Nieuwste foto's in Woerden

H.van Genderen heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

H.van Genderen

Gezellige bediening.
    Lekker gegeten.
    Alles toppie ook voor de kinderen.

2. Shemay Leeuwenburgh's profielfoto
    Shemay Leeuwenburgh heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Shemay Leeuwenburgh

Een heerlijke plek, dichtbij huis, om gezellig een prima pannenkoek te eten. Onze kleinzoon vond het klimtoestel fantastisch. Voor herhaling vatbaar!

3. E. Jansen's profielfoto
    E. Jansen heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Door het mooie weer konden wij buiten zitten en de kinderen konden lekker spelen op het grote klim en klauter speeltoestel. De eigenaren zijn zeer attent want de kinderen kregen als 1e hun pannenkoek waardoor wij ook rustig konden eten.

4. Marco Mark's profielfoto
    Marco Mark heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Brink

Marco Mark

Goede en verzorgde snackbar met heerlijke producten. Altijd goede service en vriendelijk personeel!

5. Rico's profielfoto
    Rico heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Beste A.A van Kooten,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie reservering niet bekend was bij het restaurant.

Ik zie dat je je reservering hebt gemaakt via de Eet.nu Butlerservice. Dat houdt in dat je reserveringsaanvraag binnenkomt bij Eet.nu en dat de Eet.nu Butler, de reservering telefonisch doorgeeft aan het restaurant. Dit gebeurt altijd telefonisch omdat wij zeker willen weten of het wel of niet kan. Als het restaurant niet opneemt proberen wij het een uurtje later gewoon nog een keer, net zolang totdat we iemand van het restaurant hebben gesproken. Pas als dit gelukt is en het restaurant dus telefonisch aan ons heeft bevestigd dat er plek voor je is bevestigen wij dit naar jou via email en sms.

Mocht Proeflokaal Bregje Woerden willen weten welke medewerken wij hebben gesproken kunnen zij contact met ons opnemen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor jullie is en als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!

Tot je dienst,

Rico
    Eet.nu

6. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor JanZen

Voor het eerst bij JanZen gegeten en zeker niet voor het laatst. Het op het terras gegeten, attente bediening. Gerechten mooi opgemaakt en erg smakelijk! Kortom aanrader.

7. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor IJssalon Torino

Danielle

Heerlijke smaken ijs, wat er voor zorgt dat zelfs mijn zoontje de verschillende smaken wil proeven! En altijd geserveerd met een lach.

8. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Erg lekkere pannenkoeken gegeten buiten / op het terras in het zonnetje.
    Aardige bediening, prima prijs!

9. Wilma Moorlag's profielfoto
    Wilma Moorlag heeft een recensie geschreven voor JanZen

Wilma Moorlag

Lekker gegeten met onze vrienden.

10. Marc van Hezel's profielfoto
    Marc van Hezel heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Marc van Hezel

Geweldig restaurant zeer goede en snelle service en vriendelijk personeel. Perfect om een avondje uit eten te gaan.

11. ProeflokaalBregjeWoerden's profielfoto
    ProeflokaalBregjeWoerden heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Beste A.A. Van Kooten,

Wat vervelend om te horen dat de reservering er niet in stond. Ik adviseer om een volgende keer gebruik te maken van ons eigen online reserveringssysteem. Eet.nu belt ons of een binnengekomen reservering kan maar dit gaat niet altijd goed. (Vaak bellen zij overdag als wij er niet zijn). Wij ontvangen vaker gasten die via eet.nu hebben gereserveerd maar niet bij ons bekend zijn. Eet.nu werkt zelfstandig en heeft geen vaste samenwerking met ons. U kunt natuurlijk ook altijd direct met ons bellen. Als u de bevestiging heeft gekregen van een van onze medewerkers, is het een ander verhaal en dan zou ik kunnen terugvinden wat er fout ging.

Excuses voor het rommelige verloop. Als u een mail stuurt naar ons email adres (staat op onze site/facebook) met uw bankgegevens zal ik de te veel betaalde drankjes naar u overmaken.

