ma vanaf 11:00

Alleen 4 kregen te eten.
    De 5de moest wachten.
    Eerst patat.
    Dan hoofdgerecht.
    Met veel vragen en wachten, de saus.
    Dus compleet fiasco.
    Nooit meer naar weurden.
    100 Euro voor, om voor lul te staan.
    Rooks? 👍

2. Karin ten dolle

Wij hebben heerlijk gegeten, maar zoals altijd eigenlijk.

3. Ik ben vandaag wezen eten. De bediening erg slecht, mijn vriendinnen kregen hun eten en ondertussen toen zij het bijna op hadden, kreeg ik m'n eten een keer. Ze hadden ook nog de bestelling verkeerd opgenomen en we kregen er eerst niet eens bestek bij. Het duurde ook allemaal heel erg lang.

4. Wat een drama zeker de dame achter de bar, er gaan gewoon mensen weg omdat zij persé de muziek hard zet. Bazin van het Weurden wordt wakker, zij kost u klanten.

5. Lekker gezeten, gezellig biertje vooraf.
    Bediening correct en vriendelijk zonder overdreven gedoe.
    Amuse viel zeer in de smaak.
    Eten kwam snel op tafel, ondanks grote drukte op zondagavond.
    Hetzelfde met het nagerecht en koffie.
    De kaart is eenvoudig, maar keus genoeg.
    Wij waren zeer tevreden.

6. Je moet erg lang wachten op je eten. Soms wel een 3 kwartier tot 1,5 uur. Wel is er een warme sfeer bij binnenkomst en is de prijs en kwaliteit naar verhouding. Je kunt er prima eten en drinken maar je moet erg veel geduld hebben.

7. Mijn moeder en mijn zusje en ik komen altijd speciaal bij het Weurden voor de sublieme sliptongetjes. Ze zijn altijd uitstekend gebakken en we worden nooit teleurgesteld. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Soms staat de muziek wat hard tijdens het eten maar wij zijn dan ook al een dagje ouder..
    We hoorden dat de kokkin ziek is en dat vinden we heel erg. We wensen haar heel veel beterschap! In de eerste plaats natuurlijk voor haarzelf. Maar ook voor ons, want we willen graag die lekkere sliptongetjes blijven komen eten!

8. we kwamen helemaal vanuit Utrecht hier in Winterswijk, en wij als jongeren bedenken op het laatste moment een plek om te gaan eten. we dachten dit is vast niet moeilijk als een klein plaatsje voor Winterswijk. wij hebben overal heen gebeld en konden nergens te recht. tot we jullie belden ! wat een super lieve gastvrouw kregen we aan de telefoon, en er was plek voor 2 !
    super natuurlijk, we kwamen binnen en we werden super lief ontvangen door dezelfde gastvrouw als aan de telefoon. het was erg druk, maar dat mocht de pret niet drukken. het eten was er snel, ondanks de drukte was het personeel lekker vlot en sociaal. Iedereen die op de avond van zaterdag 29 oktober heeft gewerkt, petje af voor jullie ! bedankt !

9. Hier vanavond met 5 personen gegeten. Bediening niet al te vlot. Meer dan een uur wachten op het hoofdgerecht. We gaven aan het koud te hebben. Werden verbaasd aangekeken!! De verwarming stond niet aan, na controle van onze kant (buitentemp rond 10 graden). Het achterhoeks potje was lauw. Mijn mix van stukjes kipfilet en stukjes rundvlees in rode wijnsaus, bleek uit welgeteld acht kleine stukjes te bestaan, geserveerd in een diep bord met véél saus, waar dus nadien geen aard. of salade in kon (zou drijven in de saus). Ons besluit, hier gaan wij niet meer naar toe. Jammer!!

