Nieuwste foto's in Woerden

Laatste updates in Woerden

1. Hortense Höppener-Bouvy's profielfoto
    Hortense Höppener-Bouvy heeft een recensie geschreven voor JanZen

Hortense Höppener-Bouvy

In een korte tijd zijn wij tweemaal met gasten komen eten. Ook voordat het restaurant is overgenomen hebben wij kennis kunnen nemen van de kwaliteiten van het echtpaar van Hensbergen achtereenvolgens in Vianen en Wijk bij Duurstede. Keer op keer zijn wij verrast door hun oogstrelende en verrukkelijke gerechten. We namen iedere keer een 4 gangen verrassingsmenu: prima afgewogen en op elkaar afgestemde smaaksensaties! We namen er ook een wijn arrangement bij maar de laatste keer in de vorm van een Bob-arrangement en dat is ons prima bevallen. Maar moet je nog een eindje rijden dan is het verstandig toch een echte Bop in jullie midden te hebben.

2. Trudy Kroon's profielfoto
    Trudy Kroon heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Met twee vriendinnen genoten van een lekkere maaltijd bij Bregje Woerden.
    Lieve gastvrouw en de bediening was ook geweldig.
    Kortom, aanrader.

3. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor JanZen

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Ons diner was avond vullend en het personeel en de ambiance waren voortreffelijk. Een echte aanrader en we komen zeker weer terug.

4. Ans Treur's profielfoto
    Ans Treur heeft een recensie geschreven voor Kasteel Woerden
    Internationaal Woerden

Met onze vrijwilligersorganisatie een high tea genoten. Goede gastvrije ontvangst. Ik was iets te laat maar direct kreeg ik een plaats aangeboden…
    Heerlijke zelfgemaakte hapjes. Veel keuze. Genoeg te drinken.
    Goede bediening.

5. Marleen Brouwer's profielfoto
    Marleen Brouwer heeft een recensie geschreven voor Kasteel Woerden
    Internationaal Woerden

Marleen Brouwer

We werden er echt als gasten ontvangen en op onze wenken bediend. High tea was super! Veel goede brownies, smaakvolle mini cupcakes, iets van worteltaart/zoete taart, scones, croissants, bonbons, verschillende soorten sandwichs, meerdere soorten wraps, verse jus en thee. Denk dat ik nog wel eea vergeten ben op te noemen maar dit is echt een aanrader! Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ook voor ouderen en mensen in een rolstoel goed toegankelijk en personeel is altijd bereidt om helpende hand te bieden.

6. Wij Tweeën's profielfoto
    Wij Tweeën heeft een recensie geschreven voor Roma
    Pizzeria Woerden

Wij Tweeën

Voorheen hadden we nooit klachten over de pizza's in dit restaurant. Maar nu is het echt bedroevend mee gesteld. Kennelijk was de groene paprika in de aanbieding, want dat was de enige kleur die we op de pizza's terug konden vinden. Als dat vooraf niet gecommuniceerd wordt verwacht ik toch echt meer rode dan groene paprika. De smaak van de pizza wordt hierdoor beduidend anders. Verder waren de ingrediënten allemaal uitgedroogd en de smaak heel erg vlak, de ham smakeloos. In de Italiaanse keuken verwacht je lekkere uitgesproken smaken en goede kwaliteit Ham. Niet een plakje uit de supermarkt.
    Vooraf kregen we een mandje brood met kruidenboter die echt niet op smaak was en een groene zelfgemaakte drab, die in de verte deed denken aan pesto, maar ook helemaal niet op smaak was.
    Een biertje tappen is ook niet aan deze mensen besteed, echt veels te weinig in een vaasje. Sorry, maar dit was echt de laatste keer.

Wat was er dan wel goed?
    - Aardige man in de bediening.
    - Broodjes vooraf waren erg lekker.
    - Pizzabodem was erg goed; dun en knapperig.

7. S Krul's profielfoto
    S Krul heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten. Gerechten mooi opgemaakt en hele goede bediening. Sfeervol restaurant in een mooie omgeving.

8. wim niezing's profielfoto
    wim niezing heeft een recensie geschreven voor De Dukdalf
    Nederlands Woerden

wim niezing

Buitengewoon goed als het gaat om de kwaliteit, wijnkennis en bediening. Het enige minpunt was de kleine garderobe, waar hang ik mijn jas op en zeker net als vrijdagavond met een volle bezetting.

9. Armand Höppener's profielfoto
    Armand Höppener heeft een recensie geschreven voor JanZen

Armand Höppener

Uitstekend zeer verfijnde maaltijd.
    Viergangen verrassing menu.
    Goede bediening.
    Prima bijbehorend wijnarrangement.
    Prijs kwalitiet volledig in evenwicht.

10. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bella Milano

Altijd trouwe klant geweest en was mijn voorkeurspizzaria in Woerden. Sinds hernieuwde opening (nwe eigenaar/personeel?) niet meer kwaliteit en service als voorheen. Laatste 2 keer duurde bezorging heel lang, met toppunt gisteravond: 1 uur en 3 kwartier voor 3 pizza's, besteld en betaald via hun eigen website. Na 1 uur gebeld, waarbij ik sterk de indruk kreeg dat mijn bestelling niet was opgemerkt door vertwijfelde reactie aan hun kant. Geen excuses, ze liggen er nu in en zijn zo bij u. Nog 3 kwartier gewacht tot bezorging: lauwe pizza's (opnieuw thuis in oven) en beloofde broodjes niet aanwezig. Bezorger op aangesproken en gevraagd mijn klacht te melden. Zou hij doen. Geen reactie tot nu toe ontvangen, ook niet op verstuurde klacht via email. Flut! Tenzij reactie en gevraagde compensatie nog komt, laatste keer geweest dat ik hier bestel. Jammer, want pizza's zijn wel lekker (mits warm/heet).

