Nieuwste foto's in Woerden

Laatste updates in Woerden

1. Kasteel Woerden's profielfoto
    Kasteel Woerden heeft gereageerd op een recensie van Kasteel Woerden

Leuk, Mirthe, bedankt en graag tot ziens!

2. bijlenga's profielfoto
    bijlenga heeft een recensie geschreven voor JanZen

Altijd prettig en ontspannen eten bij Janzen en vooral ook erg lekker. Geen doorsnee maar verfijnd en met mooie producten wordt er met liefde gekookt. Wij komen hier graag vaker.

3. Avalon Vos's profielfoto
    Avalon Vos heeft een recensie geschreven voor Bella Milano

Waardeloos! Vroeger altijd al een trouwe klant geweest en er heerlijk gegeten. Maar nu al meerdere keren wat besteld waarbij het eten waardeloos was. Daarnaast al 3 keer voorgekomen dat mijn bestelling 3 kwartier of 1,5 uur te laat is bezorgd zonder een telefoontje o.i.d. Te ontvangen dat de bestelling vertraging heefr opgelopen. Bij deze bestellingen 2 keer gebeld naar Bella Milano met de vraag waar mijn bestelling blijft en vervolgens wordt ik totaal niet serieus genomen. Geen excuus ontvangen niks. Net wéér mijn eten besteld en ontvangen om ze toch nog een kans te geven en het smaakte oprecht nergens naar. Krijg het idee dat zij niks om hun gasten/ klanten geven. Wil je hier wat bestellen? Bestel dan liever ergens anders want dan weet je tenminste zeker dat het eten lekker smaakt, optijd wordt bezorgd en je serieus wordt genomen.

4. Belia Kuypers's profielfoto
    Belia Kuypers heeft een recensie geschreven voor Oriental Parel
    Chinees-Indisch Woerden

Belia Kuypers

Slechte ervaring.
    Gisteren babipangang spek met mihoen gehaald.
    Vreselijk vlees taai en de mihoen was een klomp bami met heel veel vet en weinig vulling.

5. K.Prosman's profielfoto
    K.Prosman heeft een recensie geschreven voor JanZen

K.Prosman

Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Restaurant Jan Zen.
    Het restaurant was bijna vol.Bediening op tijd. Mijn vrouw besteld Catch of the day, daar kregen we uitleg over het was schelvis, mosselen en zwarte rijst of couscous. Wij bestelden zwarte rijst.
    Ik bestelde Maigret de canard. Bij mijn vrouw ontbrak de zwarte rijst die was vergeten en kwam later. Geen enkel excuus. Wij bestelde beiden een glas passende wijn omdat wij niet zoveel drinken. Mijn vrouw 1 witte Chardonay Viogniers de Pays Dóc. Prijs 6,50 In de winkel te koop voor 7,50 consumentenprijs per fles. Ik kreeg eeg glas Camene 4,85. Winkelprijs consumenten 5.95. Tevens plat water gevraag en wij kregen zonder uitleg 1 fles San Felice de Toscane.
    Het water was warmer dan leidingwater en de prijs 3.95.
    De vis was redelijk. De eendenborst was zeer taai. Dat heb ik verteld en een stukje laten liggen op mijn bord zodat de kok het kon controleren. Ik kreeg een schouderklopje van de manager en die dacht dat het een oude eend was. Wellicht grappig of populair bedoeld.
    Tenslotte de rekening, die ik meestal niet nakijk maar in dit geval wel en er stond een fles wijn op van 32,95. Rekening gewijzigd en voldaan. Niets meer over de eendenborst gehoord.
    Conclusie slechte bediening geen aandacht, eten moet toch feestelijk zijn.
    Nooit meer naar Jan Zen ook niet als er welke compensatie dan ook tegenover staat. In mijn beleving kennen ze geen service,

6. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Nicolette

Met twee kinderen en vier volwassenen gegeten. Een kinderpannenkoek, vier gewone pannenkoeken en een biefstuk.
    Dat was ook precies de volgorde het eten kwam in drie delen. Nou eigenlijk in vier delen want de bijbehorende frietjes kwamen na vragen na ongeveer 10 minuten. Niet gezellig samen gegeten helaas. Kinderpannenkoek was aangebrand helaas. Vier andere waren wel heerlijk moet ik toegeven. Maar of we nog eens terugkomen? Denk het niet.

7. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Fijn terras, leuke bediening, lekker eten

8. Mirthe's profielfoto
    Mirthe heeft een recensie geschreven voor Kasteel Woerden
    Internationaal Woerden

Een erg mooie locatie om lekker op het terras te zitten. Jonge meiden in de bediening, maar super locatie voor koffie met gebak!

