Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Witteveen verdeeld zijn.

Vorig jaar in de herfstvakantie hier gegeten en deze herfstvakantie zaten we weer in de buurt en hier weer heerlijk gegeten. Lekker stuk vlees en heerlijk groente (witlofrolletjes met ham en kaas). Wij komen volgend jaar zeker terug. Voor de kinderen is het helemaal super.

Tomatensoep was van een pakje gemaakt smaakte poederig, voor de vorm zat er wat rauwe prei door.
    Varkenshaas met championsaus was gewoon vies. Ik gok van tevoren gemaakt daarna in een vacuumzak ingevroren en zo opgewarmd. Aan het vlees zat de aardse smaak van championsaus en er zat een raar plakkerig laagje om. De bediening was vriendelijk maar omdat wij laat waren werd overal het licht al uitgedaan niet echt gezellig. Kortom geen aanrader.

Pannenkoeken zijn prima. We hadden ook een sate van de haas met gebakken aardappeltjes. Ik kan je vertellen dat dit echt super slecht was. Alsof ze dit gisteren gebakken hadden en opnieuw opgewarm wat vies was het. Schandalig gewoon

4. Eetcafé Witteveen

Drie-gangen voor rond de € 20. Ligt aan de dag v/d week. Wij vonden de patat veel te zout en er werd geen mayonaise bij geserveerd. Ook de hoofdgerechten waren zout. Portobello met roomkaas en zalm.
    De basissmaken waren ok, maar ik durfde het gewoon niet op te eten allemaal i.v.m. al dat zout. De bediening was erg vriendelijk. En het restaurant is uitnodigend qua aankleding en stijl.

5. Eetcafé Witteveen

Jammer. Wij dachten weer eens lekker uit eten te gaan, enkele jaren geleden op deze locatie geweest maar dat was toch een behoorlijk ander niveau! Wat aangeprezen wordt als goedkoop genieten blijkt aardig tegen te vallen, de kwaliteit is verre van goed te noemen. Vlees te ver gegaard, wat niet anders kan doordat dit voorgegaard geleverd wordt? Bezuinigen hoeft niet slecht te zijn, maar als de meest gevraagde gerechten niet geserveerd kunnen worden zoals het hoort door dergelijke inkoop, dan slaat een zaak de plank toch aardig mis! Geïnformeerd en begrepen dat deze verandering met overname te maken heeft, zonde!

Het eten zag er erg verzorgd uit, er was echt aandacht aan besteed. En het was ook nog eens heerlijk.. Dikke pluim

7. Internationaal Witteveen

Wij hebben 2 keer hier een driegangendiner gegeten en twee keer prima gegeten. Ook de bediening was netjes en vriendelijk. En de entourage (een soort eetzaal) was best gezellig. En de prijs kwaliteitsverhouding is geweldig. Waar kun je voor dat geld zo goed eten? Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hebben hier zojuist gegeten en het was geweldig. Voor onze dochter van anderhalf is er een heerlijke speelruimte waar wij vanaf onze tafel zicht op hadden. Zij was hier niet meer weg te krijgen...Ongekend om zo relaxed te kunnen eten! En het stoofpannetje en de T-bone zijn het aanraden meer dan waard. Combineer dat met de uiterst vriendelijke bediening en je hebt een top avond. Bedankt.

Beste mensen.

Onze 55 jarige trouwdag gevierd met kinderen en kleinkinderen.
    Genoten van de goed verzorgde koffietafel,met vooraf koffie met gebak.
    Een paarkeer het woord SUPER gehoord van iemand met horeca ervaring.
    Al met al een goede verzorgde koffietafel voor een redelijke prijs.
    Er was een diabetici aanwezig en was ook erg tevreden over zijn eten, daar
    was ook veel zorg aanbesteed.
    SUPER.

Groeten fam Koekoek.

Heerlijk gegeten, de saté van de haas is super lekker. Ook voor de kids leuk menu met friteszak.

Zo dat was 1 keer maar niet weer. Ontzettend lang moeten wachten op het eten. Het eten was niet erg smaakvol. Bediening was wel redelijk. Ben wel beter gewend voor dat geld...jammer

van Andel

Wij waren afgegaan op de recensies van dit restaurant. De prijs/kwaliteitverhouding viel ons wat tegen. Zoals ook de presentatie,geen bijzondere moeite gedaan. Geen vers bereide groenten. Bediening is vriendelijk.

Wat een super leuk en gezellig restaurant! De ober vertelde dat hij even moest invallen wegens de niet verwachte drukte. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was erg lekker, de kinderen konden leuk spelen en wij gezellig kletsen. Als we nog eens in de buurt zijn, gaan wij zeker nog eens aan!

14. Internationaal Witteveen

Boersma

Wij hadden het smikkel en bikkel pakket. Wat is dit een oubollig rstaurant zeg. Ik had om kwart voor 6 gereserveerd, we moesten echter nog een kwartier wachten voordat de eetzaal open ging. Toen dat gebeurde moesten we op de tafels onze naam opzoeken en daar gaan zitten. We hadden gehoopt a la carte te mogen eten maar er stond een buffet voor ons klaar wat zeer slecht en beperkt was. Wij stonden met 20 minuten weer buiten. Het was onze bedoeling hier een familiedag te organiseren, maar wij komen hier niet weer.

