Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

Heel fijn restaurant goed eten veel keus ook vooral voor de kinderen aardig personeel en leuke prijs zeker voor herhaling vatbaar

Geweldig eten en drinken hier. Nog nooit teleurgesteld. Bediening altijd zeer correct. Beste restaurant van Winterswijk.

3. Nederlands Winterswijk

We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening, super eetcafe, echt een aanrader.

Zeer slechte service. Eten besteld om 5 voor 6 aan de balie. Het was enigszins druk, echter heb ik een uur op mijn bestelling moeten wachten. Na 3 kwartier ging ik na de balie toe om te vragen of het nog langer duurde aangezien ik nu wel heel erg honger had, waarop ik als antwoord kreeg dat het bijna klaar was.

Aangezien er wel elke keer mensen binnen kwamen die telefonisch besteld hadden en hun eten eerder kregen dan ik, vroeg ik hoe dit kon. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik dan ook maar telefonisch had moeten bestellen. Dit vond ik erg onbeschoft en ik moest hier dus ook uit leiden dat als je in de zaak besteld, je achtergesteld word aan de telefonische bestellingen.

In plaats van de chef te helpen met de bestellingen o.d. ging de medewerkster verder op haar telefoon.

Uiteindelijk na iets meer dan een uur mijn bestelling ontvangen. Helaas ontbraken stokjes, was de beef lauw/taai en het bakje waar de beef in zat was ook nog eens open, waardoor alle saus in de plastic zak terecht was gekomen.

Erg jammer, voortaan bestellen wij de sushi ergens anders.

5. Chinees-Indisch Winterswijk

Wim Mengerink

Wij komen hier vaker. Kwalitatief was het deze keer duidelijk minder. Mihoen was hard en uitgedroogd. Babi pangkan niet lekker. De atjar was heel erg zuur en het rundvlees gerecht heel zout. De speklapjes waren heerlijk evenals de Foe Yong hai.

6. Nederlands Winterswijk

Lekker gegeten. Jammer dat we na het voorgerecht lang moesten wachten op het hoofdgerecht.

Ellis bleekman

Erg lekker maar wel jammer dat er geen desertkaart was.

8. Nederlands Winterswijk

Siny Kruisselbrink

Het was voortreffelijk. De bediening was ook goed.

9. Nederlands Winterswijk

Lekker eten voor goede prijs, zeker aanrader.

10. Nederlands Winterswijk

Gezellig en lekker.

Freek Dielen

Met 5 personen gegeten.
    Alleen 4 kregen te eten.
    De 5de moest wachten.
    Eerst patat.
    Dan hoofdgerecht.
    Met veel vragen en wachten, de saus.
    Dus compleet fiasco.
    Nooit meer naar weurden.
    100 Euro voor, om voor lul te staan.
    Rooks? 👍

12. Nederlands Winterswijk

Miranda Baten

Het was heerlijk en een hele gezellige en onbedwongen sfeer, kortom een topavond!

13. Nederlands Winterswijk

Heerlijk gegeten en fijne bediening. Als enige minpunt de akoestiek was wel slecht.

Heerlijke pizza gegeten. Corsicana met ansjovis, olijven, kappertjes, verse knoflook en een pepertje. Mooi dun gebakken en niet vet. Ook de bediening was zeer vriendelijk.

paul harbers

Goede snackbar lekker eten.
    Echter aan aan ding stoor ik mij behoorlijk.
    Gisteravond wilde ik een ijsje bestellen het was 5 voor twaalf.
    Het antwoord wat ik kreeg, we gaan om twaalf uur sluiten meneer oke ik vraag om een ijsje, we gaan om twaalf uur sluiten meneer.
    Dus moet ik dan mijn ijsje buiten opeten het regende ook nog.
    Ik heb dan ook maar gezegd laat maar.
    Volgens mij kan dat ook wel iets vriendelijker eten wat je voor twaalf uur besteld moet je gewoon rustig binnen op kunnen eten ook na sluitingstijd vind ik.

Gert

Verrassings arrangement geboekt, zelfs de prijs was een aangename verrassing. Geweldig genoten van alle gangen en de bijpassende wijnen.
    Aanrader!

Vandaag met 2 personen lasagna gegeten aldaar, waarvan 1 zonder kaas. Erg lekker met heerlijke nasmaak. Ook ons hondje was welkom. Top!

