pannenkoeken als de gewone dingen die op het menu staan, zijn erg lekker.
    Absoluut een aanrader!

15. Hans de Jong

Lekkere pannenkoek gegeten. Snel opgediend. Vriendelijke bediening.
    Glaasje water erbij geen probleem.

16. Moos paris

Heerlijk gegeten moeten alleen de wc s goed schoonmaken

17. De pannenkoeken en friet zijn erg lekker... Maar het stokbrood leek wel toast, de schnitzel was super donker uit de frituur en was echt vies. De cola zijn flesjes maar daar zat geen prik meer op. Zag later dat de volle open flesjes uit de keuken komen dus vraag me af of ze bijgevuld worden. De bananensplit daar was de banaan echt heel sompig van.

We hebben de schnitzel niet opgegeten en terug laten gaan naar de keuken. De kok is geen kok maar de vrouw van de kok en zij stond in de keuken.

Geen aanrader dus!

18. Ria Putters

Afgelopen weekend gegeten bij de Kromme Kade. Ondanks de drukte kregen we snel onze pannenkoeken en werden we vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar !

19. nettie schalij-pellegrom

Fantastisch en heerlijk!!

20. We hebben een week van te voren een groep gereserveerd met 19 personen. We kwamen precies op tijd aan om 18.30 maar kregen pas om 20.00 ons eten. We hebben anderhalf uur moeten wachten waarbij de jongste van zes jaar pas als laatste geserveerd kreeg. 2 x vielen er dienbladen met drankjes om en de drankjes werden 2 keer opgenomen omdat het de eerste keer niet goed was gegaan. Het eten was heerlijk maar na anderhalf uur wachten was de sfeer enigszins verpest, het was warm en met zo'n tafel zaten we helaas binnen omdat er buiten geen plek meer was. Helemaal te begrijpen maar dan duurt anderhalf uur wel heel erg lang. We kregen bij het afrekenen een korting van 15% en excuses maar beter was het geweest dat toen we klaagden dat de jongste haar eten niet kreeg er meteen om in zou worden gesprongen. Ik kan me voorstellen dat het goed eten is als je met je gezin hier gaat eten maar met een groep is het absoluut niet aan te raden. Ik zou ze daarbij willen aanraden om een beperktere kaart te hebben voor grote groepen. Dit is voor de keuken ook fijner, want uiteindelijk hoorden we de kok klagen buiten dat het zo chaotisch druk was en de bediening klaagden tegen de gasten dat er wel erg veel stress was...

21. Super lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening. Een aanrader!

22. P. Lochtenberg

Wij hadden een weekje Camping Batenstein in Woerden geboekt, en wilden ergens gezellig iets gaan eten en dat is bij De Kromme Kade heel goed gelukt.

Heerlijke pannenkoeken, gezellige bediening, helemaal goed. Dank jullie wel
    Hannie, Piet, Marijse en Erik

23. zaterdag j.l hebben wij met 4 personen het prima naar ons zin gehad, zowel wat betreft de kwaliteit van de pannenkoeken, als de sfeer en de bediening.

24. Voor kinderen een leuke glijbaan. Heerlijke pannekoeken, wel zijn ze redelijk dun, grote eters hebben aan 1 pannenkoek niet genoeg. Aardig personeel en snelle bediening! Fijn dat je online kan reserveren.

25. Erg leuke tweede Paasdag gehad. Er stond een springkussen en de paashaas kwam ook nog langs met een cadeautje voor de kinderen! Mijn zoon had een gluten, melk en soya vrije pannenkoek die erg lekker was!

26. Vriendelijk personeel, goede service, heerlijk eten.

27. Lekker gegeten, prijzen zijn netjes, vriendelijke bediening.

28. Gezellig, knus, fijn personeel. Wel een wat dunne pannenkoek.

29. De pannenkoeken en het dessert waren lekker.

30. Marianne Weerdenburg

Wij hebben gezellig gezeten. De pannekoeken waren uit de kunst.
    Koffie is ook uitstekend.

31. We waren met 4 personen. Eentje heeft de superkipsatee besteld, die smaakte goed. Werd ook leuk gepresenteerd. De andere hebben een pannnekoek gegeten. Waren goed te eten alleen ik had een superkaas pannenkoek die te hard gebakken was. De kaas was helemaal hard waardoor ik het niet terug zag in de pannenkoek. Geen lekkere gesmolten kaas dus maar hard erin gebakken. Nee, die superkaas pannenkoek is niet voor herhaling vatbaar......

32. familie langenberg

we hebben heerlijk pannenkoeken gegeten met kinderen en kleinkinderen!
    een leuk speelhoekje was er bij en ze gingen met een presentje naar huis!!
    goed verzorgd!

