Eetcafé 't Spek-Ende in Winterswijk

2. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1316542072 77
1421620953 85
1449641988 84
1519694574 81
1554720868 80

1. Jellema

Vrijdagavond 5 juli hier gegeten. Vlotte bediening en prima pizza’s met een fantastische bodem!

2. Wilma Boom

Vanavond bij het Spek-Ende gegeten. Maandje geleden een heerlijke Ladysteak gegeten, daarom terug gegaan. Vanavond een onooglijk stukje vlees gekregen. Allemaal vet en zenen. Het zag er niet uit! En de smaak was zoals je kunt raden. Voor mij nooit meer!!
    Mijn echtgenoot at een zeetong, deze was net als de vorige keer heerlijk. Heel jammer van die steak. De kok gaf als excuus dat het een eindstuk was, zwak excuus want dat heb ik niet besteld. Je bent dus gewaarschuwd toekomstige gasten!

3. Eerst gezellig aan de bar gezeten en vervolgens heerlijk gegeten: gebakken mosselen (op speciaal verzoek) en meerval. Super!

4. Sorry, maar alles was goed, heerlijk gegeten. Zeer smakelijk. Zeer aan te bevelen.

5. vanavond heerlijk gegeten bij het spekende.
    Kok heeft er weer een kunst werk van gemaakt en natuurlijk bijzonder lekker.
    Echt culinair weer tot en niet te vergeten de bediening super top.

Ga zo door.

Gr. Ben.

6. Nicole te Winkel

Heerlijk gegeten. Nieuwe kaart, echte aanrader. Mooie locatie, ruimte en sfeer.

7. Moniek Walvoort

Super pizza's en super gezellig zitten!

8. Gert

9. Laatst de Formidable avond gehad. Een avond met een verrassingsmenu van 10 gangen waar de chef zijn hele fantasie in kwijt kon. Resultaat, schitterenden heerlijk gegeten. Bediening is aardig en ter zake kundig. Prijzen zijn betaalbaar, en de sfeer is goed. Top restaurant, aanrader.

10. We waren op weekend met onze vriendengroep van 16 personen, en hebben hier op zaterdagavond heerlijk gegeten. De bediening kwam met goede suggesties, om het verrassingsmenu te doen of beperkte kaart, aangezien we met een groot aantal waren en we dan toch redelijk snel wat konden eten...het werd het verassingsmenu, en het is aan te raden! We hebben heerlijk gegeten!!
    Vooraf kregen we een pompoensoepje, daarna een proeverij van een plankje met ham, worst, nootjes, druiven- stokbrood, met knoflook, zeezout met citroen, en olijfolie, aioli-een kroketje-mozzarella met salade, daarna de keuze uit vlees of vis, Zelden zo'n lekker visgerecht gegeten!! 10 punten voor de kok! Daarna nog een heerlijk toetje !
    Jammer deze eetgelegenheid niet dichter bij ons in de buurt zit :-) maar als we weer eens die kant op gaan, dan gaan we zeker weer een keertje eten bij Spek-Ende

Het enige puntje vonden we de aankleding van Spek-Ende, het past niet helemaal bij de sfeer, maar dat is natuurlijk ook een smaakverschil ( en over smaak valt niet te twisten) :-)

11. Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. We kregen vooraf een heerlijke amuse en vers stokbrood van het huis.
    Grote porties, zowel hoofd-als voorgerecht, je gaat zeker niet met nog trek naar huis. De verse pasta smaakte heerlijk en ook het vlees was erg mals. Lekker gegeten, voor een goede prijs, met vriendelijk personeel! Wij gaan zeker nog eens terug.

12. Onverwacht hier terecht gekomen en ons laten bekoren door een uiterst vriendelijke bediening en voortreffelijk eten.

13. Heerlijke stoofvlees gegeten met eigen gemaakte friet! Top.

14. Henk&Ien

Op vrijdagavond heerlijk gegeten hier. Heel aardige en attente bediening, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Voorgerecht en hoofdgerecht helemaal top, superkok. Voldoende te eten, je gaat echt niet met honger weer weg. Absoluut een aanrader voor een gezellig en lekker etentje voor een goeie prijs.

15. Via Facebook het rode lopermenu gekozen ter ere van ons toekomstige koningspaar.
    Leuke enthousiaste bediening en byzonder smaakvol gegeten. Vriendelijke prijs voor zoveel lekkers. Echt een aanrader!

