Nieuwste foto's in Woerden

Laatste updates in Woerden

1. Irma Breewel's profielfoto
    Irma Breewel heeft een recensie geschreven voor JanZen

Irma Breewel

Fantastische avond gehad. Al eerder bij Natasja en Jeroen in hun vorige restaurant geweest. Deze locatie is nog mooier. Sfeervol, gezellig en warm. Ons 5 gangen kennismakingsmenu was voortreffelijk.Inventief smaakvol en verrassend. Mooi opgemaakte borden. Ook het wijnarrangement paste perfect. Wij komen zeker terug!

2. Gerakdine Veresa's profielfoto
    Gerakdine Veresa heeft een recensie geschreven voor Uncle Tang
    Snackbar Woerden

Gerakdine Veresa

Erg goed eten, maar voor de rest een beetje matig.

3. Fabels heeft een nieuwe foto
    Internationaal Woerden
  4. ann's profielfoto
    ann heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Wij hebben lekker gegeten, we moesten nog even wachten voor ons tafel vrij was, op zich geen probleem alleen spijtig dat ze onze aperitief niet kwamen opnemen terwijl wij buiten aan het wachten waren.
    Voor de rest alles super in orde!

5. Jeanette van der Meer's profielfoto
    Jeanette van der Meer heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Jeanette van der Meer

Een gezellige lokatie waar prijs en kwaliteit geheel in verhouding zijn. Knap vond ik dat we met 20 mensen kwamen eten en we binnen een kwartier na de eerste, de laatste ook zijn eten had!

6. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Gisteren lekker gegeten, veel keus op de menukaart. Lekker taco’s ipv brood als binnenkomer. Heerlijke vissoep gegeten, echt een aanrader!

7. Rebecca's profielfoto
    Rebecca heeft een recensie geschreven voor Snackbar de Achterstraat

Wij hebben vandaag besteld kindermenu van mijn zoontje lag geheel door elkaar heen de kipnuggets waren niet gaar mijn partner had patat met shoarma alles door elkaar heen gemengd ook de saus de patat was echt niet lekker denk dat het oude patat was. Al met al hele slechte ervaringen en bestel er nooit meer een hoop geld en je krijgt niet je eten zoals het hoort te zijn

8. Rocky81's profielfoto
    Rocky81 heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Eind Maart 2018 hier geweest.
    Altijd fan van Argentijnse steakhouses.

Het is er leuk, gezellig en het eten is van goede kwaliteit. En ook veel verschillende keuzes in gerechten.
    Leuke en goede service.
    Al met al een goede Argentijn om eens lekker een avond te genieten van heerlijk eten.

9. dorine's profielfoto
    dorine heeft een recensie geschreven voor JanZen

Locatie en gebouw niet aantrekkelijk, eigenaresse niet prettig, overige personeel wel.
    Voedsel: vissoep goed, hoofdgerecht curry dramatisch slecht, pappig, nauwelijks gaar, curry nauwelijks tot niet aanwezig.
    Zalm voorgerecht: grote teleurstelling, zalm op n bedje van rijst of i.d. smakeloos, alleen de zalm was o.k. eend als hoofdgerecht: uitgesproken taai.
    Dessert met ananas had n mc donalds gehalte: slap pannekoekje, ijs redelijk, ananas veel te zoet.
    Wij hebben niet gereclameerd, hadden we geen zin in.

10. Kemperman's profielfoto
    Kemperman heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Op mijn servet zat kaarsvet. Het duurde erg lang voor we eten hadden. Om 18.15 Aanwezig en ver over 21. Oo uur klaar. Maar we hadden genoeg te p[raten. De toetjes kregen we apart, 3 hadden het al op en de andere 3 waren ze vergeten. Dit is de eerste keer dat we reden hadden om commentaar te geven. Andere keren liep alles prima. Alleen zondagavond j.l. Ging het niet zo vloeiend. Het was redelijk druk.

11. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor Oriental Parel
    Chinees-Indisch Woerden

Zojuist peking eend proberen te bestellen, welke bij hun in het restaurant op een prima wijze wordt geserveerd, kan bij bezorging niet geleverd worden. De mevrouw achter de balie spreekt amper nederlands en begrijpt je niet. Wanneer je hiervoor belt dat het niet juist was kun je alleen naar het restaurant zelf toe om het vervangende op te halen en zijn ze niet bereid het te bezorgen.