33. Let op je kassabon voordat je gaat betalen! Woensdag pannenkoeken gegeten, en donderdag weer naar huis (400km rijden). Na alle uitgaven bekeken te hebben, viel mij op dat op de kassabon van De Kromme Kade drank stond die we NIET besteld hebben. We waren met 4 kinderen en hadden 6 fanta en 1 cola besteld en gekregen. Helaas stond er ook nog bier op. Dat hadden we niet besteld en ook daarom ook niet gekregen. Dus wees gewaarschuwd! Voor je gaat betalen, eerst de kassabon bekijken.

34. lechem international school

Lekker gegeten, gezellig, ook (speciaal) voor kids!

35. Liesbeth Meutzner

Vooral heel gastvrij! En kindvriendelijkheid en snelle bediening.

36. Linda Wensink

Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Niet alleen de pannenkoeken waren lekker, maar de hamburgers waren ook van goede kwaliteit. Bediening was snel en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Ze hielden ook rekening met het glutenvrije dieet van mijn dochter. Wij verheugen ons alweer op de volgende keer hier eten!

37. Vieze vette pannenkoeken. Pannenkoeken niet gaar, de ham was zwart gebakken en het was voornamelijk kaas wat ik zat te eten. Eén en al vettigheid, er was geen pannenkoek meer te herkennen. Bij binnenkomst ruikt het naar oud frituurvet alsof je in een snackbar stapt. De kok zit bij de ingang te roken met een overvolle asbak, geen reclame. Bediening erg vriendelijk en vlot. Jammer van ons avondje uit.

38. Lekker gegeten. Leuk voor kinderen.

39. Gisteren na een dagje uit met de kleinzoons naar Madurodam. De dag afgesloten met een etentje bij Kromme Kade. Bij aankomst zeer gastvrij ontvangen. Dit was onze eerste keer bij Kromme Kade.

We hebben heerlijke stokbrood met smeersel, saté, patat, kipnuggets en drinken genomen. Het was heerlijk en voor herhaling vatbaar. Na afloop kregen de jongens nog een verrassing en dat vonden ze geweldig. Van ons krijgt Kromme Kade een tien met een griffel voor het eten, de bediening en niet te vergeten de kind vriendelijkheid en gastvrijheid

40. Lekker gegeten. Ook de menu's zonder pannenkoek zijn heerlijk! Aandachtspunt is parkeren (wat krap) en niet alle toetjes waren naar verwachting, maar verder prima!

41. Heerlijk gegeten mijn menu was een mix grill vond alleen de giros wat minder maar de sfeer en bediening was top

42. Eenvoudige ambiance en op jonge kinderen gericht. Eten is goed. Service basic.

43. Heerlijke pannenkoeken, maar ook de hamburgers en de salade zijn helemaal top. De kinderen kunnen lekker spelen en het terras is super.
    Zeker een dikke 10

44. Vanavond heerlijk gegeten met ons zoontje. De pannenkoeken waren erg lekker (veel keus ook) en met dit mooie weer lekker buiten op het terras gezeten. Hier kon zoontje lekker rondlopen en spelen op het speeltoestel. Kortom erg leuk, lekker en zeer gastvrij! Echt een aanrader.

45. Bernadette

Heerlijke pannenkoeken gegeten. Vriendelijk personeel, genoeg aanbod van de diverse pannenkoeken. De aankleding binnen mag wel wat sfeervoller. Wel een mooi terras.

46. Heerlijk gegeten en de kinderen hebben genoten. Komen zeker een keer terug.

47. Een paar keer hier geweest. De pannenkoeken zijn echt lekker. Koffie van goede kwaliteit.

48. Ada Kooijman

De lekkerste pannenkoeken in de hele omgeving. Ook verrukkelijke hamburgers. Heerlijk buiten gegeten. Perfecte locatie met kleine kinderen. Vriendelijke bediening. Top!!

49. Gezellig en klein. De service duurde soms wat lang maar er waren 3 grote groepen. We hebben lekker gegeten en hadden een rustige tafel waar we om hadden gevraagd en genoeg speelgelegenheid voor kinderen en een cadeautje als afscheid. Super en we komen graag nog eens terug!

50. Super lekker gegeten, iedere keer weer. Super kwaliteit. Tot de volgende keer weer.

51. Heerlijk gegeten. Je krijgt alles heel royaal! Gezellig en betaalbaar. Komen snel weer!

52. Carin van Duuren

We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance

53. Yvonne 't Hart

Dit restaurant heb ik al een paar maal bezocht en ondanks dat iedereen de hamburgers, sate ed aanprijst kies ik toch steeds weer voor een andere pannekoek. De kaart is heel gevarieerd en ze zijn te lekker!!!!