16. Theo Tankink

We gingen spontaan naar binnen met onze 3 kleine kinderen en kwamen enthousiast weer naar buiten.
    Het eten was erg lekker en er was heel veel keuze.
    Er is aandacht besteed aan de diverse hoofdgerechten, maar ook de garnering was top klasse.
    Zo ik al zei tegen de bediening: Aanbevelenswaardig. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het enige dat een beetje vreemd is, is de indeling van het restaurant/café, maar dat zal wel een historische grondslag kennen.

17. Jurgen Jolink

Eetcafé 't Spekende combineert een restaurant van zeer goed niveau met een gezellig bruin café.

Als regelmatige bezoeker en liefhebber van vers, mooi opgemaakt en vooral ook lekker eten, kan ik iedereen een bezoekje aanbevelen. De zeer gevarieerde hoofd-menukaart, de erg vriendelijk geprijsde crisiskaart en ook de heerlijke pizza's (op vrijdag) zijn kwalitatief en kwantitatief uitstekend. Na het eten in het restaurant is de overstap naar de bar snel gemaakt en hierdoor is het gezellige avondje uit op één locatie compleet verzorgd.

Vakkundige koks, gastvrouwen en -heren zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Liefde voor het horecavak is wat je voelt zodra je binnen stapt, de smaak van het eten en drinken doet de rest !!!

18. Leuke tent! Erg vriendelijk personeel. Het maakt niet uit of je een pizza, biefstuk of broodje eet, het eten smaakt (ons) altijd heerlijk. Er word op een leuke manier rekening gehouden met allergieën of als men iets niet lust. Dit hebben wij zelf ervaren. Het is erg mooi opgeknapt binnen en zeker de moeite waard om een keer een tafel te reserveren

19. Ben hier al meerdere keren wezen eten en je treft hier een zeer goed keuken aan! Dit alles wordt gebracht in een prettige sfeer met een plezierige bediening. Mijn favoriet is zonder twijfel de zeetong, zo kom je ze maar weinig meer tegen, een topper! Absoluut aan te raden en je kan er tegenwoordig ook heerlijk op het terras genieten van alle lekkers die ze op de kaart hebben staan. Tot snel!

20. Hallo allemaal we zitten nu op dit moment heerlijk buiten te eten het was weer super je kan sinds kort ook heerlijk buiten achter eten in de geheel gerenoveerde serre als je geluk hebt nog heerlijk. In het zonnetje ook en als je iets minder van de zon houd in de avond ga je lekker naar de voorkant net zo gezellig en net zo lekker en romantisch eten krijgen nu net ons dessert een feestje op je bord wat wil je nog meer gewoon doen een avontuur op zich fijne bediening goed eten en een echte aanrader voor de komende romantische zomeravonden en vergeet natuurlijk niet de heerlijke lunch net zo goed net zo lekker. Zeker tot de volgende keer.

21. Vrijdag pizza gehaald. Waar men zo over roemde was een zware tegenvaller en beslist geen aanrader. Vriendelijke mensen.

22. Bea en Geert

Wij zijn 19 maart wezen eten bij 't Spek-Ende en het was weer super.

Echt een aanrader als je lekker en culinair wilt eten.

Nergens in Winterswijk kun je zo goed eten als daar.

Dus mensen ga er een keer heen als je geen zin heb om te koken of gasten krijgt om te eten.

Bediening en restaurant zien er verzorgd en mooi uit.

Geert en Bea.

23. dantheman

Laatst weer hapje gedaan bij Spek-ende, een broodje gezond. Was erg lekker.

24. Ik kom regelmatig bij eetcafe t`Spekende.

Of je hier nou uitgebreid komt eten of je neemt een hamburger aan de bar, het is allemaal erg lekker.

Ik ken de mensen vrij goed en weet dat ze met erg veel kunde en passie voor de mensen het eten bereiden. Ik kan iedereen aanraden om hier een keer een hapje of een uitgebreid diner te nutigen.

25. Gisterenweer bij het Spek-Ende geweest. Het was heerlijk.

Vissoep gegeten. Heerlijk. De bediening is vriendelijk en correct, de service top. Er is veel mogelijk. Sfeer en aankleding is helemaal goed voor ons, niet te druk en mooi. Eigenaren en personeel staan open voor kritiek.

De prijs is gezien de kwaliteit goed. Wij vinden het Spek-Ende een prima restaurant. Wij hebben er nog nooit gemerkt dat het personeel niet enthousiast en aardig waren en we komen er toch regelmatig. Voor ons is dit een blijvertje.

26. Eten was erg lekker, de garnituren waren aan de weinige kant..

Mag ietsje meer zijn voor de prijs die je betaalt..

