Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

martin

martin

Gisteren super gegeten. Was helemaal top.
    Klasse bediening

Goede ontvangst en bediening. Eten was goed verzorgd en smaakte opperbest.
    En dat terwijl we toch wel kritisch zijn.

Vandaag 13 januari 2018 bijzonder slecht gegeten. Het enige echt goede was de groene thee van mijn vrouw, maar daar kan ook niet zo veel mee misgaan. Mijn cappuccino was niet best, het schuim niet stevig. Het broodje warm vlees van mijn vrouw was klein en zonder enige opmaak. Ik weet niet echt wat ik van mijn boerenomelet moet zeggen, in ieder geval heb ik ze zo nog niet eerder gezien. Klein, droog, beetje zwart met twee sneetjes witbrood (er was geen keuze in brood) en twee minieme blaadjes sla.
    Ja en dan de bediening! De bestelling wordt opgenomen, even later vraagt dezelfde mevrouw wat we hadden besteld. Vervolgens krijgt mijn vrouw thee en wordt mij gevraagd of ik iets wil drinken. Ja natuurlijk de al twee keer bestelde cappuccino!
    Bij het afrekenen vraagt de mevrouw of het heeft gesmaakt, waarop ik antwoord, nou nee niet geweldig. Nadat ik mijn verhaal heb gedaan, komt de echte horeca dooddoener: "hier kan ik nu niets meer mee, dat had u voor de tijd moeten zeggen". Geweldig toch zo slecht!
    Wij komen regelmatig in Winterswijk, alles is beter dan La Promenada, zelfs een visje op de markt.

Jan Veenvliet

Marjolein

Gezellig restaurant met mooi verwarmd terras en zeer vriendelijk personeel.
    De uiensoep vooraf was zonder meer heerlijk, de hoofdgerechten waren lekker al was bij de zalm met een limoen koriander saus de koriander ver te zoeken. Smaakte prima, maar waar was de koriander?
    Lekkere sla, goede friet / gebakken aardappeltjes en heerlijke witloof met ham en kaas . Nog een minpuntje: ja, bij koffie met verschillende lekkernijen verwacht je geen standaard chocolaatjes. Op een mini etagere kwamen wat chocolaatjes die helaas zo uit de voordeelverpakkingen van de Lidl of Action leken te komen. Op zich niets mis mee maar zeker geen €5,95 waard. Dan beter 1 mooie bonbon en een petit four of zo. Dit was wel heel makkelijk, beetje jammer. Maar geen reden om hier niet meer terug te gaan, verder gezellig en lekker gegeten.

Zoë Adam

Heel erg lekker gegeten, super vriendelijk personeel, leuke sfeer en dat voor zo weinig! Kortom aanrader!

We hebben ons 12½ jarig huwelijksfeest bij De Woord in Corle gegeven en hebben een geweldige avond gehad. Alles klopte: de grote van de zaal, de aankleding, het welkomstdrankje en de zeer vriendelijke bediening. De bier- en wijnproeverij (op aanraden van Volckmar Kroes, de eigenaar) was een schot in de roos.

De mensen van De Woord hebben ons 12½ jarig huwelijksfeest onvergetelijk gemaakt.

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het eten kwam snel en in het restaurant hangt een erg gezellig sfeertje. Een echte aanrader!

Super lekker gegeten.
    Goed betaalbaar. Bediening gastvrij bestelling komt lekker vlot door

Eten ok, bediening erg netjes.

Afgelopen week hier gegeten, wat opviel was dat er erg rustig was, maar 3 tafels bezet.
    Bediening was ok, een meisje deed erg haar best.
    Mijn soep was niet bijzonder en de carpaccio van mijn vrouw ook niet.
    Sateh was redelijk maar de biefstuk niet lekker, en erg taai.
    Weinig verse producten veel kant en klaar spul.

We hebben heerlijk gegeten bij De Nachtwacht. We kozen voor het verrassingsmenu en dat pakte goed uit. Mooi opgemaakte borden met voor ons precies de goede hoeveelheden. De aanbevolen wijn paste goed bij de gerechten. Bediening vriendelijk en duidelijk over de gerechten.
    Aandachtspuntje: wij waren als laatste gasten aanwezig en tijdens het nagerecht werd er in de keuken al een vloer geschrobd.

Het eten lekker, goed verzorgd, was meer dan genoeg, we hopen in de toekomst vaker bij jullie komen eten.

Jolanda Beusink

Gezellig zitten, waar voor je geld! Aanrader!

Ginny Roeloffzen

Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten voor een super redelijke prijs. Ook de bediening was snel en aardig. En wat een heerlijk huisgemaakt brood.

Vertaal van English naar Nederlands

Op aanvraag (vooraf via de mail overlegd) een veganistische high-tea gegeten en het was echt enorm lekker en gevarieerd!

21. Internationaal Winterswijk

Marleen Driessen

Hoewel er een enorme keuze is, vind het eten niet echt geweldig, gewoon omdat het niet echt mijn smaak is. Ik vind de geur die er hangt ook niet lekker. Het was op deze sinterklaasavond ontzettend druk en door de aanwezigheid van Sinterklaas en zwarte pieten ook erg gezellig.

Jan en Anja

Heerlijk gegeten met 5 personen. Vriendelijke vlotte bediening. Wil je een iets andere samenstelling dan de menukaart laat zien, geen probleem. De plek bij de deur bleek iets te koud, er werd gelijk voor ons een andere tafel geregeld, Super toch? Komen beslist weer terug. Een echte aanrader.

24. Chinees-Indisch Winterswijk

Kijk je op de site en ga je bestellen. Dan betaal je fors meer. Pagina is nog niet aangepast. Klopt dus van geen kant. Zeg je er iets van valt t niet in goede aarde.

25. Chinees-Indisch Winterswijk

H van Vegten

Kom daar 2 keer per week. Woensdag halen en op zaterdag buffet. Ik zie recensies van jaren geleden. Er is veel veranderd. Er komen heel veel Duitsers. Dat is niet voor niets. Sommigen moeten uren rijden en dat is niet voor niets. Mensen ga naar Ni Hao. Je gaat steeds weer terug

Van der Weegh

Altijd overheerlijk gegeten. Verrassingsmenu is echt een aanrader!

Henk weerman

Heerlijk gegeten, goede bediening.
    Akoestiek kan beter, het was druk en behoorlijk lawaaierig.

28. Internationaal Winterswijk

Leuke en gezellige sfeer.
    Verassende menukaart.
    Fajitas waren erg lekker evenals de voor eb na gerechten. Erg vriendelijke bediening snel en goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Nederlands Winterswijk

Dinsdagavond wezen eten met 4 personen. Alle 4 een verschillend hoofdgerecht gehad, ook vegetarisch. Ruime keus en heerlijk van smaak en ook nog betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel fijn restaurant goed eten veel keus ook vooral voor de kinderen aardig personeel en leuke prijs zeker voor herhaling vatbaar.