Het personeel zorgt er voor dat de glazen gevuld blijven. De toetjes zijn goed verzorgt. Zo wordt de dame blanche geleverd met warme chocoladesaus, helemaal zoals het hoort.

54. Heerlijk gegeten we komen zeker terug.

55. Carin Pluim

Heerlijk gegeten afgelopen zondag. Naast pannenkoeken ook andere lekkere dingen op de kaart, dus voor ieder wat wils. De bediening is top en de kwaliteit van het eten heel goed. Kortom, we komen terug!

56. Marion Poeste

Afgelopen Woensdag avond heerlijk wezen eten, met een grote groep. Veel variatie op de kaart, voor ieder wat wils. De pannenkoeken zijn lekker groot en goed bereidt, ook de vlees gerechten zagen er goed uit. Ondanks dat we met een grotere groep waren, volgde de gerechten met de bediening elkaar snel op.
    Een avondje gezellig naar dit pannenkoekenrestaurant is zeker aan te raden.

57. Super lekker gegeten. Erg gezellig, een leuk team. Goed schoon.

58. Heerlijk gegeten. Lekkere pannekoeken maar ook de andere gerechten op de kaart zijn super. De saté om je vingers bij af te likken. Vooral met het mooie weer kan je heerlijk buiten zitten terwijl de kinderen lekker spelen op het speeltoestel buiten. Binnen heb je ook een leuk kinderhoekje waar de kinderen leuk kunnen spelen terwijl de ouders nog lekker kunnen natafelen.
    Al met al een echte aanrader!!
    Voor ons voor herhaling vatbaar!!

59. Afgelopen zondag hier gegeten en het was nou niet een bepaald gezellig sfeertje. 1 meid in de bediening wat niet genoeg is aangezien we erg lang op het drinken moesten wachten. Tevens duurde het erg lang voordat we uiteindelijk ons eten kregen en 2 van de 4 pannenkoeken waren ook nog eens verbrand. Erg jammer, we hadden er meer van verwacht. Enige positieve puntje was de pannenkoek van m'n vrouw, die vond ze wel erg lekker. Doe wat aan je bediening want hier gaan klanten voor weg blijven. Mvg Johan van Rijswijk

60. Judith van den Dijssel

Voor echt lekkere pannenkoeken kan je hier zeker terecht! Zeer geschikt voor kleine kinderen. Er is namelijk een speelhoekje en buiten op het ruime terras staat een groot klimtoestel met glijbaan. Ideaal voor een snelle hap (ze hebben ook lekkere andere gerechten als broodje hamburger) en je zit er gezellig. Wij gaan zeker weer terug!

61. Priscilla liesker

Heerlijke pannenkoeken gegeten. Vriendelijke eigenaren die er echt het beste van proberen te maken. Wij komen zeker terug!! :)

62. Suze Zeelenberg

Warm welkom, gepassioneerde bediening en ongelooflijk lekkere pannekoeken. Als ik dan persé een verbeterpunt moet noemen; ik zou honing van een plaatselijke imker serveren.

63. Alida Woelders

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en gezellige aankleding.
    Gewoon top!

64. Gezellig en schoon pannenkoekenhuis, vriendelijke bediening, snelle service. Super terras buiten met speeltoestel voor de kinderen. Uitgebreide kaart, heerlijke pannenkoek gegeten en lekkere gezonde frieten. Goed gebakken, geen slappe hap. Komen hier zeker weer terug.
    Aanwinst voor Woerden!

65. Familie vd Geer

66. Fam. Vd Geer

Wij komen hier ontzettend graag. Vriendelijke, gastvrije eigenaren en personeel.

- kwaliteits pannenkoeken!!

- uitgebreide menukaart

- heerlijke desserts

- kindvriendelijk

Kinderfeestje hier gevierd was op en top verzorgd.

't Is echt een aanrader om hier gezellig een heerlijke pannenkoek te gaan eten!!

67. Julian Koster

Hier ooit gegeten bij het vorige pannenkoekenrestaurant (Peters Pan). Dit was een zware tegenvaller. Het nieuwe restaurant toch een kans gegeven. Hier gegeten op een drukke zaterdagavond. Ondanks de drukte was het eten zeer goed, met snelle service!

We hebben de pannenkoek met spek en de hamburger besteld. De pannenkoek was goed gaar en van goed formaat. De hamburger met frites was ook van goed formaat en de frites lekker gaar, in tegenstelling tot de slappe frites die je vaak krijgt wanneer het gerecht niet de specialiteit van het restaurant is.

Het enige kritiekpuntje is dat het restaurant enigzins moeilijk te zien is vanaf de weg, maar dit is makkelijk op te lossen met de TomTom!

Over het algemeen zeer tevreden met het nieuwe restaurant!