10. Vanavond denken uit eten te gaan. Besteld en een uur gewacht. Wat denk je? Zijn ze ons VERGETEN.
    Slechte zaak

11. Afgelopen weekend wezen eten en drinken. Maar het duurde allemaal erg lang. Bediening was niet vriendelijk, kon geen lach vanaf. En het bier moest nog gebrouwen worden in de fabriek, tenminste dat leek zo. Buiten dit was het eten wel lekker, en hebben we alsnog een leuke avond gehad met de slingers die we zelf hebben opgehangen.

12. Sfeer, bediening, eten en drinken geweldig!!

13. Semmy 98 punten

Ik vind het gezellig om bij 't Wuerden te gaan eten. Kwaliteit van de gerechten verschilt enorm. Zo vind ik de spareribs echt slecht, maar het Achterhoeks potje is juist een aanrader. Prijs is prima. Opzicht een prima tent om eens te gaan eten.

14. Gert

15. Prima gegeten in de zomer. Na de zomer hadden we het plan om er nog een biertje te drinken, maar er was geen sfeer, was ergens anders in Winterswijk wel beter. Het personeel kan ook wat vriendelijker

16. Heerlijk gegeten, vlotte en aardige bediening.. niets mis mee.

17. Ik heb een goed gesprek gehad met Mevrouw zelf/eigenaresse. M'n klacht werd gehoord en ik kreeg een tegoedbon, maar daar gaat het niet om. Fatsoenlijke benadering van klant en luisterend oor. Wat kan je meer verwachten, er wordt wat mee gedaan en dat is belangrijk. Bedankt voor de optimale benadering!
    Groetjes, Zomer.

18. Vorige week hier voor het eerst gegeten met een vriendin. Wij hadden als voorgerecht beide de gebakken champignons. Deze waren erg lekker en de grootte van de portie was ook goed. Als hoofdgerecht had ik de gevulde paprika uitgekozen. Deze smaakte prima. Bij het gerecht van mijn vriendin was er helaas een fout gemaakt. Ze had een salade zonder spekjes besteld, maar deze werd alsnog met spekjes afgeleverd. Nou ja, kan gebeuren.

De bediening zou wat sneller kunnen, het duurde vooral steeds lang voor onze lege borden werden opgehaald. Er waren 3 jongeren aan het werk die eigenlijk meer met elkaar bezig waren.

In het geheel een positieve ervaring gehad, ik wil hier wel vaker eten.

19. Samen met m'n man ben ik vaste klant en dalen wij regelmatig op jullie terras. Zo ook afgelopen woensdag 30 juli waarbij ik een heerlijke grande salade heb gegeten, wel wat veel dressing (uit een potje?)
    Kip en rauwkost is een gevaarlijke combinatie (weet ik), vooral met warm weer en hoge temperatuur. Bij thuiskomst al darmklachten, waarna 2 dagen ziekmelding en koorts volgden. De kwaliteit loopt terug in de keuken en dat is jammer.
    Hopelijk doen jullie wat met de ervaringen die op deze site neer gezet worden. Daarom ook m'n verhaal.

20. Het eten was matig, het vlees iets te ver gegaard en de groente was veel te gaar.
    De bediening was vriendelijk maar we moesten wel erg lang wachten tussen het voor- en hoofdgerecht.
    We hoorden meerderen mensen hierover klagen dus kan de keuken het blijkbaar niet aan als het druk is.
    Als het eten goed bereid wordt zou het aan een goede prijs/kwaliteit hebben voldaan, helaas waren wij niet tevreden over de kwaliteit.

21. Zoals altijd de kipfiletreepjes besteld. Ze blijven heerlijk. Erg gezellig om er te zitten, en als je naar de prijs kijkt blijf je terugkomen. Het eten mag alleen wel wat sneller komen zo nu en dan. Maar over het algemeen, prima.

