Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

hans oosterhof

Hallo,
    We hebben afgelopen zondag 13 jan. 2019 bij jullie gegeten, en lekker. Ik had reeds eerder aangekondigd dat er 3 personen niet bij waren, dus de afgesproken aantal van 22 personen werden er 19 personen waarvan 1 kind van 7 jaar. Wat scherts mijn verbazing, dat u toch 22 personen in rekening bracht, dus 3 teveel. Wanneer kan ik dit geld ophalen?

Met vriendelijke groet,
    Hans Oosterhof.
    0543-533222

2. Nederlands Winterswijk

Diana Sonnenberg

Het was niet goed.
    Het was FANTASTISCH echt werkelijk alles was lekker.
    Wij komen zeker nog een keer die geweldige Tounado Rossini eten.

Winterswijkse

Kronenhuis is eigenlijk altijd goed, lunch, diner maakt niet uit! Heerlijk gegeten, veel keuze.

Gisteren een heerlijk Glutenvrij broodje met gerookte zalm gegeten. Prima broodje.

H G Rensink

Ankie hoefman

Lekker gegeten met een leuk sfeertje

IJs is en blijft top, cappuccino helaas niet meer 'ouderwets' lekker, ligt aan de melk, jammer!

8. Chinees-Indisch Winterswijk

martin

Herman Knaap

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, gezellig restaurant.

Karin Zondervan

Lekker. Snelle bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ans van leth

Het was weer super goed.
    Lekker gegeten goede keuken.
    En heel gezellig personeel.
    Daarom komen wij steeds terug.
    Ans en pieter.

Heerlijk gegeten en gedronken, super leuke en aardige bediening. Top avond gehad.

Ik vond het wel lekker eten. De verhouding met de prijs was goed te noemen.

Een ding was niet helemaal zo als het eten niet met de hand aan vullen, voorals vis. Dat was net jammer.

Na samen een dagje weggeweest wilden we het een beetje afsluiten met Italiaans eten en kwamen bij dit restaurant en omdat het redelijk druk was krijg je de indruk dat het eten dan ook wel lekker is.
    Zoals altijd willen we graag een uitgebreid voorgerecht en met koude en warme antipasti en eventueel daarna weer op de kaart kijken… maar uiteindelijk viel dit tegen want het bestond vooral uit olijven kruidenboter en stokbrood… weinig warm en niet anders als dat we dat thuis ook gewoon maken.
    Daarna ieder nog een voorgerecht genomen in de vorm van mosseltjes en scampi en dat viel ook een beetje tegen en allemaal niets bijzonders.
    Met een biertje en glaasje port en 2 glazen wijn en een panna cotta en een dame blanche erg veel betaald… we hebben het geprobeerd!

ada wilterdink

Opa en oma met 3 jonge meisjes gegeten....ze vonden het geweldig.

16. Chinees-Indisch Winterswijk

Na een dagje winkelen kwamen we onverwachts uit bij de chinese muur. Lekker tapas gegeten, en de bediening was ook heel netjes. Zeer aan te raden.

18. Chinees-Indisch Winterswijk

De Koning

Heel veel wortels en grote stukken paprika die hard is.
    Babi pangang is prima maar menu's met ananas is het zoeken naar de ananas.
    Hadden menu's totaal voor € 137.00
    De helft was teleurstelling.
    Bezorgen kon alleen vanaf € 150.00
    Dus was het net te weinig.

Wim en Ria Slingerland

Hebben hier voor de derde keer gegeten en blijven nog steeds heel positief over deze pizzeria. Geen punt van kritiek, maar meer van aandacht, is de snelheid van bediening tussen de bestellingen, die hoog ligt. Maar als jezelf aangeeft graag nog even te willen wachten met een "vervolg", wordt dit keurig zo uitgevoerd. Dus alle lof!

Robert Bakker

Lekker en tekort werd keurig aangevuld.