19. Nederlands Winterswijk

Goed eetcafe met vriendelijk personeel en uitstekende keuken voor een betaalbare prijs, aanrader. Vlotte en goede service.

20. Chinees-Indisch Winterswijk

Jaarlijks komen wij een keer afhalen als we op Marveld. Altijd tot volle tevredenheid.

Het eten was verschrikkelijk, kibbelingplate besteld, half warme kibbeling stukjes van de eerste beste supermarkt in de buurt uit het vriesvak waarschijnlijk. Ook een schnitzel gehad met een dik papperig sausje en de schnitzel was op sommige stukjes krokant maar op 80% van de schnitzel gewoon zacht.
    Absoluut een afrader als je wat wil eten, het terras ziet er niet heel verkeerd uit, meer dan een glaasje fris zou ik hier niet bestellen als ik u was

Eten was prima, maar we moesten betalen voor een karaf kraanwater.
    Hier kom ik dus nooit meer!!!!

23. Nederlands Winterswijk

Vegetarische keuze is beperkt en niet echt verrassend. Verder top!

24. Chinees-Indisch Winterswijk

Heerlijk gegeten.
    Leuk concept all you can eat.
    Heel veel keuze.

Wij hebben pannekoeken gegeten bij Sevink Mölle, de 'specialiteit'. Bij het bestellen van de pannekoeken kregen we suiker, stroop etc. Ik ontdekte in de strooipot met suiker een dode mier. Dit heb ik aangegeven en toen hebben we een nieuwe pot gekregen, maar dit blijft natuurlijk erg onhygiënisch. De pannekoek zelf was bleek en niet gaar. De andere pannekoeken waren wel prima. De muntthee die ik had besteld zat veel te vol met muntblaadjes waardoor de thee te sterk smaakte. Ook was een deel van deze blaadjes bruin. Een koekje dat in het ijs zat smaakte aangebrand en had bruine plekken. De serveerster was echter wel erg vriendelijk.

Verrassend lekker geluncht vandaag. Vriendelijke bediening, mooie opmaak van de borden, ruime keuze, verse producten. Heerlijk gegeten met onze twee kinderen.

Frank van de pieterman

Woensdag middag op het terras gezetten en vrijdag avond gegeten.
    Goede bediening weet wat er op je bord ligt.
    Ouderwets goed in, in een modern jasje.
    Heel verrassende menu kaart.
    Erg schoon en netjes.

Gisteren gegeten bij Stad Munster in Winterswijk. De leuke ambiance op het terras sprak ons begin deze week al aan, zodat we hebben gereserveerd voor 5 personen (2 vegetarisch, 1 veganistisch) Omdat de kaart "enkel" een vegetarisch hoofdgerecht heeft (tikka massala), hebben we vooraf besproken wat de mogelijkheden waren. Een aanpassing bleek mogelijk. Wat het voorgerecht betreft zou voor ons een verrassing te wachten staan. Uiterst vriendelijk en voorkomend geregeld allemaal door Simone. Ik moet zeggen zelden zo heerlijk gegeten te hebben: Na een heerlijke amuse genoten van de smaakexplosies in het voorgerecht. Met name de bloemkool in tempura was super. Ons hoofdgerecht de tikka massala met kokosmelk heerlijk smaakvol en heet -dat mag-. Volop verse groente en als verrassing rode kool in een pattison (vergeten groente). Ook de vleeseter onder ons prees de botermalse biefstuk, precies zoals gevraagd. Onze gehandicapte zoon hield het bij frietjes, wat ook geen probleem was.
    Het nagerecht wederom een vegan surprise van aardbei-sorbetijs met een heerlijk combinatie van appeltaartvulling met ananas uit de oven. Onze tafelgenoot uiterst en aangenaam verrast door het toetje van dropijs.
    Wij kunnen niet anders dan een hoge waardering geven. De koks van Stad Munster blijken tot veel moois in staat. Bij specifieke wensen buiten de kaart is veel mogelijk werd ons gezegd, mits het vooraf wordt afgestemd.

Corrie van de pieterman

Zonder reservering hartelijk welkom in de brasserie, heerlijk gegeten, alles klopte!

Wij hebben hier nu een paar keer tussen de middag een broodje gegeten. Die zijn heerlijk vers en smaakvol klaargemaakt. De cappuccino smaakt prima. De bediening is vriendelijk en correct. De ambiance is prettig met een zacht Italiaans muziekje op de achtergrond. Een aanrader!