Aankleding is redelijk, mag iets meer aandacht aan besteed worden.

Toen wij ons dessert kregen liet het meisje een bol ijs van het bord afglijden, kan gebeuren, maar ze zei letterlijk GVD ... Dit vonden wij niet zo netjes..

27. We eten geregeld bij Eetcafe T'Spek-Ende.

Je kunt er super eten, en met veel aandacht voor de opmaak van het bord. Met verse producten, en veel variatie. De bediening is vlot en verzorgd. Wij komen er zeker weer.

Danielle.

28. Vanavond hier gegeten. Het viel zwaar tegen. Een restaurant met kapsones. Allereerst de prijzen. Een kipfiletje voor € 20! Wij hadden schnitzel, die groot was, maar veel te gaar en dus heel droog. De rauwkost stond al zo lang dat hij slijmerig was. De Leffe-dubbel uit de tap was ruim een half glas schuim, waardoor het glas uiteindelijk maar voor de helft vol was.

Wij komen nooit meer terug.

29. Wij hebben hier al enkele keren gegeten. Dat is elke keer weer prima bevallen. Mooi opgemaakte borden en fantastisch smakelijke gerechten in een fijne ambiance. Ook tijdens de lunch een heerlijk broodje of stokbrood pakken is een ware belevenis. Na het diner nog even lekker nazitten aan de bar, elders moet je hiervoor vaak een andere gelegenheid opzoeken, zorgt ervoor dat de opgebouwde sfeer die tijdens het eten ontstaat, niet verstoord wordt. Persoonlijk vindt ik dat een belangrijke factor tijdens een sfeervolle avond uit.

30. Gastvrije bediening, lekker eten wat mooi wordt opgemaakt en mooie borden!

De sfeer is warm.

Kortom top!

31. Mijn favoriete restaurant in Winterswijk waar je super lekker kunt eten, waar de bediening goed en vriendelijk is en waar je, vooral aan de voorkant, érg gezellig zit.

Een aanrader!

32. Heerlijk gegeten afgelopen dinsdagavond. Wij waren hier voor het eerst, maar men was er erg vriendelijk en attent.

Eerst in het bijbehorende cafe wat gedronken. De bediening aan tafel was prima en professioneel. De menukaart geeft een gevarieerde keus: voor elk wat wils.

De prijzen zijn voor wat men biedt zeker niet te hoog!

We gaan hier echt weer naar toe bij een volgend bezoek aan dit leuke stadje Winterswijk!

33. Het Spekende is een restaurant waar je uitstekend kan eten en vertoeven. Het eten is buitengewoon goed en de sfeer valt niets op aan te merken evenals de bediening.

De prijs kwaliteits verhouding is goed, kortom een echte aanrader en wij komen zeker terug.

34. suzanne

Ik heb hier echt geweldig gegeten en de bediening was ook hartstikke goed.

Ze hebben een heel uitgebreide keuze aan gerechten, echt voor ieder wat wils.

Ook de wijnkaart zag er goed uit en de rioja die ze daar serveren is geweldig.

Een aanrader voor degene die niet kan kiezen is de preuverie van allerlei voorgerechten echt heerlijk.

Samengevat geweldig restaurant.

35. Wat betreft de stugge bediening ben ik het volledig mee eens. Het is het allemaal net niet.
    Maar ga je daar eens heen met een vaste bezoeker van dit cafe, dan zijn ze ineens stukken vriendelijker dan wanneer je met een vreemde gaat eten. (dit heb ik zelf ondervonden) Best vreemd, raar sfeertje....

36. Martijn

De reactie van Mick komt op mij een beetje vreemd over.
    Dat ze aan de prijzige kant zijn met bepaalde gerechten dat ben ik met hem eens, maar daar krijg je dan ook wat voor.
    Het eten is van hoge kwaliteit.

Stugge bediening heb ik er nog niet kunnen vinden.
    Mijn ervaring is dat ze altijd vriendelijk en flexibel zijn.

Alles kan, niks moet...

37. Waar slaan die reacties op? Het is juist heel erg lekker en een goede bediening!

38. Erg duur en de bediening laat sterk te wensen over.
    Service is minimaal en zelfs stug ..(het gebeurd zoals ik zeg en niet anders!)

Jammer, de foto's op de site geven een te warme sfeer en dus verwachting weer.

Kortom!!! Wij gaan niet nog een keer!!

1,7
  39. Het eten had allemaal weinig smaak en dat terwijl ze er aardig hoge prijzen vragen! Foute boel hoor