Mvg, Bregje Woerden

12. a.a. van kooten's profielfoto
    a.a. van kooten heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

a.a. van kooten

Het begon niet goed.
    Via Eet.nu hadden we gereserveerd.
    We hadden nog een dag geleden andermaal een bevestiging van de reservering gekregen, maar toen we aankwamen, kon de betreffende medewerker onze reservering nergens vinden.
    Gelukkig was ze snel bereid om gauw een tafel schoon en klaar te maken.
    We hebben slechts even hoeven wachten.
    Vervolgens hebben we met z'n vieren gezellig gegeten.
    We merkten wel, dat sinds de vorige keer de menukaart veranderd is.
    Enkele gerechten, die tot onze favorieten behoorden, zijn van de menukaart gehaald.
    Dat is jammer.
    De bediening was op zich goed, maar het was wel merkwaardig
    (we bemerkten dat helaas pas toen we al thuis waren),
    dat ons één bier en één thee teveel in rekening waren gebracht.
    Wellicht gaat er hier en daar iets mis in de registratie van de bestellingen.
    We zagen al gedurende ons diner,
    dat enkele keren bestellingen bij verkeerde tafels werden aangeboden.
    Hier zijn mogelijkheden voor verbetering.

13. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Fabels
    Internationaal Woerden

Gezellig restaurant; attente vriendelijke bediening. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.👍

14. C. Burghouwt's profielfoto
    C. Burghouwt heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

C. Burghouwt

2E Pinksterdag heerlijk buiten pannenkoeken gegeten. 4 Volwassenen en 3 Kleinkinderen. Je hebt er geen kind aan; binnen spelen, buiten spelen en ook nog een Verrassingspannenkoek.
    Vooral de pannenkoek met kaas, thijm en honing is niet te versmaden.

15. J. Jansma's profielfoto
    J. Jansma heeft een recensie geschreven voor JanZen

In tegenstelling tot de vorige keer (10 mei j.l. was het eten prima) zijn mijn vrouw en ik dit keer minder tevreden.

16. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Voor het eerst gegeten.
    In 1 woord top.
    Zeer goede ontvangst door de dames.
    Het eten (pannekoeken) was boven verwachting.
    Zeker goed gevuld.
    Compliment voor de kok.
    En uiteraard ook voor de bediening.
    We komen zeker vaker eten.
    En zeer zeker een aanrader voor iedereen.
    Lekker gezellig en knus.

17. L.van Grootel's profielfoto
    L.van Grootel heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

L.van Grootel

Heerlijk gegeten, leuke ambiance en alles op zijn tijd. Er werd veel aandacht besteed of alles naar wens was. In 1 woord prima en niet te geloven voor dat budget deze kwaliteit. De bediening is vriendelijk en staat je altijd met een lach te woord. Voor verjaardagen en grote groepen ideaal! Alles liep op rolletjes, zeker aan te bevelen en zeker voor een volgende keer!

18. Debbie Hofstede's profielfoto
    Debbie Hofstede heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Debbie Hofstede

Het blijft me elke keer verbazen hoe ze het hier allemaal voor elkaar hebben. Lekker eten met jong en enthousiast personeel voor weinig (bijna geen) geld. Grote ruimte met een heerlijk terras. Kort om gezegd wij hebben een top avond gehad door hier mijn oma haar 80ste verjaardag te vieren. Zelfs met een vuurwerkje bij het dessert toe!

19. Elin van Bemmel's profielfoto
    Elin van Bemmel heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Prima eten voor een lage prijs.
    Wat wil je nog meer?
    Een hele gezellige avond gehad.
    Aardig en vriendelijk personeel.
    Top!