9. Hans van leeuwen's profielfoto
    Hans van leeuwen heeft een recensie geschreven voor JanZen

Hans van leeuwen

Heerlijk gegeten in fantastische ambiance op terras, met uitstekende, gezellige en warme bediening, voor herhaling vatbaar👍👍👍

10. M. van Westerop's profielfoto
    M. van Westerop heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

M. van Westerop

Heerlijke pannenkoeken, vrij snel geserveerd en.
    Prima bediening.
    Komen zeker nog eens terug!

11. Joke B's profielfoto
    Joke B heeft een recensie geschreven voor Fabels
    Internationaal Woerden

Heerlijk gegeten bij Fabels. Zowel de garnalen als de sliptong waren heerlijk. Het personeel bood aan de frites aan te vullen en vroegen regelmatig of alles naar wens was.
    Sticky toffee was ook erg lekker.
    Goede kwaliteit voor weinig geld.

12. Johnny's profielfoto
    Johnny heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Woerden

Gisteren met een groepje hier wezen eten. Eten was heerlijk, goede temperatuur vlees kwam heel makkelijk van het bot. Ook de verschillende smaken waren heerlijk. Helaas was onze ervaring met het meisje dat ons hielp niet zo goed. Zo had ze de eerste keer een sparerib met de verkeerde smaak aan de keuken doorgegeven. Gelukkig werd dit door een ander meisje opgelost. Hierna is het nog eens 2x gebeurt dat wij de verkeerde snaak hebben gekregen. Wij hebben er toen maar niks van gezegd, want ze liep heel ongeinteresseerd rond. (De ribben waren wel gewoon heerlijk.) Ook liep ze naar onze mening heel betweterig tegen ander personeel te doen terwijl ze zelf er met de pet naar gooide. Gelukkig heeft de rest vam het personeel er voor gezorgd dat het een heerlijke avond was.

Ondanks deze ervaring met dit meisje zullen wij zeker nog een keer terugkomen voor het heerlijke eten.

13. Jasper van der veer's profielfoto
    Jasper van der veer heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Jasper van der veer

Wij vonden het erg gezellig, maar het eten laat te wensen over. Zelf had ik een biefstuk maar dat kun je echt niet zo noemen met deze kwaliteit. Toen ik daar wat van zei waren ze het gelijk met me eens. Dat zegt wat… ik mocht iets anders bestellen en dat werd de kip?? saté. De smaak ging wel maar of het van kip gemaakt is betwijfel ik. Jammer want het ziet er voor de rest goed uit. Mocht het verbeteren dan komen wij zeker terug.

14. Jane's profielfoto
    Jane heeft een recensie geschreven voor The Döner Company

In Woerden voor het eerst iets (een menu: broodje döner, patat en drankje) besteld bij Döner Company, om mee te nemen. Het was nog vroeg, dus ik was de enige klant en nog niet alles was verkrijgbaar. Meneer hielp me ontzettend vriendelijk en zorgvuldig. Wanneer ik eten bestel bij andere verkopers van dit type eten is het vaak óf veel te zout, of te weinig gekruid, of veel te vet, en vaak niet vers. Kortom: meestal teleurstellend, en dus verwachtte ik nu net zoiets. Eenmaal thuis werd ik zó blij verrast door de kwaliteit! De friet, het vlees, de sauzen, de verse(!) groenten en zélfs het broodje op zich bleken Heer-lijk!

15. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor JanZen

Monique

Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Aanrader! Ook als je iets te vieren hebt. Zoals wij.

16. Erik Schensema's profielfoto
    Erik Schensema heeft een recensie geschreven voor JanZen

Erik Schensema

We hebben genoten. Vlotte bediening en heerlijke gerechten op de menu kaart.

17. H.van Genderen's profielfoto
    H.van Genderen heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

H.van Genderen

Gezellige bediening.
    Lekker gegeten.
    Alles toppie ook voor de kinderen.

18. Shemay Leeuwenburgh's profielfoto
    Shemay Leeuwenburgh heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Shemay Leeuwenburgh

Een heerlijke plek, dichtbij huis, om gezellig een prima pannenkoek te eten. Onze kleinzoon vond het klimtoestel fantastisch. Voor herhaling vatbaar!

19. E. Jansen's profielfoto
    E. Jansen heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Door het mooie weer konden wij buiten zitten en de kinderen konden lekker spelen op het grote klim en klauter speeltoestel. De eigenaren zijn zeer attent want de kinderen kregen als 1e hun pannenkoek waardoor wij ook rustig konden eten.

