Zien we jou snel?

Super blij zijn we om jullie te mogen ontvangen! Reserveer online en geniet van de vernieuwde gerechten, allemaal met liefde en passie bereid.

Eten•Drinken•Genieten

Heerlijk lunchen, dineren of borrelen in een sfeervolle ambiance? Dan bent u Bij Petrus aan het juiste adres!
Bij Petrus is gevestigd in de monumentale Kazerne aan het Kerkplein in het centrum van Woerden. Grand Café Restaurant Bij Petrus is de ideale gelegenheid om in ongedwongen, intieme sfeer te ‘unwinden’. U kunt bij ons de hele dag terecht voor een lekkere cappuccino met huisgemaakte taart, een heerlijke lunch, goed glas wijn of diner.
Dineren met een grote groep? Ook dat kan bij Bij Petrus! Uiteraard kunt u direct contact met ons opnemen om de mogelijkheden door te spreken. Wij denken graag met u mee.

Tot ziens Bij Petrus!

RESERVEER DIRECT

DINERKAART

BEKIJK ONZE OPENINGSTIJDEN

VOLG ONS ONLINE

sfeerimpressie

bereikbaarheid

Route & parkeren

Bij Petrus bevindt zich midden in het centrum van Woerden en is zowel met de auto als met het openbaar vervoer prima te bereiken.

Openbaar vervoer

Vanaf treinstation Woerden (noordzijde) loopt u ongeveer in 10 minuten naar Bij Petrus.

U kunt vanaf de noordzijde van het station ook lijnbus 4 nemen richting het centrum. U stapt uit bij bushalte Westdam. Vanaf deze bushalte is het nog maar 5 minuten lopen naar Bij Petrus. Als u oversteekt ziet u restaurant de Dukdalf, daar loopt u voorbij in zuidelijke richting. Aan uw rechterkant bevindt zich de ING, daar gaat u links om over te steken het kerkplein op. Aan de overkant van het kerkplein ziet u het monumentaal gebouw de kazerne met een grote poort in het midden. Ons restaurant bevindt zich in de poort aan uw linkerkant.

Parkeren

Vlakbij de ingang van Bij Petrus bevindt zich de overdekte parkeergarage ‘Castellum’. Het adres van deze parkeergarage is ‘Meulmansweg 8s – Woerden’. Neem voetgangersuitgang ‘Kerkplein’. U vindt Bij Petrus in de historische poort aan uw rechterhand.

Het is ook mogelijk om (betaald) te parkeren in een van de omliggende straten. Maandag t/m zaterdag is dit vanaf 18.30 gratis.

Vacatures

Bij Petrus is altijd op zoek naar nieuw talent!

Dit voorjaar heropenen wij onze deuren in de gezellige binnenstad van Woerden. Gevestigd in de poort van de monumentale Kazerne aan het Kerkplein met groot terras. Al bijna 12,5 jaar de plek voor gezellig, gastvrij en ongedwongen genieten van lunch, borrel & diner. Daarnaast organiseren wij meerdere spraakmakende events als “Bij Petrus in the sky” en recent “Bij Petrus Live&Cooking Kerstshow”.

Klik op onderstaande vacatures voor meer info:

Kom jij ons jonge, enthousiaste team versterken? Bij ons heb je échte doorgroeimogelijkheden, trainingen en een afwisselende baan.

Wil jij meer info? Of gelijk solliciteren? Mail CV+motivatie + foto naar vacatures@bijpetrus.nl

Top