Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

1. Lo

Advies is om bij de drive te controleren of je de volledige bestelling meekrijgt. We komen af en toe bij de mcdrive Winterswijk.
    Vandaag ontbrak er een Big Tasty en de Mcnuggets 9 bevatte 7 stuks.
    Mocht je er een ijsje halen, minimale topping en niet gemixt.

2. Lo

3. Genoten van een 4 gangendiner met passend wijn arrangement. Elk gerecht was een feestje op je bord en in je mond. De smaken van de ingrediënten passen goed bij elkaar en zijn zeker niet saai. De wijnen sloten hier goed bij aan. Een heerlijk ontspannen avond gehad in een knus restaurant met zeer vriendelijke bediening.

4. De sfeer was geweldig, lekker buiten gezeten op een groot terras. Bediening was vriendelijk en vlot. Service ook goed want er was een vergissing van een paar mensen van ons kwa tijd. Maar was geen enkel probleem. Eten zag er keurig uit en smaakte prima. Kortom een echte aanrader om eens lekker te gaan lunchen. Top!!

5. Marcel Harmsen

Heerlijk gegeten, alerte bediening.
    1 tip: blijf om je heen kijken als ober.
    Restaurant is een aantrader.

6. Internationaal Winterswijk

Bij de Lamme is het altijd goed/heerlijk eten!

7. G. J. Kuiper

Leuk sfeervol eetcafé met een kaart voor iedereen. Heerlijk eten, gezellige en vlotte bediening en goeie prijs/kwaliteit verhouding.

8. Heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs. Vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte. Sfeer was prima.

9. Eric Haverkort

Zeer weinig eten voor veel geld, de penne geen aandacht aan besteed, zo maak ik het thuis ook.
    De Irish Coffee kennen ze blijkbaar niet.
    Steeds als we daar zitten is het luid richtig door te grote groepen.

10. Eric Maertens

Een zeer aangename plaats om lekker te eten. Vriendelijke bediening, er was zelf een attentie voor de jarige van ons gezelschap.

11. Koen van Esterik

12. Tamara Hietkamp

Het was er gezellig. Ik had aangegeven graag bij het raam te willen zitten. Daar is gehoor aangegeven. Heel fijn.

13. Heerlijke voorgerechten. Schnitzel was aan taaie kant. Gezellige ambiance. Zeer attente bediening.

14. Ina Noordkamp

We werden warm ontvangen. We konden nog kiezen voor een mooi licht plekje met veel ruimte voor de kinderwagen.
    Het personeel heeft ons heel netjes verzorgt. Als je iets wou vragen waren ze er en anders merkte je ze niet. Het eten was heerlijk. Vers. Heerlijk van smaak. Netjes opgemaakt en ruim voldoende

15. Wij halen halen hier regelmatig eten voor thuis. Altijd goed en ruim voldoende.
    Af en toe all you can eat, heerlijk eten, vriendelijke serveersters.
    Ik geef een dikke 10.

16. Wat is dit een smerig restaurant. Asociale bende. Het is een hangplek voor asociale jeugd, niet meer en niet minder. Smerig, aso, slecht personeel en wat er rondhangt is helemaal triest.

17. Maria

18. Heerlijk gegeten. Prima bediening! Voor herhaling vatbaar!

19. Joop en Trudi

Gezellig goed verzorgd en correcte bediening, prijs/kwaliteit Prima!

20. Eten en bediening was super. Maar de eigenaresse vroeg ons van tafel te wisselen omdat er om 5 uur een grote groep mensen kwamen. Wij gingen half 6 naar huis en waren praktisch alleen in het restaurant. En toen we aan de nieuwe tafel ons kaarsje aan wilden steken was ze op de teentjes getrapt omdat het kaarsje volgens haar 50 euro kostte. Ik denk dat ze bang was dat wij het kapot maakte. Maar we konden het niet uitleggen want ze luisterde niet en klaagde dat het zo duur was.
    Hadden niet het gevoel dat we erg welkom waren. Ondanks we alleen waren in het restaurant moesten we ook lang wachten op onze gerechten.

21. Wij hebben genoten van een heerlijk kerstdiner. Goede plek. Fijne bediening en heerlijk eten. Aanrader.

22. Ontzettende goede vlotte bediening. Eten is heerlijk. Locatie helemaal top, midden op de markt. Geschikt om met groepen te eten maar ook met zn tweetjes ziet er heel sfeervol uit. Absoluut een aanrader!

23. Mooi sfeervol restaurant. Vlotte jeugdige bediening. Heerlijk eten. Een herhaling waard.

24. Het eten was goed. Prijs, kwaliteit verhouding zeer goed.
    Wat jammer was, spa citroen was er niet, er werd gezegt : een Sprite werd gebracht, wat later een 7up zonder suiker bleek te zijn. Niet gevraagd. Zo ging er wel meer mis met het bestellen van een drankje. Helaas.

25. Het eten is altijd lekker de bediening is top.
    Leuke en gezellige meiden.
    Het restaurant zelf mag van mij persoonlijk wel een warme en gezellige uitstraling krijgen.

26. In de twee uur, kan je naar hartelust je gang gaan en eten wat je wil. Eten is erg goed naar de keus van mij.

27. Waren op doorreis, kinderen hadden zin in een pannenkoek en zo kwamen we hier terecht.
    Bij aankomst bleek er een leuke speelhal bij te zitten dus de kinderen helemaal blij. Ze konden zo doorlopen en niemand heeft ons ergens op gewezen, gezien onze door reis hebben we een klein uurtje gezeten tot mijn schrik kregen we een rekening met 15 euro entree voor de speelhal, voor amper een half uur spelen... er stond nergens aangegeven op de menukaart bij de ingang oid dat als een hapje komt eten en je kinderen willen spelen dat je daar dan voor moet betalen! Dit was een enorme teleurstelling.

Wanneer je lang gaat eten of tafelen of een dagje gaat is het natuurlijk prima en kan je hiervoor kiezen. Maar als je het niet weet en amper tijd hebt om te spelen raad ik het aan om het niet te doen!

6,5
  28. Gezellig geluncht met kids.
    Leuke vlotte bediening, de vernieuwde kaart, heerlijk.
    De sfeer is altijd goed.

29. Bianca Boeijenk

Heerlijk gegeten!! Sushi is erg goed!

30. Jammer van de verlichting, doet de sfeer niet ten goede. Voor de rest was het eten heerlijk en prima service.