Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

Hier heerlijke pizza gegeten, mooie dunne korst. Prima huiswijn. Vriendelijke bediening. Goed adres.

We hebben opnieuw heerlijk gegeten.

Bart Kraan

Ik heb gisteravond uitstekend gegeten bij het Kronenhuis. Heb gekozen voor de schnitzel met zigeunersaus. De kwaliteit was meer dan prima. Ik dronk daarbij twee flesjes kriekebier die werden geserveerd op de juiste temperatuur. Ook de service was goed. Een bezoek aan het Kronenhuis kan ik zeker aanbevelen.

Man Ton

Conny te Walvaart

Petje af voor het personeel om met deze hitte iedereen het naar zijn of haar wens te maken. Wat een lopen om alles te regelen voor de gasten. Geweldig.

jan breukink

Gisteravond de dag afgesloten in Het Weurden met een heerlijke maaltijd in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.

Gertien

Belachelijk, 200 gram kibbeling kost 4 euro, 400 gram 6 euro, maar is wilde graag 500 gram en dan ben je 9 euro kwijt. Op mijn opmerking dat dit raar is, kwam arrogante tja dat zegt mijn baas. En eenmaal thuis gekomen was het niet eens een pond, magere 450 gram… afzetterij!
    Smaakt me daardoor ook niet meer… geen boter bij de vis dus.

8. Nederlands Winterswijk

Fam. Hulshof

We komen geregeld met ons gezin of vrienden eten!

Vorige week onze vrienden meegenomen als bedankje. We konden op het terras zitten en we hebben wederom genoten. Vanwege het warme weer deze keer geen voorgerecht.
    Hoofdgerecht was goed en zoals altijd met de lekkere frietjes. Het kokos toetje dat we hebben gedeeld was opgediend in een halve kokosnoot! Leuk!

9. Nederlands Winterswijk

Mandy Vissers

Een mooie zomeravond gehad bij de Zwaan!

We werden vriendelijk ontvangen en hebben genoten van de proeverij.
    Als hoofdgerecht een zeebaars, mooi geserveerd in een braadslee met verse groenten!

Als afsluiter het dessert van de dag!
    Wij komen de volgende keer in Winterswijk zeker terug!

10. Nederlands Winterswijk

Anne Jansen

We moesten erg lang (circa 45 minuten) wachten op het eten. Toen het eten werd gebracht, was dat erg teleurstellend. De kipsaté bestond uit kip die duidelijk opgewarmd was, de kroepoek was keihard en droop van het vet en de hoeveelheid satésaus was zeer minimaal. Ook de gefrituurde aardappelpartjes waren niet bijzonder. De schnitzel van mijn echtgenoot was niet bijzonder, en het was weinig. Ook de salade was niet meer dan een paar blaadjes sla die in een vettige dressing waren gedrenkt. Na ons beklag te hebben gedaan, kregen we de drankjes van het huis als tegemoetkoming, maar hier gaan wij niet meer eten!

Hier vanavond heerlijk gegeten. Snelle bediening, lekkere pizza en vriendelijke bediening. In één woord super.

Zeer lang moeten wachten op ons eten. Als eerste van 3 aangrenzende tafels besteld en als laatste bediend. Op onze vraag wanneer ons eten zou komen werd geantwoord "de kok bepaald de volgorde van afhandeling". Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij bij Café 't Wierden zijn geweest. Personeel moet anders met de klanten omgaan.

We hebben een fijne avond gehad, zijn goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten. De prijs- kwaliteitverhouding is goed!

Voor de tweede keer bij de Strandlodge gegeten. De eerste ervaring in 2017 was niet heel positief. Verrassingsmenu: niet erg creatief, was het allemaal net niet. Kan gebeuren. Nu geweest voor de lunch. We hebben 2,5 uur gezeten voor een soepje en een salade. Soep was erg lekker. Salade stelde teleur. Weer weinig creatief. Veel te weinig personeel voor het aantal mensen en dat terwijl we pas om 13:30 uur aankwamen. Je gaat met een ontevreden gevoel weg. Sanitair niet schoon, toiletpapier ontbreekt. Kom op Strandlodge, maak het eens waar!

