Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

ada wilterdink

Opa en oma met 3 jonge meisjes gegeten....ze vonden het geweldig.

2. Chinees-Indisch Winterswijk

Na een dagje winkelen kwamen we onverwachts uit bij de chinese muur. Lekker tapas gegeten, en de bediening was ook heel netjes. Zeer aan te raden.

4. Chinees-Indisch Winterswijk

De Koning

Heel veel wortels en grote stukken paprika die hard is.
    Babi pangang is prima maar menu's met ananas is het zoeken naar de ananas.
    Hadden menu's totaal voor € 137.00
    De helft was teleurstelling.
    Bezorgen kon alleen vanaf € 150.00
    Dus was het net te weinig.

Wim en Ria Slingerland

Hebben hier voor de derde keer gegeten en blijven nog steeds heel positief over deze pizzeria. Geen punt van kritiek, maar meer van aandacht, is de snelheid van bediening tussen de bestellingen, die hoog ligt. Maar als jezelf aangeeft graag nog even te willen wachten met een "vervolg", wordt dit keurig zo uitgevoerd. Dus alle lof!

Robert Bakker

Lekker en tekort werd keurig aangevuld.

Gisteravond gingen we met z'n vieren gebruik maken van de restaurantactie van Albert Heijn.
    We werden netjes ontvangen in een gezellige zaak. We hadden buiten kunnen zitten, het terras was verwarmd, maar we kozen voor binnen. I.v.m. de actie waren er voor elke gang drie keuzes. Het voorgerecht was vrij fors, de smaak was goed. Toen het hoofdgerecht kwam, was de eerste gedachte dat het lang niet genoeg zou zijn voor vier personen. Ook de schaal met patatjes was vrij klein. Eenmaal begonnen met eten, bleken we echter alleen patatjes tekort te komen en zonder bijbetaling werd er een flinke schaal bij gebracht. Het toetje was ook goed op smaak.
    Al met al zou de tijd tussen de gerechten wat korter kunnen. De heerlijke smaak is het wachten echter wel waard.
    We hadden een gezellige, smakelijke maaltijd en de prijs was, zeker met de AH-kortingsactie, alleszins redelijk.

7. Internationaal Winterswijk

birgit beer schipper

Geweldig! Eten, bediening, inrichting allemaal top!

Jan Mengers

Net bij jullie gegeten, schnitzel was geen succes, was erg meelderig en is op deze manier niet voor herhaling vatbaar. Commentaar van de keuken dat dit soms zo aangeleverd wordt. 👎👎.

Het is echt aan te bevelen om te reserveren. Dit hadden we ook gedaan. Het was gezellig druk, maar dat heeft de bediening niet beïnvloed.

We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance en met heel vriendelijke bediening. Het was niet de eerste keer en we komen beslist weer terug.

11. Nederlands Winterswijk

Gien Hulshof

Heerlijk eten en een prima service. Zeker aan te raden en komen zeker terug!

Begin september, een mooie vrijdagavond: Bij aankomst zorgt de idyllische buitenkant voor hooggespannen verwachtingen omtrent inrichting en sfeer. Niets is minder waar. De prachtige serre doet ongezellig en kaal aan. Armoedig ogende vloerbedekking en pover meubilair, het geheel maakt een kale en ongezellige indruk. Dit in tegenstelling tot de toiletgroep. Daar is zo te zien flink verbouwd en vernieuwd en alles oogt strak en eigentijds. Chapeau!
    De kaart doet erg ouderwets aan, je hebt het gevoel dertig jaar terug in de tijd bij Van der Valk uit eten te zijn. De eerste gang bestond uit champignons in een dunne saus, geserveerd in een ovenschaaltje, met daarbij brood. Erg simpel maar het smaakte inderdaad naar champignons. De tweede gang bestond uit entrecote, helaas was deze taai. Het stoofpotje van mijn metgezel bestond uit vlees met zenen wat de eetlust niet bevorderde. Het geheel werd vergezeld van doorgekookte boontjes en frites.
    Afgezien van de slechte kwaliteit c.q. bereiding van het vlees, was van een mooi opgemaakt bord geen sprake. Jammer, het oog wil tenslotte ook wat.
    Erbij werd een redelijk glas wijn geschonken.
    De tafel was gedekt met papier met minuscule servetjes, die zo klein en dun waren dat ze na eenmaal gebruik helaas niet verder te gebruiken waren. Verkeerde zuinigheid.
    Wel vriendelijk personeel.
    Gezien de kwaliteit van het eten hebben wij verder afgezien van een dessert, maar moesten desondanks nog Euro 71 afrekenen. Veel geld voor een ondermaatse maaltijd.
    Tip voor de restaurateur/kok: moderniseren en de kwaliteit verbeteren, anders snel stoppen.