20. Raymond Monnik's profielfoto
    Raymond Monnik heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Om het diploma van onze zoon te vieren hadden we ruim van te voren gereserveerd voor 4 personen gereserveerd. Het was prachtig weer, maar op het half lege terras mochten wij ondanks onze reservering niet in het zonnetje gaan zitten. Wij kregen te horen dat men niet aan tafel reservering doet, maar die tafels waren voor 2 of meer dan vier personen bedoeld (gewoon meerdere tafels voor 2 aan elkaar geschoven). Op andere plekken (in de schaduw) kon wel met tafels geschoven worden. Beetje raar om mee te beginnen. Vervolgens begon het lange wachten. De eerste drankjes kwamen nog redelijk vlot maar het duurde al ruim 45 min. Tot ons voorgerecht kwam. Echter, zonder bestek, dat zou direct volgen. Na 10 minuten uiteindelijk maar zelf bestek gaan halen, want het voorgerecht was al voor de helft koud geworden. Overigens was de smaak daarvan prima. Na het voorgerecht duurde het opnieuw 45 min voor het hoofdgerecht kwam: eerst de frites en salade, 10 min. Later 2 hoofdgerechten en nog eens 10 min. Later de laatste 2 hoofdgerechten. De frites waren inmiddels alweer koud. Twee van ons hadden een biefstuk medium-rare besteld. Wat wij uiteindelijk kregen was een goed doorbakken stuk vlees die veel overeenkomst had met een lap leer: niet te eten! Dit was de druppel. Met de biefstuk naar de keuken gelopen en aangegeven dat ik er wel klaar mee was. Ik had geen vertrouwen meer in een geslaagd diner en vroeg om de rekening, met aftrek van de niet te eten biefstuk. De eerste rekening was voor de verkeerde tafel, de tweede rekening bevatte drankjes die wij niet hadden genuttigd en op de derde rekening bleek de aftrek van de biefstuk niet doorgevoerd. Pas de vierde rekening was correct. Ter compensatie kreeg ik nog een tegoedbon van EUR 20, - (alleen in Woerden te besteden). De uitleg was dat het die avond niet echt lekker liep maar dat dat eigenlijk nooit gebeurde. Ik kan het me nauwelijks voorstellen. De dame die de boel moest managen rende als een kip zonder kop heen en weer, evenals het hele jonge personeel dat overduidelijk geen ervaring had. Het concept is in theorie prima (in Haastrecht op veel kleinere locatie hebben wij hele goede ervaring) maar voor een grote locatie als Woerden overduidelijk niet te managen. Wat een feestje had moeten worden liep uit op een deceptie. Bregje Woerden wordt het voor ons niet meer.

21. Jessy's profielfoto
    Jessy heeft een recensie geschreven voor Friendly's Cafetaria

Eten was oke uitstraling van het eten kon beter smaak was goed maar niet fantastich

22. Jan Kooijman's profielfoto
    Jan Kooijman heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Jan Kooijman

We moesten veel te lang wachten. Vooral erg voor 4 kleinkinderen. 3 kinderen krijgen eindelijk een pannekoek, 4e kind een kwartier later. Wel lekker gegegeten.

23. J.Jansma's profielfoto
    J.Jansma heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

24. Anke Baas's profielfoto
    Anke Baas heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Anke Baas

We hadden gereserveerd en konden toch uit een paar tafels kiezen.
    Kinderen worden heel leuk benaderd en wij (volwassenen) trouwens ook.
    We hoefden niet teblang op ons eten te wachten en het was heerlijk.
    Kortom: Een zeer positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.

25. Jan Slats's profielfoto
    Jan Slats heeft een recensie geschreven voor JanZen

Jan Slats

Alles was keurig verzorgd. De gerechten werden keurig opgediend en ook smaakvol.
    Wij zijn tevreden.

26. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten. Verrassende touch in de gerechten. Lekkere producten, eerlijke prijs. De service was absoluut top. Héél vriendelijk. Een aanrader!

27. alex's profielfoto
    alex heeft een recensie geschreven voor Thuisfood.nl
    West-Europees Woerden

Eens wat anders dan pizza - heerlijk vers- en leuk gepresenteerd.

Aanrader en binnen 30 min warm geleverd. Sate mals en wedges lekker gekruid.

28. Monique Harthoorn's profielfoto
    Monique Harthoorn heeft een recensie geschreven voor Fabels

Monique Harthoorn

Heerlijke proeverij en de rib-eye heeft ons goed gesmaakt. We hebben deze bestelt op Italiaanse wijze, wat een aanrader is.
    Het terras is prima om een drankje op te doen & ook fijn is het gratis parkeren!

29. Donk's profielfoto
    Donk heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Gezellig en vriendelijk personeel. Goede service en heerlijk eten!

30. Thomas van Echtelt's profielfoto
    Thomas van Echtelt heeft een recensie geschreven voor Fabels

Thomas van Echtelt

Ik heb hier samen met mijn vriendin gegeten woensdag. We werden erg leuk ontvangen, daardoor voelden we ons meteen welkom. Eerst hebben we lekker op het terrasje gezeten en daarna heerlijk gegeten. Ook werd er goed rekening gehouden met mijn gluten en noten dieet.

Al met al een top avond gehad! Zeker een aanrader.