12. Koning's profielfoto
    Koning heeft een recensie geschreven voor JanZen

Het is even fietsen vanuit Woerden centrum maar dan wordt je wel rijkelijk beloond met sfeer, prettige bediening en veel keuze aan echt lekkere, nét even andere gerechten. Wijn was ook heerlijk. Alle ruimte tot lang natafelen wat een verademing is tussen restaurants waar je wordt weggekeken. Zéker een aanrader en we gaan hier zéker nog eens eten :)

13. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Helaas hebben wij hier een slechte ervaring. Toen we binnen kwamen hing het al blauw van de pannenkoeken walm (geen afzuiging?). We werden vriendelijk geholpen, maar kregen twee verbrand pannenkoeken en onze dochter (volgens mij) geen verse poffertjes.
    Daarna konden in de auto nog fijn genieten van de pannenkoeken lucht.
    Jammer!

14. Darius's profielfoto
    Darius heeft een recensie geschreven voor The Döner Company

Een geweldige tent waarbij de focus op de klant ligt (wat je tegenwoordig niet zo vaak meer ziet). Ik kom vaak van werk vanuit Utrecht hier, en hoewel Utrecht CS ook een doner company heeft kies ik er alsnog liever voor om even wat langer te wachten voor topkwaliteit! De gerechten worden met zorg bereid en zijn altijd vers en goed gevuld. Als je daar nog de vriendelijke verkoper aan toe voegt dan snap je waarom het altijd zo druk is hier rond de spits.

De kapsalon was weer heerlijk vandaag, bedankt!

15. Jurgen's profielfoto
    Jurgen heeft een recensie geschreven voor JanZen

De kaart deed een hele smaaksensatie vermoeden. Uiteindelijk werd dat het helaas niet. Ondanks dat waren de gerechten zeker niet slecht, maar kwam de prijs niet tot zijn recht. Als laatste gasten in de zaak was er geen aandacht meer voor ons.

Het kan dus allemaal zeker wat beter, maar het geheel was zeker niet slecht. Gaan we nog terug? Mhhh ik neig nee te zeggen.

16. Femke Biemond-Bredde's profielfoto
    Femke Biemond-Bredde heeft een recensie geschreven voor JanZen

Femke Biemond-Bredde

Heerlijke avond, komen graag terug. Gastvrouw alle complimenten.
    1 Puntje:
    Alle visgerechten waren gecombineerd met mosselen. Als.
    Visliefhebber met een mosselallergie beetje jammer.

17. Carmen's profielfoto
    Carmen heeft een recensie geschreven voor JanZen

Zoals altijd heerlijk gegeten!
    Blij dat we nog een keer langs konden komen voor het nieuwe team het gaat overnemen!

18. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor JanZen

Best lekker gegeten, maar weinig bijzonder en te zout. Dit restaurant vonden we niet Bib Gourmand-waardig. De service was het minst. Ze leken geen plezier te hebben in hun werk, legden niet uit wat al op tafel stond of geserveerd werd en kwamen weinig aan tafel. Ook is het glas kraanwater (wat ik drink uit principe) als Sourcy op de rekening gezet. Dat mag, al beschouw ik dat dan als de fooi.

19. Jeannine's profielfoto
    Jeannine heeft een recensie geschreven voor JanZen

Wat een leuke ontdekking! Het eten is er heerlijk, de sfeer is ontspannen en de bediening supervriendelijk. Een aanrader dus.

20. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Zeer goed eten en de sfeer is super.

21. Tisento's profielfoto
    Tisento heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Woerden

Goede formule : zelf kiezen welke gerechten je wilt eten.
    Opmaak was goed, smaak matig tot redelijk. Drankjes vlot gereserveerd en onbeperkt. Airco stond koud, dus jas of vestje nodig.

22. Kasteel Woerden's profielfoto
    Kasteel Woerden heeft gereageerd op een recensie van Kasteel Woerden

Leuk, Mirthe, bedankt en graag tot ziens!