Gisteravond gingen we met z'n vieren gebruik maken van de restaurantactie van Albert Heijn.
    We werden netjes ontvangen in een gezellige zaak. We hadden buiten kunnen zitten, het terras was verwarmd, maar we kozen voor binnen. I.v.m. de actie waren er voor elke gang drie keuzes. Het voorgerecht was vrij fors, de smaak was goed. Toen het hoofdgerecht kwam, was de eerste gedachte dat het lang niet genoeg zou zijn voor vier personen. Ook de schaal met patatjes was vrij klein. Eenmaal begonnen met eten, bleken we echter alleen patatjes tekort te komen en zonder bijbetaling werd er een flinke schaal bij gebracht. Het toetje was ook goed op smaak.
    Al met al zou de tijd tussen de gerechten wat korter kunnen. De heerlijke smaak is het wachten echter wel waard.
    We hadden een gezellige, smakelijke maaltijd en de prijs was, zeker met de AH-kortingsactie, alleszins redelijk.

21. Internationaal Winterswijk

birgit beer schipper

Geweldig! Eten, bediening, inrichting allemaal top!

Jan Mengers

Net bij jullie gegeten, schnitzel was geen succes, was erg meelderig en is op deze manier niet voor herhaling vatbaar. Commentaar van de keuken dat dit soms zo aangeleverd wordt. 👎👎.

Het is echt aan te bevelen om te reserveren. Dit hadden we ook gedaan. Het was gezellig druk, maar dat heeft de bediening niet beïnvloed.

We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance en met heel vriendelijke bediening. Het was niet de eerste keer en we komen beslist weer terug.

25. Nederlands Winterswijk

Gien Hulshof

Heerlijk eten en een prima service. Zeker aan te raden en komen zeker terug!

Begin september, een mooie vrijdagavond: Bij aankomst zorgt de idyllische buitenkant voor hooggespannen verwachtingen omtrent inrichting en sfeer. Niets is minder waar. De prachtige serre doet ongezellig en kaal aan. Armoedig ogende vloerbedekking en pover meubilair, het geheel maakt een kale en ongezellige indruk. Dit in tegenstelling tot de toiletgroep. Daar is zo te zien flink verbouwd en vernieuwd en alles oogt strak en eigentijds. Chapeau!
    De kaart doet erg ouderwets aan, je hebt het gevoel dertig jaar terug in de tijd bij Van der Valk uit eten te zijn. De eerste gang bestond uit champignons in een dunne saus, geserveerd in een ovenschaaltje, met daarbij brood. Erg simpel maar het smaakte inderdaad naar champignons. De tweede gang bestond uit entrecote, helaas was deze taai. Het stoofpotje van mijn metgezel bestond uit vlees met zenen wat de eetlust niet bevorderde. Het geheel werd vergezeld van doorgekookte boontjes en frites.
    Afgezien van de slechte kwaliteit c.q. bereiding van het vlees, was van een mooi opgemaakt bord geen sprake. Jammer, het oog wil tenslotte ook wat.
    Erbij werd een redelijk glas wijn geschonken.
    De tafel was gedekt met papier met minuscule servetjes, die zo klein en dun waren dat ze na eenmaal gebruik helaas niet verder te gebruiken waren. Verkeerde zuinigheid.
    Wel vriendelijk personeel.
    Gezien de kwaliteit van het eten hebben wij verder afgezien van een dessert, maar moesten desondanks nog Euro 71 afrekenen. Veel geld voor een ondermaatse maaltijd.
    Tip voor de restaurateur/kok: moderniseren en de kwaliteit verbeteren, anders snel stoppen.

27. Nederlands Winterswijk

De Zwaan in Winterswijk is een aanrader voor iedereen.
    We zij er 2 x geweest in de 4 dagen dat we in de achterhoek waren.
    De kwalieteit en prijs zijn geweldig.
    Het eten is met smaak gemaakt.
    En het personeel is vriendelijk.
    Houd deze kwaliteit vadt dan komen we zeker eens terug.
    Groetjes Jos en Wil

Onze ervaring. Vinden het super goed.
    Ook een goede welkom van de (denken we) van de eigenaar. Super vriendelijk en goed voor zijn gasten.
    Ook werd de borden en servies op tijd weggehaald. We komen zeer zeker als we weer in Winterswijk op vakantie zijn zeer zeker terug.

Hier heerlijke pizza gegeten, mooie dunne korst. Prima huiswijn. Vriendelijke bediening. Goed adres.

We hebben opnieuw heerlijk gegeten.