13. Nederlands Winterswijk

De Zwaan in Winterswijk is een aanrader voor iedereen.
    We zij er 2 x geweest in de 4 dagen dat we in de achterhoek waren.
    De kwalieteit en prijs zijn geweldig.
    Het eten is met smaak gemaakt.
    En het personeel is vriendelijk.
    Houd deze kwaliteit vadt dan komen we zeker eens terug.
    Groetjes Jos en Wil

Onze ervaring. Vinden het super goed.
    Ook een goede welkom van de (denken we) van de eigenaar. Super vriendelijk en goed voor zijn gasten.
    Ook werd de borden en servies op tijd weggehaald. We komen zeer zeker als we weer in Winterswijk op vakantie zijn zeer zeker terug.

Hier heerlijke pizza gegeten, mooie dunne korst. Prima huiswijn. Vriendelijke bediening. Goed adres.

We hebben opnieuw heerlijk gegeten.

Bart Kraan

Ik heb gisteravond uitstekend gegeten bij het Kronenhuis. Heb gekozen voor de schnitzel met zigeunersaus. De kwaliteit was meer dan prima. Ik dronk daarbij twee flesjes kriekebier die werden geserveerd op de juiste temperatuur. Ook de service was goed. Een bezoek aan het Kronenhuis kan ik zeker aanbevelen.

Man Ton

Conny te Walvaart

Petje af voor het personeel om met deze hitte iedereen het naar zijn of haar wens te maken. Wat een lopen om alles te regelen voor de gasten. Geweldig.

jan breukink

Gisteravond de dag afgesloten in Het Weurden met een heerlijke maaltijd in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.

Gertien

Belachelijk, 200 gram kibbeling kost 4 euro, 400 gram 6 euro, maar is wilde graag 500 gram en dan ben je 9 euro kwijt. Op mijn opmerking dat dit raar is, kwam arrogante tja dat zegt mijn baas. En eenmaal thuis gekomen was het niet eens een pond, magere 450 gram… afzetterij!
    Smaakt me daardoor ook niet meer… geen boter bij de vis dus.

22. Nederlands Winterswijk

Fam. Hulshof

We komen geregeld met ons gezin of vrienden eten!

Vorige week onze vrienden meegenomen als bedankje. We konden op het terras zitten en we hebben wederom genoten. Vanwege het warme weer deze keer geen voorgerecht.
    Hoofdgerecht was goed en zoals altijd met de lekkere frietjes. Het kokos toetje dat we hebben gedeeld was opgediend in een halve kokosnoot! Leuk!

23. Nederlands Winterswijk

Mandy Vissers

Een mooie zomeravond gehad bij de Zwaan!

We werden vriendelijk ontvangen en hebben genoten van de proeverij.
    Als hoofdgerecht een zeebaars, mooi geserveerd in een braadslee met verse groenten!

Als afsluiter het dessert van de dag!
    Wij komen de volgende keer in Winterswijk zeker terug!

24. Nederlands Winterswijk

Anne Jansen

We moesten erg lang (circa 45 minuten) wachten op het eten. Toen het eten werd gebracht, was dat erg teleurstellend. De kipsaté bestond uit kip die duidelijk opgewarmd was, de kroepoek was keihard en droop van het vet en de hoeveelheid satésaus was zeer minimaal. Ook de gefrituurde aardappelpartjes waren niet bijzonder. De schnitzel van mijn echtgenoot was niet bijzonder, en het was weinig. Ook de salade was niet meer dan een paar blaadjes sla die in een vettige dressing waren gedrenkt. Na ons beklag te hebben gedaan, kregen we de drankjes van het huis als tegemoetkoming, maar hier gaan wij niet meer eten!

Hier vanavond heerlijk gegeten. Snelle bediening, lekkere pizza en vriendelijke bediening. In één woord super.

Zeer lang moeten wachten op ons eten. Als eerste van 3 aangrenzende tafels besteld en als laatste bediend. Op onze vraag wanneer ons eten zou komen werd geantwoord "de kok bepaald de volgorde van afhandeling". Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij bij Café 't Wierden zijn geweest. Personeel moet anders met de klanten omgaan.

We hebben een fijne avond gehad, zijn goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten. De prijs- kwaliteitverhouding is goed!

Voor de tweede keer bij de Strandlodge gegeten. De eerste ervaring in 2017 was niet heel positief. Verrassingsmenu: niet erg creatief, was het allemaal net niet. Kan gebeuren. Nu geweest voor de lunch. We hebben 2,5 uur gezeten voor een soepje en een salade. Soep was erg lekker. Salade stelde teleur. Weer weinig creatief. Veel te weinig personeel voor het aantal mensen en dat terwijl we pas om 13:30 uur aankwamen. Je gaat met een ontevreden gevoel weg. Sanitair niet schoon, toiletpapier ontbreekt. Kom op Strandlodge, maak het eens waar!

Kitty Bekken

30. Oku
    Japans Winterswijk

Judith te Brake

Erg lekker en een echte aanrader