23. bijlenga's profielfoto
    bijlenga heeft een recensie geschreven voor JanZen

Altijd prettig en ontspannen eten bij Janzen en vooral ook erg lekker. Geen doorsnee maar verfijnd en met mooie producten wordt er met liefde gekookt. Wij komen hier graag vaker.

24. Avalon Vos's profielfoto
    Avalon Vos heeft een recensie geschreven voor Bella Milano

Waardeloos! Vroeger altijd al een trouwe klant geweest en er heerlijk gegeten. Maar nu al meerdere keren wat besteld waarbij het eten waardeloos was. Daarnaast al 3 keer voorgekomen dat mijn bestelling 3 kwartier of 1,5 uur te laat is bezorgd zonder een telefoontje o.i.d. Te ontvangen dat de bestelling vertraging heefr opgelopen. Bij deze bestellingen 2 keer gebeld naar Bella Milano met de vraag waar mijn bestelling blijft en vervolgens wordt ik totaal niet serieus genomen. Geen excuus ontvangen niks. Net wéér mijn eten besteld en ontvangen om ze toch nog een kans te geven en het smaakte oprecht nergens naar. Krijg het idee dat zij niks om hun gasten/ klanten geven. Wil je hier wat bestellen? Bestel dan liever ergens anders want dan weet je tenminste zeker dat het eten lekker smaakt, optijd wordt bezorgd en je serieus wordt genomen.

25. Belia Kuypers's profielfoto
    Belia Kuypers heeft een recensie geschreven voor Oriental Parel
    Chinees-Indisch Woerden

Belia Kuypers

Slechte ervaring.
    Gisteren babipangang spek met mihoen gehaald.
    Vreselijk vlees taai en de mihoen was een klomp bami met heel veel vet en weinig vulling.

26. K.Prosman's profielfoto
    K.Prosman heeft een recensie geschreven voor JanZen

K.Prosman

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Restaurant Jan Zen.
    Het restaurant was bijna vol.Bediening op tijd. Mijn vrouw besteld Catch of the day, daar kregen we uitleg over het was schelvis, mosselen en zwarte rijst of couscous. Wij bestelden zwarte rijst.
    Ik bestelde Maigret de canard. Bij mijn vrouw ontbrak de zwarte rijst die was vergeten en kwam later. Geen enkel excuus. Wij bestelde beiden een glas passende wijn omdat wij niet zoveel drinken. Mijn vrouw 1 witte Chardonay Viogniers de Pays Dóc. Prijs 6,50 In de winkel te koop voor 7,50 consumentenprijs per fles. Ik kreeg eeg glas Camene 4,85. Winkelprijs consumenten 5.95. Tevens plat water gevraag en wij kregen zonder uitleg 1 fles San Felice de Toscane.
    Het water was warmer dan leidingwater en de prijs 3.95.
    De vis was redelijk. De eendenborst was zeer taai. Dat heb ik verteld en een stukje laten liggen op mijn bord zodat de kok het kon controleren. Ik kreeg een schouderklopje van de manager en die dacht dat het een oude eend was. Wellicht grappig of populair bedoeld.
    Tenslotte de rekening, die ik meestal niet nakijk maar in dit geval wel en er stond een fles wijn op van 32,95. Rekening gewijzigd en voldaan. Niets meer over de eendenborst gehoord.
    Conclusie slechte bediening geen aandacht, eten moet toch feestelijk zijn.
    Nooit meer naar Jan Zen ook niet als er welke compensatie dan ook tegenover staat. In mijn beleving kennen ze geen service,

27. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Nicolette

Met twee kinderen en vier volwassenen gegeten. Een kinderpannenkoek, vier gewone pannenkoeken en een biefstuk.
    Dat was ook precies de volgorde het eten kwam in drie delen. Nou eigenlijk in vier delen want de bijbehorende frietjes kwamen na vragen na ongeveer 10 minuten. Niet gezellig samen gegeten helaas. Kinderpannenkoek was aangebrand helaas. Vier andere waren wel heerlijk moet ik toegeven. Maar of we nog eens terugkomen? Denk het niet.

28. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Fijn terras, leuke bediening, lekker eten