Kitty Bekken

16. Oku
    Japans Winterswijk

Judith te Brake

Erg lekker en een echte aanrader

Heerlijke pizza (nr 40) gegeten en een desert toe.
    De fles Chianti 2014 van 0,5 liter was ook prima.

18. Chinees-Indisch Winterswijk

Het enige wat ik kan mededelen is dat ik niet verder dan de voordeur kwam.. op de website stond 'honden toegestaan', ja tot de voordeur en verder niet.. je mag hem aan een boom binden naast het restaurant... Bedankt en tot niet ziens...pas dan de website aan...

Weer Super lekkere coupes gegeten Samen met mijn vrouw ga ik al jaren naar deze ijssalon. Dit omdat ze lekkere coupes hebben welke helemaal niet zo duur zijn. De bediening is altijd zeer vriendelijk en goed. Wel kan het soms iets langer duren voordat de coupes komen. Dit komt doordat deze helemaal vers gemaakt worden. De reden dat je direct betalen moet is omdat er in het verleden diverse malen mensen weggelopen zijn zonder te betalen.

M.STEENTJES

Wij zijn nu al verschillende keren bij jullie geweest.
    Het is altijd weer verrassend en lekker.
    Ook onze gasten vonden het geweldig lekker.

Heerlijke eigengemaakte hamburger gegeten. Erg gezellig, bediening snel.
    Prijs kwaliteit is goed. Hier komen we vaker terug!

Josje

Niet vaak zo slecht Italiaans gegeten. De pizza's zijn super vet en er zit gewoon geen smaak aan.

Restaurant ziet er verder wel goed uit.

Water bij de wijn

Nooit meer voor ons!!
    Bediening was onvriendelijk,
    Sushi rijst was warm en klef,
    Drinken moesten we zelf om vragen, omdat mevrouw een film zat te kijken?!
    Radler bleek een onbekende drank, voor kraanwater werd spablauw berekent en veel te grote porties wat we nauwelijks op kregen. We hebben gelukkig erg kunnen lachen maar voor het eten komen wij er nooit meer! Bah!

In een woord : uitstekend! Prima Franse keuken, waarin klassieke gerechten een 'modern' jasje krijgen. Een eigen touch.
    Uitstekende vitello tonato(gefrituurde kappertjes¡¡), bijzondere aspergesoep(gerookte vis), een voortreffelijke kalfsoester met stukjes asperges ingedraaid in diveser soorten sla. Nagerecht gewoon, maar we waren al zeer goed verwend. Bediening klasse, ontspannen.
    Toprestaurant in Winterswijk; zou gemakkelijk mee kunnen dingen naar Frans restaurant van het jaar(zie het blad Leven in Frankrijk).
    Omweg maken volgend jaar op weg naar?

Heerlijk restaurant.
    Goed eten! Tomaten en uiensoep vooraf is echt een aanrader!
    Bedienster straalde niet veel plezier uit... enige min punt. Wel hebben we genoten!!

Anja rietman

Ontzettend veel keus ziet er allemaal heel goed verzorgd uit en smaakt heerlijk en een top bediening super👍

christine

Met goede vrienden op Hemelvaartsdag een vier gangen verrassingsmenu genoten. Top avond zowel culinair, de service en bediening, het gezelschap en de sfeer.
    Was vaker bij de Nachtwacht geweest maar werd opnieuw erg aangenaam verrast met name door gerechtkeuze, smaak(details) en opmaak.

Noa Riedijk

Klantonvriendelijk en geen slim beleid.

Omdat ik herstellende ben van een vervelende ziekte kan ik niet veel op. Toch wilde ik gezellig mee eten met mijn familie. Ik wilde een klein menu bestellen maar dit mocht niet omdat ik boven de 12 jaar ben.

Je betaald toch voor de portie die je krijgt? Hoe oud ik ben heeft toch niets te maken met de grote en de prijs van de portie. Heel raar. Er werd ook nog vervelend gereageerd door de medewerkster bediening. Zij bepaald de regels niet en daar moet ik het mee doen.

Wij gaan hier niet meer naartoe en ik zal dit eetcafé dan ook zeker afraden aan een ieder.

Ik begrijp waarom hier nog wel plek was en bij jullie buren niet..

Heerlijk eten, gezellige sfeer, aanrader is de biefstuk, nergens zo lekker als bij het Kronenhuis!