20. Marco Mark's profielfoto
    Marco Mark heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Brink

Marco Mark

Goede en verzorgde snackbar met heerlijke producten. Altijd goede service en vriendelijk personeel!

21. Rico's profielfoto
    Rico heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Beste A.A van Kooten,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie reservering niet bekend was bij het restaurant.

Ik zie dat je je reservering hebt gemaakt via de Eet.nu Butlerservice. Dat houdt in dat je reserveringsaanvraag binnenkomt bij Eet.nu en dat de Eet.nu Butler, de reservering telefonisch doorgeeft aan het restaurant. Dit gebeurt altijd telefonisch omdat wij zeker willen weten of het wel of niet kan. Als het restaurant niet opneemt proberen wij het een uurtje later gewoon nog een keer, net zolang totdat we iemand van het restaurant hebben gesproken. Pas als dit gelukt is en het restaurant dus telefonisch aan ons heeft bevestigd dat er plek voor je is bevestigen wij dit naar jou via email en sms.

Mocht Proeflokaal Bregje Woerden willen weten welke medewerken wij hebben gesproken kunnen zij contact met ons opnemen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor jullie is en als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!

Tot je dienst,

Rico
    Eet.nu

22. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor JanZen

Voor het eerst bij JanZen gegeten en zeker niet voor het laatst. Het op het terras gegeten, attente bediening. Gerechten mooi opgemaakt en erg smakelijk! Kortom aanrader.

23. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor IJssalon Torino

Danielle

Heerlijke smaken ijs, wat er voor zorgt dat zelfs mijn zoontje de verschillende smaken wil proeven! En altijd geserveerd met een lach.

24. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Erg lekkere pannenkoeken gegeten buiten / op het terras in het zonnetje.
    Aardige bediening, prima prijs!

25. Wilma Moorlag's profielfoto
    Wilma Moorlag heeft een recensie geschreven voor JanZen

Wilma Moorlag

Lekker gegeten met onze vrienden.

26. Marc van Hezel's profielfoto
    Marc van Hezel heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Marc van Hezel

Geweldig restaurant zeer goede en snelle service en vriendelijk personeel. Perfect om een avondje uit eten te gaan.

27. ProeflokaalBregjeWoerden's profielfoto
    ProeflokaalBregjeWoerden heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Beste A.A. Van Kooten,

Wat vervelend om te horen dat de reservering er niet in stond. Ik adviseer om een volgende keer gebruik te maken van ons eigen online reserveringssysteem. Eet.nu belt ons of een binnengekomen reservering kan maar dit gaat niet altijd goed. (Vaak bellen zij overdag als wij er niet zijn). Wij ontvangen vaker gasten die via eet.nu hebben gereserveerd maar niet bij ons bekend zijn. Eet.nu werkt zelfstandig en heeft geen vaste samenwerking met ons. U kunt natuurlijk ook altijd direct met ons bellen. Als u de bevestiging heeft gekregen van een van onze medewerkers, is het een ander verhaal en dan zou ik kunnen terugvinden wat er fout ging.

Excuses voor het rommelige verloop. Als u een mail stuurt naar ons email adres (staat op onze site/facebook) met uw bankgegevens zal ik de te veel betaalde drankjes naar u overmaken.

Mvg, Bregje Woerden

28. a.a. van kooten's profielfoto
    a.a. van kooten heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

a.a. van kooten

Het begon niet goed.
    Via Eet.nu hadden we gereserveerd.
    We hadden nog een dag geleden andermaal een bevestiging van de reservering gekregen, maar toen we aankwamen, kon de betreffende medewerker onze reservering nergens vinden.
    Gelukkig was ze snel bereid om gauw een tafel schoon en klaar te maken.
    We hebben slechts even hoeven wachten.
    Vervolgens hebben we met z'n vieren gezellig gegeten.
    We merkten wel, dat sinds de vorige keer de menukaart veranderd is.
    Enkele gerechten, die tot onze favorieten behoorden, zijn van de menukaart gehaald.
    Dat is jammer.
    De bediening was op zich goed, maar het was wel merkwaardig
    (we bemerkten dat helaas pas toen we al thuis waren),
    dat ons één bier en één thee teveel in rekening waren gebracht.
    Wellicht gaat er hier en daar iets mis in de registratie van de bestellingen.
    We zagen al gedurende ons diner,
    dat enkele keren bestellingen bij verkeerde tafels werden aangeboden.
    Hier zijn mogelijkheden voor verbetering.

29. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Fabels
    Internationaal Woerden

Gezellig restaurant; attente vriendelijke bediening. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.👍