Wij hebben de service bij 't Flinthoes buitengewoon gewaardeerd. Vandaag daar gegeten omdat wij 39 jaar getrouwd zijn. Wij hebben steengrillen uitgekozen, dat was echt fantastisch. De smaak van het vlees was geweldig en de hoeveelheid ruim voldoende. Ze zijn zelfs nog wezen vragen of er nog wat aangevuld moest worden.
    Omdat wij 39 jaar getrouwd waren, heeft de kok een speciaal dessert gemaakt met diverse hapjes en de wens van harte. De geste hebben wij bijzonder gewaardeerd, je wordt gezien als een klant en dat ben je dan ook. Vriendelijke bediening die weet hoe ze gastvrijheid uit moeten stralen. Veel gerenommeerde restaurants kunnen daar nog veel van leren.
    Bedankt voor de goede zorgen en we zullen de ervaring doorgeven.

Belachelijk lekker gegeten. Vanwege de recensies op eet.nu een bezoekje gebracht tijdens ons verblijf op Landal Orveltemarke. Eerlijk eten, echte ingredienten, streekproducten, goede prijzen en niet onbelangrijk: een enorme kinderspeelhal. Aardige eigenaar ook. Indien in de buurt zou ik zeker aanraden een bezoekje te brengen. Nu alleen de wifi nog aan;)

17. Internationaal Witteveen

Buffet smakeloos en een allegaartje. Volgens mij had men zelf het idee dat de kokkin lekker kon koken, maar je verwacht dan toch betere smaakpapillen.

Oubollig

Zeer slecht

Aanrader!

Vrijdag 18-10-2012 gegeten:

Ondanks drukte in het restaurant gewoon erg goed gegeten. Bovendien is de bediening erg vriendelijk/gastvrij!!

Groetjes Paul!

19. Internationaal Witteveen

Cora

20. Internationaal Witteveen

Vorige week voor de tweede keer met vrienden gebruik gemaakt van het Bikkel- en smikkelarrangement en wederom hebben wij genoten van de zeer goede fietsen, het eenvoudige, maar o zo lekkere lunchpakket en 's avonds van het heerlijke warme en koude buffet. De eerste keer in juli mochten we kiezen uit een eenvoudig, maar erg lekker drie gangen menu, maar wij vonden nu het buffet, en dan met name de gebakken vis en de boeuf bourguignon, helemaal het einde! Als het even meezit, komen we volgend jaar zeker weer terug!

MM

Gisteravond met zijn 2 heerlijk gegeten bij 't Flinthoes wat bij het park Orveltermarke ligt van landal. Bediening is heel gastvrij en vriendelijk. Ik had het Maishoentje en mijn partner de Rib roast besteld. Het vlees was lekker mals en heerlijk van smaak. Persoonlijk zou ik wat meer groenten erbij hebben gewild. Maar dat is het enige kleine minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen. Restaurant is wat ons betreft echt een aanrader we gaan vast en zeker nog eens terug deze week!

22. Internationaal Witteveen

Wij hadden een smikkel en bikkelarrangement. Lunchpakket was zeer matig (drie boterhammen met ham en kaas). Het bijbehorende en gereserveerde drie- gangen- keuze menu werd plotseling een zeer matig buffet met flauw en vrij smakeloos eten. Het dessert bestond uit een kaal bolletje ijs met een beetje spuitslagroom. Waardeloos en een afknapper na een mooie fietstocht.

Joanna

In dit restaurant kan je nog heerlijk hollands eten.
    De sate is echt een aanrader!
    Complimenten aan de kok voor zijn heerlijke kookkunsten. We komen zeker terug!

Gonnij Veld

Hallo we hebben een feestje gehad in onder de hoge dennen, was er erg gezellig zowel voor de kleintjes als de grote mensen. Het eten was geweldig, dus nog even een compliment aan de kok. De ontvangst was erg warm je voelt je er direct thuis. We hebben genoten. De eigenaar en zijn vrouw waren erg klantvriendelijk. Het is erg mooi gelegen aan de bos rand, dus ook buiten is het goed toefen. Dus deze locatie verdiend een dikke 10.
    Graag tot volgend jaar.

Op vakantie in de buurt en 2x hier gegeten. Dat we terug gingen zegt dus genoeg! Goede service, prima prijs kwaliteit verhouding en echt briljant heerlijke sate! Lekkere bijgerechten ook en veel keus op de kaart.

Extra: kindvriendelijk en goede kinderpannekoek op de kaart!

Wat een gezellig restaurant om te eten. Eerst bij de open haard gezeten terwijl de kinderen in de speelzaal waren. Het eten was uit de kunst en voor een goede prijs. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Was een hele goede en nette zaak. Service was uistekend en de mensen waren vriendelijk.

gewoon troep