22. Mevrouw

Gisteren lekker met z'n vieren voor het eerst bij 't Weurden gegeten. We hadden om half 7 besproken, ook vrijwel direct de bestelling doorgegeven. Het was erg druk, dus begrijpelijk dat het langer duurt voordat je je maaltijd op tafel hebt; maar het feit dat we om kwart voor 8 het voorgerecht pas hadden ging wel erg ver... Hoofdgerecht was een stuk sneller op tafel.
    Al met al: het was het wachten waard. We hadden diverse gerechten besteld; van de spare-ribs tot de duitse biefstuk en het achterhoeks potje; heerlijke maaltijden, goed bereid, goede bijgerechten als salades, gebakken aardappels en friet. Wij komen hier zeker terug!!!!

23. Dachten even lekker uit te gaan eten met zes personen.

Wat er van buiten erg leuk uitzag, werd toen het eten op tafel kwam een grote teleurstelling!

Onbeperkt spare ribs eten, jawel. Na de eerste hap leek het wel of de zoutpot omgevallen was in de keuken en bovendien zag de spare rib er door de marinade zwart verblakerd uit. Na dit gemeld te hebben bij een dame die wel vriendelijk was werd het mee terug genomen naar de keuken en werd mij gevraagd of ik een nieuwe wilde bestellen. Maar deze zou hetzelfde zijn als die mee terug gegeven naar de keuken (zelfde marinade dus ook zout). Toen maar een entrecote besteld die volgens mij zo uit de vriezer, kwam want hij was zo taai als schoenleer (ook weer mee terug gegeven!

Misschien even in de steamer geweest en de pan in. Gevolg; de rest van het gezelschap was inmiddels al klaar met eten, de frietjes en de aardappeltjes (ook veel te zout) waren al koud geworden en er werd niet gevraagd of ik nieuwe wilde hebben. Deze dame was beslist niet klant vriendelijk, integendeel, was zelfs zo onvriendelijk dat nadat ik het vlees mee teruggegeven had naar de keuken ze met de opmerking kwam dat de entrecote volgens de "kok" goed was. Maar door een tefelgenoot werd hetzelfde taaie vlees geconstateerd als door mij.
    Om een lang verhaal kort te maken beslist geen aanrader misschien was de echte kok wel ziek, wie weet! Deze entrecote dus ook niet afgerekend.

24. Wat een grote teleurstelling, bediening was zeer onvriendelijk, eten was teleurstellend, spareribs hard en zeer zout. Nadat we dit gemeld hadden en iets anders besteld hadden kreeg ik een taaie entrecote uit de vriezer! Echt geen aanrader!

25. Matig eten, iets te vlotte bedoening. De chef kwam met de borden in het restaurant en liet merken dat ze geergerd was dat we van buiten naar binnen waren verhuisd. Niet erg professioneel. Groenten uit de magnetron met een grijzig sausje.. Jammer.

En het hoeft niet zo, je kunt voor dezelfde prijs echt iets mooiers op tafel zetten. Oh ja, satesaus uit een potje...

26. P. Hamours

Prima. Gezellig en goed voor weinig geld.

27. Het eten en de uitstraling is prima! De bediening en service loopt erg achteruit.

28. Matig gegeten en onvriendelijke bediening. Geen topper.

29. Jos 132 punten

Ontzettend mooie inrichting. Heel sfeervol. Leuk met die trappen en vide's. Hoofdgerecht van entrecote was prima, maar te weinig bijgerechten...Waarom nou niet even een bakje sla er bij of wat extra frites? Bediening was iets te vlot. Heel snel vragen of je al een nagerecht wil. Toen we duidelijk maakten dat we nog even van onze wijn wilden genieten, hielden ze zich op afstand en bleven we 3 uur zitten. Heerlijk ijs.

Echt waar voor je geld. In heel Winterswijk niet iets vergelijkbaars gezien. Aanrader!

30. Goed en gezellig eten. Vrolijke bediening en na afloop gezellig een borreltje na drinken. Een echte aanrader.

31. lekker eten
    goede bedienig