11. Liesl's profielfoto
    Liesl heeft een recensie geschreven voor JanZen

Super lekker eten en gezellig sfeer. Echt een aanrader!

12. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten, mooie gerechten en prima prijs/kwaliteit dankzij het 'Heerlijk' menu, 5 gangen voor 35,00.
    Bediening is vriendelijke en aardig, alleen zou ik geen kinderen in de bediening neer zetten, tenzij je een eetcafe bent en volgens mij is dat niet de doelstelling van dit restaurant.

13. Bontan's profielfoto
    Bontan heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en geholpen. Prijs is boven gemiddeld, maar dat maken ze het zeker waard met hun service en het heerlijk bereidde eten.

14. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten in een mooi kader met professionele uitleg bij de gerechten (en de wijnkeuze) 😉.
    Was vroeger al een aanrader, en nu zeker ook!
    Je ziet me snel terug om een nieuwe culinaire ervaring te kunnen genieten 😊.

15. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Zeer vriendelijke bediening.
    Goede pannekoek goed gevuld.
    Smaakt heerlijk.
    Wij zijn al vaker geweest.

16. Alri's profielfoto
    Alri heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade
    Pannenkoekenhuis Woerden

Lekkere pannenkoeken en een leuke speelhoek voor de kinderen. Vriendelijk personeel.

17. Adriaan's profielfoto
    Adriaan heeft een recensie geschreven voor JanZen

Heerlijk gegeten alacarte, couguiles waren perfect en ons hoofdgerecht sucade en eend waren van hoge kwaliteit. Tip de appeltaart als nagerecht, zeker doen, een complete verrassing

18. Dick&Jana van der Landen's profielfoto
    Dick&Jana van der Landen heeft een recensie geschreven voor JanZen

Dick&Jana van der Landen

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Ook de service was dik in orde.
    Een leuke avond gehad.

19. JanZen heeft een nieuwe foto
  20. JanZen heeft een nieuwe foto
  21. JanZen heeft een nieuwe foto
  22. Ina severs's profielfoto
    Ina severs heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Ina severs

Met twaalf mensen heerlijk pannenkoeken gegeten en allemaal bijna tegelijkertijd opgediend toppie

23. Verhey's profielfoto
    Verhey heeft een recensie geschreven voor La Payuca

Is een super gezellig restaurant. Het eten is goed bereidt. Er wordt zorg aan besteed. We komen zeker terug.

24. Ireen Jonker's profielfoto
    Ireen Jonker heeft een recensie geschreven voor JanZen

Ireen Jonker

Gezellige ambiance en een gezellige ontspannen sfeer. Hartelijk ontvangst. Heerlijke visgerechten gegeten en prima wijn gedronken.
    De keuken is oké!

25. Ronald Bach's profielfoto
    Ronald Bach heeft een recensie geschreven voor JanZen

Hartelijk ontvangen, gezellige inrichting, prima gastvrouw, huiswijn nette prijs en goede kwaliteit.
    Keuze menu uit vis of vlees, zeer verzorgd opgediend en voorafgaande aantal amuses.

Kortom we gaan terug

26. Melanie van der Wal's profielfoto
    Melanie van der Wal heeft een recensie geschreven voor De Kromme Kade

Melanie van der Wal

We kwamen binnen in het restaurant en het viel me meteen op dat het lekker rustig was en we kregen gelijk een tafeltje aangewezen. Ook namen we een voorgerecht en drinken, het drinken zat in grotere flesjes dan bij normale restaurants, wat ik wel een voordeel vind. De broodjes waren ook lekker afgebakken en vers maar de aioli vond ik niet heel lekker qua smaak, een beetje flauw. De pannenkoeken waren ook heel lekker, niet heel warm dus daar kan de volgende keer rekening mee gehouden worden. Wel vond ik dat de werknemers af en toe niks stonden te doen in de keuken, en naar ons zaten te kijken terwijl wij aan het eten waren. Dit vond ik niet heel fijn.

Al met al, goed gegeten, en ik zou een 7 geven.

27. Arjan en Pascalle's profielfoto
    Arjan en Pascalle heeft een recensie geschreven voor JanZen

Arjan en Pascalle

Wederom genoten van een heerlijk diner met bijpassende wijnen. Elke keer weer een feestje op het bord. Jeroen, Natasja en team, bedankt!

28. Anoniempje's profielfoto
    Anoniempje heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Prinsenhoeck

Anoniempje

Het is heerlijk als je binnen komt kan je meestal gewoon zitten heel hygeïnies ik vind het een hele erge aanrader.

29. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor JanZen

Zeer goed eten in een mooi restaurant.

30. Jan Bol's profielfoto
    Jan Bol heeft een recensie geschreven voor JanZen

Naast een gezellige avond hebben wij verrukkelijk gegeten. Ook de prettige bediening droeg bij aan de geslaagde avond. Aanrader !