Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Woensdrecht verdeeld zijn.

José Backx

Super lekker geluncht: proeverijtje van Non Plus Ultra. Een echte aanrader. Vooral het broodje brie gecombineerd met appelstroop... heerlijk.

H. Roth

Kwamen met een groep voor drankje en eventueel hapje eten, maar werden haastig naar een ongezellige en niet fris ruikende ruimte gebracht. Daar werd naar ons gegild bij het opnemen van de drankjes als we niet snel genoeg antwoord gaven. Zeker te druk gehad met groepen uit bussen. Taart was ook op. Gelijk hadden we geen zin meer in het bestellen van wat te eten. Komen hier niet meer.

Heb samen met mijn moeder van 90 weer lekker zitten eten! Houden zo!

Was uitstekend
    Hebben hun uiterste best gedaan om toch een plaatsje voor twee te bezorgen na een drankje aan de gezellige bar te hebben verbruikt.
    ZEKER voor herhaling vatbaar maar dan reserveren wij wel voorafgaand
    Buiten gezelliger dan binnen, maar doet het eten de rest vergeten

Jac Doggen

Ik persoonlijk had als voorgerecht een gebonden aspergesoep. Deze was echt niet warm, maar erg lauw. Jammer. De smaak was echter wel goed. Als hoofdgerecht hadden we asperge met beenham 2 x en 1 x asperge met zalm. Ik vond persoonlijk een klein bakje met kriel aardappeltjes aan de magere zeer zuinige kant.
    De service was goed evenals de sfeer. Ook prijs - kwaliteit is voldoende tot goed te noemen, maar kan beter gezien de naam NPU.

ton en wilma Helbers

We hebben met de B.O.C.C. (belgische oude citroen club) zondag 4 oktober 2015 hier gedineerd en dit was uitstekend. Dit is voor herhaling vatbaar, iedereen was zeer tevreden. Bedankt.

M ganseman

Met de stapgroep uit zuid beveland na het lopen van de heerlijke asperges genoten. Bedankt, het was weer geweldig.

jose wijnstekers

Onze bruiloft op aanraden van anderen hier gevierd. We hebben er echt zalig gegeten en het avondfeest was er één om nooit meer vergeten. Ik kan het iedereen aanraden. Geen verzoek was te gek en alles was tot in de puntjes verzorgd. De bediening was waanzinnig goed (de gasten hebben het er nu nog over) het eten en de hapjes waren echt geweldig. En de prijs goudeerlijk.

E. van der Linden

Asperges gegeten, soep vooraf was prima. Asperges bij het hoofdgerecht dreven in hun eigen vocht waardoor de rest ook sompig werd. Asperges waren veel te lang doorgekookt waardoor ze bijna niet meer met een vork eetbaar waren. Partner had een schnitzel die smakeloos en ook de frites was slap en niet vers knapperig. Bediening was wel vriendelijk maar ook de ambiance is niet echt gezellig, een grote zaal. Helaas was de eerste keer dat wij hier waren ook gelijk de laatste keer. Wel prima om op terras wat te drinken na een wandeling

Hoi met Corine Verdoolaege. Alles is gewoon lekker en goed en gezellig. We komen vaak genoeg, ze kennen ons als vaste klant.

Gr.Corine Verdoolaege.

Bij Non plus ultra, is het altijd gezellig.

Het eten is altijd lekker en goed.

De bediening is ook fantastisch.

De sfeer is optimaal!

Paul H. Krol

"Van Hoogerheide afslaan naar Woensdrecht en dan rechtuit tot je er tegenaan rijdt". Die routebeschrijving kregen we in de lente mee en intussen vinden we het blindelings. We komen er bijna wekelijks. Wat we het allermeeste waarderen is de sfeer; je wordt er ontvangen en verzorgd of je een geliefde oom-en-tante bent. De kaart is op de een of andere manier nogal ingewikkeld, maar vol verrassingen. We eten er altijd verrukkelijk. Hooguit klaagt mijn vrouw dat de porties te groot zijn. We zijn van de oorlogsgeneratie en dan heb je er een hekel aan als er voedsel wordt weggegooid. We hopen nog vele jaren te kunnen genieten van Non Plus Ultra. En dat kan zonder er failliet aan te gaan!

J. Verdoolaege.

Het eten, is gewoon geweldig.

De bediening is gezellig en altijd spontaan.

Bea en Cees

Het is een heerlijk plekje om te vertoeven.

De sfeer is er goed, erg gastvrij.

Het eten is heerlijk vooral de uitgebreide Aspergekaart.

Een genot om zo de asperge te mogen eten.

Echt een familie waar men zich thuis voelt.

Heerlijke friet en dat gecombineerd met de juiste prijs, ofwel niet te duur voor goede kwaliteit.

Het fijne gevoel van een avondje Non Plus Ultra is dat je het gevoel hebt dat je er altijd welkom bent.

Een zwoele zomeravond, ga dan zeker eten bij de Non Plus, heerlijk buiten zitten, kijkend naar alles wat langs komt en wat er om je heen gebeurt, met uitzicht op het akkerland.

Je kan hier heerlijk (en veel) eten voor een hele gunstige prijs.

Kortom: een leuke avond kun je hier hebben voor weinig geld.

Ga zo door Non Plus en tot volgend jaar lente / zomer.....

Vreemd! Nog niemand een recensie geplaatst! Jammer......maar dan moet ik de spits maar afbijten.

Leuk, goed eetcafe, helaas kan je er alleen in de zomer een menu eten.

Maaaar voor echt ongekende lage prijzen wordt je dan een lekker gerecht geserveerd.

Binnen wat cafe achtig, buiten, vooral in de zomer leuk vertoeven.

Verwacht geen hoogstandjes, maar veel en lekker eten voor weinig geld, max 15 Euro op de kaart, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?

Op de fiets, stap dan gerust af, als er plaats is overigens, want het zit hier altijd vol.....

Non Plus, ga zo door, maar probeer ook in de herfst en winter gerechten te regelen, is zo jammer dat er na sept. niet meer (volledig) gegeten kan worden.

19. Snackbar Woensdrecht

Jack

Lekkere friet en niet duur.!